Pereiti prie turinio

elsson

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    676
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    elsson sureagavo į lilax BOMŽTRIPAS: IZRAELIS   
    Sorry bet apgailetina
  2. Patinka
    elsson sureagavo į KingPin Totalus bullshit'as: "Sveiki atvykę į Žemę ir į Lietuvą"   
    Buvo begalė faktų, kuriuos išvardinau bilietų pardavėjui, patikėk, šiaip sau - jie pinigų negražina, bet tu to nesuprasi, nes nei tu spektaklio matei, nei reklamų, nei dar esi kažkaip susijęs, tiesiog esi šarvuotas klaviatūros riteris, kuris axujenai ironiškas ir skeptiškas 99% postų.
    Ar tai normalu? Tai sprendžia bilietų platintojai, ne aš. Jei galvoji, kad tai taip paprasta - pabandyk :) Kaip ir minėjau, buvo akivaizdus scamm'as, tiesiog meniniame lygyje ir tai buvo pateikta argumentais. Skunde bilietai.lt, kalba, apie tai, kad spektaklis menkos vertės - net nebuvo. Cheers.
  3. Patinka
    elsson sureagavo į audmer Microstock fotografas   
    Jau 3 metai kaip dirbu su nuotrauku stokais. Turiu ikeles virs 2500 nuotrauku i savo portfolio tad turiu siek tiek patirties ir galiu kazkiek placiau papasakoti.
    Mano manymu tai kazkiek panasu i darba + investavima, taciau niekad taip nera, kad visiskai nereiktu dirbti jei nori islaikyti pardavimus. Nuotrauku stokuose labai daug, todel jie pakankamai rimtai atrinkineja nuotraukas. Pagrindiniai vertinimo kriterijai nuotrauku kokybe ir galimybe parduoti. Kartais ikeliu nuotraukas kurios buna atmetamos del "Mazos pardavimo vertes" t.y. stokas mano, kad jas parduos tik labai retai ir jiems neapsimoka laikyti ju savo banke.
    Del kokybes tai nuotraukos turi buti ryskios, be ivairiu siuksliu (fotoaparato lesio ar sensoriaus), turi netureti triuksmu ir dar daug kitu taisykliu..
     
    Jei idomu tai turiu padares trumpa savo suvestine ir statistika:
    http://www.amphoto.lt/stocks.php
     
    Siuo metu dirbu su 7 stockais (taciau mano manymu geriausiai dirba trys: Shutterstock, Fotolia, 123RF):
    Shutterstock: http://submit.shutterstock.com/?ref=1865198
    Fotolia: http://www.fotolia.com/partner/204297204
    123RF: http://www.123rf.com/#audriusmerfeldas
    Deposit photos: http://depositphotos.com?ref=1756291
    Dreamstime: http://www.dreamstime.com/register#res6959677
  4. Patinka
    elsson gavo reakciją nuo d0viis PRE-ORDER; PRE-PURCHASE PLUGIN WOOCOMMERCE   
    Ne, frazę "Galime užsakyti" rodo virš pasirenkamo kiekio. Bent jau pas mane. Prisegu pvz foto. Galima pasirinkti kada rodomas šis užrašas (nuo kokio likusio kiekio), šį nustatymą galima pakeisti WooCommerce nustatymai - Produktai - Atsargos - Besibaigiančių atsargų riba.
    Tad pakeitus tą "Galime užsakyti" tekstą nebereikėtų jokio plugino :)

  5. Patinka
    elsson sureagavo į kropcik Uždirbkite iš paramos savo svetainei   
    Sveiki, noriu pristatyti sistemėlę: donus.lt
     
    Donus.lt yra platforma skirta įvairiausių projektų bei internetinių svetainių autoriams gauti paramą už vykdomą nekomercinę veiklą. Jeigu turite savo nuosavą tinklaraštį, svetainę ar projektą, nuo šiol galite rinkti paramą už tai vos vienu mygtuko paspaudimu.
     
    Jeigu turite klausimų, rašykite į PM, atsakysiu visiems uždarbis.lt nariams asmeniškai :)
  6. Patinka
    elsson sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  7. Patinka
    elsson sureagavo į noen Keletas patarimų verslui ką daryti ir ko nedaryti Facebook'e   
    Sveiki, keletas patarimų ką Facebook'e verslui daryti geriau ir ko visai nedaryti.
     
    Šaltinis: www.facebook.com/fatmarketing
     
    Įkeliu.
     
    Infografikas
     
     

    infografikas.pdf

  8. Patinka
    elsson sureagavo į aemdy Pristatau Chrome/Firefox/Safari plėtinį bei Android aplikaciją - "Siūlyk antraštę"   
    Susimaišiau. Kalbėjau apie iOS, nes ji kainuoja gan daug.
     
    Taip pat noriu pranešti, kad išleistas plėtinys Firefox naršyklei. Jį galite parsisiųsti iš siulykantraste.lt
  9. Patinka
    elsson sureagavo į ReikiaPuslapio Naujas mano podkastas: "Programuotojo karjera"   
    Sveiki,
    Noriu papasakoti apie mano pagaliau įgyvendintą savo svajonę - įrašyti savo podkastą. (čia paaiškinimas tiems, kas nežino kas yra podkastas)
     
    Jau kokių 5 metų pats klausausi daug užsienio podkastų, o po to kai pačiam teko garbė sudalyvauti lietuviškame podkastas.lt projekte kaip svečiui (EP 12: Povilas Korop apie programuotojo karjerą, Lietuvos ir Anglijos rinkų skirtumus), tai įkvėpė ir pačiam imtis iniciatyvos.
     
    Taigi, imkit ir klausykit: Podkastas "Programuotojo karjera"
     
    Idėja - trumpi 5-10 minučių trukmės epizodai, kur pasakosiu apie savo patirtį programuotojo karjeros vingiuose. Kalbėsiu ne apie technologijas ir ne apie kodo rašymą, bet apie tai, kaip geriau išnaudoti savo talentus, kaip efektyviau dirbti ir gal daugiau uždirbti. Panašiai kaip tai dariau neseniai savo išleistoje knygoje.
     
