Pereiti prie turinio

kunkuliuke

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    25
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    kunkuliuke gavo reakciją nuo Skore Kuo dirbote užsienyje?   
    1. JAV
    2. Dvi vasaras dirbau saldainių parduotuvėje. Pardavėja, bet teko dirbti viską.
    3. Išsiunčiau motyvacinius darbdaviam iš duomenų bazės ir atrašė
    4. Vykau su work&travel programa tai tikslas ne pinigai buvo, bet programa atsipirko, prisipirkau braangių daiktų, kurie čia dar brangesni, pakeliavau po Ameriką ir dar liko.
     
    Daugiau apie mano darbo USA patirtį ir programą
  2. Patinka
    kunkuliuke gavo reakciją nuo Skore Kuo dirbote užsienyje?   
    1. JAV
    2. Dvi vasaras dirbau saldainių parduotuvėje. Pardavėja, bet teko dirbti viską.
    3. Išsiunčiau motyvacinius darbdaviam iš duomenų bazės ir atrašė
    4. Vykau su work&travel programa tai tikslas ne pinigai buvo, bet programa atsipirko, prisipirkau braangių daiktų, kurie čia dar brangesni, pakeliavau po Ameriką ir dar liko.
     
    Daugiau apie mano darbo USA patirtį ir programą
  3. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į BrainStorm El. Laiškų marketingas – arba kaip netapti statistu.   
    Jeigu prieš 15 metų man kažkas būtų pasakęs, jog didžioji dalis mano gyvenimo išsikels į kažkokią mažą dėžutę – būčiau tą asmenį palaikęs bepročiu. Bet regis, dabar tik save tokiu galiu pavadinti. Daiktų pirkimas iš Kinijos, Amerikos tapo įprastu ir natūraliu reiškiniu, nemokamas bendravimas su draugais gyvenančiais už Atlanto – kasdienybe, aktualijų srautas, čia ir dabar, – rutina, elektroninių knygų skaitymas ir pirkimas – būtinybe. Tai tik kelios priežastys kodėl verslūs žmonės išsikelia gyventi į virtualią erdvę. Ten iškraustomas ne tik nuosavas verslas, tačiau ir naudingos informacijos srautai.
     
    Dėl šių ir kitų neminimų priežasčių kiekvienam, šiuolaikiniam verslininkui, tampa SVARBU sukurti savo verslo reputaciją ir šioje, neapčiuopiamoje, bet išmatuojamoje, virtualioje erdvėje.
     
    Socialinė rinkodara, SEO, internetinė rinkodara ir t.t. – tai šiuolaikinės rinkodaros kryptys, kurios padeda pasiekti vis didesnį potencialių vartotojų ratą. Galima be galo ginčytis dėl atskirų priemonių efektyvumo, tačiau kiekvienos priemonės nauda, lyginant su įprastinėmis rinkodaros priemonėmis, kasdien auga ir regis ji niekada nepasieks savo maksimumo. Tačiau tai tik šios dienos tikrovės vaizdas, sunku įsivaizduoti ko mes sugebėsime pasiekti po 5 ar 10-ies metų.
     
    Atsižvelgiant į šių dienų verslo pokyčius ir esminę reklamos įtakos kaitą, šiame straipsnyje padiskutuosime apie vieną iš internetinės rinkodaros priemonių - el. laiškų rinkodarą.
     
    Iš anksto norėčiau pabrėžti, jog el. pašto rinkodaros kampanija, kaip turės didesnę galią, jeigu ši bus sujungiama ir naudojama su kitomis, panašiomis priemonėmis, kaip: reklama internete (Google Adwords, Facebook ads), aktyvi veikla turimose socialinių tinklų paskyrose ir pan. Minimos priemonės naudojimas padeda dar labiau sustiprinti turimus tarpusavio su vartotojais ryšius, bei padidinti būsimų klientų susidomėjimo, Jūsų prekėmis ar paslaugomis, potencialią.
     
     
     
     
    Šiandienos tikrovės vaizdas
     
    Šiandieninis aktyvus interneto vartotojas turi susikūręs bent kelias, skirtingais pavadinimais, el. pašto dėžutes, kurias naudoja vienu ar kitu tikslu. Tai yra dar viena priežastis, kodėl vertėtų pabandyti taikyti minimą rinkodaros priemonę. Remiantis statistika, kiekvienas iš mūsų per dieną vidutiniškai gauname nuo 4 iki 7 el. laiškų su mums pritaikyta reklamine informacija. Todėl tampa labai nesunku paskaičiuoti kiek el. laiškų yra išsiunčiame per dieną.
     
