Pereiti prie turinio

Mikas.

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    108
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Mikas. sureagavo į s1lenc3 Kokia žmogaus frazė ar sakinys priverčia jus juo nusivilti?   
    Facebook vardai, coveriai ir darbovietes:
     
    Name: Oksana Ne Tau Zinot, Tau Busiu Minde, Esu Natasha, Mysha Poxui, Simona Ne Tavo Reikalas, Juste Nesvarbu
     
    Works at: Laisvo oro direktorius, pats sau bosas, BMW
     
    Cover: "Mi casa tu casa", "gereusi draugai islieka net kai tau sunku", "jei jus man nepadesit tai ir as jum nepadesiu" ir kitas panasus ###### alongside with a screenshot of Brigada or any other similar TV series.
  2. Patinka
    Mikas. sureagavo į kloppy Kokia žmogaus frazė ar sakinys priverčia jus juo nusivilti?   
    Nepatinka savęs plakimas. Kitaip sakant - plakimas savo šalies, kultūros. Vos tik kokia situacija, kur galima bandyti lyginti mus su kitais, iš karto visi pradeda burbėti savo negatyvius ir purvinus dalykus. Pvz: Šveicarijoje stovi išmanioji stotelė. (čia tik pavyzdys) ir iš karto komentarai ir pasakymai lietuvių: "Cha, pas mus Lietuvoje tai pavogtų".
     
    Jau tas bandymas pašiepti mus pačius yra toks užknisantis. Visi tokio siauraus mąstymo, jog atrodo, kad negeri dalykai vyksta tik pas mus. Lyg užsienyje nebūna plėšimų, vagysčių, žudymų ir t.t. Pastoviai kiekvienas vis plaka ir plaka savo tautą.
     
    Na, o iš šitų pasakymų jeigu kažką pasirinkti, tai "mano katė veganė", vienareikšmiškai.
  3. Patinka
    Mikas. sureagavo į 2021 Kokia žmogaus frazė ar sakinys priverčia jus juo nusivilti?   
    Pavyzdžiui:
     
    - Aš nesu perskaitęs nė vienos knygos.
    - Galėtum tai padaryti už dyką. Tai būtų gera patirtis.
    - Mano horoskopas sako, kad...
    - Kam mokytis istoriją? Aš žiūri tik į ateitį.
    - Nes aš visada taip dariau !
    - Mano katė veganė.
    - Tikras lietuvis..
    - VISI politikai vagys, nėra jokio tikslo balsuoti.
    - Cha, per egzą nusirašiau ir tas durnas dėstytojas nepamatė.
    - Prie ruso buvo geriau.
    - Tokia tradicija. Ką tu negerbi tradicijų ?!
    - Žinojai, kad žmonės naudoja tik 10% smegenų?
    - Tai tik tavo nuomonė.
  4. Patinka
    Mikas. sureagavo į AgniusIT Kokia žmogaus frazė ar sakinys priverčia jus juo nusivilti?   
    Dirbu kroveju, 1400svar, neskaiciuoju, galiu sau leist VISKA.
  5. Patinka
    Mikas. sureagavo į bratkax Gandrai live - graži idėja, nuomonių!   
    Gal nelabai į temą, bet prisiminiau šitą :D
     
    https://www.youtube.com/watch?v=ASGov_CZeDc
  6. Patinka
    Mikas. sureagavo į IdejosVerslui Tinklinis marketingas (MLM), I dalis. Perpildyta rinka.   
    Tinklinis marketingas… Piramidinės schemos… Individualaus verslo galimybė… Dirbk sau… Dirbk iš namų kada nori…
     
    Kiek iš mūsų esame girdėję tokias frazes? Kiek esame matę reklamų? Kiek buvome kažkieno iš pažįstamų, giminių ar draugų nutempti į kokį “seminarą”? Turbūt, beveik visi esame ten buvę. Taigi, kas tas “tinklinis marketingas”? Parašysiu kelių dalių straipsnių ciklą (panašu, kad jis bus iš 4 dalių), nes MLM (angl. Multi Level Marketing) bus narstomas po kaulelį, ir paskelbsiu jį dalimis per kelias savaites.
     
    Pradžiamokslis
     
    Pradžiamokslis apie verslą esamiems verslininkams tikrai nėra reikalingas. Tačiau žmonėms, norintiems dalyvauti tinkliniame marketinge (toliau – TM), jis yra būtinas. Diskutuojant apie tinklinį marketingą su jame jau dalyvaujančiais žmonėmis – pastebiu, kad paminama elementari verslumo logika, nesuprantamas pridėtinės vertės kūrimas, rinkos paklausa ir pasiūla, bei dar daugelis dalykų. Ir baisiausia dalis TM dalyvių supratime – kad tai “lengvi pinigai” ir “nieko nereikia daryti”. Na, bet apie tai – vėliau.
     
    Ar tai nauja?
     
    Tinklinio marketingo tikrai negalima pavadinti nauju reiškiniu. Tinklinio marketingo schemos veikia rinkoje jau daugiau kaip 25 metus (ech, tie auksiniai Herbalife laikai). Naujais negalima pavadinti ir įvairiausius produktų pardavimo būdus, naudojamus TM’e. Jie visi seniai išbandyti. Beje, didžioji dauguma tokių bandymų tikrai buvo itin nesėkmingais, nepaisant to, kad siūlė tikrai neblogą produktą.
     
    Marketingo inovacijos šiame pasaulyje nėra naujiena. Ir, kad ir kaip sėkmingai veiktų tokie prekybos gigantai kaip “Senukai” ar “Maxima”, prekybos tinklai “Akropolis” ir kitos prekybinės įmonės – po 25 metų nesėkmingo verslo modelio, tinklinis marketingas vis bando žengti į rinką, vis bando pademonstruoti save kaip patikimą verslą. Laikas paaiškinti, kodėl taip nėra.
     
    Nejaugi žmonės, dirbantys TM, neuždirba pinigų?
     