    Kol kas pasirodė pirmi du epizodai, gal šįvakar įrašysiu ir 3-čiąjį. Turinį klausytojai priėmė teigiamai, yra ir pirmų followerių/like'ų, su garso kokybe dar teks padirbėti, bet bendrai projektas startavo. Tad pasiklausykite ir jūs!
     
    Jei turėsite idėjų, apie ką galėčiau papasakoti ateities epizoduose, pirmyn prie komentarų!
  10. Patinka
    elsson sureagavo į Raym Nemokamas "Shipment tracking API"   
    Sveiki,
     
    manau tiems, kas dirba su e-commerce sprendimais būtų naudinga integruoti siuntų sekimo API, kad klientai galėtų siuntas sekti ten, kurs ir pirko. Oficialiai paleidom API, tai galite naudotis.
    Jei ką, rašykit.
     
    https://packpin.com/api
  11. Patinka
    elsson sureagavo į DmitrijusB Autorinės teisės   
    "Captain America sold to guy in Lithuania!"
    News of a year.
  12. Patinka
    elsson sureagavo į Isyankar Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    10 laimingo žmogaus taisyklių (Merfio dėsniai):
     
    1. Žmogus gimsta pavargęs ir gyvena tam, kad pailsėtų.
    2. Mylėk savo lovą, kaip pats save.
    3. Ilsėkis dieną, kad galėtum miegoti naktį.
    4. Pamatęs besiilsintį padėk jam.
    5. Darbas vargina.
    6. Dirbk poryt tai, ką turi padaryti šiandien – turėsi 2 laisvas dienas.
    7. Jei koks nors darbas tave vargina – leisk jį padaryti kitam.
    8. Ilgas poilsis niekada nebus mirties priežastimi.
    9. Jeigu atsirado noras dirbti – palauk – praeis.
    10. Darbas daro žmogų garbingu, o tinginystė – LAIMINGU.
  13. Patinka
    elsson sureagavo į Arnas IdejosVerslui - Metų Forumietis 2014   
    Sveiki visi, iš kart atsiprašysiu, kad teko taip ilgai laukti, tačiau manau apsimokėjo :)
     
    Taigi, 2014 metais Metų Forumiečiu tapo narys "IdejosVerslui" (Arnoldas). Šį kartą, atsižvelgęs į ankstesnius "Metų Forumiečio" interviu straipsnius nusprendžiau, kad juose kažko trūksta, gyvumo. Todėl sugalvojau, kad šiais metais konkursą noriu organizuoti aš ir interviu paimti gyvai, pamatyti kas tai per žmogus ir pateikti tai raštiškai. Galiu pasakyti, kad nei kiek nenusivyliau, labai džiaugiuosi, jog Arnoldas skyrė man laiko. Per kiek daugiau nei valandą laiko jis man papasakojo labai daug įdomių dalykų, mes skaniai pasijuokėm, bet deja, visko, apie ką kalbėjome - čia neišvysite. Taigi, malonaus skaitymo :)
     
    Trumpas prisistatymas forumo lankytojams:
     
    Sveiki, esu Arnoldas, man 34 metai, esu laisvai samdomas verslo vystymo ir plėtros konsultantas. Turiu savo portalą (Verslo.Guru), kuriame rašau straipsnius ir dalį jų talpinu čia, uždarbio forume.
     
    Kokie įspūdžiai tapus metų forumiečiu?
     
    Nesureikšminu to. Aišku, įdomu buvo, nebuvau tikras ar laimėsiu. Keista buvo, kad konkuruoti reikėjo su vaistininku, nes tai, ką jis daro yra komercinės paslapties atskleidimas. Mums, "paprastiems žmonėms", yra įdomu, kas vyksta tokių verslo ryklių, kaip farmacijos kompanijos, užkulisiuose. Tačiau faktai lieka faktais - tai yra komercinės paslapties atskleidimas. Ir mano subjektyvia nuomone - tai jam geruoju nesibaigs. Suprantu, kad galiu susilaukti įvairių nepritarimo komentarų, tačiau reikia į tai pažiūrėti kiek kitaip: jei kas nors iš mūsų valdytų šį verslą, ar mums patiktų, kad ši informacija nutekėtų? Tam ir reikalingos konfidencialumo sutartys darbuotojams. Manau, kad ir jis yra panašią pasirašęs. Vieną faktą jau žinau - tai nėra Gintarinės Vaistinės darbuotojas. Liko dar keli tinklai <nusišypso>.
     
    Kalbant apie straipsnius, forume daliniesi iš ties naudinga medžiaga, kurios pateiki nemažai ir dažnai. Ar tau iš to yra naudos? Ar tai tik atsidavimas, tavo pomėgis?
     
    Naudos nejaučiu. Svetainė ir taip turi lankytojų srautą, forumas nesudaro didžiosios dalies, nors gali atrodyti kitaip. Kanalai siekia delfi, Facebook ir kitus tinklus. Tačiau uždarbyje lankosi man artimiausia auditorija - jauni, ambicingi žmonės, norintys turėti verslą ir kažką dėl to darantys. Jau vien tai, kad jie yra čia, parodo, kad pirmieji žingsniai yra žengti.
     
    Mano nuomone forumas turi savo autoritetą verslo pasaulyje. Netgi pats esu įsirašęs į „LinkedIn“ profilį, kad esu „2014 Metų forumietis“ ir drąsiai įvardinu tai savo klientams ar darbdaviams. Forume susipažinau su autoritetingais žmonėms, tokiais kaip Tele2 viešųjų ryšių direktoriumi Baltijos šalims Andriumi Baranausku ir panašiai. Forumas man suteikė daug naudos. Ir pats, žinoma, esu dirbęs su forumo nariais - Simonu (buvęs Kofemanas), Host321 ir kitais. Esu ir pasamdęs iš čia kelis darbuotojus savo klientams.
     
