Pereiti prie turinio

guminis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    175
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo iPauL Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kam aktualu, 4G neribotas internetas Telia tinkle, Penki.lt siūlo neribota, už tikrai gerą kainą - 9,90e, min 6 mėn sutartis, privalumas kad nepririša ilgam, modemo nuoma +3e (jei reikia), nepratęsus sutarties, jis grąžinamas 😉
    Nebloga alternatyva naudojantiems ežio oho, bet kartais pamirštantiems papildyti sąskaitą 😄
     
     
  2. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo iPauL Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kam aktualu, 4G neribotas internetas Telia tinkle, Penki.lt siūlo neribota, už tikrai gerą kainą - 9,90e, min 6 mėn sutartis, privalumas kad nepririša ilgam, modemo nuoma +3e (jei reikia), nepratęsus sutarties, jis grąžinamas 😉
    Nebloga alternatyva naudojantiems ežio oho, bet kartais pamirštantiems papildyti sąskaitą 😄
     
     
  3. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo iPauL Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kam aktualu, 4G neribotas internetas Telia tinkle, Penki.lt siūlo neribota, už tikrai gerą kainą - 9,90e, min 6 mėn sutartis, privalumas kad nepririša ilgam, modemo nuoma +3e (jei reikia), nepratęsus sutarties, jis grąžinamas 😉
    Nebloga alternatyva naudojantiems ežio oho, bet kartais pamirštantiems papildyti sąskaitą 😄
     
     
  4. Patinka
    guminis sureagavo į Stanley Mano patirtis keliaujant su EV   
    Teko savo eiga parvaryti elektromobilį iš Vokietijos, todėl nusprendžiau aprašyti įspūdžius, kol dar neatvėso 🙂 Bus daug sausų faktų, sorry 😄 

    Iš Vokietijos esu parvaręs kelis šimtus auto, bet elektromobilis buvo pirmas. Prieš ~4m. teko parvarinėti Outlander plug-in, nei Vokietijoje nei Lenkijoje niekur neradau pasikrauti, google maps nieko nerodė, o tinkamų programėlių neturėjau. Krovimo stotelę radau tik Lazdijuose, bet per 40min pasikroviau tiek pat km kiek sunaudojau nuvykimui iš pagr. kelio iki stotelės, taigi visą kelią teko važiuoti vien benzinu. Nesu nei veganas tikintis, kad EV kovoja su klimato atšilimu, nei dyzelgalvis, kuris nevairuoja mašinos jei ji neskleidžia juodų dūmų 🙂 Man patinka senoviniai auto, bet ir nesu nieko prieš technologijas, jeigu jos iš tikro patogios naudoti, o ne skirtos tik dirbtinai išpūsti automobilio vertę. Neteko turėti EV kaip nuosavo auto, bet teko pavažinėti su klientų auto, taip pat teko išsinuomoti savaitei VW eUP. Kraudavau kasnakt namie, ryte įsėdus į mašiną būdavo pilna baterija ir 120km range, išvažiavus į miestą reikalais ir grįžus atgal likdavo kiek mažiau nei pusė, apie 50km. Nors šis konkretus modelis nepatiko, bet tokią EV turėjimo koncepciją užskaitau, neskaičiavau €/100km, bet kad tą mėnesį stipriai pakiltų elektros sąskaita nepastebėjau. Pats važiavimas EV irgi patiko, važiuoja tyliai, nereikia šildyt, galima iš karto jungt pečių ir spaust dugną. Ir kas svarbiausia, kad reakcija į gazą momentinė, jokių pavarų perjungimų, gal įsibėgėjimas iki 100 nėra pats geriausias, bet auto vikresnis nei tarkim 5.7 V8. 

