Pereiti prie turinio

guminis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    183
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    guminis sureagavo į Impaler Siurblys šluota   
    Dyson v8 labai patenkintas.
  2. Patinka
    guminis sureagavo į Tmaster Lauko kepsninė, kokią pasirinkti?   
    Sena gera nedidelė šašlykinė, 4 iešmai ir 5 malkos. Tokia komplektacija man yra visada pasiteisinusi, jei važiuot lengvai prie ežero ar į pavesinę gamtoje. Neprivalgysi, bet užkandžiams prie alaus kažką pasigamint, užtenka
  3. Patinka
    guminis sureagavo į s3cr3t Lauko kepsninė, kokią pasirinkti?   
    Saslykine + groteles nusiperki ir ramu.
    Nebent nori but kaip tie nerdai feisbuke, kur buterbrodus ir saltibarscius pradeda kept kamado ziema.
    Bent jau mano mieste budavo kalejimo parduotuve, kur zekai privirine simtus tu saslykiniu - portabiliu, plono ir kieto metalo ir t.t. gal ir pas jus mieste koks su metalu dirbantis zmogus yra.
     
  4. Patinka
    guminis sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    nežinau kaip tu, bet aš nemanau, kad savo mob. telefone turėti 5g yra efektyvu/reikalinga. pirmiausia tai aktyvus 5g ryšys ėda daugiau telefono baterijos, antra - mes su telefonais neveikiame nieko tokio su kuo lygiai taip pat efektyviai nesusitvarkytų 4g.
    Mano manymu 5g reikalingas tik stacionariam namų internetui, kur neateina šviesolaidis.
  5. Patinka
    guminis sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    jau nebe, telia kaikur veikia prastai, kaikur gerai, absoliučiai visada reikia testuoti, pagal tai, kur tau internetas reikalingas, tas operatorių pasakymas, kad veikia 99% lt teritorijos yra visiškas bullshit, ar 1mbps ir viena ryšio padala reiškia kad jau veikia?
    Jei daug keliauji, tada gal ir jo, didžiausia tikimybė, kad telia veiks maždaug visur
  6. Patinka
    guminis sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Kaimeliuose, vienkiemiuose - suprantu dar. Variantas mokėti 30 proc. daugiau, jei tik Telia ten gerai traukia.
    Nu bet Vilnius, Kaunas ir kiti didmiesčiai ? Visi trys veikia gerai. Tai čia jau gaunasi, kam pirkti golfą jei kišenė leidžia porsche, nors su abiem iš taško A į tašką B nuvažiuoti galima. Tada nebe kainoje esmė ir prasmė tokiems žmonėms, o prestiže, va pas mane Telia - taip brangu, bet aš galiu sau leisti tiek mokėti 😄 Nors ir nejaučiu skirtumo, bet užtat galiu draugams pasirodyti, kad telefono ekrane Telia dega... 😄
  7. Patinka
    guminis sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    nes mane užknisa tie nuolatiniai "verkšlenimai" remiantis "prielaidomis" ir "įtarimais" - todėl ir pasidalinau statistika. Negi nepameni, kai APKLAUSOS poste "liejau referatą" - kad Magnetuko planai jeigu neriboti (na žinoma, visuomet būna išimčių, bet jos - yra greičiau patvirtinančios taisyklę, o ne paneigiančios teiginį) - tai neriboti - o čia vėl panašūs klausimai - todėl skyriau 5-ias minutes, ir pasiruninau ataskaitą, išsifiltravau "siurbėliukus" ir susiradau ilgiau siurbiantį - kad nesakytų - kad ištraukiau vieną mėnesį daugiau siurbusį "spik'e" lygio keisą... yra ir daugiua įdomių dalykų statistikoje, tik dabar jau gal pusmetį nebėra laiko net tų statistikų žiūrėti ant kiek zavalas su darbais/projektais ir klientų srautu, kas mėnesį rekordus mušančiu...
    užknisa tie verkšlenimai, kai "prisikabina prie kablelio" sutartyje ar palikto-nesužiūrėto rakurso - ir dėl jo vėliau iš "degtuko priskaldo malkų vežimą" (buvo čia neseniai šioje temoje keisas, kai vos nepratrūkau) - štai dėl ko ir dalinuosi "vidine virtuve" - nors ir neturėčiau - kad patikėtumėte, jog jeigu sakau kad "sninga" - tai vadinasi tikrai tikėtina "kad už lango sninga" 🙂
  8. Patinka