    Narystė „uždarbyje“ prasidėjo nuo žmonių paieškos, kurie atliktų tam tikras užduotis, kurių aš negalėjau atlikti pats, o jos turėjo būti padarytos vardan to, kad man klientų verslas augtų. Ir atėjo laikas, kai supratau, kad noriu dalintis savo patirtim, gal būti savotišku lektorium. „Uždarbis“ - vieta, kur ne tik atiduodu save, tačiau ir gaunu ne mažiau.
     
    Visi mano rašomi straipsniai ar komentarai yra iš patirties. Mano žmona, kuri skaito mano straipsnius, sako: "galiu viską susieti su Tavo gyvenimu". Straipsniai yra mano patirtis ne tik versle, tačiau ir asmeniniame gyvenime.
     
    Gal todėl kiekviename straipsnyje stengiuosi rašyti pirmu asmeniu – „aš manau“. Iš straipsnių, ko gero, eina pamatyt, kad aš turiu savitus įsitikinimus versle. Aš manau, kad pardavėjai buitinės elektronikos skyriuje turi puikiai nusimanyt, ką jie parduoda ir suteikti klientams konsultaciją, o ne atlikti pardavimą.
     
    Šioje vietoje šiek tiek nukrypome nuo temos ir Arnoldas man papasakojo gana įdomią istoriją, kuomet jis žvalgėsi naujo šaldytuvo:
     
    Atėjau į Kauno Akropolyje buvusį Elektromarkt apsižiūrėti. Matau - stovi visiškai naujas šaldytuvas, o šalia jo - tokios tuščiavidurės plastikinės dėžutės. Kam jos skirtos – žinojau puikiai, tačiau nusprendžiau "patikrinti konsultanto žinias". Konsultantas man pasakė, kad tai - "na, tokios plastmasinės talpos, kurias užpildote vandeniu, įdedate jas į šaldymo kamerą, tas vanduo sušąla ir tada galite dėti tuos plastikus į savo kelioninį šaldytuvą ir jame bus šalta". Kadangi žinojau, jog prieš mane tikrai ne tai, kas man sakoma, paprašiau konsultanto parodyti man, kaip tos talpos įsideda į šaldymo kamerą. Geras 10 minučių nuoširdžiai juokiausi, nes talpos niekaip netilpo į šaldytuvą. O ir kur Jūs matėte kelioninius lauko baldus šaldymo kameroje? (Ar tai buvo baldai?!) Taip... Tai buvo šaldytuvo gamintojo dovana - sudedamos plastikinės kėdės. :lol:
     
    Čia pradėjome kalbėtis apie intelektą ir kodėl nutiko taip, kad „konsultantas“ nežinojo ką parduoda. Iš to išsirutuliojo gana įdomi diskusija ir privalau pateikti jums vieną įdomesnių diskusijos vietų:
     
    "kaip tapti protingesniu" - tai yra antra frazė pagal populiarumą Google paieškoje, kuri atveda lankytojus į mano portalą. Ar tai yra protingas žmogus? <juokiamės abu> Aš bandau įsivaizduoti, koks žmogus ateina prie kompiuterio, jį įsijungia ir veda į Google paiešką frazę - "kaip tapti protingesniu". <vėl juokiamės> Ta prasme - rimtai?! Ką jis tuo metu sau galvoja? Ar jį aplankė kažkoks nušvitimas? Ir tai priverčia pagalvoti dar apie kai ką - ar man džiaugtis, kad mano portale esantis turinys atsako į tą klausimą, ar man liūdėti dėl to, kokius žmones man tokia paieška atveda? Čia jau kaip į tai pažiūrėsi.
     
    Kas tau yra originalumas?
     
    Realiai? Nieko (tuo ir galėjome užbaigti, bet nusprendėme pasigilinti į tai). Versle galioja 2 taisyklės: arba kuri unikalų produktą, arba tu gerini jau esamą (savotiškai - vagi idėją).
    Mano straipsniai yra unikalūs, tačiau mano portalas - jis nėra unikalus. Galima išvardinti šimtus, jei ne tūkstančius panašių portalų, kurie dalinasi patarimais verslui, tačiau viskas priklauso nuo to, koks tas turinys. Šiai dienai - unikalumo, esant 7-iems milijardams žmonių, yra itin sunku rasti. Nors ir kiekvieną dieną yra kažkas sukuriama.
     
    Dabar sulaukiu netikėto klausimo iš Arnoldo: o kas yra unikalumas, kas iššaukia unikalumą? Iš pradžių mėginau į jį atsakyti, tačiau vis sulaukdavau atsakymo, kad esu ne visiškai teisus, "kapstau per daug paviršutiniškai".
     
    Atsakymas paprastas – tingėjimas. Tingėjimas yra pati didžiausia kūrybiškumo galia. Kalbant apie tingėjimą – versle pasiseks tiems, kurie dar labiau padės žmonėms tingėti. Kam eiti į boulingą, kai namie gali turėti Nintendo Wii? <garsus juokas> Kam eiti į kino teatrą, kai namie pažiūrime filmą? Kam eiti į koncertą, kai galime tiesiogiai jį žiūrėti per televiziją? Tingėjimui ribų nėra.
     
    Kaip įsivaizduoji ateitį verslo atžvilgiu?
     
    Labai stipriai nukentės paslaugų sfera, ypač kas liečia darbuotojus - tai mano subjektyvi nuomonė.
     
    Kodėl?
     
    Nes pardavėjus, padavėjus keičia robotika. Mes dabar žengiam į robotizacijos erą. Pacituosiu A. Enšteiną, kurio pasakyti žodžiai, manau, šiuo metu į temą – „aš nežinau su kokiais ginklais bus kariaujama III pasauliniame kare, bet IV-ame - tai bus pagaliukai ir akmenukai“. Ir mes, žmonija, žlungame dėl mūsų pačių išradimų, padarytų dėl tingėjimo, tobulėjimo. Mes tobulėjame protiškai, bet kenčia mūsų organizmai, mes pamirštame judėti, nes galima to nedaryti. Kam eiti, jeigu galima važiuoti?
     
