Pereiti prie turinio

Rolangas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    870
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Rolangas sureagavo į lasickui Kodėl skūpus moka du kartus   
    Sveiki. Kadangi jau kurį laiką dirbu vienoje iš telekomunikacijų bendrovių prekybos salone, tai dažnai tenka susidurti su telefonų remonto niuansais. Ne, nekalbėsiu aš apie dažniausiai gendančius modelius, nes net jokios statistikos šiuo klausimu neturiu. Bet pakalbėsiu apie garantinį remontą ir dažnai klientams kylančius sunkumus.
     
    Kokia didžiausia problema, su kuria susiduria vartotojas? Broko aktas. Tikriausiai dalis net nežino kas tai yra. Jeigu jūsų telefonas garantinis ir dėl kažkokio gedimo kreipiatės į servisą, tai dažnu atveju jį jums tiesiog sutaisys. Bet kartais, kai jie neturi reikiamų dalių ar remontuoti jiems neapsimoka, jie pasilieką jūsų telefoną ir išduoda jums lapelį, su kuriuo per 30 dienų turite kreiptis į savo operatorių ir galite arba atgauti už telefoną sumokėtus pinigus ir panaikinti turimą įsipareigojimą, arba keisti į tokios pačios vertės telefoną su galimybe pasirinkti brangesnį padengiant skirtumą iš savo kišenės ir toliau galioja jūsų turėta sutartis. Tikriausiai galvojate, kur čia problema? Tame, kad dažnai kreipiasi žmonės, kurie nėra telefono savininkai. Jūs iš skelbimų nusiperkate naują telefoną su garantija. Bet jeigu jį išbrokuos, tai tiek atsiimti pinigus, tiek pasikeisti į kitą telefoną gali tik jo savininkas, t.y. žmogus, kuris pasirašė sutartį, o ne jūs, kuris iš jo nusipirkote telefoną. Būna atvejų, kai susisiekia po pusantrų metų nuo pirkimo su tuo jo tikruoju savininku, pasikviečia jį į saloną ir kartu geranoriškai pasikeičia tą telefoną ir išsiskirsto. Bet būna atvejų, kai žmonės su tuo lapeliu drasko akis, nes tikrasis savininkas sėdi kitame Lietuvos gale, užsienyje, ar apskritai su juo net nepavyksta susisiekti. Ir žmogus supranta, kad rankose laiko 800€ vertės popierėlį, su kuriuo po 30 dienų galės nusivalyti užpakalį ir nuleisti jį į unitazą.
     
    Pavyzdys, kas tas broko aktas. Kairėje iš mttc, dešinėje iš iDealo
     
    http://s9.postimg.org/5d5z3t7lr/brok1.pnghttp://s9.postimg.org/pykqvpp6n/brok2.png
     
    Kita panaši situacija. Nusipirkote naują telefoną iš skelbimų. Džiaugiatės, kad tai pavyko padaryti 20% pigiau, nei perkant salone. Laimingi naudojatės savo įrenginiu. Kol po poros mėnesių jis nebegaudo ryšio. Galvojate kas čia nutiko? Nešate į garantinį servisą. O jie nusiunčia pas operatorių. Ir atėję į saloną sužinote, kad telefonas pirktas lizingu, žmogus, kuris jį pirko salone ir pasirašė sutartį nemokėjo nė vienos įmokos už patį telefono aparatą, skola perduota išieškojimui, o jūs turite telefoną su blokuotu IMEI, kuris nesijungia prie tinklo. Norint, kad jis veiktų, galite mokėti už jį kabančią skolą ir jį atsiblokuoti. Arba tiesiog turėti brangų mp4 grotuvą.
     
    Dar viena aktuali problema - mechaniniai pažeidimai. Jeigu jūs pirkote telefoną be draudimo ir netyčia jį pažeidėte, tai garantija jums nebegalioja. Yra buvę atvejų, kai miršta telefonas-nukepa motininė. Bet garantinis servisas pasiūlo remontą už ~200-300€, nes įskelta telefono galinės dalies nugarėlė 2mm ir viskas, garantija anuliuojama. Bet koks mechaninis pažeidimas panaikiną jūsų garantiją. Ir nesvarbu, kad gedimai visiškai nesusiję. Garantija panaikinama visam įrenginiui. Lygiai tas pats, jei telefonas buvo remontuojamas ne autorizuotame servise. Pvz iPhono ekranas pakeistas kur pigiau, bet tada sugedo motininė ir jūsų remontas tampa itin brangus, nes mokėsite iš savo kišenės.
     
    http://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-s6/188322d1437663224t-stories-galaxy-s6-s6-edge-acciddental-drop-survival-broken-glass-real-users-samsung.jpg
     
    Tai čia dažniausiai pasipiktinimą keliantys atvejai, kai žmonės perka brangų daiktą, stengiasi sutaupyti ir finale lieka ant ledo. Nenoriu nieko moralizuoti ar agituoti pirkti salone. Kiekvienas renkasi kas jam labiau patinka. Galit iš lombardo nusipirk iPhoną ir tikėsis, kad policija nepasibels į duris. Tačiau čia jau primena loteriją, su vis mažėjančia tikimybe joje laimėti.
    Ir papildomas patarimas dėl garantinio remonto. Jei kažkas negerai, jei turite pretenzijų dėl telefono ar jo remonto, tai kreipkitės į patį servisą arba vartotojų teises, o ne operatorių. Jame technikai nesėdi ir telefonų neremontuoja. Tam ir yra autorizuoti servisai. Geriausiu atveju kreipiantis į saloną bus galimybė tą patį telefoną išsiųsti į servisą. Viskas. Nieko papildomo. O jūsų priekaištai, kad pirkote telefoną už 100€, bet jis striginėja žaidžiant pokemonus ir neveikia kaip samsungas už 819€. Na.. atsiprašau, bet ir mums jie neįdomūs :)
     
