Pereiti prie turinio

britas

Sustabdyti pačių prašymu
  • Pranešimai

    113
  • Užsiregistravo

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    88.9%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    britas sureagavo į axios Revolut bugas - dvigubos transakcijos   
    Pries kelias dienas kolega pastebejo, kad truksta saskaitoje pinigu, tada pamate revolut dvigubas transakcijas toms pacioms sumoms, kreipesi i banka ir uzblokavo kortele, primetem, kad greiciausiai bus kazkas pasinaudoje jo kreditine. Siandien kitas kolega pastebejo, kad revolut nueme ir jam pinigu uz transakcijas, kuriu jis nedare, kreipesi i revolut, paaiskejo, kad pats revolut inicijuoja per klaida dviguba charginima tavo top'upams su tuo pacia transakcija, kas reiskia, kad jeigu neseki pinigu likucio saskaitoje, tai net nepastebesi, kad tai vyksta. Pats perziurejes savo israsus ir atgamines tam tikras situacijas, kuomet banke pritrukau pinigu, atradau kelias transakcijas nuo sausio menesio, kuriu pats tikrai neinicijavau, todel kreipiausi i revolut support'a ir gavau atsakyma, kad tai tikrai ju bug'as ir ant to dirba. Zinoma tik tiek, kad siandien vis dar buvo nuskaitomi pinigai ir tikriausiai tai vis dar vyksta dabar, siulau visiems bent jau laikinai pristabdyti revolut access i savo banko saskaitas.
  2. Patinka
    britas gavo reakciją nuo Mikaz Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    Niekas negali jokių pinigų prašyti jei to nėra nurodyta lapuose kuriuos tu pasirašai. Jeigu neskaitė ant ko pasirašė, tai ir tapo staigmena naujiena, jog praėjus pusmečiui už jas reikia susimokėti. Knygos neskaičiau, bet iš temoje esančių komentarų susidarau įspūdį, kad Antanas tapo aferistu pagal knygos autorių todėl, kad paprašė susimokėti už patalpas ir su šituo sutiko pats knygos autorius (padėdamas parašą ant lapų).
  3. Patinka
    britas sureagavo į Sicario Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    Jei pats neskaito ką pasirašinėja ir apsigauna, tai sutarties sudarytojas yra aferistas?
  4. Patinka
    britas gavo reakciją nuo gedasb Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    Prastos sutarties galima ir nepasirašyti ir nebus tokių nesusipratimų. Sudomino, perskaitysiu knygą vien todėl, kad man įdomu, kodėl Antanas anot autoriaus (ar čia komentuojančių) yra aferistas.
  5. Patinka
    britas gavo reakciją nuo gedasb Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    Prastos sutarties galima ir nepasirašyti ir nebus tokių nesusipratimų. Sudomino, perskaitysiu knygą vien todėl, kad man įdomu, kodėl Antanas anot autoriaus (ar čia komentuojančių) yra aferistas.
  6. Patinka
    britas sureagavo į Mikaz Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    Panasiai kaip ir greituosius kreditus paima ir paskui nustemba kad daug grazinti reikia :D
  7. Patinka
    britas gavo reakciją nuo Mikaz Europarlamentaras ANTANAS GUOGA - galimai AFERISTAS?   
    Niekas negali jokių pinigų prašyti jei to nėra nurodyta lapuose kuriuos tu pasirašai. Jeigu neskaitė ant ko pasirašė, tai ir tapo staigmena naujiena, jog praėjus pusmečiui už jas reikia susimokėti. Knygos neskaičiau, bet iš temoje esančių komentarų susidarau įspūdį, kad Antanas tapo aferistu pagal knygos autorių todėl, kad paprašė susimokėti už patalpas ir su šituo sutiko pats knygos autorius (padėdamas parašą ant lapų).
  8. Patinka
    britas sureagavo į itlead UX pradžiamokslis - UX įvadas ir tinklalapių panaudojamumas   
    Intro
     
    Sveiki,
     
    Esu šiame forume jau beveik dešimtmetį, per tą laiką perskaičiau daugybę naudingos informacijos, susirinkau nemažai kontaktų, galbūt ne visuomet pateisindavau kontaktų lūkesčius, o bet tačiau, visi tobulėjam ir mokomės iš klaidų :) Bėgant laikui pradėjau jausti, jog esu skolingas šio forumo bendruomenei ir nusprendžiau, jog reikia įnešti ir savo indėlį į forumo sukuriamą vertę, ypač dabar, kai forumas pakankamai apleistas. Paskutinį kartą kažką rimčiau rašiau brandos egzamino metu, be to labiau mėgstu dėti kablelius nei taškus, tai jei bus kažkokių nesuprantamų vietų, komentuokit, pataisysiu. Po tokio ilgo ir nenaudingo intro, galima pradėti straipsnį :D
     
