Pereiti prie turinio

Tomson

Nariai
  • Pranešimai

    67
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Tomson sureagavo į Paulius. Auto pirkimas   
    Nes senas premium klases automobilis duoda daugiau emocijos, komforto, daznu atveju ir saugumo, nei gerokai naujesnis ekonominis. Tai dalis nori to.
    O bendrai paemus koks skirtumas kas ka perka, jei zmogus nuo to laimingas ir jam taip gerai.
    Nori kazkas Bmw tegul perka, nori Toyotos tai puiku. Isleidi savo pinigus, gauni tai ko norejai. Ir tai atnesa laime ar bent pasitenkinima savo sprendimu.
    Mano masina kainuoja kaip butas, bet mano namu lapoto verte siai dienai turbut 50e nesiekia. Bet man gerai ir tai mane tenkina.
    Turiu pazystama su masina uz 10k, bet su kateriu uz 70-80k.
    Pilna zmoniu turinciu laptopus po 3k, o ju auto kainuoja vos 1k. Jiems taip gerai tai taip ir gyvenkim 🙂
    Vieni perka i namus dideli tv uz 4k, kiti uz tuos pinigus keliauja 🙂
     
    Chill, kiekvienas su savo pinigais turim elgtis kaip mums norisi. Gyvenimas ne amzinas, o vieno teisingo kelio nera 🙂
     
    Jei isleidai pinigus ir tai padare tave laimingesniu, tai tu padariai gerai ir nesvarbu ka tu ten pirkai 🙂
  2. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Man taip buvo praėjusį mėnesį, sms išsiunčiau ir vėl veikia. 
  3. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Man taip buvo praėjusį mėnesį, sms išsiunčiau ir vėl veikia. 
  4. Pagarba
    Tomson gavo reakciją nuo l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Su jokiom apgavystem nesusidūriau ir netgi patarė kaip kariauti su Arena dėl sutarties nutraukimo. 
  5. Patinka
    Tomson sureagavo į IgnasA Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Gal kam bus naudinga. Gavęs laišką dėl pakeltų Bitės įkainių, perkėliau nr. į Ežį, tada paskambino Bitės konsultantė ir pasiūlė 5G planą su 20gb už 4.5€ arba 200gb už 7.5€. Grįžau atgal 😄
    Beje greitis super
     

  6. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Tai tas jau senai aišku, kad tik numerio perkėlimas duos naudos dėl gero plano. 
  7. Patinka
    Tomson sureagavo į Arvis Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Likus 5 dienom iki plano pabaigos, tele2 programėleje išmete 7.5 40gb planą 😄
  8. Patinka
    Tomson sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Issigooglinau: Mobris yra tas pats reseleris kas ir J Energy. Tai vadinasi Mobris turi tik Bitute. Tuomet 9.98 eur uz "viskas neribota" pas Mobri yra prasciau, lyginant su Magnetuko BEST-07:
    Neriboti pokalbiai + SMS + Neriboti GB LT + 7 GB EU uz 8.90 (su nuolaidos kodu: uzdarbis.lt).

  9. Patinka
    Tomson sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Visiems tiems, kam tinka Bites tinklas, primenu: Magnetuke galite pasiimti BEST-05 plana:
    Neriboti pokalbiai + SMS + 30GB duomenu LT + 4 GB ES - 5.50 eur su neterminuota sutartimi (yra ir kitu patraukliu Bites ir Telia planu).
    Tereikia uzpildyti uzklausos forma (http://www.magnetukas.lt/uzklausa/) ir nepamirsti irasyti nuolaidos koda: uzdarbis.lt
    Privalumai: nemokama SIM kortele, jos siuntimas, yra galimybe issaugoti turima tel.  numeri, neterminuota sutartis, nereikia nuolatos papildyti saskaitos.
  10. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo doorfix3r Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Padariau eksperimentą 

  11. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo doorfix3r Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Padariau eksperimentą 

