Pereiti prie turinio

fosron

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    66
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    fosron sureagavo į Programmer Įdomios tų paauglių mintys   
    Čia kažkada mano panai rašytas eilėraštis, tiesa, nepilnas, nes išsitrynė :D
     
    Aš tavo hard diskas,
    Tu mano esmė,
    Aš tau firewall'as,
    Jei kyla grėsmė.
     
    Tu mano vaizduškė,
    Ryškiau už anas,
    Kai prisiconnectini,
    Rodo šviesas.
     
    Tu kaip ramų kaulas,
    Papildai mane,
    Iš karto ryškėja
    Šviesa ekrane.
     
    Užpildai mintis man,
    Kaip system32,
    Be taves aš niekas,
    Tu kaip CPU.
     
    Toliau nebėra :D
  2. Patinka
    fosron sureagavo į Kernius KODĖL administracija nepaaiškina savo veiksmų?   
    Prieš pradedant: ačiū tiems, kurie šią temą ignoravo ir joje nieko nerašė. Iš 69 pranešimų tik du buvo konkretūs nusiskundimai administracijos darbu, į kuriuos galiu atsakyti, – visa kita tiesiog pilstymas iš tuščio į kiaurą, kurį net gėda skaityti. Vis dėlto tikriausiai ir į jį reikia reaguoti, nes atrodo, kad šiame forume daug kas daug kam neaišku. Ačiū ir tiems, kurie supranta ir vertina administratorių ir moderatorių darbą bei jais pasitiki. Neabejoju, kad tokių žmonių yra dauguma.
     
    Pirmiausia, manau, kad tiek gio, tiek EdvinasJ yra teisūs: jei bet kuris narys sukuria Pagalbos bilietą ar parašo [email protected], jis privalo sulaukti atsakymo. Gaila tik, kad pats temos autorius to nepadarė: vietoje to rašė administratoriams asmenines žinutes, kai Uždarbis.lt taisyklėse aiškiai parašyta:
     
     
    Pats Tadas, į kurį abu kreipiatės tai primena net savo profilyje – jokių asmeninių žinučių forumo klausimais:
     

     
    Dar kartą: jei turi asmeninę problemą ar klausimą, nerašyk nei vienam moderatoriui ar administratoriui asmeniškai – jie niekam neprivalo atsakinėti per savo asmeninių žinučių sistemą. Tai jų asmeninė erdvė. Visos užklausos privalo būti siunčiamas į Pagalbos centrą, kur pasirinkus temą tavo klausimą gaus žmogus, kuris į jį gali atsakyti (pavyzdžiui, šiuo metu visi techniniai ir tapatybės patvirtinimo klausimai nukreipiami tiesiai man).
     
    Kodėl klausimai turi eiti per Pagalbos centrą? Nes tuomet tavo klausimą gali matyti ne vienas, o iškart keli administratoriai – tai ne tik leidžia tau greičiau sulaukti atsakymo (jei vienas užimtas, atsakyti gali kitas), bet ir suteikia viešumo: aš galiu žinoti, kokį atsakymą ir iš ko tu gavai, jeigu vėliau dėl to kyla problemų. Be to, sprendžiant problemą su tavim kalbėtis tuo metu gali keli komandos žmonės – tai tarsi tema tarp tavęs ir administratorių.
     
    Tiesa, kartais visko būna ir nors aš pats visada stengiuosi visiems atsakyti, suprantu, jei kam tai nepavyksta.
     
    Jeigu nesulaukei atsakymo iš Pagalbos centro ar el. paštu, rašyk man asmeniškai – asmenine žinute arba [email protected] – ir aš pasistengsiu viską sutvarkyti. Tu neturi jokios teisės viešai skųstis Uždarbis.lt administratoriais ar moderatoriais, jei aš prieš tai asmeniškai nebuvau informuotas, kad kažkas tau forume yra blogai.
     
