Pereiti prie turinio

foRfun'

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    93
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    foRfun' sureagavo į FalleN Beda su EBAY skelbimo idejimu   
    Ne tik su anglų bėda. :D
  2. Patinka
    foRfun' sureagavo į serenio Wap projektas   
    Nereikia tiesiogiai suprast mano zodziu ir traukt is konteksto atskirus zodzius. Mintis buvo tokia kad telefonai tobuleja labai sparciai ir protingieji telefonai labai greitai uzvaldo rinka ir greitai manau neliks vietos kitiem..
     
    Akiracio prapletimo klausimas ir tiek.. niekad nesidomejau wap, tiesiog uzdaviau, kaip pats manau, visai logiska klausima, deja normalaus atsakimo taip ir nesulaukiau..
  3. Patinka
    foRfun' sureagavo į Kernius Noriu dirbti gidu aplink Kauną (anglų kalba)   
    Labai šauni mintis, nenumesk jos ir eik iki galo :)
     
    Mano pastebėjimai:
     
    CouchSurfing tikrai puikus būdas praktikai įgyti. Manau, nebus nusikaltimas, jei tokiom aplinkybėm užsiregistruosi ir būdamas nepilnamečiu (svarbiausia - sveiko proto). Be to, prisijunk prie Kauno grupės - keliaujantys žmonės ne visada randa laiko parašyti asmeniškai, bet atvykdami į miestą parašo to miesto grupėje, jog mielai ką nors sutiktų. Toje pačioje grupėje gali sukurti temą, jog mielai aprodytum miestą, tik imti už tai pinigus būtų šiek tiek prieš bendruomenės dvasią (ten viskas daroma iš idėjos).
     
    Kaip reklamuotis?
     
    Viena idėja: puslapis (kad ir blogo stiliaus - wordpress), kurio kiekvienas įrašas pateikia naudingą informaciją atvykstantiems žmonėms ir įrašo antraštė turėtų atitikti raktažodį, kurį turistas vestų į Google, - pvz., "Kaunas nightlife", "What to see in Kaunas", "What to do in Kaunas", "Kaunas map", "Kaunas hotels" - ir panašiai (visus populiarius raktažodžius gali sužinoti įvedęs "Kaunas" Google įrankio pagalba). Esmė: turistas, ieškodamas info, pateks į tavo puslapį, gaus naudingos informacijos, o šalia kiekvieno įrašo galėsi pridėti savo reklamą / nuotrauką / pasiūlymą (būtinai su aiškiai matomu el. paštu ir telefono numeriu - kad žmogus nedelstų ir susisiektų) - žodžiu, tave pasieks potencialių klientų srautas - tik pateik žmonėms tai, ko jie ieško. Tiesa, Kaunas Europos mastu nėra iš populiarių miestų (kaip sostinės), todėl nežinau, kokio dydžio apie jį informacijos ieškančių žmonių skaičius yra. Kaip bebūtų, pats puikiai pastebėjai, kad jei dabar ir nėra - bus netrukus, per Europos čempionatą, o turistai mėgsta savo metus laukiamas atostogas pradėti planuotis dar žiemą. Be to, mažiau populiarus miestas = mažiau informacijos turistams = mažesnė konkurencija tau sukūrus informacinį puslapį. Kaip rašiau - tai gali būti paprasčiausias tinklaraščio tipo puslapis (kokį gali susikurti per valandą), pavadintas populiariu raktažodžiu (pvz., "Kaunas guide"), - be jokių papildomų funkcijų - niekam jų nereikia, svarbu turinys, - tai, ką parašysi.
     
    Antras reklamos būdas - kaip minėjai - skrajutės ten, kur renkasi turistai. Europos čempionato metu Kauno oro uostas, manau būtų gera vieta, bet kitu metu juo naudojasi tik patys lietuviai (į Angliją, į Airiją ir atgal). Turizmo informacijos centre galbūt irgi galima palikti savo skrajutes? Daugybė miestą lankančių turistų ten užsuka norėdami gauti patarimų, pasiklydę ir panašiai.
     
    Taip pat mintis: pagalvok, kaip atrodytų tavo potencialus klientas. Tikriausiai ne jaunuolis, vyresnio amžiaus, galbūt turintis mažiau laisvo laiko ar tiesiog noro klaidžioti / aiškintis pats. Kur tokie žmonės renkasi? Šiais laikais į klausimą "kur?" reikia rasti du atsakymus: realybėje ir virtualioje erdvėje. Galbūt yra užsienio forumai, kur diskutuoja žmonės, keliaujantis po Europą, užsukantys į Baltijos šalis, ieškantys informacijos? Surask juos. Vienas geriausių reklamos būdų yra suteikti informaciją / padėti nemokamai (ypač internete, atrašant į klausimus) - didelė tikimybė, jog žmogus supras, kad jam reikia daugiau tavo pagalbos, kreipsis į tave asmeniškai ir už tai atsilygins (vakariečių kultūra yra labai maloni - jei žmogus naudoja tavo laiką, jis jaučia pareigą tau atsidėkoti - ir jei esi tikrai nuoširdus - daugiau nei tu tikesiesi - nereikia net prašyti, kaip tai įprasta mūsų Rytuose).
     
    Iš tikrųjų, jei tik tau pavyktų rasti žmonių, kuriems reikia gido, ir tie turistai - iš Vakarų, aš siūlyčiau nenustatyti jokios kainos - padaryti tai nemokamai. Net gali skelbti, jog siūlai nemokamas gido paslaugas (skrajutės apačioje: "Arbatpinigiai priimami") - tai lengvai pritrauks žmonių, o jei tu būsi geras gidas, jie tau pabaigus prieis prie tavęs ir atsidėkos. Kai žmonės (kalbu apie užsienio turistus) nori atsidėkoti, duoti mažai jiems atrodo nepatogu, todėl nenustebčiau, jei gautum po kokį 10 eurų (jei neturės smulkesnės kupiūros - duos ir 20). Aš pats mačiau kaip tai puikiai veikia Amsterdame: http://www.newamsterdamtours.com/ (ir dar 12 Europos miestų šiuo metu) - nenustatyta suma leidžia žmonėms tave įvertinti (iš esmės: nieko negausi tik tada, jei jų vertinimas: "nieko nevertas", o "nuostabus" gali tapti ir 50 litų iš žmogaus ar pagyvenusios poros) - geram gidui už įdomius įspūdžius dažniausiai pinigų negailima. Be to, darydamas nemokamas ekskursijas tu gali būti ramesnis, jog negausi skundų - juk neprašai pinigų - jei jiems nepatinka, gali bet kada palikti grupę (tai irgi naudinga - gali pajusti, kas turistus domina, kas ne).
     
