Pereiti prie turinio

Wetaidas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    259
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Wetaidas sureagavo į WinSim Dovana draugei   
    Gerai smegenis plauna soc. tinklai zmonems.
  2. Patinka
    Wetaidas sureagavo į diablom Šaulių sąjunga   
    Koviniai dažniausiai yra jaunesni, kurie fiziškai stipriausi. Pastovios treniruotės ir pan. Komendantiniai taip pat ginkluoti, nereikia tokio stipraus fizinio pasiruošimo. Galima daugiau info paskaityti čia:
    https://www.sauliusajunga.lt/sauliai/
    Nereikia galvot kuo šaulių sąjunga būtų naudinga tau pačiam. Labiau reikia galvoti, kad tu būsi naudingas atgrasyti priešą ir atėjus blogiausiam žinosi kaip elgtis ir, kaip apsaugoti savo artimuosius. O jei rūpi kokia nauda tau pačiam, tai išmoksi daug naujų dalykų, susipažinsi su įdomiais žmonėmis. Pratybų pradedi laukti ir norėti, kad jų būtų daugiau, nes tikrai labai įdomu.
  3. Ekspertas
    Wetaidas sureagavo į Lafas Šaulių sąjunga   
    Čia tie šauliai kur turi 1 šautuvą ant Lietuvos? 😄
    Ėjau pas privatų žmogų, šaudyti iš įvairių kovinių ginklų išmokino, šoviniai pigiau. Ir praėjau ką norėjau ir ko negalima tikrai rašyt Ir nereikėjo niekam 2 chaut. Nebent aš klystu ir esu girdėjęs blogą informacija apie juos.
     
  4. Gera idėja
    Wetaidas sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    yra 2 stovyklos šiuo klausimu. vieniems laiškas - buvo aiškus ir suprantamas, o kitiems - "smegenis išsprogdino", buvo dviprasmiškas ir sunervino.
    Išmokau gerą pamoką, kad kiekvieną žodį/frazę/sakinį perpatikrinti pačiais įvairiausiais rakursais, ir prieš išleidžiant į plačias mases - patikrinti devynis kartus.
  5. Pagarba
    Wetaidas sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Magnetuko paslaugu ikainiai nesikeicia.
    Keiciasi Bites paspaugu ikainiai Bitės klientams, t.y. kas naudojasi tiesiogiai Bites paslaugomis.
    Kaip suprantu tekstas šiekties suklaidino, nors turėjo įnešti aiškumo - soriukas...
  6. Patinka
    Wetaidas sureagavo į Vitulkaaa Svaros broliai(Pro Bro) nuolaidos kodai - ieskau   
    šitą žinau, ačiū. Noriu Abonementui, o ne savitarnai.
     
  7. Patinka
    Wetaidas sureagavo į biz REVOLUT patirtys   
    Tu parasei, kad 150 eur bonusa dave (uz viena pakbiesta), jis parase, kad ten ne 150 eur uz viena, o tas pats 30 eur uz viena. 150 eur reiske, kad gali pakviesti 5 zmones po 30 eur ir sumoje gauti 150 eur.
     
  8. Patinka
    Wetaidas sureagavo į bobo REVOLUT patirtys   
    Revolut buna uzraso 150euru uz referrala gauk, tik reikia iki galo skaityti mazom raidem parasyta max 5 pakviestieji po 30euru ko pasekoje Gausi 150euru , ir ne "kuris laikas" tik kvieciantis bonusa gauna, o taip buvo visada, tik pacioj pradzioj 2015 metais kai registravausi 5eurus pridejo, sekmes
  9. Patinka
    Wetaidas sureagavo į DEZAVU Atidarinėju kebabinę   
    Labai keista, nes uzsienyje visur taikoma taisykle - kur yra paveiksliukai - neiti, nes bus slamstas sudu kruva. 
  10. Ekspertas
    Wetaidas sureagavo į dawnofwar Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas   
    Imeskite kas ka gero parduodat, noriu pasiziureti, po eismo ivykio prireike pirkti nauja 🙂 biudzetas 7-15k pliku komplektaciju nedomina.