    Taigi, mašina Hyundai Ioniq 5, 2022m., rida 3575km. Startas šalia Erfurto. Gavau mašiną su 80% bateriją ir ~241km range. Važiavimo greitis 110km/h pagal spidometrą arba 106km/h pagal GPS, neskaitant greičio ribojimų. 
    Pirmas krovimas Ionity stotelėje Linthe. Baterijos likutis 25% / 76km, rida 3773km. Nuvažiuota 198km, o range sumažėjo tik 165km, (kas yra labai gerai, nes kiek buvau susidūręs prieš tai - elektromobiliai rodydavo per daug optimistiškai ir realus nuvažiuojamas atstumas būdavo mažesnis nei range). Parsisiunčiau programėlę, bet pririšti banko kortelę pavyko tik iš kažkelinto karto, kelis kartus nuskaičiavo autorizacijos mokestį 1€, krovimą pavyko pradėti irgi tik ne iš pirmo karto, viso užtrukau gal 10min. Dar supratau, kad krovimo laidas labai trumpas ir prie stotelės reikia privažiuoti būtent tuo kampu kur yra lizdas. Palyginimui Leaf lizdas esantis pačiam priekyje buvo patogiau. Tikėjausi tik šiek tiek pasikrauti kol valgysiu, bet mano nuostabai po 50min baterija jau buvo įkrauta 100%, range 335km. Krovimo kaina 46,54€. 
    Bevažiuojant užfiksavau 25% baterijos likutį nuvažiavus 266km. Nesunku suskaičiuoti, kad sąnaudos gaunasi 17,50€/100km. 
    Antras krovimas jau Lenkijoje Poznan, nuvažiuota 319km, likutis 6% / 18km. Šį kartą range parodė tiksliai. Nebijojau atvažiuoti su mažu likučiu, nes aplinkui dar rodė ne vieną krovimo stotelę. Stotelė populiariausio tinklo Greenway. Parsisiųsti programėlę ir pririšti kortelę pavyko greitai, bet paleisti krovimą irgi pavyko tik iš antro karto. Sekantis sustojimas suplanuotas Wrzesnia, kur turėjau reikalų porai valandų, iki jos km nedaug, bet reikia pasikrauti daugiau, nes ten tik viena stotelė ir jei ji neveiks - aplinkui artimu spinduliu nėra nei vienos. Krovimas truko 27min, kaina 25,59€, likutis 59% / 189km. 
    Atvažiavus į Wrzesnia mano atsargumo planas pasitvirtino, nes stotelė su programėle neveikia, tik su kortele, kaip tik privažiavo ukrainietis pasižiūrėti ar stotelė veikia, nes jau trečią dieną neveikia, problemos nesutvarko, o jo Tesla stovi su 30km likučiu ir iki kitos stotelės nuvažiuoti neužteks. Taigi vietoje to, kad automobilis krautųsi kol buvau užsiėmęs kitais reikalais - teko startuoti su apytuščia bateriją ir po to gaišti laiką prie stotelės. 
    Šį kartą padidinau greitį iki 120km/h, sąnaudos pakilo nuo 20-21 iki 23kWh/100km. 
    Trečias krovimas Orlen degalinėje prie Konin. Nuvažiuota 103km, likutis 29% / 85km. Nors tą neadekvačiai brangią kelio atkarpą visada apvažiuoju (6€ už 35km), šį kartą teko važiuoti ja, nes tik ten buvo greita 100kW stotelė, o jau buvo vėlu ir reikėjo greitai pasikrauti, kad spėti į viešbutį. Atvažiavęs laikinai pasidžiaugiau, kad jau turiu Orlen programėlę, taigi viskas užtruks greičiau, bet tik vėliau sužinojau, kad su ja EV nepakrausi, tam reikia atskiros programėlės, kurios negaliu parsisiųsti, nes neva netinka mano regionui. Šiaip ne taip pavyko parsisiųsti į kitą telefoną, iš antro karto pavyko pririšti kortelę, iš antro karto pavyko paleisti krovimą. Viso užtrukau beveik pusvalandį, kol pavyko pradėti krauti. Krovimo kaina 21,84€, likutis 70% / 228km. 
    Kitą dieną važiuodamas primečiau atstumą iki sekančios greitos stotelės, kuris buvo ant ribos rodomam range, todėl pabandžiau važiuoti 100km/h, kad išaugtų range ir pasiekčiau stotelę, bet sąnaudos stipriai nesumažėjo (iki 19,5). Važiuoti autostradoje tokiu greičiu neįmanoma, važiuoji vos greičiau nei fūros, turi pastoviai stabdyt, kad praleisti kitus arba gazuoti, kad spėti aplenkti. Pamatęs, kad jau range užtenka pasiekti stotelei neiškenčiau ir grįžau į 110km/h, kas vistiek gerokai per lėtai nei esu įpratęs. 
    Ketvirtas krovimas Varšuvoje, pasirinkau greitą stotelę prie prekybos centro, kad kol kraus galima būtų apsipirkti. Deja, atvažiavus greitasis ir lėtesnis laidai buvo užimti, o trečias laidas netiko. Nuvažiavus į kitą stotelę aplinkui nieko nebuvo, teko tuščiai sėdėti mašinoje. Stotelė Orlen, šį kartą krovimas pasileido be trikdžių, tačiau programėlė nerodė kiek pakrauta. Nuvažiuota 241km (vėl daugiau nei buvo range). Atvažiavus likutis 4% / 15km, išvažiavus 57% 183km, krovimo kaina 25,52€. 
    Penktas krovimas Lomzoje, Greenway stotelėje. Nuvažiuota 143km, likutis 15% / 45km. Sunkiai sekėsi rasti stotelę, teko apvažiuoti tris ratus aplink didelį požeminį parkingą, nes programėlėje buvo klaidinančios instrukcijos. Bent jau krovimas pasileido greitai. Programėlė irgi nerodė krovimo būsenos, tik kažkuriuo metu atėjo pranešimas, kad krovimas nutrauktas. Krovimo laikas 125min, kaina 50,56€, likutis 100% / 350km. 
    Toliau grįžtant per Augustavą baterijos būtų užtekę iki Vilniaus, tačiau nusprendžiau važiuoti naujais keliais pro Suwalkus dėl saugumo, nes naktį važiuoti pro mišką kur pastoviai iššoka stirnos ant kelio nesinorėjo. Kadangi maršrutas pailgėjo 50km, tai reikėjo pasikrauti dar kartą, nusprendžiau tai suderinti su vakariene. Sustojau Suwalkuose, vėl Greenway, nuvažiuota 151km, likutis 52% / 160km. Kadangi šį kartą man trūksta tik keliasdešimties kilometrų ir nesinori mokėt už brangią elektrą, man nereikia pilnos baterijos, todėl pasirinkau lėtesnę jungtį. Deja, per 41min pakrovė vos 29km, ko vistiek neužteks iki namų. Kaina 3,47€, likutis 61% / 189km. 
    Paskutinis krovimas buvo Žiežmariuose, nemokamoje stotelėje, duoda pusvalandį, greitis 51kW. Per 21min pasikroviau +64km.  
    Namus pasiekiau su 11% / 29km ir pastačiau krautis ant rozetės. Po 19,5val buvo likutis 39% / 120km, po 39h17min likutis 67% / 215km, kas lygu ~4,7km/val. 

