Pereiti prie turinio

suzinok

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.027
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    6
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    suzinok sureagavo į AGhost FB grupes (160 000 filipienieciu) monetizavimas   
    Tik reikia nepamiršti, kad filipiniečiai nėra pati turtingiausia tauta ir nelabai tu ką nors parduosi arba jie ką nors pirks jeigu tai bus labai pigiai. Tavo vietoje bandyčiau paieškoti kas norėtų nupirkti reklama toje grupei. Arba reikia platinti tai kokius refferall nuorodas kur būtų naudingos ir gautum kažką nuo jų.
  2. Patinka
    suzinok sureagavo į active122 FB grupes (160 000 filipienieciu) monetizavimas   
    filipinieciam jauciu gerai eitu losimai arba "uzdarbio galimybes" ten kur krc pasitvirtink acc ir gauk 50e
  3. Patinka
    suzinok sureagavo į Auuriis FB grupes (160 000 filipienieciu) monetizavimas   
    itariu tie kur po 50 uz accounto patvirtinima moka, su filipiniecio pasu zmogui tiek tikrai nemokes, nes supranta kad mazai naudos is jo
  4. Patinka
    suzinok sureagavo į xanderleaner Wordpress Gutenberg vs. kiti Page Builder'iai   
    Prieš pusę metų buvo tokia pat tema, gyniau WPBakery builderį kaip best of the best, o elementorių kaip second best.
    Gal savaitę po to posto, projektas pakliuvo kur reikėjo naudotis elementorium, bleha dabar visas svetaines kuriu tik su elementorium, literally ko reikia gali susikurti, jokių įskiepių papildomų niekam nereikia (nebent custom fields reikia, arba conditional logic) viskas ko reikia yra pačiam elementoriuje, highly customizable, visas custom templates (posts, product pages, cart page, checkout page) gali susikurt kaip nori, viskas pixel perfect gaunasi ir greitai veikia, žodžiu rekomenduoju.
  5. Patinka
    suzinok gavo reakciją nuo MartynasKu Ar verta duoti buta pardavinėti brokeriui?   
    Nelabai saziningi brokeriai megsta "tempti guma" - pirkejams aiskina, kad negali susitikti, kad butas rezervuotas ir pan. O po poros menesiu, pardavejui pasako, kad butas "nelikvidus", reikia nuleisti kaina, nes niekas neperka. 
    Pats bandziau pirkti buta is tokiu brokeriu, o nupirkau rades seimininku skelbima. Nupirkus, seimininka uzuole du brokeriai, sake, kad man buta nurode jie, todel seimininkas turi sumoketi jiems procenta 🙂
  6. Patinka
    suzinok gavo reakciją nuo MartynasKu Ar verta duoti buta pardavinėti brokeriui?   
    Nelabai saziningi brokeriai megsta "tempti guma" - pirkejams aiskina, kad negali susitikti, kad butas rezervuotas ir pan. O po poros menesiu, pardavejui pasako, kad butas "nelikvidus", reikia nuleisti kaina, nes niekas neperka. 
    Pats bandziau pirkti buta is tokiu brokeriu, o nupirkau rades seimininku skelbima. Nupirkus, seimininka uzuole du brokeriai, sake, kad man buta nurode jie, todel seimininkas turi sumoketi jiems procenta 🙂
  7. Patinka
    suzinok sureagavo į neprisimenu "Privati valda", "Rezervuota klientams"   
    Toks ženklas nieko nereiškia. Mūsų name įsikūrusios įmonės buvo įsigudrinusios darbo valandomis pasistatyti kilnojamus ženklus, kad rezervuota, nors kieme vietos nemokamos ir net nebuvo pardavinėjamos. Po kažkiek laiko tokie fintai baigėsi. Dažniausiai kur tikrai privačios aikštelės ir nupirktos vietos, stovi šlagbaumai. Visur kitur dažniausiai savavališkai pastatyti ženklai, kurie nieko nereiškia. Statau ir nesiparinu, vakar gal buvau klientas, šiandien ne.
  8. Patinka
    suzinok sureagavo į MuniGod Tie,kurie uzdirba 2-3k/men (ir daugiau) dirbdami lietuvoje uzeikite   
    Svarbu nebūtų toks CV. 😄 Tokiems net neatrašau. 😄 

