Pereiti prie turinio

atamand

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    40
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    atamand sureagavo į M0PSAS Ka esat girdeja apie savy.lt?   
    Sveiki, ka esat girdeja apie savy.lt? gal kas isbandete?
     
    Sveiki, tema jau pasenusi, bet yra jau susikūrusi Facebook grupė diskutuoti apie P2P platformas lietuviškai, yra Savy, Finbee ir kitų platformų atstovai, kurie dalinasi naujienomis ir mintimis. Kviečiu visus prisijungti ir diskutuoti.
     
    https://www.facebook.com/groups/P2PLietuva/
     
  2. Patinka
    atamand sureagavo į play informacija apie anglija   
    Patarčiau apsižiūrėt, apsiskambint įdarbinimo agentūrom agentūrom (recruitment agency), http://jobseekers.direct.gov.uk ("darbo biržos" skelbimų lenta) skelbimus jai dar nenutuokiat kur gyvent, pastebėjau daugiau nekvalifikuotų darbų yra west midlands apylinkėse + oras geresnis nei kokiam Londone ir nuomos kainos x3 mažesnės. Kai jau apsisprendėt kur panašiai gyvensit. ieškokit kambario kur priimtu poreles "couples" (patarčiau ieškot: http://spareroom.co.uk - geriausia sukurt savo skelbimą, kad ieškai tokio ir tokio kambario, į dieną bent po pora pasiulymų ateis). Jai įmanoma geriausia iškart skambinti telefonu žmogui kuris siūlo kambarį ir apsiklausinėt ko neparašė skelbime, paklausti adreso (jai adreso negausit pagooglinkit ką netoli tos vietos kur žadat gyvent ir pasiėmę kokio namo numerį ir pašto kodą pasiskambinat +44845 600 0643 iš lietuvos ir susitariat dėl "national insurance number" interviu. Paskambinus klaus ar senai atvažiavę į UK (aš skambinau iš lietuvos, lietuvišku numeriu sakiau, kad esu uk jau daugiau nei savaitę, daugiau apie tai neklausinėjo), vardo su pavarde (jai sunkesnis vardas/pavardė geriau diktuoti paraidžiui), adreso anglijoje, pašto kodo, gimimo datos, pabaigus pokalbį telefonu pasakys datą (po 2-3 savaičių ir vietą kurioje jūsų lauks Evidence of identity (tapatypes įrodymo ar kažkas panašaus) interviu. Ateisit į ofisą duotų adresu su pasu/id dar kokiais nors dokumentais kurie patvirtina jūsų tapatypę (pagreitins procesą) 10 minučių anksčiau nei paskirtas laikas, priemime pasakysit, kad atėjot dėl interviu, paklaus kelintai valandai jums paskirta ir lape susirasit savo vardą/pavardę su laiku. Po 5 minučių palydės iki lifto, tik įejus per pirmas duris antram aukšte (1st floor pagal juos, apatinis vadinas ground floor) paklaus ar atsinešėt lapelį kurį išsiuntė jūsų nurodytu adresu per interviu, užteks pasakyt ne ir jums užpildys naują lygiai tokį pat lapelį kokį turėjot gaut paštu prieš 2 savaites sugooglintam adrese. Interviu labai lengvas, klausinėja profesionalai, labai lengvai supratau akcenta. Jai jau gyvenat kitu adresu nei pasakėt per pokalbį telefonu, teks išsisukt kad tai buvo tik laikinas adresas (giminės, draugai priemė porai savaičių). Po interviu pasakys, kad national insurance number gausit 4 savaičių begyje (aš gavau per 4 dienas). Įmanoma dirbti ir be national insurance numerio, bet agentūros nelabai nori prasidėt su tokiais darbininkais. Kai jau turėsit adresą galit atsidaryt banko saskaitas, papraščiausia būtų užsisakyt halifax easycash kortelę, užsisakius internetu po poros dienų ateis laiškas su ateit į jų ofisą su tapatypę patvirtinančiu dokumentu kur be problemų išduos kortelę (nebent turi daug skolų, teistumų ar nemoki elementų žmonai po skyrybų). Tik tiek kolkas galiu parašyt, klausk jai kas neaišku.
  3. Patinka
    atamand gavo reakciją nuo DenisK Kur galėčiau investuoti?   
    Siaip tai TS reakcija i Jusu pasiulyma visiskai normali,zmogus turbut nori investuoti ir gauti pasyvu pelna,todel ir praso investavimo ideju.O Jus Jam siulote greiciau darbo/verslo ideja,ir tai labai jau abejotina, kaip teisingai ir pastebejo tadzyla :)
  4. Patinka
    atamand gavo reakciją nuo DenisK Kur galėčiau investuoti?   
    Siaip tai TS reakcija i Jusu pasiulyma visiskai normali,zmogus turbut nori investuoti ir gauti pasyvu pelna,todel ir praso investavimo ideju.O Jus Jam siulote greiciau darbo/verslo ideja,ir tai labai jau abejotina, kaip teisingai ir pastebejo tadzyla :)
  5. Patinka
    atamand gavo reakciją nuo DenisK Kur galėčiau investuoti?   
    Siaip tai TS reakcija i Jusu pasiulyma visiskai normali,zmogus turbut nori investuoti ir gauti pasyvu pelna,todel ir praso investavimo ideju.O Jus Jam siulote greiciau darbo/verslo ideja,ir tai labai jau abejotina, kaip teisingai ir pastebejo tadzyla :)
  6. Patinka
    atamand sureagavo į suvalgysiu elitebetstar prognozes   
    Pirmo pranešimo citata, tai visų pirma negalima nepastebėt punkto, apie 5 prognozes per dieną, kai jau antrą savaitę buvo pradėta kelti po 10 su viršum, dabar jau ir iki 20 statymų per dieną būna :)
     