    Tai tiek to išminties pliūpsnio šiam kartui. Jei turite kažkokių papildomų klausimų į temą - klauskite, atsakysiu. Jei turite klausimų ne visai į temą-nebijokite parašyti AŽ
     
    p.s. dėl „pagerintų“ planų ar pigesnių telefonų prašau nerašinėti ;)
  2. Patinka
    Rolangas sureagavo į aemdy Pristatau Chrome/Firefox/Safari plėtinį bei Android aplikaciją - "Siūlyk antraštę"   
    Labas vakaras! Norėčiaupristatyti Chrome/Firefox plėtinį, skirtą alternatyvių antraščių siūlymui naujienųportaluose (šiuo metu delfi.lt, lrytas.lt, 15min.lt). Jo pagalba galėsite pakeistineinformatyvią bei buką straipsnio antraštę į savo, o ją savo ruožtu matys visikiti plėtinio naudotojai.
     
    Plėtinį galite parsisiųsti iš http://siulykantraste.lt/ arba https://chrome.googl...ighmjiijopaafde.
     
    Laukiu nuomonės apie įrankį arba pasiūlymų ateičiai.
  3. Patinka
    Rolangas sureagavo į wicked OnePlus 2 | Pakvietimas | Informacija   
    Tavo mėginimas claimint invite kažkaip priminė šią žinutę:
     
     
    Ironiška, ar ne? Kartais ar tik ne tu pardavinėji oneplus2? Tai čia maždaug 'pakvietimų nepirksiu, bet jei duosit nemokamai tai paimsiu ir mielai užsimesiu 50e viršaus už telefoną'? :)
  4. Patinka
    Rolangas sureagavo į Edgardas LABAS planas BEGALYBĖ visai ne begalybė.   
    http://epaslaugos.rrt.lt/apreptis/
     
    Kad Bitei ir Tele2 pasiekt Omnitel lygį reiktų daug pievų apšikt ;) kalbant apie stabilų 3G. Kur nors užmiestyje ar net tame pačiame mieste važiuojant pabandyk pasinaudot Bitės internetu, o paskui Omnitel, pamatysi akivaizdžius skirtumus. Kalbant Lietuvos mastu, tai bitė paskutinėj vietoj, aišku, kad yra vietų, kur bitė geriau traukia, bet bendrai paėmus- crap.
  5. Patinka
    Rolangas sureagavo į Mister Forest Labas, aš esu Mister Forest.   
    Sveiki, esu grafikos dizaineris Mister Forest.
    Malonu prisijungti prie jūsų bendruomenės, pažadu būti pilnavertis narys ir aktyviai įsilieti į čia vykstančias veiklas. Esu nuolat linkęs padėti, tad nesivaržydami kreipkitės įvairiais klausimais.
     
    Teikiu šias grafinio dizaino paslaugas bei turiu gausią patirtį kiekvienoje iš jų:
     

     
    Logotipai,
    Prekiniai ženklai,
    Įmonės įvaizdžio kūrimas bei palaikymas,
    Vartotojo sąsajos dizainas,
    Tinklalapių dizainas,
    Aplikacijų dizainas,
    Reklamos,
    Iliustravimas,
    Skrajutės,
    Plakatai,
    Vizitinės kortelės ir kt.
    Darbų turiu daug, tačiau pagal susitarimą su užsakovu ne visus turiu teisę viešinti, tad rodau kelis iš krūvos savo darbų, kurie buvo atlikti ne komerciniams tikslams (norėdami daugiau pavyzdžių, susisiekite su manimi žemiau nurodytais kontaktais):
    http://www.part.lt/img/0163370dd5352c814d3934c03700163f927.jpg

    http://www.part.lt/img/b6becb166b9ec178da2b5d5ddab4e548171.jpg

    http://www.part.lt/img/2da68d0e759bd79be8f021a99aa1bc5b794.jpg
    http://www.part.lt/img/959a1ee8dddf81ad79da8368a2f83189626.jpg



     
    SVARBI INFORMACIJA:
     

     
    Darbo proceso metu yra atliekamas tiriamasis darbas, kūrybinės paieškos, dizainas kompiuteriu, taip pat teikiamos konsultacijos dizaino ir marketingo strategijos klausimais, jei to pageidauja užsakovas.
    Prieš atliekant daugelį darbų užsakovui yra nusiunčiama "creative brief" anketa, kurią jis užpildęs leidžia man pilnai suprasti jo poreikius, norus, tikslus, tikslinę auditoriją bei visą informaciją norint gauti aukščiausios kokybės rezultatą.
    Darbo pabaigoje klientui yra pateikiamos pagrindinės darbo versijos reikalinguose formatuose.
    Dėl darbo kainos ir atlikimo termino su kiekvienu klientu tariuosi individualiai, todėl nesivaržydami rašykite man asmeninę žinutę arba susisiekite šiais kontaktais:
     
    El.paštu: [email protected]
    Skype: kontaktas5
  6. Patinka
    Rolangas sureagavo į Mister Forest Labas, aš esu Mister Forest.   
    Esu labai dėkingas už tokius liaupsinimus, prižadu neužmigti ir toliau daryti tai kas kokybiška, unikalu ir atitinka kliento poreikius. Jeigu būsiu reikalingas - būtinai susisiek. Stengsiuosi susiplanuoti laiką taip, kad galėčiau priimti tavo užsakymą :) Beje, šaunu, kad esi mandagus ir nori kreiptis vardu, esu Matas :rolleyes:
     
    Negaliu pakęsti darbų, dalykų, kurie yra daromi atmestinai, tad ir prisistatymą stengiausi parašyti atsakingai, aiškiai ir nenuobodžiai. Labai ačiū, kad įvertinai mano pastangas rašant pasisveikinimą. Susitiksime forume! ;)
     