  9. Patinka
    suzinok gavo reakciją nuo Nostalgy julita.lt   
    Gal geriau kuriam nors buvusiam? 🙂
  10. Patinka
    suzinok sureagavo į nix Kelionės dviems, kur rasti antrą žmogų?   
    Keliauk vienas su tikslu surasti kolega ateities kelionems. Nenuvertink kelioniu kai ta darai pats vienas. Tai yra vienos is paciu idomiausiu kelioniu, nes esi visiskai laisvas.
  11. Patinka
    suzinok sureagavo į Karol Sugrįžimas į Lietuva patarimai   
    Va del maisto, kazkaip isivaizdavau pries atvykdamas, jog LT maistas labai geras, o mes Uk suda edam. Tai dabar suda edam Lietuvoje ir vezames nemazai produktu is uk. Ir dar uzsienio brandu dalykai i LT atkeliauja antrarusiai. Ir viskas kazkodel ziauriai suru. Ziauriai. 😄
    Labai brangus hygienos produktai, skalbimo priemones ir buitine chemija. Brangu bet ir prastesnes kokybes. 
  12. Patinka
    suzinok sureagavo į Stanley Mano patirtis keliaujant su EV   
    Teko savo eiga parvaryti elektromobilį iš Vokietijos, todėl nusprendžiau aprašyti įspūdžius, kol dar neatvėso 🙂 Bus daug sausų faktų, sorry 😄 

    Iš Vokietijos esu parvaręs kelis šimtus auto, bet elektromobilis buvo pirmas. Prieš ~4m. teko parvarinėti Outlander plug-in, nei Vokietijoje nei Lenkijoje niekur neradau pasikrauti, google maps nieko nerodė, o tinkamų programėlių neturėjau. Krovimo stotelę radau tik Lazdijuose, bet per 40min pasikroviau tiek pat km kiek sunaudojau nuvykimui iš pagr. kelio iki stotelės, taigi visą kelią teko važiuoti vien benzinu. Nesu nei veganas tikintis, kad EV kovoja su klimato atšilimu, nei dyzelgalvis, kuris nevairuoja mašinos jei ji neskleidžia juodų dūmų 🙂 Man patinka senoviniai auto, bet ir nesu nieko prieš technologijas, jeigu jos iš tikro patogios naudoti, o ne skirtos tik dirbtinai išpūsti automobilio vertę. Neteko turėti EV kaip nuosavo auto, bet teko pavažinėti su klientų auto, taip pat teko išsinuomoti savaitei VW eUP. Kraudavau kasnakt namie, ryte įsėdus į mašiną būdavo pilna baterija ir 120km range, išvažiavus į miestą reikalais ir grįžus atgal likdavo kiek mažiau nei pusė, apie 50km. Nors šis konkretus modelis nepatiko, bet tokią EV turėjimo koncepciją užskaitau, neskaičiavau €/100km, bet kad tą mėnesį stipriai pakiltų elektros sąskaita nepastebėjau. Pats važiavimas EV irgi patiko, važiuoja tyliai, nereikia šildyt, galima iš karto jungt pečių ir spaust dugną. Ir kas svarbiausia, kad reakcija į gazą momentinė, jokių pavarų perjungimų, gal įsibėgėjimas iki 100 nėra pats geriausias, bet auto vikresnis nei tarkim 5.7 V8. 

