Pereiti prie turinio

Kainytė į pm


Rekomenduojami pranešimai

Yra daug tokių, kurie tik telefonu (arba videoskambučiu) nori bendrauti, pagal savo patirtį (ne tik Uždarbyje, daugiau iš kitur), tai jie naudoja neurolingvistinio programavimo (NLP) technologijas (kurias jau nesunkiai atpažįstu), kaip ir susitikus gyvai... na, gyvai dar siekiama ir kitais būdais patraukti, klientas kabinamas kaip merga... biggrin.gif

 

He.. nori ir Tave matyt, o kai nemato, kaip juokingai jiem viskas 'numatoma' :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra daug tokių, kurie tik telefonu (arba videoskambučiu) nori bendrauti, pagal savo patirtį (ne tik Uždarbyje, daugiau iš kitur), tai jie naudoja neurolingvistinio programavimo (NLP) technologijas (kurias jau nesunkiai atpažįstu), kaip ir susitikus gyvai... na, gyvai dar siekiama ir kitais būdais patraukti, klientas kabinamas kaip merga... biggrin.gif

 

Pateik pavyzdziu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patiko, kai žmogus pardavinėjo savo prekę,nebepasakysiu ką, paklausiau kokia kaina, parašė: kiek moki?

Dažnai susiduriu, atsakyti galima lygiai taip pat naglai "eurą (arba 10) ir nuperku dabar iškart".

kiti pardavėjai netgi susierzina išgirdę tokią kontraataką :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pateik pavyzdziu.

 

Buvo metas, kai man daug skambindavo iš LT, siūlydami gyvybės draudimą, tai visos moteriškės buvo, kurios skambino, ir tik vienas vyrukas, tai vyrukas akcentą dėjo ant solidaus balso, pristatydamas firmą ir paslaugą. Bet kažkaip vis užmiršdavo pasižymėt, kam jau skambino, tai iš viso jis man skambino keturis kartus. Kai pasakiau, kad jau skambino jis man, tai nepatikėjo. O gal tai - tokia taktika, apsimesti, kad neprisimena, ir atakuoti potencialų klientą kelissyk - gal apsigalvos ir susigundys? biggrin.gif Moteriškės stengdavosi įpinti draugiškų ir suokalbiškų intonacijų į savo prisistatymus ir pasiūlymus. Vienam pasimatyme biggrin.gif buvau, tai buvau vežamas automobiliu, o pats pristatymas (man asmeniškai) truko apie 2.5-3 valandas gyvai. Na, nemažai informacijos gavau, bet vis tiek nesusigundžiau. Gal reikėjo vaišint mane sočiau, vest į klubą, tai gal... biggrin.gif Perrnelyg aiškiai matyti taktika, kai žmogus pumpuojamas teigiama informacija, pridedama truputis neigiamos, o ant galo spaudžiamas priimt sprendimą...

Kita kategorija, tai užsienio skambintojai su visokiais superpasiūlymais. Skambino gal keli, prisistatę, kad iš Tokijo, vienas jų siūlė investuot į BAIDU. neįtikino, nors ant galo jau jam kantrybės ėmė trūkti, pasigirdo tipo gerklinės intonacijos, ką čia jau 45 min. šnekam, davaj, daryk... biggrin.gif Ne, neįtikino. Dar iš Londono skambindavo, tai su babajišku akcentu siūlė investuot... bet tie iš užsienio tuo labiau nepatraukdavo, iš LT moka geriau dažniausiai "kabint" - gal užsieny jiems ten geriau sekas, manęs - ne... dabar jau dažniausiai neatsiliepiu, skambinėja tai iš Prancūzijos, tai iš Johanesburgo, buvo rusakalbiai dar, tie dažnai dar neblogai moka kalbint, bet buvo ir tokie, kurie išvis nemoka, skambina, matyt, automatiškai keliems, atsiliepi, o ragelyje - balsai kažkokie, dar turi laukt, kol su tavim kalbės... tai kai kelintasyk paskambino, pasiunčiau toliau... biggrin.gif

