Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Dėkui už išsamų atsakymą. Reikės pasižiūrėti ir amerikonišką variantą.

 

Gal žinai ar būna pravesti naujesniuose automobiliuose laidai, fiškės gamykliškai rūko žibintams, jeigu ir automobilio komplektacijoje nenumatyti rūko žibintai? Nes man vienas elektrikas aiškino, kad reikia patikrinti ar pravesti laidai, nes jei taip, tai paprasta, jei ne, daug laiko užima ir savaime aišku - brangsta darbai.

Čia jau reikia žiūrėti ar bus pravesti, nebent toyota klube atsakytų tau, jei kažką darėsi taip.

Reiktų žiūrėti tokioje pačioje auto su priešrūkinėmis kaip pajungti priešrūkiniai, gal tiesiog yra kokia fiškė, į kurią įsikiša priešrūkinių laidai. Jei taip, bandai ieškoti ardomos tokios auto ir perki tuos laidus, o gal net ir originalius priešrūkinius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane masinoj galine arka spakliuota ir dazyta ir per 3 metus rudys dar neislindo, o cia 2 metai naujai masinai rudys lenda lauk :D nereikia cia kaltint nei druskos ir lietaus. o cia dar teismas pripazino, kad sitaip negali buti. tai kam pateisinimu ieskot... :) aisku cia trumpai pasake - "brokas".

 

del straipsnio, perskaiciau dar karta, dviprasmiskai ten apie ta kaina parasyta.

 

Mano 17 metų aliuminė Audi, neturi jokių rūdžių :D ir drėgnam garaže laikoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, parašysiu tau kitaip, rūdys - geležies savybė. Oksidacija - sąveika su oru ir drėgme. Rudys - lietuviškas žodis geležies oksidacijai apibrėžti.

 

Eina sau, o paskui tokie eina ir į rinkimus balsuot :/

 

Tai taip. Balsuojam už Trump'ą, Putiną ir Uspaskychą :)

 

Rūdys galioja ir aliuminiui ir geležiai t.y. daugumai metalų. :) Tiesiog geležis oksiduojasi šiek tiek kitaip nei dauguma metalų.

post-59469-0-88804700-1470036327_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, parašysiu tau kitaip, rūdys - geležies savybė. Oksidacija - sąveika su oru ir drėgme. Rudys - lietuviškas žodis geležies oksidacijai apibrėžti.

 

Eina sau, o paskui tokie eina ir į rinkimus balsuot :/

Tai kad pats nusišneki, o paskui vartaisi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai taip. Balsuojam už Trump'ą, Putiną ir Uspaskychą :)

 

Rūdys galioja ir aliuminiui ir geležiai t.y. daugumai metalų. :) Tiesiog geležis oksiduojasi šiek tiek kitaip nei dauguma metalų.

post-59469-0-88804700-1470036327_thumb.png

Nu nu, parodyk dabar man rudai oksidavusį aliuminį :) pats ką tik parašei tą patį: RUDA oksidacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va va, pagaliau abu suprantam, ką reiškia žodis rūdys ir, kad aliuminis nerūdija :)

 

As nesuprantu ant kiek zmones neturi ka veikti, koks skirtumas, kad cia tiek verta diskutuot? visi supranta ka reiksia rudija, oksiduojasi, tas pats ######. jeigu pasakysiu surudijes aliuminis remas arba apsioksidaves aliuminis remas, koks skirtumas? nesuprasi? Cia kabinejimosi prie zodziu forumas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kokios nuomonės būtų apie Ford Mondeo? Girdėjau, kad TDCI varikliai nepatikimi, žymiai geriau imti TDDI, kuro sanaudos didesnės, variklio garsas taip pat, o kaip visa kita? O kaip su ghia komplektacija? Verta žiūrint fordukus prie jos pasidėti pliusą?

Žiūriu sedanus/hečbekus, su mechanine dėže.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As nesuprantu ant kiek zmones neturi ka veikti, koks skirtumas, kad cia tiek verta diskutuot? visi supranta ka reiksia rudija, oksiduojasi, tas pats ######. jeigu pasakysiu surudijes aliuminis remas arba apsioksidaves aliuminis remas, koks skirtumas? nesuprasi? Cia kabinejimosi prie zodziu forumas..

Nu blia nusisneki,o yra skirtumas kaip vadint duona,batonas,bandele gi koks skirtumas vistiek tas pats,forma ta pati gi. Skirtumo ner tam kas nesupranta,bet su protingu bendrautum ir sakytum man akumas surudyjo tai nekaip atrodytum.. Vartokim zodzius teisingus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kokios nuomonės būtų apie Ford Mondeo? Girdėjau, kad TDCI varikliai nepatikimi, žymiai geriau imti TDDI, kuro sanaudos didesnės, variklio garsas taip pat, o kaip visa kita? O kaip su ghia komplektacija? Verta žiūrint fordukus prie jos pasidėti pliusą?

Žiūriu sedanus/hečbekus, su mechanine dėže.

 

Tdci tikrai vertetu apeit. O del tddi neblogi. Bet man patys fordai nlb, kiek turejas kazko netraukia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kokios nuomonės būtų apie Ford Mondeo? Girdėjau, kad TDCI varikliai nepatikimi, žymiai geriau imti TDDI, kuro sanaudos didesnės, variklio garsas taip pat, o kaip visa kita? O kaip su ghia komplektacija? Verta žiūrint fordukus prie jos pasidėti pliusą?

