Pereiti prie turinio

MarijaB

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    384
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    12
  • Atsiliepimai

    100%

Visas MarijaB turinys

  1. Būtina sutartis, kurioje nurodyta fizinio asmens rekvizitai (asmens kodas privalomas). Be pilnų rekvizitų nepavyks įtraukti į išlaidas. Grynaisiais atsiskaityti galima, jeigu tai neviršija grynųjų pinigų įstatymo ribojimo.
  2. 1. Pervesti pinigus MB su prierašu "paskola apyvartinėms lėšoms" 2. sutarties šablonų daug google galima rasti. 3. 308 yra ataskaitos kodas ir įnašui sąskaita nerašoma. 4. verkiant reikalinga buhalterė arba netrumpi apskaitos kursai. Tie kodai yra ataskaitų koduotė ir su sąskaitų išrašymų nėra susiję.
  3. Tai vadinasi atsiskaitymas per atskaitingą asmenį. Jeigu yra visi dokumentai tvarkingi, tai tikrai nebus priskirta asmeninėms pajamoms.
  4. Naudotis skaičiuokle ir viskas pasiskaičiuos gerai Pelnas (neišskaičiavus mokesčių) * 0,9 *VSD tarifas Pelnas (neišskaičiavus mokesčių) * 0,9 *PSD tarifas O poto žiūrima 30 Proc. taisyklė Pelnas*GPM tarifas Išlaidų taisyklė (pelnas-VSD-PSD)*GPM tarifas
  5. Yra tokia sąvoka - neigiamas sąnaudų efektas. Kai dėl sentimentų, baimės prisipažinti suklydus laiku nesustabdo nuostolingo projekto - veiklos. Reikėtų atsakyti - kokią funkciją atlieka tos parduotuvės. Ar tai nišinių produktų prekyba? Brangesni, įdomesnių skonių gaminiai (pvz kaip Biržų duona). Didesnis asortimentas (pvz kaip Rūtos) Reprezentuoja prekinį ženklą? Vykdomos degustacijos ir pan? Ar tiesiog skylė, kuri neturi jokios vertės? Ir koks procentas produkcijos parduodamas per parduotuves. Gal tas procentas toks mažas, kad niekas nebenori terliotis ir
  6. Nėra vieno atsakymo. Yra daug variacijų kada kas geriau. Reikia gerai žinoti situaciją, kad galėtum pasakyti ką rinktis. Ir mokesčių dydžiai čia tikrai ne pirmoje vietoje apsisprendžiant.
  7. Jeigu tai nepavykęs biznis, tai nieko nieko nebus. Tik labai nemaloni bankroto procedūra. Jeigu tai piktybinis bankrotas arba privedimas iki bankroto - tai gali tekti susimokėti iš savo kišenės. Pirmas nuo antro skiriasi vadovo priimtų sprendimų seka. Taip pat jeigu paaiškėja, kad įmonė jau senai yra nemoki ir vadovas turėjo senai jai skelbti nemokumą, tai pagal dabartinę teismų praktika tenka vadovui atlyginti žalą (paskutinės bylos). Suma sumarum patarimas toks - jeigu verslas ne kaip sekasi, tai pabandyti veikti taip, kad kuo mažiau nuostolių būtų patirta ir kuo daugiau skolų
  8. Gerų pigių patalpų medžioklė yra nelengva. Pigi nuoma, tai nereiškia, kad pigu. Teko paieškoti nemažai ir pabendrauti nemažai. 1. Daug skelbimų yra tokie fake. Kažkodėl pamiršta iššimti nors seniai jau užimta. 2. Geros patalpos išnyksta greitai. Būtinas kiekvienos dienos naujų skelbimų sekimas. 3. Jeigu labai pigi nuoma, tai prisideda visokie ekstra administravimo (neskaitant jau komunalinių). Todėl visada reikia klausti kiek kainuos papildomai kvadratas. Ar yra individualus skaitliukas elektros. Vienoje nuomavau kur pastato elektra dalino pagal plotą. Paaiškėjo, kad jie pastate
  9. nuo datos kada gaunama iš žmonių. Visai nesvarbu ar pinigai paypale ar wise ar Swedbanke. Pinigai visur yra pinigai 🙂
  10. Rizika tokia, kad susipyksite tarpusavyje. Ypač kai reikės dalintis pelną ar dengti nuostolius. Taip pat priimant valdymo sprendimus. Dažniausiai verslo partneriai tikisi, kad viskas bus 50/50. Ir darbai 50/50 ir pelno dalybos 50/50. Gyvenime dažnai būna, kad vienas nuo verslo atitolsta, bet vis tiek nori savo pelno dalies. Susipykus akcininkams/ nariams verslas praktiškai paralyžuojamas, nes savininkai nesugeba priimti sprendimų. Mano patarimas, kai keli steigia juridinį asmenį yra aptarti blogiausius galimus scenarijus ir pelno dalybas, bei konkrečius darbus pasiskirstymus ir atsa
  11. Uždirba mažai tiek, kurie neinvestuoja. Tai auksinė IT sektoriaus taisyklė. Nori uždirbti - investuok ir nemažai. Kur investuoti? Į save - seminarai, konferencijos, mokymai, sertifikatai. Labai gerai matau IT specialistų algas. Vienų lygis dešimt metų junior ir dešimt metų gauna kapeikas. Kiti per kelis metus išauga į specialistus ir skina tūkstančius. Beja tarptautinėse kompanijose nereali galimybė mokintis, gauti mentorių. 🙂