    guminis sureagavo į nvu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Galima čia pažiūrėti.
  9. Patinka
    guminis sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    dar ir dar kartą kartoju: jeigu numeris pakišamas po paprasta įmone/UAB/MB - tai be įmonės vadovo parašu patvirtinto sutikimo - numerio negalima pasiimti/išsinešti į kitą tinklą savo vardu. Tačiau kartoju: a) jeigu tas UAB yra registruotas RRT kaip elektroninių paslaugų LT tiekėjas, bei b) vartotojas turi pasirašęs telekomunikacijų paslaugų sutartį dėl mob ryšio plano klientui iki tol priklausiusiam nuneriui bei c) jeigu vartotojas gauna bei apmoka sąskaitas už savo numeriui suteiktą planą - tai tokiu atveju netgi bankrutavus tokiam UAB - vartotojui pakanka pateikti sutartį naujo operaroriaus vadybininkui - ir ta sutartis atitinka sutikimą išsikelti numerį į kitą tinklą (su sąlyga, kad toje sutartyje matosi: abonento vardas + pavardė + tel. numeris + asmens kodas). TAŠKAS!
  10. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo spreuqq Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Persikėlėm iš Ežio į Labas, išbuvom jame apie mėnesį, kėlėm i Telia, neatidavė Bitė mūsų konkurentams 😄 
    Bitėj minutės ir sms neribota LT ir EU ir 40gb iš jų 5gb EU už...... 2€, sutartis 12 mėn. 4G. Beliko sutikt, laukiam Bitės investicijų į plėtrą ir kainų kėlimo 😄
    Gal Helovyno nuolaidą padarė 🙂, veiksmas vyko spalio paskutinėm dienom 🙂
  11. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo spreuqq Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Persikėlėm iš Ežio į Labas, išbuvom jame apie mėnesį, kėlėm i Telia, neatidavė Bitė mūsų konkurentams 😄 
    Bitėj minutės ir sms neribota LT ir EU ir 40gb iš jų 5gb EU už...... 2€, sutartis 12 mėn. 4G. Beliko sutikt, laukiam Bitės investicijų į plėtrą ir kainų kėlimo 😄
    Gal Helovyno nuolaidą padarė 🙂, veiksmas vyko spalio paskutinėm dienom 🙂
  12. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo spreuqq Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Persikėlėm iš Ežio į Labas, išbuvom jame apie mėnesį, kėlėm i Telia, neatidavė Bitė mūsų konkurentams 😄 
    Bitėj minutės ir sms neribota LT ir EU ir 40gb iš jų 5gb EU už...... 2€, sutartis 12 mėn. 4G. Beliko sutikt, laukiam Bitės investicijų į plėtrą ir kainų kėlimo 😄
    Gal Helovyno nuolaidą padarė 🙂, veiksmas vyko spalio paskutinėm dienom 🙂
  13. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo spreuqq Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Persikėlėm iš Ežio į Labas, išbuvom jame apie mėnesį, kėlėm i Telia, neatidavė Bitė mūsų konkurentams 😄 
    Bitėj minutės ir sms neribota LT ir EU ir 40gb iš jų 5gb EU už...... 2€, sutartis 12 mėn. 4G. Beliko sutikt, laukiam Bitės investicijų į plėtrą ir kainų kėlimo 😄
    Gal Helovyno nuolaidą padarė 🙂, veiksmas vyko spalio paskutinėm dienom 🙂
  14. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo spreuqq Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Persikėlėm iš Ežio į Labas, išbuvom jame apie mėnesį, kėlėm i Telia, neatidavė Bitė mūsų konkurentams 😄 
    Bitėj minutės ir sms neribota LT ir EU ir 40gb iš jų 5gb EU už...... 2€, sutartis 12 mėn. 4G. Beliko sutikt, laukiam Bitės investicijų į plėtrą ir kainų kėlimo 😄
    Gal Helovyno nuolaidą padarė 🙂, veiksmas vyko spalio paskutinėm dienom 🙂
  15. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo mindaugas505 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Mano kaime tik 4G su papildoma lauko antena ir geriausiai pasirodė Bitė iš visų trijų bandytų operatorių, prasčiausias ryšys Telia ?
    Magnetukas ir interneto greitis ne prie ko, iš jų gavau tik Bitė sim ir saskaitas gaunu kas mėnesį, mano miškinga vietovė, anteną ir tinkamą bokštą jos nukreipimui, remomendavo Erksa, o aš rinkausi pagal kišenę ?
     