    Ar esi girdėjęs frazę – „žinai informaciją - valdai situaciją“?
     
    Ne, bet tai yra du skirtingi dalykai – informacijos žinojimas ir situacijos valdymas. Nes informacijos žinojimas yra intelektinis dalykas, na, o jos mokėjimas valdyti, yra emocinis dalykas.
     
    Dabar mes vėlgi nukrypome nuo temos ir pradėjome įdomią diskusiją apie žmogaus prigimtį ir patį žmogų, šioje interviu dalyje Arnoldas atsiveria šiek tiek daugiau apie save.
     
    Žmogus, kuris gali pripažinti klaidas yra pats stipriausias žmogus. Yra jau ne kartą tekę matyti forume, kai žmonės mane traukia per dantį, rašo komentarus, kad aš sakau nesąmones ir panašiai. Praeina kažkuris laikas - žiūrėk, rašo AŽ, jog atsiprašo ir klydo. Aš atsakau: "ką tik mano akyse labai pakilai". Deilas Karnegis (Dale Carnegie) yra pasakęs: "žmogus yra toks sutvėrimas, kuris visuomet, bet kokia kaina, yra linkęs suversti savo kaltę bet kam kitam, tik ne sau". Ir jeigu sugebi pasakyti, kad esi kaltas ir atsiprašyti, bandom ištaisyti savo kaltę - toks žmogus jau pakyla, jis savo gyvenime jau žengia kitą žingsnį.
     
    Kur pats esi suklydęs ir ištaisęs tai, pripažinęs savo klaidą?
     
    Oi, mano gyvenime buvo labai daug klaidų <juokiasi>. Viena iš tokių, kurią galėčiau pritaikyti tikrai nemažam kiekiui žmonių, tai rūkymas. Pats rūkiau 14-ka metų. Ir išbandžiau viską, kad mesti rūkyti. Buvo belikę tik 2 būdai, kurių dar nebuvau išbandęs. Bandžiau valią - tipo "metu ir viskas". FAIL. Bandžiau nikotino lipdukus - FAIL. Beje, Jungtinėje Karalystėje jie dalinami nemokamai. Rūkiau daugiau negu rūkiau be jų :D. Kramtoma nikotino guma -FAIL. Netgi skaičiau žymiąją Alan'o Carr'o knygą "Lengvas būdas mesti rūkyti" - psichologiškai labai stiprus veikalas ir padėjo mesti rūkyti pusei metų. Bet po pusės metų pasirodė, jog mano potraukis nikotinui yra stipresnis nei skaityta knyga ir toliau rūkiau. Tad liko du būdai - hipnozė ir akupunktūra. Nėjau į akupunktūrą - nes nežinau rytų medicinos specialistų. Gal dėl to, jog mumyse egzistuoja kažkokie išankstiniai nusistatymai, kurių mes patys netgi valingai negalime valdyti? (Ta prasme?) Na... Sakykime - ta pati akupunktūra. Juk tai - rytų medicina, teisingai? Automatiškai, smegenys diktuoja, jog įžengęs į rytų medicinos praktikos kabinetą, tu tikiesi ten pamatyti azijietiškos kilmės gydytoją. O to nepamatai. Ir tada, kad ir kaip tai būtų juokinga, savo galvoje pradedi "teisti" priešais tave stovintį žmogų, kad jis, greičiausiai, nepakankamai žino. Turbūt todėl, kad jo akys nėra siauros <vėl garsiai juokiasi>. Tai va. Bet vis tiek turėjau tuos du būdus ir norėjau juos išbandyti. Ir, staiga, mano gyvenime atsiranda mano žmona. Tada, dar būdama sužadėtinė, ji nusivežė mane į Palangą pas vieną žmogų, kuris užsiima bioenergetika. Kuomet atėjome ir pasisveikinome, tas žmogus atsisėdo priešais mane ir sako:
     
    - Tu rūkai.
    - Taip - atsakau.
    - O kodėl rūkai? - klausia.
    - Nežinau. Gal todėl, kad negaliu mesti?
    - Tai kada metam?
     
    Aš pasakiau tam žmogui, kad aš išbandžiau viską ir man liko du būdai, kuriuos anksčiau paminėjau. Jis sako man:
     
    - O tu žinai, kad žmogus, kuris neturi valios, gyvenime nieko nepasieks?
     
    Aš nežinau kas mane taip paveikė, bet šie žodžiai privertė labai stipriai susimąstyti, privertė nugalėti tą potraukį. Ir kai mes išėjome iš to žmogaus namų, prie laiptinės sėdėjo benamis. Toks "padaręs gramą" šiek tiek ir sako man: „ė pavaišink cigarete“. Aš padaviau visą pakelį, žiebtuvėlį ir palinkėjau jam sėkmės. Septyni ar aštuoni mėnesiai kaip nerūkau. Ir nenoriu. Taip, pradžioje buvo beprotiškai sunku, bet aš paklausdavau savęs: "ar aš noriu gyvenime kažką pasiekti?". Tai buvo birželio 23 diena. Liepą atsirado verslo.guru. Aš manau, kad pradėjau skaidriau galvoti.
     
    Minėjai, kad augai Jungtinėse Valstijose. Ar gali trumpai mus apšviesti ką ten veikei, kiek laiko ten buvai ir kodėl ten išvažiavai?
     
