Pereiti prie turinio

Justinas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    709
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    23
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Ekspertas
    Justinas gavo reakciją nuo Anarchija Kodėl jūsų idėjos nieko vertos   
    Sveiki,
     
    Pakalbėkim apie idėjas, kurias lietuviai taip mėgsta ir vertina - tame tarpe ir aš pats. Nors apie save šia tema turėčiau kalbėti būtuoju laiku, kadangi kąsnelis patirties atvėrė akis.
     
    Kodėl idėjos nieko vertos?
     
    Ilgą laiką, kaip daugelis šiame forume, labai norėjau sukurti savo verslą, uždirbti daug pinigų, tad užsiregistravau čia ir pradėjau skaityti... ir perskaitęs begalybes įvairiausių žmonių pranešimų supratau, kad norint tai padaryti, svarbiausia yra "rasti gerą/orginalią/perspektyvią (įterpkit savo žodį) idėją!". Kadangi man su fantazija problemų nėra, tai aš ir pradėjau - įvairiausios idėjos pradėjo pas mane piltis. Tiesą sakant jų pradėjo atsirasti tiek daug, kad net atskirą sąsiuvinį užsivedžiau:
     
    http://img38.imageshack.us/img38/996/20120303072531.jpghttp://img849.imageshack.us/img849/5027/20120303072349.jpg
     
    Kiek tai tęsėsi? Bent porą metų. Kuo tai baigėsi? Dar didesniu kalnu idėjų, bet nei vienos neįgyvendinau. Bet palikim mane sekundei ir peržvelkim kitus forumo narius, čia "idėjų" irgi, atrodo, netrūksta:
     
    Galime pastebėti, kad visur tiesiog sprogsta šitas skambus žodis. Pagrindinės problemos čia atsiskleidžia:

    Žmonės apsėsti sugalvoti kokią nors idėją
    Mano, kad jų sugalvota idėja iškarto neš nerealius pinigus ir visi bandys ją pavogti
    Idėją aprašo vos pora sakinių per daug niekur nesigilindami, nes ji juk pati savaime nereali, visi tie skaičiavimai ir apmąstymai tėra smulkemos
    Dauguma galvoja, kad savo idėjai įgyvendint jiems būtinai reikės partnerio. Taip, mintis gera, tačiau ieškodami daro dar vieną klaidą - ieško žmonių "norinčių prisidėt", o taip atsitinka todėl, kad žmonių galinčių prisidėt jie tiesiog tingi ieškot, nes norisi savo idėją įgyvendint greičiau nei kiti, kol niekas bloga akim nenužiūrėjo ir nepavogė.

     
    Ką iš to gauname? Užburtą nuolatinį idėjų generavimą ir komentavimą, tačiau vos keli procentai piliečių pereina prie idėjos įgyvendinimo fazės. Taip gaunasi todėl, kad pats idėjų mąstymas ir lyg narkotikas - kai sugalvoji vieną, pabandai į ją pasigilinti, supranti, kad ji ##### ir galvoji antrą, tada pakapstai antrą idėją ir supranti, kad ši taip pat #####, todėl mąstai trečią, o, kad sutaupytum laiko sumąstai dar ir ketvirtą bei penktą, nes jei kuri nors idėja pasirodys vėl nieko verta, turėsi dar dvi likusias.
     
    Žodžiu taip ir žaidi mąstydamas vis daugiau ir daugiau idėjų, bet nustoji jas vertint ir bandyt/galvot kaip įgyvendint, todėl tiesiog lieki prie jų generavimo.
     
    Kas yra kažko verta?
     
    Kas tikrai yra kažko verta, tai darbas ir veiksmai. Jei turit idėjų susijusių su svetainių kūrimu, nustokit malt šūdą ir ieškot suknistų partnerių, sėskit mokytis programuot ir piešt. Gana verkt, kad matematikoj nesat gabūs ir gimėt su abiem kairėm rankom todėl piešt nemokat ar "neturit meninių gebėjimų", todėl jūsų dizainai atrodo lyg iš atsilikėlių mokyklos konkurso. Viskas įmanoma. Jei sugebat valdyt abi rankas ir turit pilnai funkcionuojančią galvą tai tik laiko klausimas, kada abiejų dalykų išmoksit. JEI BANDYSIT.
     
    Jei turi idėjų susijusių su pirkimais-pardavimais, tai nustok ieškot tų tobulų prekių (juokingiausia, kad tokios paieškos yra paklaust forume "a kas daba gerai aina?"), o pasitaupykit pinigų - t.y negerkit ir nerūkykit savaitgalį, arba tėvų duodamus "pietų" pinigus taupykit ir ieškokit ką dabar galit nusipirkt gana nebrangiai ir parduot su šiokiu tokiu antkainiu. Esmė nėra iš karto pasidaryt 10 000 per mėnesį, o suprast kaip pirkėjas mąsto, kaip galit gaut geresnes kainas, kaip tinkamai reklamuot savo prekes ir tūkstantį kitų esminių verslo elementų.
     
    Jei turit kitokių minčių, ne ieškokit tos savo "tobulosios nušvitimo akimirkos", kada verslo planas tiesiog pats pasirašys ir visi jums neš milijonus, bet imkitės daryti bet ką, kas nors truputėlį suvokimo visoj toj srity atneštų. Ką nors remontuot - išrinkit savo dviratį ir bandykit surinkt, kad neliktų laisvų dalių, vest renginius - suorganizuokit kam nors gimtadienį tokį, kad visas kaimas atsimintų, verst knygas - pasiimkit anglišką knygą patinkančia tema ir išverskit pirmą skyrių.
     
    Idėjos dažnai labai gražiai atsisijoja, kai savo fantaziją šiek tiek pagardini realybe. Atsiranda patirtis, naujos idėjos, pažintys, pinigai na ir tada normalus idėjų įgyvendinimas bei pinigai, apie kuriuos visi svajojam.
     
    O jei po viso šito jūs vistiek norėsit rasti tuos savo milijonais besišvaistančius investuotojus, juos vistiek turėsit įtikint ne tik idėja, bet ir kodėl būtent TU gali ją įgyvendint. O ją įgyvendinti galėsi tik tūkstantį kartų bandęs ir dar tiek pat suklydęs. Nes tai neišvengiama. Jei nori kažką mokėti, turi turėti daug patirties, o vienintelis kelias jos įgyti - daryti kažką ir mokytis iš savo padarytų klaidų.
     
    Galvokit apie mums jau gerai žinomus pavyzdžius, Gates'ą, Jobs'ą - juk tokias kompanijas sukūrė, bet pradžioj Bill'ui forumuose nereikėjo rašinėti, ką kiti mano ir ar įmanoma uždirbti, jei kompiuteris turėtų operacinę sistemą, nei Jobs'as klausė "kur būtų galima realizuot asmeninį kompiuterį"? Jie kūrė, mokėsi ir darė ir ne su "norinčiais prisidėti prie projekto", bet su tais, kurie galėjo ir mokėjo kažką daryti ir tikėjo ta pačia idėja.
     
    Ką daryti toliau?
     
    Paskaitykit:
    Kodėl neverta bijoti, kad kas nors pavogs jūsų idėją. Bei kaip visada šaunų Kerniaus komentarąta pačia tema.
     
    Pažiūrėkit:
     
    Kaip visad gera Ilja Laurs kalba. Rekomenduoju šitą, nes jis mėgsta save vis kartoti kiekvienam video, o čia dauguma jo idėjų sudėta į vieną. O jei esat tikrai alkani, tai pažiūrėkit dar ir šitą, kuris yra gana panašus į pirmąjį, bet su keletu naujų įžvalgų, bei šitą, mano mėgstamiausią, peržiūrėtą gal 3 kartus.
     
    Šitą būtinai - apie verslininkų didžiausias klaidas ir svarbiausias savybes.
     
    Mokymuisi:
    Programuoti galit pradėti mokytis:
    http://www.codecademy.com
    http://www.theninjaofweb.com/ - šiek tiek įvairių web develop'inimo pradmenų
    http://www.codeschool.com/courses - čia yra tiek mokamų, tiek nemokamų kursų. Jei tikrai norit išmokt programuot, tačiau vis negalit normaliai prisiverst, siūlau nepagailėt šiek tiek pinigėlių. Motyvacija visai kitokia bus, kai žinosit, kad jau susimokėjot.
    Įvairių mokamų/nemokamų kursų, kurie padės jums tobulėti galit rasti čia:
    http://www.khanacademy.org/
    http://www.udemy.com/ - čia vis akcijos programavimo kursam pasitaiko.
     