  16. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo Pukabuu N26 bankas - Nuomones   
    Jei kažkam aktualu, lietuviams vėl galima registruotis.
  17. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo iPauL Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kam aktualu, 4G neribotas internetas Telia tinkle, Penki.lt siūlo neribota, už tikrai gerą kainą - 9,90e, min 6 mėn sutartis, privalumas kad nepririša ilgam, modemo nuoma +3e (jei reikia), nepratęsus sutarties, jis grąžinamas 😉
    Nebloga alternatyva naudojantiems ežio oho, bet kartais pamirštantiems papildyti sąskaitą 😄
     
     
  18. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo iPauL Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kam aktualu, 4G neribotas internetas Telia tinkle, Penki.lt siūlo neribota, už tikrai gerą kainą - 9,90e, min 6 mėn sutartis, privalumas kad nepririša ilgam, modemo nuoma +3e (jei reikia), nepratęsus sutarties, jis grąžinamas 😉
    Nebloga alternatyva naudojantiems ežio oho, bet kartais pamirštantiems papildyti sąskaitą 😄
     
     
  19. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo iPauL Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kam aktualu, 4G neribotas internetas Telia tinkle, Penki.lt siūlo neribota, už tikrai gerą kainą - 9,90e, min 6 mėn sutartis, privalumas kad nepririša ilgam, modemo nuoma +3e (jei reikia), nepratęsus sutarties, jis grąžinamas 😉
    Nebloga alternatyva naudojantiems ežio oho, bet kartais pamirštantiems papildyti sąskaitą 😄
     
     
  20. Patinka
    guminis sureagavo į Stanley Mano patirtis keliaujant su EV   
    Teko savo eiga parvaryti elektromobilį iš Vokietijos, todėl nusprendžiau aprašyti įspūdžius, kol dar neatvėso 🙂 Bus daug sausų faktų, sorry 😄 

    Iš Vokietijos esu parvaręs kelis šimtus auto, bet elektromobilis buvo pirmas. Prieš ~4m. teko parvarinėti Outlander plug-in, nei Vokietijoje nei Lenkijoje niekur neradau pasikrauti, google maps nieko nerodė, o tinkamų programėlių neturėjau. Krovimo stotelę radau tik Lazdijuose, bet per 40min pasikroviau tiek pat km kiek sunaudojau nuvykimui iš pagr. kelio iki stotelės, taigi visą kelią teko važiuoti vien benzinu. Nesu nei veganas tikintis, kad EV kovoja su klimato atšilimu, nei dyzelgalvis, kuris nevairuoja mašinos jei ji neskleidžia juodų dūmų 🙂 Man patinka senoviniai auto, bet ir nesu nieko prieš technologijas, jeigu jos iš tikro patogios naudoti, o ne skirtos tik dirbtinai išpūsti automobilio vertę. Neteko turėti EV kaip nuosavo auto, bet teko pavažinėti su klientų auto, taip pat teko išsinuomoti savaitei VW eUP. Kraudavau kasnakt namie, ryte įsėdus į mašiną būdavo pilna baterija ir 120km range, išvažiavus į miestą reikalais ir grįžus atgal likdavo kiek mažiau nei pusė, apie 50km. Nors šis konkretus modelis nepatiko, bet tokią EV turėjimo koncepciją užskaitau, neskaičiavau €/100km, bet kad tą mėnesį stipriai pakiltų elektros sąskaita nepastebėjau. Pats važiavimas EV irgi patiko, važiuoja tyliai, nereikia šildyt, galima iš karto jungt pečių ir spaust dugną. Ir kas svarbiausia, kad reakcija į gazą momentinė, jokių pavarų perjungimų, gal įsibėgėjimas iki 100 nėra pats geriausias, bet auto vikresnis nei tarkim 5.7 V8. 

