Pereiti prie turinio

maruxz

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    339
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo ForeverYoung Nemokamos atgalines nuorodos (backlink) 2023   
    Iš straipsnių amžiaus spėju, kad kai kurie puslapiai yra gana apleisti... 😉
    Ar norite, kad vieną iš puslapių padaryčiau dar vienu nemokamu?
    https://straipsniukai.lt/atviras-leidinys/
    Registruokitės nemokamai iki 2024 m. birželio 1 d.
    Publikuokite savo straipsnius Lietuvių kalba. 
  2. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo MartynasKu Iš kelinto karto išlaikėt regitros praktikos egzaminą?   
    Abu iš antro karto. 
    Realybėje taip niekas nevairuoja, nesiparink ?
  3. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Coderis Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Visada sakau žmonėms, klausiantiems, kaip man pavyksta rašyti, kad rašymas yra Dievo duota dovana. Negali išmokti rašyti, tiesiog sugebi tai arba ne. Gramatinės klaidos? Jos yra menkniekis, ypač, kai tekstas yra internete, kur bet kada galima pataisyti, duoti perskaityti draugams ir pažįstamiems. Stilius? Čia jau prasčiau, nes reikia labai daug skaityti ir domėtis literatūra, kad galėtum pritaikyti arba išdirbti savąjį stilių. Taip pat reikia daug rašyti.
     
    http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2012/06/tekstai-skaitytojui-seo-620x594.jpg
     
    Jei žmogus sugeba tai daryti – jis tą daro su malonumu. Jei nesugeba – ieško, kas tai gali padaryti už pinigus. Taip gimė mano verslas Rasytojas.lt, tačiau šį kartą ne apie tai.
     
    Interneto rinkodaros srityje SEO užima labai garbingą vietą. Verslininkai domisi galimybėmis, kaip daryti SEO patiems. Čia padeda įvairūs SEO kursai, seminarai, mokymai. SEO paslaugų teikėjai jau turbūt man grūmoja pirštuku „niu, niu, niu..." :) Tiek to, į jūsų daržą nelįsiu labai giliai – tik peršoksiu per tvorą, susirinksiu ko man reikia ir atgal... ;) Verslininkai bando daryti SEO patys savo jėgomis ir to niekas negali uždrausti. Tik po ilgų valandų darbo, nesėkmių ir nusivylimo yra nusprendžiama taupyti laiką ir samdytis profesionalus.
     
    Nepaisant visko, kažkas turės pakankamai kantrybės ir laiko. Šis straipsnis skirtas jiems.
     
    Sužinojote apie geriausią būdą kurti savo nuorodų tinklą (linkbuilding) – SEO straipsnių publikavimą? Puiku. Galite pradėti nedelsdami. Pirmas žingsnis – SEO straipsnio rašymas. STOP! Nemokate rašyti straipsnių, o juo labiau SEO? Nieko tokio – pamokysiu.
     
    SEO straipsnio specifika
     
    Pirmiausiai noriu pristatyti, kas tai yra tas SEO straipsnis. Tai gana neaukštos kokybės tekstas, kuriame yra pristatomas tam tikras verslas, paslauga, produktas ar objektas, susijęs su jūsų puslapio veikla. Straipsnio esmė nėra reklamuoti jūsų prekės ženklą ar įmonę, o tik patį produktą. Visas straipsnis turi tik vieną tikslą – kažkurioje vietoje ant atitinkamo raktinio žodžio uždėti "dofollow" nuorodą į jūsų puslapį.
     
    Esmė aiški? Susijusi tematika su jūsų verslu + netiesioginė reklama + [raktažodis] + nuoroda.
     
    Kokios apimties yra SEO straipsniai – mažiausiai 200 žodžių. Kuo ilgesni, tuo geriau, bet ar bus jie naudingi skaitytojui – didelis ir vis dar atviras klausimas.
     
    Kiek raktažodžių reikia tekste? Lygiai 4. Vienas jų turi būti straipsnio pavadinime, tada antras – straipsnio pradžioje, pageidautina pirmame paragrafe, trečias – straipsnio viduryje, o ketvirtas – link galo priklausomai nuo teksto ilgio. Girdėjote, kad 1% viso teksto? Taip, kažkada buvo ir 2,5%, ir 1% ir kiek tik nori, skambiai vadinama keyword density, tačiau dabar situacija pasikeitė, nes per daug raktinių žodžių yra negerai.
     
    Viskas, žaidimo taisyklės aiškios.
     
    SEO straipsnio rašymas
     
    Žinome raktažodį ir kiek kartų jį reikia paminėti, žinome straipsnio apimtį, reikia pradėti dirbti. Labai daug rašytojų pirmiausiai sugalvoja temą, o tada jau rašo apie tai, ką sugalvojo. Jūs padarykite kiek kitaip. Negalvokite straipsniui pavadinimo ir temos – tiesiog pabandykite parašyti pagal tam tikrą schemą.
     
    Schema yra tarsi nedidelis straipsnio planas, kuris leidžia parašyti patį tekstą nenukrypstant „į lankas". Štai tokios schemos pavyzdys:
     
    1 paragrafas. Pristatome verslo aplinką:

    Paminime istoriją, palyginame su dabartimi;
     
    Paminime aprašomą objektą;
     
    Objektą pristatome kaip naujovę arba ekskliuzyvą.
    2 paragrafas. Pristatome objektą:

    Pateikiame technines charakteristikas;
     
    Pristatome kainą;
     
    Pristatome galimybes ir perspektyvas.
    3 paragrafas. Apibūdiname objekto tikslinę auditoriją:

    Pristatome, kam objektas yra skirtas, paminime praeitį ir dabartį.
     
    Pristatome, kas dar objektu galėtų naudotis, bet to nedaro dėl tam tikrų priežasčių.
    4 paragrafas. Pateikiame objekto naudą tikslinei auditorijai:

    Pateikiame esminius 5 dalykus, kuo objektas yra naudingas;
     
    Pateikiame užuominą, iš kur gauti daugiau informacijos apie jį.
    5 paragrafas. Pateikiame informaciją, kokią gyvenimo problemą objektas išsprendžia ar gali išspręsti.
    6 paragrafas. Apibendriname:

    Primename kainos ir kokybės santykį;
     
    Užsimename apie reikalingumą ir naudą;
     
    Pateikiame informaciją, kur galima įsigyti/užsisakyti/pasinaudoti.
    Viskas, jūsų straipsnis baigtas!
     
    Na va, ir vėl prasideda... Sakote, „lengva pasakyti, sunku padaryti"? Gerai, pasižiūrėkime, kaip ši sistema veikia realiai. Išsirinkime verslo sritį, tarkime, statybinės medžiagos. Objektas – stogai. Raktinis žodis – stogai.
     
    1. Prieš dešimtis tūkstančių metų pirmieji žmonės pasistatė savo pirmąjį namą iš medžio. Kad nelytų lietus, jie šakomis uždengė pastatytas sienas. Vėliau ant šakų pradėjo drėbti molį, kuris saulėje sudžiūva ir padaro tvirtą dangą. Taip atsirado pirmieji STOGAI. Per tūkstančius metų statybos esmė nepasikeitė – ir dabar stogdengiai ant pastatytų sienų dengia stogus. Skiriasi tik statybinės medžiagos. Stogų danga gali būti pati įvairiausia. Tai čerpės, betoninės plokštės, keramikinės plokštės, skarda ir t.t. Technologijos tobulėja, todėl dabar naudojamos tik išskirtinės ir kokybiškos medžiagos. Nuo namo stogo kokybės priklauso namo energetinė klasė, efektyvumas ir funkcionalumas.
    2. Mūsų siūlomos stogų dangos yra aukščiausios kokybės .....iškos stogo dangos. Jų technologija gyvuoja nuo xxxx-jų metų. Per šiuos metus mokslininkai ir statybininkai ją ištobulino, todėl dabar galime džiaugtis įspūdingais rezultatais. Kaina priklauso nuo stogo ploto ir naudojamų technologijų. Pasikonsultuokite su mūsų vadybininku, ir jis pateiks tikslius paskaičiavimus. Sumontuoti STOGAI yra ilgaamžiški, jiems suteikiama 20 metų garantija.
    3. Mūsų įmonės siūlomi STOGAI yra skirti privačių gyvenamųjų namų savininkams, įvairioms įmonėms, turinčioms gamybines patalpas, sandėlius, ūkininkams ir visiems, kas nori turėti ilgaamžį ir patikimą stogą. Seniau ši technologija buvo prieinama tik užsienyje, o dabar ji atėjo ir į Lietuvą. Nors mūsų stogo danga Lietuvoje jau 20 metų, vis dar yra daugybė pastatų su asbestiniu šiferiu, kuriuos būtina renovuoti. Pagrindinė renovacija prasidėtų nuo stogo pakeitimo nekenksminga ir patikima technologija.
    4. Kuo naudingi mūsų stogai?