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, kad daromi tokie tyrimai. Pats save laikau pardavėju ir nuolat stengiuosi tobulėti. Bendraujant su kitais pardavėjais/vadybininkais dažnai pastebiu jų klaidas, kur nebesuprantu, kaip gi taip išvis galima elgtis. Jei patinka prekė, bet nepatinka jos pardavėjas - dažniausiai neperku, nebent nėra alternatyvos. Jei pardavėjas patiko, visada padėkoju už gerą aptarnavimą. Tiek gyvai, tiek online. Manau tai skatins juos ir toliau tobulėti ir kurti visiems geresnę nuotaiką ir ekonomiką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bendraujant su kitais pardavėjais/vadybininkais dažnai pastebiu jų klaidas, kur nebesuprantu, kaip gi taip išvis galima elgtis.

 

Pateik dazniausiu klaidu pavyzdiu.

 

Jei patinka prekė, bet nepatinka jos pardavėjas - dažniausiai neperku, nebent nėra alternatyvos.

 

Turi mintyje, kad net jei padavejas nedaro jokiu klaidu, o tiesiog kaip zmogus nepatinka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pateik dazniausiu klaidu pavyzdiu.

 

 

 

Turi mintyje, kad net jei padavejas nedaro jokiu klaidu, o tiesiog kaip zmogus nepatinka?

 

 

 

Man asmeniškai tai nepatinka, kai maždaug išmanau aš tą produktą, ir prekę, kurią noriu pirkti, bet pardavėjas realiai nerodo jokios iniciatyvos ją parduoti. Tai kai pardavėjas įjungia ****** režimą, tai automatiškai kyla principas viduje, kad nu nepirksiu aš iš tavęs. Pats dirbu su pardavimais, tai labai daug kas priklauso nuo to, kaip prekė yra pristatoma, tai gali būti tragiška prekė, bet apie ją galima sukurti tokią istoriją, kad tau reikia-nereikia tu ją nupirksi, o ką jau kalbėt apie tau reikiamą prekę. Tiesiog iš bendravimo su pardavėju galima susidaryt nuomonę, kas ten per žmogus. Būna, kad užsisakau prekę, kuomet pardavėjas bendrauja atsainiai, ne visai atsako į klausimus, ar pasako grynai tai, kad tik parduoti, nors nepabrėžia, kodėl man ta prekė gali būti reikalinga ir kuo ji man būtų naudinga, tai nepaisant to, esu pirkęs iš tokių pardavėjų, ten buvo smulkmenos aišku, bet žinoma, nieko stebėtino ir neįprasto neįvyko - prekės pristatymas vėlavo daugiau nei savaitę, vis sakė, kad neturi laiko išsiųsti, nors perkant žadėjo išsiųsti tą pačią ar kitą dieną, bet nieko panašaus. Nieko nesitikėjau, taip sakau turėdamas omeny patį raštingumą kliento, kai naudoja 'j" raides kur jų nereikia, trumpinius "nk" "k" ir t.t. kitaip sakant, pardavėjui naudinga sukurti ryšį su potencialiu pirkėju, ir kuomet tas ryšys yra, tai automatiškai padidėja šansai tą prekę parduoti. Dabar įsivaizduok, tau reikia telefono, tu paklausi manęs kokių nors parametrų, ar kiek laiko naudotas, aš tau atsakyčiau 'viskas ok su tel, veikia gerai, naudotas neylgai, gal pora menesiu praktishkai kaip naujas, parametrai tikrai geri, velka fejsbuką ir kitas programas, batarke laiko gerai", nu pvz. Nežinau, ar tu iš manęs telefoną pirktum. O jeigu aš tau atsakyčiau gražiai ir tvarkingai "Sveikas, telefonas naudotas, kaip ir parašyta, neslėpsiu - turi keletą įbrėžimų, bet kritęs nėra, tai tik nuo kasdienio naudojimo, parametrai šiai dienai dar pakankami, tai x RAM, procesorius toks ir toks, iš esmės pagrindines programas kaip Facebook, Messenger ar Viber ir pan. tikrai velka be problemų, baterija atlaiko dieną aktyvaus naudojimo, žinoma, dienos pabaigoje jau reikia krauti". Tai manau, kad aiškus skirtumas čia yra, ir automatiškai renkiesi tokį pardavėją, kuris matosi, kad yra pasiruošęs viską papasakot, atsakyti į visus klausimus ir t.t. :)

 

 

P.S. temos nesekiau, tai gal čia ne į temą įlindau su savo postu, bet nevermind.