    Taigi, mašina Hyundai Ioniq 5, 2022m., rida 3575km. Startas šalia Erfurto. Gavau mašiną su 80% bateriją ir ~241km range. Važiavimo greitis 110km/h pagal spidometrą arba 106km/h pagal GPS, neskaitant greičio ribojimų. 
    Pirmas krovimas Ionity stotelėje Linthe. Baterijos likutis 25% / 76km, rida 3773km. Nuvažiuota 198km, o range sumažėjo tik 165km, (kas yra labai gerai, nes kiek buvau susidūręs prieš tai - elektromobiliai rodydavo per daug optimistiškai ir realus nuvažiuojamas atstumas būdavo mažesnis nei range). Parsisiunčiau programėlę, bet pririšti banko kortelę pavyko tik iš kažkelinto karto, kelis kartus nuskaičiavo autorizacijos mokestį 1€, krovimą pavyko pradėti irgi tik ne iš pirmo karto, viso užtrukau gal 10min. Dar supratau, kad krovimo laidas labai trumpas ir prie stotelės reikia privažiuoti būtent tuo kampu kur yra lizdas. Palyginimui Leaf lizdas esantis pačiam priekyje buvo patogiau. Tikėjausi tik šiek tiek pasikrauti kol valgysiu, bet mano nuostabai po 50min baterija jau buvo įkrauta 100%, range 335km. Krovimo kaina 46,54€. 
    Bevažiuojant užfiksavau 25% baterijos likutį nuvažiavus 266km. Nesunku suskaičiuoti, kad sąnaudos gaunasi 17,50€/100km. 
    Antras krovimas jau Lenkijoje Poznan, nuvažiuota 319km, likutis 6% / 18km. Šį kartą range parodė tiksliai. Nebijojau atvažiuoti su mažu likučiu, nes aplinkui dar rodė ne vieną krovimo stotelę. Stotelė populiariausio tinklo Greenway. Parsisiųsti programėlę ir pririšti kortelę pavyko greitai, bet paleisti krovimą irgi pavyko tik iš antro karto. Sekantis sustojimas suplanuotas Wrzesnia, kur turėjau reikalų porai valandų, iki jos km nedaug, bet reikia pasikrauti daugiau, nes ten tik viena stotelė ir jei ji neveiks - aplinkui artimu spinduliu nėra nei vienos. Krovimas truko 27min, kaina 25,59€, likutis 59% / 189km. 
    Atvažiavus į Wrzesnia mano atsargumo planas pasitvirtino, nes stotelė su programėle neveikia, tik su kortele, kaip tik privažiavo ukrainietis pasižiūrėti ar stotelė veikia, nes jau trečią dieną neveikia, problemos nesutvarko, o jo Tesla stovi su 30km likučiu ir iki kitos stotelės nuvažiuoti neužteks. Taigi vietoje to, kad automobilis krautųsi kol buvau užsiėmęs kitais reikalais - teko startuoti su apytuščia bateriją ir po to gaišti laiką prie stotelės. 
    Šį kartą padidinau greitį iki 120km/h, sąnaudos pakilo nuo 20-21 iki 23kWh/100km. 
    Trečias krovimas Orlen degalinėje prie Konin. Nuvažiuota 103km, likutis 29% / 85km. Nors tą neadekvačiai brangią kelio atkarpą visada apvažiuoju (6€ už 35km), šį kartą teko važiuoti ja, nes tik ten buvo greita 100kW stotelė, o jau buvo vėlu ir reikėjo greitai pasikrauti, kad spėti į viešbutį. Atvažiavęs laikinai pasidžiaugiau, kad jau turiu Orlen programėlę, taigi viskas užtruks greičiau, bet tik vėliau sužinojau, kad su ja EV nepakrausi, tam reikia atskiros programėlės, kurios negaliu parsisiųsti, nes neva netinka mano regionui. Šiaip ne taip pavyko parsisiųsti į kitą telefoną, iš antro karto pavyko pririšti kortelę, iš antro karto pavyko paleisti krovimą. Viso užtrukau beveik pusvalandį, kol pavyko pradėti krauti. Krovimo kaina 21,84€, likutis 70% / 228km. 
    Kitą dieną važiuodamas primečiau atstumą iki sekančios greitos stotelės, kuris buvo ant ribos rodomam range, todėl pabandžiau važiuoti 100km/h, kad išaugtų range ir pasiekčiau stotelę, bet sąnaudos stipriai nesumažėjo (iki 19,5). Važiuoti autostradoje tokiu greičiu neįmanoma, važiuoji vos greičiau nei fūros, turi pastoviai stabdyt, kad praleisti kitus arba gazuoti, kad spėti aplenkti. Pamatęs, kad jau range užtenka pasiekti stotelei neiškenčiau ir grįžau į 110km/h, kas vistiek gerokai per lėtai nei esu įpratęs. 
    Ketvirtas krovimas Varšuvoje, pasirinkau greitą stotelę prie prekybos centro, kad kol kraus galima būtų apsipirkti. Deja, atvažiavus greitasis ir lėtesnis laidai buvo užimti, o trečias laidas netiko. Nuvažiavus į kitą stotelę aplinkui nieko nebuvo, teko tuščiai sėdėti mašinoje. Stotelė Orlen, šį kartą krovimas pasileido be trikdžių, tačiau programėlė nerodė kiek pakrauta. Nuvažiuota 241km (vėl daugiau nei buvo range). Atvažiavus likutis 4% / 15km, išvažiavus 57% 183km, krovimo kaina 25,52€. 
    Penktas krovimas Lomzoje, Greenway stotelėje. Nuvažiuota 143km, likutis 15% / 45km. Sunkiai sekėsi rasti stotelę, teko apvažiuoti tris ratus aplink didelį požeminį parkingą, nes programėlėje buvo klaidinančios instrukcijos. Bent jau krovimas pasileido greitai. Programėlė irgi nerodė krovimo būsenos, tik kažkuriuo metu atėjo pranešimas, kad krovimas nutrauktas. Krovimo laikas 125min, kaina 50,56€, likutis 100% / 350km. 
    Toliau grįžtant per Augustavą baterijos būtų užtekę iki Vilniaus, tačiau nusprendžiau važiuoti naujais keliais pro Suwalkus dėl saugumo, nes naktį važiuoti pro mišką kur pastoviai iššoka stirnos ant kelio nesinorėjo. Kadangi maršrutas pailgėjo 50km, tai reikėjo pasikrauti dar kartą, nusprendžiau tai suderinti su vakariene. Sustojau Suwalkuose, vėl Greenway, nuvažiuota 151km, likutis 52% / 160km. Kadangi šį kartą man trūksta tik keliasdešimties kilometrų ir nesinori mokėt už brangią elektrą, man nereikia pilnos baterijos, todėl pasirinkau lėtesnę jungtį. Deja, per 41min pakrovė vos 29km, ko vistiek neužteks iki namų. Kaina 3,47€, likutis 61% / 189km. 
    Paskutinis krovimas buvo Žiežmariuose, nemokamoje stotelėje, duoda pusvalandį, greitis 51kW. Per 21min pasikroviau +64km.  
    Namus pasiekiau su 11% / 29km ir pastačiau krautis ant rozetės. Po 19,5val buvo likutis 39% / 120km, po 39h17min likutis 67% / 215km, kas lygu ~4,7km/val. 

