Pereiti prie turinio

Justinas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    709
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    23
  • Atsiliepimai

    100%

Justinas paskutinį kartą laimėjo Birželio 16 2020

Justinas patalpino geriausiai įvertintą turinį!

1 sekėjas

Apie Justinas

  • Rangas
    Dažnas dalyvis
  • Gimimo data 1992-03-26

Profilio informacija

  • Vardas
    Justinas
  • Lytis
    Vyras
  • Buvęs
    xanna

Paskutiniai lankytojai

2.274 profilio peržiūros
  1. Manau, kad galėčiau - esu dirbęs su panašiais biudžetais savo karjieros pradžioj ir būtent taip išmokau saugot kliento pinigus. Bet esu užsivertęs darbais, tai vakarai ir savaitgaliai yra labai brangus laikas man :) Taktika ir strategija mažam verslui dažnai bus visai kitokia nei ką naudotų Barclays ar kiti dideli verslai. Mažų verslų didžiausia problema yra cash flow, t.y reikia pardavimų šiandien ir todėl dažniausiai jie auga per pardavimų vadybininkus (arba dažnai savininkų asmeninius kontaktus), partnerystes ir/arba lokalią, nišinę reklamą - skrajutes, stendus, lokalią paid search. Daž
  2. Galima leisit reklamą su engagement objective pradžioj ir vėliau pakeist į conversion objective, kai turi pakankamai social proof. Siūlau daugiau laiko praleist prie savo produkto/paslaugos pasiūlymo - jei nesulaukia atsako iš tikslinės auditorijos, gal nėra pakankamai patraukli? Social proof neturėtų dingt dėl skirtingos auditorijos, nebent tarp skirtingų placements, bet FB rekomendacija yra nelimituot auditorijos ar placements savo kampanijose ir leist algoritmui rast kas geriausiai veikia - kol kas viena iš sėkmingesnių taktikų.
  3. Ne, neteko, visad dirbau tik su verslais. Pavyzdys įdomus, bet norėčiau daugiau pasidomėt apie "Tikslingesni ir didesniu pricentu konvertuojantys skambuciai yra po svetraines aplankymo nei be svetaines aplankymo" - iš kur šita info? Esu dirbęs su keletu verslų kuriem skambučiai svarbūs ir rezultatai labai mišrūs. Taksi įmonė ir valymo įmonės gavo kur kas daugiau skambučių naudodami call ads, nei vesdami į tinklapį ir tada duodami numerį skambint, o skambučių kokybė nesiskyrė. Tchibo kavos pardavėjai gavo kokybiškesnius skambučius po svetainės apsilankymo, bet visais atvejais skambučiai
  4. Call ads kaip ir text ads veikia aukciono principu, bet Google nustato aukštesnę kainą ir reklama neturi papildomų ad extensions kurie leidžia padidint quality score kuris leidžia tekstinėm reklamom būt pigesnėm. Anot Google, call ads visada bus brangesnės dėl to, kad moki už potencialiai daug vertingesnį veiksmą (skambutį vietoj svetainės vizito). Universalios taisyklės nėra ir jei siunčiant lankytojus į svetainę konversijų kainas yra mažesnė tada call ads neapsimoka. Bet jei siunčiant lankytojus į svetainę jie skambina tik 1 iš 40 lankytojų, tada kaina per skambutį iš svetainės būtų 4€ (0
  5. Sveiki, Su bet kokia mokama reklama pinigus vėjais paleist yra gan lengva, tad planavimui patarčiau nepagailėt laiko. Toliau, kalbant apie Google Ads pagrindiniai elementai yra: Pasirinkti raktažodžiai ir jų ketinimai (intent)- yra 3 pagrindinės kategorijos - informaciniai (pvz "paskolos"), komerciniai (pvz "€1000 greitasis kreditas) ir navigaciniai (pvz seb prisijungimas). Informaciniai turės daug paieškų ir srauto, bet dažniausiai mažai pirkimų nes tuos raktažodžius naudojantys vartotojai nėra apsisprendę ko jie ieško ir ką nori pirkt. Komerciniai turės didžiausią tikimybę konvertuotis
  6. Sveiki, Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai. Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter. Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pi