    2010 m. pelningumas 740%, pažiūrėkim koks pelningumas 2011 m. nuo birželio mėnesio (trečdalis metų):
     
     
    Viso -309,80€, nuo pradinio 1000€ banko tai yra -30,98% prieaugis.
     
    Beje:
     
     
     
     
    :lol:
  7. Patinka
    atamand sureagavo į muravskiz elitebetstar prognozes   
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nesusilaikiau
  8. Patinka
    atamand sureagavo į Eziu elitebetstar prognozes   
    zmogus monopoli losia ir tiek, perka parduoda, namelius stato, raides ryskina...
  9. Patinka
    atamand sureagavo į iola Google paieška skęsta?   
    KingPin nenusibodo det reklamos is savo fb puslapio? dabar sudek ka ten talpini viska i uzdarbi :)
     
  10. Patinka
    atamand sureagavo į zawe Blogo monetizavimas   
    Affiliate ir adsense. Backlink pardavimas. Reklamos vietos pardavimas.
    Bet bet kokiu atveju turi būti lankomumas. Didink turinį, skirk laiko padėlioti nuorodas į nuorodų direktorijas. Pasitelk FB, twitter. Be lankomumo nieko ir neuždirbsi.
    O šiaip, su 100-200 lankytojų per dieną galima $50+ per mėnesį uždirbt.
  11. Patinka
    atamand sureagavo į rufas Ilja Laurs kalba KTU universitete apie IT verslą   
    http://distance.ktu.lt/vips/flash/play.php?&rid=6094
     
    Man labai patiko. Teko ir pačiam šiek tiek bendrauti su Ilja, ko gero tai daugiausiai ką papasakoti galintis žmogus, kokį pažįstu.
    Nors turbūt daugumai (kaip ir man) kalba apie šiek tiek pernelyg aukštą lygį, tačiau kalba vistiek labai įdomi ir ją būtiną peržiūrėti visiems su IT susijusiems žmonėms.
     
    Visiems gero pažiūrėjimo!
  12. Patinka
  13. Patinka
    atamand sureagavo į Bandiz Del seo   
    viskas priklauso nuo raktazodzio, jeigu pasirinkis koki labai populiaru ir turinti daug konkurencijos ,tai apie pirmajy puslpi per keleta savaiciu gali pamirsti, kartais net atrodo i papras raktazodi ikast buna kur kas sunkiau nei pasirodo is pirmo zvilgsnio tikinant raktazodzio populiaruma ar konkurencija.
     
    Aisq yra visokie black hat ir t.t. as tuo nesidomejau, nes tai yra labai pavojinga, gali baigtis gugles banu..greiciausiai taip ir baigtusi :)
     
    Mano pasiulymas tau ,tai yra pirktis backlinku arba keistis linkais su kitais, kuo daugiau ieinanciu linku turesi, tuo greiciau kilsi link geresniu poziciju. Na dar daug kas priklauso nuo turinio, jeigu pas tave kopijuotas turinys, tai gali net nevergt su backlinkais.. Turi buti unikalus turinys (tekstas ,straipsniai ir t.t.) ir kazkiek optimizuotas pats tinklalapis. Jeigu naudoji wp, isirasyk all in one seo plugina ,gal kazkiek padies.
  14. Patinka
    atamand sureagavo į Domus klausimas seo specams   
    Netrukdo, tai apsaugo nuo lankytoju per browsery (narsykle), ir tai tik siek tiek %, nes gudresnis nusikopijuos. O Google robotai, tai renka viska is "source". Bet tai yra senas dalykas, pries keleta metu atgal+ tokius skriptus naudojo, bet nera jokios naudos ju naudoti, nes noresi, tai nusikopijuosi uztenka pasiziureti View -> Source, o ten kad blokuoja pele, tai jokios naudos neduoda, nebent visai newbie esi. Nepatarciau apkrauti tinklalapio nereikalingais skriptais.
  15. Patinka
    atamand sureagavo į becikas „Internet Explorer 9“ kūrimas baigtas.   
    puiku dabar su internet explorer galima greiciau parsisiusti mozilla arba chrome :D:D
  16. Patinka
    atamand gavo reakciją nuo Investmen Kas geriau Bogas ar normalus tinklapis?   
    Nesupranu koks rysys tarp temos pavadinimo ir autoriaus klausimo apie TVS pasirinkima?
    Gal labiau i tema butu : Patarkit del TVS pasisrinkimo...
  17. Patinka
    atamand sureagavo į Šaras Kaip populiarinti?   
    Pačiam viršui blogo:
    "Adma is 14 year old , he is not a photographer, but he photographed everything from small ant to biggest world think. When Adma shots he don't care about anything other. He is from Lithuania , and like he says from biggest village in the world"
     
