Pereiti prie turinio

Electrostorm23

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    23
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į FLSHS Lėtas performance ant IV.lt shared serverių (Wordpress)   
    https://www.bacloud.com/lt/hostingas
    LiteSpeed Enterprise, NVMe diskai, Wordpressas skraidys ? Ne tik atstovauju, bet ir savo projektą su woo laikau, super viskas.
  2. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Tmaster Teisėjams apie Teisėjus milijonierius   
    tai kad nieko neuždirba tie teisėjai kurie sąžiningai dirba. Deda pareiškimus ir eina į privačius darbus.
    ką tu apie tai manai @Nokia ?
  3. Pagarba
    Electrostorm23 sureagavo į MuniGod Lėtas performance ant IV.lt shared serverių (Wordpress)   
    Pabandyk bacloud.lt hostingą, mano prestashop 5,8MB (tavo 1,8MB) krauna 1/3 greičiau nei tavo. Paprastas hostingas Enterprise planas, 10€/mėn. Nuo kokių 2017 naudoju, vien tik teigiamai vertinu.
  4. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į EimantasART Lėtas performance ant IV.lt shared serverių (Wordpress)   
    Pritariu nix. Nemažai greičio būtų galima išlošt optimizavus pačią svetainę - atjungus nereikalingus kodo gabalus (pvz. su Asset Cleanup Pro). Suspaudus paveikslėlius į webp, įjungus lazy loading (kai pirmiausia užkraunama ta puslapio dalis, kuri matoma vartotojui). Bet suprantu ir savininką - kažką kardinaliai nuo 0 perdarinėt kainuotų nemažai. Ir užtruktų.
    Serverio pakeitimas duotų greitą efektą, tik neaišku ar labai reikšmingą. Jūsų vietoj pasibandyčiau Hostinger (ar kitą serverį), kuris palaiko Litespeed cache. Jeigu jūsų WP draugaus su Litespeed, turėtų pasijaust pagreitėjimas su minimaliom išlaidom.
  5. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Samick Lėtas performance ant IV.lt shared serverių (Wordpress)   
    Šiaip man irgi didelės problemos su IV.lt. Hostinger ar WPEngine veikia 10x greičiau. IV.lt normalų greitį galima gaut tik kešuojant, o su Hostinger ar WPEngine jokių problemų nėra ir žymiai patogesnės administravimo panelės, paprasčiau backupint ir t. t. Tik pirmą ir paskutinį projektą turėjau ant IV.lt ir stipriai pasigailėjau. Btw, turiu įtarimą, kad us.lt hostingas už 0.29 EUR/mėn veiks greičiau negu IV ?
  6. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į WinSim Lėtas performance ant IV.lt shared serverių (Wordpress)   
    WPbakeris killina weba ir kiti niunsai, bet net nepradeciau krapstyti, neperkelus i kita hostinga.
  7. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Stanley Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Nesutikčiau. Žmogus parduoda padangas, o ne puslapių dizaino paslaugas. Ratų e-shopui nieko prabangaus nereikia. 
    Svarbiausi dalykai pardavimui: 
    Patogus intuityvus puslapis.  SEO, reklama.  Konkurencingos kainos.   Man kaip padangų pirkėjui visiškai neįdomu dizainai, logo ir t.t. Po to kai puslapis išpopuliarės galima bus investuoti į dizainą, bet starte tikrai to nereikia. Paimkim kaip pvz., Egzotiką, prieš atsinaujinimą dizainas buvo net ne 2000, o labiau 1990, bet vistiek tai buvo vienas populiariausių padangų pardavėjų. Neseniai atsinaujino dizainas, bet tapo net mažiau patogus, tai tiesą sakant ten nebeužeinu kai tiesiog renkuosi padangas, nebent palyginti kainas prieš perkant. 
  8. Gera idėja
    Electrostorm23 sureagavo į venom Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Siūlau nusisamdyti profesionalų web kūrėją, o ne patiems bandyti. Vardinti ką pataisyti ar padaryti teisingai galėčiau knygą parašyti.
    Taigi čia jūsų verslas, investuokite į normalų variantą ir turėsite ženkliai didesnę naudą. Neužtenka sumesti kaip atrodo, kad tokia internetinė parduotuvė veiktų. Kam žmonėms pirkti iš jūsų, kaip "neaiškios e-parduotuvės" (Dėl web profesionalumo trūkumo), jeigu yra N alternatyvų, patogesnių, gražesnių ir profesionalesnių. 
    Logotipas 2000, dizainas truputį naujesnis, bet irgi atgyvenęs, pusę nenaudingų elementų reikėtų išmesti, kas skaitys tau apie tas padangas ar apie jus pagrindiniame puslapyje? Jiems reikia tik padangų geromis kainomis, tą ir reikėtų iškarto pateikti. Pradinį išnaudoti kaip bukletą, geriausius pasiūlymus sudėti, paklausiausius ar geriausias nuolaidas rinkoje. 
    Puslapio dizainas panašiau ne į padangų ar ratlankių parduotuvę, o į servizo.
    Reikia dizaino panašaus į auto saloną, kažką truputį prabangaus, kad tie lieti ratlankiai atrodytų to verti. Bent jau išdėstymo įdomesnio.
  9. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Enemy02 Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Be to, ką išvardino, tekstas gigantiškas. Pensininkai tikrai nepirks internetu...
  10. Naudinga
    Electrostorm23 sureagavo į minimukas Premium SEO Tool Semrush - Nemokamai   
    Sveiki, gaukite Premium SEO įrankį Semrush – visiškai NEMOKAMAI!
    Nuoroda:  https://semrush.noxtools.com
  11. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Stanley Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Šiaip pritarsiu prie nuomonės dėl domeno - jei nori būti pirmas, tai daryk kažką unikalaus, kopijuodamas stambesnius žaidėjus jų neaplenksi ir kažin ar pasivysi. 
  12. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Stanley Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Užėjus į ratlankius siūlo rinktis padangų parametrus. 
    Paspaudus "reikia pagalbos" išmeta kontaktus ir rekvizitus. 

