Pereiti prie turinio

Balti dumai. ismetimo sistema.


Rekomenduojami pranešimai

Buvau pas pazistama meistra konsultacijai, sake girdisi svilpimas is duslintuvo, itaria kad baigiasi turbina arba prakiuro interkulerio zarna. Tai dabar paims kada gales remontui. Tikiuosi bus antras variantas.

A bus variantas toks, kad katalyzas ispjautas ir del to svilpia. O siaip is esmes degina antifryza. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats meistras neapsiėmė, pasakė kad degina tepalą visgi. Sakė arba turbina arba tepalų žiedai. Tai nurodė nuvežti i turbinų servisą, kad patikrintu turbiną.

 

Man tik vienas klausimas, jei man tą turbiną pakeistų, ar nepasidarytų ta pati bėda vėl greitu metu? Turiu omenyje, jei čia bėda kažkur kitur.

 

Beje, meistras taip pat patarė daug nevažinėti, kad neivyktų Stanley minėtas raznosas :rolleyes:

 

EDIT:

 

Dar noreciau paklausti ar turbinai gali pakenkti prastas kuras ar netinkamas tepalas?

 

Netinkamas tepalas, turiu omenyje visiškai sintetinis 5w30. Nes pagal auto manual, tai piltis turėtų 0w30, bet kai tik nusipirkau mašiną ir vežiau keist visus tepalus ir filtrus, tai man sakė naudoti 5w30. Nežinau kiek čia įtakos gali tas turėti (nežinau ar tas meistras čia buvo nekompetetingas ar nėra didelio skirtumo šitoje vietoje), bet būtų gerai sužinoti jei tai gali turėti įtakos ateityje.

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prastas kuras - ne.

Prastas tepalas - taip. Aišku 5w30 vietoje 0w30 nepakenktų, bent jau vasarą tikrai. Nebent kokį padirbtą ar no-name brudą nusipirkai.

 

https://www.championlubes.com/EN_EU/products/product_14115.aspx?cat=21412

 

toki pirkau, is autoaibes.

 

Klausimas dar vienas, ar pakeitus turbina reikia pakeisti ir tepala?

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.championlubes.com/EN_EU/products/product_14115.aspx?cat=21412

 

toki pirkau, is autoaibes.

 

Klausimas dar vienas, ar pakeitus turbina reikia pakeisti ir tepala?

 

Prieš metus kai keičiau turbina, tai būtina buvo tepalą su tepalo filtru pasikeisti. Dar kažkokias tarpines man atrodo keite, kurios susijusios su turbinos nuėmimu - uždėjimu (bet tiksliai nepasakysiu dėl šito) :)

 

Dėl tepalo tai tikrai no-name. Aš savo mašinos taip nežaločiau ir nepilčiau tokių tepalų...:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau.

 

Klausimas dar butu, ar pakeitus turbina nereikia visokiu pravalimu atlikti variklyje ir pan? Jei ten tepalu privare, nebus kad pakeitus turbina jinai vel gali greiciau nusibaigt? Zinau, kad nepigu butu varikli ardyti, bet jei ir antifryzas man dingineja tai gal prie to paties viska vertetu pasidaryti? t.y paziuretu ir galvos tarpine? Ar cia butu pinigu svaistymas nebutinas?

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklio praplovimui užtektų kokį pigų Mannolį supilt, pavažinėt dieną ir tada pakeist į normalius.

Prieš ardant variklį reikia padaryti CO testą ar tikrai tarpinė kiaura. Nes išleisi krūvą pinigų remontui, o po to išaiškės, kad tik kokia žarnelė šiek tiek leidžia. Net jeigu CO testas bus teigiamas - tavo vietoje nemėtyčiau pinigų, o važinėčiau toliau kol antifrizo valgo mažai. Nes iš tavo pasakojimo supratau, kad mašinos būklė ne pati geriausia, todėl išleisti remontui pusę jos kainos nėra racionalu. Gal per tą laiką sudaužysi mašiną ar atsiras koks kitas brangus defektas ir bus pinigai į balą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galite pakomentuoti, ar normali kaina už turbinos diagnostiką, turbinos pakeitimą, tepalų, filtro, tarpinių pakeitimą 450 eurų? (duoda 1 metų garantiją). Čia turbobaltic servisas. Čia nesakau kad man viską reikia daryti, bet sakė čia brangiausias įmanomas remontas pas juos.