    Taigi nemokamos ekskursijos: 1) lengva pritraukti žmones; 2) jokių įsipareigojimų; 3) galimai didesnis uždarbis (net jei iš 10 žmonių grupės atsilygina 5 - tai gali būti kad ir 100-200 Lt už tas tavo kelias valandas); 4) gera reklama: kuo daugiau žmonių išgirs tave, tuo daugiau apie tave kalbės, rekomenduos draugams, vykstantiems į Kauną, - net jei žmogus po nemokamos ekskursijas neatsilygino, jam galbūt ji patiko ir jis pritrauks tau naują auditoriją. Tuomet tapsi populiariausiu gidu Kaune ("Free Kaunas tours" - užmuša visus konkurentus) ir aš atvažiuosiu tavęs iš Vilniaus paklausyti. Žodžiu, siūlyti nemokamas ekskursijas būtų šiuolaikiškas požiūris, bet neveiktų su turistais iš Lenkijos, Rusijos, kitų kaimyninių šalių ir jaunimu (kita vertus, taupesni žmonės apskritai gidais naudojasi mažiau). Tad pirmiausia reikia išsiaiškinti auditoriją.
     
    Dėl pačio gido darbo: mano nuomone, už visus faktus ir datas svarbiau yra istorijos - turi mokėti jas pasakoti - kažką įdomaus, pritrenkiančio - tai, ką tie žmonės paskui norėtų perpasakoti savo draugams. Reikia surinkti kuo daugiau įdomybių - kas ten ar ten yra įvykę, kokią tai svarbą ar įtaką turėjo ir panašiai - kad turistas nuolatos būtų "pakabintas" ant: "wow! geras! tai tikrai buvo čia, kur aš dabar stoviu?!" - nieko blogo, jei tai bus ir legendos (žinoma, ne pačio sukurtos, bet kur nors aprašytos). Tiesiog - žmonėms reikia įspūdžių ir gido darbas yra jų palikti kuo daugiau.
     
    Tikiuosi, ką nors naudingo rasi iš šių mano minčių. Sekmės :)
  4. Patinka
    foRfun' sureagavo į Sstv Investicijos į ateitį (IT Verslas)   
    Kai aš išgirstu naujokų arba senbuvių pasiūlymus surfint, rinkt referalus, uploadint kažką kažkur ar atlikinėt kokius nors mikro darbelius internete už centus ar litus tai man gaila tokių asmenų nuoširdžiai. Mes gyvename jau nebe pramonės amžiuje, o techninės revoliucijos eroje.
     
    O tokie klausimai, kur man investuoti vieną ar kitą šimtą litų ar net tūkstančiu vien dėl to kad investuot irgi yra graudu. Kodėl Coachingo specialistai ima iš klientų tūkstančiais ir kartai dešimt tukstančių ir daugiau už keletą pamokų yra aišku. Nes šiuolaikinės Homo interneticus epochos žmones ant tiek nieko nebevertina ir tingi patys susirasti kad baisu.
     
    Vienas nekilnojamo turto magnatas yra pasakęs įdomią nuomonę apie apmokymus. "Aš vesčiau apmokymus NT temomis nemokamai, bet jeigu tai daryčiau dauguma nieko taip ir neišgirstu nes tai nieko jam nekainuotų, o man tai būtų brangaus laiko švaistymas bet kai aš imu kelis tūkstančius už paskaitas kuriuos vėliau skiriu labdarai tai dauguma po kurio laiko padėkoja už pamokas."
     
    Didžiausias pelnas gaunamas kuriant pridėtinės vertės produktus, o ne dirbant atsitiktinius darbus, kurie garantuos greitą ir laikiną pelną.
     
    Kadangi kalbame apie internetą tai jau nuo 14m jaunimas galėtų vietoj įvairaus šlamšto Buxu, surfingo, referalų vaikimosi, forumų spaminimo bereikšmėmis temomis, surimtėti ir pradėti statyti savo gyvenimo pamatus jei tikrai domina IT, tai rinktis vieną ar kelias veiklos sritis, ieškoti e-booku, video, nemokamų konferencijų, kitos informacijos apie tai ir gilintis. nes kuo ankščiau pradėsi tuo turtingesnis būsi ateityje.
     
    Svetainių kūrimas:
    Svetainių dizaino kūrimas
    Tinklapių Programavimas
    E-komercija
    Vartotojo sąsajos projektavimas
    Internetinių projektų valdymas
     
    Programinės įrangos kūrimas:
    Kompiuterio taikomosios programos
    Žaidimų kūrimas ir plėtojimas
    Skriptų kūrimas
    Programinės įrangos įskiepiai
    Mobiliųjų telefonų aplikacijų kūrimas
    Taikomųjų programų sąsajos dizainai
    Programinė įrangos projektų valdymas
    VOIP
     
    Tinklo ir informacijos sistemos:
    Tinklų administravimas
    Tinklų bei serverių apsauga
    DBA - Data-bazių administravimas
    Serverių Administravimas
    Svetainių Administravimas
    ERP / CRM Įgyvendinimas
     
    Rašymas ir vertimai:
    Techninis rašymas
    Svetainių turinio pildymas
    Blogų ir Straipsnių rašymas
    Autorinių darbų rašymas
    Vertimas
    Kūrybinis rašymas
    Mokomasis rašymas
     
    Administracinė pagalba:
    Duomenų įvedimas
    Personalinė pagalba
    Interneto tyrimai bei analizė
    Laiškų atsakinėjimas
     
    Dizainas ir Multimedija:
    Grafinis Dizainas
    Logotipų Dizainas
    Darbas su iliustracijomis
    Spausdintinis dizainas
    3D Modeliavimas ir CAD
    Audio produkcija
    Vaizdo produkcija
    Animacijos kūrimas
    Reprezentacijų kūrimas
    Inžinerinis ir Techninis Dizainas
     
    Klientų aptarnavimas:
    Techninis palaikymas, priežiūra
    Pagalba telefonu
    Pagalba susitikimų metu
     
    Pardavimai ir rinkodara:
    Reklamavimas
    E.mail reklaminė prekyba
    SEO - Paieškos sistemų optimizavimas
    SEM - Paieškos sistemų reklamos prekyba
    SMM - Reklama ir prekyba socialiniuose tinkluose
    PR - Viešieji ryšiai
    Telemarketingas ir Pardavimai telefonu
    Verslo planų ir Marketingo strategijų kūrimas
    Prekybos tyrimai ir apklausos
    Pardavimų generavimas
     
    Verslo paslaugos:
    Sąskaityba
    Darbo užmokesčio apskaita
    Finansų planavimas
    Mokėjimo operacijų vykdymas
    Teisinė pagalba verslui
    verslo projektų valdymas
    Verslo konsultavimas
    Personalo valdymas bei atranka
    statistinės analizės paruošimas
    Investicinių projektų valdymas
  5. Patinka
    foRfun' sureagavo į Sstv Inovatyvus verslas   
    1. Inovatyvi idėja. Prieš pradedant verslą, žmogui kyla šimtai įvairių idėjų, viena geresnė už kitą. Todėl yra itin svarbu mokėti atpažinti geriausią idėją ir žinoti, kaip ištirti jos rinkos potencialą dar prieš pradedant investuoti į ją.
    http://www.youtube.com/watch?v=cjJApo-TBPM&feature=related
     
