Pereiti prie turinio

Indas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    29
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    66.7%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Indas sureagavo į Paulius. Ką dirbate ir kiek uždirbate?   
    Perekupas 5k :D
  2. Patinka
    Indas sureagavo į sydzei Kopenhagos gidas   
    Ta proga, jog bilietai Kaunas - Kopenhagą yra pigūs (iki 20€ pirmyn atgal) ir daug žmonių klausinėjo, ką veikti Danijoje, Kopenhagoje, tad stengsiuosi kuo plačiau aprašyti viską. Nesu lietuvių kalbos ekspertas, tad nepykite dėl rašybos. Taip pat aš nesu gidas, gyvenu čia ir dalinuosi tai, kas patiko mano pažįstamiems, kuriems aprodžiau Kopenhagą.
     
    Tai yra tik mano rekomendacijų rinkinys ir nebūtina juo vadovautis, visad galite atlikti savo research.
    _______________________________
    PRIEŠ KELIONĘ
    Ar reikia keistis eurus į kronas ir turėti grynų? Nebūtina, visur galima atsiskaityti kortele, ką ir rekomenduočiau, nes patogu ir greita.
     
    Ar reikia pasimokinti danų kalbos, frazių? Visiškai nebūtina, visi be problemų kalba angliškai, jeigu norite, galite išmokti frazių tik dėl mandagumo.
     
    Kokios kainos? Iškarto perspėju, jog su lietuvišku atlyginimu viskas gali atrodyti brangiai, viskas yra kronomis, tad norint sužinoti kainą eurais, dalinkite iš 7,45.
     
    Visiem labiausiai rūpimas klausimas: O KOKS ORAS? Nenoriu nuliūdinti, bet dažnai oras nėra palankus, pasiruoškite atšiauriam orui, t.y. dažniausiai didelis vėjas, lietus (nesmarkus, retai lyja stipriai). Tad jei keliaujate žiemos, rudens, pavasario metu, pasiruoškite atsakingai, taip pat orus visada galite pasitikrinti internete, kadangi nebūna visada taip niūru, kaip minėjau.
     
    ______________________________________
    Jūsų lėktuvas nusileidžia Kopenhagos oro uoste ir tikriausiai pirma mintis keliauti į savo gyvenamą vietą pasidėt visas manatkes. Viskas labai paprasta, tiesiog sekate rodykles link išėjimo ir Metro. Pakeliui į metro turėtumėt nusipirkti bilietą iki tam tikros stotelės, didelė tikimybė, kad tai Kongens Nytorv (8 stotelės) arba Nørreport (9 stotelės), ten nuvykus yra viskas kojom įveikiamu atstumu. Bilietų aparatai atrodo štai taip:
     

     
    Bilietas kainuos 36kr (4,83€). Įsigiję bilietą, žingsniuojat į metro ir lipat į bet kurį, galimybės pasiklysti nėra, kadangi visi važiuoja į ta pačią pusę (Vanløse).
     
    JEIGU JŪSŲ VIEŠBUTIS NĖRA CENTRE T.Y. šalia Nørreport ar Kongens Nytorv, visada galite gauti instrukcijas įsivedus savo norimą kelionės vietą Google Maps paspaudus viešo transporto mygtuką.
     
    SVARBU, skaitykite, kas parašyta, neužtenka pamatyti B ar C traukinį, stebėkite kokia turi būti galutinė stotelė ir ar ji atitinka jūsų nurodytas instrukcijas Google Maps, tada važiuokite.
     
    SVARBU, visad įsigykite bilietą keliaujant bet kur, sustabdžius kontrolei gresia 750kr (100€), nebent mokate puikiai meluoti ir įtikinti kontrolę, jog neturite dokumentų prie saves, bet galimai nepavyks, kadangi važiuojate iš oro uosto.
    _____________________________________
    Pasidėjus visas šmutkes ir čiumodanus, kyla klausimas TAI KĄ VEIKT? Veiklos yra labai daug, priklausomai nuo jūsų poreikių, motyvacijos ir kiek laiko būsite Kopenhagoje.
     