    Stogo medžiagos yra sertifikuotos Europos Sąjungoje. Puikus kainos ir kokybės santykis. Stogus montuoja tik patyrę profesionalai, todėl jiems suteikiama 20 metų garantija. Yra galimybė rinktis įvairių spalvų ir dydžių stogo medžiagas. Jei neturime sandėlyje, užsakome ir atvežame per 2 savaites.
    5. Su mūsų stogais jūsų pastatas atrodys estetiškiau, taip pat sutaupys energijos iki 25% (priklausomai nuo sienų konstrukcijų ir apšiltinimo). Mūsų stogai yra pritaikyti Lietuvos oro sąlygoms, todėl atsparūs drėgmei ir saulės spinduliams – nepraleidžia drėgmės ir karščio, todėl namo palėpėje bus galima įrengti atitinkamos paskirties patalpas.
    6. Mūsų stogų dangos pasižymi idealiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau, kaip ir kiekvieną investiciją, taip ir šią turite gerai įvertinti. Tai jums padės mūsų kvalifikuoti vadybininkai. Mūsų stogus galite apžiūrėti Vilniuje, Šiaurės miestelyje, arba Ermitažo parduotuvėse. Rimtai pagalvokite apie savo namų ar pastatų renovaciją, pradėkite ją nuo stogo. Dabar tai pats geriausias metas.
     
    Viskas. Daugiau nei 350 žodžių. Idealus tekstas. Belieka tik sugalvoti antraštę. Ji galėtų būti
    Kokybiški STOGAI – visada populiaru
    STOGAI kiekvienam pastatui
    Nebrangūs ir kokybiški STOGAI ir stogų medžiagos.
     
    Svarbu, kad jame būtų minimas raktinis žodis.
     
    Viskas, perskaitote dar kartą kitą dieną, ir straipsnis paruoštas publikavimui. Kodėl kitą dieną? Todėl kad kitą dieną pamatysite tam tikrų dalykų, kurių nepaminėjote, arba kurie parašyti ne visiškai taip, kaip turėtų būti. Galite nusiųsti straipsnį peržiūrėti savo kolegai, draugui ar sutuoktiniui, kuris nebūtinai susijęs su jūsų verslu. Jiems geriau matyti, kas suprantama, o kas ne tekste.
     
    Orientuokitės, kad straipsnio rašymas užima 1 valandą. Jei rašote ilgiau, padarykite pertrauką arba atidėkite kitai dienai. Taip jis bus kokybiškesnis.
     
    Vis dar sudėtinga? Galite pabandyti ir su taure vyno ar bokalu alaus. Paprastai tai padeda, bet ne dėl to, kad aplanko mūza, o dėl to, kad apsiraminate ir atsikratote tų baisių minčių „aš nesugebėsiu", „tai ne man", „oj, koks sunkus darbas!". Kai jų nebelieka, tiesiog imate ir parašote.
     
    Jei ir tai nepadeda, bijau, kad tada belieka tik kreiptis į tekstų rašytojus, kurie tuo užsiima profesionaliai, bet reiktų pasiruošti bendradarbiavimui, nes jie visiškai apie jūsų verslą nesupranta... Čia jau kita tema...
    Linkiu sėkmės rašant savo SEO straipsnius!
     
  4. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Impaler Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Pagal šios dienos realijas šie patarimai vis dar aktualūs :) Tik raktinių nebereikia :)
  5. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Kamile Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    nu kas čia per diskusija apie tą talpinimą? Nusibodo skaityti, tai paėmiau ir dar vieną straipsnį parašau apie tai, KUR tuos parašytus straipsnius talpinti :) Specialiai jums!
     
    5 geriausios vietos, kur talpinti SEO straipsnius
  6. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo ForeverYoung Lietuviški nuorodų + įmonių katalogai   
    Surašiau pas save net 40 nemokamų nuorodų gavimo būdus: http://www.rasytojas.lt/nemokamos-nuorodos.html
     
    Gal kam bus įdomu ir naudinga... Tai ne tik nuorodų katalogai, bet ir kitokio pobūdžio nuorodos.
  7. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo ForeverYoung Lietuviški nuorodų + įmonių katalogai   
    Surašiau pas save net 40 nemokamų nuorodų gavimo būdus: http://www.rasytojas.lt/nemokamos-nuorodos.html
     
    Gal kam bus įdomu ir naudinga... Tai ne tik nuorodų katalogai, bet ir kitokio pobūdžio nuorodos.
  8. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Impaler Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Pagal šios dienos realijas šie patarimai vis dar aktualūs :) Tik raktinių nebereikia :)
  9. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Impaler Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Pagal šios dienos realijas šie patarimai vis dar aktualūs :) Tik raktinių nebereikia :)
  10. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Impaler Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Pagal šios dienos realijas šie patarimai vis dar aktualūs :) Tik raktinių nebereikia :)
  11. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo kliuska PDF knyga: Kaip susikurti verslą per 30 dienų   
    Prisidėjau prie šios knygos rašymo, tad norėtųsi sulaukti konkretesnių komentarų. Jei kur rasit klaidelių, parašykit PM, nes labai jau nekantravom šią knygą jums pristatyti :)
     
    Beje, Uzdarbis.lt paminėtas net keletą kartų, taip kad naudos turės ne tik Gocrazy.lt, bet ir šis forumas.
  12. Patinka
    maruxz sureagavo į zawe SEO straipsniai ar SEO šlamštas?   
    Jei pabandysi apibūdinti kas yra SEO straipsnis, garantuotai tavo apibūdinimas gerokai skirsis nuo tavo kaimyno Petro ar rinkodaros vadybininko Antano. Tačiau tai nėra svarbiausia, šiandien mane domina rezultatas ir SEO straipsnių ateitis. Bet pradžiai reikia atskirti pelus nuo grūdų, t.y. SEO straipsnius nuo SEO šlamšto.
     
    SEO straipsniu vadinamas straipsnis turinti aktyvią nuorodą į kitą tinklalapį. Dažniausiai nuorodos tekstas yra frazė ar žodis pagal kurį tinklalapis nori iškilti paieškos rezultatuose. Tačiau labai puikiai tinka ir paprasčiausias adresas ar tiesiog citata. Taigi SEO straipsnis yra tekstas + nuoroda. O kokie būna tekstai?
     

    SEO šlamštų šlamštas. Pats lengviausias būdas sugeneruoti teksto gabalą yra paimti straipsnį užsienio kalba, įkelti į Google Translate ir išversti į lietuvių kalbą. Tuomet rasti vietą ar tiesiog bet kur įterpti frazę ir uždėti ant jos nuorodą. Nuo tokio „teksto“ apsivemia net paieškos robotai.
     
    SEO šlamštas. Duodi 3 Lt devintokui ir jis savo paaugliškus minčių srautus sukloja ant popieriaus kaskart paminėdamas tau reikalingą frazę. Nebeįmanoma skaityti po pirmų trijų žodžių.
     
    SEO tekstas. Gražiai sudėliotas, kokybiškas tekstas besisukantis apie raktažodį, dažnai neturintis gilios minties ar nieko naujo nepasako skaitytojui. Skaityti galima, bet nieko naujo nesužinai.
     
    SEO straipsnis. Taisyklingas, gerai parašytas straipsnis praturtinantis skaitytoją, sudominantis ar jį prajuokinantis bei sukeliantis norą dalintis straipsniu su draugais. Tai SEO ateitis!

     
    Nesu rašiusi šlamštų šlamšto ar šlamšto, bet esu prirašiusi ko gero jau per 1000 tekstų. Ir matau, jog tai duoda klientams naudą, bet tuo pačiu matau, jog tie tekstai neišnaudoja savo potencialo ir galėtų turėti daugiau pridėtinės vertės užsakovui, jei tai virstu kokybiškais SEO straipsniais. Čia aišku dar reikia, kad užsakovai nustoti domėtis kaina ir kaip mokėti mažiau, o domėtųsi kokybe. Bet mes čia tam, kad juos „paprotintume“.
     
    Tūlas lietuvis paklaus, „o tai kodėl aš turiu mokėti už kokybišką straipsnį, jei tas devintokas ima mažiau?“
    Geru straipsniu žmonės dalinasi, noriai spaudžia mygtuką „Like“, siunčia nuorodas draugams į Skype, rodo pirštu į monitorių ir šaukia „ėėė, atvaryk, čia geras!“. Straipsnis pasklinda, gauna atgalinių nuorodų, jo vertė kyla kaip ant mielių, o tuo pačiu tos nuorodos esančios straipsnyje įgauna didesnį „svorį“ ir padeda iškilti paieškos rezultatuose. O jei straipsnyje yra aiškus (ar užmaskuotas) kvietimas veikti (call to action), tuomet užsakovas netgi gauna lankytojų, kurie gal netgi taps potencialiais pirkėjais.
     
    Pabandykite iliustruoti tai pavyzdžiais. Čia yra SEO straipsnis: Kinų išminčių paaiškinimas, kodėl vestuvinius žiedus nešiojame ant bevardžio piršto
    Nežinau ką rodo „Like“ paspaudimų skaitiklis, tačiau straipsnio rašymo metu jis rodė 512. Nemažas skaičius, ar ne?
     