Redagavo Petrasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pateik dazniausiu klaidu pavyzdiu.

 

Turi mintyje, kad net jei padavejas nedaro jokiu klaidu, o tiesiog kaip zmogus nepatinka?

 

Pvz. rašiau vienos įmonės vadybininkams teirautis apie prekę. Pasisveikindamas, uždavęs 2 klausimus, gale parašęs laukiu atsakymo. Atrašė vieną žodį - NE. Nei labas, nei atsakymų į klausimus. Viskas, iš ten nebenoriu pirkti.

Dažniausios pasitaikančios vadybininkų klaidos kiek pastebiu:

1. Neįsigilinimas į klausimą/problemą. Kartais atrodo, kad net neperskaito ką rašai, o tiesiog atsiunčia šabloną.

2. Sausas atrašymas į klausimus ir naujų klausimų neuždavimas. Taip atrodo, kad norimą nutraukti tolimesnį bendravim su potencialiu klientu. Juk galima paklausti: Kaip greitai reikia prekės? Ar turite daugiau klausimų? Ar tenkina pristatymo laikas? ir tt.

3. No Follow ups. Juk jei tikrai domėjausi preke, tai gal verta už kelių dienų pasiteirauti ką manau.

4. Pažadų nesilaikymas. Prižada paskambinti/atsiųsti daugiau informacijos suratu laiku, tačiau vėluoja, arba apskritai nesulauki jokių žinių ir pats turi ieškoti.

 

Klientai dažnai palieka vadybininkus, o ne įmones. Jei man patinka paslauga, tačiau nepatinka, kad reikia pastoviai bendrauti su įkyriu neįsiklausančiu darbuotoju, didelė tikimybė, kad aš tos įmonės paslaugas pakeisiu alternatyviomis. Manau tai pat ir daugelis. Paprastas pavyzdys, vienoje iš mažesnių degalinių pastoviai pildavausi kurą. Pistoletas blogai veikė, neatšoko automatinis stabdis ir kuras bėgo toliau. Dyzeliu apsilaisčiau rankas, kelnes ir automobilį. Gražiai pasakiau degalinės darbuotojams apie situacija. Tačiau ne tai, kad kažkas atsiprašytų, o buvau apkaltintas, kad nemoku piltis kuro. Nuo tada ten praktiškai nebeužsuku. O būtų užtekę 'atsiprašome, sutvarkysime gedimą, kad nepasikartotų'. Ta pati situacija nutiko broliui kitoje degalinėje. Informavo administraciją nieko neprašydamas, tiesiog kad sutvarkytų pistoletą. O jie patys pasiūlė €15 kompensuoti kelnių valymą.

 

Manau tokių ir panašių situacijų daugelis patiriame.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man asmeniškai tai nepatinka, kai maždaug išmanau aš tą produktą, ir prekę, kurią noriu pirkti, bet pardavėjas realiai nerodo jokios iniciatyvos ją parduoti.

 

Nepriimk asmeniškai bet labiausiai užknisa pasikėlę klientai kurie galvoja jog žino daugiau, pasiskaitę kliedesių internete ir priimantys už gryną pinigą.

Nesiginčiju kai pardivinėjama n+1 produktų ir konsultantas už MMA dirba tai fik ten žinos jis. Bet kai pardavinėju vieną nišinį produkta n metų ir ateina žiniukas, turi būti labai man gera nuotaika kad aš maloniai išklausyčiau jo kliedesius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepriimk asmeniškai bet labiausiai užknisa pasikėlę klientai kurie galvoja jog žino daugiau, pasiskaitę kliedesių internete ir priimantys už gryną pinigą.

