Pereiti prie turinio

vaiks

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    37
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    vaiks gavo reakciją nuo finansai Dragdis   
    Manau, kad niekaip nesiseka. Pinigus išnaudojo, pažaidė porą metų. Įmonėje likęs vienas darbuotojas, 2014 m. buvo 6.
    Apart tos paslaugos kūrimo eilę metų, nieko iš jų daugiau ir nebuvo girdėt, liko išpūstas burbulas.
    Asmeniškai, manau, projektas pavėlavo kokius 4-5 metus išokt į rinką.
  2. Patinka
    vaiks gavo reakciją nuo finansai Dragdis   
    Manau, kad niekaip nesiseka. Pinigus išnaudojo, pažaidė porą metų. Įmonėje likęs vienas darbuotojas, 2014 m. buvo 6.
    Apart tos paslaugos kūrimo eilę metų, nieko iš jų daugiau ir nebuvo girdėt, liko išpūstas burbulas.
    Asmeniškai, manau, projektas pavėlavo kokius 4-5 metus išokt į rinką.
  3. Patinka
    vaiks sureagavo į ModestasV € ženklo rašymas ir keletas taisyklių   
    Sveiki,
     
    Kadangi Lietuvoje pakeitėme valiutą iš LT į € būtų pats laikas išmokti parašyti šį simbolį :)
     
    Taigi, galimi variantai yra tokie: ( Skliaustuose klaviatūros kalbos )
    Windows:
    AltGR + 4 ( UK )
    AltGR + 5 ( US )
    AltGR + E ( LT )
    CTRL + ALT + 4 ( UK )
    CTRL + ALT + 5 ( US )
    CTRL + ALT + E ( MS Word programoje su US klaviatūra, taip pat ir LT klaviatūrą visur )
    ALT + 0128 ( Windows sistemoje )
    CTRL + Shift + U tada 20ac ( Chrome OS )
    CTRL + K tada =e ( Vim text editor )
     
    Mac OS:
    ⌥ Option + 2 ( UK )
    ⌥ Option + Shift + 2 ( US )
    ⌥ Option + $ ( French )
     
    Ir nepamirškim, kad sumos rašomos ne 3,5€ , o €3,5 :)
    Visgi klydau perskaitęs informaciją, kainos rašomos yra 3,5€, o sąskaitose rekomenduojama rašyti 3,5 EUR ( bent jau didžioji dalis sąskaitų bei šaltinių turi ne € ženklą, o EUR kodą ) :)
     
    Nario knoppkius papildymas:
    Apibendrinimas iš http://publications....t/lt-370303.htm
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  4. Patinka
    vaiks gavo reakciją nuo Arcturus Sraigių auginimas   
    Šiaip pilnas internetas, kaip kažkas sakė klaidingos informacijos, relizavimas tų sraigių yra sunkus.
    Vienintelis kelias iš jų uždirbti - tai jas parduoti tokiems patiems, susižavėjusiems šituo "bizniu". Dėl to ir vyksta internete tokia spekuliacija apie aukso kalnus pačių sraigių pardavėjų.
  5. Patinka
    vaiks gavo reakciją nuo Arcturus Sraigių auginimas   
    Šiaip pilnas internetas, kaip kažkas sakė klaidingos informacijos, relizavimas tų sraigių yra sunkus.
    Vienintelis kelias iš jų uždirbti - tai jas parduoti tokiems patiems, susižavėjusiems šituo "bizniu". Dėl to ir vyksta internete tokia spekuliacija apie aukso kalnus pačių sraigių pardavėjų.
  6. Patinka
    vaiks gavo reakciją nuo Arcturus Sraigių auginimas   
    Šiaip pilnas internetas, kaip kažkas sakė klaidingos informacijos, relizavimas tų sraigių yra sunkus.
    Vienintelis kelias iš jų uždirbti - tai jas parduoti tokiems patiems, susižavėjusiems šituo "bizniu". Dėl to ir vyksta internete tokia spekuliacija apie aukso kalnus pačių sraigių pardavėjų.
  7. Patinka
    vaiks gavo reakciją nuo Arcturus Sraigių auginimas   
    Šiaip pilnas internetas, kaip kažkas sakė klaidingos informacijos, relizavimas tų sraigių yra sunkus.
    Vienintelis kelias iš jų uždirbti - tai jas parduoti tokiems patiems, susižavėjusiems šituo "bizniu". Dėl to ir vyksta internete tokia spekuliacija apie aukso kalnus pačių sraigių pardavėjų.
  8. Patinka
    vaiks sureagavo į Kernius Internetinė parduotuvė BEPIGU.LT   
    Žinai, jei aš daryčiau internetinę parduotuvę, tai bandyčiau pasiimti vieną sritį ir tapti lyderis joje. Rinkčiausi nešiojamuosius kompiuterius ir prekiaučiau tik jais (na, ir šone kur nors galbūt - jų priedais). Bet kad visi žinotų, jog jeigu reikia nešiojamo kompiuterio - bepigu.lt tiesiog skirta jam išsirinkti - priešingai nei visos kitos parduotuvės, kuriose prekiaujama viskuo. Klientui tada atsiranda pasitikėjimas, jog jis renkasi iš "nešiojamų kompiuterių eksperto", o ne iš "visų galų ir galiukų meistro" siūlomų kompiuterių.
     