    O štai šiuose straipsniuose nuoroda veda į adresą, ji pateikta straipsnio gale kaip nuoroda, jog straipsnio kūrėjas yra būtent nurodytas tinklalapis(užmaskuotas call to action).
    5 dalykai, kurių nevalai, o turėtum! (66 Like)
    5 daiktai namuose, kurių turi atsikratyti NEDELSIANT! (48 Like)
     
    Ir tai „atvedė“ lankytojų. Eilutės iš Google Analytics:
     
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/facebookas.jpg
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/nuolaidubumas.jpg
    Nėra daug, bet įsivaizduokime jei po tiek atveda kiekvienas SEO straipsnis?...
     
    O kiek „Like“ sulaukia šlamštų šlamštas? Kiek jis tiesiogiai atveda lankytojų į užsakovo tinklalapį? Čia retorinis klausimas, nes atsakymą ir taip žinau. :)
     
    Visi žinome kelias SEO tiesas:
    1. "Turinys yra karalius. - originalus turinys patinka Google, o kokybiškas turinys patinka žmonėms. Tad kodėl nekurti originalaus kokybiško turinio, kuris tiktų abiems?
    2. Niekinių tinklalapių, kurie prikišti SEO šlamšto ateitis liūdna ir dienos suskaičiuotos. Tačiau joks normalus, lankomas tinklalapis neleis talpinti šlamšto, tačiau gerą, kokybišką turinį mielai priims.
     
    Išvadų nedarau, manau viskas pasimatys savaime per artimiausius metus.
     
    Originalas buvo patalpintas čia.
  13. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Coderis Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Visada sakau žmonėms, klausiantiems, kaip man pavyksta rašyti, kad rašymas yra Dievo duota dovana. Negali išmokti rašyti, tiesiog sugebi tai arba ne. Gramatinės klaidos? Jos yra menkniekis, ypač, kai tekstas yra internete, kur bet kada galima pataisyti, duoti perskaityti draugams ir pažįstamiems. Stilius? Čia jau prasčiau, nes reikia labai daug skaityti ir domėtis literatūra, kad galėtum pritaikyti arba išdirbti savąjį stilių. Taip pat reikia daug rašyti.
     
    http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2012/06/tekstai-skaitytojui-seo-620x594.jpg
     
    Jei žmogus sugeba tai daryti – jis tą daro su malonumu. Jei nesugeba – ieško, kas tai gali padaryti už pinigus. Taip gimė mano verslas Rasytojas.lt, tačiau šį kartą ne apie tai.
     
    Interneto rinkodaros srityje SEO užima labai garbingą vietą. Verslininkai domisi galimybėmis, kaip daryti SEO patiems. Čia padeda įvairūs SEO kursai, seminarai, mokymai. SEO paslaugų teikėjai jau turbūt man grūmoja pirštuku „niu, niu, niu..." :) Tiek to, į jūsų daržą nelįsiu labai giliai – tik peršoksiu per tvorą, susirinksiu ko man reikia ir atgal... ;) Verslininkai bando daryti SEO patys savo jėgomis ir to niekas negali uždrausti. Tik po ilgų valandų darbo, nesėkmių ir nusivylimo yra nusprendžiama taupyti laiką ir samdytis profesionalus.
     
    Nepaisant visko, kažkas turės pakankamai kantrybės ir laiko. Šis straipsnis skirtas jiems.
     
    Sužinojote apie geriausią būdą kurti savo nuorodų tinklą (linkbuilding) – SEO straipsnių publikavimą? Puiku. Galite pradėti nedelsdami. Pirmas žingsnis – SEO straipsnio rašymas. STOP! Nemokate rašyti straipsnių, o juo labiau SEO? Nieko tokio – pamokysiu.
     
    SEO straipsnio specifika
     
    Pirmiausiai noriu pristatyti, kas tai yra tas SEO straipsnis. Tai gana neaukštos kokybės tekstas, kuriame yra pristatomas tam tikras verslas, paslauga, produktas ar objektas, susijęs su jūsų puslapio veikla. Straipsnio esmė nėra reklamuoti jūsų prekės ženklą ar įmonę, o tik patį produktą. Visas straipsnis turi tik vieną tikslą – kažkurioje vietoje ant atitinkamo raktinio žodžio uždėti "dofollow" nuorodą į jūsų puslapį.
     
    Esmė aiški? Susijusi tematika su jūsų verslu + netiesioginė reklama + [raktažodis] + nuoroda.
     
    Kokios apimties yra SEO straipsniai – mažiausiai 200 žodžių. Kuo ilgesni, tuo geriau, bet ar bus jie naudingi skaitytojui – didelis ir vis dar atviras klausimas.
     
    Kiek raktažodžių reikia tekste? Lygiai 4. Vienas jų turi būti straipsnio pavadinime, tada antras – straipsnio pradžioje, pageidautina pirmame paragrafe, trečias – straipsnio viduryje, o ketvirtas – link galo priklausomai nuo teksto ilgio. Girdėjote, kad 1% viso teksto? Taip, kažkada buvo ir 2,5%, ir 1% ir kiek tik nori, skambiai vadinama keyword density, tačiau dabar situacija pasikeitė, nes per daug raktinių žodžių yra negerai.
     
    Viskas, žaidimo taisyklės aiškios.
     
    SEO straipsnio rašymas
     
    Žinome raktažodį ir kiek kartų jį reikia paminėti, žinome straipsnio apimtį, reikia pradėti dirbti. Labai daug rašytojų pirmiausiai sugalvoja temą, o tada jau rašo apie tai, ką sugalvojo. Jūs padarykite kiek kitaip. Negalvokite straipsniui pavadinimo ir temos – tiesiog pabandykite parašyti pagal tam tikrą schemą.
     
    Schema yra tarsi nedidelis straipsnio planas, kuris leidžia parašyti patį tekstą nenukrypstant „į lankas". Štai tokios schemos pavyzdys:
     
    1 paragrafas. Pristatome verslo aplinką:

    Paminime istoriją, palyginame su dabartimi;
     
    Paminime aprašomą objektą;
     
    Objektą pristatome kaip naujovę arba ekskliuzyvą.
    2 paragrafas. Pristatome objektą:

    Pateikiame technines charakteristikas;
     
    Pristatome kainą;
     
    Pristatome galimybes ir perspektyvas.
    3 paragrafas. Apibūdiname objekto tikslinę auditoriją:

    Pristatome, kam objektas yra skirtas, paminime praeitį ir dabartį.
     
    Pristatome, kas dar objektu galėtų naudotis, bet to nedaro dėl tam tikrų priežasčių.
    4 paragrafas. Pateikiame objekto naudą tikslinei auditorijai:

    Pateikiame esminius 5 dalykus, kuo objektas yra naudingas;
     
    Pateikiame užuominą, iš kur gauti daugiau informacijos apie jį.
    5 paragrafas. Pateikiame informaciją, kokią gyvenimo problemą objektas išsprendžia ar gali išspręsti.
    6 paragrafas. Apibendriname:

    Primename kainos ir kokybės santykį;
     
    Užsimename apie reikalingumą ir naudą;
     
    Pateikiame informaciją, kur galima įsigyti/užsisakyti/pasinaudoti.
    Viskas, jūsų straipsnis baigtas!
     
    Na va, ir vėl prasideda... Sakote, „lengva pasakyti, sunku padaryti"? Gerai, pasižiūrėkime, kaip ši sistema veikia realiai. Išsirinkime verslo sritį, tarkime, statybinės medžiagos. Objektas – stogai. Raktinis žodis – stogai.
     
    1. Prieš dešimtis tūkstančių metų pirmieji žmonės pasistatė savo pirmąjį namą iš medžio. Kad nelytų lietus, jie šakomis uždengė pastatytas sienas. Vėliau ant šakų pradėjo drėbti molį, kuris saulėje sudžiūva ir padaro tvirtą dangą. Taip atsirado pirmieji STOGAI. Per tūkstančius metų statybos esmė nepasikeitė – ir dabar stogdengiai ant pastatytų sienų dengia stogus. Skiriasi tik statybinės medžiagos. Stogų danga gali būti pati įvairiausia. Tai čerpės, betoninės plokštės, keramikinės plokštės, skarda ir t.t. Technologijos tobulėja, todėl dabar naudojamos tik išskirtinės ir kokybiškos medžiagos. Nuo namo stogo kokybės priklauso namo energetinė klasė, efektyvumas ir funkcionalumas.
    2. Mūsų siūlomos stogų dangos yra aukščiausios kokybės .....iškos stogo dangos. Jų technologija gyvuoja nuo xxxx-jų metų. Per šiuos metus mokslininkai ir statybininkai ją ištobulino, todėl dabar galime džiaugtis įspūdingais rezultatais. Kaina priklauso nuo stogo ploto ir naudojamų technologijų. Pasikonsultuokite su mūsų vadybininku, ir jis pateiks tikslius paskaičiavimus. Sumontuoti STOGAI yra ilgaamžiški, jiems suteikiama 20 metų garantija.
    3. Mūsų įmonės siūlomi STOGAI yra skirti privačių gyvenamųjų namų savininkams, įvairioms įmonėms, turinčioms gamybines patalpas, sandėlius, ūkininkams ir visiems, kas nori turėti ilgaamžį ir patikimą stogą. Seniau ši technologija buvo prieinama tik užsienyje, o dabar ji atėjo ir į Lietuvą. Nors mūsų stogo danga Lietuvoje jau 20 metų, vis dar yra daugybė pastatų su asbestiniu šiferiu, kuriuos būtina renovuoti. Pagrindinė renovacija prasidėtų nuo stogo pakeitimo nekenksminga ir patikima technologija.
    4. Kuo naudingi mūsų stogai?