  7. Labas, Negaunu jokių žinučių dėl šios temos atnaujinimo, tai šiek tiek pasivėlinau. 1. Jo, čia sitelinks yra - juos reikia susikurt paskyroj ir nurodyt prie kurių campaigns nori prijungt 2. Gali būt keletas priežaščių: jei naudojamas automatizuotas mokesčių už paspaudimą metodas, tai gali būt kad algoritmas pradėjo jį kelt (arba jeigu naudoji eCPC kuris teoriskai rankiniu būdu valdomas, bet yra šiek tiek automatizacijos ir gali minimalų mokestį už paspaudimą kelt Google nusprendus) kritęs quality score dėl svetainės atnaujinimo/pakeitimo atsiradę nauji konkurentai arba konkurentai pradė
  8. Ne temos autorius, bet atsakyt galiu. 1. Deja, bet negalima. Bet gali per GA susikurt custom audience (svetaines lankytojai arba svetaine aplanke X kartu per paskutines 7 ar 30 dienu) ir isidet ja i Google Ads ir tada arba biddint maziau tai auditorijai arba jiem visai reklamu neberodyt. Labiau priklauso ka bandai optimizuot ir kokius raktazodzius naudoji. Siaip nebuna labai daznai kad tas pats vartotojas daug kartu ta pati raktazodi nuolat naudoja komerciniais tikslais. 2. Galima. Ta gali padaryt campaign arba ad group lygyje - nueik i settings, paspausk ant Devices ir ten gali reguluot
  9. Teisingai. Dar vienas dalykas, kurį turi įvertint - kliento LTV (lifetime value). T.y pirmą kartą klientą pritraukt kainuos 40 eurų, jei pirmą kartą klientas išleis 20 eurų, tai kampanija nelabai pelninga. Bet jei tas klientas sugrįš dar 5 kartus ir kaskart išleis po 20 eurų, tuomet jau geriau. Pakartotinų pirkimų skatinimui email ir remarketingo kampanijos dažnai neblogai veikia
  10. Labai priklauso nuo kursų turinio, formato, kainos ir tavo tikslų. Turinys: Pagrindus gali pats nesunkiai išmokt ir iš YouTube ir iš visokių PDF gidų. Kad ir šito pavyzdžiui: https://blog.hootsuite.com/wp-content/uploads/2018/05/Facebook-ads-strategy-guide.pdf Verta jei tuose kursuose dalinasi realia patirtim ir duoda konkrečius pavyzdžius, bet nepasitikėk tik jų pačių reklama - tokius dalykus gali sužinot tik per rekomendacijas. Formatas: Kuo labiau automatizuotas (video, email) procesas tuo mažiau tie kursai bus verti tau. Daugiausia naudos gausi, jei galėsi mokytojo klaust klausimų i
  11. Jo, jei marza 10-15%, tai aisku, kad neapsimoka. Cia toks kreivas pavyzdys mano biski, bet visada viskas atsiremia i skaicius. Kaina visada tik uz prieziura, kartais iskaiciuojam konfiguracija i kaina, kartais apmokestinam atskirai. Dazniausiai atskirai. Ne visiem musu paslaugos yra tinkamas variantas. Mes (as) aktyviai atsisakom klientu kuriem negalvojam, kad yra sansu, kad galeism generuot pelna. Pries pora dienu gavom emaila is vieno bico su £2,000 biudzetu i kuri turetu viskas but iskaiciuota. Tai paziurejom, kad su musu kainom jiem turet £1,500 isleist trafikui, mum liktu pinigu tik 5h
  12. Negaliu 100% kalbet uz visus departamentus, bet as i savo darba ziuriu pagal verte kuria sukuriu. Jei klientas man moka tarkim £3,000/men uz jo adwords/bing/facebook/linkedin prieziura, o as jam sukuriu £20,000 papildomos apyvartos per menesi, tai priklausomai nuo marzos, sakyciau, kad jie pakankamai pigiai sukasi. Jei imciau tarkim £500/men ir sukurciau £500 papildomos apyvartos, tai sakyciau, kad mano paslaugos labai brangios ir rekomenduociau imtis kazko kito. Labai daug faktoriu daro itaka paslaugu kainai, bet viskas galu gale susiveda i 2 variantus: arba uzdirbam verslui gerokai da
  13. UK Imone kurioj as dirbu imam £100/valanda uz bet kokia paslauga (paid media, ux, cro, seo, strategija), bet sakyciau esam tarp brangininku.
  14. Tikrai geras specialistas visu situ sriciu gerai nemokes. Siulau specialistus rinktis :)
×
×
  • Sukurti naują...