-
Pranešimai
152 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
100%
Reputacijos išklotinė
-
shnaras gavo reakciją nuo radianas Su domeno sukčiais susiduria ir „Coca-Cola“, ir „Delfi“
Pasiskaitymui:
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/a-rutkauskaite-su-domeno-sukciais-susiduria-ir-coca-cola-ir-delfi.d?id=67024614
-
shnaras sureagavo į Šarūnas Registruotų .lt domenų skaičius tuoj pasieks 150000
Manau, kad tavo įsitikinimas yra visiškai klaidingas. Čia kalba eina apie .lt domenus ir tos naujos galūnės situacijos beveik nekeičia ir nekeis. Jeigu keli vaikai ar panašaus mąstymo asmenys nusipirko visokių .in, .info, .me ir t.t. domenų su lietuviškais žodžiais ir svajoja iš jų pakankamai uždirbti, tai čia jų problemos. Vietinis verslas ir protingi asmenys visada registravo ir registravo .lt domenus, nesvarbu kiek tų galūnių bus prikurta. Esmė ta, kad geriausi domenai jau seniai suregistruoti ir juos galima tik perpirkti. Kiek teko pastebėti, šiuo metu .lt domenų rinka rami. Nežinau kaip kitiems, bet aš asmeniškai negaunu tiek užklausų dėl domenų įsigijimo kiek gaudavau pries kelis metus. Bet tai nebėda. Manau, kad skaičiaus augimas tik didina gerų domenų vertę, kadangi vis populiaresnės darosi SEO paslaugos ir t.t., o protingas žmogus supranta, kad su geru raktažodžiu ar raktažodžių junginiu greičiau pasieks norimą poziciją paieškos sistemoje ir sutaupys pinigų, kuriuos būtų išleidęs reklamai.
Manau, kad investicijos į .lt domenus yra +EV :)
-
shnaras gavo reakciją nuo B.T.M. Ar legalu pardavinėti domenus
Truputi nusišneki, kaip "teisininkas" bet nieko. LIETUVOS RESPUBLIKOS BANKŲ ĮSTATYMAS 3 straipsnis. Banko pavadinimas, teisinė forma, buveinė, banko veiklą reglamentuojantys teisės aktai
1. Vartoti žodį „bankas“ ar kitokius šio žodžio junginius arba vedinius Lietuvos Respublikoje savo pavadinime, reklamoje ar kitais tikslais išimtinę teisę turi tik pagal šį Įstatymą veikiantys asmenys, išskyrus atvejus, kai akivaizdu, kad šio žodžio vartojimas nesusijęs su licencinių finansinių paslaugų teikimu.
2. Šio straipsnio 1 dalis netaikoma, jeigu juridinio asmens pavadinimas nustatytas jo veiklą reglamentuojančiame Lietuvos Respublikos įstatyme.
Taip, kad niekas nedraudžia šio žodžio vartoti (kavosbankas.lt, maistobankas.lt ir t.t.)
-
shnaras gavo reakciją nuo B.T.M. Ar legalu pardavinėti domenus
Truputi nusišneki, kaip "teisininkas" bet nieko. LIETUVOS RESPUBLIKOS BANKŲ ĮSTATYMAS 3 straipsnis. Banko pavadinimas, teisinė forma, buveinė, banko veiklą reglamentuojantys teisės aktai
1. Vartoti žodį „bankas“ ar kitokius šio žodžio junginius arba vedinius Lietuvos Respublikoje savo pavadinime, reklamoje ar kitais tikslais išimtinę teisę turi tik pagal šį Įstatymą veikiantys asmenys, išskyrus atvejus, kai akivaizdu, kad šio žodžio vartojimas nesusijęs su licencinių finansinių paslaugų teikimu.
2. Šio straipsnio 1 dalis netaikoma, jeigu juridinio asmens pavadinimas nustatytas jo veiklą reglamentuojančiame Lietuvos Respublikos įstatyme.
Taip, kad niekas nedraudžia šio žodžio vartoti (kavosbankas.lt, maistobankas.lt ir t.t.)
