Pereiti prie turinio

macrobuyLT

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    72
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į Fantastas El. Parduotuvė ieško marketingo specialisto   
    Galima, tik reikėtų pateikti šaltinius iš kur paimtos kainos ir nurodyti datą kada buvo atliktas kainų lyginimas.
     
    Šiuo atveju konkurentai galėtų užsidirbti pinigų atlikę tam tikrus veiksmus. :)
     
    Dėl pačios svetainės - labai labai nekaip atrodo. Su minimaliu biudžetu galima padaryti gražiau.
     
    Aišku, jeigu šiuo metu kažkas perką, tai tuomet galima praplėsti auditoriją, uždirbti valiutos ir investuoti į dizainą. Bet vėlgi, minimaliai suderinti spalvas, produktų apipavidalinimą vis dėlto reikėtų.
     
    P.S. Negalėčiau užmigti nesutvarkęs
     
     
     
  2. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į Splatt El. Parduotuvė ieško marketingo specialisto   
    Vėl tikriausiai ne laiku ir ne vietoje įsikišiu, bet... 1500 eurų? Neretai iki 100 eurų nesiekiantys ecommerce TVS dizainai iš ThemeForest atrodo daug geriau nei kažkieno kurti unikalūs... Galbūt sakysite mūsų TVS unikali... O koks tikslas turėti unikalią TVS, jeigu el. parduotuvės funkcijas puikiai atlieka tokios TVS kaip woocommerce, opencart, magento ir t.t.?
     
    Jeigu ir rasit marketingo specialistą, tai jis tikrai nepasieks kažkokių rezultatų su tokiu dizainu bei prekių asortimentu... Reziumuojant - tiesiog pradedat ne nuo to galo...
  3. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į MartynasJ Didžiausios verslininkų klaidos ir svarbiausios savybės   
    Tubrūt vienintelis likęs žmogus, kuris forumo neteršia. Dėkoju
  4. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į Kernius Didžiausios verslininkų klaidos ir svarbiausios savybės   
    Trumpa Stanfordo paskaitos įžanga, kurioje paaiškinamos šių verslininkų klaidų priežastys ir pasekmės:
     

    Neturėjimas aiškiai nustatytų tikslų ir misijos Bandymas kitiems įrodyti, kad esi protingas Gobšumas - visko darymas tik dėl pinigų Samdymas žmonių todėl, jog jie tau patinka, o ne todėl, kad tau jų reikia Nesuvokimas, kada reikia pasitraukti
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=364
     
    Antroje dalyje aptariamos svarbiausios savybės, kurias turi turėti verslininkas:
     

    Tikėjimas, kad gali kažką pakeisti (padaryti kažką kitaip nei visi) Aistra įgyvendinti savo idėjas - ne tik apie jas kalbėti, bet tiesiog - paversti realybe Būvimas nepataisomu optimistu - tikėjimas, jog tau gali pavykti net tada, kai dauguma mano priešingai Gebėjimas toleruoti neužtikrintumą - tai nuolatos lydi verslininką Natūralus (ne dirbtinis) rūpestis kitais žmonėmis - savo darbuotojais, klientais
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=365
     
    Visą paskaitą, kurią verta išgirsti kiekvienam, suskirstytą į trumpas dalis pagal aptariamą temą, galite pamatyti čia.
  5. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į malas UAB vs Ind. įmonė vs Ind. veikla   
    Sveiki visi,
     
    manau visiems būtų labai naudinga susirinkti informaciją apie kiekvieną iš šių legalizavimosi tipų.
    praeitose temose pastebėjau, jog žmonės individualią veiklą laiko tuo pačiu kaip ir individualia įmone, ar nėra 2 tai skirtingi dalykai?
    praktikoje susidūrusius prašyčiau pasisakyti ir pabrėžti pagrindinius trūkumus ir privalumus.
     
    kolkas išvardinsiu tiek kiek pats žinau..
     