    Kintant visuomenei, kito ir vartotojų įpročiai bei poreikiai, kartais juos tapdavo labai sunku išsiaiškinti. Tuo pačiu augo ir informacijos srautai, kuriuose buvo pateikiama galutiniam vartotojui vienaip ar kitaip skirta informacija. Vienas iš informacijos srautų kanalų yra el. paštas.
     
    Nors ir visuomenė socializuojasi, šis komunikacijos kanalas išliko svarbu iki šių dienų, kadangi pasaulyje yra daugiau žmonių turi el. pašto dėžutes, nei socialinių tinklų paskyras.
     
    El. paštas yra nuosava erdvė, kurią gali pamatyti ir joje esamą informaciją naudoti tik nustatyta žmonių grupė ar vienas asmuo. Ši erdvė yra nepažeidžiama ir priešingai nei socialinio tinklų profiliai – neskelbiama viešumoje. Toku būdų taip sukuriamas didesnis saugumo ir patikimumo lygis.
     
    Toliau tęsiant apie pačią el. pašto rinkodarą – kaip puikią reklamos, informacijos sklaidos priemonę, teigtina - el. laiškų marketingas yra sąlyginai pigi ir kartu plačiai, visame pasaulyje, naudojama priemonė. Turbūt ne vienam iš Jūsų kyla natūralus klausimas: Ar man vertą ją naudoti ir kodėl?
     
    Atsakymas yra vienas - Taip žinoma. Ir visai nesvarbu ar jūsų verslas yra susijęs su ypatingais gaminiais, kaip: lazerinės technologijos, nano-technologijų gaminiai ar kasdienio vartojimo prekėmis. El. paštas – tai informacijos sklaidos kanalas, kuriamą galite „paliesti“ savo galutinį vartotoją, galite ištirti jo aplinką taip pat geriau jį asmeniškai pažinti.
     
     
     
     
    El. laiškų rinkodaros naudą
     
    Šios rinkodaros arba reklamos – žinių sklaidos priemonės nauda yra nenuginčijama. Ir štai keletas jos privalumų:
     
     
    1. Informacijos sklaida
     
    Naudojantis šią priemone Jūsų neriboja laiko ir erdvės sienos. Jūs galite savo naujienas skleisti visame pasaulyje ir vienintelė riba – pasirinktame regione el. pašto dėžučių turėtojų skaičius. Jūs turite didesnę laisvę ir didesnį potencialą pritraukti dar „nepaliestų“ klientų.
     
    Informacijos sklaida taip pat suprantama, kaip informacijos perdavimas iš lūpų į lūpas, tai yra gauto el. laiško persiuntimas artimam ar pažįstamam asmeniui. Šis efektas nėra išblėsęs ir iš tiesų, kartais, informacija taip pasiekia vartotojus, kurie nebuvo įtraukti į Jūsų gavėjų sąrašą, tačiau jie yra potencialiai suinteresuoti siūloma informacija ar paslauga.
     
     
    2. Žinių „šviežumas“
     
    Interneto erdvė mums, vartotojams, atvėrė iki tol neturėtas galimybes. Dabar kiekvienas iš mūsų turi galimybę realiu laiku ir patogiai gauti naudingos ir patrauklios informacijos, pradedant nuo kasdienio žinių srauto, baigiant konfidencialia informacija. Kaip kartą pasakė Šarlis Morisas deTaleiranas-Perigoras: „Kas valdo informaciją, tas valdo pasaulį“. Tai XIX amžiaus perlas, kuris puikiai tinka ir šiuolaikiniai visuomenei. Bet mes progresavome, todėl šiandiena šią frazę interpretuočiau taip: „Kas valdo informacijos sklaidos greitį, tas valdo pasaulį“. Šį reiškinį prilyginčiau „Grietinėlės nugriebimui“, kuomet rinkai pasiūlomas naujas, konkurencinėje kovos nedalyvaujantis gaminys-produktas, kuriam taikoma itin aukštos kainos politika. Tokiomis priemonėmis įmonės sugeba susižerti didelį pelną. Puikus, šio reiškinio pavyzdys galėtų būtų Apple iPhone 2G telefonas.
     
     
    3. Žema priemonės kaina ir mažos laiko sąnaudos
     
    Trečias šios priemonės pliusas yra tai, jog el. laiškų rinkodara nereikalauja didelių, dažnai neatsiperkančių, investicijų. Pagrindinės pinigų sumos, šioje priemonėje skiriamos:
    a) grafiniam dizainui, jeigu siunčiamas prekių katalogas ar pateikiama informacija reikalauja grafinio vaizdo;
    b) laiško šablonui – retkarčiais įmonės standartinius šablonus susikuria pačios, tačiau patartina tai patikėti profesionalams;
    c) tekstų redagavimui – save gerbiančios įmonės samdosi tektų redaguotojus, taip vengdamos galimos klaidos, kurios gali sumažinti įmonės kuriamą pridėtinę vertę ar įgytą autoritetą.
     