    Padangų mažai pasirinkimo, kai kurių dydžių net nėra. 
    Trūksta colinių dydžių (nebent išvis neprekiaujat visureigių padangom). 
    Paspaudus ant padangos nereikia atskirt trumpos ir papildomos informacijos. Informacijos per mažai, reiktų daugiau, pvz., mišinio kietumas, sukibimo, triukšmo klasifikacija, rašto tipas (asimetrinis, kryptinis). Kai bus vasarinės padangos, tai prie jų dar būtų gerai treadwear ir ar yra m+s žymėjimas. 
  13. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į juodagalvis Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Paveikslėliai neoptimizuoti ir neturi aprašymų. Jokios kategorijos neturi aprašymų. Išorinio SEO niekas nedaryta. Krovimas yra per ilgas. Kur nuoroda į pagrindinį puslapį?
     
    P.S galiu parduot padangospigiau.lt už 50e

  14. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į erne456 Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Pamatęs iškart pagalvojau apie padangos123. Puslapis nėra toks patogus kaip padangos123 ir įdomumo dėlei palyginau vienų padangų kainą, padangos123 buvo pigiau.
  15. Pagarba
    Electrostorm23 sureagavo į venom Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Labai nepatogus šopas, dalis tekstų anglų k., atsidaryk shop page ir išversk jo antraštę,
    nėra pasirinkimo ratlankiams, kad būtų net pagal dydį, o naršyti per kelioliką puslapių, dėl kelių skirtingų laiko švaistymas maksimalus, dėl ET ar kitų dydžių skirtumo kelti tą pačią prekę, tikrai neprideda naudos, tiesiog pasidarykit produktuose variacijas (products with variatons), kad žmogus pasirinktų matmenis pats.
  16. Pagarba
    Electrostorm23 sureagavo į Paulius. Ratai123.lt Padangos | Ratlankiai. Naujas projektas   
    Ratai deveti skelbimuose.
    Padangos naujos is montaskes ten kur jas montuoju. Nors internetu galeciau gauti geresne kaina, bet patogumas kai uzsako, nuvaziuoji ir iskart uzdeda. Nereikia paciam veziot.
  17. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Sleeder Ieškau seo specialisto   
    Kalbu, kad zyro generuoja keyword + ?store-page=-c92655014  tie skaičiai neduoda naudos ir sunkiau indeksuoja
    https://backlinko.com/hub/seo/urls
     