    UAB
    Trūkumai:
    * Reikalingas įstatinis 10,000 Lt kapitalas
    * Reikalingi bent 2 darbuotojai (vadovas, buhalteris)
    * Sudėtinga buhalterinė apskaita
     
    Privalumai:
    * Bankroto atveju išparduodamas tik įmonės turtas
     
    Individuali įmonė
    Trūkumai:
    * Bankroto atveju įmonės savininkas atsako asmeniniu turtu
     
    Pirvalumai:
    * Supaprastinta buhalterinė apskaita
    * Nereikia įstatinio kapitalo
     
    Detalesnė informacija pateikta diskusijos dalyvių:
    * Įmonių teisinės formos (http://www.kedainiuvic.lt/?id=27)
    * Įmonių steigimo informacija (http://nimpa.puslapiai.lt/steigimas.htm)
  6. Patinka
    macrobuyLT gavo reakciją nuo Druski Lietuvos el. parduotuves su PayPal apmokėjimu   
    Įdomu kaip galima apgauti, naudojant paysera ir paypal?
    Abiems atvėjam pirkėjui pasiskundus gražinami pinigai, jeigu pardavėjas neįrodo kad prekė išsiūsta jam.
  7. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į wicked Klausimas dėl Iphone 6s PLUS 64GB.   
    'Tačiau internete nelabai daug yra atsiliepimų apie juos.'
    Tu rimtai?
  8. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į radianas Pagyrimas nariui Bern1994   
    gerai kartais tokia labdara, duoda peno biski dusiai
  9. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į Skuduras Pagyrimas nariui Bern1994   
    Dėkui :) Kuomet gyvenime nemyli savęs ir nematai prasmės tobulėti, lieka tik padėti atrasti tą džiaugsmą kitiems teikiant kažką, kas turi naudos.
     
    P.S. Programuoju nemokamai ir toliau. PM.
  10. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į donce16 Laptop problema   
    Persirašyk windows'us.
  11. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į balcitom Geriausia telefono kamera   
    Kol nepadidinau nuotraukos, tol gerai atrodė. Prideda tų megapixelių daug, bet kokybės 0. Sakoma, kad žmonės skaičių aukos - atrodo kuo didesnis, tuo geriau, bet ne velnio. Mano 5S (3 metų senumo telefonas) taip fotografuoja, tik aišku ne tokio dydžio nuotrauka, nes tik 8MP.
     
    Lažinames. Kamera netikiu, kad bus geresnė už iPhone 6S to ASUS, kadangi jis net seniau išleistas. Plius jis net lėtesnis už paprasta iPhone 6 Plus... Niekaip neįrodysit, kad telefonas kainuojantis 240€ geriau fotografuos ir filmuos nei tas kurio kaina 700+€. Kameras manau lygint iPhone su Samsung galima būtų, bet ne su ASUS, kur jie tikrai ne telefonų specai.
     
    PLIUS. ASUS naudoja Laser Focus sistema, kuri daugeliui nepatinka ir ji stringa.
     
    Čia dar Zenfone 2 (pas jus net ne 2, o paprastas Selfie) greičio palyginimas su iPhone 6 Plus
  12. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į BOSS Straipsnis: Efektyvi reklamos kampanija   
    Reklama yra labai svarbus žingsnis sėkmingo verslo link. Tačiau ar bent dalis verslininkų žino, kaip visa tai veikia ir kurios reklamos formos yra pačios naudingiausios? Dažniausiai ne. Kiek teko klausti savų klientų, dauguma atsako taip: „Nusipirksiu bannerį, nusipirksiu reklamos plotą delfi.lt ir gausiu klientų". Kodėl jie taip mano? Atsakymas labai paprastas, tai irgi verslas, kuris yra puikiai įteigtas į verslininkų galvas. Pati neefektyviausia reklamos forma ir yra reklaminis banneris, nebent jis būtu rodomas tik tikslinei auditorijai. Aš asmeniškai niekuomet nepažvelgiu į, dažniausiai, dešinę svetainės pusę, kurioje būna išdėlioti reklaminiai banneriai, nes žinau, jog reklama manęs nesudomins. Taigi savo straipsniu pasidalinsiu patirtimi, kaip sėkmingai organizuoti reklamos kampaniją ir kaip gauti aukščiausių rezultatų.
     
