Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Turiu 3 defektus savo acc (Transaction defect rate)ir jie labai stabdo prekybą ar yra kokia galimybė juos ištrinti?

Gal skambinti į Ebay suportą ir kalbėtis.Gal yra žmoniu turinčių tame patirties ,už pagalbą skolingas nelikčiau.

 

Su pagarba ,

Karolis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Turiu 3 defektus savo acc (Transaction defect rate)ir jie labai stabdo prekybą ar yra kokia galimybė juos ištrinti?

Gal skambinti į Ebay suportą ir kalbėtis.Gal yra žmoniu turinčių tame patirties ,už pagalbą skolingas nelikčiau.

 

Su pagarba ,

Karolis

Deja - tokios galimybes nera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip, late delivery tikriausiai yra galvos skausmas visiems. Pries kelias dienas dashboarde maciau, kad kita men turiu buti top-rated seller, taciau dabar vel above standard ir viskas del to late delivery....

Late delivery nėra joks galvos skausmas. Dedami skelbimą turi pažymėti per kiek dienų išsiųsite prekę (Delivery time, ar kažkas pan). Geriausias variantas 3 business days. Reiškia per 3 darbo dienas turit pažymėti, kad prekę išsiuntėte.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Late delivery nėra joks galvos skausmas. Dedami skelbimą turi pažymėti per kiek dienų išsiųsite prekę (Delivery time, ar kažkas pan). Geriausias variantas 3 business days. Reiškia per 3 darbo dienas turit pažymėti, kad prekę išsiuntėte.

 

Ne. ta pazymi pirkejas gaves preke, pazymi ar gavo nuo tada iki tada. Dzin kada tu pazymesi issiuntes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi manau kaip Kanteris.

As padares kad issiunciu per 1 business day, nors kartais pasitaiko atveju (retai) kad ir po savaites issiunciu. Ir tarp 'selling' buvo parasyta man vienu momentu, kad tipo tureciau arba greiciau issiusti arba pakeisti ta laika, kad pirkejai galetu geriau orientuotis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne. ta pazymi pirkejas gaves preke, pazymi ar gavo nuo tada iki tada. Dzin kada tu pazymesi issiuntes.

Deja tu klysti nes:

 

1. eBay negali ir neverčia pirkėjo nusipirkus prekės dar kartą grįžti į eBay ir daryti dar kažkokius veiksmus susijusius su pardavimu.

 

2. Jei esi pirkęs iš eBay pažiūrėk ar yra tokia opcija kur pažymėtum gautą prekę.

 

Ir aplamai tai skamba visiškai nelogiškai. Nes tai nuo tavęs visai nepriklauso.

 

Todėl siūlau pasigilinti kas iš tikrųjų yra tas Late delivery. Siūlau padaryti 3 darbo dienas ir visada per tą terminą pažymėti, kad išsiųsta. Ir žiūrėti kokia situacija ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi yra visos lentelės su visais išaiškinimais ebejui, o jūs čia buriat iš kavos tirsčių.

O yra paprastai, pirkėjas mato prie shipping opcijos tracked shipping, pas jus uždėta pvz next day delivery. Ebejus preziumuoja, kad tracked shipping užtruks iki trijų dienų. Tai taip ir rodo pirkėjui jūsų nustatytas išsiuntimo terminas + tos trys ar kiek dienų. Tai pirkėjas mato, kad paspaudęs pirkimo mygtuką gaus prekę po 4 dienų vėliausiai. Jis iš jūsų nusiperka pirmadienį, ir mano, akd gaus iki ketvirtadienio/penktadienio. O realybėje gauna kitą savaitę, todėl poto rankindamas jus ir dėdamas feedbacka pažymi, akd negavo iki tada, kada turėjo. Viskas, nėra daugiau jokių kitų būdų ar išvedžiojimų kababant apie late deliverį, nes jis, prekiaujant iš LTU ir naudojantis paštu niekaip kitaip neatsiranda. Kitose šalyse ir naudojantis kitais kurjariais(usa), kadangi visi trackingai susieti su ebejum, prie viso to, ką aprašiau, prisideda dar kurjerio pusė, kuri išsiunčia ebejui duomenis, kada prekė buvo įteikta gavėjui. Kada jūs ten ką kur pažyminte, ar nepažymite, o principe galite ir išvis nepažymėt, įtakos šitam reikalui neturi jokios, ne taip sistema veikia. O problematika čia yra viena vienintelė, ebejus prieš nepilną pusmetį pakeite international tracked shipping time į nerealius - trijų ar pns dienų terminus, nepriklausomai ar jūsų pirkėjas yra latvijoj, ar nuojojoj zealandijoj, ir klickina jie tą tracked deliverį tik tam, nes mano, kad dėl to prekę gaus greičiau ir įsivaizduoja, kad jie čia moka už expres shippingą, nors jūs tokios paslaugos neparduodate, nes tracked shippingas eina kurkas ilgiau, nei paprastas priority laiškas.