  18. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į active122 Atlyginimo dydis   
    pritariu, kad cia jokio objektyvaus rezultato negausi, isskyrus kvailus bybiu matavimusis tarp "be 2k net is lovos nesikeliu" ir "uz 1k tik besmegeniai ir bobos dirba". 
  19. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Eddy Spalvų marketingas   
    Super. Jau seniai kažko panašaus ieškojau. Gal kokios literatūros galėtum parekomenduot? Kažkaip norėtųsi šią temą giliau panagrinėt.
  20. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Mynde Spalvų marketingas   
    Kadangi pagaliau atsirado mano jau seniai laukta forumo skiltis, iš karto kilo noras šią skiltį papildyti įdomia informacija. Taigi, pabandysiu panagrinėti kažką įdomesnio ir neįprasto. Kaip jau supratote iš temos pavadinimo, bandysiu šiek tiek pakalbėti apie spalvas – kam tai reikalinga, kokia jų reikšmė versle bei pateiksiu keletą patarimų kaip būtų galima tai panaudoti ir ko reikėtų vengti.
     
    Straipsnį norėtųsi pradėti šūkiu, kuriuo remiasi Spalvų Marketingo Grupė (The Color Marketing Group): „Spalvos parduoda, o tinkamai parinktos spalvos parduoda geriau“.
     
    Taigi, ar kada pagalvojate, kokias spalvas renkatės savo marketingo žinutei, internetiniam puslapiui ar paprasčiausiai vizitinei kortelei? Dėl kokių priežasčių Jūs pasirinkote būtent tokias spalvas? Taip pasirinkote todėl, kad Jums pačiam patiko tokios spalvos, ar pasirinkote dėl marketingo žinutės pobūdžio? Nors gražus žinutės vizualinis apipavidalinimas yra labai svarbu, tačiau būtina žinoti, jog skirtingos spalvos skatina skirtingas žmonių, kurie mato jūsų žinutę, reakcijas. Taigi, ar Jūs esate tikri kokią informaciją Jūsų žinutė perduoda?
     
    Dažnai būna sunku patikėti, kad spalvos gali turėti kokią nors įtaką mūsų kūnui ir protui. Tačiau mokslininkai žino, kad spalvos gali įtakoti mūsų kūno fiziologiją bei protinę būseną. Wohlfarth and Sam atliko eksperimentą su 14 neįgalių vaikų. Jie buvo apgyvendinami skirtingų spalvų aplinkose. Pastebėta, kad skirtingose aplinkose užfiksuotas gana ryškūs kraujospūdžio pasikeitimai bei agresyvaus elgesio kaita. Iš šio tyrimo buvo nustatyta, kad spalvos stimuliuoja mūsų nervinę sistemą ir iššaukia įvairias emocines būsenas.
     
    Marketingo tyrimai rodo, kad daugiau nei 80% vizualios informacijos yra susieta su spalvomis. Kitaip sakant, spalvos perduoda reikiamą informaciją. Pavyzdžiui, ar pastebėjote, jog dauguma greito maisto restoranų naudoja ryškiai raudoną ir oranžinę spalvą? Ir tai yra daroma visiškai neatsitiktinai, nes tyrimai parodė, kad šios spalvos skatina žmones greitai pavalgyti ir išeiti – o šito kaip tik ir trokšta visi greito maisto restoranai. Taip pat nenuostabu, kad suaugusiųjų puslapiuose vyrauja raudona ir juoda spalvos. Manoma, jog šios spalvos turi seksualinį potraukį.
     
