Pereiti prie turinio

Rickas

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Čia Iš 1a.lt :winner: Bėje, nėra net veržlių, klijuosi korposą tai ir visą kitą prisiklijuosi. Kitaip tariant, nepilnos komplektacijos ir su skyle korpuse. Kodėl man taip „sekasi“? :angry:
  2. Tai pirma mintis, kuri šovė į galvą. Man jie sako, kad gamintojas diagnostiko neatliko, nes moba mechaniškai pažeista, todėl tipo neturi jokios išvados. Man atrodo, kad jie jos net niekur nesiuntė. Vistiek manau susisieksiu su asrock support'u ir pabandysiu išsiaiškinti ar ji iš viso buvo ten nusiusta. Beje aš mobos neturiu, ji vis dar pas juos, tai nežinau, ar iš viso dar veikia.
  3. Paklausiau serviso kelių klausimų, dar niekuo nekaltinu, o jau ginasi kokie pas juos meistrai kompetentingi :D Paprašiau duoti kontaktus, kur siuntė diagnostikai, tai atšovė, kad neturi kontaktų :D
  4. 8 mėnesius šūdą malė, kad tipo išsiuntė gamintojui į servisą, todėl ilgai užtruks. Dabar patys rašo, kad niekur nesiuntė, nes matai iš korpuso ištraukiau varšto neatsukęs...... Aš jiem kartu su moba išsiunčiau lapą su mano žodžiais aprašytu gedimu, bei parašu, įdomu ar dar turi. Papildau. Teigia, kad išsiuntė į gamintojo servisą ir atseit gamintojo servisas nustatė šį mechaninį pažedimą ir panaikino garantiją
  5. 20 eurų, nes ne brokas. O jeigu jų užklauščiau parodyti diagnostikos išvadas, o ne žodi el.pašte? Nes kaip suprantu, jie siuntė kažkur į užsienį, jeigu siuntė.
  6. Šiandien gavau naujienų el. paštu, kad moba pažeista mechaniškai ir garantinė negalioja... Gavau špygą į snukį ir dar susimokėti už diagnoze tikriausiai turėsiu. Geras patarimas, jeigu vėl kažkas panašaus atsitiks, tai taip ir padarysiu.
  7. Pabandysiu kontaktuoti su parduotuve ir jų garantiniu, kai turėsiu kokių naujienų pasidalinsiu.
  8. Kaip turėčiau elgtis? Noriu atgauti pinigus. Susirinkau dalimis naują kompą, sudėjus veikė be priekaištų apie dvi savaites. Atsirado brokas: savaime pradėjo restartuotis (visiškai random, tik juodas ekranas kraunasi iš naujo) neprašytas, po pirmo restart restartai tesiasi kas 10 minučių. Išsiunčiau pagrindinę plokštę į garantinį ir paprašiau grąžinti pinigus. Žinoma jie atsisakė grąžinti, nes prekė jau naudota. Nusipirkau iš kitur kitą mobo, tai kompas jau 4 mėnesiai veikia be priekaištų. O brokuota jau šeštas mėnesis garantiniam ir jokių žinių. Papildymas 2018-11-20. Po 8 mėnesių garantin
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...