    Jei kas dar nesinaudojat:
    laisvą laiką labai verta leisti http://www.ted.com ir http://ecorner.stanford.edu/
     
    Jei vistiek nežinot nuo kurio galo pradėt:
    http://uzdarbis.lt/t157323/verslo-internete-ideju-schema/
    http://uzdarbis.lt/t43883/rimti-darbo-budai-internete/
    http://uzdarbis.lt/t149675/investicijos-i-ateiti-it-verslas/
     
    Ką turit pridėti?
     
    Pabaigai...
     
    Niekieno nenorėjau įžeisti šituo pavadinimu, nes forume yra tikrai labai stiprių asmenybių senokai sukūrusių savo verslus ir sėkmingai juos plėtojančių. Čia skirta visiems tiems "idėjų medžiotojams" laukiantiems išganingosios minties. Nes žinau, ką tai reiškia, kadangi pats ten buvau. Taip pat žinau, kad iš to pagyti beveik neįmanoma, tačiau įmanoma su tuo susigyventi ir šio bei to pasiekti. Įmanoma kurti naujas idėjas, tačiau išmokti kartų vieną po kitos jas įgyvendinti. Didžiausias vaistas nuo šitos bjaurasties yra savo idėjos užauginimas ir pavertimas jos sėkmingu verslu.
     
    Labai džiaugsiuos, jei bent vieną žmogų tai įkvėps imtis darbo pagaliau
     
    Justinas
  2. Ekspertas
    Justinas gavo reakciją nuo Anarchija Kodėl jūsų idėjos nieko vertos   
    Sveiki,
     
    Pakalbėkim apie idėjas, kurias lietuviai taip mėgsta ir vertina - tame tarpe ir aš pats. Nors apie save šia tema turėčiau kalbėti būtuoju laiku, kadangi kąsnelis patirties atvėrė akis.
     
    Kodėl idėjos nieko vertos?
     
    Ilgą laiką, kaip daugelis šiame forume, labai norėjau sukurti savo verslą, uždirbti daug pinigų, tad užsiregistravau čia ir pradėjau skaityti... ir perskaitęs begalybes įvairiausių žmonių pranešimų supratau, kad norint tai padaryti, svarbiausia yra "rasti gerą/orginalią/perspektyvią (įterpkit savo žodį) idėją!". Kadangi man su fantazija problemų nėra, tai aš ir pradėjau - įvairiausios idėjos pradėjo pas mane piltis. Tiesą sakant jų pradėjo atsirasti tiek daug, kad net atskirą sąsiuvinį užsivedžiau:
     
    http://img38.imageshack.us/img38/996/20120303072531.jpghttp://img849.imageshack.us/img849/5027/20120303072349.jpg
     
    Kiek tai tęsėsi? Bent porą metų. Kuo tai baigėsi? Dar didesniu kalnu idėjų, bet nei vienos neįgyvendinau. Bet palikim mane sekundei ir peržvelkim kitus forumo narius, čia "idėjų" irgi, atrodo, netrūksta:
     
    Galime pastebėti, kad visur tiesiog sprogsta šitas skambus žodis. Pagrindinės problemos čia atsiskleidžia:

    Žmonės apsėsti sugalvoti kokią nors idėją
    Mano, kad jų sugalvota idėja iškarto neš nerealius pinigus ir visi bandys ją pavogti
    Idėją aprašo vos pora sakinių per daug niekur nesigilindami, nes ji juk pati savaime nereali, visi tie skaičiavimai ir apmąstymai tėra smulkemos
    Dauguma galvoja, kad savo idėjai įgyvendint jiems būtinai reikės partnerio. Taip, mintis gera, tačiau ieškodami daro dar vieną klaidą - ieško žmonių "norinčių prisidėt", o taip atsitinka todėl, kad žmonių galinčių prisidėt jie tiesiog tingi ieškot, nes norisi savo idėją įgyvendint greičiau nei kiti, kol niekas bloga akim nenužiūrėjo ir nepavogė.

     
    Ką iš to gauname? Užburtą nuolatinį idėjų generavimą ir komentavimą, tačiau vos keli procentai piliečių pereina prie idėjos įgyvendinimo fazės. Taip gaunasi todėl, kad pats idėjų mąstymas ir lyg narkotikas - kai sugalvoji vieną, pabandai į ją pasigilinti, supranti, kad ji ##### ir galvoji antrą, tada pakapstai antrą idėją ir supranti, kad ši taip pat #####, todėl mąstai trečią, o, kad sutaupytum laiko sumąstai dar ir ketvirtą bei penktą, nes jei kuri nors idėja pasirodys vėl nieko verta, turėsi dar dvi likusias.
     
    Žodžiu taip ir žaidi mąstydamas vis daugiau ir daugiau idėjų, bet nustoji jas vertint ir bandyt/galvot kaip įgyvendint, todėl tiesiog lieki prie jų generavimo.
     
    Kas yra kažko verta?
     
    Kas tikrai yra kažko verta, tai darbas ir veiksmai. Jei turit idėjų susijusių su svetainių kūrimu, nustokit malt šūdą ir ieškot suknistų partnerių, sėskit mokytis programuot ir piešt. Gana verkt, kad matematikoj nesat gabūs ir gimėt su abiem kairėm rankom todėl piešt nemokat ar "neturit meninių gebėjimų", todėl jūsų dizainai atrodo lyg iš atsilikėlių mokyklos konkurso. Viskas įmanoma. Jei sugebat valdyt abi rankas ir turit pilnai funkcionuojančią galvą tai tik laiko klausimas, kada abiejų dalykų išmoksit. JEI BANDYSIT.
     
    Jei turi idėjų susijusių su pirkimais-pardavimais, tai nustok ieškot tų tobulų prekių (juokingiausia, kad tokios paieškos yra paklaust forume "a kas daba gerai aina?"), o pasitaupykit pinigų - t.y negerkit ir nerūkykit savaitgalį, arba tėvų duodamus "pietų" pinigus taupykit ir ieškokit ką dabar galit nusipirkt gana nebrangiai ir parduot su šiokiu tokiu antkainiu. Esmė nėra iš karto pasidaryt 10 000 per mėnesį, o suprast kaip pirkėjas mąsto, kaip galit gaut geresnes kainas, kaip tinkamai reklamuot savo prekes ir tūkstantį kitų esminių verslo elementų.
     
    Jei turit kitokių minčių, ne ieškokit tos savo "tobulosios nušvitimo akimirkos", kada verslo planas tiesiog pats pasirašys ir visi jums neš milijonus, bet imkitės daryti bet ką, kas nors truputėlį suvokimo visoj toj srity atneštų. Ką nors remontuot - išrinkit savo dviratį ir bandykit surinkt, kad neliktų laisvų dalių, vest renginius - suorganizuokit kam nors gimtadienį tokį, kad visas kaimas atsimintų, verst knygas - pasiimkit anglišką knygą patinkančia tema ir išverskit pirmą skyrių.
     
    Idėjos dažnai labai gražiai atsisijoja, kai savo fantaziją šiek tiek pagardini realybe. Atsiranda patirtis, naujos idėjos, pažintys, pinigai na ir tada normalus idėjų įgyvendinimas bei pinigai, apie kuriuos visi svajojam.
     
    O jei po viso šito jūs vistiek norėsit rasti tuos savo milijonais besišvaistančius investuotojus, juos vistiek turėsit įtikint ne tik idėja, bet ir kodėl būtent TU gali ją įgyvendint. O ją įgyvendinti galėsi tik tūkstantį kartų bandęs ir dar tiek pat suklydęs. Nes tai neišvengiama. Jei nori kažką mokėti, turi turėti daug patirties, o vienintelis kelias jos įgyti - daryti kažką ir mokytis iš savo padarytų klaidų.
     