     
    CHRISTIANIA (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Freetown_Christiania)
    5 minutės pėškomis nuo Christianshavn metro stotelės.
    Turbūt nekartą girdėjot pasakojimų apie kristianiją, jeigu neapsilankot čia, reiškias nebuvote kopenhagoje. Primenu, jog marihuana nėra legali Danijoje, tad jei norite įsigyti do it at your own risk. Čia tikriausiai vienintelė vieta, kur gali prireikti grynūjų, už 50kr (6,7€) gausite maišelį apie 1,5g (nesveria, deda iš akies, būna visaip), taip pat yra galimybė įsigyti ir pre-rolled jointų už tą pačią kainą. SVARBU: nefotografuoti ir nefilmuoti, už tai jus gali užpulti, dažniausiai vietiniai stebi ir tiesiog paprašys jūsų ištrinti visą medžiagą. Tad tiesiog mėgaukites aplinka.
     
    TIVOLI(https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tivoli_(Copenhagen))
    Prie pat centrinės stoties.
    Taip pat dar vienas Kopenhagos simbolis, kuriame siūlau apsilankyti. Iėjimas kainuos 130kr (17,44€), tai yra paprastas bilietas, galėsite pasivaikščioti po teritoriją, pasidaryti begalę nuotraukų. Tiem, kas mėgsta atrakcijas, siūlau pirkti Unlimited ride ticket, kaina 245kr (32,88€). Su šiuo bilietu galėsite neribotai bandyti vietines pramogas, visus atrakcionus galite susirasti Tivoli svetainėje.
     
    NY CARLSBERG GLYPTOTEK (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ny_Carlsberg_Glyptotek)
    5minutės pėškomis nuo centrinės stoties.
    Dėmesio vertas muziejus, REKOMENDUOJU TIK ANTRADIENIAIS (tada iėjimas nemokamas).
     
    NATIONALMUSEET(https://natmus.dk/)
    Visada skiriame vieną dieną pasikultūrinimui, siulyčiau šią dieną paskirti nacionaliniam muziejui. Čia yra begalė dalykų iš įvairiausių laikų ir kulturų, pasimėgaujant ir ramiai apeinant užtrunka apie pusdienį. Bilietas kainuoja 100kr (13,4€) Daugiau informacijos galite rasti jų puslapyje.
     
    STRØGET
    Gatvė prasidedanti nuo Nørreport stoties, joje gausu įvairiausių parduotuvių, kavinių, restoranų. Taip pat einant gatve, galima užlipti į Rundetaarn(https://www.rundetaarn.dk/en/front-page/), bilietas kainuoja 25kr (3,35€)
     
    Apskritai užtenka tiesiog pasivaikščioti po miestą ir gerėtis Kopenhagos grožiu, kadangi miestas nebuvo nusiaubtas pasaulinio karo, tad visa architektūra yra išlikusi iki šių laikų.
     
    VIETOS, INSTAGRAM NUOTRAUKOMS (galite pasižiūrėti su Instagram locationu ir nuspręsti ar ir jūs norite tokios nuotraukos)
    Nyhavn
    Royal Library
    Superkilen
    Mermaid
    Amalienborg
    Inderhavnsbroen
    ________________________________
    KAIP KELIAUTI APLINK MIESTA?
    Žinoma pirmas variantas, pėščiomis, pagrindinės lankytinos ir vertos dėmesio vietos yra centre. Aišku reikės nemažai pavaikščioti, bet tokiu būdu pamatysite daugiausiai.
     
    Antras variantas, pajusti tikrą danišką patirtį - išsinuomoti dviratį. Danijoje yra daugiau dviračių nei žmonių, tad dviratininkų eismas didelis. Infrastruktūra išvystyta nepriekaištingai, tad su dviračiais galite nusigauti bet kur. SVARBU: prieš važiuojant dviračiu, pasidomėkite apie jų kultūra ir kaip važiuoti Danijoje, t.y. rodyti posukius ir t.t.
    Trečias variantas: viešasis transportas (metro, autobusai, traukiniai). Didelė tikimybė, jog naudositės centre (zone 1), tad už vieną kelione (nuo taško A į tašką B viešuoju transportu sumokėsite 24kr ( 3,22€ ). Jei žadate važineti visa diena, nusipirkite City Pass(https://dinoffentligetransport.dk/citypass), kainuos 80kr(10€). SVARBU, skaitykite, kas parašyta, neužtenka pamatyti B ar C traukinį, stebėkite kokia turi būti galutinė stotelė ir ar ji atitinka jūsų nurodytas instrukcijas Google Maps, tada važiuokite.
     