    Prieš tai buvau įsitikinęs, kad EV ekonomiški, tačiau keliauti jais praktiškai neįmanoma, nebent važiuojama į nuotykį. Dabar savo nuomonę pakeičiau. Keliauti tikrai įmanoma, kelionės laikas nestipriai pailgėja, pvz., važiuojant į vidurio Vokietiją vistiek reiktų vienos nakvynės, tai su EV irgi užtektų vienos, tik kad atvažiuotum kažkiek valandų vėliau. Va jau į kokį Berlyną su VDV galima nuvažiuoti be nakvynes, su EV manau kol kas nepavyktų. Vistiek važiuodamas VDV stoji valgyt, į tualetą ar apsipirkt, tai tą patį laiką galima skirti krovimams. Žinoma keliauti verta tik atostogoms, kai laiko neskaičiuoji, keliaujant darbo kelionėms kai laikas = pinigai geriau paimti VDV. Stotelių tinklas jau pakankamai gerai išvystytas. Bet važiuoti pirmą kartą yra didelis hemorojus, nes pastoviai reikia siųstis vis naujas programėles, registruotis, pririšinėt korteles. Aišku keliauti galima tik tuo atveju jeigu auto palaiko greitąjį krovimą bent jau 50kW. Su kokiu senu Leafu iki Vokietijos turbūt savaitę važiuotum 😄 Kelionėse po Europą daug svarbiau krovimo greitis nei baterijos talpa, geriau stoti dažniau, bet trumpiau. Baterijos talpa svarbi jei reikia keliauti po tokias šalis kur krovimo stotelių mažai arba reikia per vieną kartą nuvažiuoti iš Vln į Klp. 
    Tačiau kitas svarbus aspektas - važiuoti elektra labai brangu. Kraunantis iš namų žinoma pigiau, kraunantis darbe išvis gerai, tačiau kelionėse esi priverstas naudotis viešomis mokamomis stotelėmis. Paskaičiavus atstumą ir kiek € išleista krovimams, tai gaunasi 16-17€/100km, kas yra brangu netgi lyginant su benzinu, o dujos važiuoja 3 kartus pigiau. 