    Galvokit apie mums jau gerai žinomus pavyzdžius, Gates'ą, Jobs'ą - juk tokias kompanijas sukūrė, bet pradžioj Bill'ui forumuose nereikėjo rašinėti, ką kiti mano ir ar įmanoma uždirbti, jei kompiuteris turėtų operacinę sistemą, nei Jobs'as klausė "kur būtų galima realizuot asmeninį kompiuterį"? Jie kūrė, mokėsi ir darė ir ne su "norinčiais prisidėti prie projekto", bet su tais, kurie galėjo ir mokėjo kažką daryti ir tikėjo ta pačia idėja.
     
    Ką daryti toliau?
     
    Paskaitykit:
    Kodėl neverta bijoti, kad kas nors pavogs jūsų idėją. Bei kaip visada šaunų Kerniaus komentarąta pačia tema.
     
    Pažiūrėkit:
     
    Kaip visad gera Ilja Laurs kalba. Rekomenduoju šitą, nes jis mėgsta save vis kartoti kiekvienam video, o čia dauguma jo idėjų sudėta į vieną. O jei esat tikrai alkani, tai pažiūrėkit dar ir šitą, kuris yra gana panašus į pirmąjį, bet su keletu naujų įžvalgų, bei šitą, mano mėgstamiausią, peržiūrėtą gal 3 kartus.
     
    Šitą būtinai - apie verslininkų didžiausias klaidas ir svarbiausias savybes.
     
    Mokymuisi:
    Programuoti galit pradėti mokytis:
    http://www.codecademy.com
    http://www.theninjaofweb.com/ - šiek tiek įvairių web develop'inimo pradmenų
    http://www.codeschool.com/courses - čia yra tiek mokamų, tiek nemokamų kursų. Jei tikrai norit išmokt programuot, tačiau vis negalit normaliai prisiverst, siūlau nepagailėt šiek tiek pinigėlių. Motyvacija visai kitokia bus, kai žinosit, kad jau susimokėjot.
    Įvairių mokamų/nemokamų kursų, kurie padės jums tobulėti galit rasti čia:
    http://www.khanacademy.org/
    http://www.udemy.com/ - čia vis akcijos programavimo kursam pasitaiko.
     
    Jei kas dar nesinaudojat:
    laisvą laiką labai verta leisti http://www.ted.com ir http://ecorner.stanford.edu/
     
    Jei vistiek nežinot nuo kurio galo pradėt:
    http://uzdarbis.lt/t157323/verslo-internete-ideju-schema/
    http://uzdarbis.lt/t43883/rimti-darbo-budai-internete/
    http://uzdarbis.lt/t149675/investicijos-i-ateiti-it-verslas/
     
    Ką turit pridėti?
     
    Pabaigai...
     
    Niekieno nenorėjau įžeisti šituo pavadinimu, nes forume yra tikrai labai stiprių asmenybių senokai sukūrusių savo verslus ir sėkmingai juos plėtojančių. Čia skirta visiems tiems "idėjų medžiotojams" laukiantiems išganingosios minties. Nes žinau, ką tai reiškia, kadangi pats ten buvau. Taip pat žinau, kad iš to pagyti beveik neįmanoma, tačiau įmanoma su tuo susigyventi ir šio bei to pasiekti. Įmanoma kurti naujas idėjas, tačiau išmokti kartų vieną po kitos jas įgyvendinti. Didžiausias vaistas nuo šitos bjaurasties yra savo idėjos užauginimas ir pavertimas jos sėkmingu verslu.
     
    Labai džiaugsiuos, jei bent vieną žmogų tai įkvėps imtis darbo pagaliau
     
    Justinas
  3. Ekspertas
    Justinas gavo reakciją nuo Anarchija Kodėl jūsų idėjos nieko vertos   
    Sveiki,
     
    Pakalbėkim apie idėjas, kurias lietuviai taip mėgsta ir vertina - tame tarpe ir aš pats. Nors apie save šia tema turėčiau kalbėti būtuoju laiku, kadangi kąsnelis patirties atvėrė akis.
     
    Kodėl idėjos nieko vertos?
     
    Ilgą laiką, kaip daugelis šiame forume, labai norėjau sukurti savo verslą, uždirbti daug pinigų, tad užsiregistravau čia ir pradėjau skaityti... ir perskaitęs begalybes įvairiausių žmonių pranešimų supratau, kad norint tai padaryti, svarbiausia yra "rasti gerą/orginalią/perspektyvią (įterpkit savo žodį) idėją!". Kadangi man su fantazija problemų nėra, tai aš ir pradėjau - įvairiausios idėjos pradėjo pas mane piltis. Tiesą sakant jų pradėjo atsirasti tiek daug, kad net atskirą sąsiuvinį užsivedžiau:
     
    http://img38.imageshack.us/img38/996/20120303072531.jpghttp://img849.imageshack.us/img849/5027/20120303072349.jpg
     
    Kiek tai tęsėsi? Bent porą metų. Kuo tai baigėsi? Dar didesniu kalnu idėjų, bet nei vienos neįgyvendinau. Bet palikim mane sekundei ir peržvelkim kitus forumo narius, čia "idėjų" irgi, atrodo, netrūksta:
     
    Galime pastebėti, kad visur tiesiog sprogsta šitas skambus žodis. Pagrindinės problemos čia atsiskleidžia:

    Žmonės apsėsti sugalvoti kokią nors idėją
    Mano, kad jų sugalvota idėja iškarto neš nerealius pinigus ir visi bandys ją pavogti
    Idėją aprašo vos pora sakinių per daug niekur nesigilindami, nes ji juk pati savaime nereali, visi tie skaičiavimai ir apmąstymai tėra smulkemos
    Dauguma galvoja, kad savo idėjai įgyvendint jiems būtinai reikės partnerio. Taip, mintis gera, tačiau ieškodami daro dar vieną klaidą - ieško žmonių "norinčių prisidėt", o taip atsitinka todėl, kad žmonių galinčių prisidėt jie tiesiog tingi ieškot, nes norisi savo idėją įgyvendint greičiau nei kiti, kol niekas bloga akim nenužiūrėjo ir nepavogė.

     
    Ką iš to gauname? Užburtą nuolatinį idėjų generavimą ir komentavimą, tačiau vos keli procentai piliečių pereina prie idėjos įgyvendinimo fazės. Taip gaunasi todėl, kad pats idėjų mąstymas ir lyg narkotikas - kai sugalvoji vieną, pabandai į ją pasigilinti, supranti, kad ji ##### ir galvoji antrą, tada pakapstai antrą idėją ir supranti, kad ši taip pat #####, todėl mąstai trečią, o, kad sutaupytum laiko sumąstai dar ir ketvirtą bei penktą, nes jei kuri nors idėja pasirodys vėl nieko verta, turėsi dar dvi likusias.
     
    Žodžiu taip ir žaidi mąstydamas vis daugiau ir daugiau idėjų, bet nustoji jas vertint ir bandyt/galvot kaip įgyvendint, todėl tiesiog lieki prie jų generavimo.
     
    Kas yra kažko verta?
     
    Kas tikrai yra kažko verta, tai darbas ir veiksmai. Jei turit idėjų susijusių su svetainių kūrimu, nustokit malt šūdą ir ieškot suknistų partnerių, sėskit mokytis programuot ir piešt. Gana verkt, kad matematikoj nesat gabūs ir gimėt su abiem kairėm rankom todėl piešt nemokat ar "neturit meninių gebėjimų", todėl jūsų dizainai atrodo lyg iš atsilikėlių mokyklos konkurso. Viskas įmanoma. Jei sugebat valdyt abi rankas ir turit pilnai funkcionuojančią galvą tai tik laiko klausimas, kada abiejų dalykų išmoksit. JEI BANDYSIT.
     
    Jei turi idėjų susijusių su pirkimais-pardavimais, tai nustok ieškot tų tobulų prekių (juokingiausia, kad tokios paieškos yra paklaust forume "a kas daba gerai aina?"), o pasitaupykit pinigų - t.y negerkit ir nerūkykit savaitgalį, arba tėvų duodamus "pietų" pinigus taupykit ir ieškokit ką dabar galit nusipirkt gana nebrangiai ir parduot su šiokiu tokiu antkainiu. Esmė nėra iš karto pasidaryt 10 000 per mėnesį, o suprast kaip pirkėjas mąsto, kaip galit gaut geresnes kainas, kaip tinkamai reklamuot savo prekes ir tūkstantį kitų esminių verslo elementų.
     