    Ketvirtas variantas: elektriniai paspirtukai, kuriuos galite išsinuomoti ant kiekvieno kampo, tereikia parsisiųsti programėlę ( Lime arba Voi scooters). Tarifus pamatysite nuskenavę paspirtuko kodą. Išsinuomavę privalote važiuoti dviračių taku!
     
    _________________________________
     
    KUR VALGYTI?
    Kopenhagoje maisto kainos yra nemažos, pasiruoškite mokėti bent 100kr(13€) už patiekalą. Vidurkis už maistą vienam žmogui manau būtų apie 20-25€. Jeigu nenorite išlaidauti, visada galite eiti į McDonalds, Burger King, ten cheeseburgeriai po 10kr(1,3€), taip pat nepatingėjus galima nueiti iki Nørrebro (10-15min pėščiomis nuo Nørreport stoties, arba galima važiuoti su M3 metro nuo Kongens Nytorv) pavalgyti kebabų pas turkus po 20 - 25kr(2,7€ - 3,35€) arba apsiprekinus parduotuvėje pasidaryti maisto. Arba parsisiųsti Dalle Valle programėlę ir ten pasiimti kuponą ir nuėjus valgyti kiek nori. Dar yra programėlė Early Bird, ten yra daug pasiūlymų maistui, kartais galima valgyti net už trečdalį kainos.
     
    Torvehallerne (prie pat Nørreport stoties)
    Rasite įvairaisių daniškų patiekalų, jūros gerybių. Siūlau pabandyti smørrebrød (tai tradicinis danų valgis). Tai yra paprasčiausias sumuštinis su rugine duona, dažniausiai ant viršaus dedama žuvis, bet yra visokių kombinacijų.
     
    Kødbyen
    Senas mėsos pakavimo rajonas, su begale įvairių hipsteriškų restoranų/kavinių.
     
    Reffen
    Įvairių kultūrų gatvės maistas. ŽIEMAI UŽDARYTA, ATSIDARO BALANDŽIO MĖNESĮ.
     
    Siūlau pabandyti:
    Gasoline grill burgerį (Vesterport stotelėje)
     
    ________________________________
     
    NAKTINIS GYVENIMAS
    Danijoje naktinis gyvenimas yra labai aktyvus, dažniausiai iėjimas į klubus nemokamas, bet kainuoja rūbinė 30 - 75kr(4€ - 10€), tai atstoja iėjimo į klubą mokestį. Rekomenduočiau prieš einant, apšilti, susimest sklatkę ir nusipirkt alkoholio iš parduotuvės. ALKOHOLI VIEŠOSE VIETOSE VARTOTI GALIMA(Traukiniuose, metro ir t.t.). Jeigu nuspręsite išgerti klube, kainos gali būti tokios: alus 35 - 60kr (4,7€ - 8€), kokteiliai 75 - 150kr (10€ - 20€)
     
    PRIEŠ IŠSIRENKANT KLUBĄ SIŪLAU PASITIKRINTI JŲ INSTAGRAMUS IR PASIRINKTI ARTIMIAUSIĄ ŠIRDŽIAI.
    Culture Box
    Studentų pamėgta vieta, nebrangi vieta. Groja elektroninė muzika. Klubas yra padalintas į tris dalis Box 54, Red Box, Black Box, skirtingi party lygiai.
     
    Chateu Motel
    Būtina apsilankyti šiame 4 aukštų klube.
     
    NOHO
     
    Arch
    Iėjimas kainuoja 150kr (20€). Apskritai, vienas brangesnių klubų Kopenhagoje.
     
    LA Bar
    Nebrangus klubas, bet dažniausiai čia varoma nakties pabaigoje dasimušt.
     