     
    Kas yra UX (Intro 2)
    UX - User Experience, galima versti "naudotojo patirtis". Tai galima apibūdinti paprasčiausiai tuo, ar žmogui buvo patogu, gera naudotis jūsų sistema. Beveik visi tikrai puikiai žino jausmą, kai apsilankius kokiam nors puslapyje ištinka emocinė krizė, nes atrodo, kad niekada nerasi to, ko norėjai, pvz.: daugybėje valstybinių tinklalapių naršyti yra tikras hemorojus (juk kam leisti pinigus papildomai, kai net elementariam funkcionalumui neskiriamas reikalingas dėmesys: Internete plinta atviras „Sodros“ tinklalapio kodas su keiksmažodžiais). Taip pat turėtų būt ir pažįstamas jausmas, kai atsidarius puslapį jautiesi lyg namie - atrodo nė nereikia galvoti, ką spausti, kad rastum norimą informaciją. Taigi, sąvoka yra labai plati, bet sukonkretinus galima teigti, kad gero UX siekis - kad naudotojas norėtų lankytis jūsų tinklapyje. Šiame straipsnyje ne tik apžvelgsiu dažnai daromas klaidas, bet aplamai paaiškinsiu apie panaudojamumą, kad paprasčiausiai atkreiptumėt dėmesį ar jūsų kuriamas produktas atitinka išvardintus punktus (daug klaidų galima išmąstyti ir logiškai, be papildomo išsilavinimo).
     
     
    Kodėl UX yra svarbu
    UX yra svarbu, nes dar labai daug tinklalapių, ypač Lietuvoje yra neitin draugiški naudotojui. Vis dar populiaru programuoti taip, kad "svarbu veikia" ir daryti dizainus taip, kad "svarbu gražu". Perpildytoje rinkoje UX dažnai yra vienas tų aspektų, kuriuo lengva nugalėti konkurentus ir susirinkti lengvus pardavimus (ypač el. parduotuvėse). Vis dar netikit? Paskaitykit, kaip paprasčiausias UX sprendimas Amazonui pridėjo papildomus 300 milijonų dolerių per metus. The $300 Million Button
     
    UX susideda iš daug dalių, tačiau toliau narpliosiu tik vieną - panaudojamumą: iš ko tai susideda, taip pat apžvelgsiu keletą dažniausiai daromų klaidų ir kaip jas reikėtų taisyti.
     
    Panaudojamumas - kas tai?
    Trumpai: (sistemos, įrenginio ar kt.) naudojimo patogumas.
     
    Kiekvieno tinklapio, e-shopo, ar bet kokios kitos internetinės sistemos (taip pat ir daiktų, bet apie tai neišsiplėsiu) panaudojamumą galima įvertinti. Nėra kažkokio oficialaus įvertinimo mato skalėje nuo 1 iki 10, tačiau bent jau subjektyviai galime pasakyti ar tinklalapio panaudojamumas yra blogas, pakankamas, geras, puikus ir pnš. T.y. naudojant bet kokį tinklapį, galima įvertinti - ar juo naudotis patogu ar ne - tai ir bus panaudojamumo įvertinimas.
     
    Iš ko susideda panaudojamumas?
     
    Panaudojamumas susideda 6 pagrindinių parametrų:
     
    Atpažįstamumas - kaip lengvai galima pradėti naudotis sistema, turint analogiškos sitemos naudojimo patirties. Pvz.: įprasta, kad įvairūs langai kompiuteryje yra išjungiami viršutiniame dešiniajame kampe esančiu X. Jei apsilankius jūsų tinklapyje iššoks modalinis langas, kurį užverti galima tik paspaudus kairėje esantį O simbolį, bus labai blogai.
    Vienas geras pavyzdys - programų instaliavimas. Esame pripratę visada spausti "Next", "Next", o norint grįžti - kariau esantį "Back" arba dešiniau esantį "Cancel":

    klaida, kurią padarė Microsoft:

    t.y. nurodo spausti mygtuką "Back", tačiau grįžti atgal buvo galima tik spaudžiant rodyklę kairiame viršutiniame kampe. Galbūt interneto naršyklėje tai atpažįstama, tačiau instaliuojant programas tikrai ne.
     