    Iš tikrųjų, kokia šios temos prasmė? Kas kitas į ją dar gali atsakyti? Kam trukdyti tūkstančius Uždarbis.lt lankytojų (ši tema per parą peržiūrėta 2000 kartų) su savo asmenine problema, kuri su kitais forumo nariais neturi nieko bendro? Šita žinutė turėjo atsidurti mano dėžutėje ir atsakymo būtum sulaukęs žymiai greičiau nei dabar, kai man pačiam tiek laiko atima visų šitų prunkštavimų skaitydamas ir į juos atsakinėjimas.
     
    Kadangi klausimai užduoti viešai, tai atsakymai turi būti taip pat būti vieši:
     
     
    Kaip jau buvo minėta šioje temoje: tu užsiėmei nelegalia forume veikla ir kadangi neturėjai teisės to daryti, neturi teisės ir skųstis, kad likai apgautas (lygiai tas pats galioja, jei pavyzdžiui, suteiki kitam nariui paskolą ir jis jos negrąžina, – paskolų davimas forume draudžiamas). Iš tikrųjų, tiek tu, tiek tas žmogus, iš kurio pirkai Facebook reklamą, pagal taisykles turėjote gauti įspėjimus:
     
     
    Facebook reklama yra su Facebook grupėmis susijusi paslauga, todėl forume yra draudžiamas tiek jos pardavimas, tiek pirkimas. Kodėl mes tai draudžiame? Nes tai draudžia pats Facebook:
     

     
    Ką turėjai daryti, jei pamatei skelbimą, kad kažkas forume siūlo Facebook paslaugas? Spausti mygtuką "Pranešti". Ta tema būtų buvus nedelsiant ištrinta, o narys įspėtas. Jei nepranešei, neturi teisės sakyti, kad mes tai toleruojame. Moderatoriai neprivalo skaityti visų temų iš eilės, jei jos jų visiškai nedomina, – bet jie visada mato, kai ateina pranešimas apie taisyklių pažeidimus ir į juos reaguoja. Nepranešti ir skųstis, kad niekas nedaroma, tai tas pats, kas žiūrėti pro langą kaip vyksta apiplėšimas ir skųstis, kad policija neatvažiuoja, nors pats jos net nebandei iškviesti, – nes policija taip pat kiekvienoje gatvėje nestovi ir visų taisyklių pažeidimų nemato – tam ir skirtas policijos numeris, kad jai būtų pranešta. Mūsų "numeris" yra mygtukas "Pranešti". Tai kodėl jo nepaspaudei?
     
    Pranešimus apie nusižengimus mato kiekvienas administratorius ir moderatorius (priešingai nei Pagalbos centrą, kuris skirtas siauresniam ratui žmonių, nenorint visų apkrauti). Neatsimenu, kada neišpręstų pranešimų skaičius vienu metu viršijo du ar tris, – dažniausiai jis yra nulis – nes vienu metu beveik visada kažkas iš moderatorių yra forume. Tai reiškia, kad jeigu tu praneši apie taisyklių pažeidimą, jis dažniausiai bus sutvarkytas minučių ar valandos bėgyje (žinoma, jei yra ne be pagrindo). Moderatorių mums trūks tik tada, kai į pranešimus apie nusižengimus nebus spėjama reaguoti. Dabar tokios problemos nėra. Jei forume netvarka, tai tik todėl, kad ją pamatęs tu apie tai nepranešei (adresuota kiekvienam nariui).
     
     
    Tado klaida – jis padarė visą reikalingą darbą ir pamiršo tave apie rezultatus informuoti. Atsiliepimai dažniausiai šalinami tik tada, jei su tuo sutinka jį palikęs žmogus. Tai įrodymas, kad Tadas į tavo prašymą reagavo:
     

     
    O dabar pirmyn į Nesąmonių muziejų...
     
     
    Kas daugiau, jei nei administracija kuria taisykles? Žinoma, mes vadovaujamės savo sukurtomis ir nuolatos tobulinamomis taisyklėmis. Kiekvienas administratorius ir moderatorius uždarame forume bet kada gali pasiūlyti jų pakeitimą ar papildymą ir jeigu dauguma tam pritaria – jis yra priimamas.
     
