Pereiti prie turinio

Rokas V

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    389
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Rokas V sureagavo į TautvasM Krovinių birža ir jų pervežimas   
    Turiu transporto įmonę su mikroautobusais. Daugiausiai dirbu Lietuvoje ir Lenkijoje, galiu pasakyti, kad situacija nekokia jeigu neturėsi įmonės kuri krauna krovinius už procentus, o dar geriau savi klientai, nes per cargo veši, tik kad vežti. Kuras, atlyginimas, eksploatacija ir kitos išlaidos, o sumos už pervežimus juokingos, negana to atsiskaitymas 30-45 d. pasiskaičiuok kiek turėsi pinigų skirti pradedant.
    Konkurencija didelė, jeigu krovinius imsi iš biržų dažniausiai tai būna 2-3 rankos, todėl niekas gerai nemokės. Žinoma, pakentėjus ir pagyvenus susispaudus gali užsitarnauti gerą vardą ir situacija keisis į gerą pusę. Iš mano patirties didžiausi kaštai kuras ir atlyginimas vairuotojui, o dabartinėm kuro kainom darosi baisu. Gedimai ir remontas sudedama dalis iš turimų 5 auto per metus 1 variklis užkalė, o visi kiti remontai yra einami.
  2. Patinka
    Rokas V gavo reakciją nuo Toomek UAB pirkimas (kaip jis vyksta)   
    Mano atveju iškart po akcijų perleidimo pas notarą keliavau į registrų centrą (pardavėjas davė užpildytas formas), ten užregistravau pakeistus duomenis. Per ~3-4 darbo dienas sistemoje jau galėjau jungtis kaip įmonės vadovas
  3. Patinka
    Rokas V sureagavo į Mikaz El. Parduotuves investicijos WW rinkai.   
    Nemanau kad tau paims kazkas ir sudarys visa sarasa kur pas ka kreiptis ir kiek kainuos. Jei jau startuoji su tokiu projektu tai teks arba daugiau paciam dirbti, arba pasisamdyti gera vadova su patirtim tokiuose projektuose.
  4. Patinka
    Rokas V sureagavo į Simonas Kaip dabar sužinoti, kiek raktažodis turi užklausų?   
    Sveiki forumiečiai,
     
    Rašau šią trumpą pamokėlę, nes jau gavau 5 užklausas su klausimu, kaip dabar patikrinti, kiek raktažodis sulaukia paieškų? Tikiuosi informacija bus naudinga visiems.
     
    Nuo rugpjūčio 27 dienos Google oficialiai pakeitė mūsų senai naudotą ir mėgtą "Google Keyword Tool" į "Google Keyword Planner".
     
    Kaip naudotis Google Keyword Planner?
    Pirmas žingsnis: einame adresu nurodytu žemiau:
    http://adwords.google.com/keywordplanner
     
    Antras žingsnis: Prisijungiame prie savo Adwords arba Google vartotojo.
    Trečias žingsnis: Pasirenkame antrąjį variantą ("Gauti raktinių žodžių sąrašo paieškos apimtį arba sugrupuoti juos į skelbimų grupes"), taip kaip parodyta pavyzdyje.:

     
    Ketvirtas žingsnis: Pateikiu pavyzdį su komentarais, kaip reikia supildyti atsidariusę formą. Greičiausiai esminis momentas tas, tai kad raktažodžius reikia įvesti laužtiniuose skliaustuose "[" ir "]". Pavyzdys, kaip reikia įrašyti raktažodžius yra paveikslėlyje žemiau:

     
    Penktas žingsnis: Spaudžiame mygtuką "Gauti paieškos apimtį", o persikrovus puslapiui spaudžiame "Raktinių žodžių idėjos"

     
    Šeštas žingsnis: Žiūrime rezultatus ir svarstome, ar verta darytis SEO :)

  5. Patinka
    Rokas V sureagavo į noen El. pašto marketingas - nuo ko pradėti?   
    Sveiki uždarbiečiai,
     
    Pradedamas naujas straipsnių ciklas apie el. pašto marketingą. Tai tik įvadinė dalis, bus daug daugiau. Pasistengsime pasidalinti visomis savo įžvalgomis apie šią vieną efektyviausių ir dažniausiai naudojamų marketingo priemonių pasaulyje. Sekite naujienas :)
     
    Straipnsį skaitykite čia - Elektroninio pašto marketingas - nuo ko pradėti?
     