    Taip, tai nuotrauka, kurioje matyti grotuvo app'so pradinė versija. Ši versija vis dar yra programuojama ir neprieinama publikai. Kolkas viskas dar yra tobulinama, šlifuojama, daug kas bus keičiama ir galbūt kažkada šis app'sas išvys dienos šviesą plačiu mąstu :rolleyes: Tiesa esu dirbęs ir prie jau dabar veikiančių, visiems prieinamų aplikacijų, tačiau dauguma iš jų buvo užsieniečių užsakymai ;)
  7. Patinka
    Rolangas sureagavo į Mister Forest Labas, aš esu Mister Forest.   
    Nepaisant to, jog tai girdžiu ne iš šios srities atstovo, ypač vertinu tokius žodžius ir tokie pagyrimai labai padeda atrasti savyje noro dirbti ties tuo ir siekti aukštumų! ^_^
  8. Patinka
    Rolangas sureagavo į IG8 Šveicarija - pavyzdys pasauliui?   
    Tai jei LT būtų staiga imta valdyt referendumais, tai neužilgo išstotume iš NATO, ES, atsisakytume SGD terminalo, įsivestume rublį kaip valstybinę valiutą ir savo noru prisijungtume prie Rusijos imperijos.
  9. Patinka
    Rolangas sureagavo į mongolas Maisto prekių parduotuvės atidarymas.   
    Nera is pirsto lauzta. Visi tiekejai pasake ta pati. Seniau to irgi nezinojau ir dalinuosi patirtimis su autorium labai nuosirdziai,kadangi nesenai pats vos neiklimpau i mazmena. Bet daug suzinojas,tiesiog atsisakiau tos minties. Nes ir investiciju reikejo ryskiai didesniu ir dar pasirode,kad daug ko nezinome. bet visi pasake, nori pardavineti pigiau, nurodyk bazine kaina,tada brauk ir pridek,kad skelbiama akcija ir dek mazesne kaina,bet butinai nurodyk bazine. Jei to nepadarysi bus blogai.
     
    Kitas variantas tiekti prekes i savo parduotuves paciam, taip daro norfa, kaip pvz, taip daro assorti ir keli kiti ne tokie zinomi prekybininkai. Tai jie realiai patys nustato kaina, bet jeigu paziuretume i ju kainas prekiu kurias gauna is tarkim sanitexo, tai irgi nurodo bazine kaina ir ja perbraukia. :)
     
     
    Tokiu nera. ir cia netik maxima, kalba eina apskritai apie pagrindinius tinklus, kurie prekes ima is tiekeju. tiesiog maxima yra geriausias pavizdys,kadangi jeigu maximoje yra preke, reiskias lietuvoje yra tiekejas.
     
    kitas pavizdys butu parduotuves kurios pacios sau tiekia prekes be tarpininku.
     
     
    Maxima nuolatos non stoip nenuilsdami vaiksto per eshopus ir parduotuves ziuredama ieskodama. jeigu randa kokio tiekejo prekes ir su tokiu "bajeriu" buna negerai. geriausias pavizdys gastronomas. buvo - prazuvo. kaip vieno didziausiu tiekeju lietuvoje atstovas pasake, su jais irgi jie atsisake dirbti,nes jie buvo "neprognozuojami" , butent kalba apie kainas ir pan.
  10. Patinka
    Rolangas sureagavo į Triple6 Gyventi ar mirti?   
    Cia verslininku ir programeriu forumas o ne depresijos klubas. Dauguma cia esanciu masto kaip paimti maximuma is gyvenimo ir dar daugiau, o ne zudytis.
     
    Su savo tom pagalbos linijom, man antrodo keliauk i supermamu foruma.
  11. Patinka
    Rolangas sureagavo į Kernius Nusiskundimų skiltis uždaroma   
    Vienas pirmųjų pasikeitimų Uždarbis.lt šiais metais, – Nusiskundimų skilties uždarymas. Visi techniniai atnaujinimai, kuriuos tikriausiai pastebėjote per paskutines savaites, buvo skirti pasiruošti būtent tam.
     
    Per ilgą laiką susikaupė daugybė priežasčių, kodėl nusiskundimų forume neturi likti. Apie jas visas ir apie tai, ką daryti nuo šiol, – šis pranešimas.
     
    Įstatymai draudžia viešinti bet kokius asmens duomenis be jo sutikimo
     
    Nieko stebėtino, jog ne visi iš tūkstančių sandorių, vykstančių Uždarbis.lt, praeina sklandžiai. Nieko stebėtino, jog kilus problemoms su vienu nariu norisi apie tai pranešti kitiems. Atsiliepimų sistema skirta būtent tam: nuo šiol kiekvieno nario turimi atsiliepimai matomi vos atsidarius jo profilį – ir neigiami visada pačiame viršuje. Tad geriausias būdas pranešti apie patirtį su kitu nariu – nesvarbu, teigiama ar neigiama ji būtų, – palikti jam atsiliepimą, kuris bus visada matomas jo profilyje.
     
    Kam tuomet buvo naudojama Nusiskundimų skiltis? Atsidarius ją nesunku pasakyti – viešinti asmens duomenims – pradedant kito nario tapatybe, baigiant jo sąskaitos numeriais ar net gyvenamosios vietos adresu.
     
    Sutinku, kad tai naudinga saugantis nuo vagių, kurie susisiekia per Skype ar naudojasi skirtingais Uždarbis.lt slapyvardžiais, bet tai – nusikalstama veikla.
     
    Visa tai daryti draudžia mūsų šalies įstatymai.
     
     
    Manote, kad joks sukčius ar vagis pats niekada nesikreips į teisėsaugą ir galite laisvai viešinti jo duomenis? Tuomet nenustebkite vieną dieną sulaukę laiško iš Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos.
     