    Taigi, mašina Hyundai Ioniq 5, 2022m., rida 3575km. Startas šalia Erfurto. Gavau mašiną su 80% bateriją ir ~241km range. Važiavimo greitis 110km/h pagal spidometrą arba 106km/h pagal GPS, neskaitant greičio ribojimų. 
    Pirmas krovimas Ionity stotelėje Linthe. Baterijos likutis 25% / 76km, rida 3773km. Nuvažiuota 198km, o range sumažėjo tik 165km, (kas yra labai gerai, nes kiek buvau susidūręs prieš tai - elektromobiliai rodydavo per daug optimistiškai ir realus nuvažiuojamas atstumas būdavo mažesnis nei range). Parsisiunčiau programėlę, bet pririšti banko kortelę pavyko tik iš kažkelinto karto, kelis kartus nuskaičiavo autorizacijos mokestį 1€, krovimą pavyko pradėti irgi tik ne iš pirmo karto, viso užtrukau gal 10min. Dar supratau, kad krovimo laidas labai trumpas ir prie stotelės reikia privažiuoti būtent tuo kampu kur yra lizdas. Palyginimui Leaf lizdas esantis pačiam priekyje buvo patogiau. Tikėjausi tik šiek tiek pasikrauti kol valgysiu, bet mano nuostabai po 50min baterija jau buvo įkrauta 100%, range 335km. Krovimo kaina 46,54€. 
    Bevažiuojant užfiksavau 25% baterijos likutį nuvažiavus 266km. Nesunku suskaičiuoti, kad sąnaudos gaunasi 17,50€/100km. 
    Antras krovimas jau Lenkijoje Poznan, nuvažiuota 319km, likutis 6% / 18km. Šį kartą range parodė tiksliai. Nebijojau atvažiuoti su mažu likučiu, nes aplinkui dar rodė ne vieną krovimo stotelę. Stotelė populiariausio tinklo Greenway. Parsisiųsti programėlę ir pririšti kortelę pavyko greitai, bet paleisti krovimą irgi pavyko tik iš antro karto. Sekantis sustojimas suplanuotas Wrzesnia, kur turėjau reikalų porai valandų, iki jos km nedaug, bet reikia pasikrauti daugiau, nes ten tik viena stotelė ir jei ji neveiks - aplinkui artimu spinduliu nėra nei vienos. Krovimas truko 27min, kaina 25,59€, likutis 59% / 189km. 
    Atvažiavus į Wrzesnia mano atsargumo planas pasitvirtino, nes stotelė su programėle neveikia, tik su kortele, kaip tik privažiavo ukrainietis pasižiūrėti ar stotelė veikia, nes jau trečią dieną neveikia, problemos nesutvarko, o jo Tesla stovi su 30km likučiu ir iki kitos stotelės nuvažiuoti neužteks. Taigi vietoje to, kad automobilis krautųsi kol buvau užsiėmęs kitais reikalais - teko startuoti su apytuščia bateriją ir po to gaišti laiką prie stotelės. 
    Šį kartą padidinau greitį iki 120km/h, sąnaudos pakilo nuo 20-21 iki 23kWh/100km. 
    Trečias krovimas Orlen degalinėje prie Konin. Nuvažiuota 103km, likutis 29% / 85km. Nors tą neadekvačiai brangią kelio atkarpą visada apvažiuoju (6€ už 35km), šį kartą teko važiuoti ja, nes tik ten buvo greita 100kW stotelė, o jau buvo vėlu ir reikėjo greitai pasikrauti, kad spėti į viešbutį. Atvažiavęs laikinai pasidžiaugiau, kad jau turiu Orlen programėlę, taigi viskas užtruks greičiau, bet tik vėliau sužinojau, kad su ja EV nepakrausi, tam reikia atskiros programėlės, kurios negaliu parsisiųsti, nes neva netinka mano regionui. Šiaip ne taip pavyko parsisiųsti į kitą telefoną, iš antro karto pavyko pririšti kortelę, iš antro karto pavyko paleisti krovimą. Viso užtrukau beveik pusvalandį, kol pavyko pradėti krauti. Krovimo kaina 21,84€, likutis 70% / 228km. 
    Kitą dieną važiuodamas primečiau atstumą iki sekančios greitos stotelės, kuris buvo ant ribos rodomam range, todėl pabandžiau važiuoti 100km/h, kad išaugtų range ir pasiekčiau stotelę, bet sąnaudos stipriai nesumažėjo (iki 19,5). Važiuoti autostradoje tokiu greičiu neįmanoma, važiuoji vos greičiau nei fūros, turi pastoviai stabdyt, kad praleisti kitus arba gazuoti, kad spėti aplenkti. Pamatęs, kad jau range užtenka pasiekti stotelei neiškenčiau ir grįžau į 110km/h, kas vistiek gerokai per lėtai nei esu įpratęs. 
    Ketvirtas krovimas Varšuvoje, pasirinkau greitą stotelę prie prekybos centro, kad kol kraus galima būtų apsipirkti. Deja, atvažiavus greitasis ir lėtesnis laidai buvo užimti, o trečias laidas netiko. Nuvažiavus į kitą stotelę aplinkui nieko nebuvo, teko tuščiai sėdėti mašinoje. Stotelė Orlen, šį kartą krovimas pasileido be trikdžių, tačiau programėlė nerodė kiek pakrauta. Nuvažiuota 241km (vėl daugiau nei buvo range). Atvažiavus likutis 4% / 15km, išvažiavus 57% 183km, krovimo kaina 25,52€. 
    Penktas krovimas Lomzoje, Greenway stotelėje. Nuvažiuota 143km, likutis 15% / 45km. Sunkiai sekėsi rasti stotelę, teko apvažiuoti tris ratus aplink didelį požeminį parkingą, nes programėlėje buvo klaidinančios instrukcijos. Bent jau krovimas pasileido greitai. Programėlė irgi nerodė krovimo būsenos, tik kažkuriuo metu atėjo pranešimas, kad krovimas nutrauktas. Krovimo laikas 125min, kaina 50,56€, likutis 100% / 350km. 
    Toliau grįžtant per Augustavą baterijos būtų užtekę iki Vilniaus, tačiau nusprendžiau važiuoti naujais keliais pro Suwalkus dėl saugumo, nes naktį važiuoti pro mišką kur pastoviai iššoka stirnos ant kelio nesinorėjo. Kadangi maršrutas pailgėjo 50km, tai reikėjo pasikrauti dar kartą, nusprendžiau tai suderinti su vakariene. Sustojau Suwalkuose, vėl Greenway, nuvažiuota 151km, likutis 52% / 160km. Kadangi šį kartą man trūksta tik keliasdešimties kilometrų ir nesinori mokėt už brangią elektrą, man nereikia pilnos baterijos, todėl pasirinkau lėtesnę jungtį. Deja, per 41min pakrovė vos 29km, ko vistiek neužteks iki namų. Kaina 3,47€, likutis 61% / 189km. 
    Paskutinis krovimas buvo Žiežmariuose, nemokamoje stotelėje, duoda pusvalandį, greitis 51kW. Per 21min pasikroviau +64km.  
    Namus pasiekiau su 11% / 29km ir pastačiau krautis ant rozetės. Po 19,5val buvo likutis 39% / 120km, po 39h17min likutis 67% / 215km, kas lygu ~4,7km/val. 

