Pereiti prie turinio

EBTM

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    58
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    EBTM sureagavo į Revolt Kaip susidomėjusį paslaugom paversti klientu   
    Straipsnis veikia kaip priminimas, kad negalima atidaryti kavinės ir visiškai nieko neveikiant laukti kol užeis klientai ir pasipils pinigėliai. Labai teisingai pastebėta ir aš tai matau visur- visi subanalėjo, niekas nesistengia, taiko tas pačias schemas ir tiesiog ieškant "geriausio" varianto norint kažką nupirkti atidarant puslapį po puslapio nieko išskyrus kainą palyginti kaip ir negali (aišku jeigu tau svarbi tik kaina ir niekas daugiau tai jau visai kita kalba). Čia teisingai pastebėta - išsiskirk, pasiūlyk ko nesiūlo kiti. Deja, žmonės nėra visi gabūs ar mėgstantis padirbti daugiau. Todėl dauguma nemato prasmės ar tiesiog nesugeba sugalvoti naujų idėjų kaip tapti originalesniam. Aišku už "ypatingumą" tektu sumokėti daugiau - tarkim pateiktas pavyzdys siūlo tarkim taikyti kur tai aktualu - nemokamas papildomas konsultacijas kas reikalaus daugiau laiko iš tinklapio savininko/darbuotojo šiam procesui. Kita vertus čia argumentuotai dėstoma, kad jeigu viską teisingai daryti - investuotas laikas pritrauks daugiau klientų, kas garantuos pelno augimą. Puikus trumpas straipsnis-priminimas, kuris verčia susimastyti, apgalvoti kaip dar galima ką nors gerinti savo versle siekiant išsiskirti. O kas verčia susimastyti tas motyvuoja. Tai pliusas už straipsnį man patiko, trumpai ir aiškiai :)
  2. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo Madd Kaip susidomėjusį paslaugom paversti klientu   
    Kalbant apie pardavimus, būtina aptarti pardavimų procesą. Teisingas šio proceso išdėstymas, beveik visada pardavimus padidina kelis kartus. Ir nors tai, ką šiame straipsnyje noriu aptarti, yra pardavimų pradžiamokslis, manau, kad ši tema viena iš aktualiausių smulkaus bei vidutinio verslo pardavimų praktikoje.
     
    Mes visi esame įpratę prie įvairių reklamų, banerių ir skelbimų, kurie kviečia pirkti, užsisakyti, įsigyti ar kokiais kitokiais būdais iš karto tapti klientais. Prisipažinsiu, šis pardavimų būdas mane asmeniškai (neabejoju, kad taip pat ir daugelį iš jūsų) netgi atgraso nuo noro susipažinti su siūlančiąja kompanija.
     
    Juk kiekviename iš mūsų yra užkoduotas noras priešintis tam, kas mums brukama per prievartą ar įkyriai siūloma. Juolab kad gyvename laikotarpiu, kai informacijos ir reklamos srautas pasiekiantis mus yra iš tiesų milžiniškas.
    Pardavimų kultūra Lietuvoje
     
    Didžioji dalis įmonių bei pardavėjų, kurie skuba įbrukti savo produktus, jau pirmo kontakto su klientu metu nėra nei blogi, nei kalti dėl tokio elgesio. Taip jau nutiko, kad Lietuvoje, verslo bei pardavimų kultūra pradėjo formuotis tik prieš keletą dešimtmečių. Tad, lyginant su vakarais, esame jauni verslininkai ir pardavėjai.
    Todėl natūralu, kad daugelis pardavėjų tiesiog mėgdžioja esamus, dažnai netgi nevykusius pavyzdžius, nesusimąstydami, kokiam produktui, kokiam klientų segmentui ar kokiam pardavimų kanalui tai yra tinkama. Dažniausia viso to pasekmė – ištaškyti didelių įmonių pinigai reklamai, marketingui bei sugadintas įmonės ir produkto įvaizdis.
     
    Pardavimas turi aiškią schemą ir struktūrą
     
    Visų pirma svarbu suprasti, kad klientas pirmą kartą susidūręs su informacija apie jūsų produktą nepriima sprendimo jo įsigyti. Ir visai nesvarbu ar tas pirmas kontaktas yra reklama, straipsnis, ar šaltas skambutis. Tai viso labo tik pardavimo proceso dalis.
     
    O jei tiksliau – pirmas kontaktas yra tik pirmoji pardavimo proceso pakopa. Būtent pakopa, nes norint klientą atvesti į galutinį pirkimo tašką, reikia sukurti tokią „kelionę“ nuo pakopos į pakopą, kad klientas natūraliai ateitų iki sandorio.
    Paimkime pavyzdį. Tarkim, jūs teikiate WEB kūrimo ir dizaino paslaugas. Sutikite, konkurencija šioje veikloje yra ne maža. Todėl vargu ar klientas vos pamatęs jūsų reklamą nedelsdamas norės užsisakyti jūsų paslaugas. Pabandykime išdėstyti šios paslaugos pardavimą pakopomis ir atvesti klientą į sandorį.
     
    Pirmoji pakopa – reklama
     
    Pasirinkime ADWORDS vaizdinę reklamą. Turite aiškiai suprasti šios pakopos žinutės tikslą – pakviesti galimą klientą į tolesnę pardavimo etapą. Šiuo atveju tai bus interneto svetainė, pristatanti jūsų veiklą.
    Taigi žinutę reikia formuoti taip, kad galimas klientas joje rastų argumentų ir naudos apsilankyti jūsų interneto svetainėje. Efektyviausiai veikia trumpa žinutė, nusakanti jūsų paslaugos išskirtinę naudą, arba kviečianti ją gauti jūsų tinklapyje.
    Antroji pakopa
     
    Būtent nuo žinutės turinio ir argumentų priklauso ar jūsų galimas klientas atsidurs antroje pardavimo pakopoje – jūsų interneto svetainėje. Kadangi garantijos, kad jūsų tinklapio lankytojas iš karto užsisakys jūsų paslaugas nėra, antrosios pakopos tikslas – įtraukti tikslinį lankytoją į dialogą. Tam jūs turite gauti jo kontaktus.
     