    Visu pirma – turime suprasti, kaip veikia tinklinis marketingas:
     
    Kodėl tinklinio marketingo struktūra yra tokia, kurios dėka visuomet stengiamasi perpildyti rinką niekam į tai neatkreipiant dėmesio;
    Kodėl tinklinio marketingo kompanijos negali įtilpti į paprastus pelningumo rėmus, kaip kad tai daro įprastas verslas;
    Kodėl tinklinio marketingo kompanijose ateina toks momentas, kai pinigai uždirbami ne iš parduodamo produkto (prekės ar paslaugos), o iš žemiausiai esančių žmonių (t.y. – distributorių) nuostolių.
    Didžioji dalis TM būdu veikiančių kompanijos tampa “vergvaldėmis”, dėl ko dauguma jų savininkų (ypač – JAV) buvo sustabdyti teisėtvarkos organų ir pasodinti ilgiems metams už grotų (sukčiavimas JAV yra labai rimtas nusikaltimas) dėl to, kad “parduoda neįmanomos sėkmės galimybes“. Įsiskaitykite į tą frazę dar kartą. Taip tinklinis marketingas yra vadinamas JAV teismuose – neįmanomos sėkmės galimybių pardavimas. Ir tai – nusikaltimas. O kadangi veikla vyksta ne vienoje valstijoje – tai tampa federaliniu (t. y. – labai rimtu) nusikaltimu.
     
    Jūs pasakysite “tačiau dalis tinklinio marketingo kompanijų sėkmingai dirba ir toliau”. Na taip, jos dirba toliau. Tačiau ne taip sėkmingai, kaip joms pačioms norėtųsi. Ir jos “dirba toliau” ne todėl, kad jų veikla yra pateisinama, o todėl, kad JAV teisinė sistema yra labai lanksti ir samdant geriausius advokatus šalyje (ištisomis komandomis, o ne po vieną), galima išsisukti iš kaltinimų korporacijoms. Dėka kompensacijų, viešų paneigimų ir kitų dalykų. Deja…
     
    Turiu labai gerą posakį, kurį esu rašęs anksčiau Verslo Guru Facebook sienoje: “Visada, kiekviename sandoryje, ieškokite, kas liks kvailio vietoje. Jeigu tokio nerandate – kvailys, greičiausiai, būsite Jūs“. Kad ir kaip pažiūrėsime į TM veiklą – tas vargšas “platintojas”, kuris pagaliau supranta, kad visų motyvacinių seminarų ir kieto gyvenimo stiliaus video klipų/nuotraukų dalyje kvailiu liko tik jis pats. Tik tada geri žmonės pajunta viso šio reikalo blogą skonį…
     
    Atsakymas į šios pastraipos pavadinime pateiktą klausimą yra taip – tinkliniame marketinge galima uždirbti pinigus. Tik klausimas tame, ar uždirbami pinigai yra iš “gero verslo praktikos”. Greičiausiai, jeigu esate velkami į kokį nors “nerealios verslo galimybės” seminarą – tai nėra geros praktikos verslas. Tai – tinklinis marketingas, kuris, remiantis jau 25 metų praktika, vis tiek “užlinks”.
     
    Tačiau kaip tai atsitinka?
     
    Tinklinis marketingas neveikia dėl savo struktūros
     
    Viskas yra labai paprasta: kompanija, kuri nesinaudoja tinklinio marketingo struktūra, niekada nepadarys sekančių žingsnių:
     
    Nepriims nereikalingo kiekio darbuotojų;
    Nepateiks rinkai tiek produkto, kiek jo nereikia;
    Pardavinės produktą tik “iš rankų į rankas”;
    Mokės atlyginimą tik komisinių pagrindu.
    Tinklinio marketingo kompanijos daro viską kaip tik taip.
     
    Realus verslo pasaulis
     
    Pradedant bet kokį verslą, reikia išnagrinėti du elementarius dalykus – paklausą ir pasiūlą. Nuo to prasideda bet koks verslas.
     
    Kaip pavyzdį, paimkime mano išgalvotą akinių nuo saulės gamybos įmonę “Spindulys Tik Pyst!”. Taigi, “Spindulys Tik Pyst!” galvoja, kad kitais metais bus ilga vasara ir prekyba turėtų būti tikrai nebloga, todėl nusprendžia pasigaminti 2 milijonus porų akinių nuo saulės. Tai reiškia, kad reikia tam pasamdyti tinkamus žmones (dizaineriai, inžinieriai, technologai, gamybininkai ir pan.), užtikrinti sklandžią gamybą, pravesti derybas dėl distribucijos (platinimo) vietų ir teisingo prekės paskirstymo rinkoje (pvz. prekė bus geriau parduodama pajūryje, nei Jonavos mieste).
     
    Jeigu pasirodys, kad “Spindulys Tik Pyst!” produktai yra tikrai geri, vartotojams produktas patinka ir viskas bus išparduota jau birželio viduryje - ”Spindulys Tik Pyst!” atsakingi asmenys “apsiskaičiavo” paklausoje ir praras nemažą dalį potencialaus pelno. Tačiau egzistuoja ir kita viso šio reikalo pusė: jeigu ”Spindulys Tik Pyst!” pasigamina tuos 2 mln. porų akinių, o parduoda tik 10,000 – tai gali labai rimtia pakvipti ”Spindulys Tik Pyst!” bankrotu.
     
    Rinkos pasiūla ir paklausa, realus situacijos rinkoje įvertinimas, produkto gamyba, tiekimas ir kiti klausimai yra mirtinai svarbūs bet kokiam verslui, bet kokiai prekei ar paslaugai. Neteisingas šių faktorių supratimas užgoš gerą produkto pateikimą rinkai, puikų dizainą, teisingą darbuotojų parinkimą, produkto kokybę ir visa kita gėrį. Trumpai ir aiškiai kalbant – nemokėjimas tinkamai pamatuoti pasiūlos ir paklausos, kai rinka perpildyta, – reikš bankrotą.
     
    Rinkos dinamiškumas
     
    Įdomus faktas – netinkamas “pasiūlos ir paklausos” įvertinimo faktorius sunaikino Sovietų Sąjungą. Centralizuota valdžia stengėsi vykdyti rinkos “makro-kontrolę”, kai biurokratai sprendė, kiek reikia rinkai tualetinio popieriaus, kiek reikia kopūstų, bulvių, agurkų ir panašiai. Tačiau, kad ir kaip buvo stengiamasi dirbtinai manipuliuoti pasiūlos ir paklausos faktoriais – tai nebuvo daroma gerai. Galbūt/turbūt tai buvo daroma tikrai su gerais siekiais, tačiau tai darantys žmonės tebuvo žmonėmis ir darė klaidas, todėl tokia “kontrolė” sukūrė milžiniškus trūkumus vienų produktų ir milžinišką perteklių kitų. Kas, savaime aišku, privedė prie ekonominio kracho.
     