    Stogo medžiagos yra sertifikuotos Europos Sąjungoje. Puikus kainos ir kokybės santykis. Stogus montuoja tik patyrę profesionalai, todėl jiems suteikiama 20 metų garantija. Yra galimybė rinktis įvairių spalvų ir dydžių stogo medžiagas. Jei neturime sandėlyje, užsakome ir atvežame per 2 savaites.
    5. Su mūsų stogais jūsų pastatas atrodys estetiškiau, taip pat sutaupys energijos iki 25% (priklausomai nuo sienų konstrukcijų ir apšiltinimo). Mūsų stogai yra pritaikyti Lietuvos oro sąlygoms, todėl atsparūs drėgmei ir saulės spinduliams – nepraleidžia drėgmės ir karščio, todėl namo palėpėje bus galima įrengti atitinkamos paskirties patalpas.
    6. Mūsų stogų dangos pasižymi idealiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau, kaip ir kiekvieną investiciją, taip ir šią turite gerai įvertinti. Tai jums padės mūsų kvalifikuoti vadybininkai. Mūsų stogus galite apžiūrėti Vilniuje, Šiaurės miestelyje, arba Ermitažo parduotuvėse. Rimtai pagalvokite apie savo namų ar pastatų renovaciją, pradėkite ją nuo stogo. Dabar tai pats geriausias metas.
     
    Viskas. Daugiau nei 350 žodžių. Idealus tekstas. Belieka tik sugalvoti antraštę. Ji galėtų būti
    Kokybiški STOGAI – visada populiaru
    STOGAI kiekvienam pastatui
    Nebrangūs ir kokybiški STOGAI ir stogų medžiagos.
     
    Svarbu, kad jame būtų minimas raktinis žodis.
     
    Viskas, perskaitote dar kartą kitą dieną, ir straipsnis paruoštas publikavimui. Kodėl kitą dieną? Todėl kad kitą dieną pamatysite tam tikrų dalykų, kurių nepaminėjote, arba kurie parašyti ne visiškai taip, kaip turėtų būti. Galite nusiųsti straipsnį peržiūrėti savo kolegai, draugui ar sutuoktiniui, kuris nebūtinai susijęs su jūsų verslu. Jiems geriau matyti, kas suprantama, o kas ne tekste.
     
    Orientuokitės, kad straipsnio rašymas užima 1 valandą. Jei rašote ilgiau, padarykite pertrauką arba atidėkite kitai dienai. Taip jis bus kokybiškesnis.
     
    Vis dar sudėtinga? Galite pabandyti ir su taure vyno ar bokalu alaus. Paprastai tai padeda, bet ne dėl to, kad aplanko mūza, o dėl to, kad apsiraminate ir atsikratote tų baisių minčių „aš nesugebėsiu", „tai ne man", „oj, koks sunkus darbas!". Kai jų nebelieka, tiesiog imate ir parašote.
     
    Jei ir tai nepadeda, bijau, kad tada belieka tik kreiptis į tekstų rašytojus, kurie tuo užsiima profesionaliai, bet reiktų pasiruošti bendradarbiavimui, nes jie visiškai apie jūsų verslą nesupranta... Čia jau kita tema...
    Linkiu sėkmės rašant savo SEO straipsnius!
     
  14. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo mantas666 Kodėl neveikia jūsų turinio strategija   
    „Turinys yra dievas!“ „Turinio strategija padidins jūsų pardavimus n kartų!” „Turinys padės jūsų prekės ženklui tapti Apple ar Coca-Cola lygio…“
     http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2014/10/turinio-strategija.jpgAr dažnai jums tai sako jūsų rinkodaros „specialistai“? Jūs jais tikite? Būkite atsargūs ir į turinio strategijas žiūrėkite blaivia galva. Neleiskite naujausiai madai užgožti laiko patikrintus metodus reklamuoti jūsų verslą. Facebookas tai jau kartą padarė leidęs visiems registruoti savo įmones, o vėliau rodydamas nemokamai tik 10% visų sekėjų, kad už kitus susimokėtumėte papildomai. Tada poros metų darbas nuėjo šuniui ant uodegos. Dar žemiau gali nueiti turinio strategija, jei ji nėra daroma tinkamai.
     
    Atsakykite į šiuos 5 esminius klausimus:
     

    Ar jūsų įmonė turi savo tinklaraštį arba bent jau reguliariai pildo naujienų skiltį? Ar turite rašytą planą, kuriame būtų išvardintos straipsnių temos, apklausų pobūdis, infografiko tema ir tikslas? Ar turite specialų turinio publikavimo kalendorių (gali būti ir Excelis) kartu su turinio papildomu viešinimu? Kas jums tą turinį ruošia? Dar nežinote?.. Ar nustatėte turinio tikslus – daugiau lankytojų, sukelta diskusija socialiniuose tinkluose, dar kartą priminta apie prekės ženklą ir pan.? Jei į visus 5 atsakėte TAIP, toliau galite ir neskaityti, nes šis straipsnis ne jums. Jei atsakėte NE į bent vieną klausimą, skaitykite toliau ir įsidėmėkite...
     
    Skaitykite toliau>>>
     
     
  15. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Coderis Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Visada sakau žmonėms, klausiantiems, kaip man pavyksta rašyti, kad rašymas yra Dievo duota dovana. Negali išmokti rašyti, tiesiog sugebi tai arba ne. Gramatinės klaidos? Jos yra menkniekis, ypač, kai tekstas yra internete, kur bet kada galima pataisyti, duoti perskaityti draugams ir pažįstamiems. Stilius? Čia jau prasčiau, nes reikia labai daug skaityti ir domėtis literatūra, kad galėtum pritaikyti arba išdirbti savąjį stilių. Taip pat reikia daug rašyti.
     
    http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2012/06/tekstai-skaitytojui-seo-620x594.jpg
     
    Jei žmogus sugeba tai daryti – jis tą daro su malonumu. Jei nesugeba – ieško, kas tai gali padaryti už pinigus. Taip gimė mano verslas Rasytojas.lt, tačiau šį kartą ne apie tai.
     
    Interneto rinkodaros srityje SEO užima labai garbingą vietą. Verslininkai domisi galimybėmis, kaip daryti SEO patiems. Čia padeda įvairūs SEO kursai, seminarai, mokymai. SEO paslaugų teikėjai jau turbūt man grūmoja pirštuku „niu, niu, niu..." :) Tiek to, į jūsų daržą nelįsiu labai giliai – tik peršoksiu per tvorą, susirinksiu ko man reikia ir atgal... ;) Verslininkai bando daryti SEO patys savo jėgomis ir to niekas negali uždrausti. Tik po ilgų valandų darbo, nesėkmių ir nusivylimo yra nusprendžiama taupyti laiką ir samdytis profesionalus.
     
    Nepaisant visko, kažkas turės pakankamai kantrybės ir laiko. Šis straipsnis skirtas jiems.
     
    Sužinojote apie geriausią būdą kurti savo nuorodų tinklą (linkbuilding) – SEO straipsnių publikavimą? Puiku. Galite pradėti nedelsdami. Pirmas žingsnis – SEO straipsnio rašymas. STOP! Nemokate rašyti straipsnių, o juo labiau SEO? Nieko tokio – pamokysiu.
     
    SEO straipsnio specifika
     
    Pirmiausiai noriu pristatyti, kas tai yra tas SEO straipsnis. Tai gana neaukštos kokybės tekstas, kuriame yra pristatomas tam tikras verslas, paslauga, produktas ar objektas, susijęs su jūsų puslapio veikla. Straipsnio esmė nėra reklamuoti jūsų prekės ženklą ar įmonę, o tik patį produktą. Visas straipsnis turi tik vieną tikslą – kažkurioje vietoje ant atitinkamo raktinio žodžio uždėti "dofollow" nuorodą į jūsų puslapį.
     
    Esmė aiški? Susijusi tematika su jūsų verslu + netiesioginė reklama + [raktažodis] + nuoroda.
     
    Kokios apimties yra SEO straipsniai – mažiausiai 200 žodžių. Kuo ilgesni, tuo geriau, bet ar bus jie naudingi skaitytojui – didelis ir vis dar atviras klausimas.
     
    Kiek raktažodžių reikia tekste? Lygiai 4. Vienas jų turi būti straipsnio pavadinime, tada antras – straipsnio pradžioje, pageidautina pirmame paragrafe, trečias – straipsnio viduryje, o ketvirtas – link galo priklausomai nuo teksto ilgio. Girdėjote, kad 1% viso teksto? Taip, kažkada buvo ir 2,5%, ir 1% ir kiek tik nori, skambiai vadinama keyword density, tačiau dabar situacija pasikeitė, nes per daug raktinių žodžių yra negerai.
     
    Viskas, žaidimo taisyklės aiškios.
     