     
    Iki

  6. Patinka
    Rokas V sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  7. Patinka
    Rokas V sureagavo į Loganas ''Paypal'' sumokės už nelegalius ''limitus''   
    Taigi gera žinia, jog po ilgų bylinėjimosi metų Paypal pagaliau prigavo už neteisėtus sąskaitų limitus ir panašius veiksmus.
     
    http://www.lowcards....unt-holds-39027
     
    Visi amerikiečiai (neaišku ar išmokės ir kitoms šalims ) kurie 2006-2015 metais turėjo limituotą PayPal sąskaitą, arba jei jums be reikalo užšaldė didelę sumą pinigų, kurie buvo atsiųsti/išsiųsti, galite čia nurodyti savo informaciją ir bandyti gauti iki 440 dolerių, priklausomai nuo to ar jums nuspręs išmokėti ir nuo to kokią žalą priskaičiuos.*
     
    Taip pat jei manote, kad jums padaryta žala buvo didelė ir turite kažkokių tai įrodančių dokumentų, tada galite gauti net iki 2000 dolerių, pasirinkite opciją kur reikia pabaigoje įkelti dokumentą. Viskas labai paprasta, tereikia užpildyti kelis laukus. Ilgai nelaukite, ši forma bus prieinama tik keletą mėnesių.
     
    Užpildykite formą čia:
     
    https://www.accounth...ement.com/Claim
     
    * Nurodyta yra, jog čia liečia tik amerikiečius, tačiau niekur nėra nurodyta, jog iš kitų šalių besikreipusieji neturi jokių šansų, o ir kitą šalį galima nurodyti, tad vistiek pamėginkite.
     
    Smagu jog pagaliau pasibaigs ši PayPal savivalė ir sumažės neteisėtų ir protu nesuvokiamų limitų skaičius.
  8. Patinka
    Rokas V sureagavo į bob denard Arvasevičius pasakoja alio.lt, autogidas.lt ir manodieta.lt istoriją - atrakintas vz.lt straipsnis   
    Šiek tiek interneto rinkos istorijos. Kokie pinigai sukosi tais laikais, kai rinka dar tik formavosi. Saulius Arvasevičius pasakoja (su sumomis) apie alio.lt, autogidas.lt ir manodieta.lt istoriją. Kiek šitie proojektai uždirbdavo ir už kiek buvo parduoti.
     
    http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/2015/10/25/arvasevicius-autogidaslt-ir-aliolt-iskeiciau-i-viesbuti
  9. Patinka
    Rokas V sureagavo į Frankenstein Ar atleistumėte vertingiausią darbuotoją?   
    Kartais yra geriau nusikirsti ranka i kuria ikando nuodinga gyvate, negu leisti jos nuodams paveikti visa kuna.
     
    Manau BBC ta ir padare, praranda daug, bet ne tiek daug kiek prarastu susigadine savo reputacija. Netinkamai besielgiancio asmens neatleidimas isprovokuotu dar didesni skandala, ir tai paliestu netik TOP GEAR ziurovus, bet ir visa didziaja dali ziurovu. Siuo atveju jie paaukojo daug pinigu, vardan to jog issaugotu savo reputacija, ir as sita zingsni pilnai palaikau.
     
