Pereiti prie turinio

1a.lt garantinis trunka 6 mėnesį.


Rekomenduojami pranešimai

Kaip turėčiau elgtis? Noriu atgauti pinigus.

 

Susirinkau dalimis naują kompą, sudėjus veikė be priekaištų apie dvi savaites. Atsirado brokas: savaime pradėjo restartuotis (visiškai random, tik juodas ekranas kraunasi iš naujo) neprašytas, po pirmo restart restartai tesiasi kas 10 minučių. Išsiunčiau pagrindinę plokštę į garantinį ir paprašiau grąžinti pinigus. Žinoma jie atsisakė grąžinti, nes prekė jau naudota. Nusipirkau iš kitur kitą mobo, tai kompas jau 4 mėnesiai veikia be priekaištų. O brokuota jau šeštas mėnesis garantiniam ir jokių žinių.

 

Papildymas 2018-11-20.

Po 8 mėnesių garantiniame ( https://www.1a.lt ) mano motininės plokštės stovis štai toks, kažkoks imbicilas sulaužė.

 

XpQbj3X.jpg

 

Garantinis panaikintas, motininė iš viso neaišku ar dar veikia.

Redagavo Rickas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kreipkis į vartotojų teisių tarnybą.

Man rodos įstatymai tiksliai nenurodo per kiek laiko turi pakeisti ar sutaisyti prekę, bet iš kilobaito kai pirkau hdd, po kelių dienų pradėjo durniuoti, o kai garantinis mėnesį pralaikė be jokių žinių tai grąžino pinigus.

Tai po 6 mėn drąsiai gali kreiptis į vartotojų teises jei neatgauni prekės ar pinigų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau is Topocentro spausdintuva HP, po metu sugedo lapu paemimas, gerai kad buvau prasiteses Garantini. Tai nunesus po savaites gavau atsakyma, kad atsiimti spausdintuva. Nuvykus atidave visiskai nauja.

Garantija atliko Servicenet.

 

Tai idomu i kokia kontora nunesei ta plokste?

Nes kaip suprantu turi nauja atiduoti arba grazinti pinigus. Bet cia greiciausiai ir yra problema, kad pinigus grazina pardaves, o ne garantinio aptarnavimas.

Redagavo Vilkates
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal taisykles ir vartotojų teisių rekomendacijas, pirkėjas pirma turi raštiškai kreiptis į pardavėja, jei tas nereaguoja, arba neina susitarti, tada kreiptis į vartotojų teises.

Visus kreipimus geriausia daryti emailu, kad vartotojų teisės matytų kokie veiksmai buvo daryti.

Galų gale vartotojų teisės gali tik rekomenduoti ir kitaip patarti, nes jie jokios kitos teisinės galios neturi, kaip ir garantinis laikas nėra apibrėžtas

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitą kartą vežk tiesiai į servisą ;) Man irgi panašiai buvo - laptopas iš oro neįsijungdavo, bet būdavo kad ir įsijungia ir viskas veikia. Nunešiau į parduotuvę - *******ėjo, nenorėjo priimti, paskui šiaip taip priėmė, tada ~mėn užtruko kol nusiuntė į servisą, ale sutvarkė ir atgal parsiuntė. Po kelių mėn vėl pradėjo kartotis tas pats - nuvežiau tiesiai į servisą, priėmė, be jokių problemų, surašė lapą. Pirmadienį ryte palikau laptopą - ketvirtadienį atsiėmiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal įstatymus, tai turi per protingą laiką sutvarkyti, bet čia ir kvailam aišku, kad pusė metų taisant dalį, be kurios kompiuteris negali veikti, yra pasityčiojimas ir iš principo į vartotojų teises ir kokį straipsnį į 15 min.lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 3 savaičių...

Išsiunčiau pagrindinę plokštę į garantinį ir paprašiau grąžinti pinigus. Žinoma jie atsisakė grąžinti, nes prekė jau naudota. Nusipirkau iš kitur kitą mobo, tai kompas jau 4 mėnesiai veikia be priekaištų.

Lygiai ta pati istorija - sustreikavo 1a.lt pirkta MB. Sakė, kad patikrinimas užtruks mėnesį, mėnuo praėjo, žinių nėra. Aš neįsivaizduoju, kas galėtų laukti MB mėnesį ar daugiau, nenusipirkęs kitos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane buvo irgi problema su jais, mėnesį laukiau kol garantiškai aptarnaus neveikiančius 2 vnt. maitblokius.

Paskaitęs įstatymus ir pasiskambinęs į vartotojų apsaugą, tai išvis nėra apibrėžta per kiek laiko 1a.lt turi sutvarkyti Jūsų prekę, tačiau yra pasakyta, kad per protingą laiką. nu mano galva ~30d.d. visiškai nėra protingas laiko terminas, todėl sulig tuom ir parašiau peretenziją ir per 3 dienas be jokių problemų pervedė pinigus į sąskaitą :)

Su jais kitaip žiūriu neišeina bendrauti.

