-
Pranešimai
34 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Reputacijos išklotinė
-
ritalau sureagavo į Bitro Facebook, Instagram ir LinkedIn marketingas
Puiki specialistė, kuri pasiūlė įdomių ir efektyvių marketingo sprendimų - rekomenduoju.
-
ritalau gavo reakciją nuo Impaler Ar like'ai ateityje dings?
Dar prieš žengiant į 2020-uosius būta nemažai chaoso dėl Instagram sprendimo neberodyti like‘ų skaičiaus. Atrodo menka, bet vartotojams itin reikšminga detalė, kuri per socialinių medijų gyvavimo ciklą tapo socialinės validacijos ir statuso simboliu. Kaip teigė Instagram CEO Adam Mosseri, šio pokyčio tikslas buvo panaikinti emocinį spaudimą ir dėmesio konkurenciją.
Toks drastiškas dėmesio bambagyslės nukirpimas buvo gražus gestas psichologinei vartotojų sveikatai, tačiau žvelgiant iš verslų ir skaitmeninės reklamos specialistų perspektyvos, pokyčiai privertė iš naujo pasverti ir perdėlioti komunikacijos metrikų prioritetus. Neatmetu galimybės, kad perversmo diskomfortas tęsis, nes tendencija slėpti interakcijas skamba ir kitų kompanijų-milžinių lūpomis: identiški Facebook testavimai Australijoje prasidėjo dar 2019 rudenį, o Twitter CEO taip pat yra užsiminęs apie svarstymą eliminuoti like‘us. Kas bus toliau? Nenustebčiau, jei Jeff Weiner irgi šoktų į šį traukinį. O kaip manote jūs?
Taip pat kas liečia įsitraukimą - šiuo metu atlieku tyrimą apie B2C komunikacijos Facebooke efektą vartotojams. Labai kviečiu užpildyti anoniminę vos poros minučių anketą. Jeigu forume atsiras susidomėjusių ta tema - mielai pasidalinsiu tyrimo rezultatais ir įžvalgomis. Ačiū. Anekta čia: https://forms.gle/YF9iwiZiChAfieeWA
-
ritalau gavo reakciją nuo Impaler Ar like'ai ateityje dings?
Dar prieš žengiant į 2020-uosius būta nemažai chaoso dėl Instagram sprendimo neberodyti like‘ų skaičiaus. Atrodo menka, bet vartotojams itin reikšminga detalė, kuri per socialinių medijų gyvavimo ciklą tapo socialinės validacijos ir statuso simboliu. Kaip teigė Instagram CEO Adam Mosseri, šio pokyčio tikslas buvo panaikinti emocinį spaudimą ir dėmesio konkurenciją.
Toks drastiškas dėmesio bambagyslės nukirpimas buvo gražus gestas psichologinei vartotojų sveikatai, tačiau žvelgiant iš verslų ir skaitmeninės reklamos specialistų perspektyvos, pokyčiai privertė iš naujo pasverti ir perdėlioti komunikacijos metrikų prioritetus. Neatmetu galimybės, kad perversmo diskomfortas tęsis, nes tendencija slėpti interakcijas skamba ir kitų kompanijų-milžinių lūpomis: identiški Facebook testavimai Australijoje prasidėjo dar 2019 rudenį, o Twitter CEO taip pat yra užsiminęs apie svarstymą eliminuoti like‘us. Kas bus toliau? Nenustebčiau, jei Jeff Weiner irgi šoktų į šį traukinį. O kaip manote jūs?
Taip pat kas liečia įsitraukimą - šiuo metu atlieku tyrimą apie B2C komunikacijos Facebooke efektą vartotojams. Labai kviečiu užpildyti anoniminę vos poros minučių anketą. Jeigu forume atsiras susidomėjusių ta tema - mielai pasidalinsiu tyrimo rezultatais ir įžvalgomis. Ačiū. Anekta čia: https://forms.gle/YF9iwiZiChAfieeWA
-