Pereiti prie turinio

sokeN

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    88
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    sokeN sureagavo į arijas Kaip iskesti darba? 160val per menesi   
    ... darbas turi teikti dziaugsma... prasme <---- debilavotu nuosmauku filosofija. Veda tiesiai ten, kur tu esi dabar.
    Darbas turi teikti pinigus.
    1000 yra sudo kruvele.
    Issikelk sau normalu tiksla - uzdirbt 5000 per menesi. Pradziai. Ir siek to betkokiom priemonem. Dirbk per 3 darbus uzsienyje, prekiauk, teik masazo paslaugas senom moterim. Neturek laiko saves grauzimui. Uzsiimk kazkuo nelegalaus. Viskas gerai.
    Ir nepirk nauju masinu, nei dar kazko o viska investuok arba tiesiog taupyk.
    Ir kai sitos vadinamos ziurkiu lenktynes ikyrės iki gyvo kaulo - o taip ir turi but - turesi tikros gyvenimo patirties ir sioki toki finansini pagrinda po kojomis.
    Tada tikrai kils geresniu ideju ka veikt toliau. Ir turėsi visai kitokias salygas tai igyvendinti.
    Arba gali kaip kad vienas rase ismokt kazkoki suda dirbt, tuo atveju logotipus, kuriuos gali padaryt 8 klasės moksleivis ir uz savo ubagiska uzdarbi gyvent siltuose krastuose (dristu spet kad pietryciu Azija, kur vidutinis uzdarbis 200 doleriu).
  2. Patinka
    sokeN sureagavo į Skraidytojas Eshopo pritaikymas vietinei rinkai   
    Man atrodo kad tu čia kalbi apie "arbitrage dropshipping". Yra kas daro Amazon,Walmart (ir kitų didelių online parduotuvių) perpardavimą į ebay. Pats irgi anksčiau tą dariau. Naudojau šį įrankį, automatizuoja 95% darbo: https://www.profitscraper.com/ . Aišku gali būti šimtai įvairiausių "schemų" - esmė, žinoma, kad pirktum pigiau ir parduotum brangiau :)
     
    Šio verslo minusai: maža (ir nuolat mažėjanti) pelno marža - 5% skaitosi "neblogai". Visiškas nepastovumas, neužtikrintumas dėl rytojaus. Cashflow reikia labai žiūrėti. Mano atveju, kad uždirbti 1000$ gryno pelno reikėjo prasukti 36.000$ pajamose. Iš pirkėjų pinigus negauni iš karto, o tiekėjams - žinoma, turėti mokėti iš karto. Nes tu realiai neturi tiekėjų, tu tiesiog perki iš eshopų. Žodžiu, pajamos eina greitai, bet turi daugybę galvos skausmų ir niekuomet nežinai kurį account'ą užbanins rytoj. Uždirbti gali normaliai, bet verslas nerimtas, nestabilus, nesistemingas.
     
    Atsakant į tavo klausimus: nukopijuoti eshopą, išversti ir pan. yra juokų darbas.
     
    Ar tavo sugalvotas verslo modelis - legalus? Taip.
     
    Ar prieštarauja tiekėjo taisyklėms - greičiausiai taip. Praktiškai visi didieji žaidėjai yra uždraudę tokį biznį savo taisyklėse.
     
    Su mažais žaidėjais, žinoma, galima lengviau susitarti. Bet ar tu bent pasiskaičiavai ar tau apsimokės? Kai atmesi marketingo ir pan. sąnaudas, vargu ar ką nors uždirbsi. Beto, tam tiekėjui iš tavęs jokios naudos jeigu tu neturi patirties ir pozicijos rinkoje (taip spėju, perskaitęs tavo postą).
     