    SEO straipsnio rašymas
     
    Žinome raktažodį ir kiek kartų jį reikia paminėti, žinome straipsnio apimtį, reikia pradėti dirbti. Labai daug rašytojų pirmiausiai sugalvoja temą, o tada jau rašo apie tai, ką sugalvojo. Jūs padarykite kiek kitaip. Negalvokite straipsniui pavadinimo ir temos – tiesiog pabandykite parašyti pagal tam tikrą schemą.
     
    Schema yra tarsi nedidelis straipsnio planas, kuris leidžia parašyti patį tekstą nenukrypstant „į lankas". Štai tokios schemos pavyzdys:
     
    1 paragrafas. Pristatome verslo aplinką:

    Paminime istoriją, palyginame su dabartimi;
     
    Paminime aprašomą objektą;
     
    Objektą pristatome kaip naujovę arba ekskliuzyvą.
    2 paragrafas. Pristatome objektą:

    Pateikiame technines charakteristikas;
     
    Pristatome kainą;
     
    Pristatome galimybes ir perspektyvas.
    3 paragrafas. Apibūdiname objekto tikslinę auditoriją:

    Pristatome, kam objektas yra skirtas, paminime praeitį ir dabartį.
     
    Pristatome, kas dar objektu galėtų naudotis, bet to nedaro dėl tam tikrų priežasčių.
    4 paragrafas. Pateikiame objekto naudą tikslinei auditorijai:

    Pateikiame esminius 5 dalykus, kuo objektas yra naudingas;
     
    Pateikiame užuominą, iš kur gauti daugiau informacijos apie jį.
    5 paragrafas. Pateikiame informaciją, kokią gyvenimo problemą objektas išsprendžia ar gali išspręsti.
    6 paragrafas. Apibendriname:

    Primename kainos ir kokybės santykį;
     
    Užsimename apie reikalingumą ir naudą;
     
    Pateikiame informaciją, kur galima įsigyti/užsisakyti/pasinaudoti.
    Viskas, jūsų straipsnis baigtas!
     
    Na va, ir vėl prasideda... Sakote, „lengva pasakyti, sunku padaryti"? Gerai, pasižiūrėkime, kaip ši sistema veikia realiai. Išsirinkime verslo sritį, tarkime, statybinės medžiagos. Objektas – stogai. Raktinis žodis – stogai.
     
    1. Prieš dešimtis tūkstančių metų pirmieji žmonės pasistatė savo pirmąjį namą iš medžio. Kad nelytų lietus, jie šakomis uždengė pastatytas sienas. Vėliau ant šakų pradėjo drėbti molį, kuris saulėje sudžiūva ir padaro tvirtą dangą. Taip atsirado pirmieji STOGAI. Per tūkstančius metų statybos esmė nepasikeitė – ir dabar stogdengiai ant pastatytų sienų dengia stogus. Skiriasi tik statybinės medžiagos. Stogų danga gali būti pati įvairiausia. Tai čerpės, betoninės plokštės, keramikinės plokštės, skarda ir t.t. Technologijos tobulėja, todėl dabar naudojamos tik išskirtinės ir kokybiškos medžiagos. Nuo namo stogo kokybės priklauso namo energetinė klasė, efektyvumas ir funkcionalumas.
    2. Mūsų siūlomos stogų dangos yra aukščiausios kokybės .....iškos stogo dangos. Jų technologija gyvuoja nuo xxxx-jų metų. Per šiuos metus mokslininkai ir statybininkai ją ištobulino, todėl dabar galime džiaugtis įspūdingais rezultatais. Kaina priklauso nuo stogo ploto ir naudojamų technologijų. Pasikonsultuokite su mūsų vadybininku, ir jis pateiks tikslius paskaičiavimus. Sumontuoti STOGAI yra ilgaamžiški, jiems suteikiama 20 metų garantija.
    3. Mūsų įmonės siūlomi STOGAI yra skirti privačių gyvenamųjų namų savininkams, įvairioms įmonėms, turinčioms gamybines patalpas, sandėlius, ūkininkams ir visiems, kas nori turėti ilgaamžį ir patikimą stogą. Seniau ši technologija buvo prieinama tik užsienyje, o dabar ji atėjo ir į Lietuvą. Nors mūsų stogo danga Lietuvoje jau 20 metų, vis dar yra daugybė pastatų su asbestiniu šiferiu, kuriuos būtina renovuoti. Pagrindinė renovacija prasidėtų nuo stogo pakeitimo nekenksminga ir patikima technologija.
    4. Kuo naudingi mūsų stogai?

    Stogo medžiagos yra sertifikuotos Europos Sąjungoje. Puikus kainos ir kokybės santykis. Stogus montuoja tik patyrę profesionalai, todėl jiems suteikiama 20 metų garantija. Yra galimybė rinktis įvairių spalvų ir dydžių stogo medžiagas. Jei neturime sandėlyje, užsakome ir atvežame per 2 savaites.
    5. Su mūsų stogais jūsų pastatas atrodys estetiškiau, taip pat sutaupys energijos iki 25% (priklausomai nuo sienų konstrukcijų ir apšiltinimo). Mūsų stogai yra pritaikyti Lietuvos oro sąlygoms, todėl atsparūs drėgmei ir saulės spinduliams – nepraleidžia drėgmės ir karščio, todėl namo palėpėje bus galima įrengti atitinkamos paskirties patalpas.
    6. Mūsų stogų dangos pasižymi idealiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau, kaip ir kiekvieną investiciją, taip ir šią turite gerai įvertinti. Tai jums padės mūsų kvalifikuoti vadybininkai. Mūsų stogus galite apžiūrėti Vilniuje, Šiaurės miestelyje, arba Ermitažo parduotuvėse. Rimtai pagalvokite apie savo namų ar pastatų renovaciją, pradėkite ją nuo stogo. Dabar tai pats geriausias metas.
     
    Viskas. Daugiau nei 350 žodžių. Idealus tekstas. Belieka tik sugalvoti antraštę. Ji galėtų būti
    Kokybiški STOGAI – visada populiaru
    STOGAI kiekvienam pastatui
    Nebrangūs ir kokybiški STOGAI ir stogų medžiagos.
     
    Svarbu, kad jame būtų minimas raktinis žodis.
     
    Viskas, perskaitote dar kartą kitą dieną, ir straipsnis paruoštas publikavimui. Kodėl kitą dieną? Todėl kad kitą dieną pamatysite tam tikrų dalykų, kurių nepaminėjote, arba kurie parašyti ne visiškai taip, kaip turėtų būti. Galite nusiųsti straipsnį peržiūrėti savo kolegai, draugui ar sutuoktiniui, kuris nebūtinai susijęs su jūsų verslu. Jiems geriau matyti, kas suprantama, o kas ne tekste.
     
    Orientuokitės, kad straipsnio rašymas užima 1 valandą. Jei rašote ilgiau, padarykite pertrauką arba atidėkite kitai dienai. Taip jis bus kokybiškesnis.
     
    Vis dar sudėtinga? Galite pabandyti ir su taure vyno ar bokalu alaus. Paprastai tai padeda, bet ne dėl to, kad aplanko mūza, o dėl to, kad apsiraminate ir atsikratote tų baisių minčių „aš nesugebėsiu", „tai ne man", „oj, koks sunkus darbas!". Kai jų nebelieka, tiesiog imate ir parašote.
     
    Jei ir tai nepadeda, bijau, kad tada belieka tik kreiptis į tekstų rašytojus, kurie tuo užsiima profesionaliai, bet reiktų pasiruošti bendradarbiavimui, nes jie visiškai apie jūsų verslą nesupranta... Čia jau kita tema...
    Linkiu sėkmės rašant savo SEO straipsnius!
     
  16. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Kamile Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    nu kas čia per diskusija apie tą talpinimą? Nusibodo skaityti, tai paėmiau ir dar vieną straipsnį parašau apie tai, KUR tuos parašytus straipsnius talpinti :) Specialiai jums!
     
    5 geriausios vietos, kur talpinti SEO straipsnius
  17. Patinka
    maruxz sureagavo į radianas Lietuvos forumų sąrašas   
    Parinkau kažkada, keli liko saraše:
     
    http://www.audiklubas.com/forumas
    http://forumas.dviratis.lt
    http://www.makalius.lt/diskusijos
    http://sportosavanoriai.forumotion.com
    http://www.cbforumas.lt
    http://www.scc.lt/?forumas
    http://www.traders.lt/forums.php
    http://www.pomegis.lt/forumas
    http://forum.istorija.net
    http://www.tax.lt/forumai
    http://www.oldtimers.lt
    https://www.spekuliantai.lt/
    http://www.edarbas.net
    http://www.supermama.lt
    http://www.miestai.net/forumas
    http://www.edlonta.lt/forumas
    http://www.kulturizmas.net/forumas
    http://www.linkomanija.net
    http://www.topzone.lt/forumas/
    http://www.fightclub.lt/forum
    http://www.osport.lt
    http://www.aludariuforumas.lt
    http://www.laukarpis.lt/forumas
    http://www.amxmodx.lt/index.php
    http://sociofobija.lithuanianforum.net
    http://www.gameris.lt/forum/index.php
    http://www.geoturgus.lt
    http://www.bajoruforumas.lt
    http://www.akvariumas.net/phpBB2
    http://www.rbimba.lt
    http://www.motomanai.lt/moto-forumas/
    http://www.zvejokliai.lt/forumas
    http://www.pasveik.lt/lt/forumas
    http://www.vinted.lt/forumai
    http://www.technews.lt
    http://www.smartklubas.lt/forum/index.php
    http://www.citrina.lt/freimas.htm
    http://www.saab-klubas.lt/forum/viewforum.php?f=42
    http://www.pokalbiai.net
    https://forumas.i-klubas.lt/
    http://www.paragliding.lt/index.php?option=com_phorum&Itemid=30
    http://www.forex-prekyba.com/forumas
     