-
shnaras gavo reakciją nuo B.T.M. Ar legalu pardavinėti domenus
Truputi nusišneki, kaip "teisininkas" bet nieko. LIETUVOS RESPUBLIKOS BANKŲ ĮSTATYMAS 3 straipsnis. Banko pavadinimas, teisinė forma, buveinė, banko veiklą reglamentuojantys teisės aktai
1. Vartoti žodį „bankas“ ar kitokius šio žodžio junginius arba vedinius Lietuvos Respublikoje savo pavadinime, reklamoje ar kitais tikslais išimtinę teisę turi tik pagal šį Įstatymą veikiantys asmenys, išskyrus atvejus, kai akivaizdu, kad šio žodžio vartojimas nesusijęs su licencinių finansinių paslaugų teikimu.
2. Šio straipsnio 1 dalis netaikoma, jeigu juridinio asmens pavadinimas nustatytas jo veiklą reglamentuojančiame Lietuvos Respublikos įstatyme.
Taip, kad niekas nedraudžia šio žodžio vartoti (kavosbankas.lt, maistobankas.lt ir t.t.)
-
shnaras gavo reakciją nuo kinofilmas Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Arūnas Milašius
2010 11 10, Verslo žinios, Nr. 213, 16p., Paskutinis puslapis Straipsnio PDF versija
Lietuvišką domeną „keliones.lt“ spalio pabaigoje įsigiję verslininkai tikisi, kad kelionių prekybą jiems pavyks perkelti į internetą, ir jau vasarą laukia pirmojo pelno, tačiau konkurentai pažymi, kad didelės ambicijos dažnai atsimuša į mažos rinkos uolas.
Kiek tiksliai mokėta už domeną „keliones.lt“, naujieji savininkai neatskleidžia.
„Steigsime internetinę kelionių prekybos agentūrą. Dabar svarstome, ar steigti naują įmonę, ar pirkti jau veikiančią bendrovę, kurioje būtų darbuotojų, patirties, klientų ir jų duomenų bazė“, – aiškina Audrius Vyšniauskas, „keliones.lt“ projektų vadovas.
Planuojama, kad sausio viduryje adresu „keliones.lt“ jau veiks prekybos tinklalapis. Tikimasi, kad jį pavyks išpopuliarinti pasitelkus partnerystės programą, kai partneriams mokama ne už reklaminio ploto rodymą, bet už kiekvieną parduotą kelionę.
„Jau esame susitarę su partneriais, jie mums padės pardavinėti keliones, tad tikimės, jog ateinančių metų birželį mūsų tinklalapis bus pelningas. Mums tai palanku, nes į populiarinimą nereikės investuoti savų lėšų. Nepirksime reklamos, o mokėsime už kiekvieną atsiųstą pirkėją“, – optimistiškai į ateitį žvelgia p. Vyšniauskas, jis teigia, kad Vakaruose šis veiklos modelis gana paplitęs, nes veiksmingas.
Ponas Vyšniauskas, be „keliones.lt“, administruoja ir „viesbuciai.lt“ projektą, šis, kaip pats sako, kol kas ne toks pelningas, kaip buvo tikėtasi. Domeną verslininkas įsigijo už 15.000 Lt.
„Mūsų tikslas – pardavinėti ne tik pagrindinių įmonių, bet ir mažų kelionių organizatorių rengiamas keliones. Taip būsime patrauklesni“, – sako p. Vyšniauskas, jis tikisi, kad po kelerių metų ir Lietuvoje, kaip Didžiojoje Britanijoje, internetu bus nuperkama 80% kelionių.
Abejoja
Vis dėlto kiti interneto erdvės konkurentai slopina p. Vyšniausko optimizmą.
„Domenas „keliones.lt“ geras, tačiau vien jis verslo sėkmės dar neužtikrina. Mes taip pat jau keletą metų plėtojame partnerystės programą, tačiau kol kas Lietuvoje ši sritis nėra efektyvus verslas, iš kurio gali gyventi įmonės“, – dėsto Paulius Šuksteris, UAB „Top Travel“, administruojančios svetaines „toptravel.lt“, „*aš esu spammeris*“ ir „restoranai.lt“ vadovas, jis mano, kad šiuo metu investuoti šimtus tūkstančių litų vien tik į kelionių internetu prekybą paprasčiausiai neapsimoka.
