Pereiti prie turinio

AurimasSK

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    18
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    0%

AurimasSK paskutinį kartą laimėjo Sausio 5 2021

AurimasSK patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie AurimasSK

  • Rangas
    Naujas veidas forume

Kontaktai

Profilio informacija

  • Vardas
    Aurimas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Kaip nulaužė mūsų Facebook verslo paskyrą ir pradėjo leisti reklamas su 13 000 - 30 000 EUR dienos biudžetu. Kaip to išvengti? Tikriausiai jau teko girdėti atvejus, kai sukčiai įsilaužia į asmenines Facebook paskyras ir pradeda leisti savo reklamą per jūsų reklamos paskyras. Lygiai prieš mėnesį tas nutiko ir mūsų įmonei - buvo įsilaužta į mūsų darbuotojo paskyrą ir per mūsų klientų reklamų paskyras pradėtos leisti svetimos reklamos. Administruodami savo klientų reklamos paskyras, pamatėme įtartiną veiklą - atsirado kampanijų, kurių dienos biudžetas siekė nuo 13 iki 30K. Nuėję į kitas paskyra
  2. Kas yra socialinis įrodymas (social proof)? Socialinis įrodymas - socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas? Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus. Facebook atsiliepimai. Proaktyviai prašykite, jog žmonės paliktų atsiliepimus jūsų Facebook paskyroje.
  3. Norėčiau taip pat pabrėžti, kad terminalas yra franšizė, kuri kainuoja 10proc. nuo uždirbto pelno, galima žinoma jos neimti, naudoti be jos, bet esmė čia būtų, kad už tuos pinigus gauname visus programinės įrangos atnaujinimus, administravimo sistemą, galimybę aptarnauti terminalą per debesį, nevykstant fiziškai iki terminalo, sekti visas pardavimų statistikas ir dar daug įvairių privalumų. Kadangi terminalą komplektavausi iš brangiausių dalių, jo savikaina gavosi 10k. eurų, iš viso turiu tokius 3, visiems asmeniškai praėjau sertifikaciją Vokietijoje, atitinka visus saugos reikalavimus Europos
  4. Parduodama fotobūdelė (mažiau už savikainą) Vilnius Parduodama fotobūdelė su pilna įranga Fotobūdelė leidžia spausdinti momentines nuotraukas (selfie), redaguoti ir spausdinti fotografijas ir foto-magnetus (pasaulinis patentas) iš visų šiai dienai aktualių laikmenų ir visų žymiausių socialinių tinklų. Fotobūdelės sudėtis: - Korpusas „Lomoblock Coffer 42“ su saugos užraktu - Televizorius LG - IR rėmas su apsauginiu stiklu "42" 6 mm storio - Rašalinis spausdintuvas EPSON - Įtaisas, skirtas spausdinti magnetiniams lakštams - Termosublimacinis spausdintuvas DNP RX1 - Nuotraukų pjaustymo įren
  5. Labas. Tikrai yra daug būdų. Man labiausiai nusisekęs buvo balto voko siuntimas 3 km spinduliu aplink restoraną esantiems žmonėms į jų pašto dėžutę. Ką padarėme: - nupirkome 3000 vokų. - parašėme laišką, kuriame buvo restorano pristatymas ir nemokamo deserto kuponas. Rašėme laišką asmeniškai, kaip nuo restorano savininko. - padarėme 3000 laiško kopijų ir sudėjome į vokus. - ant vokų nieko neužrašėme. Kodėl? Toks vokas neatrodo kaip reklama ir tokio voko niekada žmogus neišmes (noras sužinoti, kas tame voke yra labai stiprus). - per Lietuvos paštą išplatinome vokus 3 km spinduliu aplink resto
  6. Praeitą kartą nagrinėjome vieną iš pardavimų piltuvėlio stadijų - core product. Aptarėme, iš ko susideda geras pagrindinis pasiūlymas. Pagrindinė tema: Profit Maximizer Profit maximizer tikslas: pakelti kliento vidutinį čekį. Pakalbėkime apie populiariausias technikas, kurios padeda pakelti vidutinį čekį. Jos yra naudojamos tiek prekių, tiek paslaugų sektoriuje. (1) Up-sell - pasiūlymas pirkti brangesnį produktą vietoje jūsų pagrindinio produkto (kai pirkėjas jau nori pirkti pagrindinį produktą). Dažnai šį būdą galima pamatyti, kai yra parduodami bilietai į seminarus. Pavyzdžiui, jūs g
  7. MarijaB, na, mums labai padėjo, kai mes už konsultaciją pradėjome imti 10 EUR. Specialiai pailginome procesą: išrašydavome faktūrą, laukdavome apmokėjimo. Taip atkrito nemokūs gaudytojai ir liko tik tie, kuriems tikrai reikėjo konsultacijos. Gal jūs viską darėte nemokamai? Ką po to darėte, kai žmogus gaudavo konsultaciją? Taip pat galite viską automatizuoti. Tarkime nufilmuoti gerą, kokybišką webinarą ir jį pardavinėti kaip tripwire. Vieną kartą padarytumėte ir vėliau pardavimai vyktų automatiškai. Jums teliktų sudirbti su užklausomis.