    Kaip sakoma – mokytis turime iš istorijos. Sovietų Sąjungos ekonominis žlugimas turėtų paaiškinti tinklinio marketingo veikimo mechanizmą. Kiekviename versle, įmonės pelnas yra tiesiogiai susijęs su žmogumi (-ėmis), kurie priima sprendimą “pasiūlos ir paklausos analizės skyriuje”. Sovietų Sąjungoje, tie žmonės negalėjo pakankamai greitai reaguoti į rinkos pokyčius, nebuvo klausoma rinkos šauksmo (gal net klyksmo?) ir rinka padarė savo.
     
    Tinkliniame marketinge… viskas yra žymiai blogiau. Sovietų Sąjungoje tikrai kažkas galvojo apie tai, kiek vieno ar kito produkto yra “gana”. Tinklinio marketingo kompanijose niekas nesprendžia, kiek yra gana. Nėra net tokio skyriaus, nėra tokių žmonių. Jiems jų ir nereikia (jų nuomone).
     
    Nereikia, nes…
     
    “Visi norės tai pirkti!”
     
    Deja, ne visi. Visi produktai turi tik rinkos dalį. Nėra nei vieno produkto pasaulyje, kurį turėtų visi. Nei vieno. Ne visi nori pirkti auksą. Ne visi nori gerti filtruotą vandenį; ne visi nori draudimo; ne visiems reikia tos nuolaidų kortelės. Ir tai supranta absoliučiai visi!
     
    Deja, ne visi. To nesupranta žmonės, dirbantys su tinkliniu marketingu ir pasakojantys apie tai, kaip “pardavimams nėra ribų”.
     
    Ribos yra. Ir užtenka įsivaizduoti, kad tam tikroje tinklinio marketingo kompanijoje ta riba pasiekta. Pakalbėsiu šioje vietoje apie kokią nors siurblių pardavimo kompaniją (tikrai išgalvotą) “BIRBY”. Įsivaizduokime, kad visi BIRBY siurbliai, už tokią kainą, už kokią jie parduodami, jau nupirkti. Rinkoje liko arba žmonės, kurie turi konkurento siurblius, arba žmonės, kurie finansiškai negali sau leisti įpirkti BIRBY.
     
    Ir Jūs esate tas potencialus BIRBY distributorius, sėdintis “nerealių verslo galimybių seminare”, klausantis apie tai, kaip nieko neveikdamas uždirbsite tūkstančius. Dabar reikia pagalvoti apie tai, ar tą seminarą vedantis žmogus jau žino, kad BIRBY jau pasiekė savo ribą rinkoje? Ar kam nors (be Jūsų) tai įdomu? Ar ta informacija yra specialiai slepiama nuo Jūsų ir kitų dalyvių? Kadangi mes preziumuojame, jog rinkoje BIRBY riba yra pasiekta – tai bet kam, kas dabar sėdi tame seminare, yra “parduodamos neįmanomos sėkmės galimybės”. Tačiau seminaro vedėjas taip nepasakys. Jis sakys: “dabar yra pats tinkamiausias laikas Jums prisijungti”. Bet tai – melas. Net jei tai sakantysis to nežino. Rinkos riba BIRBY produktui jau pasiekta, tačiau niekas to nepastebėjo. Kodėl? Todėl, kad šioje kompanijoje (kaip ir visose TM kompanijose) nėra žmonių, stebinčių rinką.
     
    “Galime pasamdyti visus”
     
    Kadangi tinklinio marketingo kompanijose nėra kontrolės mechanizmo – jos nekontroliuoja dar vieno faktoriaus: dirbančių žmonių kiekio. Normaliame versle – vadovai visuomet žino tą ribą, kai nebereikia naujų darbuotojų. Tačiau tinklinio marketingo versle to nėra. Tiesiog nėra kam kontroliuoti tuos (tokius reikalingus) procesus.
     
    Toks nekontroliuojamas TM “baubas” verda savo sultyse, įtraukdamas visus, ką tik gali įtraukti, prarydamas įtrauktų žmonių laiką, pinigus, reputaciją ir versliškumą (!). Nors visi šie žmonės nežinojo ir nesuprato to, kur lenda ir tiesiog norėjo užsidirbti pinigų.
     
    Ir tenka pripažinti, kad po tinklinio marketingo baubo mėsmalės – labai daug žmonių nebenori vystyti verslo ir nebeturi tam jokių norų, jėgų ir resursų.
     
    Pirmosios dalies pabaiga. Antroji dalis – kitą savaitę.
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo Guru svetainės.
  7. Patinka
    Mikas. sureagavo į ReikiaPuslapio 5 svarbiausios šiuolaikinio marketingo tendencijos   
    Gyvenimas Londone turi didžiulį privalumą – begalę profesionalams skirtų renginių, kurie suteikia ir įkvėpimo, ir konkrečių strategijų verslui. Vienas iš tokių yra “Marketing Week Live”, kuriame pabuvojau ir galiu papasakoti įspūdžius apie naujausias marketingo tendencijas. Įrašo pabaigoje - nuoroda į originalų straipsnį.
     
    Trumpai apie renginio formatą – jis panašus į mūsų “Login” konferenciją – N salių su pranešimais ir dar eilė stendų su įmonėmis, siūlančiomis savo paslaugas. Taigi, buvo ir ką pamatyti, ir ko paklausyti.
     
    Trumpai: kodėl marketingas yra toks svarbus
     
    Buvau pradžioje labai nustebęs renginio mastu – didžiulis paviljono plotas vien apie marketingą ir tūkstančiai lankytojų. Bet vienas pranešėjas tiksliai suformulavo marketingo svarbą šiuolaikiniam verslui – dabartiniame interneto amžiuje kaip niekad sunku išsiskirti iš minios ir gauti klientų dėmesio: visi užimti, visi internete greitai randa informaciją patys, banerių ir reklamų niekas nebemato, tad reikia sumanios marketingo strategijos, kad pasiektumėte klientų akis ir ausis. Iš esmės, būtent apie tai ir buvo visa konferencija – kaip pateikti žinutę apie savo paslaugas potencialiems klientams.
     
    Pagrindinės šiuolaikinio marketingo kryptys
     
    Susumuojant, apie ką buvo kalbama ir kokie pranešimai pristatomi, dabar marketinge vyrauja šios temos:
     
    1. Mobilios technologijos
     
    Anksčiau sakydavo “Jei tavęs nėra internete, tavęs nėra visai”. Dabar tą patį galima pasakyti apie mobiliąsias technologijas – jei žmogus negali rasti tavo verslo ar užsakyti tavo paslaugų iš savo telefono, tai verslas kaip minimum nėra rimtas.
     