    Prieš tai buvau įsitikinęs, kad EV ekonomiški, tačiau keliauti jais praktiškai neįmanoma, nebent važiuojama į nuotykį. Dabar savo nuomonę pakeičiau. Keliauti tikrai įmanoma, kelionės laikas nestipriai pailgėja, pvz., važiuojant į vidurio Vokietiją vistiek reiktų vienos nakvynės, tai su EV irgi užtektų vienos, tik kad atvažiuotum kažkiek valandų vėliau. Va jau į kokį Berlyną su VDV galima nuvažiuoti be nakvynes, su EV manau kol kas nepavyktų. Vistiek važiuodamas VDV stoji valgyt, į tualetą ar apsipirkt, tai tą patį laiką galima skirti krovimams. Žinoma keliauti verta tik atostogoms, kai laiko neskaičiuoji, keliaujant darbo kelionėms kai laikas = pinigai geriau paimti VDV. Stotelių tinklas jau pakankamai gerai išvystytas. Bet važiuoti pirmą kartą yra didelis hemorojus, nes pastoviai reikia siųstis vis naujas programėles, registruotis, pririšinėt korteles. Aišku keliauti galima tik tuo atveju jeigu auto palaiko greitąjį krovimą bent jau 50kW. Su kokiu senu Leafu iki Vokietijos turbūt savaitę važiuotum 😄 Kelionėse po Europą daug svarbiau krovimo greitis nei baterijos talpa, geriau stoti dažniau, bet trumpiau. Baterijos talpa svarbi jei reikia keliauti po tokias šalis kur krovimo stotelių mažai arba reikia per vieną kartą nuvažiuoti iš Vln į Klp. 
    Tačiau kitas svarbus aspektas - važiuoti elektra labai brangu. Kraunantis iš namų žinoma pigiau, kraunantis darbe išvis gerai, tačiau kelionėse esi priverstas naudotis viešomis mokamomis stotelėmis. Paskaičiavus atstumą ir kiek € išleista krovimams, tai gaunasi 16-17€/100km, kas yra brangu netgi lyginant su benzinu, o dujos važiuoja 3 kartus pigiau. 