  8. Pagrindinė tema: Core offer - pagrindinis pasiūlymas Nors iš pirmo žvilgsnio visiems yra aišku, kas yra pagrindinis pasiūlymas (jūsų pagrindinė paslauga ar prekė), pateiksiu keletą principų, kuriais remiantis galima tobulinti savo pagrindinį pasiūlymą. Iš ko susideda geras pagrindinis pasiūlymas? Pagrindinis pasiūlymas turi turėti daug sudedamųjų dalių (bonusų). Taip jūs parodysite, kad jūs suteikiate didelę vertę už pakankamai protingą kainą. Pavyzdžiui, jei esate sporto klubas ir jūsų pagrindinis produktas yra 6 mėn. abonementas, prie jo galite pridėti 4 įvadines treniruotes su tre
  9. Tema: Tripwire - padidinkite savo pardavimus Trumpas įvadas Ar naudojate savo versle pardavimų piltuvėlį, jog padidintumėte savo pardavimus? Bandote iš karto parduoti savo pagrindinį produktą ar prieš tai bandote įgyti kliento pasitikėjimą suteikdami naudingą paslaugą / produktą už mažą kainą? Kaip atrodo pardavimų piltuvėlis: - Lead magnet - nemokamas ir vertingas produktas, kuris yra atiduodamas, jei potencialus klientas palieka savo kontaktus. - Tripwire - nuo 1 iki 20 EUR kainuojantis produktas, kurio vertė iš tikrųjų yra žymiai didesnė, todėl potencialiam pirkėjui yra lengva tokį prod
  10. Ar jūsų tinklapyje vis dar egzistuoja antraštė “Palikite užklausą”? Kokį raginimą vartotojui veikti (Call to action) galima dažniausiai rasti Lietuvos verslų tinklapiuose? “Palikite užklausą” arba “Palikite užklausą ir mes su jumis susisieksime”. Kuo mes galėtume pakeisti šį CTA ir tuo pačiu padidinti pardavimų konversiją? QUIZ - APKLAUSA Kas yra Quiz ir kaip ji veikia? Tai yra apklausa, kuri tinklapio vartotojui padeda parinkti prekes arba paslaugas atsižvelgiant į vartotojo poreikius. Vartotojas užeina į jūsų tinklapį ir jam iš karto yra siūloma atsakyti į trumpą testą, kur būtų klausiam
  11. Nežinau, sunkiai žiūrisi ir man. Per daug įvairių klišių. Man, pavyzdžiui, iš visų norisi konkretumo, todėl man tokie video, kur yra plaukiojama paviršiumi, nelimpa. Tačiau tikrai tikiu, kad yra nemaža auditorija, kuriai šis video pataiko į "skausmus". Bet kas labai patinka man su Vadimu, tai jo proaktuvumas. Jis labai daug spėja nuveikti, visur yra matomas. To tikrai būtų galima pasimokyti. Ačiū už pasidalinimą ir sėkmės darbuose, Vadimai.
  12. Kaip surinkti didelę potencialių klientų duomenų bazę? Lead Magnet Ačiū, kad vis dar skaitote! Savo įrašų turiniui skiriu nemažai laiko, tad man būtų didelė motyvacija ir toliau rašyti įrašus, jei jūs po šiuo įrašu parašytumėte pliusą! Kas yra Lead magnet ir kodėl tai verta daryti? Lead magnet – nemokamas, vertingas pasiūlymas, kurį gavęs žmogus turi palikti savo kontaktus. Jo pagalba jūs gana pigiai gaunate potencialių klientų kontaktus, kuriems siunčiate naujienlaiškius, skambinate. 9 Lead Magnet pavyzdžiai List of resources. Dažniausiai tai yra nuorodų rinkinys į potencialiam jūsų k
  13. Kaip gauti daug užklausų? Unikalus pasiūlymas pagal 4U formulę. Per kiek laiko jūsų tinklapis turi sudominti potencialų klientą, jei nenorite, kad jis iš karto paliktų puslapį? Per 6-7 sekundes. Ką galima padaryti, jog per šį laiką potencialus klientas susidomėtų jūsų preke ar paslaugomis? Žinoma, puiku, jeigu jūsų tinklapis yra struktūriškai tinkamai sudėliotas. Tačiau tik gera antraštė gali sudominti potencialų klientą per tokį trumpą laiką. Vien dėl geros antraštės jūsų svetainės konversija gali šokti kelis kartus. “Anglų kalbos mokykla”, “Grožio salonas Vilniuje”, “Gitaros pamokos Viln
  14. Šį kartą patarimas e-parduotuvių turėtojams. Įrašas trumpesnis, tačiau turiu jums konkretų patarimą. Ką daryti, jei potencialūs klientai dažnai palieką „krepšelį“ neapmokėtą? O gal jūs galvojate, jog jums ši situacija neaktuali? Siūlau iš karto dabar per Google Analytics pažiūrėti, kiek yra tokių atvejų. Tikriausiai dažnai tenka susidurti su atveju, kai potencialus klientas įsideda į krepšelį prekių, tačiau palieka „krepšelio“ puslapį neapmokėjęs. Kaip sprendžiate šią problemą? Siūlau krepšelio puslapyje parašyti tokį tekstą „apmokėkite per 20 min ir gaukite papildomą 5 proc. nuolaidą visam
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...