    Žinoma, pažvelgus į Lietuvos rinkos tendencijas, dažnas reklamos tikslais atsiųstas laiškas būna su viena ar kita gramatine klaida. Be abejo, iš to negalima daryti išvados – jog klaida nesumenkina Jūsų būsimo laiško vertės, kaip tik tai yra signalas, Lietuviškoms įmonėms, jog jau laikas įsigilinti į siunčiamą turinį, o ne tik siekti didesnio gavėjų sąrašo.
     
    Dauguma ekspertų sutiks, jog kokybė visuomet bus galva aukščiau už kiekybę.
     
     
    4. Lengvas procesų valdymas
     
    Pasaulyje yra aibė įmonių, kurios siūlo savo el. Laiškų rinkodaros paslaugas. Dažniausiai paslaugos susideda iš: limituoto kiekio laiško išsiuntimo Jūsų nurodytais kontaktais, el. Laiškų duombazės kūrimo ir priežiūros, ataskaitų apie vykdomą kampaniją kūrimo ir pateikimo, šablonų kūrimas ir t.t. Jeigu manote, jog Jums trūksta patirties ir kompetencijos vykdant tokio tipo rinkodarą, visuomet patikėkite tokį darbą profesionalams.
     
    Pasirinkus profesionalų pagalba tampa lengva valdyti vykstančius procesus, greičiau sekti esamas tendencijas ir lieka daugiau laiko vykdyti savo tiesioginę veiklą – aptarnauti klientus ir spręsti kylančias problemas.
     
    Jeigu Jūsų veikla yra susijusi su el. Komercija Jums tampa dar svarbiau vykdyti tokio tipo rinkodarą, kadangi Jūs galėsite greičiau perprasti savo potencialius ir esamus klientus, daugiau sužinoti apie jų poreikius ir pirkimo įpročius. Ši informacija Jums padės toliau, sėkmingai vykdyti kitus rinkodaros plano žingsnius arba plėtojant verslą, pvz: atvedant naujus produktus.
     
     
    5. Glaudžių ryšių su vartotojais užmezgimas
     
    Naudojant minimą priemonę Jūs turite puikią progą užmegzti glaudesnius ryšius su savo esamais, potencialais ar buvusiais klientais. Dažnas naudingos informacijos siuntimas įmonėms ar organizacijoms padeda ne tik sukurti naujus ryšius, tačiau atnaujinti ir senuosius.
     
     
    6. Plati auditorija
     
    Nors, šiuo metu pasaulyje vis labiau įsitvirtina Socialinių tinklų rinkodara, tačiau ar tikrai kiekvienas Planetos gyventojas, kuris naudojasi internetu , turi socialinio tinklo paskyrą? El. Paštas padengia didesnę auditoriją, kurią Jūs galite išnaudoti.
     
     
    7. Pardavimų šoktelėjimas
    Kinijoje, 75proc. interneto vartotojų teigė, jog po gauto reklaminio laiško apsipirko reklamuojamoje parduotuvėje arba telefonu. Šaltinis: e-Dialog, "Global Perspectives: a Study of Consumer Attitudes to Digital Marketing" (2010).
     
    Daugiau šios el. Pašto ir el. Pašto rinkodaros privalumų rasite čia: 100 faktų apie el. Paštą ir panaudojimą rinkodaroje
     
     
     
     
     
    El. Laiškų rinkodaros tipai
     
    Šia tema gana aktyviai diskutuoja skirtingų pažiūrų rinkodaros specialistai, tačiau dauguma sutaria, jog el. laiškų rinkodaros pagrindiniai tipai yra du:
     
    1. Masinis El. laiškų siuntimas arba kitaip SPAM. Tai būdas, kuomet siuntėjas nesirenka tikslinės grupės, yra naudojami visi turimi el. dėžučių adresai.
     
    Šis būdas dažniausiai pasirenkamas tuomet, kai nėra nubraižomas potencialaus vartotojo paveikslas, nėra sukurtos duombazė, siūlomas kasdienio vartojimo produktas, siūlomas produktas ar paslauga, kurią galima pateikti visame pasaulyje.
     
     
    2. Tikslinis el. laiškų siuntimas – tai procesas, kuris prasideda nuo tikslinės auditorijos pasirinkimo, duomenų gavimo ir pan. Puikus, šio tipo pavyzdys – naujienlaiškiai.
     