    Paprastai, daugelis tinklapių, tiesiog siūlo savo lankytojams užsisakyti naujienlaiškius ar tiesiog kviečia palaikyti kontaktą su jais. Tačiau, įsivaizduokite, jog klientas ir taip nuolatos gauna įvairius naujienlaiškius, reklamas ir pasiūlymus. Todėl norint sudominti klientą, būtina jam suteikti kažką vertingo mainais už jo paliktus kontaktus.
    Pavyzdžiui, galima patalpinti registracijos formą, kurioje lankytojas palikęs savo kontaktus, gauna patarimus ar kokią kitą panašią naudą visai nemokamai. Taip jūs ne tik gaunate galimo kliento kontaktą, bet ir kuriate savo kaip profesionalo įvaizdį.
     
    Trečioji pardavimo pakopa – darbas su turimu kontaktu
     
    Jūs jau turite kontekstą asmens, kuris vienaip ar kitaip yra susidomėjęs jūsų paslaugomis. Tad galite siųsti konkretų, argumentais pagrįstą pasiūlymą, sukuriantį klientui poreikį susitikti su jumis ir susipažinti su paslaugomis. Tam taip pat tinka periodiniai naujienlaiškiai, kurie yra efektyvūs, jei tinkamai nukreipia klientą į kitą etapą – susitikimą.
     
    Ketvirtoji pakopa
     
    Remiantis atlikta mano klientų apklausa, atvedus potencialų klientą į paskutinę pakopą, jūs jau turite 80 % tikimybę, kad jis naudosis jūsų paslaugomis. Viskas šioje pakopoje priklauso nuo jūsų gebėjimo argumentuoti, suprasti kliento poreikius bei valdyti pardavimą iki sandorio sudarymo.
     
    Tad akivaizdu, kad šiame etape jūsų klientas turi aiškų poreikį jūsų paslaugoms, jūs jam atrodote vertingas jau vien dėl įvykusio susitikimo.
     
    Esminės pardavimų proceso planavimo taisyklės
     
    Pardavimus būtina suskirstyti pakopomis, nusistatant aiškius tikslus.
     
    Pasiruošti aiškius argumentus, atvedančius klientus iš vienos pakopos į kitą.
    Skirtingiems produktams, pardavimo kanalams, klientų segmentams pakopų išdėstymai gali skirtis, tačiau tikslas yra vienas – atvesti klientą iki sandorio sudarymo.
     
    Tačiau visų svarbiausia nepamiršti, kad jūsų klientai yra pakankamai gerai išprusę, todėl argumentus būtina pasiruošti atsakingai ir profesionaliai.
     
     
    Daugiau straipsnių
  3. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo Madd Kaip susidomėjusį paslaugom paversti klientu   
    Kalbant apie pardavimus, būtina aptarti pardavimų procesą. Teisingas šio proceso išdėstymas, beveik visada pardavimus padidina kelis kartus. Ir nors tai, ką šiame straipsnyje noriu aptarti, yra pardavimų pradžiamokslis, manau, kad ši tema viena iš aktualiausių smulkaus bei vidutinio verslo pardavimų praktikoje.
     
    Mes visi esame įpratę prie įvairių reklamų, banerių ir skelbimų, kurie kviečia pirkti, užsisakyti, įsigyti ar kokiais kitokiais būdais iš karto tapti klientais. Prisipažinsiu, šis pardavimų būdas mane asmeniškai (neabejoju, kad taip pat ir daugelį iš jūsų) netgi atgraso nuo noro susipažinti su siūlančiąja kompanija.
     
    Juk kiekviename iš mūsų yra užkoduotas noras priešintis tam, kas mums brukama per prievartą ar įkyriai siūloma. Juolab kad gyvename laikotarpiu, kai informacijos ir reklamos srautas pasiekiantis mus yra iš tiesų milžiniškas.
    Pardavimų kultūra Lietuvoje
     
    Didžioji dalis įmonių bei pardavėjų, kurie skuba įbrukti savo produktus, jau pirmo kontakto su klientu metu nėra nei blogi, nei kalti dėl tokio elgesio. Taip jau nutiko, kad Lietuvoje, verslo bei pardavimų kultūra pradėjo formuotis tik prieš keletą dešimtmečių. Tad, lyginant su vakarais, esame jauni verslininkai ir pardavėjai.
    Todėl natūralu, kad daugelis pardavėjų tiesiog mėgdžioja esamus, dažnai netgi nevykusius pavyzdžius, nesusimąstydami, kokiam produktui, kokiam klientų segmentui ar kokiam pardavimų kanalui tai yra tinkama. Dažniausia viso to pasekmė – ištaškyti didelių įmonių pinigai reklamai, marketingui bei sugadintas įmonės ir produkto įvaizdis.
     
    Pardavimas turi aiškią schemą ir struktūrą
     
    Visų pirma svarbu suprasti, kad klientas pirmą kartą susidūręs su informacija apie jūsų produktą nepriima sprendimo jo įsigyti. Ir visai nesvarbu ar tas pirmas kontaktas yra reklama, straipsnis, ar šaltas skambutis. Tai viso labo tik pardavimo proceso dalis.
     
    O jei tiksliau – pirmas kontaktas yra tik pirmoji pardavimo proceso pakopa. Būtent pakopa, nes norint klientą atvesti į galutinį pirkimo tašką, reikia sukurti tokią „kelionę“ nuo pakopos į pakopą, kad klientas natūraliai ateitų iki sandorio.
    Paimkime pavyzdį. Tarkim, jūs teikiate WEB kūrimo ir dizaino paslaugas. Sutikite, konkurencija šioje veikloje yra ne maža. Todėl vargu ar klientas vos pamatęs jūsų reklamą nedelsdamas norės užsisakyti jūsų paslaugas. Pabandykime išdėstyti šios paslaugos pardavimą pakopomis ir atvesti klientą į sandorį.
     