 

Kažkur dar turiu šabloną, jeigu reikia, kreipkitės :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane buvo irgi problema su jais, mėnesį laukiau kol garantiškai aptarnaus neveikiančius 2 vnt. maitblokius.

Paskaitęs įstatymus ir pasiskambinęs į vartotojų apsaugą, tai išvis nėra apibrėžta per kiek laiko 1a.lt turi sutvarkyti Jūsų prekę, tačiau yra pasakyta, kad per protingą laiką. nu mano galva ~30d.d. visiškai nėra protingas laiko terminas, todėl sulig tuom ir parašiau peretenziją ir per 3 dienas be jokių problemų pervedė pinigus į sąskaitą :)

Su jais kitaip žiūriu neišeina bendrauti.

 

Kažkur dar turiu šabloną, jeigu reikia, kreipkitės :D

 

O tai 1a turi savo garantini? Nėra garantiniai centrai bendri visų parduotuvių? (Kaip MTTC kas liečia telefonus)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kodel visos streles eina sitoje temoje ant 1a, o ne ant garantinio aptarnavimo (ten kur siuncia)? :D

 

Tau prekę pardavė 1a.lt , todėl arba 1a.lt turi rūpintis garantiniu, arba autorizuotas serviso centras (jeigu yra susitarimai su parde)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kita karta kai motina durniuoja, duodi elektros kad numirtu ir pakeicia iskart :D , nes kai durniuoja tai su ku jiem ten gedima nustatyt.

 

kita karta kai motina durniuoja, duodi elektros kad numirtu ir pakeicia iskart :D , nes kai durniuoja tai su ku jiem ten gedima nustatyt.

P.S. sito as nesakiau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien gavau naujienų el. paštu, kad moba pažeista mechaniškai ir garantinė negalioja... Gavau špygą į snukį ir dar susimokėti už diagnoze tikriausiai turėsiu.

 

kita karta kai motina durniuoja, duodi elektros kad numirtu ir pakeicia iskart :D , nes kai durniuoja tai su ku jiem ten gedima nustatyt.

 

Geras patarimas, jeigu vėl kažkas panašaus atsitiks, tai taip ir padarysiu.

Redagavo Rickas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien gavau naujienų el. paštu, kad moba pažeista mechaniškai ir garantinė negalioja... Gavau špygą į snukį ir dar susimokėti už diagnoze tikriausiai turėsiu.

 

 

 

Geras patarimas, jeigu vėl kažkas panašaus atsitiks, tai taip ir padarysiu.

 

nebesvaik.. :D rasyk i vartotoju teises, pralaike 6men ir poto tave kaltina kad kazkas mechanisko luzo? ir tu dar jiems turi susimoket? :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu čia tik Lietuvoj priimta išsi*isnėti iš pirkėjo. Ir tai vyksta ne tik 1a, o ir daugelyje kitų parduotuvių. Vakaruose jei kas ne taip iš karto grąžina ir atsiprašo ir dar kokią nuolaidą kitam pirkiniui duoda. O pas mus jei kas sugedo, tai net nepažiūrėję kaltina pirkėją, kad pats sugadino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebesvaik.. :D rasyk i vartotoju teises, pralaike 6men ir poto tave kaltina kad kazkas mechanisko luzo? ir tu dar jiems turi susimoket? :|

20 eurų, nes ne brokas. O jeigu jų užklauščiau parodyti diagnostikos išvadas, o ne žodi el.pašte? Nes kaip suprantu, jie siuntė kažkur į užsienį, jeigu siuntė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

20 eurų, nes ne brokas. O jeigu jų užklauščiau parodyti diagnostikos išvadas, o ne žodi el.pašte? Nes kaip suprantu, jie siuntė kažkur į užsienį, jeigu siuntė.

 

Reikalauk visko, ir dar į vartotojų teises kreipkis. Tik bėda, mechaniškai sulaužyt gali ir jie patys. :) Su kilobaitu buvo toks atvejis, specialiai sulaužo ir nebepriima taisymui. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kita karta kai motina durniuoja, duodi elektros kad numirtu ir pakeicia iskart :D , nes kai durniuoja tai su ku jiem ten gedima nustatyt.

true story, kaip ir hardą suvyniavus į rankšluosti nuo laiptų paleisti, niekas nesupras kodėl jis neveikia.

Kai matai kad irodyti gedimą sunku, ir pardavėjas *******ėja, kartais turi imtis drastišku priemonių

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalauk visko, ir dar į vartotojų teises kreipkis. Tik bėda, mechaniškai sulaužyt gali ir jie patys. :) Su kilobaitu buvo toks atvejis, specialiai sulaužo ir nebepriima taisymui. :D

Po laiko jau nieko nepadarysi. Išbandyta. Vartotojų teisės - 0. Taip, jie galėjo ir patys sulaužyti. Nebent perduodant išfotografuoti iš visų pusių, aktus sustatinėti, nesąmonė.

 

1a.lt parašė, kad patikrinimas gali užtrukti iki dviejų mėnesių. Čia, mano vertinimu, yra neprofesionalumo dugnas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...