Sedvardas
Nariai-
Pranešimai
8 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Apie Sedvardas
-
Rangas
Naujas veidas forume
Profilio informacija
-
Vardas
Edvardas
-
Lytis
Vyras
-
Miestas
Vilnius
-
Aš siūlyčiau pradėti domėtis vykstančiais renginiais, pasikalbėjimais bei diskusijomis apie marketingą, jos vyksta gan dažnokai, tačiau dažnai tenka mokėti už dalyvavimą. Labai daug žinių įgyjamą atvirose diskusijose, kur galima klausti jums nežinomų dalykų. Be diskusijų rekomenduočiau paskaityti marketingo knygą: Kotler on Marketing. Kotler autorius yra labai žymus marketingo specialistas ir dauguma besidominčiu rinkodara žmonių tenka išgirsti apie jį bei paskaityti jo knygas, šią knygą rekomenduoja skaityti ir užsienio aukštosiose mokykluose. Ši knyga padės jum suprasti marketingo pagrindus.
-
Daugiausiai affiliatinu ir blogą rašau anglų kalba.
-
Auksinis sureagavo į pranešimą temoje: Socialiniu tinklu marketingas
-
Mano manymu, tai siuo metu vis dar vertinga nisa. Tik aisku, svarbu gebeti pasiulyti auditorijai autentiskuma ir, zinoma, tiket tuo, ka darai ir siulai, o ne sekti masini turini, nes jis, geriausiu atveju, pasiteisina tik kaip vidutinybe. Jei tikslas yra uzsidirbti, tai turinio vargu ar bus naudingo. Kaip pries tai buvo mineta, pirmiausia tenka daug dometis kas ir kaip ir ka galima pasiulyti, o ne kaip sutaupyti ar nesunkiai pasipelnyti. Norint, kad pasisektu, reikia tikrai nepagailet saves, idet nemazai laiko i statistika, visa duomenu analize ir finansus, kitus niuansus ir startuot. Bet as v
-
Sedvardas sureagavo į pranešimą temoje: Socialiniu tinklu marketingas
-
Kaip su šituo hostu ir downtime? Turėjau mintį čia talpinti projekčiukus kol neišdirbti, bet nenoriu kad lūžtų kažkas netyčia tuo metu kai man reikia darbuotis. Nors jų hostingeris neblogai veikia
-
Neblogai pateikta. Visgi keista, kaip dar tiek daug marketingo 'specialistų' siunčia spamą ir klausia kodėl nepasiekia kliento. Reikia smarkiai dirbti su žinutės turiniu ir reputacija.
-
Jie nėra pigūs dalykai, tačiau šių prekės ženklų reklamos yra visur, todėl sunku apskaičiuoti, kiek sėkmės ištikrųjų atėjo būtent iš televizijos reklamų. Jų reklamos mirga ir soc tinkluose ir visokios žvaigždutės prisideda prie to. Apskritai, priklauso manau nuo produkto ir tikslinės auditorijos. Pritariu ir dėl tv prasukimo, aš asmeniškai-visad prasuku kai tik galiu.