    https://reklamaforumas.forumotion.me/
    https://reklama.createaforum.com
    http://www.medziotojas.eu/index.php
    http://www.phpfusion.lt
    http://retasklubas.net/index.php?sid=3a4bb5e01a89af706b94d8888fc817c2
    http://www.extreme-sports.lt/forumas/
    http://www.mod.lt/forum/index.php?action=forum
    http://linksmas.net/linksmas-net-forumas-f18.html
    http://forum.serveroffer.lt
    http://imagination.lt/
    https://www.themusiclt.com/forumas/index.php
    http://www.music.lt/lt/diskusijos/
    http://diskusijos.l2j.lt/
    http://www.paukstis.lt/forumas/index.php
    http://www.forum.mondeo-klubas.lt/index.php
    https://www.pcgames.lt
    https://poligonas.net/forumas
    https://forumas.pomidorai.eu
    https://reklamosforumas.forumotion.me
     
     
  18. Patinka
    maruxz sureagavo į anon Jūsų FB puslapių pasiekiamumas krenta?   
    Dažnai žmonės skundžiasi, kad FB fanų puslapių pasiekiamumas krenta. Vieną iš to priežasčių yra fake accountų kuriamas turinys. Facebook, jį tiesiog paskirsto visiems. Taigi jeigu Jūs perkate facebook like'us Jūs išleidžiate pinigus arba susirenkate visus fanus iš savo puslapio, o kiti tiesiog prisikviečia draugų ir taip gauna viską nemokamai. Vyresni žmonės nesupranta skirtumo tarp facebook puslapio palaikinimo ir priėmimo į draugus. Tačiau Jūs galite tą šiek tiek sustabdyti - tiesiog pranešdami facebook apie netikrus account'us.
     
    Užeinate į profilį > spaudžiate daugtaškį "..." (prie cover photo) > spaudžiate Report > Report this account > This profile represents a business or organisation > Submit to Facebook for Review > Done.
     
    Atrinkau šiek tiek accountų, kurie tikrai įkyriai spamin'ą, todėl visi draugiškai juos galime pranešti ir tikėtis jog FB juos ištrins:
     
    https://www.facebook...sgeliniai.nagai
    https://www.facebook.com/fotografams
    https://www.facebook...100005901406860
    https://www.facebook...atyba.apdaila.9
    https://www.facebook...100006276078718
    https://www.facebook.com/lietuviai.umk
    https://www.facebook...100007199629175
    https://www.facebook...jasis.gelupis.3
    https://www.facebook.com/pirmi.baldai
    https://www.facebook...sidonos.salonas
    https://www.facebook...100004679086599
    https://www.facebook...100005716687091
    https://www.facebook...iski.interjerai
    https://www.facebook...aitiskiu.dvaras
     
    https://www.facebook....aleksandrova.1
    https://www.facebook...bo.n.pasiulymas
    https://www.facebook...licija.kretinga
    https://www.facebook...100004807026283
    https://www.facebook.com/loreta.kriune
    https://www.facebook...patalyne.pigiau
    https://www.facebook.com/toraslt
    https://www.facebook.com/taxi.kaunas
    https://www.facebook.../justino.sodyba
    https://www.facebook...superletter.uab
    https://www.facebook...lombardo.prekes
    https://www.facebook...o.dailesstudija
    https://www.facebook...salu.krautuvele
    https://www.facebook.com/jojimo.prekes
    https://www.facebook...100006415815026
    https://www.facebook.../jg.fotografija
    https://www.facebook...inimas.vilniuje
    https://www.facebook...unuoma.klaipeda
     
    Jeigu suveiks pateiksiu dar ilgesnį sąrašą :)
    Tiesiog norisi, kad visi kovotų vienodom sąlygom, o ne prisikurdami fake accountų!
     
    Tik kartu mes galime apsivalyti! Ačiū visiems kas nepatingės :)
     
    UŽBLOKUOTA TOTAL: 75
     
    Susitvarkė: 28
     
    Patapo žmonėmis: 2
  19. Patinka
    maruxz sureagavo į addinol Įspudžiai iš papludimių krašto. Australija   
    Sveiki, taigi šiektiek papasakosiu apie savo kelionę, ir pačią Australiją.
     
    Viskas prasidėjo nuo to, jog pabaigęs gimnaziją, norėjau kažkur išvykti ir užsidirbti pinigų. Pasidomėjęs apie Australiją, ekonomiką, klimatą bei ten gyvenančius žmones ir kitus padarus. Pasidomėjus iš mano pusės viskas atrodė dar geriau nei galvojau, todel neužilgo užsidirbau pinigų pradžiai (Su savimi pasiemiau 12tūkst. litų + kreditinę su 2500lt dėl viso pikto, jei kas atsitiktų), pasidariau vizą ir atskridau!
     
    Skridau iš Varšuvos į Dubajų, ten praleidau pora savaičių pas brolį, ir Kovo 2-tą įsėdau į Lėktuvą kuris mane nuskraidino į Brisbane'ą (Queensland), pietinę Australijos pakrantę.
    Pirmas įspudis išlipus iš lėktuvo, nuostabu! Oras gaivus ir tuo pačiu šiltas. Pastatai nauji, mašinos gražios, žmonės linksmi.. Išėjęs iš orouosto sėdau į traukinį (Bilietas 17doleriu, ~5 stoteles) kuris mane nugabeno netoli centro, kur turėjau keletai naktų rezervaciją hostelyje (25doleriai naktis). Atvykęs pasidėjau daiktus, ir lėkiau į banką atsidaryti banko sąskaitos ir internetu užpildžiau Tax File Number paraišką (Kažkas panašaus į soc.draudimo numerį, be kurio negali legaliai dirbti). Pirmą savaitę praleidau tiesiog mieste, papludimyje, apsipratau su aplinka. Pradžioje maisto kainos atrodė nerealios, brangu, brangu ir dar kartą brangu. (Nors brisbane'as nėra iš brangesnių Australijos miestų). Maisto pasirinkimas didelis, kokybė nebloga, mat dauguma dalykų švieži. Dauguma vaisių pardavinėjami vienetais, obuolys 2dol. 3 bananai už 2dol. ir t.t.
     
    Savaitė baigiasi, gavau banko kortelę, Tax File Number, laikas ieškotis darbo, o dirbt norisi pabandyt fermoje, todėl internete išsiaiškinau kur koks sezonas ir nusprendžiau jog reikia skristi visai į kitą pusę žemyno, Perth'ą. Bilietus nusipirkau, savaitei rezervaciją hostelyje pasidariau ir ką, lekiam. Skrydis 5val. laiko juostų skirtumas 2 valandos. Atskridau vėlai vakare, tax'u iki miesto hostelio už 35dol. ir į lovą rytoj laukia didelė diena. Ryte iškarto lėkiau į darbo agentūras (Jos dar iki dabar ieško man darbo), bet iš jų jokios naudos, todėl pasidomėjus labiau norint dirbti fermoje reikia belstis fermeriui į duris ir kalbėt į akis :) Tai ką sekančią dieną ieškau pirkti mašinos, nes artimiausios fermos už kelių šimtų kilometrų nuo miesto. Honda Civic už tūkstantį dolerių, yra! Po keletos dienų leidaus keliaut į viršų, kur šilčiau ir algos didesnės (Australijos minimumas 20.6dol. O regione link kurio važiuoju 30dol į valandą). Atstumas 2300km, per tris dienas pasiekiau Karratha, pabuvau prie Red Dog memorialo (Pastatytas filmas apie tai yra), važiavau visą kelią pajūriu, miegojau mašinoje. Į Karratha miestą atvykau naktį, (42 Laipsniai ir labai didelis humidity, del šių dviejų priežasčių nespėji nuo kaktos prakaito valyt, tikrai labai karšta). Ryte į agentūras ir į keleta įmonių, CV išnešioti visur pakalbėta, bet visos vietos užimtos ir darbų nėra. Na ką, šiam mieste padariau ką galėjau, lekiam toliau. Sekantis tikslas Darwin'as kuris dar už 2400km. Važiavau per degančius miškus (kuriuos gan dažnai žiniose rodo). Baisu, bet naktis, jokių ugniagesių, žmonėm visiškai normalu jog miškas dega ir tiesiog važiuoju paskui kitas mašinas. Na ka po keletos dar dienų atvykau į Darwin'ą, ryte pakėlė policininkas belsdamas į mano automobilio langą, Camping is not allowed. Tai ką kad ir bandau ginčytis jog aš ilsėjaus, neturiu jokios camping įrangos, ir pavargusiam važiuoti yra pavojinga todėl nuspredžiau pailsėti. Jiem neįdomu, reikėjo hotelyje kambarį išsinuomuot ir panašiai, na gerai, ką jau padarysi, bauda 140dol. Per kelias dienas per vieną agentūrą gavau darbą savaitei, naktinės pamainos, parduotuvėje lentynas išrinkt ir naujas surinkt, alga 40dol į valandą, labai gerai, - atsipirks bent jau važiavimas iki čia. Po šio darbo dirbau dar uoste, valiau iškasenų konvejerius. Darbas sunkus, rankos po darbo kruvinos, nugarą skauda, ir jėgų nebėra net valgyt pasidaryt. Pagal mano superviserį žmonės čia ilgiau savaitės neišdirba, man užteko dviejų dienų. Ieškom kito darbo ir vuolią, forklift driveris reikalingas, kas man visai patinka. Darbas už miesto, todėl už poros savaičių darbo nusprendžiu atsikraustyti arčiau darbo, ir mažą kaimelį, kur nuomojuos kambarį (180dol į savaitę). Dar iki šiol dirbu ten pat jau antras mėnesis.
     