    Prieš tai buvau įsitikinęs, kad EV ekonomiški, tačiau keliauti jais praktiškai neįmanoma, nebent važiuojama į nuotykį. Dabar savo nuomonę pakeičiau. Keliauti tikrai įmanoma, kelionės laikas nestipriai pailgėja, pvz., važiuojant į vidurio Vokietiją vistiek reiktų vienos nakvynės, tai su EV irgi užtektų vienos, tik kad atvažiuotum kažkiek valandų vėliau. Va jau į kokį Berlyną su VDV galima nuvažiuoti be nakvynes, su EV manau kol kas nepavyktų. Vistiek važiuodamas VDV stoji valgyt, į tualetą ar apsipirkt, tai tą patį laiką galima skirti krovimams. Žinoma keliauti verta tik atostogoms, kai laiko neskaičiuoji, keliaujant darbo kelionėms kai laikas = pinigai geriau paimti VDV. Stotelių tinklas jau pakankamai gerai išvystytas. Bet važiuoti pirmą kartą yra didelis hemorojus, nes pastoviai reikia siųstis vis naujas programėles, registruotis, pririšinėt korteles. Aišku keliauti galima tik tuo atveju jeigu auto palaiko greitąjį krovimą bent jau 50kW. Su kokiu senu Leafu iki Vokietijos turbūt savaitę važiuotum 😄 Kelionėse po Europą daug svarbiau krovimo greitis nei baterijos talpa, geriau stoti dažniau, bet trumpiau. Baterijos talpa svarbi jei reikia keliauti po tokias šalis kur krovimo stotelių mažai arba reikia per vieną kartą nuvažiuoti iš Vln į Klp. 
    Tačiau kitas svarbus aspektas - važiuoti elektra labai brangu. Kraunantis iš namų žinoma pigiau, kraunantis darbe išvis gerai, tačiau kelionėse esi priverstas naudotis viešomis mokamomis stotelėmis. Paskaičiavus atstumą ir kiek € išleista krovimams, tai gaunasi 16-17€/100km, kas yra brangu netgi lyginant su benzinu, o dujos važiuoja 3 kartus pigiau. 