    Google Adwords
     
    Šis didžiausias pasaulio paieškos milžinas vis labiau skverbiasi į mūsų gyvenimus. Kuriamos puikios ir naudingos sistemos, portalai, kuriais tiesiog negali nesinaudoti (Gmail, YouTube, Google Talk, Google Docs). Visa tai daroma tam, kad kuo daugiau sužinoti apie tave - vartotoją. Google siekia surinkti tikslines auditorijas ir siūlyti joms tai, ko joms reikia ir ko jos ieško. Visa tai daroma ne iš geros valios, o iš siekio kelti reklamos kainas tikslinėje auditorijoje ir taip pat greičiau įsiskverbti į kitas sritis. Manau visi sutiktumėte sumokėti ir po kelis litus už potencialų svetainės lankytoją. Aš - sutikčiau. Vidutinis klientas man uždirba 1500Lt, o jo gavimas man kainuotų keli litai, apsimoka, taip? Įsivaizduokite kokius kiekius Google galės skirstyti kai pilnai išgrynins paieškos rezultatus ir rodys tik tai ko ieškoma... Šiuo metu yra ypač palankus metas reklamuotis Google Adwords sistemoje, nes ji vis dar vystosi ir reklamos kainos palyginti nėra dideli. Taip pat galima gauti reklamos kreditų daug pigiau (pvz.: už 100Lt galima nusipirkti 370Lt reklamos kreditų, už 30Lt galima gauti 200Lt), ateityje greičiausiai to nebeliks. Taip pat norėčiau pabrėžti tai, kad jeigu jūsų lankytojas/klientas jums atneš nedidelias pajamas, Google Adwords geriau nenaudoti.
     
    Apibendrinus ir šiek tiek papildžius gaunasi štai kas:

    Organizuokite reklamos kampanijas Google Adwords sistemoje jeigu jūsų produkto, paslaugos kaina yra nemaža.
    Siekite tikslinės auditorijos. Nekurkite nereikalingų raktažodžių, nes taip tik švaistysite reklamos biudžetą.
    Reklamos skelbimui skirkite didžiausią dėmesį. Svarbiausia užkabinti lankytoja būtent tuom, ko jam reikia. Jeigu jis ieško svetainės kūrėjo, tai kam? Tam, kad įmonė gautų daugiau pajamų, todėl siūlykite jam profesionalias paslaugas, kurios suteiks jam daugiau klientų.
    Nenusipiginkite. Jeigu jūsų produkto kaina yra aukšta, niekuomet nerašykite, kad pas jus pigu. Tokiu būdu tik sumenkinsite savo darbų kokybę. Geriau apie kainą iš vis nerašyti.
    Ieškokite reklamos kreditų pardavėjų. Kodėl turite mokėti 100% kainos, jeigu galima gauti tą patį daug pigiau?

    Google organic search
     
    Pradedant kalbėti apie šią reklamos sritį pirmiausia reikėtų padiskutuoti dėl internetinės svetainės. Didžiausią reikšmę organic search rezultatams turi jūsų svetainės parengimas jai. Pabandysiu išskirti kelis pagrindinius punktus iš vidinio seo, kurie turi didžiausią reikšmę paieškos rezultatams:

    TurinysDaug turinio. Tačiau ne bet kokio. Turinys turi būti tos pačios temos kaip ir jūsų produktai/paslaugos. Kokybiškam turiniui kaupti labai tinka tinklaraščių, įvairių straipsnių rašymas svetainėje.
    Naudokite raktažodžius. Tarkime siekiate būti kuo aukščiau pagal raktažodį „svetainių kūrimas". Rašydami straipsnius stenkitės linksniuoti šį žodžių junginį kuo dažniau, tačiau ne per dažnai. Raktažodžių tekste turėtu būti apie 4% - 8%.