    2. Verslininkas - asmenybė. Kuriant verslą, dažnai turime nemažai iliuzijų. Ypač jei Jūs užsimanėte kurti inovatyvų verslą. Kuo geriau Jūs pažinsite save, kuo mažiau turėsite iliuzijų, tuo mažiau brangių klaidų padarysite. Tapti verslininku nesunku. Sunku juo būti.
    3. Verslo planas. Verslo planas - tai žemėlapis, be kurio galima apsieiti, bet su juo kelias gali būti sėkmingesnis ir greitesnis. Pradėkite savo kelią versle nuo planavimo.
    4. Verslo finansavimas. Kalbant apie naujo verslo pradžią, ypač inovatyvaus, daugiausia ginčų kyla dėl finansavimo. Kur gauti pinigų inovatyviam verslui pradėti? Būtent apie tai kalbama šiame skyriuje.
    http://www.youtube.com/watch?v=Dv7w8HVOuYM&feature=related
     
    4. Verslo finansavimas (tęsinys). Kalbant apie naujo verslo pradžią, ypač inovatyvaus, daugiausia ginčų kyla dėl finansavimo. Kur gauti pinigų inovatyviam verslui pradėti? Būtent apie tai kalbama šiame skyriuje.
    5. Parama verslininkui. Inovacijomis pagrįsto verslo pradžia dažnai sunki. Būtent todėl svarbu žinoti, kokios paramos galima tikėtis iš visų įmanomų šaltinių ir stengtis jais pasinaudoti.
    http://www.youtube.com/watch?v=5VLpq3RF2sc&feature=related
     
    6. Personalas. Už didelius pinigus galima surasti kokį nors darbuotoją. Tačiau jei trūksta lėšų, būtina ieškoti alternatyvių būdų žmonėms pritraukti ir išlaikyti. Tai įmanoma.
    7. Rinkodaros strategija. Pažiūrėkite į savo produktą vartotojų akimis. Užkariaukite jų širdis. Pralenkite konkurentus. Planuokite savo įmonės ateitį.
    http://www.youtube.com/watch?v=kl8nwJJIVHw&feature=related
     
    8. Mokslas ir verslas. Pelningos inovatyvios idėjos ne visada turi gimti Jūsų galvoje. Kartais jos gimsta laboratorijose ir mokslininkų kabinetuose. Praplėskite savo akiratį ir pasiskolinkite idėją iš mokslo.
    9. Intelektualios nuosavybės apsauga. Maža sugalvoti idėją. Ją dar reikia apsaugoti nuo konkurentų. Neatidėkite šio svarbaus klausimo. Išmokite tai daryti dabar.
    10. Projektų valdymas. Verslininko sėkmė priklauso nuo jo sugebėjimo valdyti daugybę projektų vienu metu: ruoštis parodai, planuoti naują reklaminę strategiją, ieškoti naujų darbuotojų. Visa tai galima išmokti įvaldžius tinkamus projektų valdymo įrankius.
    http://www.youtube.com/watch?v=InssY-gbf9c&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=MS57A_BdLK0&feature=related
  6. Patinka
    foRfun' sureagavo į Nano Rimti darbo būdai internete   
    Kadangi Kovas - mano gimimo mėnuo, jaučiu pareigą šia proga parašyti uždarbiui rašinį, ar straipsnį, nežinau kaip tiksliai apibūdint :).
     
    Nevadinau šios temos 'Rimti uždarbio būdai internete', nes viskas priklauso nuo Jūsų paties. Šis straipsnis - tai apibendrinta informacija apie pagrindines interneto nišas, iš kurių galima uždirbti. Skirtas naujokams, tačiau gal ir labiau patyrusiems bus įdomu perskaityti. Ieškojau kažko panašaus paieškoje - neradau. Viską rašiau iš galvos, kopijuota nieko nebuvo. Taip pat, stengiausi parašyti kuo papraščiau.
     
    Ne paslaptis, dažnai šiame forume sulaukiame naujokų, kurie užklysta čia vejami įkvepiančių draugo pasakojimų apie tai, kaip galima uždirbti TIKRUS(!) pinigus iš.... Interneto. Taip, iš to pačio, kurio pagalba yra praleidžiamos ištisos valandos žaidžiant įvairius žaidimus, ar laukiant, kol kas nors įvertins tavo nuotrauką 30-tuku visiems gerai žinomame portale. Ir didžioji dalis šių naujokų pradeda nuo to pačio - didelius pinigus žadančių svetainių, kuriose tereikia tik užsiregistruoti, ar paspaudinėti reklaminius paveiksliukus. Neretai, pamačius žmogelį, kuris, rodos, kalnus nuverstų dėl 30-ties centų, mūsų veiduose šmėkšteli naivi šypsena. Ką gi - visi nuo tuo pačio pradėjome, visi praėjome tą pačią mokyklą. Esmė ne tame, kad naujokas, pats to nesuprasdamas, tiesiog švaisto laiką. Svarbiausia, kad jis stengiasi uždirbti, o tai jau yra sveikintina. Beveik visada, atkaklesnis uždarbiautojas nuo viso šito pereina prie rimtesnių dalykų. Tačiau norėtųsi, kad tendencijos keistųsi, ir visos šitos sudėtingos pradžios, kuri nuvilia nemažą dalį "starterių", taip ir neuždirbusių savo šimtų dolerių, būtų galima išvengti.
     
     
    Šie darbo būdai reikalauja noro, užsispyrimo, laiko ir pastangų. Tačiau niekas negimė mokėdamas.
     
    Grafikos sritis
    -Web dizainas ir jo komponentai
    -Logotipai
    -Reklaminės paveiksliukai (baneriai)
    -Skrajutės
    -Kiti grafiniai elementai.
     
    Dabar sparčiai į madą besiveržianti sritis. Gal dėl to, kad tai sudaro gana lengvo darbo įvaizdį. Tačiau taip galvoti yra didelė klaida, šis darbas reikalauja labai didelio pasiruošimo.
    Ši sritis, turbūt, kaip ir kiekviena kita, reikalauja daug teorijos, pvz. kaip parinkti spalvas, kaip suteikti solidumo, kaip padaryti kokybišką produktą ir dar daug panašių techninių dalykų. Tik padaręs tvirtą pradžia teorijoje mokinys gali sėkmingai dėti žingsnį praktikoje. Taip pat, kaip ir laikant vairavimo teises :).
    Taip pat, būtina apmąstyti, kokio pobūdžio tinklapiui dizainas bus naudojamas, padaryti jį kaip įmanoma lengviau paruošiamą, galutiniame rezultate - patogų. Neteisingas požiūris yra lipdyti, pavyzdžiui web-dizainą, nežinant apie jo techninį paruošimą, solidumo ypatumus, nes tada gali būti praktiškai neįmanoma šio dizaino paruošti. Tas pats galioja ir kitoms grafikos sritims. Taip pat, reikalinga geležinė kantrybė. Kiekvienas kokybiškas profesionalų darbas atima jiems paras prasėdėto laiko. O svarbiausia - talentas. Tik talentingas dizaineris gali daugiau pasiekti. Talentas + noras ir darbas yra pats geriausias derinys. Talentingas dizaineris visada pasirodys geriau už savamokslį, bet ne tokį talentu apdovanotą kolegą. Kaip ir kiekviename kitame darbe, turi jausti, kad šis užsiėmimas tau mielas. Jei grafika bus užsiiminėjama siekiant tik pelno - rezultatas bus paprasčiausiai sugaištas laikas. TAČIAU. Visa tai praėjus ( o tai užsitęsia metų metus, kol pagaliau atrandi save), atsiveria tikrai geros galimybės. Bendradarbiaujant su rimtomis firmomis, Jūsų atlyginimas už suteiktas paslaugas dažnai bus su trimis nuliais.
     
