Pereiti prie turinio

Dhoviuz

Nariai
  • Pranešimai

    1.353
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    99%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Auksinis Dreams vs Reality arba Idėja vs Veikla   
    Kalbant apie idėjas, tai labai daug uždarbiečių bijo pasidalinti savo idėjomis su kitais, na taip, sutinku, baisoka, jog tavo "superinę" idėją nuvogs, tačiau pasidalinęs idėja su kitais tu gausi vertingų patarimų, ateities įžvalgų ir suprasi, jog per "rožinius akinius" matyta tavoji idėja, galbūt yra šū*ina.
     
    Manau pasidalinti savo idėja su kitais šiame forume neturėtų būti baisu, kadangi tai tavo idėja, tu tiki ja, ji "įsisiurbė" į tavo kraują. Jeigu tavo idėją ir pasiskolins, tai tas žmogus susiduręs su pirma kliūtimi pasiduos, o tu - tikėdamas sava idėja - aukosi miegą, vakarėlius, bet savo idėją įgyvendinsi.
     
    Įkvepianti citata pabaigai:
    „When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful" - Eric Thomas
    Žmogau, eik, daryk, dabar.

  2. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo iDziugas Verslo internete idėjų schema   
    Lengviausia sritis nevisuomet būna geriausia sritis. :)
  3. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo sconer Geriausia knyga, kurią esu skaitęs   
    "Ka zmones dirba visa diena" - sitos niekad nepamirsiu, skaityta simtus kartu. :)
  4. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo BOSCA1 kaip uždirba APPSAS?   
    Neapsimoka daryti mokamo appso, jeigu tai žaidimas ar kažkokia fun - aplikacija.
    Monetizuojama aplikacija iš vidinių paslaugų pirkimo (papildomos gyvybės, pinigai, level unlock'ai, dar ten koki super patobulinimai) ir kažkokia dalis iš reklamos.
     
    Taip pat programelę dėl viral siekimo būtų paranku surišti su socialiniais tinklais, pvz. jeigu vartotojas neturi pinigų, tai jis vidinių paslaugų niekada ir nepirks, tačiau, jeigu pasiūlysite žmogui už pasidalinimą-rekomendaciją Facebook'e Jūsų aplikacija gauti X kiekį žaidimo pinigų, jis tą su malonumu padarys, o galbūt tie draugai, kurie pamatę rekomendaciją pradės žaisti, būtent ir nusipirks vidinę paslaugą, kas galutiniam variante lyginant su mokamu appsu ir neš didesnę naudą.
  5. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo BOSCA1 kaip uždirba APPSAS?   
    Neapsimoka daryti mokamo appso, jeigu tai žaidimas ar kažkokia fun - aplikacija.
    Monetizuojama aplikacija iš vidinių paslaugų pirkimo (papildomos gyvybės, pinigai, level unlock'ai, dar ten koki super patobulinimai) ir kažkokia dalis iš reklamos.
     
    Taip pat programelę dėl viral siekimo būtų paranku surišti su socialiniais tinklais, pvz. jeigu vartotojas neturi pinigų, tai jis vidinių paslaugų niekada ir nepirks, tačiau, jeigu pasiūlysite žmogui už pasidalinimą-rekomendaciją Facebook'e Jūsų aplikacija gauti X kiekį žaidimo pinigų, jis tą su malonumu padarys, o galbūt tie draugai, kurie pamatę rekomendaciją pradės žaisti, būtent ir nusipirks vidinę paslaugą, kas galutiniam variante lyginant su mokamu appsu ir neš didesnę naudą.
  6. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Zanas Kaip jum su FB srautu?   
    Faktas, kad egderank algoritmas daro vis didesnę įtaką organic reach'ui. Ir tai natūralu, nes socialiniame tinkle didėja fanų puslapių, daugėja įrašų, vartotojai daugiau fanų puslapių yra palaikinę ir todėl reikia jų feed'ą filtruoti tik su potencialiai dominančiais įrašais.
     