    Buvau ten daugiau kaip 10 metų, gyvenau, mokiausi ir dirbau Niujorke. Ten, matyt, ir buvo pati pirmoji mano darbo patirtis. Teko dirbti telemarketingo agentu Niujorko Geltonuosiuose Puslapiuose. Kas per darbo šlykštumas, tai sunku pasakyti. Tokia buvo mano nuomonė tuo metu <juokiasi>. Dabar suprantu, kad tai - pati geriausia patirtis mano gyvenime. Tokiame darbe tu labai greitai supranti savo vertę, savo norą augti, tobulėti. Per dieną atlieki apie 200 skambučių. Kartais - daugiau, kartais - mažiau. Ir jų metu - girdi labai daug neigiamų emocijų savo atžvilgiu. Su tavimi nekalba, keikiasi, meta ragelį, pasiunčia ir panašiai. Ir jeigu nepasiduodi - dirbi, pasieki savo. Tai buvo nuostabios pamokos mano gyvenime. Išėjau iš darbo po pusantrų metų, nes norėjau koncentruotis į mokslus.
     
    Neseniai, sausio 2 dieną, paskelbei, kad sausio 3 dieną įvyks tavo vestuvės, kuriomis, žinoma, džiaugiesi ir noriu dar kartą pasveikinti tave nuo mūsų visų. Tačiau kodėl nusprendei apie tai pranešti forume?
     
    Mano žmona manęs klausia to paties <juokiasi>. Tai yra saviraiška. Kiekvienas iš mūsų nori būti svarbus, nori būti pastebėtas. Tokia yra žmogaus prigimtis. Ir tas noras pasireiškia įvairiausiais būdais: vieni dažo plaukus, kiti segasi auskarus, spynas į ausis; treti tampa forumo troliais; ketvirti - rėkauja girti ant viso rajono; penkti - realizuoja save sporte ir panašiai. Visa tai yra kiekvieno žmogaus noras "būti svarbiu ir pastebėtu". Mus, kaip individus, skiria tik saviraiškos būdas - kaip mes tai realizuojame, kaip mes tą norą išreiškiame? Pavyzdžiui aš - sutikau savo antrą pusę ir tai yra tas žmogus, kuris privertė mane užsimanyti "tapti svarbiu" dalinantis savo žiniomis ir patirtimi. Tai yra mano saviraiškos būdas. Forumas yra mano asmenybės dalis ir, greičiausiai, norėjau, kad ir jūs pasidžiaugtumėte kartu su manimi. Galų gale - juk tai tikrai geresnės naujienos, nei rodo per televiziją <vėl juokiasi>
     
    Forume, skiltyje "Apie save", esi parašęs: - "Smagu, kad galva ant pečių yra ne tik tam, jog į skrandį neprilytų... Tačiau liūdina tai, kaip žmonės linkę idėjas nusavinti." - ar tai reiškia, kad kažkada teko susidurti su idėjos pasisavinimu, materialinių vertybių praradimu ir panašiai?
     
    Nebuvo, kad mane apgautų. Bet buvo bandymų – manęs klientas klausė: "kaip įsivaizduoji tai padarysi?". Ir aš pasakiau. Ir manęs nesamdė. Ir bandė patys. Paskui skelbia bankrotą, o dar po kiek laiko skambina ir aš turiu tai tvarkyti. Iš šios situacijos galima teigti, jog nėra to blogo, kas neišeitų į gerą.
     
    Karma?
     
    Nežinau, ar tuo tikiu. Man buvo nepasisekę. Ir ne vieną kartą. Man yra tekę dvi naktis miegoti Kauno autobusų stotyje, ant suoliuko. Bet yra taip - tu nepralaimi kai tave nugali, tu pralaimi tada, kada tu pasiduodi. Aš nepasidaviau ir rezultatai matosi dabar. Aš net parduotuvėje, matydamas kai senyvas žmogus perka „Optimos“ cukrų, makaronus, sviestą ir panašiai, už jį sumoku. Net jeigu tai būtų mano paskutiniai pinigai – juk man tik šiek tiek daugiau nei 30 metų, aš dar spėsiu užsidirbti, o kur užsidirbs ta senutė ar senukas? Ir vasaros dienomis, kuomet valgau kokioje lauko kavinėje ar restorane Laisvės Alėjoje, pamatęs benamį - aš jį pasikviesiu prisėsti, pavalgyti kartu. Paklausiu jo, kas tokio nutiko jo gyvenime, kad jis dabar toks, koks yra ir ten, kur yra. Jis verks, verksiu ir aš. Bet tai yra gyvenimo istorija, tai - kažkieno kito patirtis ir pamokos, kurias aš stengiuosi išmokti nepatirdamas to paties. Kad ir ką man papasakoja - tai vis tiek bus geriau nei "Naujųjų Pupyčių" koncertas ar pokalbis su jomis <juokas>. Ir apskritai, Lietuvoje tikrąsias žvaigždes parodo du kartus per metus – tai per „Lietuvos garbė“ ir „Auksinė širdis“ renginius. Visa kita - pompastika, tuštybės ir pasipūtėlių šou.
     
    Koks tavo gyvenimo credo?
     
    Jei nebūtų geresnių - būčiau pats geriausias. Dažnai taip sakau, kai man yra dėkojama už kažką ar sakoma, kaip čia "kietai sugalvojau".
     
    Galiausiai - ką palinkėsi, perduosi visiems forumo lankytojams?
     
    Kadangi dabar yra ožkos metai - tai šių metų talismanu galima laikyti kalnų ožį. Ir siūlau forumiečiams įsivesti į YouTube – „mountain goat climbing“. Ir pažiūrėti, ant kiek tas ožys yra užsispyręs ir kaip jis lipa granitiniais skardžiais. Nepasiduoti. Žmogus stovėdamas ir žiūrėdamas į tokį skardį pasakytų, kad yra neįmanoma taip užlipti, kaip tas ožys užlipa. Bet nei manęs jis klausys, nei jam įdomu, ką tas žmogus kalba. Jis užlips, nes jam taip reikia ir jis tiki savimi.
    Nelinkiu tapti ožiais :D Noriu tiesiog palinkėti visiems tokio pat užsispyrimo. Nepasiduot neigiamai aplinkos įtakai, tikėti tuo, ką darote ir lipti į viršų.
     