    Rumors club
    Hive
     
    At Dolores
     
    _________________________________
     
    KAINOS PARDUOTUVĖSE
    Patarčiau prekintis Netto, Fakta, Føtex. Geriausias variantas Lidl, bet jų nėra daug ir taip dažnai nepamatysite, tad pigiausias alternatyva išlieka Netto (parduotuvė geltonos spalvos).
    Siūlau vengti parduotuvės Irma, net danams brangu ten.
    Kainų nevardinsiu daug, tiesiog keletą, kad susidaryt įspūdį, kiek turėtumete maždaug sumokėti už tam tikrus dalykus.
     
    Vanduo (1,5l) 7kr (0,93€)
    Kiaušiniai (10vnt.) 20kr (2,68€)
    Pienas (1L) 10kr (1,34€) BŪKITE ATIDŪS, PIRKITE SØD MÆLK, KITAIP GALI TEKTI MĖGAUTIS RŪGPIENIU ARBA KEFYRU
    Batonas/Duona 10 - 20kr (1,34€ - 2,68€)
    Dansk salami 10kr (1,34€)
    Cigarečių pakelis 39 - 45kr (5,2€ - 6€)
    Alkoholis (0,7l) 100 - 200kr (13,4€ - 26,8€)
    Alus (0,33l) 10kr (1,34€)
     
    ___________________
     
    Kažko nežinant visada galima klausti praeivių, visi jum draugiškai pagelbės. Siūlau nesidrovėti ir iškart prašyti pagalbos, o ne užsispyrus grybauti su mintimi, kad patys galite viską susirasti. Taip pat yra facebook grupė Kopenhagos Lietuviai, į kurią galite įstoti ir ten ieškoti, kur apsistoti, prašyti rekomendacijų ir t.t.
     
    Jeigu turite pastabų ar asmeninių rekomendacijų galite susisiekti asmeniškai. Gidas bus pildomas.
    -sydzei 2020
  3. Patinka
    Indas sureagavo į Gudruolis Gyvenimas po mirties yra ar nea ?   
    Visi gyvi organizmai vien mūsų palentoje turi samonę.
     
    Nejaugi tikrai manote jog ši samonė atsirado iš niekur ir lygiai taip pat po fizinio kūno užmigimo pavirs į nieką?
     
    Neujaugi tikrai manote kad jūs esate aukščiausia visos esybės dalis ir virš jūsų jau nebėra nieko kito, kad viskas vykstą tik dėl to, kad nugyventume ir išnyktume?
     
    Susimastykite kas yra virš mūsų, virš visų visatų, visų galaktikų, o galiausiai virš viso fizinio pasaulio... Mūsų protas tokiam suvokimui dar nepasiruošes, čia ir yra dabartinio pasaulio suvokimo limitas.
  4. Patinka
    Indas sureagavo į nadza Kuo skiriasi logotipo ir "Brand" kūrimas   
    Tekstas skirtas ir naudos atnešti turėtų startuojančių verslų savininkams, ir grafikos dizaineriams, kurie norėtų suteikti daugiau vertės savo klientams bei aiškiau matyti savo darbo indėlį į verslo sektorių.
     
     
    Kas yra Brand (lietuviškai prekės ženklas)?
     
    Užuomina - tai nėra logotipas. Ir jei sąmyšio galvoje dar per mažai, tai nėra ir vizualinis identitetas (ne vizitinė, ne blankas, ne iškaba ant pastato, ir tikrai ne kelios skrajutės...). Tad, kaip reiktų suprasti kas yra "Brand"?
     
    Trumpas patirtinis ekspermentas: Uždengus dešinę pusę, ką jaučiate matote žiūrėdami į Nike "swoosh" ženkliuką? Ką jis komunikuoja? Ar įžvelgiate vertybes? Kodėl jis jums turėtų būti įdomus? Kodėl turėtumėte pirkti jų "brand" pažymėtus gaminius?
     
    O dabar atidenkite dešinę pusę. Čia tik kruopelytė jų komunikacijos, tačiau atsakykite sau į tuos pačius klausimus: Ką komunikuoja, kokios vertybės? ir kokius jausmus jums sukelia?
     