  12. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Matosi, kad buvo 5,53€,greičiausiai bus 8 kartus jau panaudota. 
  13. Patinka
    Tomson sureagavo į Augustas1223 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Pabandžiau per nauja jau veikia OHO
  14. Patinka
    Tomson sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Martynai @MartynasKu, stebiu tavo pasisakymus forume ir kitoje socialinėje erdvėje jau ne vienerius metus: žinau, kad nemėgsti reselerių, žinau, kad Telia/Ežys tau labiausiai atitinka tavo poreikius, yra pakankamai pigus (ypač įvertinus tavo garbinamą "nemokamą kas-šeštą-auto-papildymą"), taip pat žinau, kad tau yra didžiausias "kaifas" chatu/telefonu kapotis su operatorių konsultantais, bandančiais pakelti kainą tau ar tavo atstovaujamiems asmenims. Ne kartą skaičiau tavo komentarus, kad Magnetukas yra blogai, kad geriau rinktis Ežį ar Teledemą, ir nesikišau, nes tu esi teisus - tu tikrai gali turėti ir išsakyti savo nuomonę viešai - čia ne Baltarusija.
    Tačiau šiandien, mano auksčiau pacituotame tavo komentare apie Magnetuką tu jau ne šiaip sau išreiški savo subjektyvią nuomonę, tačiau tu jau TEIGI TEIGINIUS apie Magnetuką: Magnetukas PARDAVĖ klientus, Magnetukas nesirūpina buvusiais klientais, ir Magnetukui dzin kaip tiems klientams sekasi vargti su Arena ir t.t. Mielas Martynai - tu labai labai stipriai klysti ir klaidini kitus forumiečius.
    Taigi, mano "labai sutrumpinta" istorija, kuriai parašyti jau sugaišau ~2valandas: taip, aš esu Magnetuko įkūrėjas ir vadovas jau daugiau nei 15 metų. Verslas įkurtas "nuo nulio", tad verslą laikau kaip savo "kūdikį": man svarbi jo sveikata, svarbu, kad jis būtų apsirengęs ir sveikas, sotus bei žinoma - kad augtų. Prieš keletą metų šalia interneto ir IPTV paslaugų - pradėjome siūlyti savo klientams mobilaus ryšio paslaugas, pasiekėme tam tikrą apimtį. Tuomet 2021 metų pradžioje susipažinau (savo nelaimei) su estiškos įmonės ARENAmedia savininku Andriumi Užusieniu. 2021 rudenį nusprendžiame įsteigti virtualų operatorių ARENAmobile, ir 2021 metų lapkritį įsteigiama UAB ARENAmobile Lietuva įmonė: estiška Andriaus Užusienio įmonė buvo didesnysis! akcininkas, o aš buvau mažesnysis! akcininkas bei buvau paskirtas įmonės direktoriumi (kas pasirodo nieko nereiškia, kai nori pastumti smulkesnį verslo partnerį į šoną). Tuomet visus Magnetuko klientus išanksto informavę mes perkėlėme į ARENAmobile Lietuva įmonę, kuri turėjo užsiimti grynai mobilaus ryšio paslaugų administravimu, seniems Magnetuko klientams paliekant senas planų kainas/sąlygas. Magnetuko klientai turėjo sudaryti minimalią kritinę masę naujo virtualaus operatoriaus startui, o palaipsniui klientų skaičius naujajame virtualiajame operatoriuje turėjo padidėti kartais.