    Taip pat dar vienas geras, t.y. blogas pavyzdys - šis forumas ir failų prikabinimas jame. Labai logiška galvoti, kad įkėlus failus jie bus automatiškai pridėti publikavus pranešimą, tačiau reikia spausti "Pridėti šį failą", kas yra visiškai neintuityvu ir bent jau man, niekur kitur neregėta praktika. Geriausia būtų - aplamai leisti CTRL+V pagalba tiesiogiai įklijuoti paveikslėlį į tekstą.
     
    Dar vienas LABAI BLOGAS pavyzdys - delfi.lt portalas (tai tik parodo, kad net didieji tinklalapiai UX neskiria pakankamo dėmesio ir nukonkuruoti juos šiuo atžvilgiu pakankamai nesudėtinga). Mobilioje versijoje įėjus į kokį nors straipsnį iš pagrindinio puslapio logiška manyti, kad viršuje paspaudus delfi nuorodą grįšite į pagrindinį puslapį. Bet ne - grįžtate į konkrečios skilties pagrindinį puslapį ir "paprastuoju būdu" atgal į pagrindinį negrįšite - reikia spausti kairėje pusėje esančią piktogramą (kas irgi blogai, žr.: dažniausiai pasitaikančios klaidos) ir pasirinkti "Pagrindinis puslapis".

     
    Išmokstamumas - kaip lengva išmokti naudotis sistema. Viskas turėtų būti kuo paprasčiau ir aiškiau, kad išmokti naudotis pvz.: nauja buhalterine programa būtų kuo paprasčiau.
     
    Apsauga nuo klaidų - vienas iš svarbiausių kriterijų aplamai, kuomet susiduriama su kritiškai svarbiu informacijos tikslumu: verslo valdymo sistemose, įvairių įrengimų valdymo sistemose ir pan. Šis aspektas dažnai ignoruojamas ir pasikliaujama naudotoju, kad jis klaidų nedarys. Tai yra labai blogai, nes klaidas daro visi ir nuolatos. Niekada negalima galvoti apie sistemos naudotojus kaip apie save: jeigu galvojate, kad "tikrai visi supras, kad...", tai labai smarkiai klystate. Pvz.: kuriate skelbimų portalą, skelbimo įdėjimo lange yra laukelis "kaina". Jo nevaliduojate, nes galvojate, kad "visiems ir taip aišku, kad čia kaina skaitmenimis", tačiau tikrai atsiras kokia nors Marytė iš Pagėgių rajono, kuri įrašys "penkiolika eurų, galime derėtis". Geriausiu atveju naudotojas gaus programinę klaidą, kad į integer tipo laukelį bando įrašyti string'ą, blogiausiu atveju, jei duombazėj kaina saugoma kaip tekstas - užluš kainos pasirinkimo slaideris paieškoj ir bus nepasiekiamas visas tinklapis. Dėl to, kad nepadarėt vienos validacijos.
     
    Veiksmingumas - šis kriterijus nurodo, kad kuriama sistema turi būti veiksminga. T.y. naudotojas turi ne tik aiškiai, bet ir kuo paprasčiau/greičiau atlikti norimus veiksmus. Svarbu visur, kur įmanoma sumažinti naudotojui reikiamų atlikti paspaudimų kiekį (kol tai neprieštarauja kitoms UX taisyklėms). Šioje vietoje dažnai susiduriama su požiūriu "svarbu veikia". Kaip ir atpažįstamumo atveju, geras pavyzdys - šio forumo paveiksliukų įkėlimo sistema. Kur kas veiksmingiau būtų padaryti multi-upload, kuris sukeltų visus paveiksliukus skelbiant įrašą. Dabar norint įkelti 10 paveiksliukų reikia atlikti net 30 paspaudimų - "choose file" -> parinkti failą iš kompiuterio -> "pridėti šį failą". Gal forume problema ir nėra labai aktuali, bet pvz.: verslo valdymo sistemoje, kurioje gali tekti įkelti šimtus dokumentų per dieną, tai būtų visiškas efektyvumo žudymas.
     
    Prienamumas - galimybė naudotis sistema nepriklausomai nuo aplinkos sąlygų ir žmogaus negalių. Geras ir man labai patinkantis pavyzdys - 15min mobilioji versija ir labai patogi galimybė keisti šrifto dydį.