„Toptravel.lt“ internetu parduoda apie 30% kelionių, likusias keliautojai įsigyja įmonės biuruose.
„Lietuvoje kurti partnerystės programą rizikinga. Jau buvo ne vienas mėginimas, tačiau jie nepavyko“, – kalba ir Marius Pareščius, informacinių technologijų ekspertas.
Ponas Šuksteris teigia, kad šiandien daugumai svetainių pelningiau pardavinėti paprastus reklaminius skydelius, o didieji kelionėms skirti tinklalapiai varžosi tarpusavyje ir priklauso kelionių agentūroms arba organizatoriams, o šie nenori įsileisti konkurentų siūlymų. Jis sako girdėjęs gandų, kad į Lietuvos rinką gali ateiti pasaulinių kelionių didelių pardavėjų, tada daugiau erdvės atsirastų ir tarpininkams.
„Šiandien Lietuvoje paprasčiausiai trūksta kelionių, kurias būtų galima automatizuotai pardavinėti internetu. Praktiškai šią paslaugą siūlo tik du operatoriai, pasirinkimas gana menkas. Apie kitas keliones agentūros internete skelbia kaip kiekviena išmano ir jų rezervuoti naudojantis automatinėmis sistemomis negalima“, – tikrąją padėtį vertina p. Šuksteris. Anot jo, šiandien dauguma agentūrų kuria savo sistemas tik tam, kad būtų patogiau klientams, bet kaip atskiro verslo šios veiklos nevertina.
-
shnaras gavo reakciją nuo kinofilmas Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Arūnas Milašius
2010 11 10, Verslo žinios, Nr. 213, 16p., Paskutinis puslapis Straipsnio PDF versija
Lietuvišką domeną „keliones.lt“ spalio pabaigoje įsigiję verslininkai tikisi, kad kelionių prekybą jiems pavyks perkelti į internetą, ir jau vasarą laukia pirmojo pelno, tačiau konkurentai pažymi, kad didelės ambicijos dažnai atsimuša į mažos rinkos uolas.
Kiek tiksliai mokėta už domeną „keliones.lt“, naujieji savininkai neatskleidžia.
„Steigsime internetinę kelionių prekybos agentūrą. Dabar svarstome, ar steigti naują įmonę, ar pirkti jau veikiančią bendrovę, kurioje būtų darbuotojų, patirties, klientų ir jų duomenų bazė“, – aiškina Audrius Vyšniauskas, „keliones.lt“ projektų vadovas.
Planuojama, kad sausio viduryje adresu „keliones.lt“ jau veiks prekybos tinklalapis. Tikimasi, kad jį pavyks išpopuliarinti pasitelkus partnerystės programą, kai partneriams mokama ne už reklaminio ploto rodymą, bet už kiekvieną parduotą kelionę.
„Jau esame susitarę su partneriais, jie mums padės pardavinėti keliones, tad tikimės, jog ateinančių metų birželį mūsų tinklalapis bus pelningas. Mums tai palanku, nes į populiarinimą nereikės investuoti savų lėšų. Nepirksime reklamos, o mokėsime už kiekvieną atsiųstą pirkėją“, – optimistiškai į ateitį žvelgia p. Vyšniauskas, jis teigia, kad Vakaruose šis veiklos modelis gana paplitęs, nes veiksmingas.
Ponas Vyšniauskas, be „keliones.lt“, administruoja ir „viesbuciai.lt“ projektą, šis, kaip pats sako, kol kas ne toks pelningas, kaip buvo tikėtasi. Domeną verslininkas įsigijo už 15.000 Lt.
„Mūsų tikslas – pardavinėti ne tik pagrindinių įmonių, bet ir mažų kelionių organizatorių rengiamas keliones. Taip būsime patrauklesni“, – sako p. Vyšniauskas, jis tikisi, kad po kelerių metų ir Lietuvoje, kaip Didžiojoje Britanijoje, internetu bus nuperkama 80% kelionių.