    Kokie EV minusai: 
    Jeigu su VDV planuoji kelionę taip, kad piltis pigiausiose degalinėse, tai su EV planuoji kelionę, kad pasiekti stotelę, nežiūrėdamas į kainą. 
    Jeigu su VDV valgai ką nori, kur nori, renkiesi kas pigiau, skaniau ir sveikiau, tai su EV valgai ten kur yra stotelė, dažniausiai tai būna šūdmaistis kaip Makdakas. 
    Su VDV autostradomis važiuoji 120-160km/h (priklausomai nuo auto), su EV 100-120, kas yra ilgai ir nuobodžiai, trukdai kitiems eismo dalyviams. 
    Jei važiuoji vienas, tai didžiąją laiko dalį sėdi telefone ir ieškai stotelių, kas yra nesaugu. 
    Jei sugedo smartfonas ar dingo internetas - pražuvai. 
    EV pasaulis uždarytas pagyvenusiems žmonėms, kurie nesinaudoja smartfonais, nebent važinėti aplink namus. 
    Su EV gali būti eilės stotelėse. 
    Jeigu kelyje baigsis elektra, tai iki degalinės su kanistra nenueisi, liks tik traliukas. 
    Kainuoja brangiai tiek nusipirkt tiek važinėt. Nors konstrukcija žymiai paprastesnė nei auto su VDV, bet kainuoja dvigubai brangiau, kainos dirbtinai išpūstos. 

    EV pliusai: 
    Važiuoja tyliai, maloniai, greitai. 
    Nereikia ryte šildyti, galima iš karto jungti pečiuką. 
    Nereikia keisti alyvos, diržų ir pan. 
    Mažesnė gedimo tikimybė. 
    Galima pasikrauti namie. 
    Veganai rodo laikus 😄 

    Kiti niuansai: 
    Nors pasaulyje egzistuoja begalybė jungčių, bet realybėje stotelėse sutinkamos trys:
    Greitojo krovimo CCS, kurios krauna DC srove ir duoda nuo 50 iki 200kW galios. 
    Lėtesnio krovimo Type 2, kurios krauna AC ir duoda keliasdešimt kW, nors realiai krauna lėčiau, tinkamos krovimui pernakt. Ta pati jungtis kaip CCS, tik mažiau kontaktų. 
    Chademo - greitesnė nei Type 2, bet visiškai kitokia jungtis. 
    Dar Tesla turi savo jungtis. 
    Stotelių paieškai reikia parsisiųsti Plugshare programėlę. 
    Planuojant krovimus reikia visada turėti omenyje, kad stotelė gali neveikti ir turi užtekti range iki sekančios. 

    Ar verta pirkti EV? Jeigu naudoti kaip eUP atveju, nusipirkti pigų kibirą, krauti kasnakt ir važinėt po miestą, tai taip. Tokiu atveju ilgesnėms kelionėms reikia turėti antrą auto. Bet pirkti naują galingą su didele baterija, kurio namie net nepasikrausi pilnai - manau ne, nes km kaina neadekvačiai didelė. Nebent krautis vien nemokamose stotelėse, bet pvz., Vilniuj tokių nėra, bent jau PlugShare nerodo. 