    Taigi, prieš pradedant kurti kažkokią marketingo žinutę, labai protinga būtų pasidomėti spalvų psichologija. Nesvarbu ar tai vizitinė kortelė, lankstinukas, internetinis puslapis, plakatas ar kažkas kita. Spalvos jūsų siūlomai medžiagai suteikia ne tik išvaizdą, bet įtakoja ir mūsų visų elgesį. Todėl būtina žinoti kokią įtaką parinktos spalvos gali turėti tikslinei auditorijai.
     
    Virtualioje aplinkoje spalvos turi dar didesnę reikšmę. Kadangi internete beveik nėra galimybės bendrauti su klientu "akis į akį“, viskas vykstą per vizualinę terpę. Žodžiai naudojami jūsų internetiniame puslapyje turi didžiausią reikšmę jūsų klientams. Tačiau reikėtų nepamiršti, kad spalvos taip pat yra labai svarbu. Jūsų svetainės fonas, teksto spalva, antraštės ir pan. gali turėti rimtos psichologinės įtakos jūsų svetainės lankytojams. Suprasdamas spalvų psichologiją puslapio savininkas savo svetainę gali padaryti dar patrauklesnę akiai bei sukurti įsimintiną prekinį ženklą. Tinkamos spalvos pasiunčia tinkamas žinutes klientui ir patraukia dėmesį ten kur reikia.
     
    Yra atlikta daug įvairių tyrimų siekiant išsiaiškinti spalvų poveikį žmogui. Štai keletas faktų iš kai kurių tyrimų:
     
    • Seulo tarptautinėje COLOR EXPO 2004 parodoje atliktas tyrimas parodė, kad 92,6% apklaustųjų daugiausia dėmesio skiria produkto išvaizdai, 5,6% - lietimo pojūčiui ir tik 0,9% - klausai ir uoslei. Vėliau apklausus kokią įtaką renkantis produktą turi spalva, net 84,7% apklaustųjų teigė, kad spalva turi didžiausią įtaką.
    • CCICOLOR nustatė, kad žmogus pasąmonėje susidaro įspūdi apie kitą žmogų, aplinką ar produktą pamatęs jį per pirmas 90s. O nuo 62% iki 90% šių įvertinimų buvo remiantis vien spalva.
    • Loyola universitetas nustatė, kad tinkamų spalvų parinkimas padidina prekinio ženklo žinomumą iki 80%.
    • Psichologai nustatė, kad spalvos skatina smegenų darbą ir padeda geriau įsiminti matomus dalykus. Spalvotas vaizdas žymiai lengviau įsimenamas, nei toks pat vaizdas, tačiau juodos ir baltos spalvos.
    • Spalvos pagerina skaitomumą – 40%, išmokstamumą – nuo 55% iki 78%, o supratimą – 73%.
     
    Taigi, kokią reikšmę vis dėlto turi tos spalvos? Žemiau pateikiamos keletas pagrindinių spalvų aprašymų, nors jų yra daug daugiau. Taip pat reiktų žinot, kad visos spalvos yra skirstomos į 3 grupes: neutralios, šiltos ir šaltos.
     
    Neutralios spalvos:
     
    • Juoda. Ši spalva asocijuojasi su valdžia ir galia, stabilumu bei jėga. Taip pat ši spalva siejasi su intelektu, elegancija, rafinuotumu, gundimu. Juodi drabužiai žmones lieknina. Kartais ši spalva siejama su blogiu bei mistika. Juoda – yra labai rimta spalva, kuri iššaukia stiprias emocijas; per daug juodos spalvos gali sukrėsti žmogų.
     
    Patartina šios spalvos naudoti nedaug, tik mažuose plotuose, nes tai gali sietis su depresija. Ši spalva tinkama taikant į aukštuomenės rinką arba siekiant sudominti jaunimą, pasitelkiant mistiniu įvaizdžiu. Taip pat patartina kartu naudotis dar vieną, kokią „stiprią“ spalvą, tam kad klientui sukelti teigiamus jausmus.
     