    Susitaikykit su tuo, ateity dar mažiau organiško reach'o generuosit, todėl ypatingą dėmesį skirkit kokybiškam ir naudingam turiniui.
  7. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo sconer Geriausia knyga, kurią esu skaitęs   
    "Ka zmones dirba visa diena" - sitos niekad nepamirsiu, skaityta simtus kartu. :)
  8. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo sconer Geriausia knyga, kurią esu skaitęs   
    "Ka zmones dirba visa diena" - sitos niekad nepamirsiu, skaityta simtus kartu. :)
  9. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo BOSCA1 kaip uždirba APPSAS?   
    Neapsimoka daryti mokamo appso, jeigu tai žaidimas ar kažkokia fun - aplikacija.
    Monetizuojama aplikacija iš vidinių paslaugų pirkimo (papildomos gyvybės, pinigai, level unlock'ai, dar ten koki super patobulinimai) ir kažkokia dalis iš reklamos.
     
    Taip pat programelę dėl viral siekimo būtų paranku surišti su socialiniais tinklais, pvz. jeigu vartotojas neturi pinigų, tai jis vidinių paslaugų niekada ir nepirks, tačiau, jeigu pasiūlysite žmogui už pasidalinimą-rekomendaciją Facebook'e Jūsų aplikacija gauti X kiekį žaidimo pinigų, jis tą su malonumu padarys, o galbūt tie draugai, kurie pamatę rekomendaciją pradės žaisti, būtent ir nusipirks vidinę paslaugą, kas galutiniam variante lyginant su mokamu appsu ir neš didesnę naudą.
  10. Patinka
    Dhoviuz sureagavo į viliusirpinigai Verslas su Indija. Idėjos ir variantai.   
    svajokliai svaigalai :) keletas punktu isivaizduojat kad kalbat apie normalu versla.
    1. Neuzteks jusu visu gyvenimu kartu sudejus kad paimt tokia valstybe zvelgiant is distribucijos puses.(nebent norit daryt dar viena is 15181651871651561 website kad pasidaryt 4-5tukst doleriu . )
    2. net jei parduotumet visus savo ir savo giminaiciu organus neuztektu pinigu net pradziai tokioje rinkoje.
    3. Jeigu svajojate apie "organic" augima - siulau paskaityt donaldas ir kiti - toks zurnaliukas vaikams.
    Na ir pabaigai - Lietuvoje labai viskas blogai verslo pasaulyje -
    Mokesciai mazi, keliai tobuli, infrastuktura tobula, distribucijos problemu nera.
    Zinot kur problemos ? Jusyse, tarakonai :)
    Jeigu as klystu, tai kodel pilna sekmingu zmoniu... Ogi todel, kad verslas nera pastovi busena, kaip jus isivaizduojat - "Lietuvoje visos rinkos ir geros vietos uzimtos" . Verslas nuolatos keiciasi, jeigu jus nesugebat pamatyt ir isnaudot galimybiu kaip ir sakiau - problemos jusyse ir nesvaikit apie Indija su veiklos pavadinimais :D
    Dienos anekdotas - nuo ko pradeti versla ? SUGALVOK PAVADINIMA!!!
     
    Peace.
    Manau kur nors skelbiu.lt tikrai rastumet tu donaldas ir kiti zurnaliuku. Jums kaip tik.
  11. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Dywaz Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Pašalink Desktop News Feed ir Mobile News Feed, tuomet reklama bus rodoma tik dešiniame šone.
    Sąskaitą-faktūrą gausi, tik nusistatyk per 'Settings' įmonės rekvizitus :)
    http://i.imgur.com/Ej2RTwJ.png
     
  12. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Dywaz Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Pašalink Desktop News Feed ir Mobile News Feed, tuomet reklama bus rodoma tik dešiniame šone.
    Sąskaitą-faktūrą gausi, tik nusistatyk per 'Settings' įmonės rekvizitus :)
    http://i.imgur.com/Ej2RTwJ.png
     
  13. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo iDziugas Verslo internete idėjų schema   
    Lengviausia sritis nevisuomet būna geriausia sritis. :)
  14. Patinka
    Dhoviuz sureagavo į IdejosVerslui Marketingas – tai ne reklama   
    Kiekvienam verslui reikalingas marketingas. Ir dauguma verslo savininkų supranta auksinę taisyklę: „jeigu nėra marketingo – nėra ir verslo“. Tačiau ne kiekvienas vadovas supranta, ką iš tikrųjų reiškia žodis „marketingas„, kaip formuojama marketingo strategija, kuri vėliau padeda verslui įsibėgėti ir augti.
     
