Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Toks klausimelis: koks variklio tepalas butu "sveikiausias" mano turimai Audi A4, 1,6, 74KW, benzinas (1998)? Pilnai sintetinis ar pusiau? Kaip del klampumo? Vis ko paklausiu, tai kiekvienas skirtingai atsako. :)

Pradėkim nuo to, kad nebūna pusiau sintetinio tepalo, tai tik klaidingas vertimas. Yra sintetinis, mineralinis ir mineralinis su sintetinio tepalo savybėm (semi-synthetic). Šiais laikais mineralinis pilamas nebent į žoliapjoves, motociklus ir pan. techniką. Į bet kokį šiuolaikinį auto reikia pilti pilnai sintetinį, juolab, kad skirtumas kainoje vos ~5€, kurie per 10k km tikrai susitaupys ant kuro. Kiekvieno auto instrukcijoje nurodyta kokio klampumo tepalas jam tinka, dažniausiai duoda kelis variantus, kad galėtum pasirinkti pagal klimatą ir vairavimo stilių. Nepirkti populiariausių, brangiausių brand'ų kaip Castrol ir Mobil.

 

Kaip manot kokie yra neįvertinti modeliai? Tai yra, patikimi, geri automobiliai, bet pas mus kažkodėl nepopuliarūs arba nepelnytai nurašyti ir dėl to pigiai parduodami.

Tokia mintis kilo pavairavus kelis naujasnius FIAT modelius, nuo seno jų niekas nevertina ir dabar pagal metus kainos nedidelės. Nežinau kaip jų eksplotacija, patikimumas, bet kiek teko vairuoti nieko blogo negaliu pasakyti. Fiat 500X išvis neblogai pasirodė, jausmas lyg vairuotum didesnį auto. Tos pačios mintys kyla ir visokius amerikietiškus modelius pasižiūrėjus.

Balsuoju už koriejiečius, nes bent jau vizualiai jų technika labai primena japonus. Be to, rusai juos labai giria. Pats susidūręs nebuvau, norėčiau išbandyt, tik kad nėra ką, visi tik mažalitražiai kibirai :)

 

Kas liečia Fiat. Buvau išsinuomavęs kokius 4-5 kartus naujus Fiat 500. Pas vieną rida buvo vos 400km. Po ilgesnės kelionės autobanu iššoko check-engine ir atsisakė vienas cilindras. Nuvažiavus į Fiat atstovybę diagnostikai apart šios problemos buvo dar trys klaidos susijusios su panoraminio stogo valdymu, išmetimu ir dar kažkuo, jau nepamenu. Ištrynė klaidas ir sako viskas gerai, važiuok toliau. Cilindras ir toliau atsijunginėjo, bet jau klaidas tryniau pats, kad galėčiau važiuoti toliau kurį laiką.

Antram išsinuomotam tokiam pačiam Fiat 500 buvo pasirodęs tas pats gedimas, tik jau šį kartą į atstovybę nevažiavau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip manot kokie yra neįvertinti modeliai? Tai yra, patikimi, geri automobiliai, bet pas mus kažkodėl nepopuliarūs arba nepelnytai nurašyti ir dėl to pigiai parduodami.

Tokia mintis kilo pavairavus kelis naujasnius FIAT modelius, nuo seno jų niekas nevertina ir dabar pagal metus kainos nedidelės. Nežinau kaip jų eksplotacija, patikimumas, bet kiek teko vairuoti nieko blogo negaliu pasakyti. Fiat 500X išvis neblogai pasirodė, jausmas lyg vairuotum didesnį auto. Tos pačios mintys kyla ir visokius amerikietiškus modelius pasižiūrėjus.

Manau kiekvienas gamintojas turi labiau nusisekusių ir tų kur geriau nebūtų pradėję mąsiškai gaminti automobilių, variklių. Kas mane asmeniškai nustebino Citroen Xantia, XM, C5 I (na XM'o gal nerekomenduočiau, nebent turi atsarginių dalių prikaupęs, nes truputį deficitas darosi). Xantia dar turėjo problemų su pakaba. C5 - komfortas panašus kaip E39, jeigu ne dar minkščiau važiuoja :) Xantios bėdos išspręstos. Kainos kaip golf'o. Remontai nėra dažni/brangūs kaip legendos byloja :D Tiesiog daug kas prisibijo francuzu :) Tai pirkti su mintim perparduoti - net negalvok ;) Na kuro sąnaudos nemažos (mieste 7-8ltr), bet turint omeny kad mašina 1,5tonos ir ne 1,9tdi, tai kaip ir norma :)