    Kiekvienas narys registruodamas sutinka laikytis tų taisyklių, kurias mes sukūrėme. Jeigu praleidę daugybę valandų Uždarbis.lt kas nors dar nerado 10 minučių joms perskaityti, tai siūlau nedelsti to padaryti: http://uzdarbis.lt/i...tion=boardrules – galbūt tuomet klausimų kils mažiau.
     
     
     
    Ko ne Šiaurės Korėja, ar ne?
     
    Iš tikrųjų niekas iš šio forumo dėl "šokimo prieš sistemą" dar nebuvo išmestas (paklausk tų, kurie šokinėja jau daug metų kiekvienoje temoje).
     
    Dėl temų ir pranešimų trynimo: jei dar kartą pamatysiu tokią temą, kurioje narys sukelia visą forumą ant kojų dėl savo asmeninės problemos, prieš tai manęs apie ją net neinformavęs, ji tikrai bus ištrinta. Kodėl aš galiu norėti praleisti dar vieną savo gyvenimo vakarą rašydamas tokio ilgio paaiškinimus? Kiek laiko būčiau sutaupęs šią temą pamatęs ir ištrynęs iš karto, bei su nariu susisiekęs asmeniškai? Tiesiog atimtas laikas, kurį ketinau skirti naujos Uždarbis.lt versijos kūrimui.
     
    Reziumuojant:
     

    Jei pamatai taisyklių pažeidimą – spausk mygtuką "Pranešti" (moderatorių darbas nėra skaityti kiekvieną naują pranešimą, kurių kasdien parašoma tūkstančiai, – jų darbas reaguoti į pranešimus apie nusižengimus) Jei turi asmeninę problemą – kreipkis per Pagalbos centrą arba [email protected] (jokiu būdu nerašyk administratoriams asmeniškai – jie neprivalo tau atsakyti) Jei nesulaukei pagalbos per 48 valandas ar esi nepatenkintas administracijos darbu, kreipkis į mane asmeniškai: asmenine žinute arba [email protected] (bet kokia vieša tema, gaišinanti kitų narių laiką dėl savo asmeninių problemų bus ištrinta)
    Tikiuosi, visiems atsakiau.
     
    Tema užrakinta, nes man gaila laiko žmonių, kurie jį praleidžia tokias beprasmes diskusijas sekdami ir jose dalyvaudami.
     
