Pereiti prie turinio

Ignas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    817
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Apocal Uždarbis.lt pokyčiai – administracija, susipažinimas, atnaujinimas   
    Siūlyčiau tartis su VMI, kad skirtu bent dalį 1 darbuotojo etato (užtektu poros valandų per dieną), kuris atsakinėtu į mokestinius uždarbio narių klausimus. Manau taip galima pakelti forumo kokybę, ypač verslo kūrimo skiltyje. Jei policija sėdi facebooke, tai kodėl VMI negali sėdėti uždarbyje
  2. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Sleeder Kur rasti "Black Friday" dealus VPS ir hostingam?   
    https://lowendtalk.com/
  3. Patinka
    Ignas sureagavo į Stanley Sugedus kelyje Lenkijoje, Vokietijoje - kokios kainos būna pagalbos kelyje?   
    Lietuvoj tik 1-2 draudimo kompanijos teikia išplėstinę techninę pagalbą, kuri galioja ES, kainuoja keliasdešimt €, bet ją gali pasirinkt tik pirkdamas naują polisą, tai jei jau turi draudimą - teks jį nutraukt ir pirkt naują. Ir šios paslaugos būna neleidžia pasirinkt online, tik per brokerį. 
    Kadaise tokio dalyko nebuvo ir jeigu norėjai turėt techninę pagalbą kelyje teko pirkti kasko. Kai anksčiau daug važinėdavau į DE taip ir dariau, bet lygiai iki to momento, kai teko tuo pasinaudoti. Lenkijoje, prie Wroclawo sugedo mašina, paskambinau į draudimą, jie surado traliuką, kuris net nesitarė su manim kur vežt, nuvežė į pažįstamų servisą, kuris pasirodo užsiima tik turistų apgaudinėjimu, prie serviso nebuvo nei vienos mašinos su vietiniais numeriais, bandė nulupt už remontą kosmosą. Toliau apgyvendino kažkokiam susmirdusiam barake, pas mus pabėgelių centruose žymiai geresnės sąlygos. Nesu išpindėjęs, man nereikia 5* viešbučių, visada ieškau pigiausios nakvynės, už 10-20€ Lenkijoj nakvoju žymiai geresnėse vietose, deja jau buvo vėlyva naktis, tai pasirinkimo nebuvo. Tada supratau, kad iš tos techninės pagalbos jokios prasmės. Traliuką, viešbutį, servisą, gali susirasti pats. Draudimas mašinų netaiso, už remontą moki pats. Vienintelis dalykas kada techninė pagalba gali atsipirkt - jeigu sustosi autobane, nes kiek girdėjau vien už tai, kad nutemptų nuo autobano iki artimiausios aikštelės žmonės moka po 300-400€. Palikt ten mašiną ar bandyti taisytis šalikelėje galimybės nebus, nes visur kameros arba praneš pravažiuojantys, iš karto atvažiuos policija ir stovės su švyturėliais kol neatvažiuos traliukas. Viskas dėl saugumo. Tai šiuo atveju geriau nusipirkt tą papildomą apsaugą už 20-40€, bet pirkt kasko dėl to mano manymu vistiek neverta. Iš patirties galiu pasakyti taip - per savo gyvenimą esu parvaręs savo eiga kelis šimtus auto iš DE, tai buvo visiškai skirtingi auto, nuo apynaujių su keliais k km ridos iki 500€ vertės. Taip pat su nuosavom auto esu pramynęs per Europą bendrai kokį pusę milijono km. Nė karto neteko sustoti vidury autobano. Aišku, įvairių gedimo buvo, tačiau dažnai juos pavykdavo sutvarkyti pačiam arba nuvažiuoti savo eiga iki serviso arba su tuo gedimu pasiekti Lietuvą. Neskaitant to atvejo su draudimu - daugiau tik vieną kartą teko kviestis traliuką iki serviso, bet mašiną spėjau priparkuoti parduotuvės aikštelėje ir iki viešbučio nuvažiavau traukiniu. Kelionėse automobiliai genda rėčiau nei važinėjant kasdien mieste, nes autostradoje patiria žymiai mažesnes apkrovas, rėčiau užvedami. 