    Visa tai tik mano subjektyvi nuomonė, galite papildyti komentarais 🙂  
  13. Patinka
    suzinok sureagavo į neprisimenu antstoliai kaip is giedro dangaus -11k EUR   
    Ignoruoja laiškus, gyvenamoji vieta deklaruota ten kur iš tikro negyvenama, mašina parduoda, bet sutarties neturi - čia toks pochujisto starter pack'as ir po to stebisi, kad kyla problemų. Galbūt pamoka bus visam gyvenimui, nes dabar teks paprakaituot nemažai kol "teisybę" įrodysi.
  14. Patinka
    suzinok sureagavo į Loganas Nemokamas SEO Turinio Optimizavimo Gidas   
    Trumpai ir aiškiai.
    The-Ultimate-Guide-to-Content-Strategy-1.pdf
  15. Gera idėja
    suzinok sureagavo į Tmaster VŽ atrakink straipsnį draugui   
    VŽ pagaliau suteikia teisę atrakinti straipsnį draugui.
    Kiekvienam forumo dalyviui, mažiausiai po vieną premium straipsnį, duosiu paskaityti nemokamai.
    Rašykite PM - temos laukelyje parašykite "nemokamas vž straipsnis" ir linką į tave dominantį straipsnį.
    tad kad perskaitytumete VŽ straipsnį registruotis į VŽ portalą nereikės.
  16. Patinka
    suzinok sureagavo į amQaz Turiu pinigų bet neturiu įdėjos..   
    kaip taisyklė, nemoka rašyti, turi pinigų :D
  17. Patinka
    suzinok sureagavo į eXPy Gmail gaunu ne savo laiškus, kaip jų atsisakyti?   
    gmail neleidžia sukurti v.pavarde ir vpavarde, gmail tai traktuoja kaip vienodus. Žmogus tiesiog blogai nurodė kažkur savo el. paštą. Gali išsiųsti laiką [email protected] ir gausi vis tiek laišką ?
  18. Patinka
    suzinok sureagavo į Mommyme Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    liux ? geras priemiestis, grazu ten downtownely palei upe ?
  19. Patinka
    suzinok sureagavo į Mommyme Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    tikrai taip, tik ne pati Cikaga, bet “suburbs”
  20. Patinka
    suzinok sureagavo į Mommyme Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    mes gyvename priemiestyje, iki Cikagos apie 30myliu. I IL vaziavom, nes pradziai prieme tevu draugai.
  21. Patinka
    suzinok sureagavo į Mommyme Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    musu pirma mashina buvo Plymouth Voyager ?? 800$ toks “junk”. Suzinok, kur apsistojot?
  22. Patinka
    suzinok sureagavo į Mommyme Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    sveiki, cia mechanikai labai neblogai uzdirba ? paziurekit Joliet Junior College, reiketu licenzijos but mechaniku. Nors jei pas tautiecius, tai ir be jos galima butu isitrint ? jei kazka ishgirsiu apie Jusu aprashytas sritis, butinai parashysiu ?
  23. Patinka
    suzinok sureagavo į Mommyme Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    SUZINOK, ka veikete LT? kaip su anglu kalba? ar zinote, kad galite uz dyka lankyt anglu k kursus Du Page College? koks Jusu ishsilavinimas LT ar dar kazkur? apsistojote pas draugus/pazistamus ar shiaip nuomojotes?
  24. Patinka
    suzinok sureagavo į Mommyme Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    prisijunkite prie Cikagos grupiu https://m.facebook.com/groups/522555074518958/?ref=group_browse https://m.facebook.com/groups/152117964978420/?ref=group_browse https://m.facebook.com/groups/153821040041872/?ref=group_browse https://m.facebook.com/groups/942988499045016/?ref=group_browse https://m.facebook.com/groups/641441673386615/?ref=group_browse https://m.facebook.com/groups/874622699576257/?ref=group_browse
  25. Patinka
    suzinok gavo reakciją nuo dainiux Turisto Americano Arba Emigracija į JAV   
    Prieš savaitę susikrovėme lagaminus ir su šeima atskridome į Čikagą. Žalią kortą laimėjome žiauriai seniai - gal prieš 3 metus, bet visos sąlygos buvo prieš mus: vizos neišdavė dėl Trumpo politikos, kirsti JAV sieną neleido Bidenas su covidu...
    Vizą JAV ambasada išdavė paskutinę loterijos galiojimo savaitę. Tiksliau, pasus su viza atidave spalio 3, jau po loterijos pabaigos. Dar rugsėjo priešpaskutinę savaitę paraše, kad vizos išduodamos nebus, tačiau paskutinę savaitę, loterijos laimėtojams laimėjus teismuose prieš Trumpą, ambasada pasakė - turite 5 dienas praeiti sveikatos patikrinimą ir pokalbį ambasadoje. Kas paprastai trunka keletą mėnesių. Vizas gavome.
    Viza galioja 6 mėnesius nuo sveikatos praėjimo datos. Mūsų galiojimas buvo iki kovo 24 dienos. Beveik visą tą laiką galiojo Baideno draudimas (kaip ir dabar galioja) kirsti JAV sieną iš Šengeno šalių. Tik kovo 8 ar 10 dieną buvo pakeista proklamacija, kad siena kirsti leidžiama su imigracinėmis vizomis. Teko skubiai pirkti bilietus ir per  kelias dienas skristi į JAV, kad spėtume kirsti sieną iki vizos galiojimo pabaigos. Spėjome. Po 2 savaičių grįžome atgal į LT su metiniu vizos galiojimo antspaudu, nes reikėjo susitvarkyti su darbais, vaikams su mokslais. 
    Dabar jau savaitė kaip JAV. Pirmiausia, teko nusipirkti telefono kortelę. Pirkau prepaid, kaip ir kovo mėnesį, kai buvome dėl vizos aktyvavimo. Kovo mėnesį viskas veikė ok. Šį kartą pirkau unlimited pokalbiai ir SMS, bei 15GB. Kaina mėnesiui $40 už kortelę bei $15 aktyvavimas. Sh*t happens... Per senas mano Samsung Note 8. 4 dienas teko varinėt po salonus, kol pajungė.
    Vėliau apie automobilio pirkimą ir vairuotojo pažymėjimo laikymą ?





×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...