    Jei turit kitokių minčių, ne ieškokit tos savo "tobulosios nušvitimo akimirkos", kada verslo planas tiesiog pats pasirašys ir visi jums neš milijonus, bet imkitės daryti bet ką, kas nors truputėlį suvokimo visoj toj srity atneštų. Ką nors remontuot - išrinkit savo dviratį ir bandykit surinkt, kad neliktų laisvų dalių, vest renginius - suorganizuokit kam nors gimtadienį tokį, kad visas kaimas atsimintų, verst knygas - pasiimkit anglišką knygą patinkančia tema ir išverskit pirmą skyrių.
     
    Idėjos dažnai labai gražiai atsisijoja, kai savo fantaziją šiek tiek pagardini realybe. Atsiranda patirtis, naujos idėjos, pažintys, pinigai na ir tada normalus idėjų įgyvendinimas bei pinigai, apie kuriuos visi svajojam.
     
    O jei po viso šito jūs vistiek norėsit rasti tuos savo milijonais besišvaistančius investuotojus, juos vistiek turėsit įtikint ne tik idėja, bet ir kodėl būtent TU gali ją įgyvendint. O ją įgyvendinti galėsi tik tūkstantį kartų bandęs ir dar tiek pat suklydęs. Nes tai neišvengiama. Jei nori kažką mokėti, turi turėti daug patirties, o vienintelis kelias jos įgyti - daryti kažką ir mokytis iš savo padarytų klaidų.
     
    Galvokit apie mums jau gerai žinomus pavyzdžius, Gates'ą, Jobs'ą - juk tokias kompanijas sukūrė, bet pradžioj Bill'ui forumuose nereikėjo rašinėti, ką kiti mano ir ar įmanoma uždirbti, jei kompiuteris turėtų operacinę sistemą, nei Jobs'as klausė "kur būtų galima realizuot asmeninį kompiuterį"? Jie kūrė, mokėsi ir darė ir ne su "norinčiais prisidėti prie projekto", bet su tais, kurie galėjo ir mokėjo kažką daryti ir tikėjo ta pačia idėja.
     
    Ką daryti toliau?
     
    Paskaitykit:
    Kodėl neverta bijoti, kad kas nors pavogs jūsų idėją. Bei kaip visada šaunų Kerniaus komentarąta pačia tema.
     
    Pažiūrėkit:
     
    Kaip visad gera Ilja Laurs kalba. Rekomenduoju šitą, nes jis mėgsta save vis kartoti kiekvienam video, o čia dauguma jo idėjų sudėta į vieną. O jei esat tikrai alkani, tai pažiūrėkit dar ir šitą, kuris yra gana panašus į pirmąjį, bet su keletu naujų įžvalgų, bei šitą, mano mėgstamiausią, peržiūrėtą gal 3 kartus.
     
    Šitą būtinai - apie verslininkų didžiausias klaidas ir svarbiausias savybes.
     
    Mokymuisi:
    Programuoti galit pradėti mokytis:
    http://www.codecademy.com
    http://www.theninjaofweb.com/ - šiek tiek įvairių web develop'inimo pradmenų
    http://www.codeschool.com/courses - čia yra tiek mokamų, tiek nemokamų kursų. Jei tikrai norit išmokt programuot, tačiau vis negalit normaliai prisiverst, siūlau nepagailėt šiek tiek pinigėlių. Motyvacija visai kitokia bus, kai žinosit, kad jau susimokėjot.
    Įvairių mokamų/nemokamų kursų, kurie padės jums tobulėti galit rasti čia:
    http://www.khanacademy.org/
    http://www.udemy.com/ - čia vis akcijos programavimo kursam pasitaiko.
     
    Jei kas dar nesinaudojat:
    laisvą laiką labai verta leisti http://www.ted.com ir http://ecorner.stanford.edu/
     
    Jei vistiek nežinot nuo kurio galo pradėt:
    http://uzdarbis.lt/t157323/verslo-internete-ideju-schema/
    http://uzdarbis.lt/t43883/rimti-darbo-budai-internete/
    http://uzdarbis.lt/t149675/investicijos-i-ateiti-it-verslas/
     
    Ką turit pridėti?
     
    Pabaigai...
     
    Niekieno nenorėjau įžeisti šituo pavadinimu, nes forume yra tikrai labai stiprių asmenybių senokai sukūrusių savo verslus ir sėkmingai juos plėtojančių. Čia skirta visiems tiems "idėjų medžiotojams" laukiantiems išganingosios minties. Nes žinau, ką tai reiškia, kadangi pats ten buvau. Taip pat žinau, kad iš to pagyti beveik neįmanoma, tačiau įmanoma su tuo susigyventi ir šio bei to pasiekti. Įmanoma kurti naujas idėjas, tačiau išmokti kartų vieną po kitos jas įgyvendinti. Didžiausias vaistas nuo šitos bjaurasties yra savo idėjos užauginimas ir pavertimas jos sėkmingu verslu.
     
    Labai džiaugsiuos, jei bent vieną žmogų tai įkvėps imtis darbo pagaliau
     
    Justinas
  4. Ekspertas
    Justinas gavo reakciją nuo Anarchija Kodėl jūsų idėjos nieko vertos   
    Sveiki,
     
    Pakalbėkim apie idėjas, kurias lietuviai taip mėgsta ir vertina - tame tarpe ir aš pats. Nors apie save šia tema turėčiau kalbėti būtuoju laiku, kadangi kąsnelis patirties atvėrė akis.
     
    Kodėl idėjos nieko vertos?
     
    Ilgą laiką, kaip daugelis šiame forume, labai norėjau sukurti savo verslą, uždirbti daug pinigų, tad užsiregistravau čia ir pradėjau skaityti... ir perskaitęs begalybes įvairiausių žmonių pranešimų supratau, kad norint tai padaryti, svarbiausia yra "rasti gerą/orginalią/perspektyvią (įterpkit savo žodį) idėją!". Kadangi man su fantazija problemų nėra, tai aš ir pradėjau - įvairiausios idėjos pradėjo pas mane piltis. Tiesą sakant jų pradėjo atsirasti tiek daug, kad net atskirą sąsiuvinį užsivedžiau:
     
    http://img38.imageshack.us/img38/996/20120303072531.jpghttp://img849.imageshack.us/img849/5027/20120303072349.jpg
     
    Kiek tai tęsėsi? Bent porą metų. Kuo tai baigėsi? Dar didesniu kalnu idėjų, bet nei vienos neįgyvendinau. Bet palikim mane sekundei ir peržvelkim kitus forumo narius, čia "idėjų" irgi, atrodo, netrūksta:
     
    Galime pastebėti, kad visur tiesiog sprogsta šitas skambus žodis. Pagrindinės problemos čia atsiskleidžia:

    Žmonės apsėsti sugalvoti kokią nors idėją
    Mano, kad jų sugalvota idėja iškarto neš nerealius pinigus ir visi bandys ją pavogti
    Idėją aprašo vos pora sakinių per daug niekur nesigilindami, nes ji juk pati savaime nereali, visi tie skaičiavimai ir apmąstymai tėra smulkemos
    Dauguma galvoja, kad savo idėjai įgyvendint jiems būtinai reikės partnerio. Taip, mintis gera, tačiau ieškodami daro dar vieną klaidą - ieško žmonių "norinčių prisidėt", o taip atsitinka todėl, kad žmonių galinčių prisidėt jie tiesiog tingi ieškot, nes norisi savo idėją įgyvendint greičiau nei kiti, kol niekas bloga akim nenužiūrėjo ir nepavogė.

     
    Ką iš to gauname? Užburtą nuolatinį idėjų generavimą ir komentavimą, tačiau vos keli procentai piliečių pereina prie idėjos įgyvendinimo fazės. Taip gaunasi todėl, kad pats idėjų mąstymas ir lyg narkotikas - kai sugalvoji vieną, pabandai į ją pasigilinti, supranti, kad ji ##### ir galvoji antrą, tada pakapstai antrą idėją ir supranti, kad ši taip pat #####, todėl mąstai trečią, o, kad sutaupytum laiko sumąstai dar ir ketvirtą bei penktą, nes jei kuri nors idėja pasirodys vėl nieko verta, turėsi dar dvi likusias.
     