    Jei turite rimtų klausimų ar pasiūlymų dėl Uždarbis.lt, rašykite man asmeniškai, – stengiuosi visada atsakyti.
  3. Patinka
    fosron sureagavo į ArunasL Viena kortelė visiems   
    Čia turbūt Omnitel vėl kokią nesąmonę sukūrė, kad pinigų išlupti iš žmonių, juk pelnas mažėja ir mažėja. O beje, skambinant iš bet kurios kortelės į bet kurį tinklą mokam vienodai, nėra taip kad skambinant tarkim iš LABAS į Tele2 mokam 49 ct, o į Omnitel 60 ct. Ar kažko nesupratau...
  4. Patinka
    fosron gavo reakciją nuo Andrejus Wordpress 3 Multisite   
    Parašai hostingo administratoriui ir padarys tau wildcard'ą. Turbūt mažiau pisliavos. Arba bandyk ieškot wordpress.org pagalbos, manau ne vienas toks variantas turėjo būt.
  5. Patinka
    fosron gavo reakciją nuo Plx Informatikos VBE   
    Na ką čia bepasakysi, žiauriai lengvas, programos tikrai turi būt 50 taškų, o va teste padariau porą žioplų klaidų tai bus kokie 45 :D) Ir kaip mokytoja pasakė, lengvas egzas, todėl visi rikiuositės viens šalia kito ir kiekvienas taškas bus svarbus :D
  6. Patinka
    fosron gavo reakciją nuo Plx Informatikos VBE   
    Na ką čia bepasakysi, žiauriai lengvas, programos tikrai turi būt 50 taškų, o va teste padariau porą žioplų klaidų tai bus kokie 45 :D) Ir kaip mokytoja pasakė, lengvas egzas, todėl visi rikiuositės viens šalia kito ir kiekvienas taškas bus svarbus :D
  7. Pagarba
    fosron gavo reakciją nuo Dywaz Lietuvos TOP Blogo Rinkimai   
    Arba aš durnas, arba nematau tame esmės. Blog TOP, pagal ką tu tą topą darysi? Balsuos, ir bus top'as? Pfff, top'ą reik rinkt ne taip. Ir top'ą daryt ant free template'o+wordpress yra dar durniau. O šiaip, "pimpalų dydžių" skaičiuotojų turim užtektinai, ir tikrai gerų, kad ir loger.lt, ir taspats blogologas.lt , net ir ttop.lt į tą kategoriją galima įskaičiuot. Manau jei nesugalvosi kažko įdomaus, ar originalaus, greit grimzi į dugną, ir pasigailėsi, jog kažką darei :P O jei nemoki programuot, ieškok entuziastų, turėk idėją, ir tikrai kažką sugalvosit ;)
  8. Pagarba
    fosron gavo reakciją nuo Dywaz Lietuvos TOP Blogo Rinkimai   
    Arba aš durnas, arba nematau tame esmės. Blog TOP, pagal ką tu tą topą darysi? Balsuos, ir bus top'as? Pfff, top'ą reik rinkt ne taip. Ir top'ą daryt ant free template'o+wordpress yra dar durniau. O šiaip, "pimpalų dydžių" skaičiuotojų turim užtektinai, ir tikrai gerų, kad ir loger.lt, ir taspats blogologas.lt , net ir ttop.lt į tą kategoriją galima įskaičiuot. Manau jei nesugalvosi kažko įdomaus, ar originalaus, greit grimzi į dugną, ir pasigailėsi, jog kažką darei :P O jei nemoki programuot, ieškok entuziastų, turėk idėją, ir tikrai kažką sugalvosit ;)
  9. Pagarba
    fosron gavo reakciją nuo Dywaz Lietuvos TOP Blogo Rinkimai   
    Arba aš durnas, arba nematau tame esmės. Blog TOP, pagal ką tu tą topą darysi? Balsuos, ir bus top'as? Pfff, top'ą reik rinkt ne taip. Ir top'ą daryt ant free template'o+wordpress yra dar durniau. O šiaip, "pimpalų dydžių" skaičiuotojų turim užtektinai, ir tikrai gerų, kad ir loger.lt, ir taspats blogologas.lt , net ir ttop.lt į tą kategoriją galima įskaičiuot. Manau jei nesugalvosi kažko įdomaus, ar originalaus, greit grimzi į dugną, ir pasigailėsi, jog kažką darei :P O jei nemoki programuot, ieškok entuziastų, turėk idėją, ir tikrai kažką sugalvosit ;)
  10. Pagarba
    fosron gavo reakciją nuo Dywaz Lietuvos TOP Blogo Rinkimai   
    Arba aš durnas, arba nematau tame esmės. Blog TOP, pagal ką tu tą topą darysi? Balsuos, ir bus top'as? Pfff, top'ą reik rinkt ne taip. Ir top'ą daryt ant free template'o+wordpress yra dar durniau. O šiaip, "pimpalų dydžių" skaičiuotojų turim užtektinai, ir tikrai gerų, kad ir loger.lt, ir taspats blogologas.lt , net ir ttop.lt į tą kategoriją galima įskaičiuot. Manau jei nesugalvosi kažko įdomaus, ar originalaus, greit grimzi į dugną, ir pasigailėsi, jog kažką darei :P O jei nemoki programuot, ieškok entuziastų, turėk idėją, ir tikrai kažką sugalvosit ;)
  11. Patinka
    fosron sureagavo į Skorpionas Skype message sound   
    _____
    skype___received_sms.mp3
    skype___received_sms.mp3
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...