    Tikslinis el. Laiškų siuntimas suprantamas keliais būdais:
    a) El. Laiškų siuntimas visiems turimiems kontaktams, su konkrečiu pasiūlymu, atsižvelgiant į jų poreikius ar kitas savybes.
    b) El. Laiškų siuntimas visiems sistemoje registruotiems nariams, kurie sutiko gauti naujienas susijusias su Jūsų įmone ar preke/paslauga.
    c) Automatinis laiškų siuntimas, pavyzdžiui su padėka prisiregistravus ar nusipirkus prekę/paslaugą. Taip pat prie šios kategorijos galima priskirti tikslinių duomenų siuntimą, kaip: atnaujintą slaptažodį, prekės sekimo numerį ar pan.
     
     
     
     
    El. Laiškų rinkodaros procesas
     
    Šios priemonės – rinkodaros tipo įgyvendinimo proceso etapai yra giminingi įprastiniams rinkodaros plano etapams. Tačiau esminis skirtumas yra tas, jog el. laiškų rinkodara arba ši priemonė turi būti integruojama ir gali sėkmingai gyvuoti tik tuo atveju, kai Jūs esate nusibrėžia bent minimalius savo rinkodaros plano griaučius. Be šių vadinamų griaučių, Jum ir Jūsų įmonei bus sunku kontroliuoti visą procesą, kadangi nežinosite ar pasiekėte maksimalius rezultatus bei taip pats sunkiau ištirti kylančias problemas ir kuo greičiau rasti potencialius sprendimus.
     
     
    Pirma
     
    El. pašto rinkodaros įgyvendinimo procesas prasideda nuo to momento, kai Jūs pradeda rinkti duomenis, el. pašto adresus, iš savo esamų ar potencialių pirkėjų ir taip kurti nuosavą kontaktų duomenų bazę. Šio tikslo įgyvendinimui esti aibė būdų, kurių pagalba galima greitai ir kokybiškai surinkti reikiamo minimalaus dydžio el. Pašto adresus duomenų bazę.
     
    Štai keletas iš jų:
    a) Sukurkite apklausą su šiai dienai aktualia tema ir norint ją pabaigti pareikalaukite vartotojo ,kad jis užpildytų laukelyje, kuriame nurodyti savo el. Pašto adresą;
    b) Parduodami produktą ar paslaugą priverskite vartotoją palikti savo el. Pašto adresą bei sutikti su papildomomis sąlygomis, kuriose kalbama apie leidimą Jums naudoti šį vartotoją el. pašto adresą siunčiant reklamines žinutes;
    c) Pasinaudokite įmonės socialinio tinklo paskyra ir skelbdami naujienas skatinkite užsiregistruoti naujienlaiškiui – privalu skelbti naudingas ir aktualias žinutes;
    d) Naudojantis turimais informacijos sklaidos šaltiniai surenkite specialią akciją, kiekvienas užsiregistravęs Jūsų naujienlaiškiui turi galimybę laimėti vertingą prizą.
     
     
     
    Antra
     
    Kol Jūsų įmonę renka reikalingą duomenų bazę, Jūs turite aibę laiko atlikti kitus namų darbus, kurie Jums padės pasiekti maksimalių rezultatų.
    Pradėkite nuo svarbiausio žingsnio – konkrečių tikslų iškėlimo.
     
    Kaip ir vykdant įprastines reklamines kampanijas privalu išsikelti išmatuojamus ir tuo pačiu apčiuopiamus tikslus. Aiškūs ir konkretūs tikslai padės Jums ne tik pamatyti ar pasiekėte norimą rezultatų, tačiau tuo pačiu ir kontroliuoti išlaidas skirtas šiai reklaminei kampanijai.
     
    Keletas tikslų pavyzdžių:
    1. Padidinti vyriškų kojinių pagamintų iš avies kailio pardavimus, įmonės el. parduotuvėje, 16 procentų 2012 metų II ketvirtyje.
    2. Padidinti naujienlaiškių prenumeratorių kiekį. Minimali riba 40tūkst.
    3. Padidinti lankytojų srautą iki 500 unikalių lankytojų į puslapį: www.yyyy.lt/prekes/vaiku-drabuziai.
     
     
     
    Trečia
     
    Sekantis žingsnis būtų priemonių, kuriomis Jūs žadate pasiekti vieną ar kitą tikslą, konkretizavimas. Šiame etape svarbu numatyti kelis vartotojų dėmesio pritraukimo būdus, kaip: naujienlaiškiai apie kojinių iš avies kailio naudą sveikatai bei patogumą dėvint jas kiekvieną dieną, specialūs kainų pasiūlymai, kurie bus suteikiami su nurodyti kodu tik Jūsų el. parduotuvėje, dovanų čekiai skirti įsigyti nurodytą prekę ir t.t.
     
    Tai tik keletas priemonių ir būdų kaip galima pasiekti anksčiau minėta tikslą: „Padidinti vyriškų kojinių pagamintų iš avies kailio pardavimus, įmonės el. parduotuvėje, 16 procentų 2012 metų II ketvirtyje“.
     