    Žodžiu taip ir žaidi mąstydamas vis daugiau ir daugiau idėjų, bet nustoji jas vertint ir bandyt/galvot kaip įgyvendint, todėl tiesiog lieki prie jų generavimo.
     
    Kas yra kažko verta?
     
    Kas tikrai yra kažko verta, tai darbas ir veiksmai. Jei turit idėjų susijusių su svetainių kūrimu, nustokit malt šūdą ir ieškot suknistų partnerių, sėskit mokytis programuot ir piešt. Gana verkt, kad matematikoj nesat gabūs ir gimėt su abiem kairėm rankom todėl piešt nemokat ar "neturit meninių gebėjimų", todėl jūsų dizainai atrodo lyg iš atsilikėlių mokyklos konkurso. Viskas įmanoma. Jei sugebat valdyt abi rankas ir turit pilnai funkcionuojančią galvą tai tik laiko klausimas, kada abiejų dalykų išmoksit. JEI BANDYSIT.
     
    Jei turi idėjų susijusių su pirkimais-pardavimais, tai nustok ieškot tų tobulų prekių (juokingiausia, kad tokios paieškos yra paklaust forume "a kas daba gerai aina?"), o pasitaupykit pinigų - t.y negerkit ir nerūkykit savaitgalį, arba tėvų duodamus "pietų" pinigus taupykit ir ieškokit ką dabar galit nusipirkt gana nebrangiai ir parduot su šiokiu tokiu antkainiu. Esmė nėra iš karto pasidaryt 10 000 per mėnesį, o suprast kaip pirkėjas mąsto, kaip galit gaut geresnes kainas, kaip tinkamai reklamuot savo prekes ir tūkstantį kitų esminių verslo elementų.
     
    Jei turit kitokių minčių, ne ieškokit tos savo "tobulosios nušvitimo akimirkos", kada verslo planas tiesiog pats pasirašys ir visi jums neš milijonus, bet imkitės daryti bet ką, kas nors truputėlį suvokimo visoj toj srity atneštų. Ką nors remontuot - išrinkit savo dviratį ir bandykit surinkt, kad neliktų laisvų dalių, vest renginius - suorganizuokit kam nors gimtadienį tokį, kad visas kaimas atsimintų, verst knygas - pasiimkit anglišką knygą patinkančia tema ir išverskit pirmą skyrių.
     
    Idėjos dažnai labai gražiai atsisijoja, kai savo fantaziją šiek tiek pagardini realybe. Atsiranda patirtis, naujos idėjos, pažintys, pinigai na ir tada normalus idėjų įgyvendinimas bei pinigai, apie kuriuos visi svajojam.
     
    O jei po viso šito jūs vistiek norėsit rasti tuos savo milijonais besišvaistančius investuotojus, juos vistiek turėsit įtikint ne tik idėja, bet ir kodėl būtent TU gali ją įgyvendint. O ją įgyvendinti galėsi tik tūkstantį kartų bandęs ir dar tiek pat suklydęs. Nes tai neišvengiama. Jei nori kažką mokėti, turi turėti daug patirties, o vienintelis kelias jos įgyti - daryti kažką ir mokytis iš savo padarytų klaidų.
     
    Galvokit apie mums jau gerai žinomus pavyzdžius, Gates'ą, Jobs'ą - juk tokias kompanijas sukūrė, bet pradžioj Bill'ui forumuose nereikėjo rašinėti, ką kiti mano ir ar įmanoma uždirbti, jei kompiuteris turėtų operacinę sistemą, nei Jobs'as klausė "kur būtų galima realizuot asmeninį kompiuterį"? Jie kūrė, mokėsi ir darė ir ne su "norinčiais prisidėti prie projekto", bet su tais, kurie galėjo ir mokėjo kažką daryti ir tikėjo ta pačia idėja.
     
    Ką daryti toliau?
     
    Paskaitykit:
    Kodėl neverta bijoti, kad kas nors pavogs jūsų idėją. Bei kaip visada šaunų Kerniaus komentarąta pačia tema.
     
    Pažiūrėkit:
     
    Kaip visad gera Ilja Laurs kalba. Rekomenduoju šitą, nes jis mėgsta save vis kartoti kiekvienam video, o čia dauguma jo idėjų sudėta į vieną. O jei esat tikrai alkani, tai pažiūrėkit dar ir šitą, kuris yra gana panašus į pirmąjį, bet su keletu naujų įžvalgų, bei šitą, mano mėgstamiausią, peržiūrėtą gal 3 kartus.
     
    Šitą būtinai - apie verslininkų didžiausias klaidas ir svarbiausias savybes.
     
    Mokymuisi:
    Programuoti galit pradėti mokytis:
    http://www.codecademy.com
    http://www.theninjaofweb.com/ - šiek tiek įvairių web develop'inimo pradmenų
    http://www.codeschool.com/courses - čia yra tiek mokamų, tiek nemokamų kursų. Jei tikrai norit išmokt programuot, tačiau vis negalit normaliai prisiverst, siūlau nepagailėt šiek tiek pinigėlių. Motyvacija visai kitokia bus, kai žinosit, kad jau susimokėjot.
    Įvairių mokamų/nemokamų kursų, kurie padės jums tobulėti galit rasti čia:
    http://www.khanacademy.org/
    http://www.udemy.com/ - čia vis akcijos programavimo kursam pasitaiko.
     
    Jei kas dar nesinaudojat:
    laisvą laiką labai verta leisti http://www.ted.com ir http://ecorner.stanford.edu/
     
    Jei vistiek nežinot nuo kurio galo pradėt:
    http://uzdarbis.lt/t157323/verslo-internete-ideju-schema/
    http://uzdarbis.lt/t43883/rimti-darbo-budai-internete/
    http://uzdarbis.lt/t149675/investicijos-i-ateiti-it-verslas/
     
    Ką turit pridėti?
     
    Pabaigai...
     
    Niekieno nenorėjau įžeisti šituo pavadinimu, nes forume yra tikrai labai stiprių asmenybių senokai sukūrusių savo verslus ir sėkmingai juos plėtojančių. Čia skirta visiems tiems "idėjų medžiotojams" laukiantiems išganingosios minties. Nes žinau, ką tai reiškia, kadangi pats ten buvau. Taip pat žinau, kad iš to pagyti beveik neįmanoma, tačiau įmanoma su tuo susigyventi ir šio bei to pasiekti. Įmanoma kurti naujas idėjas, tačiau išmokti kartų vieną po kitos jas įgyvendinti. Didžiausias vaistas nuo šitos bjaurasties yra savo idėjos užauginimas ir pavertimas jos sėkmingu verslu.
     
    Labai džiaugsiuos, jei bent vieną žmogų tai įkvėps imtis darbo pagaliau
     
    Justinas
  5. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo mambrazaite Mokymosi metodai   
    Problema ta, kad nors teoriškai čia viskas super gražu, bet praktiškai tai įgyvendint ir tokio plano laikytis visus mokslo metus..na, nesakau, kad visai neįmanoma, bet man kol kas nepavyko :D
  6. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo mambrazaite Mokymosi metodai   
    Kuo daugiau žinai, tuo labiau supranti, kaip mažai žinai. Tuo tarpu tavo pasakyme yra kelios stiprios logikos klaidos: "slidi nuokalnė" ir "argumentas iš pasekmių".
     
    Atsiprašau už įsikišimą, bet nereikėtų teršti geros diskusijos su kvailais pasisakymais, nežinau kokios autoriaus intencijos buvo. Maniškės tai sugėdint ir kitą kartą pagalvot prieš spaudžiant "atsakyti".
     
    Kalbant apie mokymosi metodus - viena vertingiausių praktikų yra labai atidžiai klausytis pamokos/paskaitos ir darytis tvarkingus gerus užrašus. Super naudinga kartojantis, tačiau prireikia nemažai laiko, kol išmoksti greit atskirti naudingą ir svarbią informaciją, nuo kalbančiojo blevyzgų.
     
    Kitas, labai svarbus aspektas - žinoti, kada tau geriausiai sekasi susikaupti ties mokymusi. Aš pavyzdžiui dieną niekaip susikoncentruot negaliu, o naktį arba anksti ryte - eina kaip iš pypkės.
     
    Taip pat, labai svarbu sugebėti išsiskaidyti didesnius projektus į mažesnes dalis ir atlikti po truputėlį kasdien ar bent jau reguliariais laiko tarpais, t.y 1h mokymosi per dieną visą savaitę, kasdien yra kur kas geriau, nei 7h per vieną dieną praleistos.
     