    Grafikos srityje uždirbti galima: įsteigiant nuosavą dizaino studiją; dalyvaujant įvairiuose dizaino konkursuose; rodyti savo darbus gerai lankomuose forumuose, kas Jums tikrai suteiks galimybių. Reikia užsitarnauti sau gerą vardą, o tai nėra lengva. Gero autoriteto dizaineriai paprastai yra graibstomi, ypač jeigu turi savo dizaino studijas. Ir atvirkščiai, net ir vienas prastesnis darbas gali atbaidyti užsakovą. Būtent dėl šios priežasties naujieji "dizaineriai" labai dažnai sudega.
    Jeigu nuspręsite užsiimti grafika, rekomenduoju kaip įmanoma labiau tuo domėtis prieš pradedant - taip bus lengviau. Tai, kas išdėstytą viršuje yra tik minimalūs pradmenys. Laikui bėgant, Jūs vis geriau pažinsite savo darbą, ir jeigu jis pasirodys Jums tinkamas, seksis vis geriau ir geriau, o darbai matomai gerės.
     
     
     
    Kodavimas / Programavimas
    -HTML (xHTML)
    -CSS
    -PHP
    -Ajax
    -C++
    ir kt...
     
    Ši sritis, skirtingai nuo grafikos, nereikalauja tiek daug talento. Norint to išmokti savarankiškai, tekslabai daug laiko praleisti mokinantisiš įvairių 'tutorialų', o vėliau iš praktikos. Bet jeigu to norėsite, visa tai lengvai atsipirks. Tikslus šito atlikimas suteikia projektui solidumo, profesionalumo įspūdį. Čia labiau reikalinga, liaudiškai tariant, gera galva ir noras. Didelis kodavimo pliusas yra tas, kad nemaža dalis web dizainų piešėjų (ne visada tikrų dizainerių) šito nemoka, taigi žmogus turi ieškoti asmens, kuris galėtų ta paveiksliuką paversti funkcionaliu interneto puslapiu. Norinčių išmokti viso šito nėra tiek daug, kaip grafikos srityje, kas gali padėti lengviau įsitvirtinti. Internetiniuose puslapiuose dažniausiai naudojama yra HTML, CSS ir PHP. Paprastai kalbant, HTML yra naudojama surašyti puslapio turinį, t.y tą informaciją, kurią Jūs norite publikuoti lankytojams. (xHTML kodas yra naujoji HTML rūšis, tik griežtesnė ir tikslesnė. Bendrai, abu yra labai panašūs). CSS (Cascading style sheets) - naudojama tam turiniui stilizuoti, t.y suteikti jam bendrą išvaizdą, išdėstyti dizaine. Rekomenduojama HTML kode stengtis naudoti kuo mažiau atvaizdavimo tagų, o tai palikti CSS. Taip yra todėl, kad visą puslapio išvaizdą galima pakeisti redagavus kelias CSS kodo eilutes. To neįmanoma padaryti naudojant HTML. Taigi, teisingai naudojant CSS stilius, galima sutaupyti marias laiko, keičiant puslapio išvaizdą.
    PHP suteikia puslapiui dinamiškumo ir turi įvairių privalumų, kurių nėra praėjusiose kalbose. (Apie visa tai galite rasti forume). Didelis privalumas yra mokėti koduoti puslapius pagal visus techninio paruošimo standartus. Klientui parodžius tokius savo darbo pavyzdžius, labai didelė tikimybė, kad pasirinktas būsite būtent Jūs.
     
    Geras programuotojas yra dar rečiau sutinkamas asmuo. Dažniausiai jis kuria įvairias programas arba modulius turinio valdymo sistemoms, pagal užsakovo poreikius, todėl darbo pobūdis gana abstraktus.
     
    Bendrai paėmus - tai daug laiko, proto ir kantrybės reikalaujantis darbas, nes darbas turi būti nepriekaištingas, tiksliai atliktas, o juk ne ant kiekvieno kompiuterio viskas atvaizduojama vienodai. Koduotojas / programuotojas turi būti visam šitam pasirengęs. Taip pat kaip ir visur kitur - kuo didesnis autoritetas, tuo daugiau užsakymų, tuo daugiau pinigų galima uždirbti. Ypač bendradarbiaujant su rimtomis įmonėmis.
     
     
    Internetinis projektas
     
    Ši sritis susideda iš prieš tai aprašytų Kodavimo ir Grafikos sričių.
     
    Jas abi panaudojant, stengiamasi sukurti sėkmingą internetinį puslapį. Jis gali būti įvairių pobūdžių: Blogas, informacinis, komercinis, pramogų, pažinčių ir pan. Tačiau dažniausiai, visus šių puslapių kūrėjus vienija vienas tikslas: kad darbas atneštų pelno.
     
    Kuriamas projektas gali būti įvairiai. Nebūtina yra mokėti piešti ar programuoti, norint turėti projektą. Tada gali pagelbėti žmonės, mokantys atlikti tam tikrus darbus, kuriuos aprašiau prieš tai tai. Tiesa, už šias paslaugas reikia mokėti, o tai jau yra savotiška investicija. Prie jos prisideda hostingas (jis reikalingas, kad Jūsų darbas būtų matomas internete) ir domenas ( tai yra adresas, kurį suvedę lankytojai užeis į Jūsų portalą).
     
    Sėkmingo projekto kūrimas yra tikrai nelengvas procesas. Prieš pradedant kurti, reikia viską suplanuoti nuo A iki Z. Pradedant dizainu, baigiant lankytojų amžiumi. Kad puslapis būtų pelningas, jam reikalingi lankytojai. Norint, kad jie nuolatos užeitų į Jūsų svetainę ar kviestų ją aplankyti ir savo draugus, juos reikia vilioti. T.y pasiūlyti kažką unikalaus, nematyto, įdomaus, patogaus, netgi intriguojančio. Kitaip tariant, Jums reikia sudominti žmones savo idėja. Visa tai ir priklauso nuo to, kaip Jūs paruošėte savo planą. Be lankomumo, egzistuojantis puslapis yra niekas. Taigi visada kurkite ne galvodami apie tai, kur talpinsite reklamas ir t.t, o kaip sudominsite lankytoją. Taip pat, būtina pritaikyti projektą paieškos sistemoms, pvz Google. Apie tai informacijos taip pat ieškokite forume.
    Stenkitės kurti puslapį viena ir tikslia tematika, nesiblaškykite. Suteikite lankytojui patogumo, užtikrintumo jausmą naršant. Jis turi jaustis gerai. Pagrindinė užduotis ir yra ne sukurti patį puslapį, o padaryti jį lankomu ir svarbiausia, vertinamu. Tik tokiu atveju Jūsų projektas bus sėkmingas, į jį plūs lankytojai ir jų daugės. Kaip išreklamuoti puslapį, manau, forume tikrai rasite. Tačiau prisiminkite, kad kuo daugiau investuojama į reklamą (žinoma, protingai), tuo geresnių rezultatų pasiekiama. Atminkite, lankytojai mėgsta reguliariai atnaujinamus (t.y dedami straipsniai ir kita info, susijusi su Jūsų puslapiu)
     
    Štai tada ir galima pradėti galvoti apie uždarbį iš viso šito sunkaus darbo, kurį jau atlikote. Jums pelno atnešti gali: Reklama, kurią rodysite savo projekte; Bendruomenės aukojimas (donations) [tačiau ją patartina naudoti tolesniam projekto tobulinimui], kokios nors mokamos paslaugos, kurias galite siūlyti išaugus lankytojų skaičiui ir kt. Galų gale, atsiradus laiko ar noro stokai toliau vystyti puslapį, galite jį parduoti, ir jeigu projektas nusisekęs, tikėtina, kad už jį gausite apvalią sumelę.
     