     
     
    Ketvirta
     
    Norint vykdyti sėkmingą el. laiškų rinkodarą tenka nepamiršti, jog labai svarbu sukurti akiai patrauklų ir patogų laiško šabloną, kurį gavėjas norėtų neištrinti, o bent „permesti“ akimis.
    Šiame etape turi pasireikšti Jūsų kūrybiškumas. Laiško šablonas privalo atspindėti ne tik Jūsų verslo kryptį, bet ir idėją, taip pat atvaizduoti kokį prekę ar paslaugą Jūs siūlote.
     
    Štai keletas įdomių ir patrauklių sprendimų:
    Pirmas pavzydys
    Antras pavyzdys
     
     
     
    Penkta
     
    Veiksmų plano sudarymas. Veiksmų planą patartina sudaryti remiantis tradiciniu kalendoriniu planu. Jeigu šis planas atrodo per paprastas, tuomet siūloma pasinaudoti Ganto diagramos – linijinio kalendorinio grafiko teikiamais privalumais.
    Darbų – užduočių konkretizavimas ir tikslus jų išdėstymas, apibrėžiant konkrečiais laiko intervalais, privers Jus ne tik suspėti atlikti būtinus darbus, tačiau ir išlaikyti reikiamą ritmą.
     
    Veiksmų plane patartina pateikti ne tik aiškius ir apibrėžtus tikslus, kuriems nustatomas „deadline“, tačiau taip pat juos vertėtų konkretizuoti – detaliai ir aiškiai apibūdinti, ką privalu atlikti, kad vienas ar kitas veiksmas būtų užskaitomas kaip atliktas. Veiksmų plane privalu nustatyti atsakingus asmenis, tokiu būdu bus paskirstoma atsakomybė ir kampanija pasieks maksimalius rezultatus.
     
     
     
    Šešta
     
    Kontrolė. Kontrolės procesas yra būtinas, jeigu įmonė siekia aukščiausių rezultatų. Vykdant kontrolę įmanoma iš anksto numatyti gręsiančias problemas ir taip pasirengti keletą atsarginių veiksmų planų. Kontrolės procesą privalu pažymėti paruoštame darbų planų, konkretizuojant ne tik kontrolės terminus, tačiau taip pat nurodant atsakingus asmenis, kurie atliks kontrolę, bei parengs atitinkamas ataskaitas.
    Nuolatinis proceso ir darbų eigos stebėjimas padeda ne tik nenukrypt nuo tikslo, tačiau ir sumažinti potencialias tarpusavio komunikacijos ir panašias problemas galinčias tiesiogiai įtakoti kampanijos žlugimą.
     
     
     
     
    Patarimai vykdant El. Laiškų rinkodaros kampaniją
     
     
    1. Pasirinkite tikslinę grupę;
    2. Suasmeninkite reklaminį tekstą;
    3. Sukurkite paprastą, bet akiai patrauklų laiško dizainą bei teksto išdėstymą;
    4. Nepersistenkite su laiškų siuntimo dažnumu – laikykitės tam tikrų terminų;
    5. Nesiųskite el. naujienų naktimis, penktadieniais ir pirmadieniais;
    6. Laiške nurodykite pagrindinius paslaugos ar prekės privalumus (Maksimalus privalumų kiekis 3-5 punktai, ne ilgesni nei 8 žodžiai);
    7. Nenaudokite oficialaus tono (nebent to reikalauja Jūsų įmonės reputacija);
    8. Pasistenkite pateikti teigiamus kitų klientų atsiliepimus;
    9. Nesiųskite el. laiškų ir tokių adresų kaip neatsakyti@manogeriausiaįmonė.lt – naudokite asmeninius el. pašto adresus, kaip petras.petraitis@manogeriausiaįmonė.lt ;
    10. Pasirašykite laišką ir nurodykite, kas jį pasirašo. Jeigu laiške nurodoma, jog laiko autorius įmonės direktorius ar kitas aukštas pareigas užimantis žmogus, tokiu būdu dirbtinai padidinimas siunčiamo teksto patikimumas.
     
     
    Tai tik keletas patarimų vykdant tokio tipo rinkodarą, nebūtina Jų visų laikytis, kadangi Jūsų kampanijos
    tikslai ir siekiai gali skirtis.
  4. Patinka
    kunkuliuke gavo reakciją nuo Skore Kuo dirbote užsienyje?   
    1. JAV
    2. Dvi vasaras dirbau saldainių parduotuvėje. Pardavėja, bet teko dirbti viską.
    3. Išsiunčiau motyvacinius darbdaviam iš duomenų bazės ir atrašė
    4. Vykau su work&travel programa tai tikslas ne pinigai buvo, bet programa atsipirko, prisipirkau braangių daiktų, kurie čia dar brangesni, pakeliavau po Ameriką ir dar liko.
     