    Sėkmės mąstant ką nors geresnio.
  3. Patinka
    sokeN sureagavo į Blofeld Teismas deda tašką: „Linkomanija“ turi būti užblokuota   
    Linkomanijos komentaras. :D :D :D

  4. Patinka
    sokeN sureagavo į iLo Vadimas Zizas naudingi/motyvaciniai video   
    Va ką man primena Vadimai Zizai visi :)
     

  5. Patinka
    sokeN sureagavo į wicked Vadimas Zizas naudingi/motyvaciniai video   
    Ai, o jei į temą, tai mano nuomonė apie seminarą - tipinis motyvacinis seminaras, kuris realiai jokios naudos neneša. Galbūt kažkokiems "svajotojams" ir užsidegs akys pasiklausius "sėkmės istorijų", bet realiai tai nu.. Pasižiūrėjau kelias tas "bullshit story", tai tas formatas "story" ir kažkokio fenomenalaus pavyzdžio pateikimas tai biški taip.. nu per silpna ir tiesiog pritempta :)
     
    Čia panašiai kaip kad visuomet visi tipo "nx man tas mokslas styvas jobsas ir geitsas nieko nebaigę ir va kokie multimilijonieriai", bet kad N kartų daugiau žmonių be išsilavinimo stroikėse dirba tai px. Bet jūs nebijokit, motyvuokitės, imkit paskolas, nesėdėkit vietoje ir DARYKIT!!!!! jei pasisekė vienam iš milijono - pasiseks ir jums, just do it - reikia tik noro ir žiūrėk jau su maxima konkuruosit :) O jei nepasiseks (t.y. netapsit sekančiu jobsu) - ką padarysi, bandykit dar kartą, ir dar kartą, ir dar kartą - kadanors tikrai pasiseks, gi va pasisekė keliems iš kelių milijardų, kažkada ir jūsų eilė ateis! :D
     
    Nemanau, kad verslas yra skirtas visiems. Nemanau, kad betkam, kas įdės pastangų ir noro - pasiseks. Ne visi turi pakankamai "košės" galvoje, kad sugebėtų prasisukti. Bet - visi turi svajonę būti sėkmingu, važinėt bugačiu, gyvent viloje ir pan. Tokie seminarai, kur kažkas bando motyvuoti - didžiajai daliai žmonių tik suteikia tuščių vilčių ir iliuziją, kad pasisekti gali ir jiems. Nepykit, būkim realistais, bet taip nėra. Ir tada vat pagalvot reikėtų, ar gerai tos tuščios viltys, ar, visgi, ne? :)
     
    p.s. dar pridėsiu - mano nuomone, seminaras būtų kurkas įdomesnis ir kokybiškesnis, jei kiekvieną "bullshit story" paneigtum SAVO (na ar bent jau kažkokiu žemiškesniu) pavyzdžiu, o ne tokiais average joe kaip edisonas, fordas, linkolnas, ronaldo, džeksonas ir kt.
  6. Patinka
    sokeN sureagavo į Kovinity Vadimas Zizas naudingi/motyvaciniai video   
    Viskas aišku, dažnai sulaukiu tokių atsakymų iš verslo mokytojų, motyvatorių, mentorių. Gerai, jei nenori atsakyt, neatsakinėk.
  7. Patinka
    sokeN sureagavo į titasjurk Sužinok, kaip gauti 10X grąžą iš Facebook reklamos   
    Hei! Tie, kas domisi socialiniais tinklais, ypac Facebook, kvieciu paziureti si podcast'a. Nepagailekit laiko tikrai daug geros info! :)

  8. Patinka
    sokeN sureagavo į stressed Kaip pradeti nauja gyvenima naujoje salyje/mieste dirbant remote darba?   
    Ne visi yra ekstravertai kuriems 24/7 reikia emocinio supporto ir validationo iki tokio lygio kad iki pardos vienas nebegali nueiti. Taip pat ne visi turi pilnas seimas ir kruva giminaiciu + nevisi gyvena/dirba/studina tam paciam mieste kuriame gime vien tam kad islaikyti savo kruvas draugu ir kontaktu.
     