Žiūriu sedanus/hečbekus, su mechanine dėže.

Kaip suprantu apie MK3 sneki ir butent apie 2.0l variklius. TDCi buna su daugiau kilowatu (96, 85), o TDDI 66 ir galbut 85 (nebepamenu). TDDi dirba zymiai garsiau, kaip tikras traktorius. TDCi tyliau, taciau turi bedu su siurbliais. Siurblys yra jautrus kuro kokybei, su laiku (~200k km, jei nepili is kanistru. jei perki su didesne rida, greiciausiai siurblys jau bus keistas) pradeda mest metalo drozles, uzkisa purkstukus. Servisuose daznai pakeicia (pakeisdavo) purkstukus tik, tad problema beveik momentaliai pasikartoja vel. O is tikro reikia keist siurbli, o purkstukus daznu atveju uztenka tik praplauti. Tad TDCi siulau nebijoti, vaziuoja smagiau, tik jei atsitinka beda reikia nekreivarankio ir nebukagalvio meistro. Siurbliai deveti jau nebe karve kainuoja. Vazinejau su MK3 2.2 TDCi (turi tas pacias problemas kaip ir 2.0 TDCi), dabar turiu Mondeo MK4 2.2 TDCi, tik cia jau Peugeot variklis stovi. Nesiskundziau ir siulau nebijot problemu is kuriu burbulus ispute tie, kurie nezinojo kaip remontuot. :)

 

Kalbant apie GHIA, Titanium kompektacijas - cia nuo pacio priklauso ka nori viduj matyt ir kiek navarotu turet. Dar lyg ir geresne garso izoliacijos salone, taciau nelabai turiu ka palygint, su "plika" nevazinejau.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki gal kas nors turite patirties su vienu bent is siu automobiliu bmw 320 e90 ar Audi a6 C6 ?galvoju kazka is situ variantu rinktis, gal patarimu, palygininimu kokiu duosit? dar galvojau apie 520(525) e60 ,bet kiek is visu girdziu tai problematiski ir brangus tvarkymas.

Skirtingos klasės. Reikia lyginti 3er e90 su a4 b6 arba 5er e60 su a6 c6.

BMW važiuoklė kietesnė, bet bendras komfortas geresnis, garso izoliacija geresnė. Audi erdvesnis salonas. BMW stabilesnė, manevringesnė, maloniau vairuojasi. Su Audi gali ramiai važiuot, su BMW tai sunkiai įmanoma, mašina provokuoja spaust :) BMW eksploatacija pigesnė, bet labiau vagiamos tiek mašinos, tiek jų dalys. Nei į vieną nei kitą gatvėje niekas neatkreips dėmesio, bet Audi atrodo solidžiau, o su BMW įgausi treninginio morozo įvaizdį :)

Ir atmink: BMW tik 6cil, Audi tik Quattro.

 

 

Daug priklauso nuo aplinkos ir savininko. Pas mus pila beprotiškai daug druskos, dar kai dažnai neplauni ir nevaškuoji automobilio, laikai garaže, tai ir prarūdija.

Vokietijoje druskos beriama daug daugiau nei LT, bet ji beriama gryna. O pas mus beriama su žvyru, kuris nudaužo dažus ir dėl to kėbulas ima rūdyti.

 

Gal kas montavot rūko žibintus ar dienos žibintus?

 

Esu nusižiūrėjas http://www.hansen-styling-parts.de/LED-Daytime-Running-Lights-Toyota-Avensis-T27-2009

Gal kam teko susidurti su tokiais vokiškais led'ais?

 

Dėčiau tokius http://www.powerbulbs.com/us/product/ledriving-fog-drl-kit bet turbūt, kai nebuvo numatyti rūko žibintai mašinoje, tai ten girdėjau, kad daug pisliavos su rūko žibintų pajungimu. Su dienos šviesomis, tai paprastas pajungimas.

 

 

Nes dabar užvedus mašiną, įsijungia automatiškai šviesos, bet mąstau įsidėti kažką panašaus, nes susitaupytų minimum 130 watt'ų.

 

Ką jūs manot?

Antras variantas tai ne rūko žibintai, o dienos šviesos (DRL) į priešrūkinių vietą.

 

Sveiki, kokios nuomonės būtų apie Ford Mondeo? Girdėjau, kad TDCI varikliai nepatikimi, žymiai geriau imti TDDI, kuro sanaudos didesnės, variklio garsas taip pat, o kaip visa kita? O kaip su ghia komplektacija? Verta žiūrint fordukus prie jos pasidėti pliusą?

Žiūriu sedanus/hečbekus, su mechanine dėže.

Apie kurios kartos kalbi? Mk3 nelabai teko čiūpinėti, Mk4 kėbulai tragedija, rungiasi kartu su folksvaginu ir mazda kuris greičiau surūdys. Kiek esu apžiūrėjęs, dar nei vieno nesu matęs be jokių korozijos židinių. Kaip 6-9m. mašinai tai sakyčiau nėra normalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka daziau zinau, kadangi ne sveika pirkau :) del idomumo uzmesiu aki i duru apacias. bet tai ka cia isvardinai labai panasu i MK3 ligas, bet ir tai del arku papriestarauciau. ir velgi priklauso nuo metu, kadangi MK3 2001-2007 ejo. tad gal 2001 ir arkos jau iseina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...