    Daugiau apie mano darbo USA patirtį ir programą
  5. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į TonY B "One pound fish" marketingas. Naujas klientų pritraukimo būdas   
    Šis vyrukas paprasčiausiai ieškojo būdo, kaip pagerinti prekybą žuvimi Rytų Londono turguje. Muhammadas Shahidas Naziras tikrai pasistengė – pirkėjas jis viliojo dainuodamas dainelę apie žuvį už vieną svarą. Galiausiai, kai jo dainelę nufilmavo vienas iš „YouTube“ vartotojų, ši dainelė tapo įžymi visame pasaulyje, o išleista kaip singlas netgi užėmė 29 vietą Jungtinės Karalystės dainų tope. Aišku, kai viskas pasibaigė, Naziras buvo deportuotas atgal į Pakistaną, tačiau čia jį pasitiko susižavėjusių gerbėjų minia.
     
    Pirmasis video padarytas turgaus pirkėjo:
    http://www.youtube.com/watch?v=ETSl8gWsFZ0
    "One pound fish" singlas:
    http://www.youtube.com/watch?v=G_miGclPFGs
     
    Kaip vertinate tokią idėją?
    Kaip manote, ar Lietuvoje toks būdas prigytų? :)
     
    Aš, kaip paprastas vartotojas, tikrai nuvykęs į Rytų Londono turgų, pirkčiau žuvies būtent iš šio vyruko.
     
     
     
    P.S man ta daina jau kelias dienas galvoje :D
  6. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į Kernius 7 marketingo principai   
    Vilniaus universiteto studentai, pasirinkę marketingo paskaitas, iš savo dėstytojo el. paštu gavo šiuolaikišką paaiškinimą, kokie yra ir kaip veikia skirtingi marketingo būdai.
     
    Nežinau, kas yra šio teksto tikrasis autorius (labai gali būti - vertimas iš užsienio kalbos), bet, manau, kad įdomu / naudinga / linksma paskaityti gali būti visiems :)
     
  7. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į vardas11 Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Dalis tiesos yra, bet kad pats autorius nelabai dar supranta tinklinio marketingo esmė tai irgi faktas.
    Sutinku, kad draugai įstoją į naują kompaniją ir kiekvieną kartą sutikus siūlo išbandyti kokius nors valiklius užknisa :D Bet nebūtinai taip visi dirba.
     
    Dabar pagrindinis klausimas, yra ar nėra marketingas? Ką daro rimtai internete dirbantis tinklininkas? Jis nieko nepardavinėja, tik reklamuoja pačią mlm idėją, produktą, galimybę uždirbti ir t.t. Kas susidomi perka iš pačios kompanijos. Kaip verslas tai daugiau būtų reklamos, o ne pardavimų. Interpretuokit kaip nori, bet sėkmingai internete dirbantys tinklininkai turi daug marketingo žinių.
     
    Nori parodyti, kad tai nevertas laiko verslas. Dabar paklausiu taip, ar elektroninė parduotuvė parduodanti tarkim kompus rimtas biznis? Jei taip, tai kuo skiriasi tinklapis parduodantis mlm idėja? Manau rasim daugiau panašumų nei skirtumų, tik turinys kitas. Pažįstu 3 žmones turėjusius savo laiku verslus, gamybinė įmonė manau pakankamai rimtas verslas, bet visko atsisakė ir perėjo tik į tinklinį marketingą ir sėkmingai iš to gyvena jau ne vienus metus. Ar iškeistų verslininkas pelningą įmonę į tinklinį marketingą jei nelaikytų to rimtu verslu?
     
    Galim dar pasižiūrėti į skaičius. Tinklininkas su kuriuo bendrauju, atėjąs į naują kompaniją, per pirmus metus padarė savo tinkle milijoninę apyvartą, tarp kitko čia lietuvis. Primeskit milijoninę apyvartą prie bet kokios rimtesnės kompanijos kompensacinio plano ir matysit kokios pajamos. Tai rimta ar ne?
     
    Teigiama, kad reikia verbuoti ir vos ne išnaudoti kitus, kad uždirbti pačiam. Taip, tokių atvejų būna, bet... Tarkim mano tinklinio marketingo kompanijoje, sąlygos tokios, kad jei noriu nuo savo partnerio uždirbti 1000 Lt, jam turiu padėt užsidirbti 2000 Lt. Tai čia yra išnaudojimas, spaudimas kuo daugiau pirkti, apgaudinėjimas, smegenų plovimas? Ar nors vienas skųsis, kad jam padeda uždirbti?
     