    Ar dešinėje pusėje esanti komunikacija kviečia peržengti savo galimybių ribas? Šūkis "just do it" įtraukia ir ragina tiesiog veikti, nebegalvoti. Kuria įvaizdį, kad su "Nike" gali būti nenugalimas, tarsi prideda papildomos vertės, pasitikėjimo žmogui su Nike bateliais.
     
    http://linamass.com/wp-content/uploads/Nike-brand.jpg
     
     
    Taigi "Brand" yra tai, ką žmonės pajaučia, kiekviename sąveikos taške su "brandu". Ar tai būtų vizuali komunikacija, kalbėjimo tonas ir žinutės formavimas ar svetainės funkcionalumo ir estetikos lygis.
     
    Suformuotas jausmas lieka žmogaus atmintyje ir žiūrint į pateiktą vizualios komunikacijos pavyzdį būtų nesunku įsivaizduoti kaip atrodytų Nike viešbutis, koks būtų jo interjeras, kokios detalės suptų foje, kokia muzika grotų ar netgi kokį kvapą skleistų kambariai. Tinkamai sukurtą "Brand" charakterį yra lengva pritaikyti įvairioms nišoms.
     
    Gaištant prie pavyzdžio pats logotipo "Swoosh" ženkliukas buvo sukurtas studento už 35 dolerius. Tačiau, "brandu" paverstas sumerkus milijardines sumas i komunikaciją, kuri perteikia žmogų virš savo galimybių ribų. Taip kuriamas emocinis ryšys tarp žmogaus ir prekės ženklo, su kuriuo žmogus gali susitapatinti. Suprastintinus komunikaciją galima interpretuoti taip: nori būti nenugalimas - įsigyk Nike batelius.
    Trumpa pastaba: pateikdama "Nike" "brandą" kaip pavyzdį, tikrai NEnoriu pasakyti, kad be milijoninių investicijų nieko nebus. Jį pasirinkau, nes jis visiems žinomas. Tai yra tiesiog geras pavyzdys, ko reiktų siekti, tačiau pradėti kažkur reikia. "Nike" irgi nuo kažko pradėjo. Logotipas dar ne viskas.
     
    http://linamass.com/wp-content/uploads/brand-pamatine-struktura.jpg
     
    Brand pamatinę struktūrą sudaro matomi ir nematomi elementai.
     
     
     
    Matoma BRAND pamatinė struktūra
     
    Įprasta įmonėms praleisti nematomą "Brand" pamatinės struktūros dalį. Ir tikrai, sutinku, kyla pagunda pereiti prie vizualinės komunikacijos kūrimo, nes tai ir bus ką matys jūsų klientai ir darbuotojai, tačiau vizualią dalį statyti kaip pagrindą "Brand" kūrimui yra mažų mažiausiai nesąmonė.
     
    Tai trumpalaikio matymo taktika.
     
    Logotipas tėra identifikavimo ženkliukas. Vizualinis identitetas papildo logotipą, sukuria kontrastingas erdves logotipui būti gerai matomu ir kuria vientisa lengvai atpažįstamą stilių. O "Brand" yra viso to, ir visų procesų, kuriuose dalyvauja vartotojas visuma. Nesakau, kad vizuali dalis nesvarbi - atvirkščiai - ji labai svarbi, tačiau "Brand" pamatas turėtų prasidėti nuo "nematomos" dalies sukūrimo, kad vėliau nereikėtų vizualios dalies perdaryti, nes nepataikyta su tiksline auditorija ar bendra vizuaulia nuotaika.
     
     
    Nematoma BRAND pamatinė struktūra
     
    Tad iškėlus klausimą, ką norite kad jūsų vartotojas galvotų apie jūsų įmonę, kokiomis bendromis vertybėmis norite turėti ryšį su klientu? Apskritai, kas yra jūsų klientas? Ir jau net neklausiu demografinių klausimų: kur jis gyvena, kiek jam metų? kuo domisi? Dabar aktualiau psichografinės žinios: kuo jis gyvena, ką jaučia, kur yra jo neigiamos patirtys, ko jis trokšta. Ir tuomet pereiti prie sekančio etapo - strategijos kūrimo.
     