    Anekdotų anekdotas, nors griūk negyvas.. :)
  18. Patinka
    atamand sureagavo į Jonaz Rašyti tai, kas patinka tau ar rašyti tai, kas patinka kitiems?   
    Niekada gyvenime projektas negyvuos ilgai, jeigu pačiam autoriui nepatiks ką jis daro ir nesvarbu ar tai asmeninis blogas ar naujienų puslapis. Čia labiausiai tinka C.Heilmanno pasakyta mintis: "Niekada nesukursite sėkmingo projekto, jei jums nepatiks tai, ką darote...". Visiškai su juo sutinku, nes ankščiau ar vėliau kūrėjui nemaloni veikla taps varginančiu darbu ir prievarta, todėl kris tiek įrašų kokybė, tiek jų informatyvumas.
  19. Patinka
    atamand sureagavo į B.T.M. Lietuvos gyventojų surašymas 2011   
    Na, taip pasibels surašinėtojai. Bet tuo beldimu viskas ir pasibaigs. Jei nieks neatidarys durų nieks per prievartą nesilauš į vidų B-) Tad pasakymas "vis tiek teks dalyvauti surašyme" nelabai teisingas. Kas nenorės ir nedalyvaus. Iš kur surašinėtojas žino ar kažkas už durų neatidaro specialiai, ar gal tas kažkas jau porą metų gyvena Airijoje kokioje bei laiko butą tuščią (registruotą jo vardu).
  20. Patinka
    atamand gavo reakciją nuo keksasT Apie FB fan pages...   
    Kai uzeini i savo FanPage kairiajam meniu iskart pamatysi "Valdymo administratoriai" spausk , ten pridedi kita zmogu is pvz. : savo draugu saraso ir tada jei nori pasalini save is administratoriu.Viskas.
  21. Patinka
    atamand sureagavo į Algiz Penki interneto ąžuolai, kurie nuvyto po „Yahoo“ sparnu   
    Problemų kamuojama interneto milžinė „Yahoo“ per pastaruosius 15 metų įsigijo daugiau nei 70 technologijų kompanijų. Dalis jų, anksčiau laikytų daug žadančiomis „raketomis“, užgeso, kai jas įsigijo „Yahoo“, praneša CNN.
     
    Neseniai paskelbta, jog „Yahoo“ šįmet prieš Kalėdas atleido daugiau nei 500 darbuotojų – tai sudarytų apie 4 proc. darbuotojų.
     
    Neoficialiai skelbiama, jog kompanija artimiausiu metu planuoja uždaryti kai kurias tarnybas. Tarp nelaimėlių minima svetainė „Deliciuos“, kuri vienu metu buvo populiariausia interneto nuorodų žymėjimo vieta. Manoma, jog šis tinklalapis gali būti parduotas. Be to, teigiama, jog „Yahoo“ numato išskaidyti tinklalapį Upcoming.org, kuriame yra skelbiami įvykiai didžiuosiuose pasaulio miestuose, į atskirus produktus.
     
    Jei ši informacija pasitvirtintų, tai būtų ne pirmas kartas, kai „Yahoo“ investicijos nepasiteisino. Arba kompanija nemokėjo su jomis deramai elgtis.
     
    „GeoCities“
     
    Amžių sandūroje „GeoCities“ atrodė lyg nesustabdoma interneto jėga. Tarnyba, leidusi kiekvienam vartotojui nemokamai susikurti savo tinklalapį, tuo metu talpino didelę dalį interneto turinio.
     
    „Yahoo“ niekada nesuprato „GeoCities“ vertės, – teigė J.Rezneris.1998 metais sėkmingai pradėta prekyba „GeoCities“ akcijomis, o dar po metų „Yahoo“ už kompaniją sumokėjo apie 3 mlrd. JAV dolerių.
     
    „Kompanijos pardavimas „Yahoo“ buvo liūdnas, bet kartu ir malonus – žinoma, tai buvo finansiškai puikus sandoris. Tačiau vėliau niekas nevyko. „GeoCities“ nuo pirmos pardavimo dienos stagnavo“, – pernai sakė vienas „GeoCities“ įkūrėjų Johnas Rezneris.
     
    Tai buvo, ko gero, nesėkmingiausias „Yahoo“ pirkinys – prieš metus kompanija šią tarnybą uždarė.
     
    „Yahoo“ niekada nesuprato „GeoCities“ vertės“, – teigė J.Rezneris.
     
    Broadcast.com
     
    Garso įrašų transliavimo svetainė Broadcast.com, pavertusi Marką Cubaną milijardieriumi, buvo ne tokia naudinga naudinga investicija „Yahoo“.
     