    Kokie EV minusai: 
    Jeigu su VDV planuoji kelionę taip, kad piltis pigiausiose degalinėse, tai su EV planuoji kelionę, kad pasiekti stotelę, nežiūrėdamas į kainą. 
    Jeigu su VDV valgai ką nori, kur nori, renkiesi kas pigiau, skaniau ir sveikiau, tai su EV valgai ten kur yra stotelė, dažniausiai tai būna šūdmaistis kaip Makdakas. 
    Su VDV autostradomis važiuoji 120-160km/h (priklausomai nuo auto), su EV 100-120, kas yra ilgai ir nuobodžiai, trukdai kitiems eismo dalyviams. 
    Jei važiuoji vienas, tai didžiąją laiko dalį sėdi telefone ir ieškai stotelių, kas yra nesaugu. 
    Jei sugedo smartfonas ar dingo internetas - pražuvai. 
    EV pasaulis uždarytas pagyvenusiems žmonėms, kurie nesinaudoja smartfonais, nebent važinėti aplink namus. 
    Su EV gali būti eilės stotelėse. 
    Jeigu kelyje baigsis elektra, tai iki degalinės su kanistra nenueisi, liks tik traliukas. 
    Kainuoja brangiai tiek nusipirkt tiek važinėt. Nors konstrukcija žymiai paprastesnė nei auto su VDV, bet kainuoja dvigubai brangiau, kainos dirbtinai išpūstos. 

    EV pliusai: 
    Važiuoja tyliai, maloniai, greitai. 
    Nereikia ryte šildyti, galima iš karto jungti pečiuką. 
    Nereikia keisti alyvos, diržų ir pan. 
    Mažesnė gedimo tikimybė. 
    Galima pasikrauti namie. 
    Veganai rodo laikus 😄 

    Kiti niuansai: 
    Nors pasaulyje egzistuoja begalybė jungčių, bet realybėje stotelėse sutinkamos trys:
    Greitojo krovimo CCS, kurios krauna DC srove ir duoda nuo 50 iki 200kW galios. 
    Lėtesnio krovimo Type 2, kurios krauna AC ir duoda keliasdešimt kW, nors realiai krauna lėčiau, tinkamos krovimui pernakt. Ta pati jungtis kaip CCS, tik mažiau kontaktų. 
    Chademo - greitesnė nei Type 2, bet visiškai kitokia jungtis. 
    Dar Tesla turi savo jungtis. 
    Stotelių paieškai reikia parsisiųsti Plugshare programėlę. 
    Planuojant krovimus reikia visada turėti omenyje, kad stotelė gali neveikti ir turi užtekti range iki sekančios. 

    Ar verta pirkti EV? Jeigu naudoti kaip eUP atveju, nusipirkti pigų kibirą, krauti kasnakt ir važinėt po miestą, tai taip. Tokiu atveju ilgesnėms kelionėms reikia turėti antrą auto. Bet pirkti naują galingą su didele baterija, kurio namie net nepasikrausi pilnai - manau ne, nes km kaina neadekvačiai didelė. Nebent krautis vien nemokamose stotelėse, bet pvz., Vilniuj tokių nėra, bent jau PlugShare nerodo. 