    Keli patarimai: 
    Nevažiuoti į kelionę su ką tik nupirkta mašina, ypač jeigu mašina pirkta Lietuvoje, ypač jeigu pirkta be profesionalų pagalbos, ypač jeigu pirkta iš perekupo, nes užslėpti gedimai garantuoti. Reikia pavažinėti bent kelis mėnesius, kad viska išlįstų. Teko skaityti pasakojimą kai žmonės turguj nusipirko mašiną ir iškart išvažiavo į kelionę, tai visą kelionę užsiiminėjo jos remontu.  Nevažiuoti į kelionę su neprofesionaliai tvarkyta mašina, kai gedimai taisomi viela ir izoliacija, pilami pigiausi skysčiai neatsižvelgiant į specifikacijas ir pan.  Nevažiuoti į kelionę jeigu jau yra kažkokių gedimų ar simptomų, net jeigu su jais jau važinėji kurį laiką ir atrodo nieko blogo nevyksta - galutinai sugesti gali būtent kelionėje. Teko skaityti pasakojimą kai dėžė pradėjo keistai veikti, nuvažiavo į atstovybę, jam pasakė, kad viskas ok, išvažiavo į kelionę ir ten sugedo dėžė.  Netaisyti mašinos prieš pat kelione, nes gali išlįsti remonto brokas, nesvarbu ar taisei garaže ar profesionaliam servise.  Nuodugniai patikrinti techninę būklę, nes būna juokinga ir graudu kai žmonėm kelionėje pasibaigia stabdžių kaladėlės, nors tai net nėra gedimas, tai natūralus nusidėvėjimas, kurį galima pamatyti prieš kelionę be jokių įgūdžių ar spec prietaisų.  Pravažiuot ilgesnį laiką autostradoje nespaudžiant stabdžių, po to sustoti ir pasižiūrėti ar nekaista ratai. Jeigu kažkuris ratas šiltesnis nei kiti - reiškia užstrigęs stabdžių suportas ir po ilgų km autostrados greičiais gali atsirasti didesnių bėdų. Reikia perrinkti stabdžius. Nuvežti atrestauruoti generatorių, net jeigu jis veikia puikiai - tai pati nenuspėjamiausia detalė mašinoje, nes dažniausiai sugenda staiga, be jokių požymių. Abu kartus kai teko kviesti traliuką kelionėje - abu kartus tai buvo generatorius. Du kartus vežiau gerą generatorių atrestauruoti prieš kelionę ir ten patvirtino, kad jis jau tuoj tuoj būtų sugedęs. Nebent mašina apynauje, iki 100k tikros ridos, tada gal galima ir netaisyti.   
    Ką daryti sugedus kelionėje: 
    Visų pirmą nepanikuoti, niekas dar nemirė sugedęs kelyje. Bus tik kažkiek daugiau kelionės išlaidų. Jeigu kelionė vyksta į vakarų Europą, o ne į kokią Afriką, tai ten civilizacijos daugiau nei LT. Kuo šaltesniu protu į viską žiūrėsi - tuo teisingesnius sprendimus priiminėsi. Kuo labiau savarankiškesnis būsi - tuo mažiau nuostolių turėsi ir tuo geresnė kelionė bus. Nes jeigu tik sėdėsi mašinoj ir skambinsi visiem iš eilės, kad tave vargšelį išgelbėtų, tai galiausiai sumokėsi daug ir kelionė bus sugadinta.  Pirmiausia reikia kuo tiksliau diagnozuoti gedimą, kad po to priimti teisingus sprendimus. Pasiskambink į Lietuvą draugams automobilistams arba į servisą kur pastoviai lankaisi, žmogus kitame laido gale bus šaltu protu ir be emocijų geriau patars ką ir kaip daryti.  Jeigu išlindo gedimas, bet mašina dar važiuoja, tai nevažiuoti kol sustos, o iš karto ieškoti nuvažiavimo nuo autostrados ir sustoti kokiam parkinge ar bent parduotuvės aikštelėje, kur stovinti mašina niekam netrukdys. Sustoti taip, kad ją galėtų pakrauti traliukas jei kartais neužsivestų.   Jeigu tai vakaras arba savaitgalis - pirmiausia ieškoti viešbučio netoli ir bandyti nusigauti iki ten. Komfortiškai sėdėdamas galėsi neskubant surasti servisą su adekvačiom kainom ir terminais, paieškot detalių, paguglinti gedimą ir pan. Kol užsiiminėsi mašinos remontu - kiti kelionės dalyviai galės aplankyti turistines vietas tame regione. Toks variantas žymiai geresnis nei stovėti šalikelėje su avariniu ir laukti kol kažkas atvažiuos ir pasirūpins kaip aklais kačiukais.  