    • Balta. Daugumai ši spalva asocijuojasi su tyrumu, nekaltybe (vestuvių suknelė), jaunyste, švarumu (daktarai su baltais chalatais), saugumu. Taip pat ši spalva simbolizuoja neutralumą arba spalvų nebuvimą. Rytinėje pasaulio dalyje daug kur balta siejasi su rytu. Taip pat kai kuriuose rytų šalyse ji siejama su mirtimi.
     
    Patartina šią spalvą naudoti kaip foną, nes išryškina kitas spalvas. Balta spalva atspindi šviesą ir dauginasi, taip sukurdama įvaizdi, jog aplinka atrodo didesnė, nei iš tiesų yra. Balta spalva kaip ir neturi jokio neigiamo poveikio internetiniam puslapiui, nebent beveik visa svetainė būtų baltos spalvos.
     
    • Pilka. Ši spalva asocijuojasi su praktiškumu, amžinybe, solidžiais dalykais gyvenime, konservatyvumu, saugumu, branda. Per daug pilkos nekelia jokių jausmų, tačiau panaudojus ją protingai produktui prideda solidumo. Pilki atspalviai ar šešėliai siejasi su senatve, mirtimi, depresija, niūrumu.
     
    Patartina šią spalvą naudoti taupiai. Tai suteikia pasitikėjimo bei paryškina kitas spalvas.
     
    • Ruda. Ši spalva dažniausiai siejama su patikimumu, stabilumu bei draugyste. Tai yra žemės spalva ir asocijuojasi su natūralumu bei organiškumu. Tačiau Indijoje ši spalva reiškia gedulą.
     
    Šią spalvą patartina naudoti siekiant sudaryti patikimo ir sąžiningo įvaizdį.
     
    Šiltos spalvos:
     
    • Raudona. Jei norite atkreipti dėmesį naudokite šią spalvą. Raudona yra energinga spalva. Ji siejasi su judesiu bei susijaudinimu. Žmonių, apsuptų šia spalva, širdis plaka vos vos smarkiau bei šiek tiek užgniaužia kvapą. Ši spalva visiškai netinka vaikų kambariui, kad sujaudintų žmones. Vilkint raudonus drabužius, jūs būsite labiau pastebimas. Ši spalva simbolizuoja gyvenimą, todėl nuotakos Kinijoje vilki tokios spalvos rūbus. Taip pat raudona yra siejama su aistra, seksu, greičiu, pavojumi.
     
    Šią spalvą nepatartina naudoti per daug, nes gali erzinti lankytoją. Tačiau parinkus tinkamą vietą šiai spalvai, gali duoti labai daug naudos. Raudoni objektai stimuliuoja žmonės imtis tam tikrų veiksmų.
     
    • Rožinė. Tai yra tikroji meilės spalva. Tai labiausiai raminanti spalva iš visų. Dauguma nusikaltėlių yra pasodinami į kalėjimus, kur vyrauja šita spalva, nes tyrimai rodo, jog rožinė spalva sekina bei užgniaužia agresiją. Ši spalva siejasi su romantika, lengvumu, švelniais jausmais.
     
    Patartina naudoti, kai norite apeliuoti į kliento rūpestingumą bei jo romantiškąją pusę.
     
    • Geltona. Tai linksma saulės spalva, kuri siejasi su juoku, džiaugsmu bei geru laiku. Žmogus apsuptas šia spalva jaučiasi optimistiškai, nes smegenys tada išskiria daugiau serotonino, dėl kurio žmogus ima jaustis geriau. Ši spalva pagreitina metabolizmą bei sukelia kūrybingų minčių.
     
    Patartina naudoti, norint, kad puslapis atrodytų šviesesnis bei ryškesnis. Geltona taip pat paryškina kitas spalvas.
     
    • Oranžinė. Ši spalva susijusi su laimingais laikais, linksmomis bei aktyviomis dienomis, šiltais bei organiniais produktais. Taip pat oranžinė siejama su ambicijomis ir visiškai nieko neturi bendro su ramybe.
     
    Ši spalva tinka svetainėms apie maistą. Ji skatina žaismingumą, todėl tinka puslapiams susijusiems su įvairia aktyvia veikla. Taip pat labai tinka puslapiams skirtiems vaikams.
     