    Visa tai tik mano subjektyvi nuomonė, galite papildyti komentarais 🙂  
  5. Patinka
    guminis sureagavo į hm7 Operatorių naudojamos dažnių juostos   
    MastDatabase nurodyti priskirti operatoriui dažniai, o kaip juos naudos jau kiekvieno reikalas, nebūtinai viešai skelbia. Tai iš CellMapper crowd-sourced informaciją galima susirinkt, kaip tu ir darai.
    Dabartinis pasiskirstymas kiek teko matyt yra toks
    Telia: B1 (20MHz 4G), B3 (20MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 4G), B20 (10MHz 4G), B28 (10MHz 4G/5G DSS), B78 (100MHz 5G)
    Bite: B1 (5MHz 3G + 15MHz 4G), B3 (5MHz 2G + 15MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 3G), B20 (10MHz 4G), B28 (5MHz 4G), B40(20MHz 4G + 60MHz 5G), B78 (100MHz 5G)
    Tele2: B1 (5MHz 3G + 15MHz 4G), B3 (5MHz 2G + 15MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 3G), B20 (10MHz 4G), B78 (100MHz 5G)
  6. Naudinga
    guminis gavo reakciją nuo Lost159 Kapitalinio remonto pradzia.   
    tai imesk ten užklausą, gal būt kažkas atsilieps/pasiūlys paslaugas, jei ne - teks skambinėt 😉
  7. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo EddieWAL Vokietijos IBAN sąskaita   
    greiciausiai, kada nors registravaisi anksciau ir nebaigei registracijos, del kazkokiu priezasciu, buvo ir man taip, per suporta paprasiau kad istrintu mano visus turimus duomenis, tada pavyko viska supildzius is naujo.
  8. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MartynasKu Šviesolaidis internetas. Fastlink, Init, Penki ar tik Telia?   
    Padeda ta pati seka, kaip su mobiliuju tinklu operatoriais, bent jau cgates atveju 😉 tokiu būdu pavyko beveik per pusę susimažinti ju kaina tv+intikas
  9. Patinka
    guminis sureagavo į Stanley Tvora tarp kaimynų   
    Kaimynas iš dalies teisus - užsibarikaduoji aklinom tvorom iš visų pusių, tada savo kieme jautiesi kaip kalėjime 🙂 Užsitvert nuo gatvės dulkių ir praeivių žvilgsnių viskas ok, bet su kaimynais manau užtenka gražios žemos tvorelės ar gyvatvorės. Pasodinčiau tik aukštas tujas tarp vienas kito langų, kad nereiktų kasdien užuolaidų traukt. Mieste naujuose rajonuose išvis dauguma be užuolaidų gyvena ir nesiparina 😄 Kai būnu Žemaitijoje atkreipiu dėmesį, kad ten žmonės išvis be tvorų gyvena, kažkaip daug jaukiau viskas atrodo nei pas mus. 
    Nebent kaimynas asocialus, kieme bomžynas ir nenori to matyt 😄 
  10. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MattFreeman Dviračių servisai Kaune   
    kur tau arčiau 🙂 abiejuose dirba savininkai, dviračių mėgėjai, mynėm kadais kartu 🙂 
    Dabar ne pats tinkamiausias metas servisui, nebent turi laiko laukti, aš rimtesnius darbus ziemai planuoju arba kai vasara i antra puse, tada laisviau, be streso 🙂
  11. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MattFreeman Dviračių servisai Kaune   
    Giedriaus servisas Vydūno al prie KTU bendrabuciu, man čia labiausiai patinka, Drobes g, Tvarkingas dviratis, zinoma ir daugiau vietų yra.
  12. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo prodeje Eshopwedrop bankrutuoja?   
    Siandien paėmiau siuntas per juos siustas venipake.
  13. Patinka