    Pirmoji pakopa – reklama
     
    Pasirinkime ADWORDS vaizdinę reklamą. Turite aiškiai suprasti šios pakopos žinutės tikslą – pakviesti galimą klientą į tolesnę pardavimo etapą. Šiuo atveju tai bus interneto svetainė, pristatanti jūsų veiklą.
    Taigi žinutę reikia formuoti taip, kad galimas klientas joje rastų argumentų ir naudos apsilankyti jūsų interneto svetainėje. Efektyviausiai veikia trumpa žinutė, nusakanti jūsų paslaugos išskirtinę naudą, arba kviečianti ją gauti jūsų tinklapyje.
    Antroji pakopa
     
    Būtent nuo žinutės turinio ir argumentų priklauso ar jūsų galimas klientas atsidurs antroje pardavimo pakopoje – jūsų interneto svetainėje. Kadangi garantijos, kad jūsų tinklapio lankytojas iš karto užsisakys jūsų paslaugas nėra, antrosios pakopos tikslas – įtraukti tikslinį lankytoją į dialogą. Tam jūs turite gauti jo kontaktus.
     
    Paprastai, daugelis tinklapių, tiesiog siūlo savo lankytojams užsisakyti naujienlaiškius ar tiesiog kviečia palaikyti kontaktą su jais. Tačiau, įsivaizduokite, jog klientas ir taip nuolatos gauna įvairius naujienlaiškius, reklamas ir pasiūlymus. Todėl norint sudominti klientą, būtina jam suteikti kažką vertingo mainais už jo paliktus kontaktus.
    Pavyzdžiui, galima patalpinti registracijos formą, kurioje lankytojas palikęs savo kontaktus, gauna patarimus ar kokią kitą panašią naudą visai nemokamai. Taip jūs ne tik gaunate galimo kliento kontaktą, bet ir kuriate savo kaip profesionalo įvaizdį.
     
    Trečioji pardavimo pakopa – darbas su turimu kontaktu
     
    Jūs jau turite kontekstą asmens, kuris vienaip ar kitaip yra susidomėjęs jūsų paslaugomis. Tad galite siųsti konkretų, argumentais pagrįstą pasiūlymą, sukuriantį klientui poreikį susitikti su jumis ir susipažinti su paslaugomis. Tam taip pat tinka periodiniai naujienlaiškiai, kurie yra efektyvūs, jei tinkamai nukreipia klientą į kitą etapą – susitikimą.
     
    Ketvirtoji pakopa
     
    Remiantis atlikta mano klientų apklausa, atvedus potencialų klientą į paskutinę pakopą, jūs jau turite 80 % tikimybę, kad jis naudosis jūsų paslaugomis. Viskas šioje pakopoje priklauso nuo jūsų gebėjimo argumentuoti, suprasti kliento poreikius bei valdyti pardavimą iki sandorio sudarymo.
     
    Tad akivaizdu, kad šiame etape jūsų klientas turi aiškų poreikį jūsų paslaugoms, jūs jam atrodote vertingas jau vien dėl įvykusio susitikimo.
     
    Esminės pardavimų proceso planavimo taisyklės
     
    Pardavimus būtina suskirstyti pakopomis, nusistatant aiškius tikslus.
     
    Pasiruošti aiškius argumentus, atvedančius klientus iš vienos pakopos į kitą.
    Skirtingiems produktams, pardavimo kanalams, klientų segmentams pakopų išdėstymai gali skirtis, tačiau tikslas yra vienas – atvesti klientą iki sandorio sudarymo.
     
    Tačiau visų svarbiausia nepamiršti, kad jūsų klientai yra pakankamai gerai išprusę, todėl argumentus būtina pasiruošti atsakingai ir profesionaliai.
     
     
    Daugiau straipsnių
  4. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo Madd Kaip susidomėjusį paslaugom paversti klientu   
    Kalbant apie pardavimus, būtina aptarti pardavimų procesą. Teisingas šio proceso išdėstymas, beveik visada pardavimus padidina kelis kartus. Ir nors tai, ką šiame straipsnyje noriu aptarti, yra pardavimų pradžiamokslis, manau, kad ši tema viena iš aktualiausių smulkaus bei vidutinio verslo pardavimų praktikoje.
     
    Mes visi esame įpratę prie įvairių reklamų, banerių ir skelbimų, kurie kviečia pirkti, užsisakyti, įsigyti ar kokiais kitokiais būdais iš karto tapti klientais. Prisipažinsiu, šis pardavimų būdas mane asmeniškai (neabejoju, kad taip pat ir daugelį iš jūsų) netgi atgraso nuo noro susipažinti su siūlančiąja kompanija.
     
    Juk kiekviename iš mūsų yra užkoduotas noras priešintis tam, kas mums brukama per prievartą ar įkyriai siūloma. Juolab kad gyvename laikotarpiu, kai informacijos ir reklamos srautas pasiekiantis mus yra iš tiesų milžiniškas.
    Pardavimų kultūra Lietuvoje
     
    Didžioji dalis įmonių bei pardavėjų, kurie skuba įbrukti savo produktus, jau pirmo kontakto su klientu metu nėra nei blogi, nei kalti dėl tokio elgesio. Taip jau nutiko, kad Lietuvoje, verslo bei pardavimų kultūra pradėjo formuotis tik prieš keletą dešimtmečių. Tad, lyginant su vakarais, esame jauni verslininkai ir pardavėjai.
    Todėl natūralu, kad daugelis pardavėjų tiesiog mėgdžioja esamus, dažnai netgi nevykusius pavyzdžius, nesusimąstydami, kokiam produktui, kokiam klientų segmentui ar kokiam pardavimų kanalui tai yra tinkama. Dažniausia viso to pasekmė – ištaškyti didelių įmonių pinigai reklamai, marketingui bei sugadintas įmonės ir produkto įvaizdis.
     