     
    Toks laiškas prieš kurį laiką buvo adresuotas ne administracijai, o duomenis paviešinusiam nariui. Uždarbis.lt administracija per 9 metus niekada nėra turėjusi jokių problemų su teisėsauga – nei teisminių bylų, nei nuobaudų – nes už viską, kas skelbiama internete, atsako pats turinio autorius (forumo narys).
     
    Vis dėlto Nusiskundimų skilties egzistavimas reiškia, kad mes sudarome sąlygas nariams nuolatos pažeidinėti įstatymus, dėl ko bet kuris ir bet kada gali turėti rimtų nemalonumų.
     
    Jau nekalbant apie tai, kad nusiskundimų temose vyksta praktiškai organizuotas nusikalstamumas, – ne tik viešinamas asmens gyvenamosios vietos adresas, bet ir buriamos išvykos į nekviestus svečius ("rimtai pasišnekėti").
     
    Kam to reikia?
     
    Viena didžiausių interneto bendruomenių Reddit, turinti keliasdešimt milijonų narių, apsieina vos su penkiomis taisyklėmis, iš kurių viena skamba labai paprastai: "Neviešink asmeninės informacijos".
     

     
    Nuo šiandien Uždarbis.lt yra ne išimtis: bet koks asmeninės informacijos viešinimas forume yra draudžiamas, apie tokius pranešimus turi būti pranešta kaip apie taisyklių pažeidimus, pranešimai trinami, o jų autoriai įspėjami.
     
    Skelbiant vieno asmens vardą ir pavardę dažnai nukenčia nieko dėti žmonės
     
    Asmens tapatybė dažniausiai viešinama tikslingai – kad patektų į Google paieškos rezultatus, kur neretai atsiduria net aukščiau nei nuoroda į to žmogaus Facebook paskyrą.
     
    Tik mažai kas pagalvoja, kiek Lietuvoje yra bendravardžių ir populiarus vardas bei populiari pavardė gali privesti prie to, kad dėl tavo vienos sukurtos temos pustuzinis žmonių, kurie net nėra girdėję apie Uždarbis.lt, negalės rasti nei darbo, nei būsto – nes pirmas rezultatas įvedus jų vardą ir pavardę į Google sakys, kad žmogus yra sukčius ir apgavikas. Daugiau niekas nesigilins.
     
    Dėl to esu sulaukęs ne vieno laiško.
     
     
    Belieka patiems įsivaizduoti, kaip jaustumetės to žmogaus vietoje.
     
    Matyt, neatsitiktinai po daugybės metų gyvavimo prieš kelis mėnesius buvo uždarytas Skundai.lt. Jei turi skundą, kurį gali pagrįsti, – neši jį į policiją. Visa kita gali būti laikoma tik šmeižtu.
     
    Sprendimas: atsiliepimai vietoje nusiskundimų
     
    Turbūt net didesnė problema nei asmens duomenų viešinimas yra tai, kad nusiskundimo sukūrimas neretai buvo laikomas vieninteliu ir pakankamu veiksmu, kurį reikia atlikti praradus pinigus.
     
    Iš tikrųjų vos kilus bet kokioms problemoms (ar įtarimams) su kitu nariu nieko nedelsiant reikia palikti atsiliepimą. Taip iš karto padarai du veiksmus: įspėji kitus narius apie jį ir įspėjį jį patį, kad visko taip nepaliksi.
     
    Po paskutinių atnaujinimų dabar kiekvienas gali redaguoti savo atsiliepimus per pirmas 30 dienų nuo jų palikimo. Praėjus šiam laikotarpiui atsiliepimas "užšaldomas": ne tik autorius, bet ir administratoriai negali jo nei keisti, nei ištrinti. Išimtis taikoma tik tada, kai atsiliepimas buvo paliktas pažeidžiant taisykles.
     
    Anksčiau sukčiai šantažuodavo nukentėjusiuosius, kad "negrąžins pinigų, kol nebus pašalintas jų neigiamas atsiliepimas". Nuo šiol viskas bus atvirkščiai: atsiliepimas išliks amžinai, jei nukentėjęs narys neatgaus pinigų per 30 dienų. Bet – jei pinigus atgaus laiku – atsiliepimą galės redaguoti ir pakeisti jo būseną iš neigiamo ("apgavo") į, pvz., neutralų ("vėlavo, bet atsiskaitė").
     
    Neutralus atsiliepimas turi būti paliekamas vos tik kilus problemoms
    Svarbiausia: atsiliepimų sistema turi būti skirta komunikuoti su kitais nariais. Jeigu sandoris sėkmingas – atsiliepimas teigiamas ir viskas baigta. Bet kas, jeigu kyla nesklandumų?
     
    Pavyzdžiui, jei esi užsakovas ir programuotojas vėluoja atlikti užsakymą, už kurį esi sumokėjęs, bet sutikai pratęsti terminą, – palik jam neutralų atsiliepimą, kurį vėliau galėsi pakeisti į teigiamą ar neigiamą priklausomai nuo sandorio pabaigos. Tas pats, jei tu teiki prekes ar paslaugas ir su tavimi vėluoja atsiskaityti.
     
    Neutralus atsiliepimas galėtų skambėti taip: "Vykdome sandorį. Paprašė atidėti [kažko] atlikimą / apmokėjimą [kažkiek] dienų. Sutikau." – viskas. Jokių emocijų ("Niekšas!!! Vagis :E APGAVIKAS") – tik faktai. Kas iš to?
     
    Neutralūs atsiliepimai visada rodomi virš teigiamų. Todėl kiti vos atsidarę to nario profilį žinos, kad jis turi nebaigtų sandorių ir rimtai pagalvos, ar nori turėti su juo reikalų.
     
