Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal zinot ar galima taip wihdrawint pinigus is PP i bank account, kad pinigus konvertuotu pacioj banko saskaitoj o ne paypale? pvz. noriu withdrawinti i eurine saskaita, tai ar as galiu withdrawinti i ta banka ir jame konvertuotis vietoj to kad pp pirma konvertuotu i eurus viduje ir tik paskui withdrawintu?

 

Neimanoma, nei siusti i saskaita, nei gauti ne euru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na o mokesciai Paypalo ir pacio Ebay`aus tokie patys ar cia jau kaip imonei kitokie taikomi?

paypalui ir ebay'ui realiai neidomu ar tu imone, ar privatus, mokesciai tie patys visiems.

jeigu esi PVM moketojas, tai susivedi PVM duomenis ebay'uje ir gausi saskaita be PVM (zinoma ta pvm cia vietoje reikes susimoketi, niekur nedings)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,prisiregistravau kad paklausti.

padariau aukciona 4iems daiktams, paskutine sekunde vienas atsirades veikejas juos visus "nunese". Parase kad nori kombinuoto siuntimo.as maloniai nesutikau,parasiau taip kaip aiskinu jums-del ebay menesiniu limitu negalejau nustatyti kainos uz daikta kokia mane tenkintu.todel preke vietoj 200+free ship,kainavo 100 item+100 ship.sakau todel nedarysiu nuolaidos,nes to daikto verte tokia.jei netinka sakau gali nepirkti,yra kitu pirkeju?jis klausinejo nesamoniu,pavedimo nedare.preke buvau idejes ant uzsienio adreso,bet turejau grizineti i LT ir kad paskubinti iskeliau unpaid case.galvojau jau nebeperves,nebepakavau,bet daiktus pasiemiau.jis apmokejo 4 dienu "unpaid case" termino gale,todel pagal savo aprasyma turejau issiusti prekes per 2 dienas.reikalavo issiusti 4 atskiruose siuntiniuose,matyt is principo.tebunie,issiunciau.

prekes gavo greit,per savaite.pamaciau kad nieko neraso,o kadangi toks keistas parasiau kad matau gavai,ar viskuo patenkintas?

bam iskart gaunu zinutes uz visus 4 daiktus "return requested".jis turi daug atsiliepimu,bet dauguma is vienodu pardaveju,zodziu uz mane gaunasi patikimesnis.jis prirase daug,antraste .."because something is wrong with the item. The buyer requested a full refund. Return shipping: seller pays

Return reason: Doesn't match description or photos"

Tekste rasliava,kad jis labai susirupines ir pergyvena kad preke gavo ne is tos salies kuri buvo nurodyta skelbime.jei butu zinojes kad siusiu is LT niekad nebutu biddines,nes labai bijo kad daiktai gali buti neoriginalus.taip pompastiskai net: "deliberately mislead me raises alarm bells". :blink: kad as turiu labai mazai atsiliepimu ebay (pas mane ju pora desimciu,ir keletas tarpe ju kaip pardavejo,visi teigiami).dar parase kad siuntiniu nebuvo atidares ir nepazeide lipniu juostu.

as suprantu tik taip kad eina ant principo,nes as jam iskeliau 4 unpaid case.gal jos kazkaip itakoja jo feedbackus?bet jas keliau tik del to kad tempe del apmokejimo.

sunervino juodai,paypale uzssaldyta suma,tas reikalauja grazinimo mano islaidomis.prekes aprasyme nebuvau pazymejes kad priimu grazinimus.