That is it.

 

PS, nelabai įkertu, kodėl jūs įsivaizduojat, kad pirkėjam labai reikia to jūsų tracked shippingo. Gal kokiam vienam durneliui iš šimto, kuris nesigaudo nei kur yra, nei ką daro, nes konkrečiai ebejaus platformoje trackingas reikalingas tik vienam asmeniui - pardavėjui, pirkėjui jis ne tik, kad nereikalingas, jis dar ir kenkia, nebent ten pas jus kažkokios mega brangios enstandartinės prekės, nestandartiniam pirkėjui, bet tada tracking politiką visada galima aprašyt aprašyme. Problem solved.

Redagavo SnT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimu apie kainas. Tarkim dedu skelbima ta pati i com ir i uk. Com kaina 10doleriu , uk kaina 10svaru. Tai jeigu zmogus eina per uk ir matys mano du skelbimus? prie uk uz 10svaru o prie international uz 10dol? Tai jeigu paspaus ant international tai pirks uz 10dol, o jei ant uk skelbimo tai uz 10svaru? Nepazeidziu taisykliu taip darydamas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iskele case, kad negavo prekes, issiusta su tracking numeriu, ebay bus mano puseje taip?

O ka tracking numeris rodo? Kur prekė?

 

Sveiki, pardaviau savo pirmą prekę Ebay už 89 usd freeshipping ir nuskaičiavo 10,77 usd. Gal žinote, kodėl tiek daug?

Todėl kad ebay mokesciai apie 12%.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja tu klysti nes:

 

1. eBay negali ir neverčia pirkėjo nusipirkus prekės dar kartą grįžti į eBay ir daryti dar kažkokius veiksmus susijusius su pardavimu.

 

2. Jei esi pirkęs iš eBay pažiūrėk ar yra tokia opcija kur pažymėtum gautą prekę.

 

Ir aplamai tai skamba visiškai nelogiškai. Nes tai nuo tavęs visai nepriklauso.

 

Todėl siūlau pasigilinti kas iš tikrųjų yra tas Late delivery. Siūlau padaryti 3 darbo dienas ir visada per tą terminą pažymėti, kad išsiųsta. Ir žiūrėti kokia situacija ;)

 

Jopsikmat juk parasyta aiskiai paciam ebay. Kai deda tau feedback gauna klausima su "yes" ir "no" ar preke atkeliavo iki tos ir anos dienos ar ne. Vsio, tas ir itakoja late delivery.

Late delivery nesiskaiciuoja apskritai jeigu feedback nepaliktas. Gali parduoti per men 200 prekiu o gauti 100 feedback is kuriu 10 bus ivertinti kaip late delivery, ir tam dadadadam tu turi 10% late delivery time, nors is 200 pardavimu tik 10 prekiu neatejo laiku.

 

PS, nelabai įkertu, kodėl jūs įsivaizduojat, kad pirkėjam labai reikia to jūsų tracked shippingo. Gal kokiam vienam durneliui iš šimto, kuris nesigaudo nei kur yra, nei ką daro, nes konkrečiai ebejaus platformoje trackingas reikalingas tik vienam asmeniui - pardavėjui, pirkėjui jis ne tik, kad nereikalingas, jis dar ir kenkia, nebent ten pas jus kažkokios mega brangios enstandartinės prekės, nestandartiniam pirkėjui, bet tada tracking politiką visada galima aprašyt aprašyme. Problem solved.

 

As nezinau kuo tu prekiauji kad pas tave nepraso tracking ir as neisivaizduoju, o zinau kad daugiau nei 50% mano pirkeju tracking numeris yra aktualus. Jeigu pazymiu shipped ir nepridedu tracking numeriu per diena bent keli zmones tikrai paprasys duodi trackinga.

O description skaito tas durnelis vienas is simto.

Redagavo Kanteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

As nezinau kuo tu prekiauji kad pas tave nepraso tracking ir as neisivaizduoju, o zinau kad daugiau nei 50% mano pirkeju tracking numeris yra aktualus. Jeigu pazymiu shipped ir nepridedu tracking numeriu per diena bent keli zmones tikrai paprasys duodi trackinga.

O description skaito tas durnelis vienas is simto.