    Ši kompanija atrodė daug žadanti, bent jau pirmiesiems investuotojams, kurie noriai investavo lėšas. Taip pat galvojo ir „Yahoo“, kuri jai įsigyti išleido 5,7 mlrd. JAV dolerių.
     
    Broadcast.com turėjo kelias novatoriškas technologijas, kurios leido išsaugoti lyderės poziciją konkurencingoje rinkoje, tačiau „Yahoo“ nusprendė išskaidyti kompaniją į atskirus padalinius. Dabartinės „Yahoo“ internetinės transliacijos, pavadintos „Yahoo Music“, neturi beveik nieko panašaus su legendiniu Broadcast.com.
     
    „Musicmatch Jukebox“
     
    „Yahoo“ išleido nemažai lėšų, pirkdama su muzika susijusias kompanijas, kurios nepasiteisino. „LAUNCH Media“ ir „Webjay“ buvo pirmieji „Yahoo“ bandymai įsiveržti į skaitmeninės muzikos prekybą.
     
    Tačiau 160 mln. dolerių kainavusi kompanija „Musicmatch Jukebox“ buvo brangus pirkinys, kuris taip ir nerado savo vietos po „Yahoo“ saule. Prie jos problemų prisidėjo ir staigiai išpopuliarėjusi konkurentės „Apple“ programa „iTunes“.
     
    Pakeitus pavadinimą į „Yahoo Music Jukebox“, galiausiai programos buvo atsisakyta. Netektį „Yahoo“ pakeitė partneryste su muzikos prenumeravimo tarnyba „Rhapsody“.
     
    „Zimbra“
     
    Veikiausiai iš pavydo „Microsoft“ ar „Google“, 2007 metais kompanija „Yahoo“ už 350 mln. JAV dolerių nusipirko verslo programinės įrangos gamintoją „Zimbra“. Šių metų sausį „Yahoo“ pardavė ją kompanijai „VMware“ už neskelbiamą sumą. Teigiama, jog ji buvo „ženkliai mažesnė“ nei ta, kurią sumokėjo interneto milžinė.
     
    HotJobs.com
     
    Dar vienas nepasiteisinęs pirkinys – darbo skelbimų paieškos svetainė „HotJobs“, už kurią 2002 metais „Yahoo“ sumokėjo 436 mln. JAV dolerių. Tuo metu jos konkurentė „Monster“ užėmė dominuojančią vietą rinkoje.
     
    Šių metų vasarį „Yahoo“ perleido „HotJobs“ konkurentei „Monster“ už maždaug pusę to, ką pati sumokėjo.
     
    Kas sekantis?
     
    Prisimenant visus šiuos pavyzdžius, rinkos ekspertai svarsto, jog panašus likimas gali laukti ir „Delicious“. Be to, tinklaraštininkai baiminasi, kad „karpymai“ nepaliestų populiarios nuotraukų dalinimosi svetainės „Flickr“, kuri taip pat priklauso „Yahoo“.
     
    http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/itkodas/penki-interneto-azuolai-kurie-nuvyto-po-yahoo-sparnu-51-129661
  22. Patinka
    atamand sureagavo į Algiz Kaip iš „YouTube“ užsidirbti milijoną?   
    Seksualios rusų pupytės, muzikantai, paaugliai, tūnantys savo kambariuose – bet kuris iš jų gali tapti interneto sensacija ir taip tapti milijonieriumi.
     
    Vaizdo reportažų puslapis „YouTube“ prieš trejus metus išplatino reklamą, kviečiančią vartotojus prisijungti prie komandos. Kai kurie prisijungusiųjų šiandien jau milijonieriai.
     
    Tarp juokingų video apie gyvūnus ir keistus dalykus, nepavykusius riedlentininkų triukus, žmonės keldami savo video į puslapį daro karjeras. Per pastaruosius penkerius metus nuskambėjo ne viena sėkmės istorija, kaip žmonės, pradėję filmuotis namuose, su internetine kamera, dabar skaičiuoja milžiniškas įplaukas.
     
    Marina Orlova tapo pirmąją „YouTube“ bendradarbe, užsidirbusia milijoną JAV dolerių. 29-erių metų mergina, neseniai persikėlusi gyventi į Beverly Hillsą, puikiai žinoma interneto vartotojams, nes jos įkeltus video, kur ji pasakoja apie žodžių kilmę, pažiūrėjo ketvirtis milijardo žmonių. Internete žinoma kaip „HotForWords“ ji yra viena daugiausiai uždirbančių „YouTube“ „partnerių“.
     
    „YouTube“ partnerių programa prasidėjo 2007 m., kai kompanija nusprendė apdovanoti populiariausius savo bendradarbius. Bendradarbiai tiesiog turi prie savo video pridėti tam tikrą reklamą, o paskui jau už kiekvieną video peržiūrą jų užmokestis auga.
     