    Jei tas narys programuotojas, kuris vėluoja atlikti užsakymą, bet yra pakankamai neatsakingas ir toliau priiminėja naujus, kiti uždarbiečiai nieko apie tai nežinodami gali toliau jam patikėti darbus. Taip tas žmogus susirinka ne tik daug pinigų, bet ir įsipareigojimų, – o tai reiškia, jog savo užsakymo įvykdymo pabaigos turėsi dar mažiau šansų sulaukti. Tuo tarpu, jei vos tik programuotojui pradėjus vėluoti būtum palikęs jam neutralų atsiliepimą, kiti nariai jam nebebūtų davę darbų, kol jis nepabaigs tavojo.
     
    Kodėl reikia vengti palikti neigiamą atsiliepimą kiek įmanoma ilgiau ir vietoje jo naudoti neutralų? Nes neigiamas atsiliepimas iššaukia neigiamą atsaką ir gali tik pabloginti visą situaciją. Pavyzdžiui, jei tas pats programuotojas dėl nuo jo nepriklausančių aplinkybių iš tikrųjų pristigo laiko, bet toliau sąžiningai dirbo bandydamas kuo greičiau pabaigti tavo užsakymą, o tu jam nieko nelaukdamas palikai neigiamą atsiliepimą, – jis gali arba mesti tavo užsakymą apskritai, arba keršyti paliktas neigiamą atsiliepimą atgal, jausdamasis neteisingas įvertintas. Juk jis tuomet jau nebeturi ką prarasti – palikdamas neigiamą atsiliepimą tu nieko blogiau jam šiame forume padaryti jau nebegali.
     
    Todėl – kol yra vilties, kad viskas gali būti išspręsta sėkmingai, atsiliepimas turi būti neutralus, ir tik tada, kai visos viltys prarastos – atsiliepimas turi būt pakeistas į neigiamą. Žinoma, nepamirštant 30 dienų laikotarpio nuo sukūrimo, per kurį atsiliepimas gali būti redaguojamas.
     
    Neigiamas atsiliepimas turi reikšti patirtą nuostolį
     
    Sutarkime taip: neigiami atsiliepimai paliekami tik už tai, dėl ko patyrei apčiuopiamą žalą (ne tik laiko prasme): sutarties / sandorio sulaužimą, vagystę, apgavystę.
     
    Jeigu laimėjai aukcioną, o narys tau prekės nepardavė, tai pirmiausia yra taisyklių pažeidimas. Apie tai turi pranešti moderatoriams paspausdamas mygtuką "Pažeidimas? Pranešk!" ir narys bus nubaustas įspėjimu, kuris reiškia netekimą teisės rašyti forume nuo poros dienų iki mėnesio (pakankamai laiko gerbti taisykles išmokti).
     
    Jeigu sandoris nutrūko tau finansinių nuostolių nepatyrus, gali palikti neutralų atsiliepimą – kad kiti žinotų, ko iš to nario tikėtis. Bet tai neturi būti neigiamas atsiliepimas, jei jis nepadarė nieko, dėl ko norėdamas galėtum kreiptis į teismą ar policiją.
     
    Apie nusikaltimus reikia pranešti policijai
     
    Jei jau palieki neigiamą atsiliepimą, tai reiškią, kad arba narys sulaužė sutartį, arba padarė nusikaltimą. Nusikaltimo atveju būtina kreiptis į policiją. Gavusi tavo pareiškimą, policija pradės tyrimą ir suras nusikaltėlį. Sakau iš patirties, per paskutinius kelis metus bendravęs su pareigūnais iš ne vieno Lietuvos regiono.
     
    Rašant pareiškimą policijai tau tereikia nurodyti nario slapyvardį, tikslų laiką, kada su juo bendravai Uždarbis.lt, ir mūsų el. pašto adresą – [email protected]. Mes visada bendradarbiaujame su teisėsauga ir suteikiame jai visą informaciją.
     
    Nesikreipti į policiją, kai tave apgauna, – tai tas pats, kaip sėdėti ir žiūrėti, kaip ką tik tavo butą iškraustęs vagis eina į kaimynų: dėl tavo atlaidumo vėliau nukenčia kiti.
     
    Jei darai sandorius per Skype su žmonėmis, kurių nežinai Uždarbis.lt, tuomet šis forumas čia nieko dėtas ir į jį nereikia eiti skųstis. Su tapatybės patvirtinimo, atsiliepimų ir daugybe nematomų apsaugos sistemų bei pasiaukojančių administratorių ir moderatorių darbu mes darome viską, kad kuo mažiau narių nukentėtų nuo sukčių. Jeigu tu tuo nepasinaudoji ir vis tiek lieki apgautas kažkokio anonimo, tau parašiusio per Skype – mes jau niekuo negalime padėti.
     
    Dažnai sulaukiame vieno nario prašymo atskleisti kito nario informaciją ("Jis mane apgavo. Duokit man jo IP ir aš jį pats susirasiu"). Forumo administratoriams ir moderatoriams griežtai draudžiama tai daryti. Tokia informacija suteikiama tik policijai. Priešingu atveju bet kas galėtų susigalvoti bet kokią istoriją, kad gautų kito nario asmeninį informaciją ir nei vienas Uždarbis.lt lankytojas negalėtų jaustis saugus.
     
    Galiausiai, atsiliepimai yra vienas svarbiausių rodiklių administratoriams sprendžiant, kurį narį užblokuoti ir kuriems leisti į Uždarbis.lt sugrįžti grąžinus visas skolas. Jeigu narys per trumpą laiką gauna kelis neigiamus atsiliepimus, tai stiprus ženklas, kad jį reikia suspenduoti, kaip nepatikimą. Jeigu suspenduotas narys nori sugrįžti, administratoriai pirmiausia paklausia jam neigiamus atsiliepimus palikusių žmonių, ar jis su jais atsiskaitė. Tik tuomet jo prašymas sugrįžti yra svarstomas. Taigi: jei tu nepalikai neigiamo atsiliepimo, ne tik mažiau šansų, kad tave apgavęs narys bus užblokuotas, bet ir jokių šansų, kad prieš jį grąžinant į forumą kas nors tavęs paklaus, ar jis su tavimi atsiskaitė, – o skolas, kad būtų leista sugrįžti, yra padengęs ne vienas.
     