     
    Šaltos spalvos:
     
    • Mėlyna. Ši spalva yra viena mėgstamiausių didžiajai daliai žmonių. Ši spalva sudaro nemažą dalį mus supančio pasaulio (dangus, jūros, vandenynai..). Mėlyna spalva žmogų ramina, tačiau tai daro ne visi atspalviai. Dažnai miegamuosiuose vyrauja ši spalva, nes ji asocijuojasi su ramybe bei poilsiu. Per daugybę amžių mėlyna susieta su tvirtybe, patikimumu, išmintimi, lojalumu. Darbuotojų produktyvumas dažnai būna geresni, kai jie dirba supant mėlynai spalvai. Kai kurie tyrimai rodo, kad sunkumų kilnotojas mėlynoje sporto salėje gali iškelti didesnį svorį nei tai daro paprastai. Tai galioja visoms sporto šakoms.
     
    Ši spalva internetiniam puslapiui suteikia formalumą. Protingai parinkta mėlyna spalva suteikia pasitikėjimą jūsų verslu. Tačiau panaudojus jos per daug klientui gali kilti daug dvejonių.
     
    • Žalia. Ši spalva siejasi su augimu, gamta bei pinigais. Raminanti spalva, kuri suteikia teigiamas emocijas. Ligoninės dažnai naudoja šviesiai žalią spalvą, nes ji ramina pacientus. Ji taip pat siejasi su pavydu, sėkme, dosnumu bei vaisingumu. Tradiciškai ši spalva simbolizuoja taiką, harmoniją, palaikymą bei subalansuotą energiją.
     
     
    Ši spalva tinka internetinėms svetainėms apie pinigus, finansus. Taip pat tinka puslapiams susijusiems su kokiu nors augimu. Patartina šią spalvą naudoti, norint paskatinti lankytoją paspausti ant nuorodos ar nupirkti siūlomą produktą.
     
    • Violetinė. Ši spalva siejama su turtais, gerove, rafinuotumu, mistika. Ji stimuliuoja tas smegenų dalis kurios padeda problemų sprendimui. Ši spalva labai populiari tarp jaunų paauglių merginų.
     
    Kuriant internetinius puslapius dažniausiai yra taikomi 3 pagrindiniai spalvų parinkimo būdai:
     
    • Monochrominė spalvų schema – kai naudojama viena spalva ir skirtingi jos atspalviai. Taip svetainė atrodo tvarkinga ir gana įdomi. Tokia svetainė yra raminanti bei traukiantį akį, ypač kai naudojami mėlynas ar žalias atspalviai.
    • Papildomos spalvos schema – kai naudojamos dvi visiškai priešingos spalvos (pvz, rožinė ir žalia). Taip šilta spalva susimaišo su šalta, todėl dažnai tampa labai patrauklus dizainas klientui.
    • Triguba spalvų schema – kai naudojamos trys spalvos vienodai nutolusios viena nuo kitos spalvų rate. Ši schema dažnai būna populiari tarp internetinių puslapių dizainerių nes taip parinktos spalvos yra harmoningos.
     
     
    Norint sėkmingai parinkti tam tikras spalvas ruošiamam projektui, būtina laikytis tam tikrų taisyklių. Toliau pateiksiu keletą pagrindinių patarimų, kurie gali labai pasitarnauti Jums, siekiant parinkti tinkamas spalvas:
     
    • Pažinkite savo rinką. Ar tai azijiečiai (tinkamiausia spalva raudona)? Ar tai olandai (tinkamiausia oranžinė spalva)? Ar tai jauna auditorija? Koks amžius? Aukštos ar žemos pajamos? Vyriška ar moteriška auditorija? Afroamerikiečiai ar baltaodžiai? Privalote kalbėti jų kalba, jei norite užmegzti kontaktą.
    • Ištirkite rinką. Jei tikrai norite padidinti savo produkto patrauklumą, būtinai išanalizuokite rinką. Padarykite keletą skirtingų dizaino versijų ir išbandykite jas, ir stebėkite kuris variantas yra patrauklesnis.
    • Stebėkite mašinų pramonę. Automobilių gamintojai išleidžia milijonus, tiriant, kurios spalvos yra patraukliausios. Visiems naujausiems ir perkamiausiems modeliams yra parinktos spalvos, atliekant sudėtingus tyrimus. Labiausiai jautri spalvai yra „Lexus“.
    • Naudokite „saugias“ spalvas. Jei neturite reikalų su labai stipriu prekiniu ženklu, likite prie „saugių“ spalvų. Violetinė ir oranžinė spalvos niekados neturės tokį teigiamą poveikį kaip mėlyna ar žalia.
     