Nesiginčiju kai pardivinėjama n+1 produktų ir konsultantas už MMA dirba tai fik ten žinos jis. Bet kai pardavinėju vieną nišinį produkta n metų ir ateina žiniukas, turi būti labai man gera nuotaika kad aš maloniai išklausyčiau jo kliedesius.

 

Na taip, aš tik pasakysiu, kad kaip klientas, tai esu labai geras klientas, ne visada perku, bet proto pardavėjui neknisu, bet jeigu jau taip nutinka, kad prekę pats išmanau, tai būna smagu, kad realiai mano žinias taip sakant patvirtina ir asmuo, kuris jas pardavinėja, o ne tik mala š ir galvoja, kad klientai visi durniai, ką pasakysi - tas sueis, tik tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gero verslo modelis nera suartejimas su klientu, kuo daugiau biciuliausiesi, tuo daugiau problemu bus adresuota :)

 

Ar tuo paciu nebus taip, kad daugiau problemu adresuota ir daugiau pardavimu? Nes zinos, kad gali drasiai kreipstis su problemoms, pardavejas isspres.

 

O jei nesikreips su problemomis tai sansas yra, kad ir kitur prekinsis. Na isvaizduok jei tu kaip pirkejas turi problema, bet nedristi kreiptis. Tai ar pirksi dar zinodamas, kad vel nedrisi kreiptis jei bus problema?

 

Cia tik garsiai mastau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiskai pritariu. Tik Biz dar ypatingai graziai ir svelniai parase.

 

Prekiu ar paslaugu pardavimui konkurencija yra zveriskai didele. Artimas santykis su klientu yra siekiamybe. Greitas ir superinis problemu sprendimas yra ne kazkoks priedas ar bonusas, o tampa butinybe ir savaime suprantamu dalyku, taigi jeigu tu to negali pasiulyti - tu nesi toks geras kaip tavo konkurentas. Jeigu klientai grista pas tave su daug problemu - tai puikus indikatorius, kad tavo preke/paslauga yra ###### ir reikia tobulinti kas ypatingai padeda tobulinant procesus, lukesciu nustatyma bei produkta bei sutaupo pinigu - analizuoji klientu duomenis is jau parduotu ir uzdirbtu pinigu, o ne samdai focus groups, konsultantus bei atlieki bandymus. Taipogi finansiskai yra daug pigiau islaikyti esama klienta nei surasti nauja.

 

Man asmeniskai gaila labai verslu kuriu verslo modelis nera biciuliautis su klientu, zmogus kuris "kuria" tokia strategija yra visiskai atsilikes nuo vakarietisko pasaulio ir man gaila to zmogaus darbuotoju bei klientu. Kai didziausios imones kuria strategijas kaip paslauga/preke/aptarnavima padaryti kuo labiau individualia, personalizuota, kad klientas jaustusi toks vienintelis, pasitiketu ir niekada niekur kitur nepirktu - strategija "ne - nes pareis su problemom" yra ne kas kitas, o suvis sau i koja susikisus pagali i subine.

 

Asmeniskai esu patyres ziauriai daug kartu kaip artimi santykiai su klientais padeda istempti targetus ir pan, o atsiradus didesnem problemom - del geru santykiu atsiranda supratimas ir pasitikejimas (Ai, buvo ne buvo, jus vistiek kruti, tikiu, kad sutvarkysit, mes pas jus vis tiek pirksim). Butent del to normalus zmones leidzia laika neoficialiems pietums, vakarienems ir pasibuvimams net tuo metu nekalbant apie versla ar pan, daro "paslaugas" vien del relationship development.

 

 

Ar tuo paciu nebus taip, kad daugiau problemu adresuota ir daugiau pardavimu? Nes zinos, kad gali drasiai kreipstis su problemoms, pardavejas isspres.

 

O jei nesikreips su problemomis tai sansas yra, kad ir kitur prekinsis. Na isvaizduok jei tu kaip pirkejas turi problema, bet nedristi kreiptis. Tai ar pirksi dar zinodamas, kad vel nedrisi kreiptis jei bus problema?

 

Cia tik garsiai mastau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...