Pereiti prie turinio

heksagonas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    226
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    87.5%

heksagonas paskutinį kartą laimėjo Gruodžio 19 2015

heksagonas patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie heksagonas

  • Rangas
    Dažnas dalyvis

Kontaktai

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Kaunas

Paskutiniai lankytojai

1.490 profilio peržiūrų
  1. Matai, komercinė paslaptis tai nereiškia - kažkas labai technologiškai sudėtingo. O jei gavęs Coca-Colos receptą pamatytum, kad jis labai paprastas, tai jis jau taptų nebe komercinė paslaptis? Kai kalbam apie gamybos procesą, komercinė paslaptis gali būti - kaip kuo paprasčiau ir mažesnėm sąnaudom pagaminti. Tarkim šiuo atveju - be abejo, aš pats galiu sugalvoti bent keletą būdų kaip organizuoti tokių sveikinimų gamybą. Bet kuris iš jų geriausias? Gal tas mano sugalvotas būdas praktikoje pasirodys labai nepatogus ir reikalaujantis didelių išlaidų. Kokių įkainių iš įžymybių galiu tikėtis? Kai k
  2. O tu supranti, kas toje citatoje rašoma, ar tiesiog užsimerkęs kartoji savo? Čia žurnalistai buitiškai tai vadina "idėjos plagijavimu". Bet ieškinys ne dėl kažkokios idėjos kopijavimo - net tokio pagrindo paduoti ieškinį nėra, o dėl konkrečios su projektu susijusios informacijos panaudojimo, kuri ir atitinka šitą komercinės paslapties apibrėžimą. Ieškovas sužinojo susitarimų su įžymybėmis sąlygas, pačių sveikinimų gamybos organizavimo procesą, o tai yra nevieša, komercinio ir organizacinio pobūdžio informacija.
  3. Sutartis nebūtinai yra rašytinė. Jei pavyzdžiui emailu susideri dėl sąlygų, gauni paslaugą, už ją sumoki - tai yra sutartis ir teismas ją pripažįsta. O tas buvo - susitarimai su įžymybėmis, valandiniai įkainiai, realūs apmokėjimai, čia nebuvo vien tik idėja, o realiai veikiantis portalas. Ok, suprantama, kad pirkėjui gali nepatikti, kad nėra rašytinių sutarčių ir dėl to atsisakyti pirkti. Už tai niekas ir nekaltintų. Bet juk konfliktas ne dėl to. Čia "Gera dovana" bando kažkaip tą situaciją pateikti, atseit jis pyksta, kad mes nepirkome projekto. Bet jie kaltinami ne dėl to, kad atsisakė pirkt
  4. Tas "už sugaištą laiką" tai yra ne ieškinio pagrindas, o nuostolių apskaičiavimo būdas. Duodamas ieškinį, turi įrodyti tiek, kad atliko kažkokią neteisėtą veiką, tiek kokius nuostolius tau tuo padarė. Tai ta veika yra neteisėtas komercinės/gamybinės paslapties įgijimas. Bet nuostolius tokiu atveju paprastai sunku pagrįsti, tai todėl ir paskaičiavo tipo už sugaištą laiką.
  5. Truputi pakomentuosiu iš teisinės pusės. Ieškovas nekaltina "Geros dovanos" idėjos vagyste. Pati idėja kaip tokia yra įstatymais nesaugoma, jei iš išorės pasižiūrėjęs sugalvotum sukurti panašų projektą - niekas negalėtų prikibti. Tačiau komercinė/gamybinė paslaptis - saugoma. Va būtent tuo yra kaltinama "Gera dovana" - kad prisidengę derybomis, sužinojo visą konfidencialią informaciją apie projektą, ir tuo pasinaudoję sukūrė savo. Ir ji saugoma automatiškai, net be sutarties - jei nepasirašęs konfidencialumo sutarties sužinai kažkokią komercinę paslaptį - vis tiek negalima jos naudoti. Sutarti
  6. Jau yra geriau už lasik - TransPRK. Lietuvoje daro tik viena klinika: http://www.medcentras.lt/lt/apie-mus/centro-padaliniai/oftalmologijos-centras-akiu-klinika/regos-korekcija-lazeriu/operacija-galimi-metodai-kaip-vyksta/ Flap visai nedaromas, todėl jokių atsilupimų net teoriškai būti negali. Kitų komplikacijų rizika irgi mažesnė. Minusas - ilgesnis gijimo laikotarpis.
  7. Pratestavau, kaip veikia googlo suderinamumo mobiliems tikrinimo algoritmas. Na, jis labai primityvus, realaus usability neįvertina, patikrina tik kelis techninius dalykus. Ir padaryti, kad svetainė googlui atrodytų pritaikyta mobiliems - labai paprasta. Tačiau klausimas ar verta tai daryti, nes tada nukentės usability žmogui. O suderinti ir vieną, ir kitą - t.y. padaryti tikrai pritaikytą mobiliems svetainę - kainuos brangiai. Todėl dabar trumpas gidas, ką daryti, jei norite, kad svetainė būtų pritaikyta mobiliems. 1. Variantas. Svetainė pritaikyta googlui, bet nepritaikyta žmogui. Na, ti