 

KOKIOS MANO TEISES IR GALIMYBES SIUO ATVEJU? Man tinka kad jis savo islaidpmis man registruotu pastu grazintu prekes,ir as grazinsiu visa jo sumoketa suma.bet nesutinku is saves padengti jo grazinimo islaidu,nes prekes yra originalios ir atitinka aprasyma,isskyrus tai kad issiunciau is LT nepranesus jam.negalvojau kad cia bus problema,gi ne China,Europos sajunga,ne trecio pasaulio salis.pasilikau laiko rezerva kiek iprasta,bet kadangi viskas uzsitese gal 6 dienas,issiunciau is ten kur buvau.ar jis del to gali teigti,kad prekes "Doesn't match description or photos"?ar jis gali tai laikyti priezastimi kad apmokeciau grazinimo islaidas?

nesu prekiaves anksciau todel nezinau visu niuansu.

faktiskai nieko blogo nepadarei.. rasyk tu jam kad reikejo iskeliauti ir negalejai issiusti is nurodytos salies, nes tas veikejas velavo apmoketi, tad teko prekes pasiimti su savimi ir siusti is kitur.

o jeigu jis turi abejoniu del originalumo, paprasyk kad tas abejones pagrystu aiskiais argumentais, nuotraukomis ir t.t.

taip pat pasiulyk taiku sprendima - priimi prekes atgal jeigu jis pats apmoka grazinimo islaidas.

jam liks arba sutikti su tavo salygomis, arba greiciausiai pralaimeti case'a.

tik rasyk viska aiskiai, kad ebay reps'ai perskaite pokalbi visa esme suprastu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

faktiskai nieko blogo nepadarei.. rasyk tu jam kad reikejo iskeliauti ir negalejai issiusti is nurodytos salies, nes tas veikejas velavo apmoketi, tad teko prekes pasiimti su savimi ir siusti is kitur.

o jeigu jis turi abejoniu del originalumo, paprasyk kad tas abejones pagrystu aiskiais argumentais, nuotraukomis ir t.t.

taip pat pasiulyk taiku sprendima - priimi prekes atgal jeigu jis pats apmoka grazinimo islaidas.

jam liks arba sutikti su tavo salygomis, arba greiciausiai pralaimeti case'a.

tik rasyk viska aiskiai, kad ebay reps'ai perskaite pokalbi visa esme suprastu.

 

Ebay neskaito zinuciu. skaito tik case esancias zinutes (nu dabar request vadinasi).

Duodu 90% kad pralosi, nes ebay labai jautriai reaguoja i viska kas susije su neoriginalumu, ypac jeigu tai kazkokie brandiniai reikalai.

Nurodyti, kad preke is vienos salies, o siusti is kitos negalima.

Bandyk deretis su juo taikiai, nes kaip jau sakiau, ebay isikisimas manau bus ne tavo puseje.

Sekmes, uzjauciu, pats susiduriu su begale asilu ir zinau kaip tai nervina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,norėjau paklausti ar pavyzdžiui mėnesį nieko nedarant Ebay,neparduodant ir nededant skelbimų vistiek reikia mokėti kažkokius mokesčius? Dėkui už atsakymą

 

Nereikia jeigu neturi jokiu mokamu paslaugu, pvz ebay shop.

 

Sveiki, pardaviau telefoną per ebay.com ir man dabar leidžia pasirinkti siunčiant tik United states postal service arba FedEx, kaip man pasirinkti eu paštą ar pan?

 

Dar vienas klausimas, pirkėjas is siaudo arabijos, kiek man gali kainuoti shipingas?

 

Kai issiunti siunta, pazymi kad issiusta ir spaudi Add tracking number, ten gali rinktis koki tik nori pasta. Lietuvisko pasto ten nera, bet gal tiesiog irasyti post.lt. As kai siunciu i amerika irasau USPS. Su siaudo Arabija nieko nepasakysiu, nedirbu su jais nieko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tau nerodo funkcijos kad dabar gali "escalate" daryti?