Jeigu tai vakaras ar savaitgalis ir visgi mašina sustojo ir pati nebevažiuoja - išsikviesti techninę pagalbą ir kol ji važiuos susirasti viešbutį ir vežti mašiną ten. O iš ten jau neskubant ieškoti serviso artimiausią darbo dieną.  Jeigu tai darbo valandos - ieškoti serviso, kuris priims ir vežti mašiną iš karto ten. Jeigu gedimas sudėtingesnis, tai tuo pačiu ieškoti viešbučio netoli. Reikia turėti omenyje, kad vakaruose niekas niekur neskuba ir niekas greitai nevyksta. Kažin ar servisas priims tą pačią dieną, jeigu reikės detalių, tai jos irgi iškart neateis.  Vakaruose geriausia ieškoti rusakalbių serviso, bent jau Vokietijoje tokių yra kiekviename mieste. Ten ir pigiau ir sugalvos pigesnių remonto būdų. Pvz., jeigu nukrito duslintuvas, tai rusakalbiai privirins už keliasdešimt € ir važiuosi toliau. Vokiečiai tokiu atveju užsakys naują duslintuvą už kelis šimtus €. Aišku būna ir lietuvių servisų, bet tikimybė, kad toks servisas bus netoli labai maža. Sugedus Lenkijoje remonto ir detalių kainos pigesnės nei Lietuvoje, tai dažnai ten net labiau apsimoka taisytis.  Jeigu mašina jau nebeturi garantijos, tai jokiais būdais nevažiuoti į atstovybę, nes ten už remontą paliksi daugiau nei tavo mašina verta.  Jeigu važiuojat su dviem mašinom ir vienai sugedo generatorius, tai galima važiuoti kaitaliojant akumus iš vienos į kitą. Nors tai nėra sveika akumams, bet vistiek pigiau nei kviesti traliuką.   Jeigu tampa aišku, kad mašina sugedo rimtai (variklis, dėžė) ir toje šalyje remontuoti neapsimoka, tai tolimesni žingsniai priklauso nuo to, kuriame kelionės etape randatės. 
    Jeigu jau grįžtat į LT, tai ieškot viešojo transporto namo. 
    Jeigu kelionė tik prasidėjo ar įpusėjus, tai vietoje to, kad ją nutraukti ir grįžti namo liūdniems geriau išsinuomoti kitą mašiną ir tęsti kelionę, vėliau grįžti į tą patį miestą, grąžinti mašiną ir iš ten važiuoti namo viešuoju transportu. Didesnės nuomos kompanijos suteikia galimybę grąžinti mašiną kitam mieste už papildomą kainą. Taip, automobilio nuoma nėra pigu, bet pasirinkus žemesnės klasės auto ir vietinę nuomos kompaniją - nuomos kaina stipriai nepadidins kelionės biudžeto, užtat būsit pakeliavę ir laimingi. Šį punktą galima pritaikyt ir tada kai mašina pataisoma, bet remontas užtruks ilgesnį laiką arba terminas neaiškus, tokiu atveju geriau išsinuomot auto ir toliau džiaugtis kelionės įspūdžiais negu trypčioti kelias dienas aplink servisą laukiant kol pataisys.  Kai mašina nepataisoma ir ją tokios būklės nuspręsta vežti į Lietuvą - raktus palikti serviso darbuotojui (jeigu mašina servise), viešbučio administratoriui (jeigu mašina stovi prie viešbučio), degalinėje (jeigu mašina stovi autobano parkinge) arba blogiausiu atveju paslėpti raktą kur nors prie mašinos, jeigu niekaip nerandat kur palikt. Surandat traliuką (yra tam skirtos fb grupės, portalai, tiesiog skelbimai), kada jis galės atvažiuos, paims raktą, pakraus mašiną ir atveš į LT, o jūs tuo metu tęsite kelionę arba grįšite į Lietuvą viešuoju transportu. Dažnai tenka matyti fb postus kai žmonės sėdi sugedusioje mašinoje ir laukia kol koks nors traliukas juos visus paims, tačiau taip nebus, nes tralai, nesvarbu ar maži ar dideli keleivių nevežioja. Nebent užsakysite busiką su priekabą, bet tokiu atveju reikės laukti n dienų kol jis iš Lietuvos iki jūsų atvažiuos ir už tokią kelionę sumokėsit daugiau nei už vietą ant tralo + lėktuvo bilietus. 
  4. Patinka
    Ignas sureagavo į Kernius Uždarbis.lt pokyčiai – administracija, susipažinimas, atnaujinimas   
    Tikrai geras argumentas. Nebuvau atkreipęs dėmesio į jų pastarųjų metų investicijas. Mano visa patirtis su VMI – be galo painūs jų paieškos rezultatai per Google. Tikriausiai, jeigu visi lengvai gautų atsakymus nuėję į VMI.lt, niekas jokių klausimų neuždavinėtų Uždarbis.lt.
     