    guminis sureagavo į evaldas325 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Va būtent, kad aš jau net neįsivaizduoju ar yra vietovė kur Bitės tinklas 4G duomenų abonentams  veikia normaliu greičiu.  Iš patirties - populiariame Kauno priemiestyje 4G korta tragiškai veikė, teko žmones perkelt į Telia.  Lyg ir Bitės abonentas šalia stovėdamas su speedtest parodo pusėtinai normalų greitį, bet per 4G modemą  interneto SIM kortelė nepriklausomai nuo dažnių (ar 800 ar 2600), su agregacija ir be jos, vistiek vos 1Mbps su timeoutais spaudžia vakare, o kartais net ir dieną. Tai išvada kaip ir aiški.
    O pats turiu Bitę/Interselą nutolusioje vietovėje viduryje miško nuo 2020m.   Kaimiška vietovė, vienintelis ryšio bokštas už 5km, tik B20 (800MHz) bandas,  jokių kitų 4G Bitės dažnių nerasta, apie CA net minčių nėra. Čia tas pats band`as, kurį Bitė prieš 11 metų pigiau įsigijo su baisiniais įsipareigojimais.   Speedtestas spaudė geromis dienomis max iki 30mbps ant B20 10MHz juostos.   Bet kaip ir visur kitur pas Bitę, pernai jau pradėjo nebevalint vakarais, IPTV nebepažiūrėsi, net brausint nebeįmanoma.  Streamą jau transkodinu iki 1.5Mbps, po to iki 480p/720kbps ir vistiek ištisai trūkčioja. Ir taip kasdien. Speedtestas vakare krenta iki  1-2mbps palyginus su vidutiniškai apie 20mbps dieną.    O tuo tarpu prasiskanavus eterį matau, kad viduryje miško Telia be B20 ir B8 dar ir ant B3, B1 dažnių transliuoja.  Ir net Telios 5G (ant atlaisvintų žemų dažnių).
    Ką norių pasakyt -  apsidžiaugiau, kad pagaliau ir man Bitė pakėlė kainą. Kokybė krenta, kaina kyla. Mat vis tingėdavau lipt ant kopėčių pakeisti SIM kortelę modeme.   Pagaliau pabėgsiu nuo šio technologiškai atsilikusio ir gobšaus operatoriaus.  Tas Bitės rant`as apie investicijas į kokybę  prasilenkia su logika. Realiame gyvenime ir normalioje rinkoje pirma kokybiška prekė patiekiama, tada pinigus klientai moka - ne atvirkščiai.
  14. Patinka
    guminis sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Vat tai tu nesuvoki. Mano geriausias draugas dirba Bitėje. Sako yra paprastas dalykas, vienas ar 5 ar 10 klientų jei skundžiasi, niekas nieko nedarys. Turi būti ekonominė logika. Jei pasiskųs 100 klientų, kurie moka po 20 Eur/mėn, va tada gali būti imamasi veiksmų, o dėl vieno dar kelių niekas nieko nedarys. Plius jie mato kad kai kurios stotys "eina lubom" bet viskas tame yra ok, nes be didelių investicijų nieko jie pakeisti negali ir tiek. Kur jau yra 5G gali pasiūlyti ant 5G pereiti. Tai mano atveju perėjau į ežį ir problemos baigėsi su sparta.
    Tad geriausias variantas yra "eina n... tokie tiekėjai" t.y. keiti tiekėją į kitą ir problema išsisprendžia. 😉 
  15. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo emexas Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Taip, Ežys tai Telia 4G tinkle.
  16. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    jei 4G namų internetas, tai slaptas Ežio neribotas planas, ne kart čia minėtas, geriau nerasi.
  17. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    tai paziurek per viena posta IgnasA parašė 😉
  18. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    tai paziurek per viena posta IgnasA parašė 😉
  19. Patinka
    guminis sureagavo į IgnasA Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Gal kam bus naudinga. Gavęs laišką dėl pakeltų Bitės įkainių, perkėliau nr. į Ežį, tada paskambino Bitės konsultantė ir pasiūlė 5G planą su 20gb už 4.5€ arba 200gb už 7.5€. Grįžau atgal 😄
    Beje greitis super
     