 

Prašo, o kam pirkėjui tracking numeris?, kad ilgiau laukt prekės reiktų ar kad patenkinti savo žmogiškąjį smaslumą klickinant tracking puslapius po to?, mano daugumą prekių sudaro prekės iki 20 eur, tai tokių niekada neregistruoju, nebent išimtinais atveejais.

Dėl description, tai čia kalti patys pardavėjai, nes mane tiek užkinsę tie aprašymai su šimtais nereikalingų žodžių ir lentelių, kur ten prirašyta, much business, such seller, very ebej. Aš protestuodamas prieš tą trendą savo aprašyme parašau 4 žodžius.

Redagavo SnT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prašo, o kam pirkėjui tracking numeris?, kad ilgiau laukt prekės reiktų ar kad patenkinti savo žmogiškąjį smaslumą klickinant tracking puslapius po to?, mano daugumą prekių sudaro prekės iki 20 eur, tai tokių niekada neregistruoju, nebent išimtinais atveejais.

Dėl description, tai čia kalti patys pardavėjai, nes mane tiek užkinsę tie aprašymai su šimtais nereikalingų žodžių ir lentelių, kur ten prirašyta, much business, such seller, very ebej. Aš protestuodamas prieš tą trendą savo aprašyme parašau 4 žodžius.

 

Man tai jokio skirtumo kiek ka jis ten trackina, as tik sakau kad visada praso. Jeigu praso vadinasi reikia. Jeigu siunciu registruota tai naturalu kad ir numeri pridedu, o dar naturaliau kad pirkejui apie tai duodu zinot pasiules tracked shipping. Nesuprantu taves, kam tu cia visur persi savo nuomone ir savo tiesas kaip prekiauti? Kiekvienas dirba savaip, jeigu as siusciau prekes po 20e tai ir as nesiulyciau tracking option, bet dabar yra kaip yra.

Kas tinka tau, nereiskia kad tinka ir kitiems.

Redagavo Kanteris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tracked yra tikrai bonusas ir pirkejams to reikia. Netgi yra klausiančių ar bus tracked.

Tracked yra garantija kad išsiuntei ir kada o ne kaip pas kinus šudelius perkant paspaudi buy ir po 5min atein shipped neregistruotu paštų.

 

beabejo yra klausiančių. Tai tiesiog įprotis, nes visą gyvenima perka kažkur iš kažko ir bijo būti nuscaminti. Bet ar rimtai žmogus mano, kad kelis tūkstančius feedbacko turintis seleris su 99,99 ar 100proc feedbacku, jį kažkaip apgaus ar nuscamins, kai ebejus 100% garantuoja pinigų grąžinimą? O minusų galiu įvardint ne vieną, ypač daiktams, katrie telpa į pašto dėžę. 1) Gerokai lėčiau ateina daiktas. 2) grįžęs namo, vietoj to, kad pasiimtum daiktą iš pašto dėžutės, ar radęs prie durų, rasi lapelį, su kuriuo kulniuosi sau visai nepatogiu metu į vietinį paštą. 3) ir už 1) ir 2) "bonusus" susimok4si papildomai :)).

Kaip prieštai kolega sakė, priklauso nuo prekių kategorijos viskas.

Kas tinka vienam, netinka kitam. Aš tik bandau objektyviai įvertint kažkokį veiksnį. Nes pagrindinė trackingo paskirtis, yra saugumas nebūti nuscamintam. Kadangi ebejhus yra full buyer protector, tai nuo scamo/vagystės/pametimo su trackingu labiau bando apsisaugot selleris (kalbu apie selerius su tūkstančiais feedbacko ir labai geru rate)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tracked ateina gerokai greičiau, o ne gerokai lečiau. Lietuvoj jei siunti į užsienį registruotą gauni automatiškai priority. Ne tracked net tokios galimybės nėra.

 

Kodel rasai jeigu nezinai? Priority gali det tracked gali ne, ne tracked irgi gali det priority gali ne. Ar siunta tracked ar ne (registruota ar ne) nuo to siuntimo greitis nepriklauso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel rasai jeigu nezinai? Priority gali det tracked gali ne, ne tracked irgi gali det priority gali ne. Ar siunta tracked ar ne (registruota ar ne) nuo to siuntimo greitis nepriklauso.

 

 

 

tu ji ne taip supratai, jis teisus.

Siusdamas registruota, automatiskai gauni priority (kitaip neina), todel tracked nueis visada greiciau nei ne tracked (teoriskai)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu ji ne taip supratai, jis teisus.

Siusdamas registruota, automatiskai gauni priority (kitaip neina), todel tracked nueis visada greiciau nei ne tracked (teoriskai)

 

Turbut kazkas pasikeite. Visada sarase registruotom siuntom renkuosi pirmenybine tai ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...