    Ir keleta fotografijų iš mano gyvenimo Australijoje:
     

    Brisbane
     

    Perth Cottesloe beach
     

    Kažkur pusiaukelėj
     

    Šeimininko beveik keturių metrų augintinis
     
     
    Tai va, kam kažkas rūpi sužinoti apie Australiją, klauskit gal mokėsiu atsakyt, nors čia esu dar tik šiektiek daugiau kaip trys mėnesiai, bet šiektiek jau žinau :)
     
    Papildymas:
     
    Nuotraukos iš Dubajaus
  20. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo agadyz Affiliate(partnerių) programos Lietuvoje   
    Atnaujinau savo affiliate programų sąrašą. Įdomu tai, kad jame atsidūrė 2 grupinių nuolaidų puslapiai. Tai labai keista, nes jų procentai labai maži, tad kuo dar dalintis?
    http://blog.lrytas.lt/web20/2009/12/kaip-uzdirbti-tinklarastyje-partnerystes-programos/
  21. Patinka
    maruxz sureagavo į ekr Sutartis   
    Gaudyk sutarti ir naudokis ;) . Jei negaila, uzdek pliusa
    sutartis_XXXXX.LT.doc
  22. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo Coderis Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Visada sakau žmonėms, klausiantiems, kaip man pavyksta rašyti, kad rašymas yra Dievo duota dovana. Negali išmokti rašyti, tiesiog sugebi tai arba ne. Gramatinės klaidos? Jos yra menkniekis, ypač, kai tekstas yra internete, kur bet kada galima pataisyti, duoti perskaityti draugams ir pažįstamiems. Stilius? Čia jau prasčiau, nes reikia labai daug skaityti ir domėtis literatūra, kad galėtum pritaikyti arba išdirbti savąjį stilių. Taip pat reikia daug rašyti.
     
    http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2012/06/tekstai-skaitytojui-seo-620x594.jpg
     
    Jei žmogus sugeba tai daryti – jis tą daro su malonumu. Jei nesugeba – ieško, kas tai gali padaryti už pinigus. Taip gimė mano verslas Rasytojas.lt, tačiau šį kartą ne apie tai.
     
    Interneto rinkodaros srityje SEO užima labai garbingą vietą. Verslininkai domisi galimybėmis, kaip daryti SEO patiems. Čia padeda įvairūs SEO kursai, seminarai, mokymai. SEO paslaugų teikėjai jau turbūt man grūmoja pirštuku „niu, niu, niu..." :) Tiek to, į jūsų daržą nelįsiu labai giliai – tik peršoksiu per tvorą, susirinksiu ko man reikia ir atgal... ;) Verslininkai bando daryti SEO patys savo jėgomis ir to niekas negali uždrausti. Tik po ilgų valandų darbo, nesėkmių ir nusivylimo yra nusprendžiama taupyti laiką ir samdytis profesionalus.
     
    Nepaisant visko, kažkas turės pakankamai kantrybės ir laiko. Šis straipsnis skirtas jiems.
     
    Sužinojote apie geriausią būdą kurti savo nuorodų tinklą (linkbuilding) – SEO straipsnių publikavimą? Puiku. Galite pradėti nedelsdami. Pirmas žingsnis – SEO straipsnio rašymas. STOP! Nemokate rašyti straipsnių, o juo labiau SEO? Nieko tokio – pamokysiu.
     
    SEO straipsnio specifika
     
    Pirmiausiai noriu pristatyti, kas tai yra tas SEO straipsnis. Tai gana neaukštos kokybės tekstas, kuriame yra pristatomas tam tikras verslas, paslauga, produktas ar objektas, susijęs su jūsų puslapio veikla. Straipsnio esmė nėra reklamuoti jūsų prekės ženklą ar įmonę, o tik patį produktą. Visas straipsnis turi tik vieną tikslą – kažkurioje vietoje ant atitinkamo raktinio žodžio uždėti "dofollow" nuorodą į jūsų puslapį.
     
    Esmė aiški? Susijusi tematika su jūsų verslu + netiesioginė reklama + [raktažodis] + nuoroda.
     
    Kokios apimties yra SEO straipsniai – mažiausiai 200 žodžių. Kuo ilgesni, tuo geriau, bet ar bus jie naudingi skaitytojui – didelis ir vis dar atviras klausimas.
     
    Kiek raktažodžių reikia tekste? Lygiai 4. Vienas jų turi būti straipsnio pavadinime, tada antras – straipsnio pradžioje, pageidautina pirmame paragrafe, trečias – straipsnio viduryje, o ketvirtas – link galo priklausomai nuo teksto ilgio. Girdėjote, kad 1% viso teksto? Taip, kažkada buvo ir 2,5%, ir 1% ir kiek tik nori, skambiai vadinama keyword density, tačiau dabar situacija pasikeitė, nes per daug raktinių žodžių yra negerai.
     
    Viskas, žaidimo taisyklės aiškios.
     
    SEO straipsnio rašymas
     
    Žinome raktažodį ir kiek kartų jį reikia paminėti, žinome straipsnio apimtį, reikia pradėti dirbti. Labai daug rašytojų pirmiausiai sugalvoja temą, o tada jau rašo apie tai, ką sugalvojo. Jūs padarykite kiek kitaip. Negalvokite straipsniui pavadinimo ir temos – tiesiog pabandykite parašyti pagal tam tikrą schemą.
     
    Schema yra tarsi nedidelis straipsnio planas, kuris leidžia parašyti patį tekstą nenukrypstant „į lankas". Štai tokios schemos pavyzdys:
     
    1 paragrafas. Pristatome verslo aplinką:

    Paminime istoriją, palyginame su dabartimi;
     
    Paminime aprašomą objektą;
     
    Objektą pristatome kaip naujovę arba ekskliuzyvą.
    2 paragrafas. Pristatome objektą:

    Pateikiame technines charakteristikas;
     
    Pristatome kainą;
     
    Pristatome galimybes ir perspektyvas.
    3 paragrafas. Apibūdiname objekto tikslinę auditoriją:

    Pristatome, kam objektas yra skirtas, paminime praeitį ir dabartį.
     
    Pristatome, kas dar objektu galėtų naudotis, bet to nedaro dėl tam tikrų priežasčių.
    4 paragrafas. Pateikiame objekto naudą tikslinei auditorijai:

    Pateikiame esminius 5 dalykus, kuo objektas yra naudingas;
     
    Pateikiame užuominą, iš kur gauti daugiau informacijos apie jį.
    5 paragrafas. Pateikiame informaciją, kokią gyvenimo problemą objektas išsprendžia ar gali išspręsti.
    6 paragrafas. Apibendriname:

    Primename kainos ir kokybės santykį;
     
    Užsimename apie reikalingumą ir naudą;
     
    Pateikiame informaciją, kur galima įsigyti/užsisakyti/pasinaudoti.
    Viskas, jūsų straipsnis baigtas!
     
    Na va, ir vėl prasideda... Sakote, „lengva pasakyti, sunku padaryti"? Gerai, pasižiūrėkime, kaip ši sistema veikia realiai. Išsirinkime verslo sritį, tarkime, statybinės medžiagos. Objektas – stogai. Raktinis žodis – stogai.
     