    Pardavimas turi aiškią schemą ir struktūrą
     
    Visų pirma svarbu suprasti, kad klientas pirmą kartą susidūręs su informacija apie jūsų produktą nepriima sprendimo jo įsigyti. Ir visai nesvarbu ar tas pirmas kontaktas yra reklama, straipsnis, ar šaltas skambutis. Tai viso labo tik pardavimo proceso dalis.
     
    O jei tiksliau – pirmas kontaktas yra tik pirmoji pardavimo proceso pakopa. Būtent pakopa, nes norint klientą atvesti į galutinį pirkimo tašką, reikia sukurti tokią „kelionę“ nuo pakopos į pakopą, kad klientas natūraliai ateitų iki sandorio.
    Paimkime pavyzdį. Tarkim, jūs teikiate WEB kūrimo ir dizaino paslaugas. Sutikite, konkurencija šioje veikloje yra ne maža. Todėl vargu ar klientas vos pamatęs jūsų reklamą nedelsdamas norės užsisakyti jūsų paslaugas. Pabandykime išdėstyti šios paslaugos pardavimą pakopomis ir atvesti klientą į sandorį.
     
    Pirmoji pakopa – reklama
     
    Pasirinkime ADWORDS vaizdinę reklamą. Turite aiškiai suprasti šios pakopos žinutės tikslą – pakviesti galimą klientą į tolesnę pardavimo etapą. Šiuo atveju tai bus interneto svetainė, pristatanti jūsų veiklą.
    Taigi žinutę reikia formuoti taip, kad galimas klientas joje rastų argumentų ir naudos apsilankyti jūsų interneto svetainėje. Efektyviausiai veikia trumpa žinutė, nusakanti jūsų paslaugos išskirtinę naudą, arba kviečianti ją gauti jūsų tinklapyje.
    Antroji pakopa
     
    Būtent nuo žinutės turinio ir argumentų priklauso ar jūsų galimas klientas atsidurs antroje pardavimo pakopoje – jūsų interneto svetainėje. Kadangi garantijos, kad jūsų tinklapio lankytojas iš karto užsisakys jūsų paslaugas nėra, antrosios pakopos tikslas – įtraukti tikslinį lankytoją į dialogą. Tam jūs turite gauti jo kontaktus.
     
    Paprastai, daugelis tinklapių, tiesiog siūlo savo lankytojams užsisakyti naujienlaiškius ar tiesiog kviečia palaikyti kontaktą su jais. Tačiau, įsivaizduokite, jog klientas ir taip nuolatos gauna įvairius naujienlaiškius, reklamas ir pasiūlymus. Todėl norint sudominti klientą, būtina jam suteikti kažką vertingo mainais už jo paliktus kontaktus.
    Pavyzdžiui, galima patalpinti registracijos formą, kurioje lankytojas palikęs savo kontaktus, gauna patarimus ar kokią kitą panašią naudą visai nemokamai. Taip jūs ne tik gaunate galimo kliento kontaktą, bet ir kuriate savo kaip profesionalo įvaizdį.
     
    Trečioji pardavimo pakopa – darbas su turimu kontaktu
     
    Jūs jau turite kontekstą asmens, kuris vienaip ar kitaip yra susidomėjęs jūsų paslaugomis. Tad galite siųsti konkretų, argumentais pagrįstą pasiūlymą, sukuriantį klientui poreikį susitikti su jumis ir susipažinti su paslaugomis. Tam taip pat tinka periodiniai naujienlaiškiai, kurie yra efektyvūs, jei tinkamai nukreipia klientą į kitą etapą – susitikimą.
     
    Ketvirtoji pakopa
     
    Remiantis atlikta mano klientų apklausa, atvedus potencialų klientą į paskutinę pakopą, jūs jau turite 80 % tikimybę, kad jis naudosis jūsų paslaugomis. Viskas šioje pakopoje priklauso nuo jūsų gebėjimo argumentuoti, suprasti kliento poreikius bei valdyti pardavimą iki sandorio sudarymo.
     
    Tad akivaizdu, kad šiame etape jūsų klientas turi aiškų poreikį jūsų paslaugoms, jūs jam atrodote vertingas jau vien dėl įvykusio susitikimo.
     
    Esminės pardavimų proceso planavimo taisyklės
     
    Pardavimus būtina suskirstyti pakopomis, nusistatant aiškius tikslus.
     
    Pasiruošti aiškius argumentus, atvedančius klientus iš vienos pakopos į kitą.
    Skirtingiems produktams, pardavimo kanalams, klientų segmentams pakopų išdėstymai gali skirtis, tačiau tikslas yra vienas – atvesti klientą iki sandorio sudarymo.
     
    Tačiau visų svarbiausia nepamiršti, kad jūsų klientai yra pakankamai gerai išprusę, todėl argumentus būtina pasiruošti atsakingai ir profesionaliai.
     
     
    Daugiau straipsnių
  5. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo Madd Kaip susidomėjusį paslaugom paversti klientu   
    Kalbant apie pardavimus, būtina aptarti pardavimų procesą. Teisingas šio proceso išdėstymas, beveik visada pardavimus padidina kelis kartus. Ir nors tai, ką šiame straipsnyje noriu aptarti, yra pardavimų pradžiamokslis, manau, kad ši tema viena iš aktualiausių smulkaus bei vidutinio verslo pardavimų praktikoje.
     
    Mes visi esame įpratę prie įvairių reklamų, banerių ir skelbimų, kurie kviečia pirkti, užsisakyti, įsigyti ar kokiais kitokiais būdais iš karto tapti klientais. Prisipažinsiu, šis pardavimų būdas mane asmeniškai (neabejoju, kad taip pat ir daugelį iš jūsų) netgi atgraso nuo noro susipažinti su siūlančiąja kompanija.
     