    Verta permąstyti, kokias patirtis norite sukurti klientams kiekviename sąveikos taške su "Brandu". Kokį geresnį, patogesnį, efektyvesnį rytojų jiems norite pažadėti? Ir kaip tai išpildysite. Kaip savo klientams padėsite siekti tikslų?
     
    Strategijos struktūra: Tikslai / "Brand" architektūra / "Brand" atributai / 'Brand" architepas / Misijos teiginys / Pozicionavimo teiginys / Komunikacijos žinučių pavyzdžiai / Nuotaikos ir charakterio apžvalga / Konkurentų apžvalga ir įžvalgos / Klientų profiliai (personos) / Kliento patirčių dizainas / Vizualinės krypties nustatymas / Terminai / Prioritetai.
     
     
    Kuos skiriasi logotipo kūrimo procesas nuo "Brand" su strategija
     
    Visų pirma, yra situacijų, kai užtenka tik logotipo. Dažniausiai tai trumpalaikiai projektai - kaip NT miestelio komunikacija, kai po 3 mėnesių kai nebeliks butų niekam ir komunikacijos nebereikės.
     
    Kitais atvejais kai kuriamas ilgalaikis verslas tikrai verta investuoti laiką į "Brand" kūrimą. Ir iš teksto tikiuosi buvo galima suprasti, kad "Brand" tai nėra investicija į grafinį ženkliuką su gražiomis spalvomis ir derančiais super gerai skaitomais šriftais - o investicija į "Brand" strategija + viualinį identitetą. Vientisas dokumentas, kuris apima visas "Brand" veiklos sritis, kuriame galima atidžiai suplanuoti visas "Brand" ir vartotojo sąveikos patirtis, kuris veikia kaip pagrindas, kaip centrinis informacijos šaltinis tiek jums, įmonės savininkui, tiek samdomam darbuotojui, atsakantis į klausimus ir padedantis strategiją versti veiksmais siekiant užsibrėžto aiškaus tikslo, vientisos komunikacijos ir aiškios žinutės ištransliavimo.
     
    Aktualu grafikos dizaineriams: Dar reiktų paminėti, kad pats procesas ir patirtis labai skiriasi kai logotipas kuriamas pagal strategiją, o ne pagal kliento turimą logotipą viziją. Didžiausias džiaugsmas kad komentarai "gražu / negražu" :blink: šiame procese nebeturi vietos. Jei galutiniame etape, kada pateikiamas logotipas, būna neatitikimų (o taip buvo niekada!), visada galima grįžti į pirmą strategijos etapą ir žiūrėti kurioje vietoje yra spragos.
     
    *Angliško žodžio "Brand" lietuviškas vertimas prekės ženklas neperteikia visos Brand reikšmės ir esmės, tad tekste sąmoningai renkuosi naudoti anglišką žodį "Brand".
     
     
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     
     
    Kaip vertinat straipsnį? :bi: Ar buvo naudingų įžvalgų? Kuri vieta kelia daugiausiai klausimų? Komentaruose bandyčiau papildyti neaiškias vietas.
     
     
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  5. Patinka
    Indas sureagavo į Loganas Taisyklių papildymas (2019, Kovas)   
    Pastaruoju metu pastebėjome keletą narių, kuriems nepatvirtinti nariai per asmenines žinutes pardavė Labas/IV ir panašaus balanso, kuris vėliau buvo panaikintas nes buvo nesumokėta už abonento sąskaitą (pvz. Bitės).
     
    Nepatvirtinti nariai forume negali siūlyti jokių paslaugų ar prekių, tas liečia ir asmenines žinutes. Tam jog nariai tokius veikėjus dažniau praneštų ir su jais neturėtų jokių reikalų - papildėme taisykles:
     
    Skelbimus gali rašyti tik forumo nariai, kurie yra patvirtinę savo tapatybę (įskaitant siūlymus pirkti prekes/paslaugas Asmeninėse Žinutėse).
    Tad raginame neturėti reikalų su nepatvirtintais nariais, kurie siūlo savo paslaugas ir tokius atvejus pranešti.
     