  20. Patinka
    guminis sureagavo į l781 Telia 2Gbps internetas   
    visiems tokiems "ale-konsultantams" aš užduodu vieną ir tą patį klausimą - o tu realiai tikrinai/analizavai savo routerio/modemo WAN interfeiso grafikus, ir ar žiūrėjai kiek išnaudoji iš savo 100 Mbps / 300 Mbps / 1000 Mbps arba 2000 Mbps interneto linijos?
    Prašau 1 šeimos optikos 1000 Mbps optikos įvadą turinčios linijos 30 dienų realių srautų grafikas (4 asmenys, 4 smartphone, 1 tabletas, 2 kompai, 1 IPTV priedėlis):
    matosi, kad 2024-01-05 d. buvo pasiektas MAX linijos apkrovimas, ir jis siekė 9.00 Mbps greitaveiką, t.y. išnaudojo tik 0.90% visos linijos greitaveikos:

    Prašome - srautų statistika per pastarąsias 30 dienų, kuriuos išnaudojo 19 šeimų: realiai suvartojamų srautų: max buvo suvartojimas 78.80 Mbps 2023-12-15 d.:

    Štai reali 30 pastarųjų dienų srautų išnaudojimo diagrama: 219 šeimos ūkių, piko momentu 2023-12-26 d. buvo išnaudota: 545.40 Mbps trafikų:

    Štai 711 šeimų per pastaruosius 30 dienų realus srautų išnaudojimo grafikas: max 1310 Mbps piko metu: 2023-12-17 d.:

    Suvestinė:
    pirmas grafikas: 1 šeima sunaudojo MAX sunaudojimas nbuvo: 9.00 Mbps / 1 = 9.00 Mbps;  antras grafikas: 19 šeimų vidutiniškai MAX sunaudojimas buvo: 78.8 Mbps / 19 = 4.15 Mbps; trečias grafikas: 219 šeimų vidutiniškai MAX sunaudojimas buvo: 545.40 Mbps / 219 = 2.49 Mbps; ketvirtas grafikas: 711 šeimų vidutiniškai MAX sunaudojimas buvo: 1310.00 Mbps / 711 = 1.84 Mbps. Išvada: ISP pardavimo vadybininkams visuomet naudinga pardavinėti didesnius teorinius MAX greičius (nes didesnis planas - brangiau kainuoja). Tačiau sekamos "pasakėlės" pencininkams, kad padidinus optinio įvado greitaveiką nuo 100 Mbps iki 300 Mbps - realiai  neduoda jokio impacto naudojamai paslaugai (juk www.delfi.lt kaip atsivertė per 3-4-5 sekundes, taip ir atsivertinėja per 3-4-5 sekundes): o realus srautų suvartojimas upgreidinus planą - pas tipinį vartotoją - nepadidėja. Tiesiog per www.matuok.lt MAX greičio skalė atsilenkia ne iki 100Mbps bet iki tarkime 300Mbps. 
    Visuomet rekomenduoju vartotojams investuoti ne į plano upgreidą, bet į wifi skleidžiančio routerio upgreidą, nes:
    namuose esančių įrenginių skaičius nuosekliai didėja netgi ir pas pencininkus; seno "pigučio" 5-is metus siekiančio routerio gebėjimas skleisti stabilų WiFi signalą su metais - degraduoja. Dabar "nukryžiuokite mane" už tokią "nepopuliarią nuomonę"! 
  21. Patinka
    guminis sureagavo į MattFreeman Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Aš asmeniškai nesidomėjus tikėjausi improvemento nuo 4G į 5G ir tuo pačiu geresniu greičiu, stabilesnio ryšio, bet iš principo tai tas pats, kas buvo prieš tai, tik su "5G" marketingu. 😀
  22. Patinka
    guminis sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Nežinau prasmės nešiojamo interneto? Gal ankščiau, kai mob internetas kainuodavo kosmosą, būdavo patogu turėti nešiojamą internetą, ir dalintis kartu su šeimos nariais ar kolegomis kai keliauji. Bet dabar mob internetas europoje ir lietuvoje kainuoja centus. o mob internetą naudoti namie kaip stacionarų galima, bet ... keistoka. Nes atsiradus tokiems įrenginiams kaip nokia fastmile - mobilaus interneto lygis pakilo iki per plauką nuo šviesolaidžio
  23. Patinka
    guminis gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    manau, kad čia verslas, panašų turiu T2, savitarnoj taip pat būna įdomių pasiūlymų, bet kai pasakai kad privačiam reikia - negalim 🙂
  24. Patinka
    guminis sureagavo į Zmogus2 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    O tai ką jie čia gero siūlo, kastruotas iki 100 mbs internetas tai neva kažkas tai tokio? Juolab jų tinkle ir tokio greičio neregėsi (daugumoje atvejų). Kur geras Telia signalas Ežys neribotas už tą pačią kainą veiks kur kas geriau.
  25. Patinka
    guminis sureagavo į hm7 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    po tiek jau seniai dalina kai išeini ir nutrauki sutartį kad sulaikyti, tai nėra kažkokia speciali kaina.
    pakels nieko nedarantiem kainas, galės naujiem klientam ir tiek kurie pasiskundžia dar sumažint kainas.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...