    P.S. tai yra dar vienas narys jau turintis Uždarbis.lt marškinėlius su talismanu :) čia reikėtų dėkoti administracijai, o jei konkrečiau, tai Tadui
  14. Patinka
    elsson sureagavo į Zaleskis Ebay ir paypal mokestciai reike pagalbos   
    Dar pridek pakavimo medžiagas, laiką, kuri skirsi pakuodamas, dėdamas prekes į ebay, problemų sprendimus su pirkėjais ir jų kartais labai kvailais klausimais, kas mėnesinį parduotuvės plano mokestį jei norėsi turėti daugiau įdėtų prekių(tiesiog ekonomiškiau su planais nei mokėt pastoviai fiksuotą mokestį)... Jei siųsi neregistruotu laišku siuntinukus, bus tokių, kas negaus arba gaus "neveikiančių" prekių, tai irgi teks padengt išlaidas... Ir ebay daugelį atveju bus pirkėjo pusėje. Na dar pridėt ir verslo mokesčius, jei rimčiau užsiimsi. Jei reikės tiekėjam mokėt ne iš paypal arba kita valiuta, dar papildomai išlaidų dėl konvertavimų ir pervedinėjimų. UK dažniausiai geriausias pozicijas jau turi seni pardavėjai, kurie prekes konteineriais turbūt prekiauja ir gauna jas dar pigiau, dėl to gali leisti sau pigiau prekiauti. Be to, ebay kaip ir reklama galimiems didesniems ar pastoviems užsakymams pvz reklamuot savo kokią nors el.parduotuvę. Free shippinga daro dėl to, kad jau nebesvarbu, ar moka papildomai žmogus už shippingą ar ne, vistiek ebay nuskaito vienodai mokesčius(anksčiau būdavo, kad nuo siuntimo mokesčio nenuskaito ebayjus savo dalies, dėl to būdavo prekių pigesnių, nei siuntimas, nes taip naudodidavosi pardavėjai). Jei pasiimsi parduotuvės planus, darysi daugiau pardavimų, mokesčiai būtų šiek tiek mažesni. Paprastai pardavėjai iš UK daro nemokamą siuntimą tik į UK, o jau į kitas šalis biški uždeda mokestį papildomai(logiška, kad į kitas valstybes siųsti brangiau, nei savo teritorijoje). Daug kas priklausys, ar pilnai užpildysi skelbimą, kokius raktažodžius naudosi pavadinime, ar kokybiškos bus nuotraukos, ypač sunku jei pradedi nuo ebay pardavėjo vartojo, kuris neturi dar feedbackų, nes tada bet koks neigiamas feedbackas ar negauti/blogi daiktai ir dėl jų atidaryti case turi liūdnas pasekmes. Be to, pradėjus naują ebay vartotoją, bus pardavimo limitai, kurių skubiai irgi nepakelsi. Ateity gali tekti pateikti dokumentus, iš kur ir kaip įsigyji prekes ir t.t. Yra tam tikrų programėlių, gali pasinagrinėti tas pačias prekes ir rasi, kad žmonės perka tas pačias prekes skirtingomis kainomis iš skirtinų pardavėjų, o ne visada iš pigiausio(žinoma, iš pigiausio perka daugiausia, bet dazniausiai tokie skelbimai jau buna pakankamai seni ir atsiranda pagal best matcha paiešką aukštesnėje pozicijoje, be to atsiranda laikas nuo laiko ir smulkių žaidėjų, kurie įdeda naujų skelbimų). Daug kas dar priklauso ir nuo pardavėjo gyvenamosios vietos ir į rinką, kuria bandysi parduoti daiktus. Paprastai žmonės perka prekes iš arčiau esančių valstybių, kai reikia jų skubiau, tai moka už jas brangiau nei gali įsigyti tą pačią prekę iš kiniečio. Dėl prekių įsigijimo, tai jei tiekėjas iš kinijos, dar reiktų nepamiršti ir PVM bei muitų, bet čia priklauso kas kur kaip ir po kiek perka. Kažkur skaitinėjau, jei esi smulkus pardavėjas, tai neverta prekiauti prekėmis, kurių vertė 4-5 usd, nes paskaičiavus darbą, laiką, išlaidas ir atėmus mokesčius nuo uždarbio, gaunasi visai ne kokie rezultatai. Manau, ebay įeiti į prekyba su pigiom populiariom prekėm labai sudėtinga. Tavo dar pliusas, kad esi UK, bet Lietuviam tai dar sunkiau. Jei yra noras prekiauti ebay, tai geriausia būtų pagalvoti apie tam tikrą nišą, kurioje dar nėra labai daug pardavėjų, o ir prekių vertė šiek tiek didesnė. Žinoma, jeigu jau turi kokią nors elektroninę parduotuvę, kurioje vykdai pardavimus arba turi savo parduotuvę kažkokiam mieste ir prekes jau laikai pas savęs, tai galima bandyti ir prekes dėti į ebay, nes vistiek atsiras vienas kitas pirkėjas. Kaip sakankt, kai jau vykdai tam tikra veiklą tam tikromis prekėmis ir turi joms pakavimo medžiagas, gerus tiekėjus, prekiaut ebay pradėt lengviau, nei kad užsisakant kelias prekes ir pradėt prekiaut ebay. Nemanau, kad yra daug ebay pardavėjų Lietuvoje, kurie parduotų didelius kiekius prekių per ebay(nešneku apie 50 ar 100 prekių per mėnesį, tai nėra didelis kiekis šnekant apie nebrangias prekes(įkroviklius, dėklus, baterijas ar įvairius laidukus). Asmeniškai jei pradėti prekyba dabar ebay, tai paieškočiau nišos, kurioje mažiau žaidėjų(pardavėjų), kurių prekės šiek tiek brangesnės, kad būtų galima siųsti registruotu paštu, tada visada įmanoma sekti kur siunta, kada gaus ir kad tikrai gavo. Arba rinktis daiktus, kurių yra ne daug. Turbūt ne vienas jau esame skaitę ar girdėję apie sėkmingus prekybininkus lietuvius auto dalimis, bet kažkaip kitomis prekėmis nelabai teko užmatyti, kad darytų didesnes apyvartas. Pavienų pardavėjų iš Lietuvos su nedidelėm apyvartom ebay yra tikrai nemažai. Pats esi iš UK, tai jau pliusas, kad didesnė rinka. Kas liečia Lietuva, mūsų gyventojų per mažai sėkmingam verslui per ebay parduodant prekes tik Lietuvoje. Palyginus su Vokietijos Ebay, UK ebay, kurių šalyse gyventojų daug daugiau, tai ir prekyba ten juda visai kitomis apyvartomis(pvz prekiaujant kai kurie pardavėjai ir orientuojasi vien tik į Vokietijos gyventojus ir nekonkuruoja su Europos ar UK pardavėjais). Norint uždirbt prekiaujant iš tokių šalių kaip Lietuva, turi buti retesnės prekės, kurių sudėtinga paprastai rasti, o ne tos prekės, kurių tiekėjųs Kinijoje gali rasti per alibaba. Aišku, neatmeskim sėkmės faktoriaus - galbūt tiesiog pradėsi, pasiseks, darysi viską gerai ir judės prekyba bei kiekiai tik didės. Čia turbūt tas pats, kas ir youtube video kelt... Kažkas stengias, daro gerus video, kelia, peržiūrių mažai... O kažkas sukuria kažkokia nesamone, papostina per juokelių puslapius ir žiūrėk "centai" kapsi.
  15. Patinka
    elsson sureagavo į jkacinskas Kiek litų yra 0,58 €?   
    Apie forumo šiukšlinimą, tai kam kam, bet tau tai tikrai patylėti, kai tiek pritrolinęs esi visiškai nereikšmingų postų. :)
  16. Patinka
    elsson gavo reakciją nuo voldemarasp Įvertinkite portfolio   
    Viskas paprasta ir pakankamai gražu. Tik gal reikėtų logotipe uždėti taškelį ant e raidės? Bent tas man iškart užkliuvo :)
  17. Patinka
    elsson sureagavo į IdejosVerslui Vaikščiojantys numir… Oi, verslininkai!   
    Įsivaizduokite, kad gyvenate pasaulyje, kuriame kiekvieną dieną turite kovoti ir kiekvieną dieną išgyventi. Turite labai ribotus resursus ir laikas yra vienas iš didžiausių Jūsų priešų. Jeigu turite savo verslą – visa tai Jums pasirodys labai „sava ir pažįstama“. Tačiau aš kalbu ne apie verslą, o apie TV ekranuose jau penktąjį sezoną skaičiuojantį „Vaikščiojantys Numirėliai“. Nežinau, ar žiūrite šį apokaliptinį serialą, bet verslą galima puikiai sulyginti su zombėjančiu pasauliu, kuris mus supa.
     