    Kągi, tikiuosi šis straipsnis bus naudingas šio forumo nariams ir atsiras tokių žmonių, kurie sužinos kažką naujo.
     
    Jei norite šį straipsnį patalpinti kur nors kitur būtinai susisiekite su manimi.
  21. Pagarba
    Electrostorm23 sureagavo į madnation Kiek mokate už Google ADS CPC (Cost-per-click)   
    Tokius dalykus analizuokit Google Ads paskyroje -> https://prnt.sc/pC3uVpCK9YRt
  22. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Sleeder Kiek mokate už Google ADS CPC (Cost-per-click)   
    tai tam yra google adwords planner, bus tikslesnis variantas
  23. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Kernius Uždarbis.lt – 10 metų kartu   
    Lygiai prieš 10 metų grupelė paauglių be didelių žinių ir įgūdžių, bet su beribiu smalsumu ir noru užsidirbti internete, susibūrė į bendruomenę, kuri kaip jokia kita ilgainiui pradėjo jungti visiškai skirtingus žmones, nuolatos sau keliančius naujus tikslus – ir siekiančius jų kartu.
     
    Per dešimtmetį kartu su tais paaugliais subrendo ir forumas: šiandien Uždarbis.lt – didžiausia verslo ir technologijų bendruomenė Lietuvoje, vienijanti daugiau nei 70 tūkst. narių ir per savaitę bent po kartą aplankoma kas penkiolikto žmogaus mūsų šalyje. Turbūt mažai kas 2004-tųjų sausį būtų patikėjęs, jog prieš save mato kūdikį, kuris užaugęs taps geriausiu forumu Lietuvoje.
     
    Šįkart nesileisiu į ilgas kalbas – apie tai, kaip mes visi to pasiekėme, pasakojau pernai, o pirmuosius tris Uždarbis.lt istorijos metus apžvelgiau, kai forumui suėjo treji.
     
    Visų pirma, negaliu neišvardinti žmonių, kurie skirtingais forumo gyvavimo laikotarpiais tapo didžiuliais jo ramsčiais, skirdami savo laisvą laiką ir mintis. Jų pastangų palaikant tvarką ir daugybės idėjų, kurias pavyko įgyvendinti, dėka mes niekada nesustojom judėti į priekį.
     
    Tai – buvę ir esami administratoriai ir moderatoriai: NuPagady, Augustinas, MeXiukas, Tadas, twea, Mykolas, Arvydas, Rimas, Ernestas, okiro, falco, Omas, ennio, Medinukas, L33T, techno, Leader, chakalasz, dealeris, Slashas, xdvx, Karolis, Elitas, suvalgysiu, Vytenis_, DjiXas, reject, Marius, Artūras, Aurimas, Mėgstu, kde, Skorpionas, diablom, euro, NickasLT, BOSS ir dar daug nuostabių žmonių, kuriuos visus šią minutę sunku beprisiminti.
     
    Dalį tų "pirmųjų paauglių" šiandien galite rasti tarp VIP narių, o dabartinei Uždarbis.lt komandai – kurios sudėtis nesikeičia ilgiausią laiką per forumo istoriją – neabejoju, kad padėką jaučia ne vienas. Per praėjusius metus iš viso ji atliko 22 tūkst. (!) moderavimo veiksmų, iš kurių 45% – vienas žmogus, antrą kartą patekęs į Metų forumiečio finalą ir (po 2011-tais užimtos antrosios vietos) šiemet galiausiai juo tapęs – Mykolas.
     