     
     
    Kitos naujienos:
    Pakeistas skilties ''Asmeninis tobulėjimas'' aprašymas jog būtų aišku kam ji skirta ir jog skiltyje ''Visa Kita'' būtų mažiau temų, kurios jai nepriklauso.
     
     
  6. Patinka
    Indas sureagavo į Nesako Klausimas apie amazon (Deutsch)   
    dhl, itelia, paprastu paštu, gausi siuntos nr ir žinosi.
  7. Patinka
    Indas sureagavo į Amerikietis Klausimas apie amazon (Deutsch)   
    Pristatys i tavo local pasta, kaip ir visa kita, o ten jei nepatinges gali nunesti namo arba lapeli issius atsiimti.
  8. Patinka
    Indas sureagavo į WinSim WORK & TRAVEL USA   
    o del darbo, nezinau ar jau cia rasiau, bet mano nuomone svarbiausia yra vieta ir kad butu fun, kad ir lieva darba pradzioj pasiimsi bet jeigu gera vieta, tai galesi susirasti kita (nes ten nuvykus tai padaryyti yra simta kart lengviau, negu siuntinejant cv emailu). As pats padariau klaida ir pasirinkau is paziuros "geresni" darba ir nuvykau i kazkoki kaima kur nera susisiekimo ir darbdavys neduoda masinos. tai paskui teko ieskoti kito darbo ir per puse amerikos skristi i nauja vieta.
     
    Svarbiausi dalykai (man) i kuriuos kreipciau demesi pirmiausia vaziuodamas i w&t :
     
    -Vieta (del auksciau ir zemiau isvardintu priezasciu)
    -Housingas (jeigu suteikia darbdavys labai didelis pliusas, nes ant to visi ir padeda daugiausiai pinigu)
    -Susisiekimas( jeigu dirbi ir gyveni Metro area ar kokiam didesniam mieste kur yra ispletotas viesas transportas tai gerai, kitu atveju masina yra butina)
    -Bendradarbiai (issiaiskink su kuo dirbsi, ar vien international students ar bus ir amerikieciu ir t.t.. as rinksciausiu kur mazai int studens ir daugiau amerikieciu(ne latino ir afro) ir butu jaunimo)
    -darbo pobudis. rinkciausi bendravima su klientais,o ne kokiu stalo nurinkeju ar moveriu, o pardaveju parduotuveje(ne wallmarte aisku), padaveju ( ne MC Dolan aisku) ir begales kitu darbu. Nors kaip sakiau pirmasis darbas nera svarbu, vietoj esant susirasti yra daug lengviau norima darba( jeigu esi normalioje vietoveje, o ne viduryje texaso dikumos), man netgi buvo atvejis, kad mall'e besedint food court'e priejo dvi grazios paneles ir paklause ar manes nedomintu konsultanto darbas drabuziu parduotuveje
     
    aisku jeigu tavo pagrindinis tikslas parsivesti tuos 3000$+ (ar kiek ten kiti parsiveza, uzdirbe savo kruvinu darbu) tai mano patarimai gal nelabai aktualus. Mano tikslas buvo socialinis gyvenimas, bendravimas, nauji zmones, tusai, seksas, narkotikai, izymios vietos ir seip pajausti amerikietiska gyvenima.
     
    Viso sito moralas butu toks : nesusikoncentruok i $/ per hour, bet ziurek i viska placiau.
    Dar vienas tipsas : Atkreipk demesi, kokia darbdavio tauutybe, jeigu bus koks Ahmud Al Jihad arba Andzej Kusakowsky tai beveik visada lauk problemu (skamba nacistiskai, bet tai teisybe)
     
     
    penkios saibos, optimistiskai ziurint.
  9. Patinka
  10. Patinka
    Indas sureagavo į android keistas pasiulymas is serbijos   
    Dirbau su serbu ofise ir jis man pasakojo kad per naujaka vietoj fejerverku daznai vietiniai su sautuvais saudo i virsu, tai galima daryti isvadas :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...