    Nors žvelgiant į tinklalapių lankomumo statistiką, mobilūs vartotojai sudaro dar tik 10-30% viso srauto (nors ir tai galima laikyti didžiuliu pasiekimu), bet reikia žiūrėti į ateitį – ši auditorija tik didės. Maža to, šie pirmieji “pionieriai” kaip taisyklė formuoja visos savo kartos nuomonę ir įpročius, tad jie ypatingai svarbūs.
     
    Ir reikia nustoti teigti sau ir kitiems, kad žinote viską apie savo klientus – ypač šiuo aspektu. Jei sakote, kad “mano klientai tikrai nepirks mano paslaugų iš telefono”, tai konferencijoje buvo minimas pavyzdys kad kažkada per eBay buvo nupirktas “Lamborghini” automobilis būtent iš telefono. Tad nedarykite tvirtų prielaidų, kaip jūsų klientai elgiasi su jūsų svetaine, galite stipriai apsirikti.
     
    2. El.paštas grįžta į madą
     
    Tiksliau, jis niekur labai ir nebuvo dingęs – tiesiog garsiau rėkavo tie, kas sakė jog socialiniai tinklai yra marketingo ateitis ir turime visą dėmesį skirti būtent tai naujai bangai. Dabar šios kalbos truputį rimsta, ypač kai Facebook reklama tampa vis brangesnė ir dažnai neatneša norimų rezultatų, tai marketingistai grįžta prie tradicinio asmeninio žinutės pateikimo. O kas šiais laikais gali būti asmeniškiau nei el.paštas?
     
    Buvo kalbėta apie tai, kad norint pasiekti rezultatų, neužtenka tiesiog siųsti naujienlaiškių ar pranešti apie akcijas – reikia sistemingo ir kiek įmanoma asmeniško požiūrio. Kad klientas gautų laiškus jam skirta tvarka, tinkamu laiku, tekstas galėtų būti formuluojamas priklausomai nuo buvusių jo veiksmų. Kitaip žmonės juk nedurni, juk lengvai pastebi kai laiškas skirtas dar “melejonui” žmonių, o kai jaučiasi išskirtinis dėmesys – tai yra labai galingas įrankis, nes sukelia emocijas. Bendrai, visoje konferencijoje buvo pabrėžiamas asmeniškumas ir asmeniniai santykiai su klientu kaip vienas iš svarbesnių marketingo tikslų – iš “one-to-many” žinučių sklaida tampa vis labiau “one-to-few”, o ideliausiu atveju turėtų būti “one-to-one”.
     
    3. Big data – visi kalba, mažai kas supranta
     
    Parodoje buvo daug įmonių, siūlančių duomenų rinkimo ir analizės paslaugas. Rinkos tyrimai, klientų apklausos, pirkėjų elgesio analizė – visa tai susiveda į gražius grafikus ir lenteles. Ir atrodo, kad megabaitai duomenų ir statistikos rodikliai yra ta vadinamoji “big data”, kurią išanalizavus – bus matomas kelias į sėkmę.
     
    Bet dažnai verslininkai sustoja pusiaukelėje – tik ties duomenų rinkimu, bet nesugeba (neturi kompetencijos?) detaliai išanalizuoti ir, kas svarbiausia, padaryti išvadas ir tolimesnius sprendimus.
     
    Pavyzdžių ieškoti nereikia toli, nereikia ir “big data” – net ir mažesnėje skalėje vyksta tas pats: kai su ReikiaPuslapio.lt komanda kuriame svetaines, užsakovai paprašo įdiegti “Google Analytics”, kad galėtų stebėti lankomumą. Spėkite, kiek iš jų bent kartą pažiūri kiek giliau nei “Visitors” ar “Views”. Iš kur ateina lankytojai, kokius puslapius žiūri, kiek laiko užsilieka, koks kanalas turi geriausią konversiją – visi tie duomenys gana paprastai prieinami, bet verslininkai matyt neturi laiko juos pažiūrėti.
     
    4. Video – ne ateitis, o dabartis
     
    Dar nustebino tai, kiek įmonių konferencijoje pristatinėjo video kūrimo paslaugas. Nes video žiūrėjimo internete skaičiai vis auga, taip pat nemaža dalis lankytojų mieliau pažiūri pristatomąjį filmuką apie jūsų paslaugas, negu skaito kelias pastraipas teksto. Nauja tendencija – animuoti arba piešti video apie jūsų įmonę, pasidomėjau – Londone vieno tokio sukūrimas kainuoja nuo 1200 svarų iki, iš esmės, begalybės.
     
    Taip pat ir bendrai vizualumas buvo konferencijos esminė dalis. Spalvingos reklamos, patrauklūs žmonės, prekinių ženklų pristatomieji stendai, grafinio dizaino paslaugos – neatsiejama marketingo dalis. Ir yra didžiulis skirtumas tarp to, kaip jūsų svetainė atrodo profesionaliame lygyje ir jeigu ji sukurta mėgėjo. Tiesą pasakius, pažiūrėjus į profesionalius pavyzdžius, man asmeniškai tapo gėda už kai kuriuos savo asmeninius projektus, kuriems neskyriau pakankamai laiko perkelti į tą “aukštesnį lygį” vizualumo atžvilgiu. Yra kur pasitempti.
     
    5. Tai kas per velnias yra “content marketing”?
     
    Apie šituos du žodžius kalba visi ir jau seniai – kad reikia ruošti turinį, jį platinti ir tada pas tave ateis klientai. Tik dabar jau kalbama ne ar to reikia, o KAIP teisingai tai daryti. Nes vyrauja toks paprastas suvokimas – kompanija tiesiog turi rašyti kažkokį savo blogą, leisti pranešimus spaudai, kartais kažką papostinti į savo Feisbuką, ir tai jau yra “content marketing” – nes nu turinys juk ruošiamas ir platinamas. Bet iš profesionalų lūpų konferencijoje tai skambėjo visiškai kitame lygyje.
     
    Pagrindinės mintys tokios, kad reikia ruošti tik tokį turinį, kuris sukels jūsų esamiems ar būsimiems klientams kažkokių emocijų, paskatins kažkokiam veiksmui – nebūtinai iškart pirkimui. Sakykime, straipsnis turėtų paliesti opią socialinę problemą, nuo kurios prasidėtų diskusija socialiniuose tinkluose, kur būtų minima jūsų įmonė, ir tuo pačiu gal kas nors “užsikabins” ir pasidomės jūsų paslaugomis plačiau. Labai dažnai vartojamas žodis visoje konferencijoje buvo “engaging” – visa jūsų marketingo strategija turi skatinti žmones kažką daryti, o ne tiesiog pasyviai skaityti.
     