    Daug kas neįvertina ir gebėjimo akademiškai skaityti. Labai svarbu kelti klausimus beskaitant ir ieškoti atsakymų į juos, o tekstą perskaičius bandyti jį labai trumpai apibendrinti, t.y sau ateičiai ant lapelio priminti, ką autorius tuo tekstu norėjo pasakyti ir kokia visos rašliavos esmė.
     
    Paskutinis dalykas šiam kartui - gebėjimas rašyti rašinius, esė ir kitus tekstus (arba referatus ar tyrimus). Daugelis neįsivaizduoja nuo ko pradėti, o tai tikrai gali būti problematiška. Man visada labai padeda (kaip ir prieš skaitant) pabandyt išbrainstormint bet kokias pirmiausia kylančias mintis ir paversti jas klausimais, į kuriuos galėčiau pradėti ieškoti atsakymų.
     
    Paprastas pavyzdys: man reikia parašyti report'ą pavadinimu "Apibūdinkite ir įvardinkite marketingo priemones naudojamas Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo švietimo sistemoje". Na, tik, kad angliškai.
    Pradedu rašyt ant lapo bet ką, kas šauna į galvą:
    Kokios marketingo priemonės gali būti naudojamos? Kaip aš pasirinkau savo universitetą? Kaip mane patraukė? Kokios buvo panaudotos priemonės? Kaip mano bendrakursiai studijas pasirinko? Ką apie tai kalba laikraščiai? Gal yra kažkas apie tai bbc.co.uk?
     
    Taip ir įsivažiuojama. Įsivaizduokit kokį nors kriminalinį serialą, kai tyrėjai ieško nusikaltėlio - galvoja visus įmanomus variantus, kas su tuo galėtų būti susiję ir eina pas kiekvieną įmanoma žmogų bei jo klausinėja, kartais rodos visai nieko bendro neturintį.
     
    Man tai labai padeda, tikiuosi, padės ir jums :)
  7. Pagarba
    Justinas sureagavo į antler 2021 m migrantų krizė Lietuvoje   
    Gėda skaityti komentarus žmonių, kurie sako, jog nereikia palaikyti demokratijos. Baltarusijos žmonės nori nepriklausomybės, pokyčių ir išvaryti diktatorių. Kaimyninių šalių pareiga yra palaikyti tokius žmones ir juos drąsinti, taip, kaip tai darė kitos šalys pripažinusios Lietuvą kaip nepriklausomą šalį. Pasakymas, jog Lietuva negali ir neturėtų nei žodžio pasakyti prieš Baltarusijos rėžimą yra niekas kitas, kaip tik parodymas to, kuo pats laikai savo šalį, ir kiek svarbi tau pačiam yra tavo šalies nepriklausomybė. Jeigu Lietuvoje turėtume tokį diktatorių kaip Lukašenka, patys džiaugtumėtės turėdami palaikymą iš kitų šalių, dėl noro, jog jis būtų nuverstas.
    Dabar turime daug komunistinio palikimo. Žmonės patys net neslėpdami teigia, jog draugai tik tie, kas duoda kažkokią naudą ir apie juos negalima daugiau nieko pasakyti ir nesvarbu, ar toje šalyje, kuri duoda kažkokią naudą yra vykdomos represijos ar ne. 
    Ši imigrantų krizė parodys ir pačios Lietuvos tarpusavio santykius su kitomis šalimis. Yra šalių, kurios jau teiks humanitarinę pagalbą, yra berods kelios šalys, kurios atsiuntė ir savo pareigūnus. ES taip pat patvirtino, jog bus teikiama finansinė pagalba. Bet kol nėra įvesta nepaprastoji padėtis, imigrantai gali prašyti prieglobsčio. Tai yra geras ženklas ES, jog turi būti keičiama tarptautinė teisė, nes su tokiais nelegaliais imigrantais gali pasibaigti liūdnai, tuo labiau, kai yra dar grąsinama juos apginkluoti.
    Įvedus nepaprastąją padėti, Lietuva nebebūtų įpareigota įmigrantus įsileisti, sienos apsaugą perimtų kariuomenė. Manau, tai būtų geras išbandymas patikrinti Lietuvos gebėjimus apsiginti nuo įsibrovėlių ir būtų geras NATO šalių patikrinimas, ypač, jeigu savo grąsinimus įvykdytų Lukašenka apginkluodamas tuos įmigrantus.
    Kas dėl protestuojančių budulių, tai juos reikėtų deramai nuteisti. Kiek žmogui turi būti negerai galvoje, jog jis atrastų įžulumo nurodinėti pareigūnams kas gali patekti į poligoną ir kas ne? Ir įdomiausia, jog protestuojantys ( nubausti)  - net ne to kaimo gyventojai, o policijai jau žinomi asmenys. ?
    Lietuva nepatirs smūgio ekonominiu atžvilgiu. Prisiminkime kuo pasibaigė viskas Rusijos embargu, sužlugdė tai ekonomiką? Ne. Kad Karbauskis negalės importuoti baltarusiškų trąšų - mažas nuostolis.
     
  8. Ekspertas
    Justinas gavo reakciją nuo Anarchija Kodėl jūsų idėjos nieko vertos   
    Sveiki,
     
    Pakalbėkim apie idėjas, kurias lietuviai taip mėgsta ir vertina - tame tarpe ir aš pats. Nors apie save šia tema turėčiau kalbėti būtuoju laiku, kadangi kąsnelis patirties atvėrė akis.
     
    Kodėl idėjos nieko vertos?
     
    Ilgą laiką, kaip daugelis šiame forume, labai norėjau sukurti savo verslą, uždirbti daug pinigų, tad užsiregistravau čia ir pradėjau skaityti... ir perskaitęs begalybes įvairiausių žmonių pranešimų supratau, kad norint tai padaryti, svarbiausia yra "rasti gerą/orginalią/perspektyvią (įterpkit savo žodį) idėją!". Kadangi man su fantazija problemų nėra, tai aš ir pradėjau - įvairiausios idėjos pradėjo pas mane piltis. Tiesą sakant jų pradėjo atsirasti tiek daug, kad net atskirą sąsiuvinį užsivedžiau:
     
    http://img38.imageshack.us/img38/996/20120303072531.jpghttp://img849.imageshack.us/img849/5027/20120303072349.jpg
     
    Kiek tai tęsėsi? Bent porą metų. Kuo tai baigėsi? Dar didesniu kalnu idėjų, bet nei vienos neįgyvendinau. Bet palikim mane sekundei ir peržvelkim kitus forumo narius, čia "idėjų" irgi, atrodo, netrūksta:
     
    Galime pastebėti, kad visur tiesiog sprogsta šitas skambus žodis. Pagrindinės problemos čia atsiskleidžia:

    Žmonės apsėsti sugalvoti kokią nors idėją
    Mano, kad jų sugalvota idėja iškarto neš nerealius pinigus ir visi bandys ją pavogti
    Idėją aprašo vos pora sakinių per daug niekur nesigilindami, nes ji juk pati savaime nereali, visi tie skaičiavimai ir apmąstymai tėra smulkemos
    Dauguma galvoja, kad savo idėjai įgyvendint jiems būtinai reikės partnerio. Taip, mintis gera, tačiau ieškodami daro dar vieną klaidą - ieško žmonių "norinčių prisidėt", o taip atsitinka todėl, kad žmonių galinčių prisidėt jie tiesiog tingi ieškot, nes norisi savo idėją įgyvendint greičiau nei kiti, kol niekas bloga akim nenužiūrėjo ir nepavogė.

     
    Ką iš to gauname? Užburtą nuolatinį idėjų generavimą ir komentavimą, tačiau vos keli procentai piliečių pereina prie idėjos įgyvendinimo fazės. Taip gaunasi todėl, kad pats idėjų mąstymas ir lyg narkotikas - kai sugalvoji vieną, pabandai į ją pasigilinti, supranti, kad ji ##### ir galvoji antrą, tada pakapstai antrą idėją ir supranti, kad ši taip pat #####, todėl mąstai trečią, o, kad sutaupytum laiko sumąstai dar ir ketvirtą bei penktą, nes jei kuri nors idėja pasirodys vėl nieko verta, turėsi dar dvi likusias.
     