    Labai populiarus uždarbio būdas svetainėms yra Google reklama (Google AdSense). Tai sistema, kuri moka už reklaminio teksto paspaudimus Jūsų svetainėje. (plačiau apie tai rasite forume.)
     
    Bendrai paėmus, kiekvienas pavykęs projektas neš Jums pelną, už kurį tikrai susimokėsite už hostingą ir kitus priedus. Galėsite rinktis, ar pinigus toliau investuoti, ar paprasčiausiai taupyti. Projekto sėkmė priklauso nuo Jūsų apsukrumo, proto, noro, užsispyrimo, idėjos, žinių bagažo. Tik nereikia skubėti. Susirinkite visą reikalingą informaciją prieš pradedant dirbti, o ne eigoje. Skubėjimas tikrai nieko nepadės.
     
    ____________________________________________________________________________
     
     
     
    Lažybos
     
    Tai jau yra rizikinga. Tačiau žmonėms tai taip pat gali būti pinigų šaltinis. Tik noriu paprašyti naujokų jokiu būdų nepradėti šiuo keliu uždarbiauti. Lažyboms turi būti skiriami pinigai, kuriuos Jūs galite sau leisti pralošti.Tai turėtų būti labiau suprantama kaip Hobis, negu uždarbio būdas. Lažybos gali būti tik papildomi pinigai.
     
    Keletas patarimų. Pirmiausia, pasirinkite sporto šaką, kurią geriausiai suprantate, mėgstate ir domitės. Jokiu būdu nesiblaškykite.
    Rinkitės tik pačius, Jūsų manymu, geriausius įvykius. Jeigu jaučiate, kad yra nemažai rizikos, palikite įvykį ramybėje ir nestatykite.
    Reikia jausti, kada atėjo blogas periodas. Tokiu metu geriausia yra padaryti pertrauką lažybose, tačiau nenustoti domėtis sporto įvykiais. Rinkite visą įmanomą informaciją apie artėjantį įvykį. Pradėjus nesisekti, nepulkite keisti strategijos ar kažko panašaus. Lažybose svarbiausia yra ŠALTAS protas ir tik jis atves Jus į daugiau mažiau pastovų pelną.
    Visa kita priklauso nuo Jūsų, tai tėra patarimai, o jeigu jie nesutampa su Jūsų statymo filosofija, Darykite, kaip Jums atrodo geriau. Tik dar kartą kartoju, nelaikykite lažybų pagrindinių Jūsų uždarbio kapitalu. Tik žinokite, godumas - žudo, o noras greitai atsilošti - dar labiau. Lažybose žodžio 'skubėti' nėra.
     
     
     
    Internetas duoda viską, tereikia tik imti.
     
    Tai pradžiai tiek. Viską rašiau iš savos patirties. Tikiuosi buvo gana įdomu paskaityti. Jeigu atsiras naujų minčių - papildysiu, nes dabar jau kiek ir pavargau. Ačiū už skaitymą. Sorry už galimus netikslumus, ir jeigu pamiršau ką nors iš narių paminėti :)
     
    nano,- Kopijuoti be sutikimo draudžiama
     
    Noriu pažymėti, kad šis rašinys yra apie galimus darbo būdus, o ne detali informacija, apie kurį nors vieną iš jų, taigi nemaišykite.
     
    EDIT: pypt, pamiršau domainingą. Papildysiu kitą kartą :)
    2: išimti narių nickai, pagalvojau, kad nesąžininnga kitų atžvilgiu
  7. Patinka
    foRfun' sureagavo į Bandiz Noriu uždirbti milijoną ir jo neprarasti   
    na okey, matau jau nervinies.
    Dar klausimas, ar jus kazkokia kompanija ? kokie jusu rekvizitai ?
    kalbejote apie daug ivairiu mokymu tokiu kaip buhalterija, ar po visu siu mokymu gausiu tam tikrus sertifikatus baigus mokymus ?
  8. Patinka
    foRfun' sureagavo į Kernius 7 marketingo principai   
    Vilniaus universiteto studentai, pasirinkę marketingo paskaitas, iš savo dėstytojo el. paštu gavo šiuolaikišką paaiškinimą, kokie yra ir kaip veikia skirtingi marketingo būdai.
     
    Nežinau, kas yra šio teksto tikrasis autorius (labai gali būti - vertimas iš užsienio kalbos), bet, manau, kad įdomu / naudinga / linksma paskaityti gali būti visiems :)
     
  9. Patinka
    foRfun' sureagavo į Mynde Netrukus reklamos galės stebėti mus   
    Žiūriu čia daug kas nesupranta šios technologijos esmės ir kodėl tai yra labai svarbu. Video reklama yra palyginti labai brangi, tačiau ir galimybės yra daug didesnės nei kitų priemonių. O problema yra ta, jog tokiais būdais yra labai sunku pasiekti tikslinę auditoriją, nes televizija neturi tokios galimybės kaip pvz. internetas ir negali pasiekti tų tikslinės grupės vartotojų, dėl kurių "kovoja" įmonės. Todėl dažnai pinigai yra išleidžiami nepasiekiant reikiamų rezultatų. Tuo tarpu jei televizijos pagalba būtų įmanoma pasiekti bent jau tikslaus amžiaus grupės bei lyties auditoriją, tai žymiai pagerintų reklamos rezultatus ir marketingistams palengvintų darbą.
    Todėl ši technologija yra labai naudinga. Aišku kaip čia kažkas minėjo, kompiuteris negali tiksliai nustatyti ar tu šiandien norėtum braškinių ledų ar "Utenos" alaus. Tačiau šios technologijos pagalba, galima nustatyti, jog jauna moteris 20-25 metų tikrai nesusidomės reklama apie dantų protezus, o vyras niekada nesusidomės tamponais. Todėl nustačius amžių ir lytį galima daug lengviau parinkti reklamą, kuri sudomintų tam tikrą grupę. Jei pagal tą duomenų bazę tai nustatoma gana tiksliai, tai toks reklaminis stendas yra tikrai galingas įrankis reklamoje. O ir išlaidos tokiai reklamai sumažėtų, nes užsakovai galėtų mokėti tik už parodymus ir pan.
    Aišku dar labiau pagerėtų technologijos galimybės, jei sugebėtų užfiksuoti žmogaus ūgį, sudėjimą bei kitus fizinius duomenis. :rolleyes:
  10. Patinka
    foRfun' sureagavo į Medinukas Partizaninis marketingas   
    Smagu, kad bandai rašyti straipsnius, kurie galėtų pasitarnauti kitiems, tačiau dar tikrai yra kur tobulėti.
    Šiek tiek kritikos:
    1. Tema "Partizaninis marketingas", bet ji toli gražu nėra atskleista. Labai blaškaisi nuo vieno dalyko prie kito ir nei vieno neaptari iki galo. Gal geriau bandyti mažiau aprėpti, bet bent dalelę aprašyti nuo pradžios iki galo. Realiai visas straipsnis yra daugiau apie marketingą bendrąja prasme, o ne apie partizaninį marketingą. Apie partizaninį marketingą bandyta užsiminti tik trečioje pastraipoje ir pavyzdžiuose.
     