    Juk kiekviename iš mūsų yra užkoduotas noras priešintis tam, kas mums brukama per prievartą ar įkyriai siūloma. Juolab kad gyvename laikotarpiu, kai informacijos ir reklamos srautas pasiekiantis mus yra iš tiesų milžiniškas.
    Pardavimų kultūra Lietuvoje
     
    Didžioji dalis įmonių bei pardavėjų, kurie skuba įbrukti savo produktus, jau pirmo kontakto su klientu metu nėra nei blogi, nei kalti dėl tokio elgesio. Taip jau nutiko, kad Lietuvoje, verslo bei pardavimų kultūra pradėjo formuotis tik prieš keletą dešimtmečių. Tad, lyginant su vakarais, esame jauni verslininkai ir pardavėjai.
    Todėl natūralu, kad daugelis pardavėjų tiesiog mėgdžioja esamus, dažnai netgi nevykusius pavyzdžius, nesusimąstydami, kokiam produktui, kokiam klientų segmentui ar kokiam pardavimų kanalui tai yra tinkama. Dažniausia viso to pasekmė – ištaškyti didelių įmonių pinigai reklamai, marketingui bei sugadintas įmonės ir produkto įvaizdis.
     
    Pardavimas turi aiškią schemą ir struktūrą
     
    Visų pirma svarbu suprasti, kad klientas pirmą kartą susidūręs su informacija apie jūsų produktą nepriima sprendimo jo įsigyti. Ir visai nesvarbu ar tas pirmas kontaktas yra reklama, straipsnis, ar šaltas skambutis. Tai viso labo tik pardavimo proceso dalis.
     
    O jei tiksliau – pirmas kontaktas yra tik pirmoji pardavimo proceso pakopa. Būtent pakopa, nes norint klientą atvesti į galutinį pirkimo tašką, reikia sukurti tokią „kelionę“ nuo pakopos į pakopą, kad klientas natūraliai ateitų iki sandorio.
    Paimkime pavyzdį. Tarkim, jūs teikiate WEB kūrimo ir dizaino paslaugas. Sutikite, konkurencija šioje veikloje yra ne maža. Todėl vargu ar klientas vos pamatęs jūsų reklamą nedelsdamas norės užsisakyti jūsų paslaugas. Pabandykime išdėstyti šios paslaugos pardavimą pakopomis ir atvesti klientą į sandorį.
     
    Pirmoji pakopa – reklama
     
    Pasirinkime ADWORDS vaizdinę reklamą. Turite aiškiai suprasti šios pakopos žinutės tikslą – pakviesti galimą klientą į tolesnę pardavimo etapą. Šiuo atveju tai bus interneto svetainė, pristatanti jūsų veiklą.
    Taigi žinutę reikia formuoti taip, kad galimas klientas joje rastų argumentų ir naudos apsilankyti jūsų interneto svetainėje. Efektyviausiai veikia trumpa žinutė, nusakanti jūsų paslaugos išskirtinę naudą, arba kviečianti ją gauti jūsų tinklapyje.
    Antroji pakopa
     
    Būtent nuo žinutės turinio ir argumentų priklauso ar jūsų galimas klientas atsidurs antroje pardavimo pakopoje – jūsų interneto svetainėje. Kadangi garantijos, kad jūsų tinklapio lankytojas iš karto užsisakys jūsų paslaugas nėra, antrosios pakopos tikslas – įtraukti tikslinį lankytoją į dialogą. Tam jūs turite gauti jo kontaktus.
     
    Paprastai, daugelis tinklapių, tiesiog siūlo savo lankytojams užsisakyti naujienlaiškius ar tiesiog kviečia palaikyti kontaktą su jais. Tačiau, įsivaizduokite, jog klientas ir taip nuolatos gauna įvairius naujienlaiškius, reklamas ir pasiūlymus. Todėl norint sudominti klientą, būtina jam suteikti kažką vertingo mainais už jo paliktus kontaktus.
    Pavyzdžiui, galima patalpinti registracijos formą, kurioje lankytojas palikęs savo kontaktus, gauna patarimus ar kokią kitą panašią naudą visai nemokamai. Taip jūs ne tik gaunate galimo kliento kontaktą, bet ir kuriate savo kaip profesionalo įvaizdį.
     
    Trečioji pardavimo pakopa – darbas su turimu kontaktu
     
    Jūs jau turite kontekstą asmens, kuris vienaip ar kitaip yra susidomėjęs jūsų paslaugomis. Tad galite siųsti konkretų, argumentais pagrįstą pasiūlymą, sukuriantį klientui poreikį susitikti su jumis ir susipažinti su paslaugomis. Tam taip pat tinka periodiniai naujienlaiškiai, kurie yra efektyvūs, jei tinkamai nukreipia klientą į kitą etapą – susitikimą.
     
    Ketvirtoji pakopa
     
    Remiantis atlikta mano klientų apklausa, atvedus potencialų klientą į paskutinę pakopą, jūs jau turite 80 % tikimybę, kad jis naudosis jūsų paslaugomis. Viskas šioje pakopoje priklauso nuo jūsų gebėjimo argumentuoti, suprasti kliento poreikius bei valdyti pardavimą iki sandorio sudarymo.
     
    Tad akivaizdu, kad šiame etape jūsų klientas turi aiškų poreikį jūsų paslaugoms, jūs jam atrodote vertingas jau vien dėl įvykusio susitikimo.
     
    Esminės pardavimų proceso planavimo taisyklės
     
    Pardavimus būtina suskirstyti pakopomis, nusistatant aiškius tikslus.
     
    Pasiruošti aiškius argumentus, atvedančius klientus iš vienos pakopos į kitą.
    Skirtingiems produktams, pardavimo kanalams, klientų segmentams pakopų išdėstymai gali skirtis, tačiau tikslas yra vienas – atvesti klientą iki sandorio sudarymo.
     