    Kai esi jaunas mano manymu reikia patirti kaip imanoma daugiau, tada jau gali ileisti saknis ir apsupti save zmonemis. Kaip tu tobulinsi savo asmenybe jeigu niekada neislindai ir savo draugu/giminaiciu rato ir neismokai antros kalbos ir niekada nesusipazinai su kitos tautybes kitaip mastanciais zmonem? Pradesi seima pasidarysi vaiku isisuksi i rupescius ir prabegs tas gyvenimas. Suspesiu dar sita pasiekti manau :D
     
    Uztenka pasiziureti i kokius anglus ar vokiecius pensininkus kurie dabar keliauja po pasauli.. Nekoks jausmas bunant viena koja grabe suprasti jog praleidai tiek daug gyvenimo uzsidares savo burbule. Dauguma LT pensininku isvis strugglina gala su galu sudurti ir net pakeliauti neturi galimybes :D Sito tikrai nenoriu patirti. Del sitos priezasties dabar jau pakeiciau dvi valstybes, uzmezgiau daug naudingu kontaktu ir prapleciau pasauleziura. Dabar jauciu jog laikas siekti naujo lygio, tik klausimas koks jis turetu buti.
     
    O del to buvimo vienam tai cia LT kiek gyvenau pastoviai matau jaunimas vaiksto po du. Panos su ciuvais dar suprantu porele gi, bet ciuvai su ciuvais ir panos su panom tai sito as nesuprantu :D Kas per emocinis kasdienis ramentas visada tureti drauga pasanoje? :D Gal mokykloje kai baisus ta pasaulis ir visi stengiasi buti prie chebros suprantu sita, bet laikas gi uzaugti. Paskui is tokiu emociniu ramentu ir uzauga ciuvai kuriems i ta pati bara vienam nueiti ir nepazystama pana pakalbinti kogero cia butu viso gyvenimo issukis :D
  9. Patinka
    sokeN gavo reakciją nuo Ter40kas Vakarinė mokykla viskas nuo A iki Z   
    Jei aktualu tik diplomas, taip pat gali rinktis nuotolinį mokymosi būdą internetu.
    Jei neklystu šiuo metu lietuvoje tai siūlo trys mokyklos Vilniuje, N. Akmenėje ir Kretingoje.
    Viskas vyksta internetu, sukurtoje specialioje programoje, o egzaminus laikyti reikia kartu su visais.
  10. Patinka
    sokeN sureagavo į gkanapinis Vakarinė mokykla viskas nuo A iki Z   
    Kiekvienoje mokykloje „sava tvarka“ ir skirtingi mokytojai. Aišku, suaugusiųjų mokykloje niekas tiek nespaudžia kaip paprastoj ir dažniausiai pro pirštus į daug ką pažiūri. Vakarinėse mokyklose paprastai pamokos vyksta kiekvieną vakarą. Kitas klausimas yra kiek į jas susirenka mokinių.
    Neakivaizdinis mokymasis - nueini į pas mokytojus, gauni užduotis, pats mokaisi namuose, o jiems tik atliktas užduotis atneši ir, jeigu reikia, į konsultacijas eini.
    Žinant Lietuvos švietimo sistemą ir tai, kad kiekviena mokymo įstaiga kovoja dėl kiekvieno „mokinio“, kuris atsineša krepšelį, tai tokiose mokyklose tavęs lauks su išskiestom rankom...
  11. Patinka
    sokeN sureagavo į doined Įdarbinimo agentūros   
    Keturis mėnesius dirbau per Headex Olandijoje, logistikos warehouse Action. Darbinantis į agentūrą iškart buvom apgauti, nes apie mėnesį laiko buvo nukelta mūsų išvažiavimo data - nesurinko pakankamai darbuotojų, nors sakė kitaip. Už visą mėnesį buvo žadėta kompensacija, bet išmokėjo tik 250eur. Galiausiai po mėnesio laiko išvažiavome, pirmas dvi savaites gyvenome kempinguose, po to buvome perkelti į tikrai tvarkingą ir naujai įrengta namą. Pats Headex žmonėmis nesirūpina nei kiek, niekas jiems neįdomu, dažniausiai net nesuteikia jokios informacijos, kad algą sumokėtų reikia priminti, apie