    2.
    Gražus bandymas palyginti, bet galėčiau ir pasiginčyti. Kas yra linija? Jei vartojame geometrinius terminus, tai galime rinktis atkarpą arba tiesę. Tavo atveju atkarpa netinka, nes turi ir pradinį ir galinį tašką. Tuo tarpu tiesė yra begalinio plonumo ir ilgio linija :) Vadinasi neturi nei galo, nei pabaigos. Šis terminas būtų taikliausias. Ratas ar apskritimas nelabai tinkamas palyginamas, nes apsukus ratą grįžti į tą pačia poziciją. Grįžti į pačia pradžią, tikriausiai, ne pats smagiausias ir maloniausias dalykas :D Teiginys, kad verslas pasmerktas bankrotui, jei nėra marketingo, pakankamai drąsus, tačiau nelabai realus. Greičiausiai vienintelis variantas, kai versle nėra marketingo - verslas neveikia ir nefunkcionuoja. Jei verslas yra veikiantis, tai marketingas bet kokiu atveju bus. Klausimas tik jis geras ar blogas, į jį kreipiamas dėmesys ar ne.
     
    3.
    Tiesa pasakius nelabai aišku, kas tas planas. Galbūt norėjai pasakyti, kad svarbiausias dalykas yra marketingo strategija. Ir kaip tu bepavadintum tą dalyką, strategija ar planu, bet jis toli gražu nepradedamas kurti nuo žinutės ir tikrai nesusideda iš vienos dalies. Šiaip, kas liečia, marketingo komunikacijų strategijos formavimą ir jos dalis, tai daugelio autorių nuomonė yra panaši ir skiriasi nežymiai. Galima būtų marketingo komunikacijų strategiją suskaidyti į tokias pagrindines dalis:
    1. Tikslinės auditorijos identifikavimas
    2. Komunikacijos tikslai
    3. Žinutė skirta vartotojui. Kaip matai ji trečioje vietoje ir tik po to, kai tiksliai žinai, kas yra tavo tikslinė auditorija, kam apskritai yra skirta toji žinutė ir kokio efekto tu iš jos tikiesi.
    4. Žinutės komunikavimas.
    5. Kompanijos efektyvumo vertinimas.
    6. Biudžeto formavimas.
     
    Tai tiek trumpai apie straipsnį.
    Sėkmės ateityje ir stenkis geriau nagrinėti vieną siaurą sritį išsamiai nei plačią abstrakčiai :)
  11. Patinka
    foRfun' sureagavo į baccart Kokios dažniausios problemos iškyla kuriant naują web projekta?   
    As esu optimistas, taciau web projektu kurime as juodas pesimistas. Kiekvienai savo idejai sakau: Nesamone, nebus pelno, per didele konkurencija ir t.t. As suprantu, kad darau blogai, bet vistiek darau, dzaugiuosi, kad tai po biski praeina. Gal po 5m. kazka sukursiu :D.
     
    Kazkaip man keistai atrodo, kai sako "...laiko nera...", manau jie tiesiog jo neranda, o jis tikrai yra. Kazkur apie tai buvo citata knygoje "Saolinas", taciau neradau( matyt tyngiu), taciau parasysiu mano manymu cia tinkancius saolino principus:
    2. Tik atidziai ir pagarbiai stebedamas suvoki kitus ir save.
    3. Atlik darbus iki galo arba ju nesiimk.
    6. Skubek letai.
    7. Tik megdziodamas gali geriau ivertinti kitus.
    8. Sukurk proga, lauk jos ir pasinaudok ja savo naudai ir savo priesu nenaudai.
    10. Tikras pranasumas - tai sugebejimas laimeti nekovojant.
     
    Na tegu supranta kaip kas nori, taciau manau cia yra labai daug tiesios. jei kas nori apie siuos ir kitus principus pasiskaityt placiau siulau knyga: Bernhard Moestl "Saolinas".
     
    Pastebejau toki viena dalyka. Web projektu kurime yra 2 tipu zmones:
    1. Zmones kurie neturi ideju, taciau jei turetu jas igivendintu.
    2. Zmones turintys ideju, taciau nemokantys tinkamai ju igivendinti.
    Ir 3 grupe, tai tie kurie turi abu ir juos manau vadiname laimes kudikiais, taciau ju vienetai.
  12. Patinka
    foRfun' sureagavo į Wilsonas Kokios dažniausios problemos iškyla kuriant naują web projekta?   
    Na ši mano mintis tinka ne vien web projektui , bet apskritai zodziui "projektas". Manau , kad daugiausia problemų kuriant projektus sukelia per menkas jų planavimas ir nevisiškas minties išplėtojimas.
     
    Kaip čia kažkas komentavo: " Sukuriu web projektą ir kas tada ? " ,- čia ir pasireiškia planavimo spragos ir jau minėtas minties neišnaudojimas...
     
    Beje čia tiktų toks palyginimas apie Europiečių ir Japonų projektų planavimą.Sakoma , kad Japonai 80 % viso projekto laiko praleidžia planuodami ir tik 20 % palieka darbui. Europiečiai atvirkščiai: 20 % planavimui ir 80 % darbui :) Viso to pasekoje Japonai pagamina dvigubai daugiau produkcijos ...
     
    Apgalvojus šį palyginimą nesunku suprasti , kad tik 20 % skyrus planavimui , planavimo klaidos skaudžiai atsiliepia produkcijai.. Tenka taisyti jau padarytas klaidas ,kas kainuoja daug išteklių, jau GAMYBOS procese.
     
    Taigi man svarbiausia kuriant projektą yra PLANAVIMAS
     
    Sekantis labai svarbus žinsgsnis yra komandos subūrimas, tačiau ši tema per daug plati , kad į ją butu galima trumpai atsakyti
     
     
    O daugumos minimas tingėjimas , man tik sukelia juoka :D Tingėti galima tada , kada esi kažkieno išlaikomas arba jau finansiškai laisvas. Pastarųjų "tinginių" čia manau nėra. Supratus tikrąją laiko vertę , tingėti nebelieka kada.
  13. Patinka
    foRfun' sureagavo į falco Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?   
    Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?
     
    Tai nėra kažkokiais tiksliais ir neginčijamais faktais paremtas straipsnis, o tiesiog mano asmeninė nuomonė.
     