    Žodžiu taip ir žaidi mąstydamas vis daugiau ir daugiau idėjų, bet nustoji jas vertint ir bandyt/galvot kaip įgyvendint, todėl tiesiog lieki prie jų generavimo.
     
    Kas yra kažko verta?
     
    Kas tikrai yra kažko verta, tai darbas ir veiksmai. Jei turit idėjų susijusių su svetainių kūrimu, nustokit malt šūdą ir ieškot suknistų partnerių, sėskit mokytis programuot ir piešt. Gana verkt, kad matematikoj nesat gabūs ir gimėt su abiem kairėm rankom todėl piešt nemokat ar "neturit meninių gebėjimų", todėl jūsų dizainai atrodo lyg iš atsilikėlių mokyklos konkurso. Viskas įmanoma. Jei sugebat valdyt abi rankas ir turit pilnai funkcionuojančią galvą tai tik laiko klausimas, kada abiejų dalykų išmoksit. JEI BANDYSIT.
     
    Jei turi idėjų susijusių su pirkimais-pardavimais, tai nustok ieškot tų tobulų prekių (juokingiausia, kad tokios paieškos yra paklaust forume "a kas daba gerai aina?"), o pasitaupykit pinigų - t.y negerkit ir nerūkykit savaitgalį, arba tėvų duodamus "pietų" pinigus taupykit ir ieškokit ką dabar galit nusipirkt gana nebrangiai ir parduot su šiokiu tokiu antkainiu. Esmė nėra iš karto pasidaryt 10 000 per mėnesį, o suprast kaip pirkėjas mąsto, kaip galit gaut geresnes kainas, kaip tinkamai reklamuot savo prekes ir tūkstantį kitų esminių verslo elementų.
     
    Jei turit kitokių minčių, ne ieškokit tos savo "tobulosios nušvitimo akimirkos", kada verslo planas tiesiog pats pasirašys ir visi jums neš milijonus, bet imkitės daryti bet ką, kas nors truputėlį suvokimo visoj toj srity atneštų. Ką nors remontuot - išrinkit savo dviratį ir bandykit surinkt, kad neliktų laisvų dalių, vest renginius - suorganizuokit kam nors gimtadienį tokį, kad visas kaimas atsimintų, verst knygas - pasiimkit anglišką knygą patinkančia tema ir išverskit pirmą skyrių.
     
    Idėjos dažnai labai gražiai atsisijoja, kai savo fantaziją šiek tiek pagardini realybe. Atsiranda patirtis, naujos idėjos, pažintys, pinigai na ir tada normalus idėjų įgyvendinimas bei pinigai, apie kuriuos visi svajojam.
     
    O jei po viso šito jūs vistiek norėsit rasti tuos savo milijonais besišvaistančius investuotojus, juos vistiek turėsit įtikint ne tik idėja, bet ir kodėl būtent TU gali ją įgyvendint. O ją įgyvendinti galėsi tik tūkstantį kartų bandęs ir dar tiek pat suklydęs. Nes tai neišvengiama. Jei nori kažką mokėti, turi turėti daug patirties, o vienintelis kelias jos įgyti - daryti kažką ir mokytis iš savo padarytų klaidų.
     
    Galvokit apie mums jau gerai žinomus pavyzdžius, Gates'ą, Jobs'ą - juk tokias kompanijas sukūrė, bet pradžioj Bill'ui forumuose nereikėjo rašinėti, ką kiti mano ir ar įmanoma uždirbti, jei kompiuteris turėtų operacinę sistemą, nei Jobs'as klausė "kur būtų galima realizuot asmeninį kompiuterį"? Jie kūrė, mokėsi ir darė ir ne su "norinčiais prisidėti prie projekto", bet su tais, kurie galėjo ir mokėjo kažką daryti ir tikėjo ta pačia idėja.
     
    Ką daryti toliau?
     
    Paskaitykit:
    Kodėl neverta bijoti, kad kas nors pavogs jūsų idėją. Bei kaip visada šaunų Kerniaus komentarąta pačia tema.
     
    Pažiūrėkit:
     
    Kaip visad gera Ilja Laurs kalba. Rekomenduoju šitą, nes jis mėgsta save vis kartoti kiekvienam video, o čia dauguma jo idėjų sudėta į vieną. O jei esat tikrai alkani, tai pažiūrėkit dar ir šitą, kuris yra gana panašus į pirmąjį, bet su keletu naujų įžvalgų, bei šitą, mano mėgstamiausią, peržiūrėtą gal 3 kartus.
     
    Šitą būtinai - apie verslininkų didžiausias klaidas ir svarbiausias savybes.
     
    Mokymuisi:
    Programuoti galit pradėti mokytis:
    http://www.codecademy.com
    http://www.theninjaofweb.com/ - šiek tiek įvairių web develop'inimo pradmenų
    http://www.codeschool.com/courses - čia yra tiek mokamų, tiek nemokamų kursų. Jei tikrai norit išmokt programuot, tačiau vis negalit normaliai prisiverst, siūlau nepagailėt šiek tiek pinigėlių. Motyvacija visai kitokia bus, kai žinosit, kad jau susimokėjot.
    Įvairių mokamų/nemokamų kursų, kurie padės jums tobulėti galit rasti čia:
    http://www.khanacademy.org/
    http://www.udemy.com/ - čia vis akcijos programavimo kursam pasitaiko.
     
    Jei kas dar nesinaudojat:
    laisvą laiką labai verta leisti http://www.ted.com ir http://ecorner.stanford.edu/
     
    Jei vistiek nežinot nuo kurio galo pradėt:
    http://uzdarbis.lt/t157323/verslo-internete-ideju-schema/
    http://uzdarbis.lt/t43883/rimti-darbo-budai-internete/
    http://uzdarbis.lt/t149675/investicijos-i-ateiti-it-verslas/
     
    Ką turit pridėti?
     
    Pabaigai...
     
    Niekieno nenorėjau įžeisti šituo pavadinimu, nes forume yra tikrai labai stiprių asmenybių senokai sukūrusių savo verslus ir sėkmingai juos plėtojančių. Čia skirta visiems tiems "idėjų medžiotojams" laukiantiems išganingosios minties. Nes žinau, ką tai reiškia, kadangi pats ten buvau. Taip pat žinau, kad iš to pagyti beveik neįmanoma, tačiau įmanoma su tuo susigyventi ir šio bei to pasiekti. Įmanoma kurti naujas idėjas, tačiau išmokti kartų vieną po kitos jas įgyvendinti. Didžiausias vaistas nuo šitos bjaurasties yra savo idėjos užauginimas ir pavertimas jos sėkmingu verslu.
     