    Pavienės mintys/citatos iš pranešimų
     
    Pabaigai noriu pasidalinti tiesiog atskiromis frazėmis iš pranešimų, kurių klausiau – galbūt įkvėps ar privers susimąstyti.
     


     
    “Klientams nerūpi”. Paprasta mintis – susitaikykite su tuo, kad žmonėms rūpi tik jie patys ir tai, kas naudinga tik jiems – jiems vienodai, kad jūs išleidote naują produkto versiją ar pakeitėte logotipą, jeigu jūs nesiūlote kažko konkrečiai naudingo jiems – nesitikėkite jokios reakcijos
    “Jūs negalite tiesiog rėkti apie save visur, turite tapti natūralaus pokalbio dalimi”
    “Apie ką žmonės šneka prie stalo ar bare?” Buvo atliktas realus tyrimas, ir išaiškinta, kad populiariausios temos yra sportas, mada, asmeninis gyvenimas, orai, ekonomika – ir dar kiti dalykai, bet į TOP 20 nepateko nei vienas konkretus verslas ar prekinis ženklas. Taigi, prie pačios pirmos minties – apie jus niekas nekalba, niekam realiai nerūpite, žmonės kalba apie save.
    “Jei tavo verslas neauga, tai jis po truputį miršta”. Priminė dar vieną gražią citatą – “šiuolaikiniame versle, kad liktum toje pačioje vietoje, turi labai greitai bėgti į priekį”.
    “Klientai nori paprasto ir greito pasirinkimo”. Vėlgi atlikti tyrimai rodo, kad žmonės linkę labiau sustoti ties vienu iš pirmųjų pasirinkimo variantų ir neskirti daugiau laiko paieškoms, nors galbūt jie pasigilinę atrastų ir geresnį variantą paslaugai pirkti.
    “Būkite ten kur jūsų klientai, o ne ten kur jums patogu”. Čia labai susiję su komforto zona – įmonės dažnai bando reklamuotis visur kur tik papuola, o ne kreipti savo pastangas į konkrečią savo tikslinę auditoriją. Kitaip tariant, pradžioje sužinokite, kur auga grybai, o po to būtent ten važiuokite grybauti.
    “Turite būti žmonių mintyse”. Idealus variantas ir tikslas – kad žmonės jus prisimintų. Bet jus prisimins ne pagal pavadinimą ir ne pagal logotipą – o pagal emociją, kurią kažkada sukėlė jūsų produktas ar paslauga. Taip pat pagal sąsają, kurią jūs išugdėte – taip kaip vietoje “energetinis gėrimas” daug kas sako tiesiog “redbulis”.
    “Nesirūpinkite dėl lankomumo skaičių, rūpinkitės dėl klientų”. Jei kiek anksčiau visi buvo apsėsti tuo, kad galima pamatuoti savo realius puslapių lankomumo skaičius, tai dabar vis labiau visi rėkia, kad tie skaičiai beveik nesvarbūs – labiau turi rūpėti, kiek realių klientų jums atvedė kažkokia marketingo kampanija ar paskelbtas straipsnis. Prie to paties – visiškai nesvarbu, jei jūsų Facebook puslapis turi 100 000 gerbėjų, jei realiai iš jūsų kažką pirko vos šimtas iš jų.

    Štai tokios mintys iš konferencijos ir mano asmeninės patirties. Ką pridurtumėte – kaip jūsų versle ar įmonėje taikomos šios marketingo tendencijos?
     
    Originalas: VerslasOnline.lt
  8. Patinka
    Mikas. gavo reakciją nuo Mykolas Order Fulfillment'as Lietuvoje   
    Sveikas,
     
    Pagrinde šituos seku:
     
    http://www.shopify.com/blog
    http://ecommercepulse.com
    http://www.abetterlemonadestand.com
    http://e-shopblog.com
    http://www.ecommercefuel.com
    http://foreverjobless.com
  9. Patinka
    Mikas. sureagavo į Paulius. Ar tu esi verslininkas?   
    Cia toks pokstas is mano giminiu ir pokalbio su mano tevais.
     
    A: O tai kuo jis uzsiima?
    B: Dirba sau
    A: o tai pinigu turi?
    B: Uzdirba neblogai
    A: Bet jis juk niekam nedirba, tegu eina dirbt
    B: Tai, kad jis uzdirba keturgubai daugiau nei kitam darbe gautu
    A: Nu ir kas, bet jis niekam nedirba.
     
     
    O moralas, kad geriau fabrike uz 800 ir visi supras, kad tu DIRBI.
  10. Patinka
    Mikas. sureagavo į Simonas Ilzė Butkutė apie laiką ir pinigus   
    Kodėl lietuviai gėdijasi kalbėti apie pinigus? Gėdijasi įkainoti savo paslaugas? Pasikalbėti apie atlyginimą?
     
    Skambina šiandien žurnalistas ir klausia, - kodėl Jūs nesivaržote parašyti, kiek kartais uždirbate rašydama reklaminius tekstus per vieną vakarą? Tai juk tabu.
     
    O aš ir sakau, kad brangiausias, o galbūt vienintelis dalykas, kurį turime šioje Žemėje, - laikas. Mes negalime sustabdyti nei savo senėjimo, nei išvengti savo ar artimųjų mirties, negalime įtakoti daugelio aplinkybių, stichijų, mūsų namai gali sugriūti, darbus galime prarasti, o ką tikrai turime - tai laikas.
     
    Man ne gėda įsikainoti savo laiką. Ir ne gėda to parašyti.
     
    Jei kažkas nori brangiausią savo turtą švaistyti, dirbdamas pusvelčiui (ir tuo pat metu dar tūžmingai nekęsdamas to, ką daro, to, kuriam tai daro, ir, žinoma, savęs) - tai to žmogaus pasirinkimas ir aš jį gerbiu.
     
    Tačiau lygiai taip pat aš gerbiu savo laiką ir aš jį vertinu. O kadangi gyvename visuomenėje, kurioje daug kas gali būti išreikšta pinigais, man visiškai ne gėda pasakyti, kad už valandą intensyvaus darbo (po kasdienio savo darbo) imu nuo 250 Lt į rankas (draugams visada darau nuolaidų ir t.t., bet ne apie tai juk).
     