    Pradėkime nuo to, kad marketingas – tai nėra reklama. Taip, gerai paruošta reklaminė strategija dažnai yra sėkmingos marketingo kampanijos dalis, tačiau reklama ir marketingas nėra vienas ir tas pats. Marketingas – tai procesas, kurio metu sukuriamas susidomėjimas produktu (preke, paslauga, įvykiu, tikslu ar žmogumi). Pagrindinė marketingo užduotis yra supažindinti potencialių klientų grupę (kalbu apie tikslinę grupę) su produktu ir paskatinti (o kartais – netgi įtikinti) juos įsigyti tai, ką Jūsų marketingo kampanija bando jiems parduoti.
    Kalbant plačiąja prasme – marketingas yra pasakojimas. Įtikinamai pasakodami savo (ar savo kliento, jeigu esate marketingo strategijos kompanija) ar produkto istoriją, Jūs turite įtraukti tos istorijos klausytojus į patį pasakojimą ir paskatinti juos norėti tapti pasakojimo dalimi. Tinkamai parinkdami ir pateikdami pasakojimo dalis, Jūs galite „suartėti“ su vis daugiau žmonių, kurie ras tame pasakojime kažką artimo sau, savo gyvenimui ir savo problemoms.
     
    Nors reklama gali būti svarbia pasakojimo dalimi – dažniausiai, verslininkai pasitiki reklama per daug ir tai, deja, veda jų verslą į pragaištį. Norint, kad marketingas būtų sėkmingas – Jums reikia sukurti savo produktui tokį „pozityvą“, su kuriuo nori asocijuotis tikslinės grupės ir tapti potencialiais pirkėjais. Tam, kad pasiekti tokį rezultatą, yra tikrai nemažai būdų, tačiau tikrai neegzistuoja vieno recepto visiems, tad juo, deja, negaliu pasidalinti. Galiu, žinoma, išvardinti kelis marketingo metodus, kuriuos galima (ir reikia) naudoti, jeigu tik Jūsų verslo tipui tai yra tinkama:
     


     
    veikianti ir funkcionali svetainė, kurioje esanti informacija parodys Jūsų lankytojams, jog esate savo srities specialistai;
    sėkmingas ir aktyvus dalyvavimas socialiniuose tinkluose, kurių pagalba galite pasiekti ne tik esamus, tačiau ir būsimus klientus;
    dalyvavimas Jūsų verslo srities parodose ne tik svečio, tačiau ir dalyvio teisėmis, kad pateikti lankytojams (ir, žinoma, kitiems verslams) Jūsų produktą;
    tinkami pranešimai spaudai ir kitos viešųjų ryšių kampanijos.

    Marketingo būdų yra tikrai daug. Ir nors visi iš aukščiau išvardintų būdų yra efektyvūs (ir, kaip jau minėjau, rekomenduojami įgyvendinimui) – tai tikrai nereiškia, kad pateikti „visi“ marketingo būdai, tinkami Jūsų verslui. Visai gali būti, kad nepaminėjau, galbūt, vienintelio marketingo būdo, kuris tinka būtent Jūsų verslo specifikai ir yra efektyvesnis už viską, kas yra išvardinta aukščiau. Tačiau net tokiu atveju – aš galiu tik pasveikinti Jus, nes tai reiškia, jog Jūs jau žinote, kas yra efektyvu Jūsų verslui ir šis straipsnis Jums nėra naudingas. O gal…?
     
    Čia reikėtų nepamiršti, kad versle nėra B2B (business to business – verslas verslui). Yra tik H2H (human to human – žmogus žmogui), nes bet kokį verslą (bent jau kol kas) vis tiek valdo žmonės. Ir žmonės yra linkę pasitikėti tik kitais žmonėmis. Jeigu Jūs esate matomas, žinomas savo asmenybės, charizmos, gerų darbų (ir taip toliau) dėka – žmonės bus labiau linkę turėti su Jumis reikalų. Ypatingai tie, kurie save asocijuos su Jumis – „mes labai panašūs, nes mums patinka ta pati krepšinio komanda“, „man jis/ji patinka, nes aukoja vaikams“ ir panašiai. Žmonės yra linkę dirbti ir pasitikėti žmonėmis, kuriuos jie gerbia ir laiko autoritetais.
     