priedus taip pat reikia priminti kas kartą, net algalapiai ir tie ateidavo savaitė po atlyginimo... Vienintelis dalykas kuris ten padėjo, tai tas kad jie turėjo tikrai gerą tarpininką Olandą, kuris mus "prižiūrėjo" ir taip pat surado mums namus - tai už tai, kad gražiai gyvenome ir už visa kita galime būti dėkingi tik jam. Pats darbas buvo nesunkus, gerai sutarėme su viršininkais. Atrodo viskas pirmus kelis mėnesius buvo gerai, bet tada prasidėjo dažnesni nedamokėjimai ir panašiai, tad pradėjome kariauti su Headexu ir to pasėkoje jie surado naują darbų vadovą, kuris jau kurį laika buvo dirbęs Headex ir dirbo tik jiems, buvo kaip žiurkė, tad atleidus mūsų darbų vadovą didžioji dalis mūsų komandos paliko darbą. Kiek teko girdėti dabar, kad ir praėjo apie ~4 mėnesius Headex dar vis nesugeba surasti pakaitinių darbuotojų, vis bando ką nors įkišti į mūsų vietas, arba siūlo sugrįžti kaikuriems kurie išėjo taikiai. Jie nesupranta, kad mums išėjus jų toks pelningas projektas sugriuvo. Mano nuomone, su jais prasidėti neverta, tai tik nervų gadinimas. Nebent neturi kur dėtis, tada gali išvažiuoti su jais mėnesiui ar dviem ir per tą laiką bandyti kažką susirasti pats jau vietoje, jeigu moki užsienio kalbą, kitaip nesiūlyčiau rizikuoti, be kalbos niekaip.
  12. Patinka
    sokeN sureagavo į DeaglZ Ieškome darbo užsienyje   
    Sveiki, o nebandėt darbo ieškot būtent prie pastolių? :D Kadangi pats dirbęs vienus metus prie jų, nes buvau pasiėmęs gap year, tai ištikrujų, kaip man darbo užmokestis buvo tikrai geras. Dirbau per Lietuvos įmonę, bet aišku dirbant būtent per užseniečių firmas, darbo užmokestis, skirtu, kone dvigubai.
  13. Patinka
    sokeN sureagavo į DMSSL Ieškome darbo užsienyje   
    -
  14. Patinka
    sokeN sureagavo į ReborN Ieškome darbo užsienyje   
    Labas, patarimas toks, kad venkit lietuviškų agentūrų arba komentarus žmonių paskaitykit prie kažką galvodami - dauguma jų nemoka tiek kiek realiai gautumėt ir net valandų neduoda :)
  15. Patinka
    sokeN sureagavo į Skraidytojas Studento gyvenimas ir patarimai   
    Svarbiausia yra tiesiog pasakyti sau kad mąstysi savarankiškai ir kad nepriimsi mąstymo iš tų kurie tau nepakeliui. Tavo tiesos yra tiesos tau, bet kitam - melas. 1.7eur/h tau yra nusivylimas, o kažkam - siekiamybė. 300eur pralošti lažybose tau yra daug,
    o yra tokių kurie kazino pralošia ne tik visą turtą bet ir šeimą, draugus (išskyrus tuos prie kazino stalo) ir galų gale nusižudo. Tu dabar iš savo patirčių įsikalei sau kad lengvų ir greitų pinigų nėra, bet gali rasti milijonierių kuris iš to tik nusijuoks ir pasakys "ot durnelis, pinigai ir galimybės yra absoliučiai visur, tik griebk". "Tikrų ir universalių" tiesų nėra, todėl renkiesi kuo tikėti ir būtent tai tau ir materializuojasi.
     
    Aš didžiąją dalį gyvenimo rinkausi nesijaudinti dėl pinigų, dėl to man jų retai kada trūko. Galimybes nuolat prisitraukdavau į save. Kai "nusprendžiau" (pasąmoningai) padaryt eksperimentą ir pradėjau dėl jų jaudintis - per pusę metų davariau vos ne iki 0. Bet, kaip sakoma, iš duobės yra tik vienas kelias - į viršų. Iš tenais šoviau kaip raketa į dar aukštesnius lygius. Iš tėvų, kol buvau mažas, gaudavau tik būtiniausioms reikmėms - pigiausiems drabužiams, maistui ir 10Lt/mėn. ant telefono sąskaitos.
     
