Pereiti prie turinio

Gintaute Ezerskyte

Nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Gintaute Ezerskyte gavo reakciją nuo Impaler Email marketingo pradžiamokslis   
    Vienas pagrindinių dalykų tikriausiai – sužinoti kuo daugiau apie žmones, kurie užsiprenumeravo naujienlaiškį. Suformuoti jų lūkesčius reikia nuo pačių pradžių. Todėl pirmieji laiškai patys svarbiausi. Tai kaip pirmas įspūdis, kurį veliau bus labai sunku pakeisti.
     
    Naujienlaiskiai Taip pat svarbu žinoti per kur ateina jūsų prenumeratoriai? Kiek jie žino apie jūsų siūlomas paslaugas? Koks yra pirkimo ciklas? Jei didžiajai daliai jūsų prenumeratorių tikriausiai nereikia produkto dabar, vertėtų pagalvoti apie įdomaus turinio naujienlaiškius labiau nei koncentruotis tik į tiesioginius pardavimus.
     
    Jei žmogus vis skatinamas pirkti, nors tuo metu jam produktas nereikalingas, tai gali įtakoti mažą laiškų atidaromumą. Turinio naujienlaiškiai primins apie paslaugą netiesiogiai. Tuo pačiu, jei bus kalbama apie sritį, kuri susijusi, kad ir netiesiogiai su parduodamu produktu, leis sukurti eksperto įvaizdį.
     
    Vertėtų atsiminti ir tai, kad pirmieji laiškai gali būti dažnesni ir labiau orientuoti į pardavimus. Pradžioje žmonės tikisi gauti daugiau laiškų, tad šia proga privalote pasinaudoti. Daugybės tyrimu metu įrodyta, kad didžiausia tikimybė iš potencialaus kliento paversti pirkėjų yra per pirmas 30-60 dienų.
     
    Geras naujienlaiškių atidarymo rodiklis yra tarp 12-18 %, paspaudimų – 4-6%. Jei rodiklis mažesnis naujienlaiškiai nėra pakankamai efektyvūs. Reiktų pravalyti duomenų bazę nuo neaktyvių gavėjų. Jei rodiklis didesnis, reiškia, kad duomenų bazė yra per maža, joje tik lojalūs klientai/skaitytojai.
     
    Daugiausiai laiko derėtų praleisti prie subject line kūrimo. Būkite tikri, kad jūsų subject lines nėra tik smalsumą sužadinančios, tačiau visiškai neinformatyvios. Gal atidaromumas nebus toks didelis, tačiau jos patrauks dėmesį tų, kuriems įdomus jūsų pasiūlymas ar turinys.
     
    Daugiau apie email marketingą
  2. Patinka
    Gintaute Ezerskyte gavo reakciją nuo TheMiserMan Ieškau žmonių turinčių savo blog'us   
    Rašau blogą apie marketingą ir reklamą
  3. Patinka
    Gintaute Ezerskyte gavo reakciją nuo TheMiserMan Ieškau žmonių turinčių savo blog'us   
    Rašau blogą apie marketingą ir reklamą
  4. Patinka
    Gintaute Ezerskyte gavo reakciją nuo TheMiserMan Ieškau žmonių turinčių savo blog'us   
    Rašau blogą apie marketingą ir reklamą
  5. Patinka
    Gintaute Ezerskyte gavo reakciją nuo TheMiserMan Ieškau žmonių turinčių savo blog'us   
    Rašau blogą apie marketingą ir reklamą
  6. Patinka
    Gintaute Ezerskyte gavo reakciją nuo Impaler Email marketingo pradžiamokslis   
    Vienas pagrindinių dalykų tikriausiai – sužinoti kuo daugiau apie žmones, kurie užsiprenumeravo naujienlaiškį. Suformuoti jų lūkesčius reikia nuo pačių pradžių. Todėl pirmieji laiškai patys svarbiausi. Tai kaip pirmas įspūdis, kurį veliau bus labai sunku pakeisti.
     
    Naujienlaiskiai Taip pat svarbu žinoti per kur ateina jūsų prenumeratoriai? Kiek jie žino apie jūsų siūlomas paslaugas? Koks yra pirkimo ciklas? Jei didžiajai daliai jūsų prenumeratorių tikriausiai nereikia produkto dabar, vertėtų pagalvoti apie įdomaus turinio naujienlaiškius labiau nei koncentruotis tik į tiesioginius pardavimus.
     
    Jei žmogus vis skatinamas pirkti, nors tuo metu jam produktas nereikalingas, tai gali įtakoti mažą laiškų atidaromumą. Turinio naujienlaiškiai primins apie paslaugą netiesiogiai. Tuo pačiu, jei bus kalbama apie sritį, kuri susijusi, kad ir netiesiogiai su parduodamu produktu, leis sukurti eksperto įvaizdį.
     
    Vertėtų atsiminti ir tai, kad pirmieji laiškai gali būti dažnesni ir labiau orientuoti į pardavimus. Pradžioje žmonės tikisi gauti daugiau laiškų, tad šia proga privalote pasinaudoti. Daugybės tyrimu metu įrodyta, kad didžiausia tikimybė iš potencialaus kliento paversti pirkėjų yra per pirmas 30-60 dienų.
     
    Geras naujienlaiškių atidarymo rodiklis yra tarp 12-18 %, paspaudimų – 4-6%. Jei rodiklis mažesnis naujienlaiškiai nėra pakankamai efektyvūs. Reiktų pravalyti duomenų bazę nuo neaktyvių gavėjų. Jei rodiklis didesnis, reiškia, kad duomenų bazė yra per maža, joje tik lojalūs klientai/skaitytojai.
     
    Daugiausiai laiko derėtų praleisti prie subject line kūrimo. Būkite tikri, kad jūsų subject lines nėra tik smalsumą sužadinančios, tačiau visiškai neinformatyvios. Gal atidaromumas nebus toks didelis, tačiau jos patrauks dėmesį tų, kuriems įdomus jūsų pasiūlymas ar turinys.
     
    Daugiau apie email marketingą
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...