    Visų pirma, reikia idėjos. Galima rinktis iš dviejų variantų - orginali mintis arba darbas toje nišoje, kur jau yra tiesioginių konkurentų. Jei pasirinkote antrąjį variantą iškarto iškelkite sau klausimą - kuo mano projektas bus geresnis ir labiau pritraukiantis lankytojus nei konkurentų projektai? Iškarto įspėju vengti šių sričių:
     
    Hostingai
    Pramogų portalai
    Failų dalinimosi sistemos (hubai, torrentai ir t.t.)
     
    Pirmųjų dviejų nerekomenduoju dėl masiškai perpildytos rinkos, todėl tik nedaugeliui pravyksta prasimušti šiose srityse, na, o trečiojo varianto nesiūlau dėl to, kad jau nuo pat projekto pradžios reikės didelių serverio resursų + gali atsirasti daug ''netikėtumų'' kurie nutrauks jūsų veiklą ir negausite pelno (hakeriai, valstybės institucijos ir panašūs veiksniai).
     
    Jeigu jau pasirinkote savo verslo kryptį, iškarto nuspręskite ar jums užteks lėšų idėjai įgyvendinti (nieko nėra blogiau, nei nepabaigtas projektas - jį bus netgi sunku parduoti ir beveik 100%, kad neatgausite pradinių investicijų), taip pat kaip ir kiekvienoje investicijoje apgalvokite - ar galite leisti prarasti šią pinigų suma, jei projektas būtų nesėkmingas? Viską apgalvojus galima aptarti pirmuosius svarbius dalykus:
     
    Domenas - tik .lt plėtinys, be jokių - , ar ilgų žodžių.
    Hostingas - serveryje stovinčiame Lietuvoje, pvz. Serveriai.lt ar domenas.net , tik nepirkite plano galvodami apie gilią ateitį, pradžioje rinkitės mimimaliausią planą, nes dar neaišku ar projektas bus sėkmingas.
    Bendra projekto komanda - nekvieskite į savo komandą visų iš eilės - programuotojo, dizainerio ir t.t. Jums svarbiausias - pelnas, o kiekvienas papildomas narys jį mažina ir atsiranda tarpusavio konfliktų galimybė, todėl patariu viską įgyvendinti vienam ir tiesiog pirkti atskiras paslaugas iš kitų asmenų, pvz. Dizainą puslapiui. Vis dėlto jei jūsų biudžetas apribotas, pirmenybę teikite programuotojui, nes tai vienos iš brangiausių paslaugų.
    Dizainas - atkreipkite dėmesį į praktiškumą, nes kartais įmantriausi dizainai būna labai problematiški vartotojui.
     
    Ko reikėtų vengti projektuose, kurie skirti LT rinkai:
    Internetinių bankų - egold, moneybookers ir t.t. , geriau rinktis paprastą apmokėjimą banko pavedimu, o šiuos būdus įvardyti netiesiogiai, kaip galima alternatyvą. (Čia aktualiausia internetinėms parduotuvėms).
    Forumų ir svečių knygų (čia turiu galvoje, kaip papildomą puslapio dalį) - geriau rinktis ''live help'' scriptus ar paprastą ''supportą'' el. Paštu.
    Apklausų - pvz. Ką galvojate apie šį mūsų puslapio pasikeitimą. (Iššimtis pramoginiai portalai).
    Reklamos mainų su kitais puslapiais - geriau projekto veiklos pradžioje neteršti savo puslapio reklama, nes tai tik įvaizdžio gadinimas.
     
    Ką patarčiau naudoti savo projekte:
     
    Naujienų skiltis - paprastai naudinga funkcija, ypač jei puslapis yra dažnai atnaujinamas, taip pat galima imituoti aktyvią puslapio veiklą smulkiais pakeitimais ar kitomis naujienomis.
    Atsiliepimus - jeigu teikiate kažkokias paslaugas ar pardavinėjate prekes. Patartina prie atsiliepimo paminėti datą.
    Išsamius kontaktinius duomenis - žinoma, tai netinka pramoginiams portalams, tačiau el. Parduotuvėje vien el. Pašto adresas nesuteiks solidumo.
     
    Naudingos reklamos sistemos:
    Skelbiu.lt - bene pigiausia reklama, kokią įmanoma rasti su tokiu aktyvumu.
    Google Adsense - efektyvi reklama, tačiau salyginai brangi.
     
    Dėl ko projektas dažniausiai būna nesėkmingas:
     
    Perdėtų vilčių į savo idėją - psichologinis faktorius, kurį sunku kaip nors apriboti, tiesiog dažniausiai, jei tau pačiam patinka tavo idėja, pradedi nematyti jo minusų.
    Prastos rinkos analizės - dažniausiai tai būna nepastebėti konkurentai arba neįsigilinimas į klausimą: kuo mano tinklapis sudomins lankytoją?
    Nesutarimų su savo projekto komanda - tipinis variantas yra idėjų išsiskyrimas ir tada tinkapį galima ''laidoti'', nes nebeišeina jo plėtoti.
  14. Patinka
    foRfun' sureagavo į Kernius Didžiausios verslininkų klaidos ir svarbiausios savybės   
    Trumpa Stanfordo paskaitos įžanga, kurioje paaiškinamos šių verslininkų klaidų priežastys ir pasekmės:
     

    Neturėjimas aiškiai nustatytų tikslų ir misijos Bandymas kitiems įrodyti, kad esi protingas Gobšumas - visko darymas tik dėl pinigų Samdymas žmonių todėl, jog jie tau patinka, o ne todėl, kad tau jų reikia Nesuvokimas, kada reikia pasitraukti
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=364
     
    Antroje dalyje aptariamos svarbiausios savybės, kurias turi turėti verslininkas:
     

    Tikėjimas, kad gali kažką pakeisti (padaryti kažką kitaip nei visi) Aistra įgyvendinti savo idėjas - ne tik apie jas kalbėti, bet tiesiog - paversti realybe Būvimas nepataisomu optimistu - tikėjimas, jog tau gali pavykti net tada, kai dauguma mano priešingai Gebėjimas toleruoti neužtikrintumą - tai nuolatos lydi verslininką Natūralus (ne dirbtinis) rūpestis kitais žmonėmis - savo darbuotojais, klientais
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=365
     