    Man 25 metai, įvairiais freelance darbais pradėjau užsiimti būdamas ~15-os. "Full time" darbuose ištempiau apie 3 metus viską kartu sudėjus - daugiau nebereikia, užteko, pamokos išmoktos :) Dabar darau ką noriu, kada noriu, su kuo noriu ir kaip noriu. Apkeliavau beveik 40 šalių, esu gyvenęs Tailande, Kroatijoj, Australijoj. Kokia paslaptis? Jokios. Skleidi gerą energiją ir pasaulis tau atsilygina 10x. Sakysit kad iš knygos čia perskaičiau - nu bet man P* nes aš rinkausi tikėti šia tiesa, todėl man tai yra tiesa ir man tai veikia.
     
    Jei rinkčiausi tikėti kad gyvenimas š*dinas, kad visi aplink blogiečiai, kodėl man niekas nedavė to ar ano - man tai irgi būtų tiesa ir dabar sėdėčiau gatvėj prašydamas išmaldos.
     
    Eikit į seminarus. Man ypač geras buvo "Millionaire Mind Intensive".
     
    Dėl studijų - atstudijavau ISM'e ir dar nemokamai, kaip geras mokinys. Na ir nieko ypatingo. Nereik jokių studijų jei nori gyventi gyvenimą pagal savo taisykles. Daug daugiau išmokau iš savo eksperimentų ir kelionių. Bet aš kaip ir dauguma dar tada neturėjau tokių kiaušų kad tą suprasčiau ir ryžčiausi išsukti iš standartinio visuomenės kelio. Dabar tą padariau ir esu laimingas.
     
    Susitikit su milijonieriais, mokykitės iš jų. Ir jeigu norit būt tokie kaip jie - priimkit viską ką jie sako kaip už gryną pinigą, leiskit kad jie išplautų jums smegenis, nes JUMS TO REIKIA. Kodėl, , leidi kad tau visokios vidutinybės visą gyvenimą kasdien plautų smegenis su savo tiesomis, bet tingi pajudint šikną, atvert smegenis ir pradėt tikėti tais kuriais turėtum tikėti?! (vidutinybės turiu galvoj finansų prasme, šiaip visi žmonės nuostabūs)
     
    P.S. Tiems kas tingi - parašiau straipsnį apie vieną susitikimą su milijonierium. Šis daug kam patiko, tai pasidalinsiu: http://www.skraidytojas.lt/paselusio-milijonieriaus-pamokos-singapure/
  16. Patinka
    sokeN sureagavo į intel i7 Filmavimas   
    Ar bent sudomino?
  17. Patinka
    sokeN sureagavo į WriterTiK Prasilosusio zmogaus istorija.   
    Iš to, koks butthurt'iškumas jaučiasi tavo atsakyme, neatrodo, kad džiaugiesi gyvenimu, tik nori, kad kitiems taip atrodytų :D
  18. Patinka
    sokeN sureagavo į Mindogas Prasilosusio zmogaus istorija.   
    Niekada nesuprasiu tu kurie geria menesiais,ir prageria visus pinigus.Juk gali gerti po truputi,pragerti kiek negaila
  19. Patinka
    sokeN sureagavo į Ramūnas Prisistatymas - Ir0n   
    Klausimas ne visai susijęs, bet ar esi žiūrėjęs Verslas nuo nulio vaizdo įrašus?
  20. Patinka
    sokeN sureagavo į Laimuciukas Pagarba   
    Sveiki, Bendruomenės Nariai!

    Mano vardas Laima (47), esu iš Vilniaus. Nuo 17 metų dirbu medicinoje. Ir taip 28 metus„valdiškam" darbe. Bet gyvenimas nepastovus ir ne visuomet gailestingas.Šiuo metu turiu neįgalumą, ir vargu ar galėsiu sugrįžti į dirbą pagal savo įgytą specialybę. Bet gal tai likimas, jog naršydama po interneto platybės,pakliuvau būtent čia.
    Dar gerai neįsigilinau, bet supratau, jog būtent čia, turėsiu galimybę pasisemti žinių, surasti bendraminčių. Arba tiesiog gerų žmonių.
    Šiuo metu mokausi Corelio ir Photoshopo programomis. Tikiuosi pritapti šioje srityje. Pakankamai gerai valdau kompiuterį ir mėgstu su juo dirbti.
    Kaip hobi – rankdarbiai, dalyvavau mugėse. Bet rimtai nesugebėjau jų realizuoti. Daugiau išdovanojau. Išbandžiau save darbuose su molių ir kituose technikuose. Bet ir tai išdovanojau.
     