Abejoja
Vis dėlto kiti interneto erdvės konkurentai slopina p. Vyšniausko optimizmą.
„Domenas „keliones.lt“ geras, tačiau vien jis verslo sėkmės dar neužtikrina. Mes taip pat jau keletą metų plėtojame partnerystės programą, tačiau kol kas Lietuvoje ši sritis nėra efektyvus verslas, iš kurio gali gyventi įmonės“, – dėsto Paulius Šuksteris, UAB „Top Travel“, administruojančios svetaines „toptravel.lt“, „*aš esu spammeris*“ ir „restoranai.lt“ vadovas, jis mano, kad šiuo metu investuoti šimtus tūkstančių litų vien tik į kelionių internetu prekybą paprasčiausiai neapsimoka.
„Toptravel.lt“ internetu parduoda apie 30% kelionių, likusias keliautojai įsigyja įmonės biuruose.
„Lietuvoje kurti partnerystės programą rizikinga. Jau buvo ne vienas mėginimas, tačiau jie nepavyko“, – kalba ir Marius Pareščius, informacinių technologijų ekspertas.
Ponas Šuksteris teigia, kad šiandien daugumai svetainių pelningiau pardavinėti paprastus reklaminius skydelius, o didieji kelionėms skirti tinklalapiai varžosi tarpusavyje ir priklauso kelionių agentūroms arba organizatoriams, o šie nenori įsileisti konkurentų siūlymų. Jis sako girdėjęs gandų, kad į Lietuvos rinką gali ateiti pasaulinių kelionių didelių pardavėjų, tada daugiau erdvės atsirastų ir tarpininkams.
„Šiandien Lietuvoje paprasčiausiai trūksta kelionių, kurias būtų galima automatizuotai pardavinėti internetu. Praktiškai šią paslaugą siūlo tik du operatoriai, pasirinkimas gana menkas. Apie kitas keliones agentūros internete skelbia kaip kiekviena išmano ir jų rezervuoti naudojantis automatinėmis sistemomis negalima“, – tikrąją padėtį vertina p. Šuksteris. Anot jo, šiandien dauguma agentūrų kuria savo sistemas tik tam, kad būtų patogiau klientams, bet kaip atskiro verslo šios veiklos nevertina.
-
shnaras gavo reakciją nuo kinofilmas Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Arūnas Milašius
2010 11 10, Verslo žinios, Nr. 213, 16p., Paskutinis puslapis Straipsnio PDF versija
Lietuvišką domeną „keliones.lt“ spalio pabaigoje įsigiję verslininkai tikisi, kad kelionių prekybą jiems pavyks perkelti į internetą, ir jau vasarą laukia pirmojo pelno, tačiau konkurentai pažymi, kad didelės ambicijos dažnai atsimuša į mažos rinkos uolas.
Kiek tiksliai mokėta už domeną „keliones.lt“, naujieji savininkai neatskleidžia.
„Steigsime internetinę kelionių prekybos agentūrą. Dabar svarstome, ar steigti naują įmonę, ar pirkti jau veikiančią bendrovę, kurioje būtų darbuotojų, patirties, klientų ir jų duomenų bazė“, – aiškina Audrius Vyšniauskas, „keliones.lt“ projektų vadovas.
Planuojama, kad sausio viduryje adresu „keliones.lt“ jau veiks prekybos tinklalapis. Tikimasi, kad jį pavyks išpopuliarinti pasitelkus partnerystės programą, kai partneriams mokama ne už reklaminio ploto rodymą, bet už kiekvieną parduotą kelionę.
„Jau esame susitarę su partneriais, jie mums padės pardavinėti keliones, tad tikimės, jog ateinančių metų birželį mūsų tinklalapis bus pelningas. Mums tai palanku, nes į populiarinimą nereikės investuoti savų lėšų. Nepirksime reklamos, o mokėsime už kiekvieną atsiųstą pirkėją“, – optimistiškai į ateitį žvelgia p. Vyšniauskas, jis teigia, kad Vakaruose šis veiklos modelis gana paplitęs, nes veiksmingas.