     
    Estetika - paprasčiausiai reiškia tai, kad dizainas turi būti patrauklus akiai. Spalvos turi būti suderintos, dizainas negali būti per daug apkrautas - dažniausiai (bet ne visada!) - minimalistinis dizainas yra geriausias. Šia tema galima parašyti atskirą straipsnį (ir net ne vieną) - jei toks poreikis bus, gali laukti ir antra šio straipsnio dalis :)
     
     
    Dažniausiai daromos klaidos
    Taigi, apžvelgėm, kas sudaro panaudojamumo sąvoką. Daug klaidų galima išvengti vien tik galvojant ar tai yra pvz.: lengvai išmokstama, veiksminga ir t.t. Tuo pačiu metu, daug problemų galima išvengti ir mokantis iš svetimų, o ne tik savo, klaidų. Žemiau - dažniausiai daromų klaidų sąrašas, kurį galite papildyti komentaruose (pridėsiu į straipsnį).
     
    * Mobilioje versijoje meniu - kairėje pusėje. Telefonas dažniausiai naudojamas dešine ranka. Didelių matmenų telefonuose kairys viršutinis kampas nykščiu tampa paprasčiausiai nepasiekiamas ir tenka pasitelkti kitą ranką, kad išskleistumėme meniu. Kairėje pusėje viršuje geriausia įdėti įmonės logotipą ar panašią informaciją.

     
    * Viršutinė juosta (header) visuose puslapiuose turėtų būti vienoda. Žr. atpažįstamumo pavyzdį Delfi portale.
     
    * Automatiškai iššokantys modaliniai langai. Taip, automatiškai iššokantys pop-up langai padeda susirinkti naujienlaiškių prenumeratorius, tačiau bendruoju UX atveju - tai blogis. Ypač, kai jie iššoka kiekvieną kartą. Prisegu vz.lt pavyzdį - modalinis langas iššoko pagrindiniame puslapyje, buvo uždarytas, tačiau iššoko dar 3 kartus naršant po straipsnius.

     
    * Elektroninėje parduotuvėje - apmokant krepšelį draudimas grįžti atgal. Apmokant prekių krepšelį visuomet turėtų būti galimybė grįžti, pakoreguoti jau atliktus žingsnius. Prikabintas pigu.lt pavyzdys. Logiška manyti, kad esant mokėjimo stadijoje ir norint pakeisti pristatymo būdą, turėtų užtekti spragtelti ant užrašo "Pristatymas". Tačiau užrašas - tik tekstinis. Jei persigalvojote dėl pristatymo, teks visą procesą kartoti iš naujo, nes grįžti atgal - neįmanoma.

     
    * Neinformatyvūs klaidų pranešimai.

    Naudotojui pateikti klaidų pranešimai turi būti aiškūs ir suprantami. Visokie "Įvyko klaida", "Įvesti neteisingi duomenys" yra blogai. Labai populiarus blogasis pavyzdys - prisijungimo formos. LABAI dažnai suvedus blogus duomenis gauname pranešimą "Įvesti neteisingi duomenys". Reikėtų parašyti - ar blogas slapyvardis, ar slaptažodis. Dažnai bandant jungtis prie senų account'ų sunku prisiminti slapyvardį ir tokios klaidos viską tik dar labiau apsunkina. Aišku, čia programuotojų tingėjimo pavyzdys, nes kur kas lengviau patikrinti vartotojo vardą ir slaptažodį bendrai negu atskirai.
    Papildymas - kritinio saugumo sistemose (el. paštas, finansiniai instrumentai ir t.t.) apibendrintas klaidos pranešimas "neteisingi duomenys" prideda saugumo - tad tokiu atveju saugumas > UX.
     
    Dar vienas pavyzdys - žemiau.

    Šiuo atveju - naudotojas gauna informaciją, jog blogai suvedė pašto kodą, tačiau negauna informacijos, koks tas kodas turėtų būti. Teisingas pavyzdys:
    The postal code has an incorrect format. The correct format is: XXXXX
     
     
    Pagrindinės taisyklės
    Atsižvelgiant į panaudojamumą ir UX apskirtai, galima išskirti dvi pagrindines taisykles:
     

    Negalvokite apie naudotoją kaip apie save.
    Pati svarbiausia - Jei naudotojas kažko nesupranta, tai - JŪSŲ PROBLEMA, o ne naudotojo.