    O kas liecia pacia dilema tam yra tikrai perdaug faktoriu, jog galimetu vienareiksmiskai pasakyti atsakyma. Kiekvienas atvejis yra labai individualus, vienur galetum atleisti savo geriausia darbuotoja, o kitur ne.
  10. Patinka
    Rokas V sureagavo į kaladze Kijevas pigiau grybo   
    Taigi, pries 3menesius suzinojus apie galimybe kaip pigiau isigyti skrydzio bilietus nusprendziau isigyti bilietus i Kijeva. Kadangi Kijeve dar neturejau progos apsilankyti, pagalvojau kodel gi ne? nesvrbu, kad vasario menesi temperatura Kijeve daznai buna zemiau nulio. Isigyjau skrydzio bilietus Vilnius- Kijevas- Vilnius vasario 5-7dienomis.
    http://images116.fotki.com/v695/photos/8/534268/11757717/ukraine-vi.jpg
    http://images41.fotki.com/v9/photos/8/534268/11757717/ukraine2-vi.jpg
    Skrydzio bilietai i abi puses 23LTL!
     
    Nors iki keliones buvo visi 3menesiai, nieko iki paskutines minutes neplavanau. Neturejau jokiu planu ka pamatyti, nerezervavau nakvynes ir t.t. Zinoma, tam itakos turejo ir revoliucija Kijeve, kadangi nebuvau tikras ar saugu ten vykti.
     
    Likus savaite iki isvykimo pasitaike proga nemokamai uzsisakyti nakvyne Kijeve, tad pasinaudojes Airbnb klaida rezervavau 2miegamuju apartamentus Kijevo centre visiskai nemokamai. (apartamentai skirti 6zmonem, tad man atvykus vienam, vadybinkas siektiek nustebo :))
    http://images53.fotki.com/v1519/photos/8/534268/11757717/kievv-vi.jpg
    Nakvyne 0.00LTL
     
    Taigi skrydzio isvakarese greitai perziurejau ka verta pamatyti Kijeve, bet kazkodel nusprendziu, kad skrydzio bilietus atsispausdinsiu is ryto pries skrydi (skrydzio laikas 07:50).
     
    Ryte prabudus pamatau, kad neturiu issisaugojes skrydzio bilietu savo kompiuteryje, o iki skrydzio buvo like maziau nei 3val, tad nebegalima atsispausdinti skrydzio bilietu (tokios wizzair taisykles) Kadangi uz bilietus mokejau vos 23LT, o bauda neturint atspausdinto bilieto 70LT, jau buvo kilusi mintis, kad skristi neverta. Bet likus maziau nei dviem valandom iki skrydzio nusprendziau, jog esu pats kvailas, kad to nepasirupinau is anksto ir teks sumoketi bauda. Taigi keli daigtai i kuprine ir judu link autobuso stoteles. Oro uoste atsiduriu lygiai valanda pries skrydi, einu link Check In stendo ir duodu savo pasa.. Jau norejau traukti banko kortele, o mergina atspausdina bilieta bei palinki gero skrydzio!!! Kadangi skrydis vykdomas Wizzair Ukraine, bilieto nera privaloma atsispausdinti!! Laimingas praeinu patikra bei judu link savo vartu.
     
    Lektuvu skraidau tikriausiai dazniau nei vairuoju automobili, tad i lektuva lipu kaip visad vienas paskutiniuju ir ieskau vietos salia emergency exit, su viltimi jog stiuardese pasiulys vieta prie avarinio isejimo, jei jos nebutu rezervuotos :)) O kadangi taip ir buvo, uz savo 11.50LTL gaunu vieta salia avarinio isejimo. (beje, si taktika pasiteisina mazaug kas trecia skrydi, jei skrendu vienas)
    http://images14.fotki.com/v218/photos/8/534268/11757717/2014020508_30_40-vi.jpg
     
    9.00 ryto nusileidziu Kijevo Zhuliany oro uoste, pasiemu is bankomato 150grivniu (45LT) ir pedinu link stoteles. Stoteleje sutinku porele is lietuvos, kurie taip pat atvyko i Kijeva porai dienu, tad visi kartu kalbedami apie Kijeva pajudame link miesto centro su "marsrutka" kurios bilietas kainuoja 0.75 lietuvisku centu!
     