    Žinoma, dalis Magnetuko klientų liko nepatenkinti tuo, kad buvo permesti į kitą įmonę, bet kadangi abiejų įmonių vadovu pradžioje buvau aš - visi buvo nuraminti, kad pasikeitė tik įmonės pavadinimas, o vadovas, kainos ir supportas - lieka tas pats. 2022 metų sausį (t.y. porai mėnesių praėjus nuo įmonės įsteigimo), po to, kai didžiąją dalį klientų "apraminame" dėl permetimo į kitą įmonę - man atimama prieiga prie sistemų, ir Andrius Užusienis tampa įmonės direktoriumi - aš lieku tik mažuoju akcininku visiškai be prieigos nei prie paslaugų, nei prie klientų, nei prie sąsaitų. Arenos sąskaitos už paslaugas siunčiamos anglų kalba!, vieno mėnesio vieno numerio sąskaitos apimtis - būdavo nuo 5 iki 20 lapų!, sąskaitų sumos - dažnai nuo lubų išpaišytos ir didesnės, nei kliento sutarta su Magnetuku, už vieną ir tą patį mėnesį klientai gaudavo kas 2, kas 3, o kaikas net 4 ar 5 sąskaitas! Klientui apmokėjus sąskaitą - įmokos neatsispindėdavo sistemoje, sistema klaidingai rodydavo skolas, o dėl netikslių sąskaitų pasikreipusiems klientams - konsultantai niekaip negalėdavo atlikti sistemoje korekcijų....  (daugiau klientų atsiliepimų / patirčių apie Arenamobile - šioje temoje: skaityti čia).
    Taigi, toliau: 2022 metų spalį įsteigiama nauja įmonė - FENIKSAS / klonas: Arenamobile UAB (be žodelio "Lietuva" pavadinime), ir tos įmonės akcininku, kaip jau suprantate - aš nesu. Po truputį ruošiamasi pirmosios Arena įmonės klientus bei jų generuojamas įmokas - permesti į antrąją Arena įmonę, o pirmąją įmonę subankrotinant su milžiniškomis per 2022-2023 metus susidariusiomis skolomis. Tipinė-vadovėlinė įmonių-FENIKSŲ schema.
    2022 metų gruodį visiems Arena klientams pranešama, kad kainos nuo 2023-01-01 kainos kyla, o 2023 metų sausio pradžioje visiems klientams kartu su sąskaitomis už gruodį - pranešama, kad už paslaugas jau reikia mokėti į naują banko sąskaitą, kuri realiai priklauso antrajai Arena įmonėi-FENIKSUI. 
    Čia jau buvo SPROGIMAS: klientai, nepatenkinti kainų kėlimu - masiškai pradėjo bėgti iš Arenos į kitus tinklus, skambinti į Magnetuką, klausti ką daryti ir t.t. Aš pats asmeniškai kiekvienam besikreipusiam kantriai išaiškinau apie jo teisę pranešimo apie kainų kėlimą pagrindu - nutraukti esamą sutartį ir perkelti savo numerį į kitą tinklą, teko valandų valandas suteikinėti nedrąsiems klientams konsultacijas, padrąsinimus ir atsakinėti į šimtų-šimtus tų pačių klausimų.
    Lygiagrečiai buvo daromi veiksmai, kad susigrąžinti Arenos buvusius klientus atgalios į Magnetuką: sumokėtos milžiniškos pinigų sumos Arenai: tos lėšos turėjo būti panaudotos Arenos skolų dengimui prieš ryšio operatorius, tačiau Magnetuko lėšos (kaip vėliau paaiškėjo) - pas operatorius taip ir nenukeliavo, ir įmonei Arenamobile Lietuva 2023 gegužės mėnesį iškeliama bankroto byla.
    Dabar dėl teiginio, kad Magnetukas neva "pardavė" savo klientų bazę kažkam. Kur logika? ir kokia čia logika parduoti savo klientų bazę bendrai su partneriu įsteigtai įmonei, kuriai pradžioje pats ir vadovauju? Martynai, jei ne kelis kartus pakartotas žodis pArdavė (su "A" raide) o ne pErdavė (su "E" raide) - tai būtų galima manyti, kad padarei gramatinę klaidą... O kokius tu turi įrodymus savo tokiam teiginiui pagrįsti, kad klientai buvo "pArduoti", nes čia juk buvo teiginys iš tavo pusės, ar klystu?