    Nors verslui nereikia tiesiogiai susidurti su zombių bandomis, tačiau išlikimo rinkoje problemos (ir jų sprendimo būdai) yra praktiškai tokios pačios.
     
    Sukurkite idealią komandą
     
    Serialo pagrindinis herojus Rikas sugebėjo surinkti grupę tikrai atsidavusių ir turinčių reikalingus sugebėjimus žmonių, kurie puikiai papildo vienas kitą. Komandoje yra Glenas, kuris puikiai ir labai greitai prisitaiko prie situacijos pokyčių; Mišona, kuri puikiai valdo kataną (japonų kardas) ir yra nepamainomai karinga asmenybė; Derylas, kuris turi unikalius pėdsekio sugebėjimus ir panašiai.
     
    Kaip ir „Vaikščiojančiuose Numirėliuose“ – Jūsų versle Jums reikia, kad Jus suptų žmonės, kuriais galite pasitikėti ir kurie kurtų Jūsų verslui pridėtinę vertę savo sugebėjimų dėka. Tam, kad Jūsų verslas augtų – Jums reikia samdyti tam tikrų sričių profesionalus, kurių požiūris į verslą sutampa su Jūsiškiu.
     
    Protingai naudokitės ištekliais
     
    Ištekliai seriale yra itin riboti. Dauguma vietų, kur būtų galima kažką rasti, jau nusiaubtos, todėl labai svarbu, kas imama (dėl užimamos vietos ir kad neribotų komandos galimybių judėti) ir ar tai yra naudinga visiems. Tam, kad be reikalo nenaudoti šovinių (kurie taip pat yra labai riboti) – komanda, esant galimybei, naudojasi kardais, peiliais, mečetėmis ir kitais ginklais, kurių panaudojimas saugo resursus. Na, ir yra tylus. Kad nepritraukti kitų „nemirėlių“ dėmesio.
     
    Versle taip pat yra labai svarbu naudotis turimais resursais protingai. Esu rašęs apie tai anksčiau, kaip jauni verslai sukiša pinigus į marketingines savo verslo priemones (tušinukus, firminius blankus, bukletus, maikutes ir kitas niekines priemones), o pačiam verslui vystyti pinigų nebėra. Visuomet stenkitės protingai optimizuoti savo išlaidas, naudoti pinigus ten, kur jie sukurs kažkokią vertę, o ne bus „išmesti į balą“. Planuokite savo žingsnius.
     
    Turėkite planą B
     
    Seriale „Vaikščiojantys Numirėliai“, žmonės gyvi lieka tik strategijos dėka. Trečiame ir ketvirtąjame serialo sezonuose, Rikas ir jo komanda randa prieglobstį apleistame federaliniame kalėjime. Naudodamiesi strategija, jie užėmė tam tikras patalpas, teritoriją, buvo saugomi aukštų tvorų, naudojosi apsaugos bokšteliais, grotomis užtvertais įėjimais ir panašiai. Toks planas suteikė visiems galimybes pailsėti, atgauti jėgas ir ramiai planuoti savo tolimesnius veiksmus.
     