    Dar vienas efektyvus marketingo būdas – pažinčių tinklo plėtra. Lietuvoje, kažkaip, pastebiu, jog tai nėra labai populiarus būdas plėsti savo įtaką, tapti žinomesniu ir turėti kuo platesnį pažinčių ratą. Asmeniškai aš – LinkedIn tinkle turiu daugiau kaip 600 kontaktų (ir bet kuris iš jų savo intelektu lenkia 1,000 Šalčiūtės fanų Facebook’e), į kuriuos galiu kreiptis pagalbos ar patarimo toje srityje. O kodėl negaliu? Kas mane stabdo? Kas nutiks, jeigu man atsisakys padėti? Asmeniškai man – visiškai nieko blogo. Apie tai, manau, kaip tik labiau turėtų susimąstyti tas, kas atsisako padėti.
     
    Nereikia eiti į „verslo pusryčius“ tam, kad ten padalinti ir pasirankioti vizitinių kortelių. Reikia kaip tik megzti kontaktus, aiškintis žmonių problemas ir ieškoti tų problemų sprendimų. Dažniausiai – žmonės pavargsta ieškoti problemų sprendimų kitiems, o patys nesupranta, kad tai ir yra varomasis verslo variklis – kai Jūsų verslas sprendžia kažkieno problemas. Labai efektyvus marketingo įrankis. Kuo daugiau užmegzite kontaktų ir padėsite žmonėms – tuo labiau būsite žinomas, kaip savo srities ekspertas ir „tas, kuris veikia, o ne kalba“. Automatiškai – žinomu tapsite ne tik Jūs, tačiau ir Jūsų verslas, prekės, paslaugos ir taip toliau. Pakils paklausa, o Jūs galėsite padidinti pasiūlą. Juk tai ir yra efektyvus marketingas!
     
    Joks (ir jokios) reklamos kiekis negali nugalėti, atstoti ar pasiekti tai, ką gali tvirtas ir tinkamas marketingas. Todėl, kai atsisėsite (patys, su savo marketingo komanda ar samdytais specialistais) marketingo strategijos sudarymui – nepamirškite, jog labai svarbus ne tik pats planas ir pasakojimas, tačiau ir tai, kas tą pasakojimą pasakoja.
     
    Gero Jums verslo!
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
  15. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Tmm SEO vs. Adwords vs. Facebook. Ką naudoji tu ?   
    Ką rinktis, ar SEO ar AdWords ar Facebook marketingą priklauso nuo verslo. Tai labai individualu ir vienam verslui pvz. Facebook marketingas gali atnešti labai puikius rezultatus, tačiau kitam gali būti visiškai neatsiperkanti investicija. Restoranas/kavinė gali puikiai išnaudoti Facebook komunikaciją, susidraugauti su savo klientais socialinėje erdvėje, formuoti įvaizdį, tuo pačiu įtraukti klientų draugus, bei kombinuojant Facebook komunikaciją su Facebook reklama sudominti naujus klientus. Tačiau lentpjūvei Facebook'as bus klaidinga investicija, neatnešanti atsiperkamumo. Tuo tarpu AdWords ar SEO atneš realių rezultatų.
     
    Dėl Facebook fanų puslapio organinio pasiekiamumo, aukščiau rašęs narys teisingai pakomentavo, jog natūraliai pamatys tik apie 15% puslapio fanų dėl Edge Rank algoritmo. Kelis metus atgal organic reach buvo žymiai didesnis, tačiau socialinis tinklas tobulėja ir tokiais būdais kovoja su spam'eriais ir tiesiog nori daugiau monetizuotis. Facebook komunikaciją verslui būtina kombinuoti su Facebook reklama. O Facebook reklama nėra brangi, tačiau tinkamai panaudojus, gali atnešti puikių rezultatų :)
  16. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Tmm SEO vs. Adwords vs. Facebook. Ką naudoji tu ?   
    Ką rinktis, ar SEO ar AdWords ar Facebook marketingą priklauso nuo verslo. Tai labai individualu ir vienam verslui pvz. Facebook marketingas gali atnešti labai puikius rezultatus, tačiau kitam gali būti visiškai neatsiperkanti investicija. Restoranas/kavinė gali puikiai išnaudoti Facebook komunikaciją, susidraugauti su savo klientais socialinėje erdvėje, formuoti įvaizdį, tuo pačiu įtraukti klientų draugus, bei kombinuojant Facebook komunikaciją su Facebook reklama sudominti naujus klientus. Tačiau lentpjūvei Facebook'as bus klaidinga investicija, neatnešanti atsiperkamumo. Tuo tarpu AdWords ar SEO atneš realių rezultatų.
     