Ponas Vyšniauskas, be „keliones.lt“, administruoja ir „viesbuciai.lt“ projektą, šis, kaip pats sako, kol kas ne toks pelningas, kaip buvo tikėtasi. Domeną verslininkas įsigijo už 15.000 Lt.
„Mūsų tikslas – pardavinėti ne tik pagrindinių įmonių, bet ir mažų kelionių organizatorių rengiamas keliones. Taip būsime patrauklesni“, – sako p. Vyšniauskas, jis tikisi, kad po kelerių metų ir Lietuvoje, kaip Didžiojoje Britanijoje, internetu bus nuperkama 80% kelionių.
Abejoja
Vis dėlto kiti interneto erdvės konkurentai slopina p. Vyšniausko optimizmą.
„Domenas „keliones.lt“ geras, tačiau vien jis verslo sėkmės dar neužtikrina. Mes taip pat jau keletą metų plėtojame partnerystės programą, tačiau kol kas Lietuvoje ši sritis nėra efektyvus verslas, iš kurio gali gyventi įmonės“, – dėsto Paulius Šuksteris, UAB „Top Travel“, administruojančios svetaines „toptravel.lt“, „*aš esu spammeris*“ ir „restoranai.lt“ vadovas, jis mano, kad šiuo metu investuoti šimtus tūkstančių litų vien tik į kelionių internetu prekybą paprasčiausiai neapsimoka.
„Toptravel.lt“ internetu parduoda apie 30% kelionių, likusias keliautojai įsigyja įmonės biuruose.
„Lietuvoje kurti partnerystės programą rizikinga. Jau buvo ne vienas mėginimas, tačiau jie nepavyko“, – kalba ir Marius Pareščius, informacinių technologijų ekspertas.
Ponas Šuksteris teigia, kad šiandien daugumai svetainių pelningiau pardavinėti paprastus reklaminius skydelius, o didieji kelionėms skirti tinklalapiai varžosi tarpusavyje ir priklauso kelionių agentūroms arba organizatoriams, o šie nenori įsileisti konkurentų siūlymų. Jis sako girdėjęs gandų, kad į Lietuvos rinką gali ateiti pasaulinių kelionių didelių pardavėjų, tada daugiau erdvės atsirastų ir tarpininkams.
„Šiandien Lietuvoje paprasčiausiai trūksta kelionių, kurias būtų galima automatizuotai pardavinėti internetu. Praktiškai šią paslaugą siūlo tik du operatoriai, pasirinkimas gana menkas. Apie kitas keliones agentūros internete skelbia kaip kiekviena išmano ir jų rezervuoti naudojantis automatinėmis sistemomis negalima“, – tikrąją padėtį vertina p. Šuksteris. Anot jo, šiandien dauguma agentūrų kuria savo sistemas tik tam, kad būtų patogiau klientams, bet kaip atskiro verslo šios veiklos nevertina.
-
shnaras gavo reakciją nuo kinofilmas Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Nauji „keliones.lt“ savininkai tiki partneryste
Arūnas Milašius
2010 11 10, Verslo žinios, Nr. 213, 16p., Paskutinis puslapis Straipsnio PDF versija
Lietuvišką domeną „keliones.lt“ spalio pabaigoje įsigiję verslininkai tikisi, kad kelionių prekybą jiems pavyks perkelti į internetą, ir jau vasarą laukia pirmojo pelno, tačiau konkurentai pažymi, kad didelės ambicijos dažnai atsimuša į mažos rinkos uolas.
Kiek tiksliai mokėta už domeną „keliones.lt“, naujieji savininkai neatskleidžia.
„Steigsime internetinę kelionių prekybos agentūrą. Dabar svarstome, ar steigti naują įmonę, ar pirkti jau veikiančią bendrovę, kurioje būtų darbuotojų, patirties, klientų ir jų duomenų bazė“, – aiškina Audrius Vyšniauskas, „keliones.lt“ projektų vadovas.