    Kiekvieną mėnesį „YouTube“ sulaukia per 100 mln. lankytojų. Pernai populiarus „YouTube“ Michaelas Buckley video įkėlėjas pranešė, kad vien iš „YouTube“ reklamos užsidirbo per 100 tūkst. JAV dolerių.
     
    Marina sako: „Kai pradėjau, nebuvo jokio verslo, tačiau žinojau, kad vieną dieną „YouTube“ pradės dalintis gaunama nauda.“ Lengva suprasti, kodėl jos video tokie populiarūs. Mariną žurnalas „Wired“ pripažino seksualiausia pasaulio mergina. Savo video krūtininga blondinė vilki seksualius drabužius ir kalba seksualiu rusišku akcentu apie žodžių reikšmes ir kilmę. Gerbėjai siunčia jai užklausas, prašydami paaiškinti kilmę tokių žodžių kaip pagirios, dešrainis ir ilgiausiu laikomo angliško žodžio antidisestablishmentarianism.
     
    „Aš pirma YouTuberė, sukūrusi stiprų verslą. Dauguma populiarių vartotojų – paaugliai berniukai, kurie kuria video tik dėl smagumo ir nežino, kaip tai perkelti į kitą lygį. Jie neturi verslo supratimo. O aš noriu išplėsti savo prekės ženklą“, – sako Marina. Iš Maskvos kilusi mergina taip pat užsidirbinėja pardavinėdama savo knygą, reklamuojamą ir savo video. Joje taip pat aiškinamos žodžių reikšmės ir netrūksta provokuojančių Marinos nuotraukų.
     
    Ji darosi žinoma pasaulyje ir netgi buvo nufotografuota Paris Hilton, James Blunto bei Quentino Tarantino kompanijoje. „Žmonės atpažįsta mane iš akcento. Los Andžele yra daugybė blondinių su didele krūtine, todėl iš išvaizdos manęs niekas nepažįsta. Tačiau pasirodymo dalis yra akcentas, kurį aš turiu.
     
    Marina taip pat gauna pinigų už produktų talpinimą, rėmimą ir reklamas. Ji buvo interneto svetainės godaddy.com veidas. „Kalbuosi su televizijos kompanijomis dėl laidų taip pat, kaip ir dėl mokomųjų knygų bei video“, – sako ji. Marina taip pat reguliariai pasirodo per „Fox“ laidą „O‘Reilly Factor“ bei „Sirius Radio“ laidoje „Maxim“.
     
    „Pradėjau šešis mėnesius prieš partnerystės programą ir už pirmus metus negavau pinigų. Tiesiog rinkausi auditoriją“, – sako Marina. „Kai pradėjau, mačiau kad kitų žmonių video sulaukia milijonų peržiūrų, aš tesitikėjau tūkstančių. Nė nenumaniau, kad kada nors pasieksiu ketvirtį milijardo. Tačiau tai tik skaičiai, negaliu įsivaizduoti tiek žmonių, žiūrinčių vieną video“, – prisipažįsta milijonierė.
     
    Charlie McDonnell yra žinomiausias Didžiosios Britanijos „YouTube“ vartotojas, kurio video per mėnesį pažiūri per 4 milijonai žiūrovų. Jo uždarbis yra pakankamas, kad jis visą savo laiką galėtų skirti tik video ir to jam užtektų pragyventi ir išlaikyti butą Londone.
     
    Jis turi beveik 700 tūkst. savo kanalo prenumeratorių, kas reiškia, kad kai jis įkelia naują video, visi jo gerbėjai automatiškai pažiūri naują kūrinį. Tai suteikia vaikinui reguliarią auditoriją, galinčia varžytis su kai kurių televizijų laidų auditorijomis. Jis sako, kad jau yra atpažįstamas gatvėje ir jam dėl to keista, kad jis yra būtent „tas vyrukas iš interneto“.
     
    Pernai bendradarbiaudamas su kitais partneriais jis panaudojo savo „YouTube“ šlovę įsiverždamas į geriausių Didžiosios Britanijos singlų 40-uką.
     
    Kitas asmuo, pasipelnantis iš „YouTube“, yra Didžiosios Britanijos animatorius Toby Dale. Vienas iš jo įkeltį į „YouTube“ video buvo apdovanotas Manchester European Short Film Festival prizu. Pripažinimas ir atpažinima, kurio jis sulaukė, reiškia, kad dabar menininkas jau reguliariai kuria animacijos darbus ir daro naują muzikos klipą britų grupei „Hadouken!“.
     
    Toby buvo vienas pirmųjų britų, prisijungusių prie „YouTube“ partnerių programos. Jis teigia: „YouTube“ yra puikus būdas žmonėms pamatyti tavo darbus, o jiems – pasiekti didžiules auditorijas, kurios anksčiau tebuvo įmanomos per televiziją. Tai reiškia, kad niekas nebėra apribotas pažintimis televizijos industrijoje. Kiekvienas gali įkelti video, o žiūrovai nusprendžia, kiek jis geras.“
     
    „YouTube“ mokėjimo sistema veikia mokėjimo už vieną paspaudimą principu. Atlyginimas, kurį gausite priklauso nuo žiūrovų, kuriuos pritrauksite. Video, kurį pažiūri milijonas žiūrovų, o tai yra vienas populiaresnių „YouTube“ vaizdelių, gali atnešti apie tūkstantį JAV dolerių. Kaip autoriniai honorarai muzikos industrijoje, taip ir seni video „YouTube“ vis generuoja naujus pinigus. Pavyzdžiui, Marina turi apie 100 video, nuolat jai gaminančių pinigus.
     