  8. Na, tokiais žodžiais, kaip "nubraukti klientus", galėtum ir nesišvaistyti. Ar bandei analizuoti tų svetainių mobilių lankytojų statistiką - bounce rate, aplankytų puslapių skaičių, konversijas ir lyginti responsive vs. not responsive? Aš tai dariau, ir galiu pasakyti, kad yra daug ne responsive svetainių, kuriose mobilių lankytojų rodikliai beveik nenusileidžia desktopiniams. O padarius reponsive dizainą, dažnai tie rodikliai visai nepagerėja, o kartais net pablogėja.
  9. Svarbiausia suprasti, kad responsive dizainas ir pritaikymas mobiliems įrenginiams - tai du skirtingi dalykai. Ir tiesiog užmetus reponisve temą - neretai mobilus usability pasidaro tik blogesnis. Taip, taip, yra tokių reponsive svetainių, kuriomis praktiškai neįmanoma naudotis mobiliais telefonais. Kas iš to, kad dizainas susiresizina iki ekrano pločio, jei turinys tragiškai išsidarko, tekstai užlipa vienas ant kito, lentelės išlenda iš kraštų, navigacija nebeveikia, lightboxai neatsidaro ir t.t. Todėl, jei girdėjote tik stebuklingą žodį responsive, ir tiksliai nežinote visko, ko reikia, kad
  10. Padaryti tokią svetainę su wordpress ir šabloniniu dizainu - paprasčiau, negu individualiai programuoti su php, nesvarbu, kad tai ir mokyklinuko lygis.
  11. Šitame straipsnyje daug standartinių visų kartojamų teiginių. Parašysiu kelis pastebėjimus iš praktikos, nes realybėje dažnai būna kitaip. Kiek teko matyti svetainių statistikos, tai mobilių lankytojų skaičius sudaro 10-30%. O tai ne tiek jau ir daug - todėl žiūrint iš verslo pozicijų, reiktų pasverti ar darant mobilią versiją projekto biudžetas procentaliai nepadidės daugiau. Tačiau svarbiausia - netgi neturėdami responsive svetainės, šių lankytojų toli gražu neprarandate. T.y. prarandate tik tokiu atveju, jei svetainė flashinė, kuri iš viso ant mobiliųjų neveikia, ar prastai sukoduota, dėl
  12. Skiriasi todėl, kad shared hostingai yra labai skirtingi. Kadangi dedikuotų resursų negauni, tai greitaveika priklauso nuo to, kiek tame fiziniame serveryje paslaugos tiekėjas yra sukišęs vartotojų. Tai matyt vienu atveju papuolei į apytuštį serverį, kur visus resursus tavo užklausa pasiimti gali, o kitame - į perpildytą.
  13. Iš tiesų, čia viskas paaiškinta labai gerai, bet tu vis tiek lygini tiktai pačias svetaines. Gi ne pats puslapis būna "verslo lygmens" - joks puslapis savaime verslo nepadarys. Tiesiog paslauga - visai kitokia. Pirmu atveju klausimas klientui būna - kokios svetainės nori - t.y. kokios išvaizdos, kokių funkcijų ir tada padaroma tokia svetainė ir viso gero. O antru atveju klausimas - koks jo verslo modelis, kokius tikslus jis internete turi - ir tada siūlomas sprendimas, kaip juos pasiekti. Ir paprastai atliekami ne tik techniniai svetainės kūrimo darbai, bet visi kiti, kurių reikia, kad svetain
  14. Aprašyta tikrai neblogai, bet suplakti į vieną vietą du skirtingi dalykai. Brendo sukūrimas, naujo produkto pristatymas, vartotojų įtikinimas, kad toks dalykas gali būti naudingas - tai ilgalaikė strategija, kuri per mėnesį neatsiperka. Tai jei jūs tuos paskaičiavimus, kad jau per pirmą mėnesį parduosite tiek ir tiek, padarėte atsižvelgdami į dabartinę paklausą ir labai paprastą strategiją, kad leisite adwordsus ir siūlysite pigiau, nei konkurentai - tada tikrai gali atsipirkti. Bet jei viskas remiasi į tai, kad suveiks mūsų brendo patrauklumas ir partizaninis marketingas, ir staiga žmonės šit
  15. Išskirtinumas yra subjektyvus kriterijus. Visi užsakovai nori išskirtinio dizaino, ir bet kokiame dizaino konkurse, jei darbas nepatiko, galima pasakyti - darbas nepakankamai išskirtinis. Tačiau taisyklės to neleidžia. Manau, čia užsakovas gudrauja ir klaidina administratorius, vardindamas punktus ir dėdamas nuorodas į įstatymus, atseit darbai neatitinka reikalavimų. Tačiau visus įstatymo punktus ir techninius reikalavimus darbai atitinka. Tiesiog užsakovui jie nepatinka - bet tokiu pagrindu nutraukti konkurso negalima.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...