Planuojama, kad sausio viduryje adresu „keliones.lt“ jau veiks prekybos tinklalapis. Tikimasi, kad jį pavyks išpopuliarinti pasitelkus partnerystės programą, kai partneriams mokama ne už reklaminio ploto rodymą, bet už kiekvieną parduotą kelionę.
„Jau esame susitarę su partneriais, jie mums padės pardavinėti keliones, tad tikimės, jog ateinančių metų birželį mūsų tinklalapis bus pelningas. Mums tai palanku, nes į populiarinimą nereikės investuoti savų lėšų. Nepirksime reklamos, o mokėsime už kiekvieną atsiųstą pirkėją“, – optimistiškai į ateitį žvelgia p. Vyšniauskas, jis teigia, kad Vakaruose šis veiklos modelis gana paplitęs, nes veiksmingas.
Ponas Vyšniauskas, be „keliones.lt“, administruoja ir „viesbuciai.lt“ projektą, šis, kaip pats sako, kol kas ne toks pelningas, kaip buvo tikėtasi. Domeną verslininkas įsigijo už 15.000 Lt.
„Mūsų tikslas – pardavinėti ne tik pagrindinių įmonių, bet ir mažų kelionių organizatorių rengiamas keliones. Taip būsime patrauklesni“, – sako p. Vyšniauskas, jis tikisi, kad po kelerių metų ir Lietuvoje, kaip Didžiojoje Britanijoje, internetu bus nuperkama 80% kelionių.
Abejoja
Vis dėlto kiti interneto erdvės konkurentai slopina p. Vyšniausko optimizmą.
„Domenas „keliones.lt“ geras, tačiau vien jis verslo sėkmės dar neužtikrina. Mes taip pat jau keletą metų plėtojame partnerystės programą, tačiau kol kas Lietuvoje ši sritis nėra efektyvus verslas, iš kurio gali gyventi įmonės“, – dėsto Paulius Šuksteris, UAB „Top Travel“, administruojančios svetaines „toptravel.lt“, „*aš esu spammeris*“ ir „restoranai.lt“ vadovas, jis mano, kad šiuo metu investuoti šimtus tūkstančių litų vien tik į kelionių internetu prekybą paprasčiausiai neapsimoka.
„Toptravel.lt“ internetu parduoda apie 30% kelionių, likusias keliautojai įsigyja įmonės biuruose.
„Lietuvoje kurti partnerystės programą rizikinga. Jau buvo ne vienas mėginimas, tačiau jie nepavyko“, – kalba ir Marius Pareščius, informacinių technologijų ekspertas.
Ponas Šuksteris teigia, kad šiandien daugumai svetainių pelningiau pardavinėti paprastus reklaminius skydelius, o didieji kelionėms skirti tinklalapiai varžosi tarpusavyje ir priklauso kelionių agentūroms arba organizatoriams, o šie nenori įsileisti konkurentų siūlymų. Jis sako girdėjęs gandų, kad į Lietuvos rinką gali ateiti pasaulinių kelionių didelių pardavėjų, tada daugiau erdvės atsirastų ir tarpininkams.
„Šiandien Lietuvoje paprasčiausiai trūksta kelionių, kurias būtų galima automatizuotai pardavinėti internetu. Praktiškai šią paslaugą siūlo tik du operatoriai, pasirinkimas gana menkas. Apie kitas keliones agentūros internete skelbia kaip kiekviena išmano ir jų rezervuoti naudojantis automatinėmis sistemomis negalima“, – tikrąją padėtį vertina p. Šuksteris. Anot jo, šiandien dauguma agentūrų kuria savo sistemas tik tam, kad būtų patogiau klientams, bet kaip atskiro verslo šios veiklos nevertina.
-
shnaras gavo reakciją nuo pilietis Na pažiūrėkime kiek realiai mokat vertinti
Patikėk yra domenų už kuriuos mokami net gi dešimtys tūkst., bet už savus tu tiek tikrai negausi ;)
-
shnaras sureagavo į AndriusKaz įvertinkite adresą 3u.lt
O kaip jums 3ur0p4.lt daug vertas? Jeigu skaitysim kaip europa?