  12. Bankas neduoda paskolos dėl pinigų plovimo prevencijos. Jeigu gauni pajamas ir negali paaiškinti ir įrodyti jų kilmę, tai esi black liste. Nesvarbu ar MB ar IV. Reikia džiaugtis dar kad asmeninės sąskaitos neužblokavo ir lėšų neįšaldė, nes kai yra neaiški pinigų kilmė bankai linkę tai padaryti. Tai pradžiai rekomenduočiau susitvarkyti su pinigų plovimo prevencija ir įrodyti kad pinigų kilmė yra švari.
  13. Jeigu turėtum savo verslą, tai toleruotum, kad darbuotojas prie kompo būtų pasistatęs alaus paletę ar viskio butelaitį? Mano viename kolektyve žmonės jauni ir mėgsta švesti. Progų būna - nuo projekto pabaigimo ir pradėjimo 😄. Bet žmonės tai daro po darbo valandų ir mieste. Susirenka ir eina kur ošti, kaip visi balti žmonės. Net biudžetą turi valdžios skirta (gal simbolinį, bet turi).
  14. Tai, kad darbuotojai dirba poilsio dieną, nėra nelegalu. Yra tam tikros tvarkos ir procedūros, bet jeigu yra apmokama, kaip priklauso ir darbuotojas sutinka dirbti, tai viskas ok. Kiek suprantu, tai ir buvo ši situacija, nes buvo rašyta, kad už tai gauna priedus. Darbuotojai privalo laikytis darbo drausmės, nesvarbu ar tai paprastas darbo laikas, ar darbas naktį ar darbas poilsio dieną. Trumpiau tariant prisidirbote ir kiek suprantu, tai valdžia netoleruoja tokių dalykų. Netoleruočiau ir aš. Oi kaip netoleruočiau. Galimi trys variantai: 1. Nuleidi galvą, atsiprašai ir iše
  15. Pastaba - gyventojo mokesčiai eina pagal tos šalies įstatymus, kur jisai yra rezidentas mokesčių tikslais, o ne ten kur įregistruota veikla.
  16. Galima. Priėmus FAĮ buvo panaikintas draudimas ir UAB'ams. Tai gera žinia. Bloga žinia tai, kad reikės labai daug žinių ir mokintis, kad įmonės apskaita būtų tvarkinga. 🙂
  17. Paskaityk čia apie tai kaip PVM įtakoja pelną. Kai dirbama B2B,tai PVM yra didelis gėris, kuris leidžia sutaupyti tiek pardavėjui, tiek pirkėjui. 🙂
  18. Jeigu klientas verslas ir dar PVM mokėtojas, tai tas pridėtas PVM tikrai jam nusišvilpti ir nepakeis galutinės jo kaštų eilutės.
  19. Bankinis pavedimas tinka išlaidoms pagrįsti tik tada, kai tai yra banko komisiniai. Kitu atveju, tai nepatvirtina prekės ar paslaugos pirkimą ir nėra tinkamas išlaidoms pagrįsti. Jeigu perkamos prekės iš FA, kuris nevykdo jokios veiklos, tai perkantysis gali išrašyti sąskaitą faktūrą perkančiojo vardu. Būtina ir skausminga sąlyga - būtina nurodyti FA (parduodančio) asmens kodą. Teko karta pabendrauti su VMI, badant rasti būdą apeiti asmens kodą - nepavyko.
  20. 1. Įsivertinti kainodara. 2. Įsiregistruoti PVM mokėtoju. 3. Pasisamdyti buhalterį, kuris padės su PVM deklaravimu. Svarbiausia galbūt yra kainodarą, kurią reikia įsivertinti dar prieš tampant PVM mokėtoju.
  21. Į Call centrą ateina klientas su savo duomenų bazę. Call centras savo duomenų neturi ir teikia paslaugas išoriniams arba saviems klientams. Atsakomybę neša užsakovas. Cold calling'as po BDAR yra uždraustas. Negali generuoti numerių ir skambinti aklai. Gali skambinti, tik turėdamas sutikimus. Sutikimai yra renkami - lojalumo programos, nemokamos pabandymo programos, sudedami sutikimai, kad sutinki gauti pasiūlymus ir t.t. Taip pat daug kur prie sutikimų, būna ir varnele, kad sutinki, kad duomenys būtų perduoti partneriams. Tada kontaktai gali būti parduoti partneriams Duomenų baz
  22. Vykdant IV galima pirkti paslaugas iš tą pačia veiklą vykdančio asmens. Ribojimas yra dirbantiems su Verslo liudijimu. Paslaugų prekių pirkimui tarp IV ir IV nėra ribojimų. Reikia tik žiūrėti bendrą taisyklę ar tokie civiliniai santykiai nebus perkvalifikuoti į darbo santykius. T.y. jeigu abu asmenys veikia savarankiškai, kiekvienas turi savo biznį, tai viskas ok. O jeigu asmuo B visiškai priklausomas nuo asmens A (vienintelis klientas, vienintelis pragyvenimo šaltinis, asmuo A aprūpina jį darbo priemonėmis, kontroliuoja darbo laiką), tai patikrinimo metu, tai gali būti traktuota,
  23. Nesvarbu, kad el. parduotuvė sugeneruoja sąskaitas. Jas reikia sukelti į buhalterinę programą. Todėl atitinkamai tokia ir kaina, nes kažkas turi dirbti rankytėmis ir kiekvieną suvesti. Visada pigesnis variantas, kai el. parduotuvė susieta su buhalterine programa ir sąskaitos importuojasi automatiškai. Aišku, tai irgi turi savo kaštus. Na o pigios paslaugos, tai pigios paslaugos. 🙂 Kažką gauni kažko ne, o kartais kainuoja ir dvigubai.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...