    Dėl Facebook fanų puslapio organinio pasiekiamumo, aukščiau rašęs narys teisingai pakomentavo, jog natūraliai pamatys tik apie 15% puslapio fanų dėl Edge Rank algoritmo. Kelis metus atgal organic reach buvo žymiai didesnis, tačiau socialinis tinklas tobulėja ir tokiais būdais kovoja su spam'eriais ir tiesiog nori daugiau monetizuotis. Facebook komunikaciją verslui būtina kombinuoti su Facebook reklama. O Facebook reklama nėra brangi, tačiau tinkamai panaudojus, gali atnešti puikių rezultatų :)
  17. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo GoodOne Vaikščiojantys numir… Oi, verslininkai!   
    Puikus straipsnis :)
  18. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Andrejus reklama facebook'e. geriausieji   
    Sveiki,
     
    Rekomenduoju mus - internetinio marketingo agentūrą BeeMarketing.
     
    Padėsime Jums padidinti pardavimus iš socialinių tinklų.
     
    - - -
     
    Atsakant į nario LAFAS žinutę, norėčiau pabrėžti, kad Tavo mąstymas klaidingas.
     
    Teigi, kad prisirenka fanai, kuriems įdomi puslapio ar firmos veikla. Kodėl? Ar žinai kokiu būdu yra surenkami tie netikri vartotojai? Ir kokia naudą jie neša nelegaliais būdais prisijungę prie Tavo fanų puslapio?
     
    Geriau turėti 100 tikrų, Tavo verslą tikrai žinančių gerbėjų, kuriems įdomus Tavo verslas, nei turėti 10 000 nelegaliais būdais prijungtų netikrų fanų.
     
    Edge Rank algoritmo dėka fanų puslapių pranešimus organiškai pasiekia apie 16% visų gerbėjų, jeigu nemoki pinigų Facebook'ui. Taigi, jei turėjai 100 tikslinių fanų ir poto nusipirkai 10 000 netikrų fanų, šansas, kad pamatys Tavo senieji, tiksliniai fanai, vis mažėja.
     
    Rinkitės legalius būdus pritraukti daugiau fanų. Tikslas yra susidraugauti su savo klientais, o ne bandyti spamo būdu pritraukti naujų. Tai neveikia. Prieš akis matysite ne naudą, o žalą. Rinktis Jums.
  19. Patinka
    Dhoviuz sureagavo į TonY B Ieškomas internetinės rinkodaros (online marketingo) specialistas   
    Manau nebus lengva rasti tokį specialistą.
    Puikūs specialistai yra ši kompanija ir manau kaina bus panaši (jei nemažesnė) už darbuotoją http://beemarketing.lt/
  20. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Andrejus reklama facebook'e. geriausieji   
    Sveiki,
     
    Rekomenduoju mus - internetinio marketingo agentūrą BeeMarketing.
     
    Padėsime Jums padidinti pardavimus iš socialinių tinklų.
     
    - - -
     
    Atsakant į nario LAFAS žinutę, norėčiau pabrėžti, kad Tavo mąstymas klaidingas.
     
    Teigi, kad prisirenka fanai, kuriems įdomi puslapio ar firmos veikla. Kodėl? Ar žinai kokiu būdu yra surenkami tie netikri vartotojai? Ir kokia naudą jie neša nelegaliais būdais prisijungę prie Tavo fanų puslapio?
     
    Geriau turėti 100 tikrų, Tavo verslą tikrai žinančių gerbėjų, kuriems įdomus Tavo verslas, nei turėti 10 000 nelegaliais būdais prijungtų netikrų fanų.
     
    Edge Rank algoritmo dėka fanų puslapių pranešimus organiškai pasiekia apie 16% visų gerbėjų, jeigu nemoki pinigų Facebook'ui. Taigi, jei turėjai 100 tikslinių fanų ir poto nusipirkai 10 000 netikrų fanų, šansas, kad pamatys Tavo senieji, tiksliniai fanai, vis mažėja.
     