    Buvo - net ir pastaruoju metu - pasiūlymų padirbėti už "pakeliuką arbatėlės" (truputį utriruoju šią frazę, gal todėl, kad skamba supermamytiškai) arba "rašyti kokį blog'ą, na, tarkim, 20 Lt už post'ą", ir gerbiu šiuos pasiūlymus, nes žmonės tokius dalykus siūlo iš natūralaus nežinojimo. Tačiau lygiai taip pat gerbiu savo teisę atsisakyti tokių pasiūlymų. Parduoti vakarą už 20 Lt? Savo gyvenimo vakarą, kuris daugiau nepasikartos? Ar, sorry, už "pakeliuką arbatėlės"? "Pakeliuku arbatėlės" aš nesusimokėsiu nei už internetą, nei už telefoną.
    Rašau nemokamai, jei dirbu prie labdaringo projekto, tačiau "pakeliukas arbatėlės" buvo siūlomas už tekstus verslui.
     
    - Bet juk tu taip gražiai rašai, tau GAUNASI natūraliai, turi tokį talentą... (and so on)
    - Gal ir turiu. Bet kodėl jį turiu švaistyti rašydama tekstus kažkieno arbatėlėms?
    - Tau gaila?
    - Savęs? Ne. Savo laiko? Taip.
     
    Diskusiją atkartoju improvizuotai, tačiau tąsyk teko paplušėti, tikinant žmogų, kad tikrai nesiimsiu šio patrauklaus pasiūlymo, o mano kantrybė ne auksinė ir net ne sidabrinė.
    Taip, žmonės turi teisę tikėtis, kad kažką gaus dykai. Daug kas daug ką ir gauna. Tačiau tikiu, kad pasaulyje egzistuoja tam tikri energetiniai mainai, pinigai tėra vienas šios energijos ekvivalentų. Jei kažką iš kažko "išlupsi" per prievartą dykai, žiūrėk, kad nebūtų nuskaičiuota kitoj vietoj. Ir - kas labai šykšti, pas tą pinigai taip pat ateina nenoriai, tai sena ir gerai žinoma (nors ir labai banali) ezoterinė taisyklė. Tačiau juk sunkoka nešykštėti, kai pats dirbi už grašius? Ir dar, paskutinis punktas, - su neapykanta uždirbti pinigai labai greitai išgaruoja. O justi pakylėjimą, dirbant pusvelčiui, vėlgi, yra sunku.
     
    Todėl aš geriau turėsiu vieną free-lance'o vakarą per tris savaites (ar tegul ir vieną per tris mėnesius), nei sėdėsiu persikreipusiu veidu kasvakar už juokingus pinigus, gailėdama savęs, savo jaunų pragaišusių dienų, savo neparašytų eilėraščių ir savo nepaglostytų kačių.
     
    Ar aš pasikėlusi kalė? Mano darbo valandą nuvertinantiems potencialiems užsakovams - galbūt. Draugams esu žmogus, kuris niekada nepasikėlė ir niekada nepasikels.
     
    Aš tiesiog nenoriu dirbti pusvelčiui, nes nemėgstu jaustis auka.
    Kas mėgsta jaustis auka, tegul meta akmenį į savo monitorių.
     
    PS. Darsyk - kodėl kartais rašau apie pinigus? Gal kad daugiau negaučiau pasiūlymų parašyti tekstų už "arbatėlės pakeliuką".
  11. Patinka
    Mikas. gavo reakciją nuo Nerolat Tiketa.lt problema   
    Sveiki,
     
    Esu Tiketos klubo narys, bandau nusipirkt bilietų į vieną renginį, į kurį duoda nuolaidų minėto klubo nariams. Bilietų pirkime prieinu žingsnį, kuriame galiu pritaikyti nuolaidą, pasirenku norimą bilietų kiekį, kuriuos noriu pirkti su nuolaida, spaudžiu mygtuką pritaikyti.... ir nieks neįvyksta. Langas pradingsta, nuolaida ir toliau lieka 0, o kaina ta pati....
     
    Gal yra kam nors tekę susidurti ir išspręsti tokią problemą?
     
    Tiketai rašiau, nieko neatrašo.
  12. Patinka
    Mikas. sureagavo į Nerolat Prestashop.com error   
    Norint atsisiųsti šiuos failus reikia būti prisiregistravus forume :)
  13. Patinka
    Mikas. sureagavo į extremist Antanas Škėma ,,Balta Drobulė"   
    Radau nuo mokyklos užsilikusį knygos konspektėlį mano darytą :)
     
    Tikiuosi, kad kam nors padės! ;)
     
     
    Balta Drobule.doc
  14. Patinka
    Mikas. sureagavo į titasas 5 minutes pakeisti lėktuvą...   
    Na visgi buvo daug visko :D
     
    Kelionė iš Vilniaus į Gdanską autobusu praėjo skandžiai.. 7 ryto buvom gdansko oro ouste ir laukėm 10 val wizzair lėktuvo.. ir prasidėjo :)
     
    Buvo parašyti vartai, kad 17 ir 18, jau laukia ir žmogeliukai, kurie skanuot bilietus turėjo, aišku užsiėmėm pirmas vietas eilėj.. žiūrim nėr lėktuvo niekur šalia wizzairo.. Po kiek laiko atvažiuoja lėktuvas, bet pastato kažkaip per toli nuo šitų vartų. Pakeitė vartus, visa minia į 15-16 vartus pajudėjo ir gavos, kad dabar mes gale :D Visas tas judesys, šurmulys ir tikrintojų lėtumas kainavo brangias minutes..
     
     
    į lėktuvą įlipom kažkur 10, kai 10 jau turėjom pakilt.. pakilom apie 10:15 :) Atsisėdom pačioj pirmoj eilėj nuo galo. Paklausus stiuardesės gal gali sužinot kelinti vartai iš Milano į Corfu ir kada tiksliai nusileisime ji maloniai sutiko padėt, bet po kelių minučių priėjus pasakė, kad negali sužinot kelinti vartai, o skrisim nedaugiau nei 2 valandas, tai turėtume nusileist 12 kaip ir planuota...
     
    Netrukus priėjo gėjus stiuardas ir baisia kalba pasakė, kad išlipti iš lėktuvo galėsit tik kažkur 12:10.. Jau prasidėjo biški nerimastis:)
     
    Nusileidus 12:05, kažkur 12:14 atsidarė lėktuvo durys ir pradėjom bėgt, bet netoli ;) Dar vienas išbandymas - stovi autobusas ir be jo neleidžia niekur eit, bėgt.. Atsistojom pirmieji į autobusą ir teko sulaukt visų keleivių :) O kai kurie su lazdele lėtai ėjo...
     
    Galiausiai paleido prie durų ir pasileidom bėgt.. Iškarto radom kur eit, prasibrovėm pro eilę, apsauga nuskanavo bilietą ir pasakė, kad dar spėjat. Bet kol nebuvau lėktuve tol nepatikėjau :)) Vartai buvo 13, tai teko pro visą oro uostą bėgt (o jis gan didelis kai apsauga praeini) ir pribėgus 13 vartus dar pamačiau sėdinčius darbuotojus, SPĖJOM!
     