     
     
    Outro
    Straipsnį ketinu pildyti, tačiau jeigu turite kokių nors pastebėjimų, papildymų - būtinai rašykite. Nuo mūsų visų priklauso ar ši informacija išliks aktuali, ar nuguls interneto dulkėse kartu su straipsniais apie puslapio stilizavimą table tag'ais ar google PR svarbą:) Taip pat atsiprašau, jei rasite rašybos ar nedidelių loginių klaidų sakinio struktūroje - straipsnį rašiau vakarais, tad tikrai ne "šviežia galva". Taip pat straipsnį įdėjau į skiltį "Tinklapių kūrimas", nes jis netinka nei į Programavimo, nei į Grafikos skiltį, kadangi aktualus abiejų sričių specialistams. Jei adminams pasirodys kitaip - perkelkite.
     
     
    Informaciją platinti ir atkurti leidžiama tik įterpus nuorodą į šaltinį - misijaverslas.lt
  9. Patinka
    britas sureagavo į TheDon Darboholizmas: kaip ismokti vel dziaugtis gyvenimu?   
    Stressed, tu turi nuostabias savybes kurias vadini "darboholizmu". Nedaugelis žmonių jomis gali pasigirti, nes dauguma tiesiog laukia kol kažkas nukris iš dangaus, pakils algos, prezidentė duos pašalpų ir t.t
    Dauguma nori visko, bet nieko nenori daryti todėl ir verkia, kad viskas blogai viską keikia ir tik dar labiau sunkina savo emocinę situaciją.
    Tu ne toks. Tu stiprus ir siekiantis savo tikslų, tu gabus. Būtent dėl šios priežasties tu tikrai nedarysi taip, kad nebebūtum šituo darboholiku.
    Tu jau toks ir tai tau natūralu ir tu būsi sėkmingas žmogus. Sėkmingas žmogus nebūtinai turi važinėti porsche cayenne ir nešioti tūkstančio eurų vertės rūbus kasdien.
    Laimė ir sėkme yra proto būsena. Sėkmingas tas kas yra laimingas ir džiaugiasi tuom ką daro. Jis džiaugiasi viskuom, savo mažiausiais tobulėjimo laipteliais. Jam būna ir sunkesnių dienų kuomet uždominuoja slegianti nuotaika dėl kažkokių aplinkybių gyvenime, bet nepaisant visko jis didžiają laiko dalį yra laimingas ir trykšta džiaugsmu.
     
    Tai vat darboholiku tu ir liksi nes tau kitaip neina ir vistiek būsi sėkmingas. Tau tereikia kažkokių tai prieskonių gyvenime. Draugės? Šeimos? (minėjai, kad esama pana tikriausiai pasiplaus)
    naujų draugų su kuriais jausiesi savimi ir pilnai atsiskleisi? Tu protingas žmogu, kad didžiają dalį paprastų dalykų ką veikia žmonės kaip, kad tiesiog alaus maukimas ar atostogos su vėl alaus maukimu
    tau atrodo neprasminga ir jokios naudos tau neteikia. Kas tau vertinga paklausk savęs. Ar tai būtų geros tikros emocijos su žmonėm kurie tave supranta? smagūs, šilti, atviri pokalbiai su "tavo, savais" žmonėm?
    Yra apstu pavyzdžių žmonių kurie sėkmingi iš materialios pusės. Bet realiai realiai kaikurie net galvoja apie suicide, o šypsosi tik viešumoje.
    Problema ta, kad mes nemokame gyventi. Kaip, kad pats sakiai nebemokame semtis džiaugsmo iš paprastų dalykų ir atrodo, kad viskas turi turėti kažkokią tai naudą.
    Ir žinai ką? O, gi tu teisus, tu ir ieškai šitos dvasinės, emocinės naudos tik gal dar nesupranti ko ištikrūjų ieškai.
    Taip ir gyvena dauguma nesuprasdami kur jų laimė nepriklausant nuo jų finansinės padėties. Nėra skirtumo kokioj tu finansinėj padėtį, ar ką ten esi nusistatęs pasiekti gyvenime, jeigu nesimokysi, neieškosi savo laimės kitur apart pasiektų tikslų tai ir būsi taip nelaimingas. Pilna pavyzdžių žmonių kurie pasiekę 1000x kartų daugiau nei tu, bet nežvelgė įsavo vidų ir vistiek nelaimingi ir net galvoja apie suicide.
     