 

Man siūlo vienas pažįstamas kažkokį jauną vaikinuką, kuris surinko jam variklį už 150 eurų. Man klausimas ar turbinos darbus gali atlikti žmogus kuris neturi spec įrangos? Ten kaip suprantu tą turbiną dar reikia balansuoti ir sureguliuoti. Žodžiu, ar verta čia bandyt sutaupyt ar imt tą patikrintą variantą servise brangesnį?

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tik pirmadienį mašiną nuvarysiu, nes tik tada jie gali. Tai čia tiesiog klausiau kiek kainuotų, tai sakė labai įvairiai, priklauso kas tai turbinai, tai pasiteiravau koks būtų brangiausias variantas. Tai šitą ir pasakė ir išvardino ką darytų už tuos 450eu.

 

Matau, kad jų puslapyje turbina mano modeliui kainuoja 279 eurus. Spėju jei eina restauruoti tai restauruos ir pigiau tada restauravimas nei nauja?

 

Per daug neklausinėjau ką jie darys, nes spėju vistiek jiems reikia pirma išardyti ir pažiūrėti kokia būklė ir koks geriausias variantas.

 

Tai spėju jeigu sakys jog galima restauruoti, tai imt šitą variantą, jog restauruot dabartinę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tik pirmadienį mašiną nuvarysiu, nes tik tada jie gali. Tai čia tiesiog klausiau kiek kainuotų, tai sakė labai įvairiai, priklauso kas tai turbinai, tai pasiteiravau koks būtų brangiausias variantas. Tai šitą ir pasakė ir išvardino ką darytų už tuos 450eu.

 

Matau, kad jų puslapyje turbina mano modeliui kainuoja 279 eurus. Spėju jei eina restauruoti tai restauruos ir pigiau tada restauravimas nei nauja?

 

Per daug neklausinėjau ką jie darys, nes spėju vistiek jiems reikia pirma išardyti ir pažiūrėti kokia būklė ir koks geriausias variantas.

 

Tai spėju jeigu sakys jog galima restauruoti, tai imt šitą variantą, jog restauruot dabartinę?

 

Man keitė turbina iš turbobaltic, bet ne patys turbobaltic o mano meistras. Tai išimė meistras turbina, nuvežė jiems, atidavė seną blogą, pasiimė iš jų iš kart tokią pačią restauruotą pilnai ir viskas. Meistras tą pačią dieną pastatė restauruotą turbiną ir vakare jau pasiimiau auto. Tai turbina, tepalai, filtras, tarpinės (jei tokios buvo) ir keitimas kainavo 400.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man keitė turbina iš turbobaltic, bet ne patys turbobaltic o mano meistras. Tai išimė meistras turbina, nuvežė jiems, atidavė seną blogą, pasiimė iš jų iš kart tokią pačią restauruotą pilnai ir viskas. Meistras tą pačią dieną pastatė restauruotą turbiną ir vakare jau pasiimiau auto. Tai turbina, tepalai, filtras, tarpinės (jei tokios buvo) ir keitimas kainavo 400.

 

Aišku, dėkui. Kaip ir viskas aišku tada, pasakysiu kaip viskas baigsis jei dar kam čia įdomu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu aišku :)

 

400-450€ šiaip normali kaina už turbos restauraciją. Tik klausimas ar verta tiek investuot jei dar variklio remontas nusimato. Mašina juk nebrangi. Pradžiai patikrinčiau kas ten su antifrizu ir jeigu ten tikrai variklio bėda, tai nekiščiau pinigų ir pardavinėčiau mašiną. Arba pasižiūrėčiau kiek kainuoja dėvėtos turbinos, jei kokių 50€, tai pasikeisčiau laikinam važinėjimui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau džiaugtis ar ne, bet turbinai nieko blogo nerado. Vienintelis dalykas - grįžtamasis tepalo vamzdelis iš turbinos. Sakė ten kažkas seniau yra pridirbta, kad vietoje to vamzdelio uždėta šlanga ir ta šlanga susispaudus buvo. Tai sakė perdarė, kad taip nebeatsitiktų.