    Kas dabar?
     
    Nusiskundimų skiltis užrakinama nuo šios minutės: nebegalima nei kurti naujų temų, nei atsakyti į esančias. Visos temos bus matomos iki balandžio 15 dienos. Per tą laiką visiems, kurie yra nukentėję nuo kitų narių ir nepalikę neigiamų atsiliepimų, siūlau tai padaryti, nes jūsų sukurtų nusiskundimų neliks nei Uždarbis.lt, nei Google.
     
    Jeigu tavo turimi atsiliepimai neatitinka šioje temoje apibrėžtų nuostatų: sukurk Pagalbos bilietą (padalinys: "Moderavimo veiksmai") ir nurodyk administracijai, kurių atsiliepimų statusas turi būti pakeistas (pvz., iš neigiamo į neutralų).
     
    Tai ne vieninteliai ir anaiptol ne didžiausi pasikeitimai, laukiantys Uždarbis.lt. Bet daugiau apie tai vėliau.
  12. Patinka
    Rolangas sureagavo į Mykolas Kiek kainuoja labiausiai atpažįstamas logotipas?   
    Tai kodėl nepadariai?:)
     
     
    Štai paveikslas - 28mln dolerių. Tokį spėju irgi laisvai nupieštum :)

  13. Patinka
    Rolangas sureagavo į efiGe Argumentavimas   
    Labai dažnai gyvenime mes susiduriame su žmonėm kurie kažko neišmano, bet rėkia visa gerkle, kad jo teiginys yra teisingas. O kai paklausi iš kur žinai, atsako, kad skaitė bet neatsimena kur, kur kur fantazijoj? Iš tiesų čia tinka posakis: "Jeigu žmogus žino, kad žino - paklausyk jo. Jeigu žmogus nežino, kad žino - padėk jam. Jeigu žmogus žino, kad nežino - papasakok jam. Jeigu žmogus nežino, kad nežino - bėk nuo jo." O aš pats +- vadovaujuosiu šiuo požiūriu ir bandau argumentuoti savo poziciją ir bėgti nuo tų kurie nežino, kad nežino, nes neduok Dieve nusileisi iki jų lygio ir nieko nepešęs tik sugaiši savo brangų laiką.

  14. Patinka
    Rolangas sureagavo į Arvydas Gyvenimas Vokietijoje   
    Pirmą kartą Vokietijoje pabuvojau tik gerą pusmetį (praktikos reikalais), vėliau visokiuose seminaruose, konferencijose, parodose teko pabuvoti, tai dar kažkur apie menesį gausis. Kadangi iš savos kišenės nieko nemokėjau, negaliu pasigirti itin didele patirtimi išgyvenimo ar darbo srityje :)
     
    Tiesiog ten nerašytas minimumas apie 1100 eurų, jei gauni mažiau esi praktiškai skurdžius arba tinginys :D Maisto kainos nesikandžioja, panašiai kaip ir lietuvoje, drabužiai netgi pigiau.
     
    Gyvenau studentų bendrabutyje, kurio sąskaitas apmokėjo, mus pasikvietę vokiečiai, kambariai tvarkingi (ateina valytoja rytais apie 10 val.), patiems rūpintis maistu nereikėjo, nes davė kažkokias studento korteles, su kuriomis buvo pusryčiai, pietūs ir vakarienė nemokama :) Tad viską ką buvom užtaupę išleidavome .... na patys suprantat kam :)
     

     
    Kavinėse maistas nėra labai pigus, bet galima rasti Jugoslavų ar kitų rytų europos išeivių kavinių, jose viskas gerokai pigiau. Iš pat pradžių stebindavo porcijos, nes pas mus kavinėje yra normalu užsisakyti sriubos, karštą ir kažką desertui. Vokietijoje, jei užsisakai sriubos, tai atneša puse "kibiro", jei karštą patiekalą, tai pilna lėkštę iki pat kraštų. Suvalgius viską (kaip tikras lietuvis gi nepaliksi) nelabai norisi nei deserto, nei alaus :)
     
    Išpradžių užsisakinėjome "Vokišką virtuvę", bet perėjome prie mums labiau įprastos rytų europietiškos...
     

     

     
    Labai neįprastas lietuviui dalykas studentų bendrabučio virtuvėje atrasti daug alaus ir vyno, už kurį susimoki pagal sąžinę :) Turėjome nemažai atlikusių pinigų, tad kaip pritrūkdavome (Parduotuvėje gėrimai gerokai pigiau) mokėdavome kaip priklauso.

     

     

     
    Dar patikdavo geriamo vandens akcijos :) Kai vandens butelyje kaina būdavo mažesnė, nei paties priduoto butelio - taip net uždirbdavome kelesdešimt centų nuo pakuotės :D Savaitgaliais prie prekybcentrių nusitiesdavo eilės vokietukų su didelėmis tašėmis prikrautomis plastmasinių butelių :ph34r:
     
    Dar buvo faina, kai pirmadieniais benzinas kainuodavo gerokai pigiau :)
     
    čia pasidariau sąrašiuką kas patinka ir kas nepatinka toje šalyje:
  15. Patinka
    Rolangas sureagavo į urbasius Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba tai kas liko už kadro   
    Turėjau nuostatą - Lietuvos kariuomenę minėsiu tik geru žodžiu, tačiau skaitytojos Meilutės komentaras mane tarsi pažadino iš letargo miego. Atgijo prisiminimai, kurie nebuvo itin geri. Taip jau žmogus sukurtas, kad blogus prisiminimus nugramzdintų kažkur giliai, į pasąmonės užkaborius. Taigi, jūsų teismui tai, kas liko už kadro...