    Bet jau įlipom kaip paskutinei keleiviai ir iškarto pajudėjom :)
     
    Taigi, viskas įmanoma, nenuleiskit rankų jei pamiršot įšskristi :D
     
    Niekada negalvojau, kad įmanoma sumaišyti taip dienas, bet pasirodo įmanoma..
  15. Patinka
    Mikas. sureagavo į Darexas Mano komiksiukas :)   
    Sveiki, nesenai nusipirkau wacom bamboo tabletą piešimui ir štai ką šiandien nupiešiau. Prašau, įvertinkit, pasakykit ką manot :)
     
    http://farm9.staticflickr.com/8438/7768259518_de78eda15e_z.jpg
  16. Patinka
    Mikas. sureagavo į Esnyper Prestashop lietuviškų raidžių fix'as friendly url'sui   
    Neseniai susisiekė Prestashop support'as dėl neeilinės klaidos, tai išdėsčiau jam visus pastebėjimus :D
     
    Vedant prekę ė, į, ų, ū simboliai pradingdavo. Todėl įvedus prekę pavadinimu: Prekė friendly url būtų http://shop/kategorija/ID-prek, o ne http://shop/kategorija/ID-preke.
     
    Fix'as paprastas, susiraskite js/admin.js failą ir pakeiskite str2url funkciją šiuo kodu:
     
     

    function str2url(str,encoding,ucfirst) { str = str.toUpperCase(); str = str.toLowerCase(); str = str.replace(/[\u0105\u0104\u00E0\u00E1\u00E2\u00E3\u00E4\u00E5]/g,'a'); str = str.replace(/[\u00E7\u010D\u0107\u0106]/g,'c'); str = str.replace(/[\u010F]/g,'d'); str = str.replace(/[\u00E8\u00E9\u00EA\u00EB\u011B\u0119\u0118\u0117]/g,'e'); str = str.replace(/[\u00EC\u00ED\u00EE\u00EF\u012F]/g,'i'); str = str.replace(/[\u0142\u0141]/g,'l'); str = str.replace(/[\u00F1\u0148]/g,'n'); str = str.replace(/[\u00F2\u00F3\u00F4\u00F5\u00F6\u00F8\u00D3]/g,'o'); str = str.replace(/[\u0159]/g,'r'); str = str.replace(/[\u015B\u015A\u0161]/g,'s'); str = str.replace(/[\u00DF]/g,'ss'); str = str.replace(/[\u0165]/g,'t'); str = str.replace(/[\u00F9\u00FA\u00FB\u00FC\u016F\u016B\u0173]/g,'u'); str = str.replace(/[\u00FD\u00FF]/g,'y'); str = str.replace(/[\u017C\u017A\u017B\u0179\u017E]/g,'z'); str = str.replace(/[\u00E6]/g,'ae'); str = str.replace(/[\u0153]/g,'oe'); str = str.replace(/[\u013E\u013A]/g,'l'); str = str.replace(/[\u0155]/g,'r'); str = str.replace(/[^a-z0-9\s\'\:\/\[\]-]/g,''); str = str.replace(/[\s\'\:\/\[\]-]+/g,' '); str = str.replace(/[ ]/g,'-'); str = str.replace(/[\/]/g,'-'); if (ucfirst == 1) { c = str.charAt(0); str = c.toUpperCase()+str.slice(1); } return str; }
     
     
    Arba palaukit Prestashop 1.4.9 versijos, kur bus ištaisyta ši klaida.
     
    Tikiuosi kažkam pagelbėjau :)
  17. Patinka
    Mikas. gavo reakciją nuo saltasdusas Uždarbis.lt teismas. Įvertinkite mano svetainę.   
    Aš tai tavo vietoje dėčiau ne atsisiuntimo nuorodas, o nuorodas kad ir į iTunes ar Beatport parduotuves su affiliate linku. Taip ir monetizuosi svetainę šiek tiek ir kas nepagailės kelių eurų galės atsisiųsti. O pati svetainė labai patiko, lankysiuos :)
  18. Patinka
    Mikas. gavo reakciją nuo saltasdusas Uždarbis.lt teismas. Įvertinkite mano svetainę.   
    Aš tai tavo vietoje dėčiau ne atsisiuntimo nuorodas, o nuorodas kad ir į iTunes ar Beatport parduotuves su affiliate linku. Taip ir monetizuosi svetainę šiek tiek ir kas nepagailės kelių eurų galės atsisiųsti. O pati svetainė labai patiko, lankysiuos :)
  19. Patinka
    Mikas. sureagavo į VinylRecords Elektronines Cigaretes   
    spėju 14mečio max shopas čia ? jei galimą taip jį pavadinti... Baisu, bent gramatines klaidas išsitaisykit, nesu lituanistas, bet čia buvo baisu...
    Kur pas jus kainos geriausios ? Jūs netgi ne originalias prekes brangiau pardavinėjat nei visi kiti, kurie pardavinėja originalias...

    čia išvis geras... :DD prajuokino net
     
     
    MŪSŲ PREKĖS

    Katridžai Kas čia per velnias ? :D Net nežinot kaip jie turi vadintis...
     
     
    Mokėjimo paskirtis : rašykite tas prekės kurias perkat

    čia irgi geras, neturit net automatizuotos mokėjimų sistemos :)
    Baisu...
  20. Patinka
    Mikas. sureagavo į Dywaz USB data kabelis [0,01$]   
    Gavau pasiūlyma pirkti USB data kabelį už 0,01 USD + nemokamas siuntimas. Tinka: iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, MP3, MP4
     
    Gal kam pravers: http://www.everbuying [dot] com/USB-Data-Cable-for-iPhone-4-97-5CM-p-30720.html
    Vienas žmogus gali pirkti vieną prekę kas dvi savaites.
  21. Patinka
    Mikas. sureagavo į twea DjiXas, istorija, kurios neturėjote žinoti   
    Iš anksto atsiprašau - neturėjau laiko perskaityti visų 8 puslapių komentarų, tad nepykit, jei kai kur pasikartosiu.
     
    Pirmiausia - pagarba temos autoriui už pasidalinimą šia istorija, ir nesavanaudišką norą kažką švelniai stumtelt, kad susimąstytų, atsimerktų, imtų dirbti su savimi.
     