     
    Atrodo, tą patį buvo galima pasakyti ir apie ePolicija.lt dar vos prieš kelis mėnesius. Bet štai – šiandien jie jau "patruliuoja" Facebook'e.
     
     
    Nežinau, kaip dėl konsultacijų, bet akivaizdu, kad VMI jau turi darbuotojus atsakingus už komunikaciją socialiniuose tinkluose:
     
    https://facebook.com/Valstybinemokesciuinspekcija/
  5. Patinka
    Ignas sureagavo į Sypsnius Uždarbis.lt pokyčiai – administracija, susipažinimas, atnaujinimas   
    Šiaip darbo birža, teisingiau jaunimo darbo ir verslumo centras yra labai atviras tokiems pasiūlymams, su ekonomitų klubu esu organizavęs ne vieną renginį su jais, visada labai maloniai sutinka suteikti pagalbą, atsakyti į klausimus, ateiti į susitikimus(šiuo atveju manau galėtų web konferencijas daryti ar atsakinėti į klausimus). Ten dirba tikrai jaunesni ir atviresni darbuotojai nei eilinės moteriškės prie langelių kurie maloniai pasirašo įvairiems pasiūlymams. Ir jie teikia daug informacijos iš VMI mokesčių pusės, parama verslui, visa info verslo pradžiai, mokesčių klausimais.
    Lietuvoje tikrai yra daug institucijų kurios maloniai sutinka dalintis info, ta pati versli lietuva rengia savo renginius ir tikiu mielai pasirašytu ir čia prisidėti.
  6. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Apocal Uždarbis.lt pokyčiai – administracija, susipažinimas, atnaujinimas   
    Siūlyčiau tartis su VMI, kad skirtu bent dalį 1 darbuotojo etato (užtektu poros valandų per dieną), kuris atsakinėtu į mokestinius uždarbio narių klausimus. Manau taip galima pakelti forumo kokybę, ypač verslo kūrimo skiltyje. Jei policija sėdi facebooke, tai kodėl VMI negali sėdėti uždarbyje
  7. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Apocal Uždarbis.lt pokyčiai – administracija, susipažinimas, atnaujinimas   
    Siūlyčiau tartis su VMI, kad skirtu bent dalį 1 darbuotojo etato (užtektu poros valandų per dieną), kuris atsakinėtu į mokestinius uždarbio narių klausimus. Manau taip galima pakelti forumo kokybę, ypač verslo kūrimo skiltyje. Jei policija sėdi facebooke, tai kodėl VMI negali sėdėti uždarbyje
  8. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Apocal Uždarbis.lt pokyčiai – administracija, susipažinimas, atnaujinimas   
    Siūlyčiau tartis su VMI, kad skirtu bent dalį 1 darbuotojo etato (užtektu poros valandų per dieną), kuris atsakinėtu į mokestinius uždarbio narių klausimus. Manau taip galima pakelti forumo kokybę, ypač verslo kūrimo skiltyje. Jei policija sėdi facebooke, tai kodėl VMI negali sėdėti uždarbyje
  9. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Frankenstein Reikia pagalbos su DDOS   
    Gali bandyti Cloudflare pasijungti, neesu bandęs, tad nežinau kaip veikia:
    https://developers.cloudflare.com/spectrum/
     