    Tie blogi instruktoriai


    Pradedu nuo didžiausios blogybės - Instruktorių. Mūsų kuopą sudarė šeši skyriai. Šeši žmonės ir vyr. grandis ėmėsi mus mokyti "karinių gyvenimo pagrindų". Aš suprantu, kad taip vadinamas "duchinimas" yra programos dalis, tačiau karts nuo karto mūsų vadai viršydavo savo įgaliojimus, o tada prasidėdavo įvairios nesąmonės, prasilenkiančios su paprasčiausia logika.
     
    Man ypač nepatikdavo toks vienas instruktorius, kuriam labai knietėjo pakalbėti. Išrikiuos kuopą antrą valandą nakties ir šnekės gerą pusvalandį. Per naktį keltis tekdavo net keletą kartų. Miego trūkumas garantuotas!
     
    Dar būtų visai nieko jeigu šis kalbėtų apie įdomios dalykus, tačiau jo pagrindines temas sudarė žemės ūkis, bei darbas jame. Žmogaus būtą didelio flegmatiko, tad kiekvienas žodis iš jo burnos išsiridendavo tarsi ilgai lauktas vištos kiaušinis.
     
    Pasitaikydavo tokių drąsuolių, kurie jį pasiųsdavo ant trijų raidžių. Galite įsivaizduoti komišką vaizdą. Stovi rikiuotė, kurią sudaro 44 asmenys. Jis kalba, o iš rikiuotės sklinda trijų raidžių siuntinukai. Tas instruktorius neturėjo autoriteto, tad niekas į jį nekreipė dėmesio.
     
    Paskutinę karinės tarnybos dieną, neapsikentęs, kad mes išvažiuojame, paliepė valyti tualetus. Nežinau kas apdirbo tą tualetą, tačiau sukandę dantis, mes šiaip ne taip juos išvalėme. Tas instruktorius išsišiepęs į mus žiūrėjo kaip mes dirbame. Pripažinsiu, labai nemaloni patirtis. Su tavimi elgiasi tarsi su visišku šūdu.
     
    Aprašiau tik vieno instruktoriaus elgesį, tačiau jeigu imtumėm bendrai, išryškėja tos pačios tendencijos - Labai didelis susireikšminimas, nepagarba žemesnio laipsnio asmenimis, etikos normų nebuvimas.
     
    Pirmą mėnesį ne vienam kareiviui teko išgirsti įvairių epitetų jo atžvilgiu. Pavyzdžiui, man buvo pasakyta, kad aš esu didelis kaip kaminas, durnas kaip avinas. Mano kolegai visada būdavo primenama tai, kad šis atvažiavęs iš Kuršėnų. Jūs dar prisimenate tą legendinį klausimą - "Kas į Kuršėnus?"
     
    Tokie pasišaipymai pasak instruktorių tėra nekalti juokeliai, tačiau man tai pasirodė žemo lygio kolūkiečių elgesys. Ir taip buvo elgiamasi visus tris mėnesius!
     
    Nereikėtų kaltinti visų instruktorių. Kariuomenėje pasitaikė ir gerų žmonių, tačiau jų tebuvo tik trisdešimt procentų iš šimto. Dažniausiai mes pakliūdavome būtent į tų blogiukų rankas.
     
    Kariuomenėje vyrauja konkurencijos atmosfera. Kiekvienas instruktorius ir žemo lygio vadukas nori įrodyti savo pranašumą. Šioje terpėje ir atsiranda įvairios nesąmonės, ko pasekoje kenčiame mes.
     
    Kartais galvodavau kaip elgčiausi sutikęs vieną iš tų blogesnių instruktorių? Stuktelėčiau vieną į galvą, kad šis atsipeikėtų nuo savo galios ar visgi praeičiau pro šalį apsimesdamas, kad jo nepažįstų? Faktas - Jiems būtina kažkaip aplaužyti ragus, nes nuo galios dominavimo vyrams susisuko smegenys!

    Kariuomenei ypač būdinga bukumo atsmofera


    Dar vienas itin blogas dalykas Lietuvos kariuomenėje - Bukumo atmosfera. Čia ir vėl išlenda noras pasipuikuoti prieš paprastus kareivius. Esi priverstas jaustis tarsi visiškas nulis, statistinis vienetas, kurio nuomonė mažiausiai kam nors rūpi. Su mumis buvo elgiamasi tarsi su didžiausiais bukapročiais.
     
    Vieną kartą valgykloje kažkas pasiėmė per daug duonos riekučių. Seržantas labai supyko ir puse valandos mums vedė paskaitą apie duonos ir batono dalybą. Jautėmės tarsi beždžionės, kurioms rodomas bananas. Ir panašių situacijų pasikartodavo ne kartą...
     
    Man labiausiai įsiminusi istorija nutiko tada, kai valiau tualetus. Kiekvienas skyrius, kiekvieną vakarą turėdavo valyti kareivines. Taip ugdomas mūsų tvarkos pojūtis ir disciplina. Valiau sau niūniuodamas man patinkančią dainą, kai į prausyklą įėjo tos paros budėtojas. Kažkokiu mistiniu būdu šis pamatė skruzdėlių. Ar galite įsivaizduoti? Antrame aukšte yra skruzdėlių.
     
    Šis nieko nelaukęs man paliepė surasti skruzdėlių židinį, o pats išėjo žaisti savo strateginių žaidimų. Sudėjau ir galvojau, kas per velniava? Čia bajeris ar tikra karinė užduotis? Nusprendžiau jo įsakymo neklausyti ir nuėjau prie jo stalo. Sakau jam tai, kad mes ne specialistai, tad tegu paskambina atsakingiems specialistams ir tegu jie tvarkosi su tomis skruzdėmis, bala jų nematė!
     