  11. Patinka
    Wetaidas sureagavo į xeimax koki tv rinktis iki 1.5k-2k?   
    ties čia ir užtenka.   60 ir 120hz plika akim matosi visur. net ir scrolinant start meniu langinėse 🙂 
  12. Patinka
    Wetaidas sureagavo į Tmaster Black Friday 2023 lapkričio 24d.   
    tikros nuolaidos yra tada, kai pardavėjas jei ne į nuostolį, tai bent ant nulio išsiparduoda prekes 😁😅
  13. Patinka
    Wetaidas sureagavo į android Kiek butu tinkama prasyti uz tv   
    Nebepirk tokiu brangiu tv. Skirtumas nedidelis nuo TV uz 700-800 o daiktas kaip pats matai visiskai nelikvidus.
    Speju koksnors xbox/ps geimeris paimtu, bet 1k jau nesitikeciau gaut.
  14. Patinka
    Wetaidas sureagavo į Stahelis Naujas investicinis projektas su geru pliusu   
    Jeigu tai tikrai validus pasiūlymas investuoti, o ne kažkoks scam'as - tikrai čia tavęs niekas neblokuos. O jei iš karto manai, kad blokuos - tai akivaizdžiai savo pasiūlymą vertini kaip scam'ą 🙂
  15. Patinka
    Wetaidas sureagavo į TEGAS Šildymas moduliniame name   
    Seni, pas tave rimtos problemos. Pries savaite dar net nezinojai ar gali legalias statybas daryti, kitam poste dar net sklypas nelygintas, o tu jau apie sildymo sistemas galvoji 😁😁
  16. Patinka
    Wetaidas sureagavo į diablom IKI lojalumo kortelės taškų rinkimas   
    Prisegu, galioja iki 11 13



  17. Ekspertas
    Wetaidas sureagavo į kolhoznik Reikalinga investicija   
    1,2 mln., jeigu yra tokiu galimybiu kalbekim toliau......
  18. Patinka
    Wetaidas sureagavo į wan2o Nekilonojamojo turto mokestis - protestas Spalio 26   
    Gal turi alternatyvų, kai valstybe generuoti pinigus visiems savo (mūsų) poreikiams?
  19. Patinka
    Wetaidas sureagavo į Vileikis Nekilonojamojo turto mokestis - protestas Spalio 26   
    O kasnors iš tų protestuojančių realiai skaitė įstatymą, skaičiavo mokestį ir pan.? Prirašyta daug skambių frazių "nusavinimas, varžytynės, nuomos kainos didėjimas" ir pan. 
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/70e521c0104011ee9ac6bb8cb9c06455 kur čia 4 procentai? Realiai absoliučiai daugumai tų "protestuotojų" arba nereiks mokėt mokesčio, arba tas mokestis sudarys kelioliką eurų. Daug sąlygų, daug išimčių ir t.t. Bet juk, kam gilintis, gi koks Puidokas pasakė, kad konservatoriai nusavins visus butus nuo vargšų, reiškia tiesa 🙂
     
  20. Patinka
    Wetaidas sureagavo į neprisimenu Nekilonojamojo turto mokestis - protestas Spalio 26   
    Mokestis toks visiška nesąmonė, bet ta paskyra, kuri tą protestą reklamuoja yra vatnikų, geriau tokiom nesidalint. O dar geriau - bandyt raportuot.
  21. Patinka
    Wetaidas sureagavo į Blofeld Kariuomenė ir baudos   
    Nueiti tikrintis.
  22. Patinka
    Wetaidas sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Martynai @MartynasKu, stebiu tavo pasisakymus forume ir kitoje socialinėje erdvėje jau ne vienerius metus: žinau, kad nemėgsti reselerių, žinau, kad Telia/Ežys tau labiausiai atitinka tavo poreikius, yra pakankamai pigus (ypač įvertinus tavo garbinamą "nemokamą kas-šeštą-auto-papildymą"), taip pat žinau, kad tau yra didžiausias "kaifas" chatu/telefonu kapotis su operatorių konsultantais, bandančiais pakelti kainą tau ar tavo atstovaujamiems asmenims. Ne kartą skaičiau tavo komentarus, kad Magnetukas yra blogai, kad geriau rinktis Ežį ar Teledemą, ir nesikišau, nes tu esi teisus - tu tikrai gali turėti ir išsakyti savo nuomonę viešai - čia ne Baltarusija.
