Pereiti prie turinio

Eimant

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    104
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Apie Eimant

  • Rangas
    Pradedantis dalyvis
  • Gimimo data 1997-12-20

Profilio informacija

  • Vardas
    Eimantas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Klaipėda
  • Buvęs
    Rapas

Paskutiniai lankytojai

1.334 profilio peržiūros
  1. Priklauso labai nuo miesto, kuriame planuoji dirbti. Klaipėdoje į Bolt platformą priima belekurį norintį. Daug kitataučių dirbančių, kurie be perstojo vežioja ir toks jausmas, kad jiems vos ne visi užsakymai atitenka. Naktimis kartais įmanoma daugiau uždirbti. ? Wolt daugiau užsakymų, bet 2,50 bazinis nelabai gundo. Dar klausimas ar čia bus tavo pirmoji IDV, ar jau turėjęs kažkurios srities daugiau nei metus. Antruoju atveju net nebegalvočiau. Yra Facebook grupė kurjerių, pasižiūrėk, gal atrasi daugiau sau naudingos informacijos.
  2. Užsuku, akimis permetu naujausias, karščiausias temas ir išeinu.
  3. Gerai gerai, tegu plauna, mums darbo tik daugiau bus. ?
  4. cargo.lt pagrindinis Lietuvoje. Kitas variantas yra siūlytis pačioms įmonėms, kurios galbūt neturi savo transporto arba jo trūksta.
  5. Transporto priemonių nuomos verslui reikia geros reklamos ir vardo. Kitas klausimas, ar sugebėsi pasiūlyti atitinkamą kainą ir kokybę? Citybee mikro autobusų nuoma, pagalvojus, yra pakankamai pigus variantas. Geriau gal būtų sukti į logistikos sritį, nupirkti kelis tvarkingus krovininius autobusus su liftais, kur bent 8EUP telpa būdoje. Įdarbinti porą vairuotojų su B kat. ir siūlyti įmonėms savo pervežimo galimybes. Susidarai su jais sutartis ir keliauji. Įmonių pavyzdžiai: LYTAGRA, Moki veži, visokios Jupojos, medžio sandėliai ir pnš.
  6. Kad mažokas tas SE. Naudoju 11-tą ir nėr bėdų. Pasilygint gali: https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9848&idPhone2=10170
  7. Po pirmųjų kartų nejausi rankų, o po kelių dienų trunkančio vieno automobilio korekcijos atlikimo suprasi, kad net ir "garažiuke" dirbant neverta nusipigint tiek laiko ir jėgų skiriant.
  8. "Rentsela". Ir paletes vežam, ir negabaritinius. Žodžiu - viską. Aišku, jau turi būti atitinkamas užmokestis ir kiekis. Gal ką kitą sudomins.
  9. Galėtų būti padidintas leistinas avataro failo dydis (šiuo metu - 0.1 MB). Užtruks, kol priprasiu, tačiau naujovės yra gėris.
  10. Jeigu profesinėse mokyklose vis dar mokoma šių specialybių, tai galima dar tikrai nesukt galvos, manau. Lietuvoje tai tikrai. :D Pats dalinai dalinai prižiūriu vieną statybų, vidaus apdailos remonto įmonę, tai heeeh, technologijos padeda tik palengvint darbą, bet nepakeis darbo pačios jėgos, t.y. meistro. Ne visas jaunimas bėga nuo fizinio darbo, tiksliau omeny turiu tai, kad reiktų rinktis ne pačias statybas, bet apdailą. Jeigu sugebėsi pritraukti klientų, turėsi tą dalijimosi tarpusavy ratą, kur maždaug būna taip: "-gal žinai kas va galėtų sienas perdažyt, vonios kambarį pilnai pertvarkyt?"
  11. Bent kokį portfolio būtų smagu pamatyti su pavyzdžiais
  12. Gal kiek užsivėlinęs atsakau, bet visada buvo ir bus darbo Švedijoje, Norvegijoje ir Danijoje. Jei turi galimybę "vairuoti" ekskavatorių ar loader'į (nėra skirtumo), tai išsilaikai leidimus dirbti ir viskas. O šiaip, Lietuvoje šioj srity galima pakankamai uždirbti, manau. Karjeruose su kiek didesne patirtimi uždirbama ir po 1,5k e. Ne stebuklai, bet ir ne varginantis darbas, kiti tiek negauna dirbant ir per kelis darbus.
  13. kad pakankamai dažnai ir tokie kofai sudega:))) be 1,8 beprasmiška pradėt, nebent čia šiaip mokinies analizuot.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...