    Antras žingsnis, kurį padaryčiau išsirinkęs vieną prekių kategoriją, - nustatyčiau visus galimų klientų tipus ir jų poreikius. Jei tai būtų nešiojamieji kompiuteriai:

    Žmogus, kuriam reikia pigaus (bet patikimo - ilgaamžio - nes kitą pirks gal po 5 metų) kompiuterio paprastam naršymui internete ir teksto rinkimui (spėčiau - 50% galimų pirkėjų) - įsivaizduok filologijos studentę ar savo tėvus Žmogus, kuriam reikia lengvo, nedidelio (iki 13.3) ir ilgai su baterija veikiančio kompiuterio dažnam nešiojimui ir naudojimui skirtinguose vietose - tai gali būti nuo studento, kasdien naudojančio kompiuterį paskaitose, iki keliaujančio verslininko Žmogus - kompiuterių arba žaidimų fanas, kuriam reikia ypač galingo kompiuterio, galinčio pakeisti stacionarų - ir kurio jis nežada daug nešiotis (svoris, baterija - nesvarbi; ekranas - kuo didesnis) ir skirs pakankamai pinigų jam įsigyti - nes nori pačio kiečiausio Žmogus, kuriam svarbiausia - kompiuterio išorė - stilius / dizainas / grožis (beveik visos moterys ir merginos) Žmogus, kuriam reikia universalaus kompiuterio - visų savybių kombinacijos (ok, mes visi žinome, jog tai Apple Macbook Pro, bet pasistenk surasti geriausius jo konkurentus (dažniausiai kainuojančius 2-3 kartus mažiau) PC pasaulyje - pavyzdys ASUS UL serija, kurios kompiuterį pats turiu)
    Kodėl svarbu apsibrėžti klientų tipus? Nes trečio tipo kliento tikrai nedomins prekės skirtos pirmajam ar antrajam tipui ir atvirkščiai.
     
    Ką daryti, kai nustatei klientų tipus? Pasitik juos įžengusius į tavo e-parduotuvę taip, jog jie pasijustų tarsi kas nors skaitytų jų mintis - studentas iškart pastebėtų užrašą "Lengvi ir visą dieną be laido veikiantys", vyresnis žmogus laimingas tuoj pat spaustų "Patikimi, nebrangūs ir ilgaamžiai" - ir t.t. Pamiršk tas standartines e-parduotuvių kategorijas - išlipk iš dizaino suvaržymų, nustebink lankytoją (šio forumo dizaino autoriaus pavyzdys).
     
    Daugybei žmonių specifikacijos nėra įdomios. Juk viskas vyksta taip: "Ką aš noriu daryti su kompiuteriai" => "Kaip tai atrodo skaičiais" => "Kokie kompiuteriai yra su tokiais skaičiais" - tu gali praleisti viduriniają dalį ir daugumai žmonių tik padėsi greičiau priimti sprendimą ir įsigyti kompiuterį - kuo mažiau duomenų, tuo mažiau reikia galvoti, tuo lengviau priimti sprendimą (žinoma, specifikacijų nereikia paslėpti, bet didžiausiomis raidėmis turėtų būti apibūdinta, kokiai veiklai įrenginys yra šaunus).
     