 

tu su juo sisirasinek tik per case

 

jeigu netraso, vistiek parasyk kodel tu nesutinki savo lesomis padengti grazinimo, kokia buvo prie tai situacija ir kaip tas veikejas issikalineja.

ebay repsai skaitys ta info kuria matys case susirasinejime, susidarys bendra vaizda apie situacija ir manau sprendimas bus tavo naudai.

nieko tu blogo nepadarei, o del location tai gali labai paprastai paaiskinti kad veikejas velavo susimoketi ir tau teko siusti is kitos vietos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaito viska jei prieina iki to.

Mano escalated case perziurejo greiciau nei per 12 val. Cha, prieme sprendimus Sellerio naudai! Kiek skaiciau forumus, visi selleriai bijo eskaluoti byla, visur ragina tyliai laukti 30 dienu. O pasirodo nereikia aklai tiketi kuo raso ir jei esi tikras savo teisumu, gali argumentuoti, tai ir pirmyn! Netgi feedback rezultatu 30 pries 400 nepadare neigiamos itakos. Bet pirkejas nebeatsakinejo i respond zinutes, gal pats nieko nebenorejo, gal piktybiskai butu pratempes tas 30 dienu be ats., kad ant tempimo palaikyti.

Kam teks susidurti, pirma report buyer. Tada jei spejat eskaluokit byla.

 

Aciu kas padejo, Emexas, tavo konkretus argumentai buvo teisingi :) high five

 

Galima siusti is kitos salies, tai nera baudziama ir nera "don't match description". Ebay taisyklese rasoma daugiau apie location atvejus tarkim is Kinijos. Jei priimi requestus. Jei buyeriui prailgeja siuntimo laikas arba isauga return kastai (jis galvojo siusi is JAV, o atsiuntei is China). Pvz.jei kada teks argumentuoti:

As I had to leave at scheduled times, and because of Your prolonged payments only at the last day of "unpaid case", I had to take the goods with me and ship it not from XX, but other country in Europe. I can't assign to some other person to send out my parcels, as for packaging and safe parcel delivery is responsible seller. Because of this fact Your shipping costs does not increase. Parcels reached You within a short time (1 week). I find no other deficiencies because of You might have some discomfort.

Galiausiai jei sudarot salygas grazinti i location kuri buvo parasyta arba kita, jei tai nesudaro finansinio skirtumo, tai neturetu buti svarbu kitais atvejais. Pvz. You can ship parcels back with Ebay label to COUNTRY X or COUNTRY A, if it makes difference for You in costs, or I will refund difference in costs to my preferred country (depending on date, I might be in X or A). Money for items You paid I will refund when I will get and inspect it, if You just changed Your mind about items You bought. I prefer to finish the agreement faster. Still waiting for any Your answer.

na va, sakiau kad bus tavo naudai.. svarbu tureti konkreciu argumentu ir teisingai komunikuoti :)

o jeigu butu situacija abejotina, tada daznai sprendimas jau buna pirkejo naudai.. nes ten klientas visada labiau teisus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keista situacija, 2 is 4 nuspresta mano naudai.

trecias su full refund to buyer del ketvirto nzn kaip bus, dabar ne darbo laikas, negaliu paskambinti. gal robotai sita case perime? kosmosas :D

ar sitie sprendimai negincijami? nei is mano nei is buyer puses?

daryk iskart appeal case, parasyk kad pirmi tavo naudai ispresti, nokopink tas zinutes ir pridek, sutvarkys.

ten sedi gyvi botai, visko buna su jais :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html#refunds

item isn't returned to the seller

 

In some instances, we may not require that an item be returned to the seller. In these situations, we refund the buyer and may seek reimbursement from the seller, for example if:

The seller chooses not to accept a return request or provide a return shipping label.

The item location was misrepresented.

It's hazardous to ship back the item.

The item no longer has a value (for instance, a ticket for a cancelled event).

Alternatively, with the buyer's consent, we may give a partial refund to cover differences between how the item was described in the listing and the actual item the buyer received. When given a partial refund, the buyer isn't asked to return the item to the seller. We may require the seller to reimburse us for the partial refund.

Redagavo mustang797
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...