Jei nėra pakankamai žinių kaip vystyti perkamą projektą, garantuotas fiasko. Pasyvios pajamos visus vilioja, bet neinvestuojant į nupirktą projektą, nemaža tikimybė, jog atsipirkimo laikotarpis gerokai užsitęs ar dėl nenumatytų aplinkybių visai neatsipirks.
Mano nuomone, forume parduodama nemažai niekam tikusių projektų, kurie "įpakuoti į gražią pakuotę". Todėl reikia labai atidžiai analizuoti busimą rinką ir žinoti daug niuansų apie projekto vystymą. Žinoma, yra ir gerų projektų, bet neturint reikiamų žinių, ir jie gali neatsipirkti.
Kazkoks keistas kategoriskumas. Parduotuve veikianti 13 menesiu ir turinti 3 lankytojus per diena - verta. Parduotuve veikianti 11 menesiu ir turinti 300 lankytoju - neverta.
Antras dalykas, kad ir nulis lankytoju abiem atvejais, ta 11 ar vos 3 menesius veikianti parduotuve vis tiek gali buti verta pirkti jei kaina zenkliai mazesne nei kurti nuo nulio.
Zodziu kazkokia absurdiska 12 menesiu taisykle, kuri nieko nereiskia neivertinus visu kitu aplinkybiu, pora kuriu paminejau kaip pavyzdzius.
Sveiki. Kadangi jau kurį laiką dirbu vienoje iš telekomunikacijų bendrovių prekybos salone, tai dažnai tenka susidurti su telefonų remonto niuansais. Ne, nekalbėsiu aš apie dažniausiai gendančius modelius, nes net jokios statistikos šiuo klausimu neturiu. Bet pakalbėsiu apie garantinį remontą ir dažnai klientams kylančius sunkumus.
Kokia didžiausia problema, su kuria susiduria vartotojas? Broko aktas. Tikriausiai dalis net nežino kas tai yra. Jeigu jūsų telefonas garantinis ir dėl kažkokio gedimo kreipiatės į servisą, tai dažnu atveju jį jums tiesiog sutaisys. Bet kartais, kai jie neturi reikiamų dalių ar remontuoti jiems neapsimoka, jie pasilieką jūsų telefoną ir išduoda jums lapelį, su kuriuo per 30 dienų turite kreiptis į savo operatorių ir galite arba atgauti už telefoną sumokėtus pinigus ir panaikinti turimą įsipareigojimą, arba keisti į tokios pačios vertės telefoną su galimybe pasirinkti brangesnį padengiant skirtumą iš savo kišenės ir toliau galioja jūsų turėta sutartis. Tikriausiai galvojate, kur čia problema? Tame, kad dažnai kreipiasi žmonės, kurie nėra telefono savininkai. Jūs iš skelbimų nusiperkate naują telefoną su garantija. Bet jeigu jį išbrokuos, tai tiek atsiimti pinigus, tiek pasikeisti į kitą telefoną gali tik jo savininkas, t.y. žmogus, kuris pasirašė sutartį, o ne jūs, kuris iš jo nusipirkote telefoną. Būna atvejų, kai susisiekia po pusantrų metų nuo pirkimo su tuo jo tikruoju savininku, pasikviečia jį į saloną ir kartu geranoriškai pasikeičia tą telefoną ir išsiskirsto. Bet būna atvejų, kai žmonės su tuo lapeliu drasko akis, nes tikrasis savininkas sėdi kitame Lietuvos gale, užsienyje, ar apskritai su juo net nepavyksta susisiekti. Ir žmogus supranta, kad rankose laiko 800€ vertės popierėlį, su kuriuo po 30 dienų galės nusivalyti užpakalį ir nuleisti jį į unitazą.
Pavyzdys, kas tas broko aktas. Kairėje iš mttc, dešinėje iš iDealo
Kita panaši situacija. Nusipirkote naują telefoną iš skelbimų. Džiaugiatės, kad tai pavyko padaryti 20% pigiau, nei perkant salone. Laimingi naudojatės savo įrenginiu. Kol po poros mėnesių jis nebegaudo ryšio. Galvojate kas čia nutiko? Nešate į garantinį servisą. O jie nusiunčia pas operatorių. Ir atėję į saloną sužinote, kad telefonas pirktas lizingu, žmogus, kuris jį pirko salone ir pasirašė sutartį nemokėjo nė vienos įmokos už patį telefono aparatą, skola perduota išieškojimui, o jūs turite telefoną su blokuotu IMEI, kuris nesijungia prie tinklo. Norint, kad jis veiktų, galite mokėti už jį kabančią skolą ir jį atsiblokuoti. Arba tiesiog turėti brangų mp4 grotuvą.