Teko pralėkt su Citybee Fiat Doblo cargo 1.6 dyzelis 77kW 2016m. Na traukė tikrai smagiai kaip 1,6 motoras, bet kažkaip nemanau kad motoras laikys daugiau nei 300k km :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Korėjiečiai tikrai neblogai atrodo, ypač Hyundai, nemanau, kad kažkuo nuleidžia japonams ar vokiečiams, tiek dizainas, tiek patikimumas. Pažįstamas su i40 jau nevienas metus važiuoja ir jokio problemų. Dar yra KIA, bet dėl šitų kažkaip suabejočiau.

 

O kaip amerikietiški Chevrolet, Cadilac ir panašiai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl KIA, tai darbe yra Ceed berots 2012 metų ar kažkas tokio. Tai pigus salonas (plastmasės) atsirėmus su ranka i duris traška ir pan..Ir dar kaip liga yra priekiniai žibintai (dėl jų kelis kart garantiniam buvo, bet nzn kas ten jom, tiesiog mirksi, kada nori veikia kada nori ne). Visa kita kaip ir ok :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš italus apginti norėčiau :) Su italais nuo 2008. Kiek susiduriu su nepatenkintais žmonėm, kurie turėjo/turi italą - 95% tai buvo pirktas automobilis gerų metų ir už pigEI. Pabandyk kitos markės automobilį nusipirkti gerų metų ir už pigEI. Bijau, kad bus dar liūdniau, nei su italu :D

 

Pirktas pirmas lavonas pareikalavo ~1.5 karto, už tiek kiek aš jį pirkau, kad atkelti. Bet tai buvo labai puiki pamoka. Nepirkti lavonų. Paskutinė nupirkta 2009 Alfa 159 problemų nekelia. Turbūt per 2 metus ir 35k km pramintų vienintelis jos gedimas buvo alkūninio veleno skriemulys plyšo ir prasisuko. Reikėjo staigiai tą savaitgalį važiuoti, nupirktas kitas naudotas už 5 eur. O pirmadienį nusipirkau naują geros firmos už berods 40 eur. Pakeitimas - 9 varžtai ir diržo nuėmimas/uždėjimas. Literally 15 min darbas. Check engine esu matęs tik vieną kartą - kaip per diagnostiką testavau ar veikia lemputė:D Jau nekalbu apie kiekvieną dieną šypseną, kuri ji suteikia, kai tu į ją atsisėdi. Vairavimo malonumas ir ta išvaizda. Netikiu, kad nors vienas japonas už tokia kainą man suteiktų bent pusę tiek, kiek šis automobilis.

 

Draugei nupirkau neseniai Fiat Bravo 2007. Iki max komplektacijos trūksta gal 3 dalykų, kurie užsakomi papildomai. Po nupirkimo tepalus pakeičiau ir viskas. Nėra net prie ko prikibti, prižiūrėtas variantas. Problemų nekelia, tik, kad kuro sąnaudos yra kiek didokos, kaip tokio lygio automobiliui. Vidurkis gaunasi apie 7.5 litro, 80% mieste. Bet dar DPF/EGR/sklendės yra, kurias išoperavus ir pašalinus šiuos auglius kuro sąnaudos kris per kiek daugiau, nei litrą (159'tos patirtis).

 

Pas tėvą įmonėj Fiat Doblo 2005 metų 1.9 JTD 77kw. Nustebino savo trauka, o ir variklis dar tas senesnis, kuriam 1 mln km nėra riba. Apart rudžių (jau ilgokai LT) ir granatos - nėra prie ko prisikabinti. O ir problemų jis tikrai nekelia. Puikus darbinis arklys.

 

Bendrai kalbant apie Fiat'us, tai tikrai nėra automobilis, kuris bus pats patikimiausias. Jeigu užsidegus check engine lemputei žmogus pradeda panikuoti - geriau šio automobilio nesirinkti. Nes bent jau senesniuose italuose su check engine lempute mašina dažniausiai tiesiog norėdavo su tavimi „pasisveikinti", o ne parodyti, kad kažkas jai blogai :D Jeigu tokie bajeriai yra tau nesuprantami ir tave knisa - italo rekomenduočiau nesirinkti. Tikrai.