    Prieiname prie to, kad tau reikia kažą keisti, nes dabar akivaizdu, kad tavęs tai netenkina. Nesiimk tokių stiprių, impulsyvių pokyčių greitai, nes neapgalvoti ir neišjausti sprendimai gali būti labai žalingi
    (gi čia tavo gyvenimas) Svarbiausia gyvenime daryti kas tau tikrai patinka. Kas tau yra natūralu. Klausk savęs viduj, jausk save, galvok, kas norėtum su malonumu daryti iki likusio gyvenimo galo.
    Nebijok, kad gali prireikti pakeisti darbą ar specialybę jeigu tau tai tikrai garantuos tavo dvasios ramybę ir džiaugsmą. Nebijok keisti draugų, jei nesijauti su jais gerai ir savimi, galbūt ir juos reikia keisti (čia tau pačiam spręsti, išjausti). Dažniausiai žmonės būna kartu tik dėl aplinkybių kurias pakišo gyvenimas. Nebijok pokyčių kaip minėjau ar ten darbą keist ar specializaciją ar draugus ar keist betką kas tavo manymu tau nėra natūralu ir priimtina. Tik labai neskubėk, jausk save, kai gerai išjausi savo gyvenimo kryptį tu tikrai žinosi viduje, kad ten tavo kelias ir ten būsi laimingas.
    Vien jau galvodamas kuom norėtum būti, užsiimti tu jau būsi laimingas, net nepasiekęs savo tikslų, nes galvosi apie savo tikslus kurie tau natūralus.
    Nesvarbu kiek stipriai tau neš pelno tavo projektai tu vistiek būsi laimingas. Nepasikabink ant kablio, kad tik skaičiai tave daro laimingą. Skaičiam nėra galo ir nėra galutinio skaičiaus, atėjus sekančiam tavo norimam skaičiui bus sekantis ir t.t Apetitas auga ir tam nėra galo. Svarbiausia turi tiek kiek tau užtenka tavo gyvenimo poreikiams palaikyti ir viskas. Ką ir kiek daugiau duos Dievas tai palik jam spręsti. Duos daugiau ? ok no problem. Turi mažiau, bet nebadauji ? ok np, aš vistiek gyvas ir galiu gyventi.
     
    Gyvenk, tiesiog gyvenk, suderink gyvenimą su savo darboholizmu, dirbk kas tau patinka ir gyvenk. Leisk laisvą laiką taip kaip tu nori ir su kuo nori. Jei kažkas nepatinka, galvok ir keisk ir tikrai atrasi save. Svarbu impulsyviai neskubėk. Vien dėl to, kad galvoji/projektuoji savo galvoje kas tau patinka tau ,jau būsi tikrai laimingesnis ir dar greičiau pritrauksi savo laimę. Gyvenk, tiesiog gyvenk, tau viskas bus gerai. Tik nenusistatyk tokių veiklų kaip alko/narko vartojimas savo laimės pasiekimui, kad jos ir bus smagios pradžioje.. Finalas, kad jos tave sužlugdys, čia net nėra ką kalbėti visi prisiklausę apie tokius pavyzdžius. Viskas tau bus gerai, gyvensi ir džiaugsies, išmoksi džiaugtis pamatysi. Susikursi savo nuostabų gyvenimą. Tikėk savimi viskas ateis, bus ir sunkesnių dienų, bet kito kelio tiesiog nėra ir jis neįmanomas. Būsi laimingas, sėkmės drauge.
    Skirk laiko sau, nebijok svajoti!
  10. Patinka
    britas sureagavo į dziu-mAn-dzy Kiek kainuotų paprastas wordpress tinklapio sukūrimas?   
    Tai pats kodėl nesusikeli?
  11. Patinka
    britas sureagavo į PaNo Narys PaNo   
    Esu naujas narys.Mano vardas Normantas.Dirbu elektros inžinerijos ir elektros miesto transporto ir infrastrukūros srityse,laisvalaikiu ,arba hobis ,arba gyvenimo būdas ,-aviacija,skraidau kelių tipų orlaiviais ir ultralengvaisiais skraidymo aparatais,buvęs parašiutininkas.Mėgstu dailę ir gerą muziką.
  12. Patinka
    britas sureagavo į eimis50 Kainytė į pm   
    “Kainytė į pm” | Diskusijos ir tyrimo išvados
     
    Socialiniais tinklais naudojasi daugelis, jie tampa ne tik bendravimo, bet ir verslo erdve, tačiau kuo toliau, tuo darosi aiškiau, kad didžioji dalis pardavėjų savo puslapius administruoja remdamiesi stereotipais, panašiais į “viena boba sakė”. Viena iš tokio elgesių pasekmių - giliai įsišaknijusi kalbėjimo apie kainas “kultūra”, kai puslapių administratoriai dėl tam tikrų priežasčių slepia kainas ir nurodo jas tik privačia žinute.
     