Dar viena aktuali problema - mechaniniai pažeidimai. Jeigu jūs pirkote telefoną be draudimo ir netyčia jį pažeidėte, tai garantija jums nebegalioja. Yra buvę atvejų, kai miršta telefonas-nukepa motininė. Bet garantinis servisas pasiūlo remontą už ~200-300€, nes įskelta telefono galinės dalies nugarėlė 2mm ir viskas, garantija anuliuojama. Bet koks mechaninis pažeidimas panaikiną jūsų garantiją. Ir nesvarbu, kad gedimai visiškai nesusiję. Garantija panaikinama visam įrenginiui. Lygiai tas pats, jei telefonas buvo remontuojamas ne autorizuotame servise. Pvz iPhono ekranas pakeistas kur pigiau, bet tada sugedo motininė ir jūsų remontas tampa itin brangus, nes mokėsite iš savo kišenės.
Tai čia dažniausiai pasipiktinimą keliantys atvejai, kai žmonės perka brangų daiktą, stengiasi sutaupyti ir finale lieka ant ledo. Nenoriu nieko moralizuoti ar agituoti pirkti salone. Kiekvienas renkasi kas jam labiau patinka. Galit iš lombardo nusipirk iPhoną ir tikėsis, kad policija nepasibels į duris. Tačiau čia jau primena loteriją, su vis mažėjančia tikimybe joje laimėti. Ir papildomas patarimas dėl garantinio remonto. Jei kažkas negerai, jei turite pretenzijų dėl telefono ar jo remonto, tai kreipkitės į patį servisą arba vartotojų teises, o ne operatorių. Jame technikai nesėdi ir telefonų neremontuoja. Tam ir yra autorizuoti servisai. Geriausiu atveju kreipiantis į saloną bus galimybė tą patį telefoną išsiųsti į servisą. Viskas. Nieko papildomo. O jūsų priekaištai, kad pirkote telefoną už 100€, bet jis striginėja žaidžiant pokemonus ir neveikia kaip samsungas už 819€. Na.. atsiprašau, bet ir mums jie neįdomūs :)
Tai tiek to išminties pliūpsnio šiam kartui. Jei turite kažkokių papildomų klausimų į temą - klauskite, atsakysiu. Jei turite klausimų ne visai į temą-nebijokite parašyti AŽ
p.s. dėl „pagerintų“ planų ar pigesnių telefonų prašau nerašinėti ;)
1. Dizainas tragiškas, skaityti visiškai nepatogu, tikrai įspudis kad su laiko mašina į 2000 - tuosius persikeli. 2. Straipsnių antraštės (jūs čia rimtai ar juokaujat) asmeniškai mane tokios antraštės atgraso ir iš principo nespaudžiu.
daugiau nebėra ka ir pridurti, paantrinsiu tik nariui Fakktas išjungiau, pamiršau, nebegrįšiu.
Pradėsiu iškart nuo minusų (nes pliusų nėra): 1. Jurgis Gylys. Kam su juo teko susidurt - užuojauta. 2. Sąsajos su visa Neriba grupe. 100% šališkumas ir neskiesk, kad Gylys mokės tau pinigus, jeigu varysi ant jo kainų/prekių. 3. Tu, Murinai, turi per daug arogancijos. Nueik po savo VZ.lt ar Delfi straipsniais ir pažiūrėk Upvoted comments, kur tave sumala su kakais. 4. Puslapis nepatogus. Ar bandei atsidaryti 1920x1080? Tokio dydžio tekstą patogu skaityti nebent 1080x1920 ekrane. 5. Patys vertinimai nesąmoningi: Alienware privalumas, kad galima reguliuoti šviesas? Privalumas prieš ką? 6. Pirmam puslapy 6 naujienos? WTF? Scrollinant privalo krautis visos naujienos, nebe 2000-ieji. Ar Jurgis čia taip liepė? 7. Straipsnių antraštės rašytos Delfi redaktorių? Superstas Clickbait'as, kuris erzina žmones. Ypač uzdarbis.lt lankytojus.
Taip kad su tokiu portalu gali nebent statistinius delfi lankytojus gaudytis, o ne uzdarbio narius.
Kažką sakei, kad nesusieta su Neriba.lt? Rimtai? Bet kai paskelbė apie Neriba.lt grupės vadovo pakeitimą į Gylį, iš neriba.lt atsiradau kompiuteriai.lt. Argi ne sutapimas? :D
Turėtumėt pasidomėti "F pattern'u" kad suprastumėte kaip žmogus vizualiai skaito informaciją interneto puslapyje. Puikus pavyzdys buvo fwd.lt dėl naujienų išdėstymo, visas naujienos pateikimas kairėje pusėje kaip ir turi būti, šiuo atveju nebūtų galima net lyginti kompiuteriai.lt su fwd.lt patogumo ir dizaino atžvilgiu. :)