 

O jeigu dar labiau pasigilinus ir pasiaiškinus kas dažniausiai genda itališkuose modeliuose, tos dalies kilmės šalis dažniausiai bus Vokietija. Turbūt 159 1.9 JTDm problematiškiausia ir brangiausia problema - garsioji M32 dėžė, kuri montuojama Fiat/Alfa/Opel/Saab. Atspėkit kas ją gamina. Teisingai - vokiečiai.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip nustatei, kad tvarkingos? Šiaip žvakės yra eksploatacinis dalykas, jei nusipirkęs mašiną nekeitei, tai pasikeisk, su naujom žvakėm gražiau dirbs ir mažiau valgys. Juolab kai tavo varikliui jos kainuoja gal 20€. Imk tik Denso arba NGK.

 

Išsiėmus jas matėsi, kad jos dar pakankamai geros, neturėjo nusidevėjimo žymių, beveik kaip apynaujės, tai iš to ir nusprendžiau, kad tvarkingos. Kaip ir sakei reiks apžiūrėt detaliau tuos žvaklaidžius:)

 

EDIT:

Peržiūrėjau žvaklaidžius visus iki vieno tiek vizualiai tiek pamatavęs jų varžą, tai bent 2 žvaklaidžiai tikrai buvo prasti.

Redagavo Sprunkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradėkim nuo to, kad nebūna pusiau sintetinio tepalo, tai tik klaidingas vertimas. Yra sintetinis, mineralinis ir mineralinis su sintetinio tepalo savybėm (semi-synthetic). Šiais laikais mineralinis pilamas nebent į žoliapjoves, motociklus ir pan. techniką. Į bet kokį šiuolaikinį auto reikia pilti pilnai sintetinį, juolab, kad skirtumas kainoje vos ~5€, kurie per 10k km tikrai susitaupys ant kuro. Kiekvieno auto instrukcijoje nurodyta kokio klampumo tepalas jam tinka, dažniausiai duoda kelis variantus, kad galėtum pasirinkti pagal klimatą ir vairavimo stilių. Nepirkti populiariausių, brangiausių brand'ų kaip Castrol ir Mobil.

 

 

Balsuoju už koriejiečius, nes bent jau vizualiai jų technika labai primena japonus. Be to, rusai juos labai giria. Pats susidūręs nebuvau, norėčiau išbandyt, tik kad nėra ką, visi tik mažalitražiai kibirai :)

 

Kas liečia Fiat. Buvau išsinuomavęs kokius 4-5 kartus naujus Fiat 500. Pas vieną rida buvo vos 400km. Po ilgesnės kelionės autobanu iššoko check-engine ir atsisakė vienas cilindras. Nuvažiavus į Fiat atstovybę diagnostikai apart šios problemos buvo dar trys klaidos susijusios su panoraminio stogo valdymu, išmetimu ir dar kažkuo, jau nepamenu. Ištrynė klaidas ir sako viskas gerai, važiuok toliau. Cilindras ir toliau atsijunginėjo, bet jau klaidas tryniau pats, kad galėčiau važiuoti toliau kurį laiką.

Antram išsinuomotam tokiam pačiam Fiat 500 buvo pasirodęs tas pats gedimas, tik jau šį kartą į atstovybę nevažiavau.

 

Neklaidink zmoniu su tepalais. Kaip gali mineralinis nuo sintetinio skirtis 5eur kaina, jei jo gamybos kastai skiriasi vos ne 3x.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kokie ten gamybos kaštai, bet nueik į parduotuvę ir pasižiūrėk kainas. Na gerai, brangesnių tepalų skirtumas bus gal kiek daugiau, gal 10€, bet čia vistiek ne priežastis pirkti mineralinius.

 

Esnyper - 7,5 dyzelio mieste yra mažai. 5-6l kur atseit tdi valgo tera bobučių pasakos.

 

Sprunkas - na tai pirmiausia pasikeisk žvaklaidžius, jei nepadės, tada galvosim :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kokie ten gamybos kaštai, bet nueik į parduotuvę ir pasižiūrėk kainas. Na gerai, brangesnių tepalų skirtumas bus gal kiek daugiau, gal 10€, bet čia vistiek ne priežastis pirkti mineralinius.

 

Esnyper - 7,5 dyzelio mieste yra mažai. 5-6l kur atseit tdi valgo tera bobučių pasakos.