    Jo veidą iškreipė pikta grimasa. Jis man ir sako, kaip tu šunie neklausai mano įsakymų? Greit daryk trisdešimt atsispaudimų. Su panieka veide atsiguliau į atsispaudimų padėtį ir pradėjau daryti atsispaudimus. Skaičiavau taip garsiai, kad kitas kuopos galas girdėjo mano skaičiavimą. Atlikęs bausmę paprašiau leidimo atsistoti. Šis leido, o aš nieko nelaukęs puoliau jo klausti, kokias liguistų fantazijų užduotis mes atliekame? Šimtaprocentinis bukumas. Nieko nepridursi.

    Atimtos saldumynų atsargos


    Aš niekad nepamiršiu tos dienos, kai iš mūsų buvo atimtos saldumynų atsargos. Pagal vidaus tvarką, jų negalima laikyti kuopoje. Kareiviai irgi žmonės, tad ne paslaptis, kad jie apeidavo šią taisyklę.
     
    Vieną dieną buvo atliktos kratos, po kurių visos mūsų saldumynų atsargos atsidūrė koridoriuje. Skyrių vadukai subėgo tarsi būtų akyse neregėję saldumynų. Kiekvienas iš jų grobė tai ką norėjo. Mūsų kuopa tuo metu buvo išrikiuota koridoriuje. Ne koks vaizdas, kai tavo atsargas ima kas netingi. Jeigu tektų paskaičiuoti pagal vidurkį, tai tą dieną daugelis kareivių atsisveikino su trisdešimt litų.
     
    Kratos kareivinėse pasitaikydavo ne kartą. Per laiką tampi gudresnis, tad savo gėrybes įsigudrinome slėpti ventiliacijos šachtose, po lova. Šios priemonės pasiteisino, tad mūsų vadams atitekdavo maža dalis gėrybių. Kartais protestuodavome ir ne tik, kad jiems neatiduodavome saldumynų, tačiau juos ir išmesdavome į šiukšlinę. Norėsit - Pasiimsit!
     
    Dar daug kas lieka už kadro. Aš papasakojau tik mažą dalį to, kas ten dėjosi. Bus laiko, papasakosiu daugiau. Kaip visada noriu pasaugoti jūsų akis, todėl rašau mažais teksto gabaliukais. Būkit kantrūs, prižadu, kad sulauksite dar daugiau įdomesnių straipsnių iš mano tarnybos. Prisegu tą žadėtą nuotrauką, kurioje bus galima pamatyti karinį treningą. Kažkam berods buvau pažadėjęs parodyti jį.
    Kiti straipsniai, kuriuose kalbu apie tarnybą Lietuvos kariuomenėje:
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba mano nuotykiai miške
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba kareivių buitis ir kiti malonumai
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba kaip aš sustiprėjau fiziškai
    Tarnyba Lietuvos kariuomenėje arba trys mėnesiai drastiškų pokyčių
  16. Patinka
    Rolangas sureagavo į Gugiss Vietos kuriose dirbau   
    Praeita vasara kaimynui nudaziau tvora. Dirbau 2 dienas, gavau 80Lt. Darbo salygos nezmoniskos, buvo karsta ir net nedave vandens atsigert.
  17. Patinka
    Rolangas sureagavo į ESC DjiXas, istorija, kurios neturėjote žinoti   
    Sorry žmogau, bet toks gyvenimo būdas bent jau man nesuprantamas :blink: Galiu tik pasakyti, kad gaila tavęs.. Bet jeigu tau taip gerai....whatever... Jeigu lietuviai neranda, kas blogai, tai gal laikas kreiptis į užsienio specialistus? Slegianti rašliava..
    O kur tavo gyvenimas? Tu nori gyvent su forex amžinai?
    Kur pirmoji TIKRA meilė? Merginos, vakarėliai, draugai, laisvalaikis, pasaulio pažinimas. Uždirbsi iš forexo milijonus? Duok Dieve. Bet yra gera patarlė ar posakis - kam tie turtai, jeigu neturi su kuom kartu džiaugtis?
     
    Gailiuos, kad skaičiau, bet sėkmės tau ;)
  18. Patinka
    Rolangas gavo reakciją nuo aurimuxx111 Gal galit prabalsuoti?   
    +
  19. Patinka
    Rolangas gavo reakciją nuo Dhoviuz Prašau Jūsų balso!   
    Sveiki. Prašau prabalsuokit už šią mielą katytę. Ačiū už supratingumą :D
     
    Sveikakate.lt
  20. Patinka
    Rolangas sureagavo į domenaidomenas Naujas Uždarbis.lt veidas 2010   
    Man labai patiko naujasis forumas :)
  21. Patinka
    Rolangas sureagavo į Satisfaction Atnaujinta! Prideta daugiau modeliu! 2016 ! ! ! !   
    Taigi parašyta, kad pasakiau, kad negaliu laukti.
    Telefonas man reikalingas tam, kad veiktų, o ne tam, kad gulėtų išsikrovęs.
     
    Am, pavardė buvo britiška. Feisbuke/Myspace turėtų būti nesunku rasti.
     
    Anyways, tiek to. Mano misija buvo tik pranešti žmonėms, kad gali būti šiokių tokių problemų.
    Na, ir gali tekti laukti valandą, kol apžiūrėti telefoną gausi :)
  22. Pagarba
    Rolangas sureagavo į ZalgiriuksZ Naujas Uždarbis.lt veidas 2010   
    Nu davai daugiau man minusų.
  23. Pagarba
    Rolangas sureagavo į jamy Naujas Uždarbis.lt veidas 2010   
    Bent man, nepatinka sis dizainas :/
  24. Patinka
    Rolangas sureagavo į Satisfaction Atnaujinta! Prideta daugiau modeliu! 2016 ! ! ! !   
    Paliksiu šitą čia, kad būtumėte atidesni nei aš:
     
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...