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad mano kompanijoje pasiekę tam tikrą lygį, dalinasi tam tikra dalimi nuo bendro kompanijos pelno, taip lyg turėtų tos kompanijos akcijų. Gauti dalį pajamų nuo pardavimų visame pasaulyje rimta ar ne?
     
    Prieš kokius 3 metus būčiau sutikęs su tokiu straipsniu ir sakęs, kad mlm yra #####, bet kai praplėti akiratį supranti, kad verslas yra verslas. Jei gali uždirbti pinigus ir dar yra galimybė naudotis svertais, tai jau rimtas verslas, o ar tai gamybinė įmonė, kaimo parduotuvė, mlm ar dar kažkas kitas ne taip ir svarbu.
     
    Geras pastebėjimas. Vertinti visą žinant tik vieną kompaniją negalima. Jų labai ir visos skirtingos. Kitos tik vadina save mlm, bet tokios nėra.
  8. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į Brudas Kuo dirbote užsienyje?   
    1.JK, Londonas
    2.Pirma, nepastovu darba radau per 1-2 savaites, padavejas indu vestuvese, o antraji, pastovu, su geresniu atlyginimu ir visom garantijom susiradau budamas trecia savaite cia.
    2. Radau lengvai, realiai per pusdieni issiuntinejau CV, sekancia diena pasirasiau darbo sutarti, galejau rinktis is dvieju darbu. Nesinaudojau nei pazistamu pagalba, nei agenturom.
    3. Negrizau, studijuoju cia, tad taupyt nera didelio reikalo, bet netaupant vistiek pinigu lieka.
     
    Vienas geriausiu sprendimu gyvenime buvo atvaziuoti cia, per trumpa laika igauni super daug patirties. Jeigu tik darbo atzvilgiu, uzsidirbti galima, bet vien del darbo vaziaves cia nebuciau. Vasara planuoju isvaziuot i JAV, turiu 4-5 laisvus menesius, nesinori uzsisedet vienam darbe, plius esu jaunas, neturiu jokiu isipareigojimu ir pan., reikia isbandyt kiekviena galimybe. Del buvimo antrarusiu, tai kaip tu pats i save ziuresi, taip ir kiti i tave ziures. Dirbu gana dideliam kolektyve, kuriam dauguma darbuotoju-britai. Nesijauciu antrarusiu. Mano tikslas apskritai cia yra pabaigti mokslus, pakeliaut, kiek galima daugiau patirties igyti, uzmegzti naujus kontaktus, o poto, nepatikesit, bet grizti i Lietuva, nes perspektyvu ten matau daugiau;)
  9. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į Druski Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Automatiškai nenuskaitydavo, kai parduodavai atsirasdavo tam tikra suma apmokėjimui ir terminas per kurį reikia apmokėti.
     
    O kas dėl idėjos, tai idėja tikrai liuks ir manau ją realizavus daug kas pasinaudotų ja.
  10. Patinka
    kunkuliuke gavo reakciją nuo Qtas Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Sveiki,
     
    Planuojame kurti naują projektą- nemokamų elektroninių parduotuvių platformą.
     
    Pagrindinis klausimas būtų dėl apmokėjimų. Norime plengvinti tiek pirkėjui, tiek ir pardavėjui naštą ir kiekvienoje parduotuvėje patalpinti automatizuoą apmokėjimą. Geriausias mums žinomas variantas būtų mokejimai.lt sistema. Kaip manote ar toks variantas tinkamas?
     
     
    Dėkoju visiems už sugaištą laiką.
     
    Aurelija
  11. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į paspausk Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Del mokejimai.lt - nera problemu, jei tai imanoma suprogramuoti. Tuo paciu butu patvirtinta tapatybe ir nesiregistruotu visokie vaikigaliai.
    Del procentu... reiktu kazkokio lankstumo. Jei preke kainuoja 20 Lt ir pasiimate 2% , mokejimai.lt pasiima savo... ir preke 2000Lt palyginimui...
    As manyciau, kad % turi buti kintamas ir dar geriau - priklausytu nuo praejusio periodo (menesio) apyvartos (didesne apyvarta - mazesnis einamojo menesio %). Cia kazkas pns. kaip nuolaida didedavo Norfos pirkejams, jei jie budavao pries tai daug nusipirke.
    Jei buciau Jusu klientas - el. parduotuves administratorius, tai noreciau tureti galimybe taikyti ivairias nuolaidas pastoviems pirkejams. Ar kad kauptusi kazkokie taskai registruotiesiems/pirkusiems , ar kad jiems butu galima butu issiusti kazkoki vienkartines nuolaidos koda. Reikia el. parduotuves pirkeju valdymo. Aisku, galetu buti galimybe nusipirkti gretimos el. parduotuves (Jusu platformoje) pirkeju duomenu baze (naujienlaiskiu, sms siuntimui).
     