 

Nežinau ar sutapimas tiesiog ar ne, bet kol grįžau namo, jokių dūmų nepastebėjau.

 

Bet sakė - vienas variklio cilindras neveikia, todėl variklis netolygiai dirba. Tik per kompą nemato kuris, tai sakė reikėtų ardyti ir dėti ant stendo, norint patikrinti. Tai dabar galvosiu kaip elgtis, čia spėju nepigiau nei turbinos keitimas toks remontas.

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali būti, minėjo kažką apie kolbas.

 

Žodžiu, noriu tada paklausti, čia skaičiau internete apie panašius atvejus, sakė kad plovė variklį ir nebeveikė 1 cilindras. Aš galvoju, nežinau ar sutapimas, bet šitas problemas ėmiau matyti po apsilankymo savitarnos plovykloje. Yra šansų, kad man kažkas kažkur apibėgo ir užtrumpino, todėl kažkas neveikia?

 

Kur link suku - ar gali šitas gedimas būti pigiai ištaisomas? Gal ką galėčiau pats pasibandyti netingėdamas? Nes galvoju jei remontas virš 500 eurų tai tikrai neverta man ir beprasidėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali būti, minėjo kažką apie kolbas.Žodžiu, noriu tada paklausti, čia skaičiau internete apie panašius atvejus, sakė kad plovė variklį ir nebeveikė 1 cilindras. Aš galvoju, nežinau ar sutapimas, bet šitas problemas ėmiau matyti po apsilankymo savitarnos plovykloje. Yra šansų, kad man kažkas kažkur apibėgo ir užtrumpino, todėl kažkas neveikia?Kur link suku - ar gali šitas gedimas būti pigiai ištaisomas? Gal ką galėčiau pats pasibandyti netingėdamas? Nes galvoju jei remontas virš 500 eurų tai tikrai neverta man ir beprasidėti.

O tai irgi variklį plovei ar tik kėbulą? Jei kėbulą, tai be šansų, kad dėl to atsirastų gedimas variklyje.

 

Su dyzelių remontu neturiu daug patirties. Benzininiam variklyje rasti neveikiantį cilindrą labai paprasta. Atjunginėji po vieną žvakę ar babiną ir žiūri ar variklio darbas blogėja ar ne. Jeigu atjungus niekas nesikeičia, reiškia tas cilindras neveikia. Toliau sukeiti žvakes vietom ir vėl tokiu pat būdu ieškai neveikiančio cilindro, jei jis pasikeitė reiškia problemą radai. Jei ne, tada ieškai toliau keisdamas vietom babinas ir purkštukus.

Pas dyzelį manau galima būtų padaryti tą patį atjunginėjant purkštukus ir po to juos keičiant vietom, bet nepatariu to daryti, nes būna, kad purkštukai ant tiek prikepa, kad netgi rimti servisai nesugeba jų ištraukti ir veža variklius pas specus, kurie būtent užsiima prikepusių purkštukų ir žvakių išiminėjimu.

 

O kodėl taip bijoti no name tepalų? Juk visi tepalai turi atitikti standartinius reikalavimus, kad jais būtų galima prekiauti. Ar klystu?

Nepamiršk kokioje šalyje gyvenam, čia galima pardavinėti bet ką ir niekas netikrina. Pilni Gariūnai akivaizdžiai padirbtos produkcijos ir sėkmingai prekiauja jau daug metų.

Kitas dalykas, nors imant ir brand'inius tepalus, kurie atitinka vienodas specifikacijas - tikrinant juos laboratorijoje ar praktiniais testais jie vistiek nemažai skiriasi. Youtubeje pilna video šia tema. Taip pat vieni tepalai gerokai anksčiau pasensta nei kiti, t.y. pakeičia savo savybes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Normalu už cirkuliacinio siurblio keitimą sumokėti 110 eurų? Ar čia akivaizdus apgaudinėjimas?

 

nes čia matau: https://shop.euroimpex.lt/lt/dalys/1229/papildomas-elektrinis-vandens-siurbliukas-(vandens-cirkuliacinis-siurblys)

 

kad kainos eina po 20 eurų.

 

 

tai paziurek kiek naujas kainuoja tavo markei, ar srotini dejo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...