    Tačiau šiandien, mano auksčiau pacituotame tavo komentare apie Magnetuką tu jau ne šiaip sau išreiški savo subjektyvią nuomonę, tačiau tu jau TEIGI TEIGINIUS apie Magnetuką: Magnetukas PARDAVĖ klientus, Magnetukas nesirūpina buvusiais klientais, ir Magnetukui dzin kaip tiems klientams sekasi vargti su Arena ir t.t. Mielas Martynai - tu labai labai stipriai klysti ir klaidini kitus forumiečius.
    Taigi, mano "labai sutrumpinta" istorija, kuriai parašyti jau sugaišau ~2valandas: taip, aš esu Magnetuko įkūrėjas ir vadovas jau daugiau nei 15 metų. Verslas įkurtas "nuo nulio", tad verslą laikau kaip savo "kūdikį": man svarbi jo sveikata, svarbu, kad jis būtų apsirengęs ir sveikas, sotus bei žinoma - kad augtų. Prieš keletą metų šalia interneto ir IPTV paslaugų - pradėjome siūlyti savo klientams mobilaus ryšio paslaugas, pasiekėme tam tikrą apimtį. Tuomet 2021 metų pradžioje susipažinau (savo nelaimei) su estiškos įmonės ARENAmedia savininku Andriumi Užusieniu. 2021 rudenį nusprendžiame įsteigti virtualų operatorių ARENAmobile, ir 2021 metų lapkritį įsteigiama UAB ARENAmobile Lietuva įmonė: estiška Andriaus Užusienio įmonė buvo didesnysis! akcininkas, o aš buvau mažesnysis! akcininkas bei buvau paskirtas įmonės direktoriumi (kas pasirodo nieko nereiškia, kai nori pastumti smulkesnį verslo partnerį į šoną). Tuomet visus Magnetuko klientus išanksto informavę mes perkėlėme į ARENAmobile Lietuva įmonę, kuri turėjo užsiimti grynai mobilaus ryšio paslaugų administravimu, seniems Magnetuko klientams paliekant senas planų kainas/sąlygas. Magnetuko klientai turėjo sudaryti minimalią kritinę masę naujo virtualaus operatoriaus startui, o palaipsniui klientų skaičius naujajame virtualiajame operatoriuje turėjo padidėti kartais.
    Žinoma, dalis Magnetuko klientų liko nepatenkinti tuo, kad buvo permesti į kitą įmonę, bet kadangi abiejų įmonių vadovu pradžioje buvau aš - visi buvo nuraminti, kad pasikeitė tik įmonės pavadinimas, o vadovas, kainos ir supportas - lieka tas pats. 2022 metų sausį (t.y. porai mėnesių praėjus nuo įmonės įsteigimo), po to, kai didžiąją dalį klientų "apraminame" dėl permetimo į kitą įmonę - man atimama prieiga prie sistemų, ir Andrius Užusienis tampa įmonės direktoriumi - aš lieku tik mažuoju akcininku visiškai be prieigos nei prie paslaugų, nei prie klientų, nei prie sąsaitų. Arenos sąskaitos už paslaugas siunčiamos anglų kalba!, vieno mėnesio vieno numerio sąskaitos apimtis - būdavo nuo 5 iki 20 lapų!, sąskaitų sumos - dažnai nuo lubų išpaišytos ir didesnės, nei kliento sutarta su Magnetuku, už vieną ir tą patį mėnesį klientai gaudavo kas 2, kas 3, o kaikas net 4 ar 5 sąskaitas! Klientui apmokėjus sąskaitą - įmokos neatsispindėdavo sistemoje, sistema klaidingai rodydavo skolas, o dėl netikslių sąskaitų pasikreipusiems klientams - konsultantai niekaip negalėdavo atlikti sistemoje korekcijų....  (daugiau klientų atsiliepimų / patirčių apie Arenamobile - šioje temoje: skaityti čia).
    Taigi, toliau: 2022 metų spalį įsteigiama nauja įmonė - FENIKSAS / klonas: Arenamobile UAB (be žodelio "Lietuva" pavadinime), ir tos įmonės akcininku, kaip jau suprantate - aš nesu. Po truputį ruošiamasi pirmosios Arena įmonės klientus bei jų generuojamas įmokas - permesti į antrąją Arena įmonę, o pirmąją įmonę subankrotinant su milžiniškomis per 2022-2023 metus susidariusiomis skolomis. Tipinė-vadovėlinė įmonių-FENIKSŲ schema.