    „YouTube“ taip pat pasiūlė sceną „miegamojoa muzikantams“. Hvajiškos gitaros žvaigždė Julia Nunes dėl savo populiarumo šioje svetainėje gavo progą išleisti tris CD, koncertuoti JAV ir surengti du turnė Didžiojoje Britanijoje. Ji sako: „Manau, kad didžiausias skirtumas dabar yra tas, kad aš galiu rengti tikrus koncertus, kur žmonės žino mano dainų tekstus, kai anksčiau į juos net niekas neateidavo.“
     
    Kitas dainų kūrėjas Dave Colditzas netgi įkalbėjo viename savo video kartu pasirodyti filmų žvaigždę Miley Cyrus.
     
    Kuo „YouTube“ žvaigždės darysis turtingesnės ir žinomesnės, tuo skirtumas tarp interneto ir tikrų įžymybių sumažės. Interneto žvaigždės galbūt niekada nenusiklijuos „miegamojo atsiskyrėlių“ etikečių, bet kaip sako Marina, jie tuo didžiuojasi.
     
    http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-16474/straipsnis?name=S-16474&l=2&p=1&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+technologijos-be-spaudos-pranesimu+%28www.technologijos.lt+-+Publikacijos+be+spaudos+prane%C5%A1im%C5%B3%29
  23. Patinka
    atamand sureagavo į BOSS Straipsnis: Efektyvi reklamos kampanija   
    Reklama yra labai svarbus žingsnis sėkmingo verslo link. Tačiau ar bent dalis verslininkų žino, kaip visa tai veikia ir kurios reklamos formos yra pačios naudingiausios? Dažniausiai ne. Kiek teko klausti savų klientų, dauguma atsako taip: „Nusipirksiu bannerį, nusipirksiu reklamos plotą delfi.lt ir gausiu klientų". Kodėl jie taip mano? Atsakymas labai paprastas, tai irgi verslas, kuris yra puikiai įteigtas į verslininkų galvas. Pati neefektyviausia reklamos forma ir yra reklaminis banneris, nebent jis būtu rodomas tik tikslinei auditorijai. Aš asmeniškai niekuomet nepažvelgiu į, dažniausiai, dešinę svetainės pusę, kurioje būna išdėlioti reklaminiai banneriai, nes žinau, jog reklama manęs nesudomins. Taigi savo straipsniu pasidalinsiu patirtimi, kaip sėkmingai organizuoti reklamos kampaniją ir kaip gauti aukščiausių rezultatų.
     
    Google Adwords
     
    Šis didžiausias pasaulio paieškos milžinas vis labiau skverbiasi į mūsų gyvenimus. Kuriamos puikios ir naudingos sistemos, portalai, kuriais tiesiog negali nesinaudoti (Gmail, YouTube, Google Talk, Google Docs). Visa tai daroma tam, kad kuo daugiau sužinoti apie tave - vartotoją. Google siekia surinkti tikslines auditorijas ir siūlyti joms tai, ko joms reikia ir ko jos ieško. Visa tai daroma ne iš geros valios, o iš siekio kelti reklamos kainas tikslinėje auditorijoje ir taip pat greičiau įsiskverbti į kitas sritis. Manau visi sutiktumėte sumokėti ir po kelis litus už potencialų svetainės lankytoją. Aš - sutikčiau. Vidutinis klientas man uždirba 1500Lt, o jo gavimas man kainuotų keli litai, apsimoka, taip? Įsivaizduokite kokius kiekius Google galės skirstyti kai pilnai išgrynins paieškos rezultatus ir rodys tik tai ko ieškoma... Šiuo metu yra ypač palankus metas reklamuotis Google Adwords sistemoje, nes ji vis dar vystosi ir reklamos kainos palyginti nėra dideli. Taip pat galima gauti reklamos kreditų daug pigiau (pvz.: už 100Lt galima nusipirkti 370Lt reklamos kreditų, už 30Lt galima gauti 200Lt), ateityje greičiausiai to nebeliks. Taip pat norėčiau pabrėžti tai, kad jeigu jūsų lankytojas/klientas jums atneš nedidelias pajamas, Google Adwords geriau nenaudoti.
     
