Darai projekta, kazkam ar susigalvoji sau. ir googlini info ko nezinai. tokiu principu ismoksi greiciausiai. mokami kursai ir kitos nesamones laiko gaisimas.
Sveiki visi. Iskilo toks nedidelis keblumas. Pries mazdaug pora menesiu nunesiau savaji laptopa Asus eee pc 900 i BMS'a garantiniam aptarnavimui (sugedo). Praejus mazdaug 2 menesiam, bms'o darbuotoja paskambino ir pranese, kad butinai atvykciau atsiimti prekes. Nuvarau i bms'a, pasiimu savo kompa, gryztu namo, atsidarau deze, o ten ne mano kompas. Ka gi, pamaniau, kad to sutaisyti buvo neimanoma, todel jie man dave nauja. Vakar, praejus dar menesiui nuo atsiemimo, sulaukiau dar vieno skambucio is tos pacios bms'o darbuotojos. Si kart ji praso grazinti kompiuteri, nes jis yra kito zmogaus ir duotas man per ju klaida (sumaise serijinius numerius). Grazinti as jo nebegaliu, nes ta kompa jau kaip ir pardaviau, o dabar skambintis zmogui is kito miesto ir prasyti, kad grazintu kompiuteri ir panasiai... patys suprantat. Ko ir reikejo tiketis, siandien vel sulaukiau skambucio. Si kart ji kalbejo kiek grieztesniu tonu ir vel prase kuo skubiau pristatyti kompiuteri. Nei BK straipsnio uz jos prasymo nepaisyma, nei panasiu grasinimu is jos nesulaukiau, matomai pati kalta, todel bando suktis is padeties. Taigi noreciau pklausti protingu zmoniu, ar gali dabar BMS'as priversti mane atsakyti uz ju padaryta klaida, ir ka galeciau atsakyti vargsei BMS'o darbuotojai kita karta, kai ji vel paskambins. Is anksto aciu uz pagalba. :)