Pereiti prie turinio

Garantinis. kokiu priemoniu imtis?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki turiu tokia nemalonia situacija su novoshop.lt garantiniu. Nusipirkus is ju laptopa jis uzsilenke po menesio. tiesiog neisijunge. nunesus jiem i garantini buvo paprasyta kad issaugotu failus. jie pasake issaugos ir garantinis uztruks iki 2 savaiciu. Laptopas buvo i garantini priduotas 02.14 po menesio pasiskambinau pasake, jog dvi savaites iskelinejo mano failus(~100gb) ir dabar sius i vokietija. po poros savaiciu buvo paskambina sake jog pc vokietijoj ir nieko nezino. dabar(beveik po dvieju men) vel jie sako, kad laptopas vokietijoj ir nieko nezino.

 

Turiu tokia nuojauta kad ir po puses metu as neatgausiu to laptopo, kokiu priemoniu galeciau imtis? vis gi pasinaudot daiktu menesi ir poto dvigubai ar trigubai ilgiau jo laukt nelabai malonu.

Redagavo Karolinhou
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei atsisakys?

 

Kreipsies į vartotojų teises, jei tas nepadės - inicijuosi bankrotą.

 

Tik nesikarščiuok, grąžiai šnekėk ir tiek:) Tegul jie pasinervuoja.....

 

Be to, geriausia šnekėti su direktoriumi...nes ten vadybininkai nelabai ką žino

Redagavo HOST321
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie ko cia mentai? nejuokink.

 

Skambink, rasyk i vartotoju teises, paaiskink situacija, ir pasakys ka daryt.

Galima paprasciau viska isspresti

 

 

 

 

 

O garantinį lapą išrašė? Kokie terminai jame nurodyti?

koks skirtumas israse/neisrase.jei kleintas padave tai turi sutvarkyti iki galo. Na bet kokiu atveju teko man isikisti i sia situacija ir parasiau jiems.

 

Sveiki turiu tokia nemalonia situacija su novoshop.lt garantiniu. Nusipirkus is ju laptopa jis uzsilenke po menesio. tiesiog neisijunge. nunesus jiem i garantini buvo paprasyta kad issaugotu failus. jie pasake issaugos ir garantinis uztruks iki 2 savaiciu. Laptopas buvo i garantini priduotas 02.14 po menesio pasiskambinau pasake, jog dvi savaites iskelinejo mano failus(~100gb) ir dabar sius i vokietija. po poros savaiciu buvo paskambina sake jog pc vokietijoj ir nieko nezino. dabar(beveik po dvieju men) vel jie sako, kad laptopas vokietijoj ir nieko nezino.

 

Turiu tokia nuojauta kad ir po puses metu as neatgausiu to laptopo, kokiu priemoniu galeciau imtis? vis gi pasinaudot daiktu menesi ir poto dvigubai ar trigubai ilgiau jo laukt nelabai malonu.

 

 

sveikas, dirbu su puikiai lietuvoje zinomais projektais kaip tarkim linksmiau.net ir pan., kurie sudaro didziaja lietuvos auditorijos dali. Parasiau jiems grasinanti laiska, kad padarysiu didele anti-reklama ir uzbaigsiu policija jei jie taip elgsis su klientais. Stai gavau is ju atsakyma:

 

''Sveiki,

 

 

 

Deja mūsų administracijai ta problema buvo nežinoma. Kažkuris technikas apie tai žinojo ir sėkmingai tylėjo. Viduje išsiaiškinsim. Gaila kad klientas neparašė laisško, neatėjo pakalbėt ar pan, nes novoshop.lt tai ne vienas asmuo...

 

 

 

Kiek įmanima greičiau išsiaiškinsim situaciją ir išspręsim problemą.

 

 

 

Sėkmės.

 

Kastytis ''

Susisiek dar karta su jais.Zadejo isspresti problema, jei nieko nedarus, susisiek su manimi. Geros dienos

Redagavo LDK
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima paprasciau viska isspresti

 

 

 

 

 

 

koks skirtumas israse/neisrase.jei kleintas padave tai turi sutvarkyti iki galo. Na bet kokiu atveju teko man isikisti i sia situacija ir parasiau jiems.