    Apibendrinus ir šiek tiek papildžius gaunasi štai kas:

    Organizuokite reklamos kampanijas Google Adwords sistemoje jeigu jūsų produkto, paslaugos kaina yra nemaža.
    Siekite tikslinės auditorijos. Nekurkite nereikalingų raktažodžių, nes taip tik švaistysite reklamos biudžetą.
    Reklamos skelbimui skirkite didžiausią dėmesį. Svarbiausia užkabinti lankytoja būtent tuom, ko jam reikia. Jeigu jis ieško svetainės kūrėjo, tai kam? Tam, kad įmonė gautų daugiau pajamų, todėl siūlykite jam profesionalias paslaugas, kurios suteiks jam daugiau klientų.
    Nenusipiginkite. Jeigu jūsų produkto kaina yra aukšta, niekuomet nerašykite, kad pas jus pigu. Tokiu būdu tik sumenkinsite savo darbų kokybę. Geriau apie kainą iš vis nerašyti.
    Ieškokite reklamos kreditų pardavėjų. Kodėl turite mokėti 100% kainos, jeigu galima gauti tą patį daug pigiau?

    Google organic search
     
    Pradedant kalbėti apie šią reklamos sritį pirmiausia reikėtų padiskutuoti dėl internetinės svetainės. Didžiausią reikšmę organic search rezultatams turi jūsų svetainės parengimas jai. Pabandysiu išskirti kelis pagrindinius punktus iš vidinio seo, kurie turi didžiausią reikšmę paieškos rezultatams:

    TurinysDaug turinio. Tačiau ne bet kokio. Turinys turi būti tos pačios temos kaip ir jūsų produktai/paslaugos. Kokybiškam turiniui kaupti labai tinka tinklaraščių, įvairių straipsnių rašymas svetainėje.
    Naudokite raktažodžius. Tarkime siekiate būti kuo aukščiau pagal raktažodį „svetainių kūrimas". Rašydami straipsnius stenkitės linksniuoti šį žodžių junginį kuo dažniau, tačiau ne per dažnai. Raktažodžių tekste turėtu būti apie 4% - 8%.

    [*]Nuorodų struktūra
    „www.adresas.lt/apie-mus" yra geriau nei „www.adresas.lt/page.php?id=10"
    „Daugiau informacijos čia" yra prasčiau nei „Daugiau informacijos apie svetainių kūrimą".

    [*]Svetainės adresas su raktažodžiu
    Labai gerai, jeigu turite domeną su raktažodžių, kuris kalba apie jūsų veiklą. Tačiau nepersistenkite (blogas pavyzdys: www.internetiniu-svetainiu-eshopu-ir-portalu-kurimas.lt). Raktažodis turi būti įsimenamas ir aiškus, nereikia orientuotis tik į paieškos sistemas. Geriausias variantas yra iš vieno žodžio.

    [*]Tvarkingas programinis kodas
    Nepalikite neveikiančių puslapių.
    Nepalikite grubių sisteminių klaidų.
    Naudokite <h1><h2><h3>... antraštėms išskirti. Prie paveiksliukų užpildykite alt="" tagą o nuorodoms pridėkite title="".


    Išorinis SEO yra dar viena labai plati sritis apie kurią pakalbėsiu kitą kartą.
     
     
    Facebook
     
    Kaip gauti klientų iš facebook'o? Šis socialinis tinklas puikiai tinka nesudėtingai reklamos kampanijai organizuoti. Įmonėms, kurios planuoja reklamuotis facebooke siūlau susikurti fan page, o privatiems žmonėms, freelacer'iams geriau turėti tiesiog asmeninį profilį. Paaiškinsiu kodėl.
     
    Fan page, su kuo jis valgomas?
     
    Fanų puslapis - tai puiki proga rinkti savo klientų ratą ir artimai su jais kontaktuoti. Niekur kitur negalėsite užvesti tokios puikios diskusijos kaip facebook'o fanų puslapyje. Turėdami tokį puslapį galėsite išsiaiškinti savo produkto/paslaugos trūkumus, išgirsti nuomonę bei prisijaukinti naujų klientų. Fanų puslapiai gali būti labai įdomus. Ne per seniausiai pradėjau kurti unikalius fanų puslapius (Tokius kaip Adidas, Youtube, Coca-Cola) kuriuose galima savo įmonę/veiklą išreikšti originaliai. Fanų puslapyje galite turėti produktų katalogą, užklausos formą, tinklaraščio įrašų importavimą ir dar begalę įvairių dalykėlių.
     
    Kaip gauti narių savo fanų puslapiui?
    Visu pirma net negalvokite kurti tokių puslapių kaip „Pakviesk draugus, laimėsi kelionę". Jie nesuveiks, nes jums reikia ne bet kokios, o tikslinės auditorijos. Įsimeskite fan box į savo svetainę (tokiu būdu pritrauksite esamų klientų į fanų puslapį). Jeigu jūsų įmonė kuria internetines svetaines jums bus reikalinga verslininkų auditorija. Asmeniškai daryčiau taip:
    Surengčiau akciją, kurios metu esami nariai gali kviesti savo draugus verslininkus tapti puslapio fanu. Kiekvienas pakviestas verslininkas privalėtų užpildyti nedidelę anketą, kurioje įrodytų, kad yra verslininkas. Vienam verslininkui iš 100 nemokamai sukurčiau internetinę svetainę.
     