 

Sprunkas - na tai pirmiausia pasikeisk žvaklaidžius, jei nepadės, tada galvosim :)

 

Parodyk sintetine ir mineraline alyva kur kainos skirtumas 10eur?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parodyk sintetine ir mineraline alyva kur kainos skirtumas 10eur?

Dauguma pasimauna ant užrašo "sythetic" ir galvoja, kad tai sintetinis tepalas. O realiai tai yra mineralkes su tam tikrais priedais blendas. Pilnai sintetinis tepalo pasirinkimas ribotas ir jo kaina tikrai skirsis ne keliais eurais. Bet musu lupenom sintetikos ir nereikia, užtenka mineralkes su priedais (group III).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad atsakyti reikia ieskoti tepalo laboratoriniu tyrimu duomenu. Standartiskai tokios info gamintojai neteikia.

 

Pvz Vokietijoje pagaminti nepalai negali buti zenklinami "fully sythetic" arba "vollsynthetisches" jeigu jie tokie nera, nes vokieciai bande ivesti siokia tokia tvarka su zeklinimu. Taciau tas brendas ta pati tepala pilstydamas kitose salyse jau gali zymeti juos "fully sythetic" nes kitur tas leidziama.

 

Zodziu alyvu tema verta atskiros diskusijos. Plius reikia suprasti, kad skirtingoms rinkoms tie patys brendai ne tik sureliu recepturas keicia :)

 

Edit. Radau tautieciu diskusija sia tema. Visko neskaiciau, bet naudingos info yra http://www.audiklubas.com/forumas/kitos-variklio-skyriaus-temos/mitai-ir-tiesos-apie-variklines-alyvas/

Redagavo promind
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad atsakyti reikia ieskoti tepalo laboratoriniu tyrimu duomenu. Standartiskai tokios info gamintojai neteikia.

 

Pvz Vokietijoje pagaminti nepalai negali buti zenklinami "fully sythetic" arba "vollsynthetisches" jeigu jie tokie nera, nes vokieciai bande ivesti siokia tokia tvarka su zeklinimu. Taciau tas brendas ta pati tepala pilstydamas kitose salyse jau gali zymeti juos "fully sythetic" nes kitur tas leidziama.

 

Zodziu alyvu tema verta atskiros diskusijos. Plius reikia suprasti, kad skirtingoms rinkoms tie patys brendai ne tik sureliu recepturas keicia :)

 

Edit. Radau tautieciu diskusija sia tema. Visko neskaiciau, bet naudingos info yra http://www.audiklubas.com/forumas/kitos-variklio-skyriaus-temos/mitai-ir-tiesos-apie-variklines-alyvas/

Čia jau per giliai lendi. Faktas, kad tepalas ant kurio parašyta "Synthetic" yra geresnis nei "Semi-Synthetic", o kainos skirtumas tarp tos pačios markės labai mažas.

 

Ir visgi taip ir negavau konkretaus atsakymo su pavyzdžiais kurie tepalai yra tikri sintetiniai, o kurie ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Labas,

 

Kaip visada geri pasiulymai pirmiausia eina forumieciams, o tik veliau skelbimus.

 

BMW 520, e60 FACELIFT. 2007-11m. automatas - joistikas.

Lietuvoje neeksplotuotas is Vokietijos.

Balta spalva, juodas stogas, M apdaila, juodos lubos, m slenkstukai, R19 originalus ratai.

Techninis stovis, kebulas 10/10, salonas 9/10 :)

 

Gausit jau su lietuviska tech, uzregistruota su numeriais :)

Kaina 8100e, papildoma galimybe uz 200e nusipirkti M vaira.

 

 

GOLF 5, 2,0 benz. 110kw AUTOMATAS.

Juodas, Sportline, r18 ratai su naujom m+s padangom, rekado salonas, ekranas.

TECH iki geguzes vidurio.

Neturi nei vienos rudeles :)

2800e

foto nera.

 

 

Abu automobiliai yra tikrai labai isvaizdus, techniskai pilnai tvarkingi.

Kam tinka kainos atvaziave patys pirmi nusipirks :)

 

Kainos yra galutines ir skelbimu kol kas nera..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Parduodamas TOYOTA AVENSIS 2009-05, 2.2 110kW, mechaninė, universalas

navigacija su HDD, galinio vaizdo kamera, panoraminis stogas, beraktis užvedimas ir automobilio užrakinimas/atrakinimas, stogo skersiniai

Pirkta iš AUTOTOJA, paskutinis aptarnavimas atliktas prieš 3000km (DETALITA servise), šiuo metu rida 214000.