    Iš tiesų man labai svetima tai, ką DjiXas daro, ir kaip jis tai daro, bet tai yra visiškai nesvarbu. Kas svarbu - tai, kad kiekvienas turėtų suprasti, jog esame skirtingi - ne tik atrodome kitaip, turime skirtingus pomėgius, tikslus, vertybes, svajones, galų gale - mylime skirtingus žmones. Taigi mano vertybės, svajonės, tikslai - labai kitokie, nei DjiXo, bet aš neturiu jokios teisės teisti, smerkti ir apskritai vertinti jo pasirinkimo, taip pat, kaip niekas negali vertinti maniškio. Čia visai kaip "dėl skonio nesiginčijama", tik dar rimčiau - kas gali už mane nuspręsti, kaip gyventi aš turėčiau? Niekas, mes kiekvienas sprendžiame patys, bent jau, jei esam nebe mažamečiai. :) - tai juk MŪSŲ gyvenimai!
     
    Esame labai unikalūs, kiekvienas su savo EGO, kuris formuojasi nuo vaikystės, įtakojamas aplinkos, tėvų, mokytojų, draugų, įvairių situacijų į kurias papuolame, TV ir t.t. - vardint ir vardint. EGO ir aš - nėra tas pats, tai tik maža dalelė manęs, nevisada teisinga, dažnai savanaudiška, suformuota aplinkos, iškreipta, pasipūtusi... Nesakau, kad to reikia atsikratyt, bet reiktų išmokt išgirsti gilesnį save, nei tas "aš pats kiečiausias, manęs įžeidinėt niekas neturi teisės" - tai pernelyg žemiška, neprotinga, žema. Geriau išmokti įsijausti ir į kitus, pažvelgti plačiau, suvokti, kad tavo pasirinkimas - nebūtinai tinka ir kitam, ir nėra tokio dalyko, kaip absoliuti tiesa.
     
    Taip pat turim įvairius talentus, pašaukimus, gabumus - vieni esam tiksliukai, kiti - humanitarai, treti - menininkai, būna ir tokių, kurie gabūs kone viskam, arba atvirkščiai - kol kas nerado kam jie gabūs (tačiau tikrai yra kažkam gabūs). :)
     
    Kiekvienas turim temperamentą, kuris yra keturių pagrindinių tipų mišinys, ir nelengvai rasit žmogų, kurio mišinio proporcijos sutaptų. Taip pat esam ekstravertai arba intravertai. Turim sudėtingus charakterius, skirtingą kiekį charizmos, esam linkę lyderiauti, arba norim turėti lyderį...
     
    Nenoriu labai išsiplėsti, lenkiu prie to, kad kiekvienas esam kitoks, ir negali būti vieno recepto. Net ir milijono receptų būtų per mažai :) Kiekvienas turime rasti SAVO kelią. Ir panašu, kad DjiXas šiuo metu daro tai, ką jis turi daryti - nežinau, ar jo pasirinkimas logiškas, ar intuityvus, ar dar kažkoks - jis jaučia tam aistrą, nemato savęs niekur kitur, ir būtent todėl jis tai daro, ir darys, kad ir ką kiti besakytų. Ta aistra ir jaučiasi, todėl jūs ir lenkiate galvas - prieš jus žmogus, kurio ryžto negali užgesinti praktiškai niekas - tai užburia ir įkvepia. :)
     
    Jei esate to priblokšti - tikriausiai patys savo kelio dar neradote, todėl tai ir kelia begalinį susižavėjimą. Jei savo kelią (bent jau šiam gyvenimo etapui) radote - patys elgiatės ne mažiau ryžtingai, tik savose srityse, tikite tuo, ką darote, jaučiatės laimingi, ir tas tekstas buvo tiesiog atvirai išdėstyta kitokia kito žmogaus istorija. Gal net pagalvojote skaitydami - "man pasisekė labiau... esu laimingesnis". Ne? :)
     
    Tik nepulkite mėgdžioti, elgtis taip pat, ar net panašiai - DjiXo kelias yra tik jo kelias. O jūs - kiekvienas turite rasti saviškį. Niekada negalima trokšti būti panašiam į kažką, stengtis mėgdžioti kažko, net turėti idealą mano manymu nėra labai gerai - reikia stengtis būti savimi, ieškoti savęs, suprasti save, atrasti save - tik tada galėsite tapti geresni, nei esate. Būdami kažkuo kitu niekada nebūsite geresni - juk jūs apskritai nebūsite savimi, gyvensit kažkieno kito gyvenimą. :)
     
    Sėkmės visiems paieškose, ir sveikatos DjiXui! Kelios citatos, kurios, tikiuosi, prasklaidys jaunatviškai-fanatišką susižavėjimą, ir padės suprasti, kad nereikia niekur pult stačia galva - gal tai ne tau ir ne tavo. :)
     
    It takes courage to grow up and become who you really are. E.E.Cummings
     
    Let the world know you as you are, not as you think you should be, because sooner or later, if you are posing, you will forget the pose, and then where are you? Fanny Brice
     
    Be what you are. This is the first step toward becoming better than you are. Julius Charles Hare
     
    You were born an original. Don't die a copy. John Mason
  22. Patinka
    Mikas. gavo reakciją nuo Faunderis Adsense naujokui   
    Jei jau yra pilnai įformintas uždarbis, tai eini į skiltį 'Mokėjimai', prie atitinkamo mėnesio turi būt parašyta 'Išduotas mokėjimas' - spaudi Išsamesnė informacija ir apačioje išsikleidusios mėlynos lentelės yra nuoroda 'Uždarbio ataskaita'. Atsispausdinus visą ataskaitos lapą, užtenka informacijos, kad atsiimt mokėjimą banke ar pašte.
  23. Patinka
    Mikas. sureagavo į Rulle121 Matematikos PUPP   
    atrodo paprastas bet nebeprisimenu kaip tokį reiktu sprest :D nu kai vieni dirbtu per vieną valandą atliktu 1/8 viso darbo, o su tevais 1/6 tai 1/8-1/6=-1/24 tai su tevais dirbdami per vieną valandą atliks 1/24 darbo daugiau negu dirbdami vieni :) bet nesu tikras dėl sprendimo :)
  24. Patinka
    Mikas. gavo reakciją nuo facis1 Bwin freerolai   
    Registracija prasideda 23:30, bet reikia labai suspėt, greit užsipildo tie 3k vietų, o pats freerolas prasideda 01:00 :)
  25. Patinka
    Mikas. gavo reakciją nuo facis1 Bwin freerolai   
    Registracija prasideda 23:30, bet reikia labai suspėt, greit užsipildo tie 3k vietų, o pats freerolas prasideda 01:00 :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...