    As uz mokamus pinigus, kai gaunu pajamas, nei uz mokescius, net nevykdant veiklos (moki pastoviai, o apyvartos nera).
  12. Patinka
    kunkuliuke gavo reakciją nuo Qtas Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Sveiki,
     
    Planuojame kurti naują projektą- nemokamų elektroninių parduotuvių platformą.
     
    Pagrindinis klausimas būtų dėl apmokėjimų. Norime plengvinti tiek pirkėjui, tiek ir pardavėjui naštą ir kiekvienoje parduotuvėje patalpinti automatizuoą apmokėjimą. Geriausias mums žinomas variantas būtų mokejimai.lt sistema. Kaip manote ar toks variantas tinkamas?
     
     
    Dėkoju visiems už sugaištą laiką.
     
    Aurelija
  13. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į Eimantass Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Šis modelis skiriasi nuo auksciau mineto, nes cia visgi reikia moketi menesini mokesti uz svetaines talpinima kaip teigia tinklapis. O sis variantas juk neturetu jokio mokescio, tik gautu procenta nuo pardavimo.
     
    Mano nuomone gera ideja ir labai keista, kad dar neigyvendinta
  14. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į Gyzka Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Puiki įdėja imti mokėstį ne už mėnesį, o už parduotas prekes, darykite panašiai kaip tuktuke buvo, už parduotą prekę nuimami mokesčiai, ten lyg nuo 100 litų, 2 procentus atskaičiuodavo.
  15. Patinka
    kunkuliuke gavo reakciją nuo Qtas Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Sveiki,
     
    Planuojame kurti naują projektą- nemokamų elektroninių parduotuvių platformą.
     
    Pagrindinis klausimas būtų dėl apmokėjimų. Norime plengvinti tiek pirkėjui, tiek ir pardavėjui naštą ir kiekvienoje parduotuvėje patalpinti automatizuoą apmokėjimą. Geriausias mums žinomas variantas būtų mokejimai.lt sistema. Kaip manote ar toks variantas tinkamas?
     
     
    Dėkoju visiems už sugaištą laiką.
     
    Aurelija
  16. Patinka
    kunkuliuke gavo reakciją nuo Qtas Nemokama elektroninių parduotuvių platforma | Apmokėjimo būdas   
    Sveiki,
     
    Planuojame kurti naują projektą- nemokamų elektroninių parduotuvių platformą.
     
    Pagrindinis klausimas būtų dėl apmokėjimų. Norime plengvinti tiek pirkėjui, tiek ir pardavėjui naštą ir kiekvienoje parduotuvėje patalpinti automatizuoą apmokėjimą. Geriausias mums žinomas variantas būtų mokejimai.lt sistema. Kaip manote ar toks variantas tinkamas?
     
     
    Dėkoju visiems už sugaištą laiką.
     
    Aurelija
  17. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į Kernius Didžiausios verslininkų klaidos ir svarbiausios savybės   
    Trumpa Stanfordo paskaitos įžanga, kurioje paaiškinamos šių verslininkų klaidų priežastys ir pasekmės:
     

    Neturėjimas aiškiai nustatytų tikslų ir misijos Bandymas kitiems įrodyti, kad esi protingas Gobšumas - visko darymas tik dėl pinigų Samdymas žmonių todėl, jog jie tau patinka, o ne todėl, kad tau jų reikia Nesuvokimas, kada reikia pasitraukti
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=364
     
    Antroje dalyje aptariamos svarbiausios savybės, kurias turi turėti verslininkas:
     

    Tikėjimas, kad gali kažką pakeisti (padaryti kažką kitaip nei visi) Aistra įgyvendinti savo idėjas - ne tik apie jas kalbėti, bet tiesiog - paversti realybe Būvimas nepataisomu optimistu - tikėjimas, jog tau gali pavykti net tada, kai dauguma mano priešingai Gebėjimas toleruoti neužtikrintumą - tai nuolatos lydi verslininką Natūralus (ne dirbtinis) rūpestis kitais žmonėmis - savo darbuotojais, klientais
    http://ecorner.stanford.edu/authorMaterialInfo.html?mid=365
     
    Visą paskaitą, kurią verta išgirsti kiekvienam, suskirstytą į trumpas dalis pagal aptariamą temą, galite pamatyti čia.
  18. Patinka
    kunkuliuke sureagavo į bobo Už kiek pigiausiai esate nuskridę kurnors?   
    vilnius-miami 300$ ,skaitau pigiai atsipirkau
  19. Pagarba
    kunkuliuke sureagavo į codename47 Lietuvių VBE   
    Kalbejau su savo mokytoja(eksperte), tai sake gali abu leisti, bet dar neaisku.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...