    Labai džiaugsiuos, jei bent vieną žmogų tai įkvėps imtis darbo pagaliau
     
    Justinas
  9. Pagarba
    Justinas gavo reakciją nuo digital [KLAUSIMAS] Facebook ar Google ads geriau?   
    Dažnai pasitaikantis klausimas, tad geriau būtų pradėt nuo panašaus klausimo iš kitos srities - kas geriau: traktorius ar automobilis? Priklauso ar lauką art nori ar sunkų krovinį tempt ar didelį atstumą nuvažiuot greit.
    Čia tas pats - viskas priklauso nuo to, ką nori pasiekt. Nei viena nei kita platforma pardavimų automatiškai neatneša, jos tik atveda trafiką ir skiriasi kaip tą daro - google ads naudotojai naudoja raktažodžius priklausomai nuo tikslo (kartais informacijos, kartais specifinių prekių, kartais palyginimų, kartais orų), o Facebook naudoja kai nuobodžiauja, bet turi apie save atskleidę daug informacijos platformoj (pomėgiai, lankomos grupės, lankomos svetainės, t.t)
    Panašu, kad ne trafiko, bet strategijos problemą turi. Parduotuvė su 20 tūkst moteriškų rūbų ir 800 "paprastų prekių" skamba kaip universalinė 1990-aisiais. Kokią vertę kuri vartotojui? Kokius vartotojus nori pritraukt? Kas tavo konkurentai?
    Jei neturi visiškai idėjų, siūlau geriau kopijuot parduotuvę, kuri jau daro gerą apyvartą ir bandyt ieškot kaip sukurt papildomą vertę tavo auditorijai. 
    Pvz. https://www.utenostrikotazas.lt/ - gal gali koncentruotis į apatinius/naktinius? Išanalizuok, ką parduoda, kaip pristato, kaip įpakuota, kaip reklamuojasi, kokios tendencijos auga (pvz vaikiski, jaunimo, luxury, suaugusiu, as cheap as it gets), gal gali pasiūlyt geriau - geresnį įpakavimą, greitesnį pristatymą, nemokamą grąžinimą...nebūtinai tik pigesnes kainas.
    Gal gali orientuotis į vakarines sukneles įvairiom progom? Gal apsimoka orientuotis į sportinius rūbus? Gal į rūbų derinius kasdienėm progom?
    Kai turėsi strategiją, bus labai aišku kas geriau - google ads ar facebook. Ar bent jau lengviau patart bus...
  10. Patinka
    Justinas sureagavo į kuji [KLAUSIMAS] Facebook ar Google ads geriau?   
    Sumažink prekių pasiūlą, išrink geriausiai perkamas prekes, tuomet naudok ir Ads, ir Fb. Apjunk šiuos du reklamos kanalus į visumą. 
    Pirkimas priklauso nuo: prekės, prekės kainos, prekės reklamos pateikimo. Tad ar per Ads, ar per Fb ateis žmogus, nėra svarbu. 
    O prie to, dar gal 100 niuansų, kurių niekas čia nepaaiškins taip paprastai. 
  11. Patinka
    Justinas sureagavo į Skraidytojas Ką prisižadėjote daryti po naujų? :D Kokių self improvement dalykų   
    Pradėk daryti tai ką temos autorius surašė savo sąraše (t.y., iš esmės, užsiimti reikalais, gerinančiais sveikatą) - pajausi tame malonumą, ir noras rūkyti sumažės. Po Wim Hof kvėpavimo gausi kaifą didesnį negu nuo rūkymo - ir tada pagalvosi "kam man tas anglies monoksidas jeigu grynas oras yra dar geriau?".
     
    Aš ant savęs gyvenime pastebėjau, kad galiu eiti tik arba sveikatingumo, arba savęs žalojimo kryptimi - trečio kelio (nedaryti nieko) nėra. T.y., kai sąmoningai užsiimu tuo kas sveika (pakankamas miegas, sporto klubas, baseinas, sveikas maistas, sąmoningumo praktikos, ir pan.) - noras save žaloti (alkoholis, rūkymas, junk food) tiesiog dingsta. Bet jeigu neužsiimu sveikatingumo veiklomis, automatiškai pradėdavau eiti antruoju keliu - t.y. visi blogi įpročiai paimdavo viršų.
     
    Ką tuo noriu pasakyti - kad kovoti su blogais įpročiais neužtenka, jeigu neturi kuo jų pakeisti. Bet jei sugalvoji gerų įpročių ir pradedi juos instaliuoti, tai blogi pradeda išeidinėti, nebūtinai iš karto, bet su laiku išeis. Iš pradžių gal atrodo normalu po sporto klubo parūkyti (ale kaip "apdovanojimas" sau), bet po to susivoki kad čia nesąmonė, nes kam daryti vieną žingsnį į priekį ir poto vieną atgal, jeigu turėjai progą eiti tik į priekį. O kuo ilgiau gyveni su gerais įpročiais, tuo labiau ir kitų gyvenimo sričių kokybė pradeda gerėti (intelektas, finansai, santykiai) - tada jau ir protas logiškai nusprendžia, kad nesąmonė grįžti į tą mėšliną, smirdantį blogų įpročių lovį. Sėkmės
  12. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  13. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  14. Patinka
    Justinas sureagavo į Darkera Marketingas ar reklama?   
    ir postinimas skirmanto malinausko video
  15. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  16. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  17. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  18. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  19. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo biz Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Su bet kokia mokama reklama pinigus vėjais paleist yra gan lengva, tad planavimui patarčiau nepagailėt laiko.
     
    Toliau, kalbant apie Google Ads pagrindiniai elementai yra:

    Pasirinkti raktažodžiai ir jų ketinimai (intent)- yra 3 pagrindinės kategorijos - informaciniai (pvz "paskolos"), komerciniai (pvz "€1000 greitasis kreditas) ir navigaciniai (pvz seb prisijungimas). Informaciniai turės daug paieškų ir srauto, bet dažniausiai mažai pirkimų nes tuos raktažodžius naudojantys vartotojai nėra apsisprendę ko jie ieško ir ką nori pirkt. Komerciniai turės didžiausią tikimybę konvertuotis, bet mažiausią paieškų kiekį. Geriausia yra susidaryt sąrašą komercinių raktažodžių ir juos testuot.
    Tada svarbu raktažodžų tipas - jie eina nuo exact match, phase match, broad match ir broad match modified. Siūlau pradžioj likt prie exact match, nes su broad match labai lengva pritraukt daug trafiko kuris verslui duos 0 naudos.
    Tada svarbu naudot tinkamą reklamos tipą - galima tekstinę reklamą naudot, bet Google turi ir skambučių reklamas (call ads) kurios priklausomai nuo verslo galbūt jums tiktų labiau (pvz taksi įmonės)
    Galiausiai svarbu naudot tinkamus landing page - dauguma verslų siunčia trafiką į pagrindinį puslapį ir stebisi kodėl jis nesikonvertuoja. Dauguma vartotojų neturi daug laiko ir energijos bandyt iššifruot kur jie atsirado ir ką jūsų verslas jiems gali duot ir ką jie dėl to turėtų daryt toliau.

     
    Dar labai svarbu turėt konversijų sekimą teisingai nustatytą, nes kitaip bus sunku suprast koks trafikas ateina, ką jis daro ir kaip tai optimizuot.
     
    Jei konkrečiau papasakosit apie verslą, produktą, raktažodius, puslapį, struktūrą, biudžetą ir tikslus, tada galėsiu tiksliau patarti.
  20. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  21. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  22. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  23. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  24. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
  25. Patinka
    Justinas gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamai konsultuoju Google Ads/Facebook Ads/Skaitmeninio marketingo klausimais   
    Sveiki,
     
    Įkvpėtas Gattor temos nusprendžiau pasidalint ir aš savo sukauptom žiniom - nemokamai.
     
    Turiu beveik 5 metų patirtį rinkodaros agentūrose UK, specializuojuosi į paid media. Daugiausia patirties turiu su Paid Search (Google/Bing), bet esu nemažus kiekius reklamos pirkęs ir su Facebook, programmatic display, YouTube, Twitter.
     
    Nesu visai tradicinis reklamos pirkėjas - orientuojuosi į galutinį kliento uždarbį, ne tik pigiausi CPC, geresni CTR. Jei kampanijos nieko neuždirba, tada turi kažkokią kitą funkciją atlikt ir ji turi būt labai aiški, bet jei to nėra - laikas nustot švaistyt pinigus.
     
    Patirties turiu labai įvairiose srityse. Dirbau su:

    Barclays mažmeniniu sektorium (loans, mortgages, current accounts, business loans, insurance) - padėjau perorganizuot, perrašiau reklamas jų namų paskolų paskyrą ir pakėliau average quality score, kas kirpo jų CPC maždaug 40%.
    Tchibo kava (lead generation ir ecommerce) - buvau atsakingas už jų pirmos online UK parduotuvę mokama reikalą nuo pat paleidimo ir padėjau pasiekt jų apyvartos tikslus.
    BOC Gas - online parduotuve. Per pirmus metus nukirpau jų reklamos išlaidas 47%, o apyvarta pakilo 61% - už tai laimėjau Drum Search Award "Best B2B Campaign".

     
    Sėkmingų istorijų yra daug daugiau, bet dažnai labai sunku prisiimt nuopelnus nes bet kokiam versle yra daugiau sudedamųjų dalių nei paid media.
     
    Esu ir nemažai nesėkmių turėjęs - pradedant netyčia importuotais Google Analytics goal'ais į Google Ads accountą, baigiant paliktais paauglių targetinimais Twittery. Teko dirbt ir su ypač sunkiais accountais kurie nejudėjo iš vietos kad ir ką bedarytum; klientais kurie turėjo labai trumparegiškus tiklsus ir nerealius lūkesčius.
     
    Taigi, klauskit - mielai padėsiu.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...