    Rinkitės legalius būdus pritraukti daugiau fanų. Tikslas yra susidraugauti su savo klientais, o ne bandyti spamo būdu pritraukti naujų. Tai neveikia. Prieš akis matysite ne naudą, o žalą. Rinktis Jums.
  21. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Andrejus reklama facebook'e. geriausieji   
    Sveiki,
     
    Rekomenduoju mus - internetinio marketingo agentūrą BeeMarketing.
     
    Padėsime Jums padidinti pardavimus iš socialinių tinklų.
     
    - - -
     
    Atsakant į nario LAFAS žinutę, norėčiau pabrėžti, kad Tavo mąstymas klaidingas.
     
    Teigi, kad prisirenka fanai, kuriems įdomi puslapio ar firmos veikla. Kodėl? Ar žinai kokiu būdu yra surenkami tie netikri vartotojai? Ir kokia naudą jie neša nelegaliais būdais prisijungę prie Tavo fanų puslapio?
     
    Geriau turėti 100 tikrų, Tavo verslą tikrai žinančių gerbėjų, kuriems įdomus Tavo verslas, nei turėti 10 000 nelegaliais būdais prijungtų netikrų fanų.
     
    Edge Rank algoritmo dėka fanų puslapių pranešimus organiškai pasiekia apie 16% visų gerbėjų, jeigu nemoki pinigų Facebook'ui. Taigi, jei turėjai 100 tikslinių fanų ir poto nusipirkai 10 000 netikrų fanų, šansas, kad pamatys Tavo senieji, tiksliniai fanai, vis mažėja.
     
    Rinkitės legalius būdus pritraukti daugiau fanų. Tikslas yra susidraugauti su savo klientais, o ne bandyti spamo būdu pritraukti naujų. Tai neveikia. Prieš akis matysite ne naudą, o žalą. Rinktis Jums.
  22. Patinka
    Dhoviuz sureagavo į Andrejus reklama facebook'e. geriausieji   
    Taip pat beemarketing'ą rekomenduoju, teko dirbi, š nemala.
  23. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Andrejus reklama facebook'e. geriausieji   
    Sveiki,
     
    Rekomenduoju mus - internetinio marketingo agentūrą BeeMarketing.
     
    Padėsime Jums padidinti pardavimus iš socialinių tinklų.
     
    - - -
     
    Atsakant į nario LAFAS žinutę, norėčiau pabrėžti, kad Tavo mąstymas klaidingas.
     
    Teigi, kad prisirenka fanai, kuriems įdomi puslapio ar firmos veikla. Kodėl? Ar žinai kokiu būdu yra surenkami tie netikri vartotojai? Ir kokia naudą jie neša nelegaliais būdais prisijungę prie Tavo fanų puslapio?
     
    Geriau turėti 100 tikrų, Tavo verslą tikrai žinančių gerbėjų, kuriems įdomus Tavo verslas, nei turėti 10 000 nelegaliais būdais prijungtų netikrų fanų.
     
    Edge Rank algoritmo dėka fanų puslapių pranešimus organiškai pasiekia apie 16% visų gerbėjų, jeigu nemoki pinigų Facebook'ui. Taigi, jei turėjai 100 tikslinių fanų ir poto nusipirkai 10 000 netikrų fanų, šansas, kad pamatys Tavo senieji, tiksliniai fanai, vis mažėja.
     
    Rinkitės legalius būdus pritraukti daugiau fanų. Tikslas yra susidraugauti su savo klientais, o ne bandyti spamo būdu pritraukti naujų. Tai neveikia. Prieš akis matysite ne naudą, o žalą. Rinktis Jums.
  24. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo Gazuotas Mezgu kojines Vilniuje, pagal Jūsų pageidavimą   
    Vis tiek labai pigiai. Be jokių mątymų už 10Lt pirkčiau.
    4Lt už šį rankų darbų kūrinį yra pajuoka iš savęs, įdėto laiko...
  25. Patinka
    Dhoviuz gavo reakciją nuo sconer Geriausia knyga, kurią esu skaitęs   
    "Ka zmones dirba visa diena" - sitos niekad nepamirsiu, skaityta simtus kartu. :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...