    Metų naudingiausieji
     
    Tradiciškai kiekvienam nariui, kuris per 2013-uosius parašė bent 5 mėgstamus (surinkusius daugiau nei 10 reputacijos taškų) pranešimus priklauso Uždarbis.lt marškinėliai, kurie šiemet kitokie nei ankstesniais metais. Jei radote savo slapyvardį tarp pirmųjų 54 šio sąrašo pozicijų ir per paskutinį pusmetį dar nesate gavę Uždarbis.lt marškinėlių, rašykite asmeninę žinutę administratoriui Tadui tema "MARŠKINĖLIAI", kurioje nurodykite: lytį; marškinėlių dydį (S, M, L, XL); marškinėlių modelį (standartiniai arba slim fit – prigludę); ir gavėjo (savo) vardą, pavardę ir adresą Lietuvoje (kartu su pašto kodu, kurį galite sužinoti iš post.lt).
     
    Marškinėliai visiems bus išsiųsti registruotu paštu iki vasario pradžios.
     
    Tavo istorija?
     
    Šiemet norėčiau čia ir sustoti bei žodį perduoti jums. Nėra geresnės progos nei bendruomenės dešimtmetis kiekvienam pasidalinti savo istorija.
     
    Ar kas būtų tavo gyvenime kitaip, jei niekada nebūtum atradęs Uždarbis.lt?
    Man pačiam Uždarbis.lt leido pažinti daugybę nuostabių žmonių, kurių dalis tapo gerais draugais ne tik virtualiame, bet ir realiame gyvenime. Turbūt visam laikui išliks atmintyje pirmieji gyvi susitikimai Kaune ir Vilniuje 2006-2007 metais, kai pirmąsyk išvydau tuos, su kuriais forume diskutavome nuo pat jo įkūrimo.
     
    Nuo to laiko kiekvieną kartą nuėjęs į narių susitikimą išgirstu vis naujų – netikėčiausių – gyvenimo istorijų iš žmonių, kurių dalies forume niekada nebuvau pastebėjęs. Kartais todėl, kad jie niekada ir nenorėjo būti pastebimi, – diskusijas dažniau sekdami nei jose dalyvaudami.
     
    Ir vis dėlto yra dar toks vienas neapsakomai malonus jausmas, kai vis dažniau atsidaręs kokį naujienų portalą pamatai jame jauno besišypsančio žmogaus nuotrauką ir perskaitęs pirmus sėkmės istorijos žodžius staiga pats nejučia pradedi šypsotis: "Aš juk jį žinau – jis iš Uždarbis.lt!".
     
    Pabaigai: Mėgstamiausi visų laikų Uždarbis.lt pranešimai :)
  24. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į Justinas Gyvenimas UK: 2010-2017 progresas   
    Malonu :) Bet laimes jausmas nera tiesiogiai suristas su pinigais - galvok ko pats nori is gyvenimo. Isvaziuodamas is Lietuvos ir gyvendamas kitoj saly turesi paaukot tam tikrus dalykus tam, kad daugiau uzdirbtum. Nepamirsk pasvert savo seimos, draugu, kulturinio pripratimo reiksmes irgi.
     
    Galiausiai - paskaiciuok ir gyvenimo islaidas. Alga pati savaime nieko nereiskia - skandinavu salyse gyvenimo islaidos kur kas didesnes, todel gal ir neliks tiek daug kiek galvoji. Kokybe ten aisku gera, todel turbut uzteks viskam, kam norisi, bet tik pagalvok ko butent norisi :)
  25. Patinka
    Electrostorm23 sureagavo į pauliuuus Pristatau savo naują projektą - Elpadangos.lt   
    Visas pardavimų piltuvėlis yra per ilgas. Jei neklystu iš viso suskaičiavau septynis žingsnius.
    Pasistenk sumažinti jeigu įmanoma iki dviejų.
     
    Pridėk apmokėjimą kurjeriui. Lietuvoje nesiūlydamas šio apmokėjimo varianto, gali prarasti iki 50% klientų.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...