    Kokie EV minusai: 
    Jeigu su VDV planuoji kelionę taip, kad piltis pigiausiose degalinėse, tai su EV planuoji kelionę, kad pasiekti stotelę, nežiūrėdamas į kainą. 
    Jeigu su VDV valgai ką nori, kur nori, renkiesi kas pigiau, skaniau ir sveikiau, tai su EV valgai ten kur yra stotelė, dažniausiai tai būna šūdmaistis kaip Makdakas. 
    Su VDV autostradomis važiuoji 120-160km/h (priklausomai nuo auto), su EV 100-120, kas yra ilgai ir nuobodžiai, trukdai kitiems eismo dalyviams. 
    Jei važiuoji vienas, tai didžiąją laiko dalį sėdi telefone ir ieškai stotelių, kas yra nesaugu. 
    Jei sugedo smartfonas ar dingo internetas - pražuvai. 
    EV pasaulis uždarytas pagyvenusiems žmonėms, kurie nesinaudoja smartfonais, nebent važinėti aplink namus. 
    Su EV gali būti eilės stotelėse. 
    Jeigu kelyje baigsis elektra, tai iki degalinės su kanistra nenueisi, liks tik traliukas. 
    Kainuoja brangiai tiek nusipirkt tiek važinėt. Nors konstrukcija žymiai paprastesnė nei auto su VDV, bet kainuoja dvigubai brangiau, kainos dirbtinai išpūstos. 