    Tačiau visų svarbiausia nepamiršti, kad jūsų klientai yra pakankamai gerai išprusę, todėl argumentus būtina pasiruošti atsakingai ir profesionaliai.
     
     
    Daugiau straipsnių
  6. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo Madd Kaip susidomėjusį paslaugom paversti klientu   
    Kalbant apie pardavimus, būtina aptarti pardavimų procesą. Teisingas šio proceso išdėstymas, beveik visada pardavimus padidina kelis kartus. Ir nors tai, ką šiame straipsnyje noriu aptarti, yra pardavimų pradžiamokslis, manau, kad ši tema viena iš aktualiausių smulkaus bei vidutinio verslo pardavimų praktikoje.
     
    Mes visi esame įpratę prie įvairių reklamų, banerių ir skelbimų, kurie kviečia pirkti, užsisakyti, įsigyti ar kokiais kitokiais būdais iš karto tapti klientais. Prisipažinsiu, šis pardavimų būdas mane asmeniškai (neabejoju, kad taip pat ir daugelį iš jūsų) netgi atgraso nuo noro susipažinti su siūlančiąja kompanija.
     
    Juk kiekviename iš mūsų yra užkoduotas noras priešintis tam, kas mums brukama per prievartą ar įkyriai siūloma. Juolab kad gyvename laikotarpiu, kai informacijos ir reklamos srautas pasiekiantis mus yra iš tiesų milžiniškas.
    Pardavimų kultūra Lietuvoje
     
    Didžioji dalis įmonių bei pardavėjų, kurie skuba įbrukti savo produktus, jau pirmo kontakto su klientu metu nėra nei blogi, nei kalti dėl tokio elgesio. Taip jau nutiko, kad Lietuvoje, verslo bei pardavimų kultūra pradėjo formuotis tik prieš keletą dešimtmečių. Tad, lyginant su vakarais, esame jauni verslininkai ir pardavėjai.
    Todėl natūralu, kad daugelis pardavėjų tiesiog mėgdžioja esamus, dažnai netgi nevykusius pavyzdžius, nesusimąstydami, kokiam produktui, kokiam klientų segmentui ar kokiam pardavimų kanalui tai yra tinkama. Dažniausia viso to pasekmė – ištaškyti didelių įmonių pinigai reklamai, marketingui bei sugadintas įmonės ir produkto įvaizdis.
     
    Pardavimas turi aiškią schemą ir struktūrą
     
    Visų pirma svarbu suprasti, kad klientas pirmą kartą susidūręs su informacija apie jūsų produktą nepriima sprendimo jo įsigyti. Ir visai nesvarbu ar tas pirmas kontaktas yra reklama, straipsnis, ar šaltas skambutis. Tai viso labo tik pardavimo proceso dalis.
     
    O jei tiksliau – pirmas kontaktas yra tik pirmoji pardavimo proceso pakopa. Būtent pakopa, nes norint klientą atvesti į galutinį pirkimo tašką, reikia sukurti tokią „kelionę“ nuo pakopos į pakopą, kad klientas natūraliai ateitų iki sandorio.
    Paimkime pavyzdį. Tarkim, jūs teikiate WEB kūrimo ir dizaino paslaugas. Sutikite, konkurencija šioje veikloje yra ne maža. Todėl vargu ar klientas vos pamatęs jūsų reklamą nedelsdamas norės užsisakyti jūsų paslaugas. Pabandykime išdėstyti šios paslaugos pardavimą pakopomis ir atvesti klientą į sandorį.
     
    Pirmoji pakopa – reklama
     
    Pasirinkime ADWORDS vaizdinę reklamą. Turite aiškiai suprasti šios pakopos žinutės tikslą – pakviesti galimą klientą į tolesnę pardavimo etapą. Šiuo atveju tai bus interneto svetainė, pristatanti jūsų veiklą.
    Taigi žinutę reikia formuoti taip, kad galimas klientas joje rastų argumentų ir naudos apsilankyti jūsų interneto svetainėje. Efektyviausiai veikia trumpa žinutė, nusakanti jūsų paslaugos išskirtinę naudą, arba kviečianti ją gauti jūsų tinklapyje.
    Antroji pakopa
     
    Būtent nuo žinutės turinio ir argumentų priklauso ar jūsų galimas klientas atsidurs antroje pardavimo pakopoje – jūsų interneto svetainėje. Kadangi garantijos, kad jūsų tinklapio lankytojas iš karto užsisakys jūsų paslaugas nėra, antrosios pakopos tikslas – įtraukti tikslinį lankytoją į dialogą. Tam jūs turite gauti jo kontaktus.
     
    Paprastai, daugelis tinklapių, tiesiog siūlo savo lankytojams užsisakyti naujienlaiškius ar tiesiog kviečia palaikyti kontaktą su jais. Tačiau, įsivaizduokite, jog klientas ir taip nuolatos gauna įvairius naujienlaiškius, reklamas ir pasiūlymus. Todėl norint sudominti klientą, būtina jam suteikti kažką vertingo mainais už jo paliktus kontaktus.
    Pavyzdžiui, galima patalpinti registracijos formą, kurioje lankytojas palikęs savo kontaktus, gauna patarimus ar kokią kitą panašią naudą visai nemokamai. Taip jūs ne tik gaunate galimo kliento kontaktą, bet ir kuriate savo kaip profesionalo įvaizdį.
     
    Trečioji pardavimo pakopa – darbas su turimu kontaktu
     
    Jūs jau turite kontekstą asmens, kuris vienaip ar kitaip yra susidomėjęs jūsų paslaugomis. Tad galite siųsti konkretų, argumentais pagrįstą pasiūlymą, sukuriantį klientui poreikį susitikti su jumis ir susipažinti su paslaugomis. Tam taip pat tinka periodiniai naujienlaiškiai, kurie yra efektyvūs, jei tinkamai nukreipia klientą į kitą etapą – susitikimą.
     