    Brandtracker LT - visus Lietuvis kūrėjus vienijantis portalas atliko tyrimą, kurio tikslas - nustatyti tokio kūrėjų elgesio priežastis, sugriauti mitus, suprasti pirkėjų nuomonę ir padėti skyrybos ženklus sentencijoje “Skelbti ❔negalima❔slėpti”.
     
    Taigi, ką mes padarėme?
    1. Užklausėme nuomonės Brandtracker Facebook paskyroje. Tarp mūsų bene 4500 sekėjų renkasi būtent ta publika, kurie domisi lietuviškais prekės ženklais arba kurie patys laiko save kūrėjais. Į diskusiją įtraukėme abi puses. Visa diskusija čia https://goo.gl/aJ6CDg
    2. Užklausėme nuomonės, panaudoję Instagram Stories balsavimo funkciją.
    3. Atlikome slaptą tyrimą - išsiuntėme daugiau nei ? kainų užklausimų pardavėjams, reklamavusiems savo prekes Facebook’e, bet nenurodžiusiems kainų.
     
    Rezultatai:
    Diskusija mūsų Facebook paskyroje sulaukė daugiau nei 100 komentarų ir juose virė arši diskusija, kurią galima apibendrintai sudėti į šiuos punktus:
     
    Pirkėjų argumentai:
    ✔️Vienbalsis komentaras: Nėra kainos - neklausiu, neperku, praleidžiu skelbimą. Labai reti atvejai, kad daiktas tiek sudomina, kad gaiščiau laiką ir užklausčiau kainos.
    ✔️Kainų nerodymas - nepagarba klientui, atrodo, kad kiekvienam kaina pateikiama skirtinga.
    ✔️Jeigu kaina nenurodyta - galvoju, kad ji neadekvati, per didelė ir kūrėjas nenori diskusijų apie kainą.
    ✔️Pardavėjui gėda skelbti kainą (abejoja prekės verte).
    ✔️Neturiu laiko klausinėti kainų, laukti atsakymų.
    Kūrėjų argumentai:
    ✔️Individualiai gaminami kūriniai, nenorima klaidinti pirkėjų, nes kaina gali ženkliai skirtis nuo modelio, siūlų, detalių ir dydžio.
    ✔️Siekiama padidinti matomumą Facebook, nes kiekvienas komentaras “kaina| kokia kaina| kainyte” padidina skelbimo matomumą.
    ✔️Ne visi dirba legaliai ir taip siekiama nuslėpti pardavimo kainas, nuo kurių skaičiuojamas pelnas.
    ✔️Galima užmegzti kontaktą su klientu bendraujant individualiai privačiose žinutėse.
    ✔️Tokiu būsu vengiama konkurencijos, kad konkurentai pakomentuotų, jog gali pagaminti pigiau arba kažkam gims idėja kopijuoti pelningą produktą.
    ✔️Nepaisant, kad yra nurodyta kaina, vis tiek klausia, tai nenurodom iš viso.
    ✔️Viešai nerodant kainų galima, didėjant populiarumui ar išaugus susidomėjimui kainas padidinti.
    ✔️Nurodo kainas tik išpardaviminių produktų, likučių, o kad neišgąsdintų pirkėjų standartinėmis kainomis jų neskelbia.
     
    Instagram stories, į klausimą “Kaip vertinate Jūs kainas į pm” balsavo
    9️⃣7️⃣% balsavo “Erzina, neperku” ir
    3️⃣% “Užsimezga ryšys”(visi balsavę buvo kūrėjai). Nuomonę išreiškė daugiau nei 100 žmonių.
     
    Tyrimas, kurio metu buvo komentuojama ir laukiama atsakymų privačia žinute dėl kainų. Vertinome 100 išsiųstų žinučių iš 4 skirtingų profilių. Išvados:
    1. Laukimo ir atsakymo reitingas:
    Per valandą atsakė - 12;
    Per 4 valandas atsakė - 25;
    Per 12 valandų atsakė - 17;
    Per 24 valandas atsakė - 9;
    Per 2 paras atsakė - 18;
    Per savaitę atsakė - 4;
    Neatsakė - 15
     
    2. Atsakymų turinys (apibendrintas):
    ?Laba diena, kaina x - 47 atsakymai;
    ?X eur (t.y. nei labas, nei viso gero) - 24 atsakymai;
    ?Pasisveikinimas, kreipinys, kaina - 7 atsakymai;
    ?Malonu, kad kreipiates, kaina X - 3 atsakymai;
    ?Standartinis tekstas, prisistatymas, kuriame pateikiama daugiau informacijos - 4 atsakymai
    ⛔️Jokio atsakymo - 15
    SVARBU:
    20 puslapių buvo siunčiamos žinutės iš skirtingų profilių. Net 3 kainos buvo nurodytos skirtingai‼️‼️‼️.
     