    [*]Nuorodų struktūra
    „www.adresas.lt/apie-mus" yra geriau nei „www.adresas.lt/page.php?id=10"
    „Daugiau informacijos čia" yra prasčiau nei „Daugiau informacijos apie svetainių kūrimą".

    [*]Svetainės adresas su raktažodžiu
    Labai gerai, jeigu turite domeną su raktažodžių, kuris kalba apie jūsų veiklą. Tačiau nepersistenkite (blogas pavyzdys: www.internetiniu-svetainiu-eshopu-ir-portalu-kurimas.lt). Raktažodis turi būti įsimenamas ir aiškus, nereikia orientuotis tik į paieškos sistemas. Geriausias variantas yra iš vieno žodžio.

    [*]Tvarkingas programinis kodas
    Nepalikite neveikiančių puslapių.
    Nepalikite grubių sisteminių klaidų.
    Naudokite <h1><h2><h3>... antraštėms išskirti. Prie paveiksliukų užpildykite alt="" tagą o nuorodoms pridėkite title="".


    Išorinis SEO yra dar viena labai plati sritis apie kurią pakalbėsiu kitą kartą.
     
     
    Facebook
     
    Kaip gauti klientų iš facebook'o? Šis socialinis tinklas puikiai tinka nesudėtingai reklamos kampanijai organizuoti. Įmonėms, kurios planuoja reklamuotis facebooke siūlau susikurti fan page, o privatiems žmonėms, freelacer'iams geriau turėti tiesiog asmeninį profilį. Paaiškinsiu kodėl.
     
    Fan page, su kuo jis valgomas?
     
    Fanų puslapis - tai puiki proga rinkti savo klientų ratą ir artimai su jais kontaktuoti. Niekur kitur negalėsite užvesti tokios puikios diskusijos kaip facebook'o fanų puslapyje. Turėdami tokį puslapį galėsite išsiaiškinti savo produkto/paslaugos trūkumus, išgirsti nuomonę bei prisijaukinti naujų klientų. Fanų puslapiai gali būti labai įdomus. Ne per seniausiai pradėjau kurti unikalius fanų puslapius (Tokius kaip Adidas, Youtube, Coca-Cola) kuriuose galima savo įmonę/veiklą išreikšti originaliai. Fanų puslapyje galite turėti produktų katalogą, užklausos formą, tinklaraščio įrašų importavimą ir dar begalę įvairių dalykėlių.
     
    Kaip gauti narių savo fanų puslapiui?
    Visu pirma net negalvokite kurti tokių puslapių kaip „Pakviesk draugus, laimėsi kelionę". Jie nesuveiks, nes jums reikia ne bet kokios, o tikslinės auditorijos. Įsimeskite fan box į savo svetainę (tokiu būdu pritrauksite esamų klientų į fanų puslapį). Jeigu jūsų įmonė kuria internetines svetaines jums bus reikalinga verslininkų auditorija. Asmeniškai daryčiau taip:
    Surengčiau akciją, kurios metu esami nariai gali kviesti savo draugus verslininkus tapti puslapio fanu. Kiekvienas pakviestas verslininkas privalėtų užpildyti nedidelę anketą, kurioje įrodytų, kad yra verslininkas. Vienam verslininkui iš 100 nemokamai sukurčiau internetinę svetainę.
     
    Ką tai reiškia?
    Kalbant finansiškai tokios auditorijos rinkimas man kainuotų 15Lt už vieną kontaktą. Tačiau tas kontaktas jau išgrynintas ir yra būtent tos auditorijos, kokios man reikia. Taip pat jeigu neleisite jam pamiršti apie save (nuolatos publikuosite įvairius straipsnius, diskutuosite, klausite nuomonės) beveik neabejoju, jog jis bent kartą užsisakys jūsų paslaugą.
     