    Ketvirtoji pakopa
     
    Remiantis atlikta mano klientų apklausa, atvedus potencialų klientą į paskutinę pakopą, jūs jau turite 80 % tikimybę, kad jis naudosis jūsų paslaugomis. Viskas šioje pakopoje priklauso nuo jūsų gebėjimo argumentuoti, suprasti kliento poreikius bei valdyti pardavimą iki sandorio sudarymo.
     
    Tad akivaizdu, kad šiame etape jūsų klientas turi aiškų poreikį jūsų paslaugoms, jūs jam atrodote vertingas jau vien dėl įvykusio susitikimo.
     
    Esminės pardavimų proceso planavimo taisyklės
     
    Pardavimus būtina suskirstyti pakopomis, nusistatant aiškius tikslus.
     
    Pasiruošti aiškius argumentus, atvedančius klientus iš vienos pakopos į kitą.
    Skirtingiems produktams, pardavimo kanalams, klientų segmentams pakopų išdėstymai gali skirtis, tačiau tikslas yra vienas – atvesti klientą iki sandorio sudarymo.
     
    Tačiau visų svarbiausia nepamiršti, kad jūsų klientai yra pakankamai gerai išprusę, todėl argumentus būtina pasiruošti atsakingai ir profesionaliai.
     
     
    Daugiau straipsnių
  7. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo mantas666 Kaip optimizuoti savo verslo svetainę   
    Žinoma,kad viskas keičiasi. To, ką SEO užtekdavo padaryti prieš porą metų, nebeužtenka dabar.
    Šiuo metu yra milžiniška pasiūla SEO specialistų ir "mokytojų" (vieni deja verti kabučių, kiti ne), tačiau kaip ir sakot, kad tiek svetainių reitingai, tiek ateinančių ir bendradarbiauti, ar pirkti paslaugas/prekes norinčių klientų kiekis priklausys nuo visos visumos: nuo teksto, nuo svetainės kokybės, nuo reklamos gausos, nuo įmonės ar brando autoriteto. Neužtenka save gerai reklamuoti, jei teiki nieko vertas paslaugas. Neužtenka ir parašyti gražaus teksto savo svetainėje. Tokiu atveju dažnas klientas jau nebesugrįš antrą kartą.
    Didelė (ypač naujų ir mažų verslų) problema yra tame, kad dauguma susikoncentravę į optimizavimą sistemoms, o pamiršta koncentruotis į tikruosius savo klientus ir į naudą jiems.
  8. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo SysRqDesign Kaip optimizuoti savo verslo svetainę   
    Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias, skirtingų verslo šakų, interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.
     
    Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Didelis procentas įmonių, norėdami apie save klientams sudaryti kuo patrauklesnį įvaizdį, pasakoja apie save ir savo verslo sėkmę, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.
    Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.
     
    Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.
    Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.
     
    Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:
     
    1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dalį informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.
     
    2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.
     
    3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta" apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.
     
    4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.
     
    5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.
     
    6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.
     
    7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.
     
    Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.
     
    Norite pasitikrinti savo interneto svetainės efektyvumą- galite padaryti nemokamai www.ebtm.lt

  9. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo SysRqDesign Kaip optimizuoti savo verslo svetainę   
    Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias, skirtingų verslo šakų, interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.
     
    Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Didelis procentas įmonių, norėdami apie save klientams sudaryti kuo patrauklesnį įvaizdį, pasakoja apie save ir savo verslo sėkmę, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.
    Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.
     
    Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.
    Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.
     
    Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:
     
    1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dalį informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.
     
    2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.
     
    3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta" apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.
     
    4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.
     
    5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.
     
    6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.
     
    7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.
     
    Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.
     
    Norite pasitikrinti savo interneto svetainės efektyvumą- galite padaryti nemokamai www.ebtm.lt

  10. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo SysRqDesign Kaip optimizuoti savo verslo svetainę   
    Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias, skirtingų verslo šakų, interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.
     
    Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Didelis procentas įmonių, norėdami apie save klientams sudaryti kuo patrauklesnį įvaizdį, pasakoja apie save ir savo verslo sėkmę, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.
    Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.
     
    Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.
    Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.
     
    Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:
     
    1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dalį informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.
     
    2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.
     
    3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta" apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.
     
    4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.
     
    5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.
     
    6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.
     
    7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.
     
    Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.
     
    Norite pasitikrinti savo interneto svetainės efektyvumą- galite padaryti nemokamai www.ebtm.lt

  11. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo SysRqDesign Kaip optimizuoti savo verslo svetainę   
    Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias, skirtingų verslo šakų, interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.
     
    Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Didelis procentas įmonių, norėdami apie save klientams sudaryti kuo patrauklesnį įvaizdį, pasakoja apie save ir savo verslo sėkmę, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.
    Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.
     
    Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.
    Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.
     
    Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:
     
    1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dalį informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.
     
    2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.
     
    3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta" apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.
     
    4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.
     
    5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.
     
    6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.
     
    7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.
     
    Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.
     
    Norite pasitikrinti savo interneto svetainės efektyvumą- galite padaryti nemokamai www.ebtm.lt

  12. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo SysRqDesign Kaip optimizuoti savo verslo svetainę   
    Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias, skirtingų verslo šakų, interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.
     
    Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Didelis procentas įmonių, norėdami apie save klientams sudaryti kuo patrauklesnį įvaizdį, pasakoja apie save ir savo verslo sėkmę, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.
    Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.
     
    Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.
    Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.
     
    Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:
     
    1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dalį informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.
     
    2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.
     
    3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta" apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.
     
    4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.
     
    5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.
     
    6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.
     
    7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.
     
    Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.
     