 

Kainą uždarbio nariams paderintume.

Daugiau informacijos PM

Redagavo TomasAb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reik biškį kiemą išsiparduot :D

 

BMW E39 525TDS sidabrinis universalas automatas. Kėbulas negražus, yra keli trūkumai, mechaniškai viskas gerai, sėdi, važiuoji ir džiaugies komfortu :) Neplika komplektacija. TA iki 2017-05. 1000€ galutinė.

 

Mergų magnetas BMW E46 330ci cabrio su dujom, mėlynas. M3 bamperis, dropas, pasirinkimui įvairūs R17 ratai. Reikia keisti kapotą, nes buvo atsidaręs. Skilęs stiklas, važiuot netrukdo, bet galiu pakeist. TA iki 2018-12. 4500€ derinama.

 

BMW E36 320i coupe pilkas. Vienas iš geriausios būklės E36 Lietuvoj, daug kas sako, kad tokių gyvų dar nematę :) Nereikšmingų trūkumų aišku yra. TA neseniai praeita. Pasirinkimui įvairūs R16 ratai. 2000€ galutinė.

 

Visos kainos tik forumiečiams. Skelbimų nėra. foto susidomėjusiems atsiųsiu. Visos auto asmeninės, neskirtos perparduot, važinėja beveik kasdien.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kokie ten gamybos kaštai, bet nueik į parduotuvę ir pasižiūrėk kainas. Na gerai, brangesnių tepalų skirtumas bus gal kiek daugiau, gal 10€, bet čia vistiek ne priežastis pirkti mineralinius.

 

Esnyper - 7,5 dyzelio mieste yra mažai. 5-6l kur atseit tdi valgo tera bobučių pasakos.

 

Sprunkas - na tai pirmiausia pasikeisk žvaklaidžius, jei nepadės, tada galvosim :)

Jeigu spaudi visada iki galo, tai aišku, kad bobučių. Bet realybėj Golf III ar IV tiek ir 'ryja'.

 

Kokia nuomonė apie GM 5W30 tepalus? Cheap. 21€/5ltr.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Golf 3/4 tiek valgo geriausiu atveju mišriu režimu, bet tikrai ne mieste. Nebent miestas Tauragė :) Ir šiaip įdomi ta dyzelistų logika: "3 Golfas valgo 5l dyzelio, paprastas ir dalys pigios, todėl nusipirksiu Audi A6 A6 3.0TDI quattro arba BMW 530D automatą kuris mieste valgys 12, juk dyzelis tai ekonomija" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Golf 3/4 tiek valgo geriausiu atveju mišriu režimu, bet tikrai ne mieste. Nebent miestas Tauragė :) Ir šiaip įdomi ta dyzelistų logika: "3 Golfas valgo 5l dyzelio, paprastas ir dalys pigios, todėl nusipirksiu Audi A6 A6 3.0TDI quattro arba BMW 530D automatą kuris mieste valgys 12, juk dyzelis tai ekonomija" :D

O kokiam mieste? Los Anžele? :D

 

Vilnius - irgi kaimas. Jeigu kamštyje raksi užgazavęs, stabdis-gazas, tai gal kokius 7-8 ir suėstų. Mieste Golfai ir ryja 5-6ltr.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokiam mieste? Los Anžele? :D

 

Vilnius - irgi kaimas. Jeigu kamštyje raksi užgazavęs, stabdis-gazas, tai gal kokius 7-8 ir suėstų. Mieste Golfai ir ryja 5-6ltr.

tu čia gal apie naujus kalbi iš salono :D 3 guolis mieste naujas 6ltr valgydavo tai mūsiškai puslavoniai 7 drąsiai srebia, pridėk dar suvalgomą tepalą ir turbūt 530d kiaulę pigiau eksploatuot išeina :D nebent dapili atrabotke iš garažo, tada dar dar

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tu čia gal apie naujus kalbi iš salono :D 3 guolis mieste naujas 6ltr valgydavo tai mūsiškai puslavoniai 7 drąsiai srebia, pridėk dar suvalgomą tepalą ir turbūt 530d kiaulę pigiau eksploatuot išeina :D nebent dapili atrabotke iš garažo, tada dar dar

Nu mano 9-3 2.2 mieste 9ltr (čia ne kompo skaičiavimais, o ~1000 litrų supylus). Kaip guolis 400kg (25proc) lengvesnis, gali 7ltr imt? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...