    Tad tik dabar, kai rimtai yra pavojus likti be darbo, pradėjau galvoti,jog reikia išmokti savo sukurtus darbus, mokėti parduoti, o ne atidavinėti.
    Tad ieškosiu galimybių verstis toliau.
    Pagal charakterį esu kovotoja, ir nuleisti rankų nenoriu, kas be nutiktu gyvenime.
    Ačiū Jums už dėmesį. Geros Jums kloties! Iki malonaus :)
     
     
     
  21. Patinka
    sokeN gavo reakciją nuo finansai Stringa kompiuteris   
    Tai kad HDD pas tave nėra.
  22. Patinka
    sokeN gavo reakciją nuo finansai Stringa kompiuteris   
    Tai kad HDD pas tave nėra.
  23. Patinka
    sokeN sureagavo į zawe Kaip pradeti vystyti FB fanpage ir didinti nariu skaiciu?   
    Geras turinys daro stebuklus. Duosiu pavyzduką iš savo gyvenimo.
     
    Puslapis ne prekybinis(nes neturiu ką prekiauti), darytas tam, kad galėčiau nukreipti srautą į savo tinklalapius.
    https://www.facebook.com/pages/Id%C4%97jos-namams/1626595174235143?notif_t=scheduled_post_published (tiek naujas, jog dar net url adreso nepasikeičiau)
     
    Puslapis sukurtas sausio 8 pavakarę (galit pamatyti datą nuskrolinę žemyn).
    Skyriau valandą laiko sukelti įvairaus turinio į temą ir užsiprogramavau (paprasčiausia schedule funkcija), kad straipsniai būtų skelbiami maždaug kas pusvalandį-valandą dienos metu kelioms pirmoms dienoms.
    Kai turinio buvo 10 postų paleidau FB reklamą, užstačiau 15 Eur/dieną. Ir nuėjau miegoti :)
     
    Šiandien, po pusantros paros jau galima daryti apibendrinimus.
    Reklamos rezultai:
    http://www.zavinta.lt/wp-content/uploads/2015/01/promoting.jpg
    Čia jau matomi 5 Eur/d, nes pakeičiau biudžetą šį ryt. Bet esmės nekeičia.
     
    Like šią akimirką yra 3090+ Klausiate iš kur, jei reklama surinko tik kiek per 500? :)
     
    Va iš kur:
    http://www.zavinta.lt/wp-content/uploads/2015/01/postas.jpg
    Įrašą galite pamatyti čia: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1626940454200615&id=1626595174235143
    Geras įrašas sulaukė daug like ir daug pasidalinimų. Tarp kitko kiti irgi, bet šitas sumušė rekordus.
    Tai ką aš sakiau pradžioje? Geras turinys daro stebuklus, t.y. padaro daug už jus.
    Ps. Dar nepakviečiau nei vieno iš savo profilio draugų į puslapį...
     
    Pss. Mano tikslinė auditorija plati, faktiškai visos moterys. Tad aišku lengviau. Tačiau net vyrams galima rasti tokio turinio, kuriuo jie mielai dalinsis. Teko administruoti katilais prekiaujančios įmonės FB, tai citatos susijusios su šiluma, su savaitgaliu, pasidžiaugimas penktadieniu sueidavo kaip sviestas į ... Nu žodžiu :)
  24. Patinka
    sokeN sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  25. Patinka
    sokeN sureagavo į vesternas Ziauriai geras statymas   
    Jei kas nori, rastelkit PM. Prasideda uz 25 minuciu.. Gavau kaip simtaprocentini, laukiau jo jau 3 savaites.. gal nesumals sudo.. nemokamai dalinuos, tik nenoriu cia rasyt
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...