    Norite pasitikrinti savo interneto svetainės efektyvumą- galite padaryti nemokamai www.ebtm.lt

  13. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo 24bazar Verslo sėkmė avansu   
    Kai pradedi savo verslą, ar susiduri su sunkumais jau esančiame versle, leisti pinigus konsultacijoms ir mokymams, kurie nežinia ar atneš naudos, atrodo nelogiška. Sutikite, siekti savo tikslų su mokytojo pagalba žymiai lengviau. Tačiau kur rasti programą, kurios organizatoriai prisiimtų atsakomybę už savo mokymus?
    Suprasdami jūsų argumentus ir tobulėjimo poreikį, mes pristatome jums projektą „Verslo sėkmė avansu“. Tai naujas projektas, kurio pagrindinė mintis – perduoti jums žinias ir išmokinti jomis naudotis nuolat. Mūsų tikslas- padėti jums uždirbti, didinant jūsų pardavimus bei padedant išspręsti esamas jūsų verslo problemas. O atsiskaityti su mumis už mūsų darbą jūs galėsite tik pasiekę rezultatų.
     
    Kaip viskas veikia:
    • Jūs registruojatės asmeniniam susitikimui.
    • Susitikimo metu mes identifikuojam jūsų situaciją ir nusistatom tikslus, kurių sieksime kartu.
    • Nustatome periodinius susitikimus ir užduotis, kurias jūs atliksite.
    • Jūs vykdote mūsų nustatytas užduotis ir pristatote jas kiekvieno susitikimo metu.
    • Sakydami, kad projekto „Verslo sėkmė avansu“ metu, atsiskaityti galėsite tik pasiekę rezultatų, mes neturime jokių paslėptų sąlygų, ar gudrių triukų. Tiesiog mūsų konsultacijų metu jūs patys spręsite, ar verta, ir kiek verta mokėti mums už mūsų pagalbą jums.
     
    Registruokitės jau šiandien
    VERSLO SĖKMĖ AVANSU
     
    www.ebtm.lt
    +370 614 25062
    [email protected]
    Mes facebook'e

  14. Patinka
    EBTM gavo reakciją nuo Impaler Keturios taisyklės kaip suplanuoti savo veiklą   
    Kiekvienos veiklos pagrindinė sėkmės sąlyga yra aiškus žinojimas ką ir kaip daryti. Dažnai, veikla be aiškaus žinojimo, tampa panaši į medžiojamo zuikio gaudymą. Žinoma, lengva veikti stabiliai, kai darai tai, ką išmanai ir esi tos veiklos žinovas. O ką daryti, jei pradedi naują veiklą ir nori išvengti klaidų? Visko nenumatysi. Todėl aiškus ir nuoseklus veiklos planas – puiki priemonė padidinti sėkmės tikimybę.
     
    Veiklos ar verslo planų būna įvairių - nuo minimalių, studentiškų, iki didelių, skirtų pritraukti investicijoms. Nesvarbu, koks bebūtų veiklos planas, šios keturios dalys yra būtinos:
    • Įmonės, produkto analizė,
    • Rinkos analizė,
    • Rizikos įvertinimas ir galimi sprendimo būdai,
    • Veiklos, ir finansinės prognozės.
     
    Kiekvienai iš šių dalių, reikia įdėti darbo ir atsakomybės.
     
    Įmonės, produkto analizė.
    Prieš pradedant bet kokią veiklą, turite aiškiai žinoti ir suprasti ką veiksite, kokius produktus, gaminius ar paslaugas žadate pateikti vartotojams. Reikia įsivertinti savo privalumus ir trūkumus. Taip pat, būtina suprasti ir save patį, kaip įmonę, kaip tiekėją ar pardavėją. Užtikrinti savo patikimumą prieš vartotojus. Šiam veiksmui paprastai reikia turėti žinių iš savo specializacijos. Tai būtina pradedant bet kokią veiklą.
     
    Rinkos analizė.
    Visuomet svarbu kuo daugiau žinoti apie rinką, į kurią taikote. Svarbu viskas - kolegos, konkurentai, kainos, tikslinės grupės. Visa tai, vienaip ar kitaip įtakos jūsų veiklos rezultatus. Todėl kiekvienas, sukaupęs kiek galima daugiau žinių apie terpę, kurioje žada veikti, visuomet turės pranašumą prieš kolegas, praleidusius šią dalį.
     
    Rizikos įvertinimas ir galimi sprendimo būdai.
    Labai svarbu numatyti ir išanalizuoti, kokios rizikos ar nesėkmės gali laukti, jūsų pasirinktoje veikloje. Tai visai nesunku padaryti tyrinėjant esamą rinką ir renkant duomenis apie konkurentus. Įvertinus rizikas, jūs galite numatyti būdus, kaip išvengti galimų problemų, arba pasiruošti jų sprendimams. O tai sutaupys jūsų laiką ir pinigus.
     
    Veiklos, ir finansinės prognozės.
    Viena iš svarbiausių bet kokio plano dalių – prognozės. Tik prognozuodami jūs galite suprasti, ar jūsų pasirinkta veikla iš viso pelninga. Dažnai tenka susidurti su pradedančių verslininkų klaidomis, kai neįvertinamos galimos pajamos ir išlaidos. O tie, kurie sugeba viską pasiskaičiuoti iš anksto ir prognozuoti, turi geresnes galimybes paskirstyti savo investicijas tikslingai.
     
    Visos šios dalys - vienodai svarbios ir būtinos, geram veiklos ar verslo planui. Taip pat svarbu, kad turėdami planą, jūs nepamirštumėte juo vadovautis. Žinoma, laikui bėgant, galima laisvai pakoreguoti kai kurias šio plano dalis. Vykstant veiklai, atsiradusi patirtis ir žinios, dažnai duoda atsakymus į klausimus, kurių nežinojote pradžioje.
    Taigi jei turite planą ir juo vadovaujatės, jūs jau esate pranašesnis už jūsų kolegas ir konkurentus.
     
    www.ebtm.lt
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...