-
shnaras sureagavo į dzodzo įvertinkite adresą 3u.lt
Išmokstam skaityt :)
Šiaip domenas man patinka ir gerai skamba angliškai.
-
-
shnaras sureagavo į AndriusKaz skolinkis.lt
Prasta idėja, niekada pats nesiūlyk, nes ras dingsčių atimt ar pasisavint, geriau lauk pasiūlymo :D
-
shnaras sureagavo į OutCOME Accu-Motive.com - $5000? :|
Ieskojau domenu is estibot.com laisvu kritusiu domenu sarasu ir uzregistravau Accu-Motive.com, kurio ivertinima raso $5000. Veliau, kaip paaiskejo, jis buvo uz tiek parduotas. ( http://www.dnjournal.com/archive/domainsal...09/02-10-09.htm - antra lentele pats pirmas domenas. )
Kaip suprast, gal turit kokiu minciu kodel jis buvo uz tiek parduotas? www.accumotive.com taip pat uzregistruotas, bet neturi jokio saito, paiesku jokiu negauna.
WAT A FAK?
-
shnaras gavo reakciją nuo los bambardyros PARDUODU DOMENUS!!!
Nejuokink su tokiom kainom ;) šiuo metu
serveriai.lt .eu 25 Lt 16 Lt Europos Sąjunga
.info 25 Lt 9 Lt informacijai
-
shnaras gavo reakciją nuo los bambardyros PARDUODU DOMENUS!!!
Nejuokink su tokiom kainom ;) šiuo metu
serveriai.lt .eu 25 Lt 16 Lt Europos Sąjunga
.info 25 Lt 9 Lt informacijai
-
shnaras gavo reakciją nuo Kęstas Domeną sex.com parduoda už skolas
Tai tu įdomiai mastai. Paiimi kreditą, nusiperki brangų daiktą ir spjauni į kredito grąžinimą, gyveni šia diena. :) Normaliame versle taip nėra, gaunant tokias metines pajamas ir kreditą grąžintum (turbut ne metų laikotarpiui ėmė) ir savo gerovę pagerintum. :)
-
shnaras gavo reakciją nuo Kęstas Domeną sex.com parduoda už skolas
Tai tu įdomiai mastai. Paiimi kreditą, nusiperki brangų daiktą ir spjauni į kredito grąžinimą, gyveni šia diena. :) Normaliame versle taip nėra, gaunant tokias metines pajamas ir kreditą grąžintum (turbut ne metų laikotarpiui ėmė) ir savo gerovę pagerintum. :)
-
-
shnaras sureagavo į dzodzo Padekit sugalvoti domena. Tema sportas
Kūrių sporto puslapį, na apie krepšinį pamokos. treniruotes, patarimai..
Ir reiktu domeno pavadinima, esu jau sugalvojes, bet su .net galune yra tik laisvas.
Jei kas turi kokią įdėja dėl pavadinimo, prašau prašyti.
Nežadu duoti kokios nors premijos, bet jei jau orginalus galima ir premija.
Primenu: domenas turėtų būti lasivas .lt galunė.
-
shnaras gavo reakciją nuo OutCOME Linaskleiza.com priklauso NBA žvaigždei Ch.Boshui
straipsnis: http://www.15min.lt/naujiena/sportas/kreps...boshui-23-74622
-
shnaras gavo reakciją nuo OutCOME Linaskleiza.com priklauso NBA žvaigždei Ch.Boshui
straipsnis: http://www.15min.lt/naujiena/sportas/kreps...boshui-23-74622
-
shnaras gavo reakciją nuo OutCOME Linaskleiza.com priklauso NBA žvaigždei Ch.Boshui
straipsnis: http://www.15min.lt/naujiena/sportas/kreps...boshui-23-74622
-
shnaras gavo reakciją nuo insidefuture Kurie domenai yra pavojingiausi?
http://www.15min.lt/naujiena/laisvalaikis/...giausi-51-73881