    Dabar dėl teiginio "pardavė klientus... ir dabar vėl suka tą pačią veiklą". Magnetukas net ir neturėjo jokių minčių nutraukti šios veiklos - tiesiog planavome perkelti klientus į naują virtualų operatorių, vėliau paaiškėjo, kad verslo partneris norėjo atsikratyti/išstumti, bet dėka klientų lojalumo - didžioji dalis jau sugrįžo į Magnetuką, arba artimiausiu metu planuoja sugrįžti (kai baigsis esamos 12/24 mėn. sutartys kituose tinkluose, kurias sudarė pabėgę iš Arenos Andriui Užusieniui vadovaujant). Pati idėja pasiūlyti klientams konkurencinga kaina pokalbių planus mane aplamai veža: mobilus ryšys yra reikalingas kiekvienam, dažnam reikia ir interneto ir televizijos - tad parduodamas planą - tu realiai įgauni šansą klientui pasiūlyti ir kitas paslaugas, susijusias su ryšiais - tai yra ideali galimybė parduoti bent jau mano akimis, o klientams labai patinka gauti viską "iš vienų rankų". Tai kaip galima tokį verslą-aukso gyslą - atiduoti į svetimas/nekompetetingas rankas dar kartą, ypač po tokių skaudžių pamokų?
    Dėl: "Paslaugų teikėjas turi būti pasiruošęs dėl klientų "numirti", o čia visiškai atvirkščiai.". Būtent! Palaikau tave visu 1000% , kad dėl savo klientų galima netgi "numirti". Ne tik kad palaikau, bet tai ir darau: nuoširdžiai konsultuoju kiekvieną klientą, lyg jis būtų mano šeimos narys. Bandau patarti, įsivaizduodamas pagal save: "ką aš daryčiau, būdamas kliento vietoje"? O tie, Arenai "pErduoti" klientai aplamai yra man brangiausi, nes tai dėl mano klaidingo verslo sprendimo jie sužinojo, kas yra ta Arenamobile, ir patyrė tiek daug neigiamų emocijų. Kai Arena pradėjo skęsti 2022-gruodį 2023-sausį - aš savaitėmis/mėnesiais būdavau kaip zombis neišsimiegojusiomis akimis, naktimis sapnuodavosi košmarai, o stresas galutinai atslūgo ir pagaliau galėjau ramiai miegoti tik 2023 metų vasarą, paskelbus apie pirmos Arena įmonės bankrotą.
    Ir pabaigai, dėl: "Aš esu paprastas Petras iš Balbieriškio... Aš iš esmės galiu kalbėti bet ką...". Taip, tu gali apsimesti Petru iš Balbieriškio - bet tu toks neesi. Tu esi gilius įsitikinimus turintis LR pilietis, išsilavinęs, ir soc. erdvėse pasisakantis ne tik mobilaus ryšio tematikomis. Tu tikrai žinai, kad meluoti, šmeišti - ne tik kad negalima, tačiau ir negražu, neetiška. Tikiu, kad esi objektyvus, ir galėsi kritiškai įvertinti šią mano rašliavą. Nebent tu turi bent kokių rimtesnių įrodymų apie savo teiginių pagrįstumą, apart tavo paminėtų: "...buvo žmonių, kurie juodu ant balto rašė, kad arenamobile numerio bitė nenorėjo atiduoti..." bei "...paprastai tokie sprendimai priimami tik dėl pinigų...". Čia viskas, ką tu turi? Ir tokiais argumentais grindi savo teiginius apie Magnetuką? Rimtai...?
    Gal gali parašyti (kad ir į privatą) - bent vieną buvusį/esamą Magnetuko/Arenos klientą, kurį aš "pArdaviau" - o po to jam "nepadėjau", kad man buvo "dzin"? Bent vieną tokį konkretų atvejį gali įvardinti? Su malonumu tą situaciją galėčiau pakomentuoti viešai (nuasmenintą, žinoma).
  15. Pagarba
  16. Patinka
    Tomson sureagavo į rokzal Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Šiai dienai išėjus į kitą tinklą Tele2 siūlo du 4G planus:
    7,5Eur/40gb
    12,9 Eur/neriboti gb