    2022 metų gruodį visiems Arena klientams pranešama, kad kainos nuo 2023-01-01 kainos kyla, o 2023 metų sausio pradžioje visiems klientams kartu su sąskaitomis už gruodį - pranešama, kad už paslaugas jau reikia mokėti į naują banko sąskaitą, kuri realiai priklauso antrajai Arena įmonėi-FENIKSUI. 
    Čia jau buvo SPROGIMAS: klientai, nepatenkinti kainų kėlimu - masiškai pradėjo bėgti iš Arenos į kitus tinklus, skambinti į Magnetuką, klausti ką daryti ir t.t. Aš pats asmeniškai kiekvienam besikreipusiam kantriai išaiškinau apie jo teisę pranešimo apie kainų kėlimą pagrindu - nutraukti esamą sutartį ir perkelti savo numerį į kitą tinklą, teko valandų valandas suteikinėti nedrąsiems klientams konsultacijas, padrąsinimus ir atsakinėti į šimtų-šimtus tų pačių klausimų.
    Lygiagrečiai buvo daromi veiksmai, kad susigrąžinti Arenos buvusius klientus atgalios į Magnetuką: sumokėtos milžiniškos pinigų sumos Arenai: tos lėšos turėjo būti panaudotos Arenos skolų dengimui prieš ryšio operatorius, tačiau Magnetuko lėšos (kaip vėliau paaiškėjo) - pas operatorius taip ir nenukeliavo, ir įmonei Arenamobile Lietuva 2023 gegužės mėnesį iškeliama bankroto byla.
    Dabar dėl teiginio, kad Magnetukas neva "pardavė" savo klientų bazę kažkam. Kur logika? ir kokia čia logika parduoti savo klientų bazę bendrai su partneriu įsteigtai įmonei, kuriai pradžioje pats ir vadovauju? Martynai, jei ne kelis kartus pakartotas žodis pArdavė (su "A" raide) o ne pErdavė (su "E" raide) - tai būtų galima manyti, kad padarei gramatinę klaidą... O kokius tu turi įrodymus savo tokiam teiginiui pagrįsti, kad klientai buvo "pArduoti", nes čia juk buvo teiginys iš tavo pusės, ar klystu?
    Dabar dėl teiginio "pardavė klientus... ir dabar vėl suka tą pačią veiklą". Magnetukas net ir neturėjo jokių minčių nutraukti šios veiklos - tiesiog planavome perkelti klientus į naują virtualų operatorių, vėliau paaiškėjo, kad verslo partneris norėjo atsikratyti/išstumti, bet dėka klientų lojalumo - didžioji dalis jau sugrįžo į Magnetuką, arba artimiausiu metu planuoja sugrįžti (kai baigsis esamos 12/24 mėn. sutartys kituose tinkluose, kurias sudarė pabėgę iš Arenos Andriui Užusieniui vadovaujant). Pati idėja pasiūlyti klientams konkurencinga kaina pokalbių planus mane aplamai veža: mobilus ryšys yra reikalingas kiekvienam, dažnam reikia ir interneto ir televizijos - tad parduodamas planą - tu realiai įgauni šansą klientui pasiūlyti ir kitas paslaugas, susijusias su ryšiais - tai yra ideali galimybė parduoti bent jau mano akimis, o klientams labai patinka gauti viską "iš vienų rankų". Tai kaip galima tokį verslą-aukso gyslą - atiduoti į svetimas/nekompetetingas rankas dar kartą, ypač po tokių skaudžių pamokų?
    Dėl: "Paslaugų teikėjas turi būti pasiruošęs dėl klientų "numirti", o čia visiškai atvirkščiai.". Būtent! Palaikau tave visu 1000% , kad dėl savo klientų galima netgi "numirti". Ne tik kad palaikau, bet tai ir darau: nuoširdžiai konsultuoju kiekvieną klientą, lyg jis būtų mano šeimos narys. Bandau patarti, įsivaizduodamas pagal save: "ką aš daryčiau, būdamas kliento vietoje"? O tie, Arenai "pErduoti" klientai aplamai yra man brangiausi, nes tai dėl mano klaidingo verslo sprendimo jie sužinojo, kas yra ta Arenamobile, ir patyrė tiek daug neigiamų emocijų. Kai Arena pradėjo skęsti 2022-gruodį 2023-sausį - aš savaitėmis/mėnesiais būdavau kaip zombis neišsimiegojusiomis akimis, naktimis sapnuodavosi košmarai, o stresas galutinai atslūgo ir pagaliau galėjau ramiai miegoti tik 2023 metų vasarą, paskelbus apie pirmos Arena įmonės bankrotą.