 

 

 

 

sveikas, dirbu su puikiai lietuvoje zinomais projektais kaip tarkim linksmiau.net ir pan., kurie sudaro didziaja lietuvos auditorijos dali. Parasiau jiems grasinanti laiska, kad padarysiu didele anti-reklama ir uzbaigsiu policija jei jie taip elgsis su klientais. Stai gavau is ju atsakyma:

 

''Sveiki,

 

 

 

Deja mūsų administracijai ta problema buvo nežinoma. Kažkuris technikas apie tai žinojo ir sėkmingai tylėjo. Viduje išsiaiškinsim. Gaila kad klientas neparašė laisško, neatėjo pakalbėt ar pan, nes novoshop.lt tai ne vienas asmuo...

 

 

 

Kiek įmanima greičiau išsiaiškinsim situaciją ir išspręsim problemą.

 

 

 

Sėkmės.

 

Kastytis ''

Susisiek dar karta su jais.Zadejo isspresti problema, jei nieko nedarus, susisiek su manimi. Geros dienos

 

Tokie kaip tu, kurie kiša savo nosį ne ten kur reikia dažniausiai pridaro daugiau bėdų nei yra...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O mistiškasis nešiojamo PC gamintojas ir modelis yra..?

 

Dar dėl failų - joks garantinis neprivalo išsaugoti pirkėjo duomenis ir niekad neatsakys už jų netekimą. Tai būtų absoliučiai neadekvatu. Iš kur jie žinojo, kad pvz. to PC kietasis diskas yra gyvas ir sveikas, o ne sukepęs? Duomenų atkūrimas tokiu atveju jau gali rimtus pinigus kainuoti.

 

O šiaip yra vartotojų teisės, o ne grąsinimai antireklamą skleisti po tokius "zinomus projektus". Kam tie necivilizuoti metodai? O vadovui dar prieš kreipiantis į visas institucijas tikrai reiktų pranešti balsu/raštu apie tokias situacijas, kurių laiko trukmę nė pro kur negalima laikyti kaip "per protingą laikotarpį".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokie kaip tu, kurie kiša savo nosį ne ten kur reikia dažniausiai pridaro daugiau bėdų nei yra...

 

Na kaip matai padejo, susisieke siandien su temos autorimiu po vakarykscio mano laisko ir atsiprase.isspres probelma, siais laikais reikia griezciau viska daryti, o ne terliotis

 

O mistiškasis nešiojamo PC gamintojas ir modelis yra..?

 

Dar dėl failų - joks garantinis neprivalo išsaugoti pirkėjo duomenis ir niekad neatsakys už jų netekimą. Tai būtų absoliučiai neadekvatu. Iš kur jie žinojo, kad pvz. to PC kietasis diskas yra gyvas ir sveikas, o ne sukepęs? Duomenų atkūrimas tokiu atveju jau gali rimtus pinigus kainuoti.

 

O šiaip yra vartotojų teisės, o ne grąsinimai antireklamą skleisti po tokius "zinomus projektus". Kam tie necivilizuoti metodai? O vadovui dar prieš kreipiantis į visas institucijas tikrai reiktų pranešti balsu/raštu apie tokias situacijas, kurių laiko trukmę nė pro kur negalima laikyti kaip "per protingą laikotarpį".

 

Vartotoju teises tai ilgas ir sudetingas procesas, uzteko vieno laisko vakar ir siandien problema isspresta.

 

Gero savaitgalio visiems

Redagavo LDK
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip matai padejo, susisieke siandien su temos autorimiu po vakarykscio mano laisko ir atsiprase.isspres probelma, siais laikais reikia griezciau viska daryti, o ne terliotis

 

 

 

Vartotoju teises tai ilgas ir sudetingas procesas, uzteko vieno laisko vakar ir siandien problema isspresta.

 

Gero savaitgalio visiems

 

Koks skirtumas kad padėjo...tavo tokie "projektai" yra vaikiški, tavo tokie rašymas yra mažų mažiausiai žema ir prilygsta grąsinimams. Todėl, dabar direktorius galėtų drąsiai duoti į teismą už grąsinimus pakenkti jo veiklai.

 

Mąstyk ką darai ir daryk savo atvejais o ne kitų klientų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...