    EV pliusai: 
    Važiuoja tyliai, maloniai, greitai. 
    Nereikia ryte šildyti, galima iš karto jungti pečiuką. 
    Nereikia keisti alyvos, diržų ir pan. 
    Mažesnė gedimo tikimybė. 
    Galima pasikrauti namie. 
    Veganai rodo laikus 😄 

    Kiti niuansai: 
    Nors pasaulyje egzistuoja begalybė jungčių, bet realybėje stotelėse sutinkamos trys:
    Greitojo krovimo CCS, kurios krauna DC srove ir duoda nuo 50 iki 200kW galios. 
    Lėtesnio krovimo Type 2, kurios krauna AC ir duoda keliasdešimt kW, nors realiai krauna lėčiau, tinkamos krovimui pernakt. Ta pati jungtis kaip CCS, tik mažiau kontaktų. 
    Chademo - greitesnė nei Type 2, bet visiškai kitokia jungtis. 
    Dar Tesla turi savo jungtis. 
    Stotelių paieškai reikia parsisiųsti Plugshare programėlę. 
    Planuojant krovimus reikia visada turėti omenyje, kad stotelė gali neveikti ir turi užtekti range iki sekančios. 

    Ar verta pirkti EV? Jeigu naudoti kaip eUP atveju, nusipirkti pigų kibirą, krauti kasnakt ir važinėt po miestą, tai taip. Tokiu atveju ilgesnėms kelionėms reikia turėti antrą auto. Bet pirkti naują galingą su didele baterija, kurio namie net nepasikrausi pilnai - manau ne, nes km kaina neadekvačiai didelė. Nebent krautis vien nemokamose stotelėse, bet pvz., Vilniuj tokių nėra, bent jau PlugShare nerodo. 

    Visa tai tik mano subjektyvi nuomonė, galite papildyti komentarais 🙂  
  21. Patinka
    guminis sureagavo į hm7 Operatorių naudojamos dažnių juostos   
    MastDatabase nurodyti priskirti operatoriui dažniai, o kaip juos naudos jau kiekvieno reikalas, nebūtinai viešai skelbia. Tai iš CellMapper crowd-sourced informaciją galima susirinkt, kaip tu ir darai.
    Dabartinis pasiskirstymas kiek teko matyt yra toks
    Telia: B1 (20MHz 4G), B3 (20MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 4G), B20 (10MHz 4G), B28 (10MHz 4G/5G DSS), B78 (100MHz 5G)
    Bite: B1 (5MHz 3G + 15MHz 4G), B3 (5MHz 2G + 15MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 3G), B20 (10MHz 4G), B28 (5MHz 4G), B40(20MHz 4G + 60MHz 5G), B78 (100MHz 5G)
    Tele2: B1 (5MHz 3G + 15MHz 4G), B3 (5MHz 2G + 15MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 3G), B20 (10MHz 4G), B78 (100MHz 5G)
  22. Naudinga
    guminis gavo reakciją nuo Lost159 Kapitalinio remonto pradzia.   
    tai imesk ten užklausą, gal būt kažkas atsilieps/pasiūlys paslaugas, jei ne - teks skambinėt 😉
  23. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo EddieWAL Vokietijos IBAN sąskaita   
    greiciausiai, kada nors registravaisi anksciau ir nebaigei registracijos, del kazkokiu priezasciu, buvo ir man taip, per suporta paprasiau kad istrintu mano visus turimus duomenis, tada pavyko viska supildzius is naujo.
  24. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MartynasKu Šviesolaidis internetas. Fastlink, Init, Penki ar tik Telia?   
    Padeda ta pati seka, kaip su mobiliuju tinklu operatoriais, bent jau cgates atveju 😉 tokiu būdu pavyko beveik per pusę susimažinti ju kaina tv+intikas
  25. Patinka
    guminis sureagavo į Stanley Tvora tarp kaimynų   
    Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus. 
    Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄 
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...