    Patarimai:

    Nekiškite savo rss feed fanų puslapio nariams, jiems to nereikia.
    Nereklamuokite kitų puslapių, paslaugų savo fanų puslapyje.
    Nemeluokite apie konkurso prizus. Geriau dovanok pieštukinę, nei meluok apie kelionę į Turkiją.
    Publikuok tik įdomius įrašus, kurie domina tavo faną (pvz.: akcijos, konkursai, išpardavimas, nulaidos).
    Jeigu nori sužinoti savo klientų nuomonę, aktyviai diskutuok su jais (tokiu būdu gausi dar daugiau nuomonių).
    Būkite kitokiais. Turėkite išskirtinį fanų puslapį ir nuolatos jį atnaujinkite.
    Nekiškite savo svetainės nuorodos visur kur tik galima. Užtenka vienos nuorodos po logotipu. Jeigu jus sudominsite, lankytojas pats jus susiras.
    Asmeninis profilis, kaip organizuoti reklamą ten?
     
    Jeigu esate freelacer'is, arba jūsų veikla yra asmeninė, jums geriausia būtu turėti tik asmeninį profilį. Yra įprasta, kad po įvairiais prekiniais ženklais dirba tik įmonės, o privačius žmones galima rasti ir su jais susisiekti tiesiogiai įvairiuose soc. tinkluose. Taigi nebijokite būti tuo, kuo esate (ta prasme ne koks Tomas Bepavardis). Antras labai svarbus žingsnis sėkmingos reklamos kampanijos metu yra įrašų apie savo veiklą publikavimas. Leiskite žinoti savo draugams apie tai, kad pradėjote dirbti su nauja technologija, praneškite apie atliktus darbus ir t.t. Kitaip tariant suteikite įvaizdį, kad nuolatos domitės tuo, ką dirbate. Asmeniniame profilyje galima turėti ne daugiau 5000 draugų. Tai yra vienas didžiausių minusų. Tačiau įsivaizduokite 5000 potencialių klientų vienoje vietoje, kuriems galite publikuoti įvairius įrašus. Taigi kaip ir fanų puslapiui, taip ir asmeniniam profiliui reikalinga tikslinė auditorija. Nuolatos ieškokite ir kvieskite į draugus potencialius savo klientus (aš asmeniškai kviečiu įvairius verslininkus).
     
    Patarimai:

    Neužverskite savo profilio įvairiais apps'ų pranešimais (pvz.: „Kokio ūgio būsite užaugęs?" „Kiek dantų turi bebras?" ir t.t.). Tai nesuteikia jums įvaizdžio ir erzina daugumą kitų narių.
    Organizuokite viešas diskusijas su savo „draugais".
    Puslapis „Informacija", tai jūsų viešas CV. Pasistenkite skirti dėmesio jam.
    Reklamos kampanijos planas
    Susikuriame internetinę svetainę, sutvarkome ir paruošiame ją Google organic search. Vykdome išorinį SEO (apie tai vėliau).

    Susikuriame facebook fanų puslapį/asmeninį profilį ir vykdome reklamą ten.
    Surinkus šiokį tokį klientų ratą klausiame ir analizuojame jų nuomonę apie jūsų paslaugas/produktus.

    Pradedame organizuoti Google Adwords reklamos kampaniją.
    Visi šie žingsniai turi tęstis nuolatos (ta prasme neištrinkite fanų puslapio, kai pradėsite organizuoti reklamą Google Adwords).
     
    Savo straipsniu paminėjau efektyviausias reklamos formas. Žinoma, jų yra ir daugiau: YouTube klipų kūrimas, Twitter'is (apie kurį jau pasakojo juozapuxas), kiti socialiniai tinklai. Tačiau 90% klientų gaunu savo išvardintomis priemonėmis. Kiti 10% greičiausiai ateina rekomenduojami esamų klientų.
    Taigi, jeigu norite sėkmingos reklamos kampanijos, reikės nemažai padirbėti. Viską įmanoma suorganizuoti su minimaliomis investicijomis. Dar kartą primenu, jog būkite originalūs. Paprasta reklama jau nedomina nieko, reikia tapti kitokiais.
  13. Patinka
    macrobuyLT sureagavo į robertasb Mifi   
    http://www.modemas.lt/lte-modemai/4g_4g_3g-mifi-modemas-alcatel-y900
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...