  10. Patinka
    Ignas sureagavo į Blackbeard Revoliucija Baltarusijoje   
    Niekad nesuprantu žmonių, kurie sako, kad „Rusija man nieko blogo nepadarė“.
     
    Hibridinį, propagandinį karą Lietuvai ir visam vakarų pasauliui ne Rusija paskelbė? Sausio 13-osios budelius ir kitus padugnes ne Rusija slepia? Komunizmas ir sovietinė okupacija ne iš Rusijos atėjo? Prieš tai beveik 200 metų caro valdymo su degtine ir buvimu labiausiai atsilikusiu Europos kraštu ne Rusijos darbas?
  11. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo zadras „Bitė“ iš „Telecentro“ perka „Mezon“   
    Kiekvienas pagal savo asmeninę patirtį šnekate, bet matavimai aiškiai rodo, kad Bitė turi daugiausia raudonų taškų: http://matavimai.rrt.lt/
  12. Patinka
    Ignas sureagavo į DigitsolutionsLT Kaip sumokėti indui už darbą?   
    Va ir verslo įdėja! Pigūs mokėjimai Indija - Europa
  13. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo galvoskausmas11 adsense ir PVM   
    Kadangi Jūsų, kaip LR apmokestinamojo asmens, pardavimai iš individualios veiklos pagal pažymą yra ne PVM objektas Lietuvoje remiantis LR PVMĮ 13 str. 2d., į 45 tūkst. Eur ribą jų įskaičiuoti nereikia. Tokių tiekimų metu PVM objektas persikėlia į Airiją - prievolę sumokėti PVM perima Airijos juridinis vienetas.
  14. Patinka
    Ignas sureagavo į airis Ar pritariate 5g tinklo įvedimui ?   
    Citata is peticijos:
     
    Citata is PSO tinklapio:
    https://www.who.int/news-room/q-a-detail/5g-mobile-networks-and-health
     
    Aisku kad nieko neaisku. O copy paste slamstas is velnias zino kokiu saltiniu - zemiau plintuso. Plius dar kazkokios milimetrines bangos minioms kontroliuoti......
    Internetas ir socialiniai tinklai sudaro puikia terpe visokiems neadekvatiems pasireiksti klausimais apie kuriuos neturi ne maziausio supratimo.
  15. Patinka
    Ignas sureagavo į heAt0n Ar pritariate 5g tinklo įvedimui ?   
    Jeigu visi taip galvotų, kad "dabartinis veikia, geresnio nereikia", tai vis dar su arkliais pakinkytas vežimais važinėtume.. Greitis išaugtų 100 kartų lyginant su esamu 4G ir atsivertų begalės naujų galimybių technologijų tobulėjimui, pavyzdžiui, daryti operacijas realiu laiku tūkstančio kilometrų atstumu.
  16. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo diablom Optimaliausias hostingo tiekėjas dviems svetainėms šiuo metu   
    Žmogui kuris talpina kelias svetaines ir greičiausiai neturi patirties su serveriais ir jų administravimu siūlai VPS? Nerašynėk žinučių ne į temą ir neklaidink žmonių...
     