    Ir pabaigai, dėl: "Aš esu paprastas Petras iš Balbieriškio... Aš iš esmės galiu kalbėti bet ką...". Taip, tu gali apsimesti Petru iš Balbieriškio - bet tu toks neesi. Tu esi gilius įsitikinimus turintis LR pilietis, išsilavinęs, ir soc. erdvėse pasisakantis ne tik mobilaus ryšio tematikomis. Tu tikrai žinai, kad meluoti, šmeišti - ne tik kad negalima, tačiau ir negražu, neetiška. Tikiu, kad esi objektyvus, ir galėsi kritiškai įvertinti šią mano rašliavą. Nebent tu turi bent kokių rimtesnių įrodymų apie savo teiginių pagrįstumą, apart tavo paminėtų: "...buvo žmonių, kurie juodu ant balto rašė, kad arenamobile numerio bitė nenorėjo atiduoti..." bei "...paprastai tokie sprendimai priimami tik dėl pinigų...". Čia viskas, ką tu turi? Ir tokiais argumentais grindi savo teiginius apie Magnetuką? Rimtai...?
    Gal gali parašyti (kad ir į privatą) - bent vieną buvusį/esamą Magnetuko/Arenos klientą, kurį aš "pArdaviau" - o po to jam "nepadėjau", kad man buvo "dzin"? Bent vieną tokį konkretų atvejį gali įvardinti? Su malonumu tą situaciją galėčiau pakomentuoti viešai (nuasmenintą, žinoma).
  23. Patinka
    Wetaidas sureagavo į Tmaster Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    gyvenime nėra taip nutikę, kad kažkas dėl bankrutuojančios įmonės prarado numerį, čia ne tas daiktas, kad gali iš tavęs kaip daiktą atimti. Jei daeis situacija iki RRT ir grąžins tą numerį, kaip kad pvz buvo su arenamobile. Net ir ten nei vienas numerio neprarado.
    Taip taip, žinome koks tu esi taupus, ir mėgsti komfortą, bei gyvenimą be galvos skausmo. Tau ežio studento arba 25gb planas bus NR1 dar daug metų, ir viskas su tuo gerai, mes čia tuo tarpu truputi rizikuodami bandom sutaupyti ir gauti dar daugiau nei tu būsi kažkada gavęs su savo super stabiliu ir niekada nebanrutuosiančiu ežiu
  24. Ekspertas
    Wetaidas sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Tau nutyli esminį dalyką. Jei Magnetukas bankrutuoja ir turėtų skolų - stipriai rizikuoji prarasti numerį, nes jis bus ne ant tavo vardo, o ant įmonės. Kam priimtina - tai tada viskas ok, o kas nori ramiai naktį miegoti ir nerizkuoti numeriu savo, tuomet nėra gera sutaupyti eurą. Juolab, kad su magnetuku jau yra taip buvę, surinko abonentų kiekį ir pardavė kažkam, tas kažkas nemokėjo dirbti ir susibankrutavo - ir žmonėm buvo daug nervų ir vargo, ir kai kurių numerių nenorėjo atiduoti operatorius, kai įmonė skolinga liko operatoriui. Žodžiu kam nereikia bereikalingo streso, kelkit numerius iš vieno operatoriaus į kitą ir gausit labai panašias kainas kaip magnetukas siūlo, bet numeris liks Jūsų vardu.
  25. Patinka
    Wetaidas sureagavo į Shaddock Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Labai seniai jau naudoju, tai jei gerai atsimenu tik paypal susikurti reikia vpn. Spotify tiesiog spotify.com/ph atsidaryti ir pasirinkti regioną, tinka visi account.  Netflix VPN privalomas, kuriant paskyrą ir vėliau lyg ir ne, nebent norisi daugiau turinio matyti, tai US VPN reik. 
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...