    Ką tai reiškia?
    Kalbant finansiškai tokios auditorijos rinkimas man kainuotų 15Lt už vieną kontaktą. Tačiau tas kontaktas jau išgrynintas ir yra būtent tos auditorijos, kokios man reikia. Taip pat jeigu neleisite jam pamiršti apie save (nuolatos publikuosite įvairius straipsnius, diskutuosite, klausite nuomonės) beveik neabejoju, jog jis bent kartą užsisakys jūsų paslaugą.
     
    Patarimai:

    Nekiškite savo rss feed fanų puslapio nariams, jiems to nereikia.
    Nereklamuokite kitų puslapių, paslaugų savo fanų puslapyje.
    Nemeluokite apie konkurso prizus. Geriau dovanok pieštukinę, nei meluok apie kelionę į Turkiją.
    Publikuok tik įdomius įrašus, kurie domina tavo faną (pvz.: akcijos, konkursai, išpardavimas, nulaidos).
    Jeigu nori sužinoti savo klientų nuomonę, aktyviai diskutuok su jais (tokiu būdu gausi dar daugiau nuomonių).
    Būkite kitokiais. Turėkite išskirtinį fanų puslapį ir nuolatos jį atnaujinkite.
    Nekiškite savo svetainės nuorodos visur kur tik galima. Užtenka vienos nuorodos po logotipu. Jeigu jus sudominsite, lankytojas pats jus susiras.
    Asmeninis profilis, kaip organizuoti reklamą ten?
     
    Jeigu esate freelacer'is, arba jūsų veikla yra asmeninė, jums geriausia būtu turėti tik asmeninį profilį. Yra įprasta, kad po įvairiais prekiniais ženklais dirba tik įmonės, o privačius žmones galima rasti ir su jais susisiekti tiesiogiai įvairiuose soc. tinkluose. Taigi nebijokite būti tuo, kuo esate (ta prasme ne koks Tomas Bepavardis). Antras labai svarbus žingsnis sėkmingos reklamos kampanijos metu yra įrašų apie savo veiklą publikavimas. Leiskite žinoti savo draugams apie tai, kad pradėjote dirbti su nauja technologija, praneškite apie atliktus darbus ir t.t. Kitaip tariant suteikite įvaizdį, kad nuolatos domitės tuo, ką dirbate. Asmeniniame profilyje galima turėti ne daugiau 5000 draugų. Tai yra vienas didžiausių minusų. Tačiau įsivaizduokite 5000 potencialių klientų vienoje vietoje, kuriems galite publikuoti įvairius įrašus. Taigi kaip ir fanų puslapiui, taip ir asmeniniam profiliui reikalinga tikslinė auditorija. Nuolatos ieškokite ir kvieskite į draugus potencialius savo klientus (aš asmeniškai kviečiu įvairius verslininkus).
     
    Patarimai:

    Neužverskite savo profilio įvairiais apps'ų pranešimais (pvz.: „Kokio ūgio būsite užaugęs?" „Kiek dantų turi bebras?" ir t.t.). Tai nesuteikia jums įvaizdžio ir erzina daugumą kitų narių.
    Organizuokite viešas diskusijas su savo „draugais".
    Puslapis „Informacija", tai jūsų viešas CV. Pasistenkite skirti dėmesio jam.
    Reklamos kampanijos planas
    Susikuriame internetinę svetainę, sutvarkome ir paruošiame ją Google organic search. Vykdome išorinį SEO (apie tai vėliau).

    Susikuriame facebook fanų puslapį/asmeninį profilį ir vykdome reklamą ten.
    Surinkus šiokį tokį klientų ratą klausiame ir analizuojame jų nuomonę apie jūsų paslaugas/produktus.

    Pradedame organizuoti Google Adwords reklamos kampaniją.
    Visi šie žingsniai turi tęstis nuolatos (ta prasme neištrinkite fanų puslapio, kai pradėsite organizuoti reklamą Google Adwords).
     
    Savo straipsniu paminėjau efektyviausias reklamos formas. Žinoma, jų yra ir daugiau: YouTube klipų kūrimas, Twitter'is (apie kurį jau pasakojo juozapuxas), kiti socialiniai tinklai. Tačiau 90% klientų gaunu savo išvardintomis priemonėmis. Kiti 10% greičiausiai ateina rekomenduojami esamų klientų.
    Taigi, jeigu norite sėkmingos reklamos kampanijos, reikės nemažai padirbėti. Viską įmanoma suorganizuoti su minimaliomis investicijomis. Dar kartą primenu, jog būkite originalūs. Paprasta reklama jau nedomina nieko, reikia tapti kitokiais.
  24. Patinka
    atamand sureagavo į gedvardas Padėkite apsišviesti - blogo kūrimas   
    Jeigu esi žalias kažkurioj srity, tai visada užduosi "durnus" klausimus tam, kuris jau žino. Nebūna durnų klausimų, būna tik durni atsakymai :)
  25. Patinka
    atamand sureagavo į biz Twitterio nauda   
    Twiteris naudingas jei dirbi su uzsienio rinka, Lietuvoje nauda zymiai mazesne
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...