    O kuo blogas us.lt? Ko tu dar ieškai geriau nei 1 eur/mėn hostingas? Jei svetaines lietuviškos imk kokį iv.lt hostingą ir nebus problemų.
     
  17. Patinka
    Ignas sureagavo į wicked Paskola automobiliui įsigyti   
    sėkmės kuriant sėkmingo jaunuolio įvaizdį :)
     
    šiaip, jei rimtai, tai galėtum pakurti atskirą temą "nuo 0 iki paskolos efkei" ir joje aprašyti visą procesą, kaip renkiesi paskolą, automobilį, išsirinkus ir nusipirkus - pasidalinti įspūdžiais, kaip pasikeitė gyvenimas po bmw įsigyjimo, kaip sekasi paskolą mokėt, kokie netikėtumai iškilo ir nenumatytos išlaidos ir t.t. - būtų įdomi tema, ir galbūt praverstų ateities kartoms. kaip sakoma, durni mokosi iš savo klaidų, protingi - iš svetimų.
  18. Patinka
    Ignas sureagavo į itlead Paskola automobiliui įsigyti   
    aš puikiai suprantu, kad temos autoriui šitos auto reikia tam, kad pasirodyt "kietu" prieš bendraamžius, bet čia tik iliuzija. realiai tavo gyvenimas išliks toks pats - ar tau atrodytų "kietas" žmogus, kurio vienintelis "privalumas" - apynaujė mašina? patikėk, insta storiai filmuojant kelią bus įdomūs tik tau, kaip ir mašinos foto socialiniuose tinkluose. uždirbdamas 700 - 800 EUR ir vairuodamas auto greičiau juoką kelsi ir už nugaros tau kalbės ne "wow, koks tas kietas", o "eina nafik, koks ***" :) jau nekalbu, kad apie eksploataciją tikrai nepagalvojai - realiai kasko + civilinis draudimas + remontai tau atsistos bent 2000 - 3000 EUR metams. tai jei planuoji 7 metams imti kreditą, tai tau atsistos 30k tas laužas, gal geriau butą jau tada nusipirkti, a? :D pagalvok, 27 - erių ar norėsi, kad tavo vienintelis turtas būtų tada jau nudrožtas ir pasenęs BMW.. gal galvosi, kad čia mes nieko nesuprantam, bet patikėk, su tokiais sprendimais tikrai šauni sau į koją - padaryti žymiai didesnį įspūdį gali už 50 EUr paskaitęs bent kelias geras knygas (Peterson, Harari, Erikson)
  19. Patinka
    Ignas sureagavo į Mindogas Ar gali Rusija pulti Baltijos salis?   
    Jei tamsta tiek nepatenkintas ir nieko tau neduoda, tai gal tada jau dabar susipakuok, ir cemodan vakzal rasija??Ko kenti tokioj bjaurioj vietoj?
  20. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Limpuls Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Esu jau rašęs šioje temoje apie tai, bet pasikartosiu:
     
    Jei esi studentas, loterijoje dalyvausi iki 23m. Jei bent kartą būdamas studentu iki 23m pateksi į sąrašus - turėsi pasirinkti ar studiju metu tarnauti ar po studiju. Kaip dabar matome, studentams automatiškai būna "Atidėta", nebent studentas pats norės stabdyti studijas ir tarnauti (arba nestabdyti ir tarnauti savaitgaliais ir pan., dėl to pasidomėkite savo poskyryje)
     
    Jei tarnauti per studijas noro neturi, automatiškai vieną kartą sudalyvausi sekančioje šaukimų loterijoje po studijų baigimo (jei iki naujų sąrašų sudarymo neturėsi 26 m.)
     