    Išvados:
    1. Rimtai nusiteikę pirkėjai, tikėtina, yra užimti, turintys darbus, veiklas, vertinantys kitų darbą žmonės, kuriems svarbi pagarba klientui ir jie greičiau priima sprendimą pirkti. Kaina pateikta čia ir dabar padeda pritraukti šią auditorijos dalį.
    2. Komentuoja dažniausiai tam tikra socialinių tinklų naudotojų dalis, kuriems tai yra savotiška laiko praleidimo forma arba įprotis. Taip, tiesa, kad jie kažkiek pakelia Facebook skelbimų matomumą, bet reali nauda yra ženkliai mažesnė už įvykusius pardavimus, kuriuos galima pasiekti teisingai pateikus informaciją visiems mačiusiems skelbimą.
    3. Legalumo klausimas. Pirkėjai turėtų vengti abejotinų pardavėjų, o pardavėjai suprasti, kad VMI visada gali užklausti kaip slaptas pirkėjas.
    4. Kontakto užmezgimo argumentas - argumentas, kuris tyrimo metu labiau atrodė lyg kūrėjų melas sau, pateisinantis tokį elgesį, nes kūrėjams tiesiog pritrūksta laiko, todėl tiesiog siunčiamas šabloninis atsakymas, kuriame nurodyta kaina ir tiek.
    5. Konkurentai veikia ir mato visur bei patikrina kainas visais įmanomais kanalais.
    6. Jeigu kaina nurodyta ir vis tiek klausia kainos - tai nuo buko aklumo ar įpročio, kuris susiformavo po tokio įprastinio pardavėjų elgesio niekas neapsaugotas, tačiau nurodant kainą gerbiami tie, kurie moka skaityti informaciją.
    7. Kainas nurodyti skirtingas pagal profilį, priklausomai nuo susidomėjimo, yra tiesiog nesąžininga ir tokie kaip mūsų keli nustatyti atvejai, kai kaina priklauso nuo FB profilio nuotraukos, gadina pardavėjo prestižą, o žinia sklinda.
    8. Padidėjęs tuščių užklausų skaičius lemia ilgesnius reagavimo terminus ir juose realus pirkėjas, kuriam reikia greitai, tiesiog nesulaukia atsakymo arba sulaukia pavėluotai.
    9. Kai mainos nenurodomos dėl to, kad pardavinėjama skirtingais kanalais (butikai, Etsy ir pan), kuriuose kaina skiriasi ženkliai ir nežinoma, kaip nesuklaidinti vartotojų, neįsivelti su jais į diskusijas dėl kainų.
     
    Mes labai tikimės, kad šis mūsų apibendrinimas paskatins kūrėjus būti sąmoningesniais ir taupys pirkėjų laiką, o pirkėjai įvertins kūrėjų argumentus per save ir supratę, kad dažniausiai jų laikas yra išnaudojamas kažkieno matomumo didinimui arba gražus profilis netgi nulems didesnę kainą, vis dažniau praleis tokias kainyčių į pm diskusijas ir rinksis tuos, kurie nebijo savo kainų pristatyti viešai, nes tiki savo produktu ir netgi pagiežingiems komentatoriams suras linksmą atsakymą, kodėl tiek ir taškas.
     
    Artėja Kalėdos - norėtųsi daugiau laiko skirti šeimai, artimiesiems, o ne pardavėjų sukurtų barjerų laužymui. Todėl mūsų vieninga išvada:
    Skelbti❗️Slėpti negalima‼️
     

     
    Straipsnis facebook'e: https://www.facebook.com/brandtrackerLT/posts/386269238473221
  13. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  14. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  15. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  16. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  17. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  18. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  19. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  20. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  21. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  22. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  23. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  24. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
  25. Patinka
    britas gavo reakciją nuo radianas Gal kas turite paprasto HTML saito failus   
    <head> <title>Labai paprastas HTML puslapis</title> </head> <body> <h1>Labas</h1> <h3>Cia yra labai paprastas HTML puslapis</h3> <a href="http://google.lt">Iseiti is labai paprasto HTML puslapio</a> </body>
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...