    Telia paskambinus tiesiog bendruoju siūlo 4G 12Eur/30gb, 15Eur/50gb arba 5G 18Eur/neriboti.
  17. Patinka
  18. Patinka
    Tomson sureagavo į Stanley Ziema arteja, vel padangos   
    Kažin ar geriausia, vasarą su žieminėm tiek komfortas tiek sukibimas mažesnis, ypač per lietų. Vasarą per karščius susidėvi protektorius, nors mm dar lieka daug, bet užapvalinami protektoriaus kraštai, po to ir žiemą sukibimo nebelieka. 
    Geriausia nusipirkt antrą ratų komplektą kad ir skardinių ratų, pasikeist du kartus per metus nieko sudėtingo nėra. 
    Jei jau labai biudžetas spaudžia ir visiškai nėra pinigų padangoms, tai galima dėt kieto mišinio žiemines su kuo mažesniais tarpais tarp protektoriaus. O jeigu žiemą važiuoja tik gerais orais gerais keliais, nevažiuoja per sniegą, tai geriau dėt demisezonines. 
  19. Pagarba
    Tomson gavo reakciją nuo l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Turiu du abonimentus, viskas ok. 
  20. Patinka
    Tomson sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    nu va - sveikinimai kuo dideliausi! kuo daugiau tokiu kaip tu "nepatinginciu" parasyti skunda bus - tuo greiciau "isauklesim" operatorius atsakyti uz savo skambiai naudojamas frazes reklamose!
  21. Pagarba
    Tomson sureagavo į Nekko Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Finalas. RRT nusprende jog Telia pasielge nesaziningai vienasaliskai nutraukdama paslaugu tiekima be ispejimo. Ir ipareigojo Telia grazinti man numeri 🙂
  22. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo MartynasKu Visų komunalinių sąskaitų apmokėjimas   
    Sumoku per swed bank, įmokų krepšelis yra, galima pasidaryti, kad per vieną mokėjimą 5 tiekėjus apmokėti ir tai kainuoja 0cnt.
  23. Patinka
    Tomson gavo reakciją nuo wangan Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    https://tvpigiau.lt/pokalbiu-planai/?itm_source=homepage_nav_block&itm_medium=button&itm_campaign=pokalbiu-planai
    Gal kam bus naudinga, kam reikia plano su neterminuota sutartim. 
  24. Patinka
    Tomson sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    kaip matome iš nesenų pavyzdžių, kainos kėlimas sukelia kliento pyktį, o jei kainą keli iškart visiems savo klientams, greičiausiai įmonei bus nepakeliamas užklausų kiekis, bei pabėgančių klientų skaičius.
    pavyzdžiai - perlo elektra ir arenamobile.
    tad greičiau magnetukas padirbs tą įsipareigotą laiką į kelių eurų nuostolį, negu užsitrauks neigiamą klientų atsaką.
  25. Patinka
    Tomson sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Taip, tu teisus. Terminuota sutartis neduoda 100% garantijos vartotojui. Kaina galima kelt pries 30 diwnu ispejus vartotoja.
    Bet reikia nepamirsti, kad kiekviena save gerbianti imone gerai pagalvoja ar tikrai nori lauzyti savo isipareigojimus vartotojui. Per 15 metu veiklos nei karto Magnetukas nera terminuotos sutarties begy pakeles kainos sutarciai nepasibaigus.
    Reputacija galima greit susigadint ir reputacija kainuoja tikrai brangiau, nei plano uz 8 eur pakelimas tarkime 5 menesiam po +2eur...
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...