    Jei esi studentas ir iki 23m tavęs nei karto nebuvo šaukimo sąrašuose - tau pasisekė, tavęs po studijų baigimo sąrašuose nebebus ir 26m taisyklė tau negalioja. :)
  21. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Arvis Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Viskas labai paprasta: kai baigsi studijas, ir jei dar neturėsi 26, tave galės pakviesti VIENĄ kartą. Pavyzdžiui: baigi studijas liepa, tau yra 24 m., tai ateinančių metų sausi per naują šaukimų loteriją tu dar dalyvausi.
  22. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Arvis Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Viskas labai paprasta: kai baigsi studijas, ir jei dar neturėsi 26, tave galės pakviesti VIENĄ kartą. Pavyzdžiui: baigi studijas liepa, tau yra 24 m., tai ateinančių metų sausi per naują šaukimų loteriją tu dar dalyvausi.
  23. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo Dark_Master Automobiliu tarsos mokestis   
    Bent kažkokį mokestį ivedė. Aš būčiau už nuolatinį metinį mokestį visiems.
    Dabartinis problemos nespręs, o padarys dar daugiau problemų: žmonės savo senus automobilius turės dar ilgiau, perekupams kris pardavimai. Spėčiau mūsų auto parkas (kuris ir dabar vienas seniausių Europoje) - dal labiau pasens. Nes o kam keisti gerai važiuojantį seną automobilį ir mokėti pirkimo mokestį.
     
    Metinis mokestis taip pat galėtu spęsti senų nevažinęjančių ar retai važiuojančių auto problemą daugiabučių kiemuose. Juk pilna stovnčių pamirštų auto, kurie tik vietą užima. Tegul tokiems sąskaitos kaupiasi.
     
    Bent gera pradžia, tikiuoasi ateityje bus metinis, o gal ir abu mokesčiai.
     
  24. Patinka
    Ignas gavo reakciją nuo GloRy96 Lietuva grąžina šauktinių kariuomenę   
    Čia esminis klausimas tavo viso rašynėlio. Tiesiog paskambink arba parašyk į savo poskyrį ir sužinosi ar dar gali rašyti prašymą dėl atidėjimo.
     
     
    Jei nebegalima, lieka 2 keliai: vengti tikrintis sveikatą ir rizikuoti dėl baudų arba keliauti tikrintis sveikatos tikintis, kad nepraeisi.
     
    Kitas dalykas, Klaipėdos regionas vienas geriausiai renkančiu žmones Lietuvoje, surinkta jau ~70% (https://www.karys.lt...aukimo-eiga/261). Daug šansų, kad kol prieisi medicininę (o jeigu dar siųstų pasidaryti papildomų tyrimų, dar ilgiau užtrukų) - jau bus surinkta pakankamai žmonių Klaipėdoje šiais metais.
     
    Dar keliatas pastebėjimų (galiu klysti): pirmas stojimas į aukštąją atleidžia tik įstojus iki tam tikro amžiaus (berods 20m)
    Ind. veikla labai padeda rašant prašymą dėl atleidimo, kadangi tai yra verslas. Jei yra galimybių, didink IV apyvartą šiais metais, kad kitais metais turėtum tvirtą argumentą dėl atleidimo.
     
    Ir paskutinis dalykas, Krašto apsaugos ministerija teikė siūlymą kad šaukiami būtų tik nuo 18m iki 21m. Yra nemažai šansų, kad šiais metais seimas tai priims.
  25. Patinka
    Ignas sureagavo į Gaxas Europos parlamentas patvirtino Article 13   
    Šis įstatymas lies ne tik interneto gigantus, o visas svetaines, kurios yra senesnės nei 3 metai, išskyrus ne pelno siekiančias, el. parduotuves (prekiaujančias realiais daiktais) ir dar keletas išimčių.
     
    Tad kaip pavyzdys, jei turi tiesiog forumą senesnį nei 3 metų, tai tampi pilnai atsakingas už narių įrašus, o tada kyla klausimas, jeigu tavo forume kažkas papostins kažkokią nuotrauką, kaip tau žinoti, kam ji priklauso? Tada du variantai: neleisti postinti nuotraukos arba leisti papostinti ir palaukti kol atsiras tikrasis nuotraukos savininkas ir pasiūlys tau pasidalinti forumo pelnu :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...