    Jeigu norite, kad Jūsų verslas vystytųsi ir augtų – Jums reikalinga strategija, reikalingas planas. Ir būtinas planas B. Turite ne tik suprasti savo produktą (prekes/paslaugas), klientus ir konkurentus, tačiau reikia ir nestandartinės mąstysenos marketinge, klientų aptarnavime ir kitose sferose. Tiek mano svetainėje, tiek kitur internete galite rasti tikrai labai daug patarimų, konsultacijų ir seminarų verslo plėtros temomis. Čia, beje, tenka paminėti mano mėgstamą frazę:
     
     
    Pasitikėkite savimi
     
    Tam, kad išgyventi, serialo herojai turi įveikti įvairiausias užduotis ir įrodyti, jog jie yra tie, kurie „išlieka“.
     
    Jeigu norite, kad Jūsų verslas vystytųsi bendroje rinkoje ir galėtų augti, plėstis ir konkuruoti – Jums teks galvoti labai plačiai, turėti praktiškai nerealius planus ir nepasiduoti didiesiems rinkos žaidėjams.
     
     
    Šiuolaikinės technologijos leidžia Jums konkuruoti su didžiaisiais verslais. Internete visi lygūs. Niekas netrukdo Jums užsisakyti ir pasigaminti dar įspūdingesnę svetainę, teikti dar geresnį klientų aptarnavimą, kokybiškesnes prekes ar paslaugas. Socialinių tinklų profesionalai gali padėti Jums sukurti tikrai aukšto lygio socialinės reklamos kampanijas; SEO specialistai – padės optimizuoti svetainę ir pakilti į aukščiausias pozicijas ir taip toliau.
     
    Nebijokite konkurentų, nepaisykite jų dydžio ar „pajėgumų“. Jie – ne grupė zombių ir tikrai Jūsų nesuės. Save suėsti galite tik Jūs ir Jūsų klaidos.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
  18. Patinka
    elsson sureagavo į nikasjohnsonas 2014 metų tikslas - bmw?   
    Temos autorius biškį pasikėlęs.. studentas ir dar sako"aš svetur nevergausiu", o paskuj kažkur už varganą 0.5 etatą pats vergavo ir žalojo savo vertingąsias smegenėles, nors galėjo pasiekti savo tiksla žymiai greičiau ir mąstyti apie kitą...
    Aš prieš kokius 3 metus (po pirmo kurso) buvau irgi įšsikėlęs tikslą per vasarą užsidirbti 10k+ Lt. Studentas - natūralu, trūko pinigų norint gyvent nepriklausomai ir pilnavertiškai. Visgi pasirinkau variantą - teko pirmą kartą iškeliauti 4 mėn padirbėti UK. Vykau vienas, tas mane ir užgrūdino pakovot už save, įgyjau didesnį pasitikėjimą savimi, sutikau daug įdomių žmonių, patyriau tikrai nemažai įdomių nuotykių, todėl ir dabar prisiminus tuos laikus veide atsiranda šypsena :). Tikslas buvo pasiektas laiku, nuo tada ir atsirado poreikis turėti DAUGIAU, bet be emigracijos. Nuo tada ir prasidėjo ekstremalių išbandymų metas :D, o kai atėjo laikas įsigyti BMW e46 320d 110kw, supratau, kad man jis jau per prastas... :)
  19. Patinka
    elsson sureagavo į ROKIDO Knyga “Stop Thinking Like a Freelancer”   
    Prašau, gal kam pravers PDF :) Abu daryti su skirtingais konverteriais, tai gali kažkiek skirtis.
     
    p.s. netikrinau, ant kiek gerai sukonvertuota, gali kažko trūkti.
    B00PJIDO9C_EBOK.pdf
    Stop Thinking Like a Freelancer – The Evolution of a $1M Web Designer_nodrm.pdf
  20. Patinka
    elsson gavo reakciją nuo Rut www.patarimupasaulis.lt   
    Pagrinde dėl naujienų/patarimų atvaizdavimo. Geriau jų išdėstyti mažiau, tačiau tvarkingiau, pridėti trumpą teksto ištrauką. Gražiau apipavidalinti, nes dabar ten jokio dizaino elementų - tik didelis negražus pavadinimas, nuotrauka ir skaityti daugiau :)
  21. Patinka
    elsson sureagavo į bratkax facebook dizainas   
    Pabandyk šitą
     

  22. Patinka
    elsson gavo reakciją nuo agirdzius Po dizainą kas 3 dienas, 99 dienas iš eilės. Iššūkis sau!   
    Per daug nesistengdamas uždirbi 1-2k lt/mėn ir dar galvoji važiuoti dirbti į fabriką? :D negi čia rimtai?
     
    Reiks pasekti blog'ą :)
  23. Patinka
    elsson gavo reakciją nuo agirdzius Po dizainą kas 3 dienas, 99 dienas iš eilės. Iššūkis sau!   
    Per daug nesistengdamas uždirbi 1-2k lt/mėn ir dar galvoji važiuoti dirbti į fabriką? :D negi čia rimtai?
     
    Reiks pasekti blog'ą :)
  24. Patinka
    elsson gavo reakciją nuo agirdzius Po dizainą kas 3 dienas, 99 dienas iš eilės. Iššūkis sau!   
    Per daug nesistengdamas uždirbi 1-2k lt/mėn ir dar galvoji važiuoti dirbti į fabriką? :D negi čia rimtai?
     
    Reiks pasekti blog'ą :)
  25. Patinka
    elsson gavo reakciją nuo agirdzius Po dizainą kas 3 dienas, 99 dienas iš eilės. Iššūkis sau!   
    Per daug nesistengdamas uždirbi 1-2k lt/mėn ir dar galvoji važiuoti dirbti į fabriką? :D negi čia rimtai?
     
    Reiks pasekti blog'ą :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...