    Be to - nepardavinėk visko, ką gali. Išrink kiekvieniems klientų tipams tik geriausius modelius (įskaitant kainos ir kokybės santykį) - kad bet kurį pasirinkę jie būtų laimingi (juk gali paskaityti atsiliepimus apie kiekvieną modelį, prieš pradėdamas jį pardavinėti, ar ne?). Jei tavo klientai bus laimingi - jie tave rekomenduos kitiems - sakys: "Pirk ten, juo galima pasitikėti, nes jeigu jis parduoda kompiuterį studentui - tai tas kompiuteris yra vienas geriausių kompiuterių studentui, kurį šiuo metu gali rasti Lietuvoje".
     
    Tai yra Apple verslo strategija. Žinai, koks buvo pirmojo Apple iPod Nano šūkis? Ne "2 GB, 10 valandos grojimo...", o "1000 dainų tavo kišenėje" - jie tiesiog praleido skaičius ir pasiūlė žmogui tai, apie ką jis svajoja - tiesiai šviesiai. Be to, nauji produktai, kuriuos per metus pristato Apple sutilptų ant vieno stalo. Kiek naujų įrenginių pagamina ASUS ar HP - tikriausiai nesutalpintum viename kambaryje. Kieno pelnas didesnis? Apple. Nes jie siūlo kokybę, ne kiekybę. Todėl ir tavo parduotuvė gali būti geresne už visas kitas, jei tu siūlysi mažiau, bet tik tai kas geriausia - jog žmogui nebereiktų ieškoti, lyginti ir eiti niekur kitur - padaryk tai už jį.
     
    Neparduok nieko, ko nerekomenduotum pirkti draugams, - tai aš vadinu rūpinimusi klientais. Kitaip tai tik tušti ir nuvalkioti žodžiai.
  9. Patinka
    vaiks sureagavo į ecash Internetinė parduotuvė BEPIGU.LT   
    Darai projekta nors nezinai ar kas nors pirks ka nors is tavo shopo ar ne, cia jau laiko svaistymas...
     
    Atsidaryk pigu.lt ir uzduok sau klausima kodel visi perka is pigu.lt ? Ir suprasi, kad perka ne del to, kad pas juos yra grazus dizainas ar grazios spalvos o DEL TO KAD IS TEN VISI BEVEIK PERKA, kaip ir visi naudojasi FACEBOOK o ne kokiu ieskok.lt ir pns s...
     
    Ka tu cia galvoji ka kelios funkcijos (kazkokie navarotai kurie daugumai yra beveik neaktualus ir daugelis ju nesupranta ir nenaudoja) pades tau generuot daugiau pardavimu ar pritrauks daugiau klientu ?
     
    Jei as lysciau i tokia nisa kaip kompiuteriu pardavimai tai visu pirma pradeciau ne nuo super duper webo o nuo tos minties kaip man reiks pritraukt pirkejus ar as sugebesiu konkuruot su tokiais kaip pigu.lt (nes jei nezadi konkuruot o tik laukt kol is dangaus prades krist milijonai tu pasmerktas) ar man visa tai pasiteisins, sudejas visus pliusus ir minusus pradeciau galvot savo unikalu marketingo plana kuri taikysiu noredamas pritraukti kuo daugiau pirkeju ir padidinti pardavimus. Ir tas planas tikrai nebutu paremtas kazkokiais web navarotais nes toks planas tikrai neveiks (nes zmones ateja i tavo weba visu pirma ziures ne i weba o i prekes), cia reik gilintis i zmoniu mastyma, ju pajamas, ivairius faktorius kurie padetu pritraukt pirkejus, kad gerai suzaist butina turet kazkokia sistema ar plana kurio kiti neturi nes taip tai viskas subankrutuosi iskarto tokioj susiktoj musu rinkoj.
     
    Pasistenk pasiekt toki lygi, kad pirkejas X pats reklamuotu pirkejams Y butent tavo parduotuve, o tai gali pasiekt labai paprastai tarkim perkant kompa pridek kokia maza preke ar smulkmena kuri patrauktu demesi, tarkim pirkejas X nusipirko kompa ir gavo kokia tai smulkmena tai jo draugai automatiskai ateja pas ji pamato kazka kas patraukia demesi ir paklausia kas cia per dalykas ? Pirkejas X atsako ai va cia pirkau kompa is bepigu.lt ir dave man toki dalykeli, tai automatiskai busimasisi pirkejas Y pirkdamas kompa prisimins, kad va mano draugas X pirko kompa butent is bepigu.lt tokie dalykai automatiskai zmogaus galvoj uzsifiksuoja...
     
    Kaip ir visokie maximos kamuoliukai ir visoks kitoks slamstas, tereikia apsidairyt aplinkui ir suprasi ka turiu galvoj.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...