    Visą paskaitą, kurią verta išgirsti kiekvienam, suskirstytą į trumpas dalis pagal aptariamą temą, galite pamatyti čia.
  15. Pagarba
    foRfun' sureagavo į ibrra Azartiniai žaidimai, loterijos ir pan.   
    jo..turbut interneta tik vakar isigijai? turbut nezinai tokio puslapio
    www.google.lt
    pabandyk - nenusivilsi.
  16. Pagarba
    foRfun' sureagavo į ibrra Azartiniai žaidimai, loterijos ir pan.   
    tai kad tokiu internetiniu losimu daug yra..plius siuo metu krize, tai isvis ar kas nors tau ten siust ta lita ar du , kad GALBUT laimetu niekam nereikalinga telefona ar mp3, kuri ant kiekvieno kampo gali nusipirkt..
  17. Patinka
    foRfun' sureagavo į Karolis Užduok klausimą Simanavičiui   
    Mano klausimai:
    1. Danų atipiratinė organizacija neseniai pareiškė, kad nepersekios „pirataujančių“ asmenų. Šį pareiškimą jie motyvavo tuo, kad įrodyti „piratų“ kaltę yra per daug sudėtinga ar išvis neįmanoma. Kokia V. Simanavičiaus nuomonė šiuo klausimu?
    2. Ekonominė situacija pasaulyje įrodė, kad rinka sugeba puikiai prisitaikyti prie internetinių piratų ir jie gali duoti labai didelę naudą reklamuojant produktą. Pvz. įmonė prie komp. žaidimo, filmo CD prideda mažą dovanėlę, kurios internetiniai piratai jau niekaip nesugebės gauti, „Steam“ (http://store.steampowered.com) kiek išradingiau kovoja su piratavimu ir jų komp. žaidimų pardavimai išlieka dideli. Tai ar nereiktų sakyti, kad įmonės nesugebėjimas apsaugoti savo produkto yra ne „piratų“ problema, o pačios įmonės? Juk pagal ekonomiką gamintojai turėtų taikytis prie vartotojų, o ne atvirkščiai.
    3. Įrodyta, kad „piratai“ didina muzikos, filmų, komp. žaidimų pardavimus ir dar papildomai daro labai didelę reklamą jiems, nes apie juos diskutuoja forumuose, reiškiasi komentaruose ir kt. Ar nemanote, kad „piratavimo“ išnykimas ne tik nepadidintų intelektinių produktų pardavimų, bet juos ir sumažintų dėl pernelyg mažos produktų reklamos internete? Kodėl?
     
    Gal kas nors dar ko nors norite paklausti? Rašykit šioje temoje, pridėsiu prie klausimų, laiško dar neišsiunčiau. :blink:
  18. Patinka
    foRfun' sureagavo į Paulius Užduok klausimą Simanavičiui   
    Klausimai spontaniški, tad gal kur ir suklydau, kur kokią ir logikos/stiliaus klaidelę ir praleidau.
     
    Kadangi kai buvo klausimai apie OSS, jokio tiesaus atsakymo nebuvo, tai bandau iškaulyti ką nors naudingo ir aiškaus man.
  19. Patinka
    foRfun' sureagavo į Kntas freerolai siandienos ir rydienas kam idomu   
    su tuo no deposit bonusu ir nejuokavau kur siulaiu...
    sekmes zaidziant
     
     
    Tourney name:Jouer-au-poker.com
    Date:08.11.2009.
    Time:19:00 GMT
    Password:jap002
    ID:35670678
     
     
    Betfair
    21:00
    Xewoll League
    pass: XeXe25
     
     
    Tournament Name : Freeroll
    Website: Partouche Poker
    Prize poll : 2000E
    DatE: 9/11
    Time : 22:00 SERV
    Password: ouilove1
     
    $1,000 Eric Buchman PokerStar. november 09, 20:00
     
    ID:210064445
    Password:PNEB
     
     
    Where - PokerStars
    Date and time 8.11 21.00 (GMT +2)
    ID:210062231
    Price : 1172,50 ( tickets to the PCA Steps tournaments
    Password PNJC
     
     
    Name tournament: PaysafeCard Freeroll
    Date:8/11
    Clock:16:00 ET
    Prize:500$
    Pass:no need
     
    Full Tilt
     
    PokerSpace FreeRoll 100$
     
    ID 114638656
    PASS:
    qweqweq
     
     
    10.11
    RAILBIRD 150 (114799605)
     
    18h00
     
    Pass
    {{{Vous devez répondre à ce sujet pour voir la partie cachée}}}
    v7cdxjk4
  20. Patinka
    foRfun' sureagavo į kremzliukas Del uzdarbis.lt svetaines   
    Sveiki! Man idomu ar pati svetaine uzdarbis.lt daro puslapio kurejams pinigus? Jei taip, tai kaip? Klausiu, nes pats noriu sukurti svetaine, kuri manau pritrauktu nemazai lankytoju, taciau uz nieka nereiktu joje moketi, tad kaip man is jos pasipelnyt? Per reklama? Ar tokios svetaines kaip cha.lt, nbaworld.lt, technologijos.lt uzsidirba? Dekui uz demesi ^_^
  21. Patinka
    foRfun' sureagavo į diablom ICG pasekė BMS bėdomis   
    ar pirksi is BMS preke ir jei sumokes daugiau mokesciu valstybei, ar pirksi is pigesnes parduotuves kompa + is maximos maisto prisipirksi, lygiai tiek pat ekonomika pakelsi, nes ar viena firma sumokes X suma mokesciu, ar 2 sumokes lygiai ta pacia suma, bus lygiai tas pats.
     
    Na aisku is kitos puses pirkdamas is keliu parduotuviu islaikai daugiau darbo jegos.
  22. Pagarba
    foRfun' sureagavo į biz ICG pasekė BMS bėdomis   
    tipo kokia kientura? smirdintys benamiai salia kuriu tvanku ir negali nemalonu prekintis? Cia biski juokauju, bet pats nepatebejau tokio minuso
  23. Patinka
    foRfun' sureagavo į zirnis ICG pasekė BMS bėdomis   
    kodel daznas matot tik blogiausia? as matau labai gera sito reikalo puse, esme, kad prisistate pompastisku salonu kas keli simtai metru nuo konkurentu nebeissilaiko, o tai reiskia, kad pas mus atsiranda tikra rinkos ekonomika, kurioje isgyvens tie kas sugeba veikti su mazais kastais, tai mazos parduotuveles ar internetines parduotuves :) Isivaizduokit kiek pinigu buvo isvaistyta tusciai perkant is ICG ar BMS vien tam, kad padengti didelius ju kastus. Kai buvo galima tapacia preke pirkti internete, ar mazoje krautuveleje ir sutaupytus pinigus isleisti kazkam kitam ir tuo prisideti prie ekonomikos skatinimo.
     
    Manau, salies ekonomikai net naudingiau, kai rinkoje yra maziau spekuliantu, kuriu verslo modelyje parasyta: pasistatyti milziniska salona, nupirkti penkis limuzino klases automobilius ir t.t., nes tiesiog zalinga kai vartotojai leidzia pinigus vien tam, kad padengti neracionalias ukio subjekto islaidas.
     
    As pats viska perku is www.plkompiuteriai.lt jie dirba su trimis tiekejais, turi maza parduotuvele, visada jiems gali paskambinti uzsisakyti preke, dar ir paderinti kaina, ju antkainis daznai tesiekia kelis ar keliolika litu prekei. Tikrai daug smagiau pirkti preke is ju, o ne is ICG ir zinoti, kad mano ir kitu zmoniu pinigai bus isleisti, kad nupirkti merginai audi q7 :)
     
    Beto, tokie spekulinatai nekuria nieko, daug liudniau butu jei bankrutuotu tie kas kuria perkes ar paslaugas.
  24. Pagarba
    foRfun' sureagavo į gtz ICG pasekė BMS bėdomis   
    Taigi dziuma yra dar Utenoj ;D Blemba buvo mano draugai ICG, pazinojau visus pardavejus, vadybinke ir vadybininka, viska isten pirkau PC, taike auksciausias nuolaida :) gaila, kad uzsidare :)
  25. Patinka
    foRfun' sureagavo į lucosius Serveriai.lt Dėl 21proc. PVM'o   
    Kaip pasakė Kubilius ar Kirkilas: Jūs ir taip mokat už oro taršą.
     
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...