    1. Prieš dešimtis tūkstančių metų pirmieji žmonės pasistatė savo pirmąjį namą iš medžio. Kad nelytų lietus, jie šakomis uždengė pastatytas sienas. Vėliau ant šakų pradėjo drėbti molį, kuris saulėje sudžiūva ir padaro tvirtą dangą. Taip atsirado pirmieji STOGAI. Per tūkstančius metų statybos esmė nepasikeitė – ir dabar stogdengiai ant pastatytų sienų dengia stogus. Skiriasi tik statybinės medžiagos. Stogų danga gali būti pati įvairiausia. Tai čerpės, betoninės plokštės, keramikinės plokštės, skarda ir t.t. Technologijos tobulėja, todėl dabar naudojamos tik išskirtinės ir kokybiškos medžiagos. Nuo namo stogo kokybės priklauso namo energetinė klasė, efektyvumas ir funkcionalumas.
    2. Mūsų siūlomos stogų dangos yra aukščiausios kokybės .....iškos stogo dangos. Jų technologija gyvuoja nuo xxxx-jų metų. Per šiuos metus mokslininkai ir statybininkai ją ištobulino, todėl dabar galime džiaugtis įspūdingais rezultatais. Kaina priklauso nuo stogo ploto ir naudojamų technologijų. Pasikonsultuokite su mūsų vadybininku, ir jis pateiks tikslius paskaičiavimus. Sumontuoti STOGAI yra ilgaamžiški, jiems suteikiama 20 metų garantija.
    3. Mūsų įmonės siūlomi STOGAI yra skirti privačių gyvenamųjų namų savininkams, įvairioms įmonėms, turinčioms gamybines patalpas, sandėlius, ūkininkams ir visiems, kas nori turėti ilgaamžį ir patikimą stogą. Seniau ši technologija buvo prieinama tik užsienyje, o dabar ji atėjo ir į Lietuvą. Nors mūsų stogo danga Lietuvoje jau 20 metų, vis dar yra daugybė pastatų su asbestiniu šiferiu, kuriuos būtina renovuoti. Pagrindinė renovacija prasidėtų nuo stogo pakeitimo nekenksminga ir patikima technologija.
    4. Kuo naudingi mūsų stogai?

    Stogo medžiagos yra sertifikuotos Europos Sąjungoje. Puikus kainos ir kokybės santykis. Stogus montuoja tik patyrę profesionalai, todėl jiems suteikiama 20 metų garantija. Yra galimybė rinktis įvairių spalvų ir dydžių stogo medžiagas. Jei neturime sandėlyje, užsakome ir atvežame per 2 savaites.
    5. Su mūsų stogais jūsų pastatas atrodys estetiškiau, taip pat sutaupys energijos iki 25% (priklausomai nuo sienų konstrukcijų ir apšiltinimo). Mūsų stogai yra pritaikyti Lietuvos oro sąlygoms, todėl atsparūs drėgmei ir saulės spinduliams – nepraleidžia drėgmės ir karščio, todėl namo palėpėje bus galima įrengti atitinkamos paskirties patalpas.
    6. Mūsų stogų dangos pasižymi idealiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau, kaip ir kiekvieną investiciją, taip ir šią turite gerai įvertinti. Tai jums padės mūsų kvalifikuoti vadybininkai. Mūsų stogus galite apžiūrėti Vilniuje, Šiaurės miestelyje, arba Ermitažo parduotuvėse. Rimtai pagalvokite apie savo namų ar pastatų renovaciją, pradėkite ją nuo stogo. Dabar tai pats geriausias metas.
     
    Viskas. Daugiau nei 350 žodžių. Idealus tekstas. Belieka tik sugalvoti antraštę. Ji galėtų būti
    Kokybiški STOGAI – visada populiaru
    STOGAI kiekvienam pastatui
    Nebrangūs ir kokybiški STOGAI ir stogų medžiagos.
     
    Svarbu, kad jame būtų minimas raktinis žodis.
     
    Viskas, perskaitote dar kartą kitą dieną, ir straipsnis paruoštas publikavimui. Kodėl kitą dieną? Todėl kad kitą dieną pamatysite tam tikrų dalykų, kurių nepaminėjote, arba kurie parašyti ne visiškai taip, kaip turėtų būti. Galite nusiųsti straipsnį peržiūrėti savo kolegai, draugui ar sutuoktiniui, kuris nebūtinai susijęs su jūsų verslu. Jiems geriau matyti, kas suprantama, o kas ne tekste.
     
    Orientuokitės, kad straipsnio rašymas užima 1 valandą. Jei rašote ilgiau, padarykite pertrauką arba atidėkite kitai dienai. Taip jis bus kokybiškesnis.
     
    Vis dar sudėtinga? Galite pabandyti ir su taure vyno ar bokalu alaus. Paprastai tai padeda, bet ne dėl to, kad aplanko mūza, o dėl to, kad apsiraminate ir atsikratote tų baisių minčių „aš nesugebėsiu", „tai ne man", „oj, koks sunkus darbas!". Kai jų nebelieka, tiesiog imate ir parašote.
     
    Jei ir tai nepadeda, bijau, kad tada belieka tik kreiptis į tekstų rašytojus, kurie tuo užsiima profesionaliai, bet reiktų pasiruošti bendradarbiavimui, nes jie visiškai apie jūsų verslą nesupranta... Čia jau kita tema...
    Linkiu sėkmės rašant savo SEO straipsnius!
     
  23. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo did SEO konkursas 2014   
    Dalyvausiu :) Įtraukit į sąrašą.
     
    rytoj pat domeną perku :)
  24. Patinka
    maruxz sureagavo į zawe SEO: tinklalapio vertinimo parametrai   
    Pakalbėjo uždarbiečiai, jog PR mirė, tačiau praėjo diena kita ir vėl prie daugelio skelbimų, aptarimų akcentuojamas tas pats vienas kriterijus - Page Rank. Susidaro įspūdis, jog niekaip negalime nutrūkti nuo PR „pavadėlio“. O reikėtų!
     
    (Suprantu, jog prisidengus aukštu PR lengva apgaudinėti vaikus, bet atleiskite...)
     
    Kodėl negalima pasitikėti vien tik PR?
     
    Itin retai atnaujinamas. Tarp paskutinių dviejų atnaujinimų buvo 10 mėnesių pauzė, kai tuo tarpu 2012 ar 2011 metais buvo po 4-5 atnaujinimus per metus. Toks retas atnaujinimas išties iškreipia realią situaciją, jei žiūrime tik į PR. Sėdi administratorius patenkintas žiūrėdamas į PR5, pardavinėja atgalines nuorodas už didelius pinigus, o ten jau seniai kaip nieko vertas tinklalapis, tik niekas to nežino, nes visi tik į PR žiūri. Arba atvirkščiai – naujas tinklalapis niekinamas, nes PR N/A, o po PR update paaiškėja, jog jis tapo PR5.
     
    Su tinklalapiais dirbama nuolat, keičiasi turinys, kilta nuorodų skaičius, pasidalinimas socialiniuose tinkluose, vieni tinklalapiai „išbujoja“, kiti „nuvysta“ ir tai yra natūralu. Tačiau kuomet skaitine išraiška, šiuo atveju PR rezultatus matome retai, negalime tinkamai vertinti tinklalapio būklės. Todėl parametras, kuris atnaujinamas taip retai, kaip šiuo metu atnaujinamas Page Rank, negali būti laikomas vienu ir vieninteliu į kurį sutelkiamas visas dėmesys.
     
    Nesakau, jog jį reikia ignoruoti, taip jis puikus orientyras. Tačiau tik tuomet, kai į jį žvelgiama kitų parametrų kontekste.
     
    Į kokius kitus parametrus reikėtų atkreipti dėmesį?
     
    DA(Domain Authority) – Adreso(domeno) autoritetas.
    DA yra Seomoz pateiktas parametras, kuris vertina patį domeną skalėje nuo 0 iki 100. Tai parametras, kuris analizuoja atgalinių nuorodų skaičių iš root domenų, bendrą atgalinių nuorodų skaičių, MozRank, MozTrust, domeno amžių ir pan. Dažnai įvardijama, jog pagrindiniai faktoriai lemiantys DA įvertinimą yra domeno amžius, populiarumas ir tinklalapio dydis(subdomenų ir puslapių kiekis).
     
    Pasitikrinti savo DA galite čia.
     
    PA (Page Authority) – tinklalapio autoritetas.
    Kitaip, nei DA, kuris visam tinklalapiui (domenui yra vienas), PA kiekvienam puslapiui ar subdomenui gali būti skirtingai, nes vertinamas kiekvienas url atskirai. Visų url visuma lemia Domain Authority įvertinimą. PA apibrėžia kaip gerai kiekvienas individualus puslapis bus indeksuojamas Google paieškos sistemoje.
     
    Pasitikrinti savo PA galite čia.
     
    MozRank
    MozRank daugelis vadina PR alternatyva. Įvertinimas nuo 0 iki 9.99(aukščiausias įvertinimas) priklauso nuo atgalinių nuorodų kiekio ir tinklalapių, kuriuose yra jūsų nuoroda, kokybės.
     
    Pasitikrinti savo MozRank galite čia.
     
    Kuomet visi parametrai yra stabiliai augantys ir panašūs, tuomet galima būti ramiems, jog viskas su tinklalapiu yra gerai. Tačiau jei matote kažką panašaus į PA1, DA1, PR5, MozRank 0 – vertėtų pasidomėti kas Jums daro SEO optimizaciją...
  25. Patinka
    maruxz gavo reakciją nuo querty Uzdarbis.lt verslininkai   
    Esu verslininkas, nors iki gero vadovo dar šiek tiek reikia pasistengti (vadovas vadovauja, o ne šūdniekiais užsiima) :)
     
    Rašome tekstus interneto puslapiams, taip pat vis dar stengiamės padėti puslapiams pakilti besikeičiančioje SEO rinkoje.
     
    Po truputėlį pradedu kurti turinio strategijas (tai ne tik SEO, bet ir interneto rinkodaros dalis).
     
    Po truputį auklėju ir klientus, nemažai rašau SEO ir interneto rinkodaros tema - nelaikau po pagalve to, ką žinau, dalinuosi su visais.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...