    Taigi pirmaja diena iskart pajudu link Maidano, kadangi revoliucija Kijeve mane labiausiai ir domino. Priejas arciau pamatau barikadas, tad minute jau buvau pagalvojau, kad neturesiu progos pasivaikscioti pagrindine gatve..
    http://images116.fotki.com/v618/photos/8/534268/11757717/2014020514_21_29-vi.jpg
     
    Priejus arciau pamatau, jog yra padarytas praejimas ir as su sypsene veide jau einu Kijevo centrine gatve! Tai ka matote per zinias yra perdeta daug kartu!
    http://images108.fotki.com/v1623/photos/8/534268/11757717/2014020514_27_28-vi.jpg
    http://images107.fotki.com/v71/photos/8/534268/11757717/2014020514_42_59-vi.jpg
    http://images14.fotki.com/v1625/photos/8/534268/11757717/2014020615_20_22-vi.jpg
    http://images108.fotki.com/v1623/photos/8/534268/11757717/2014020514_57_38-vi.jpg
     
    Taigi kelias valandas pasivaikstau po Kijevo centra, o pradejus temti gryztu namo. Pries tai apsilankau Gulliver prekybos centre eanciame supermarkete, nusiperku maisto vakarui, bei rytojau pusryciams. Kadangi kelione "low budget" visa maista pirkau tik prekybos centre.
     
    Kita diena buvau susitares su mergina is Kijevo, kuri zadejo aprodyti man Kijeva (aciu couchsurfing).
    Pries pietus buvau sistares su vadybinku jog issikraustysiu is buto, tad atejus valytojai padaviau raktus, bei trumpai pakalbejus apie lietuva bei ukraina isejau susitikti su Oksana (mergina is couchsurfing). Praleidome kartu daugiau nei 6val. vaiksciodami po Kijeva bei kalbedami apie Ukraina, keliones, kulturu skritumus ir dar daug ka, tad net nepajutome kaip lauke pradejo temti. Beje, pries tai buvome kartu uzejome i administracijos pastata, kuris yra "uzgrobtas"! Kadangi vakare ji turejo eiti i kalbos kursus, draugiskai atsisveikinome o as vel pasukau link Gulliver prekybos centro :) Labai gausi vakariene supermarketo viduje uz 7Lt (panasiai kaip pas mus maximose ar kituose didesniuose prekybos centruose) Tuo paciu apsiperku vakarui, bei rytojaus rytui pries skrydi i lietuva, bei patraukiu link vietos is kuriuos vaziuoja marsrutkos link oro uosto. Kadangi laiko buvo daugiau nei reikia pedinau pesciomis, o oro uoste atsiduriau apie 9val, vakaro. Iki skrydzio buvo likusios 9valandos, bet jos labai neprailgo. Oro uoste veikia nemokamas belaidis internetas! Vidurnakti randu randu ramia vieta nusnausti, tad ismiegojes 4.5val. ant suoliuko as jau einu link patikros ir laukiu savo skrydzio namo..
     
    Keliones islaidos:
     
    Skrydzio bilietai: 23Lt
    Nakvyne: 0.00LT
    Kelioneje isleista 55LT +7LT uz pasinaudojima bankomatu
     
    Viso 85LT!
     
    Ar verta vykti i Kijeva? Tikrai taip! Ar saugu vykti i Kijeva siuo metu? Manau tikrai taip, bent as asmeniskai ne karto nesijauciau nesaugiai!
  11. Patinka
    Rokas V sureagavo į Kzkas1 FACEBOOK Atnaujinimas   
    Nedidesnis nei taviškis uždarbio forume ;)
  12. Patinka
    Rokas V sureagavo į Mynde Startapai, shut-up’ai.   
    Perskaičiau straipsnį, o po to ir visus pasisakymus ir pasimečiau :) Ar aš čia tiek kvailas, ar čia visi perskaito keletą sakinių iš konteksto ir rašo nesąmones, ar kaip... Tai ėmiau ir perskaičiau dar sykį viską iš naujo. Ir tai tik pavirtino mano pirmą įspūdį, kad tikimybė, jog skaitytojas supras, ką autorius šiuo straipsniu nori pasakyti, yra lygiai tokia pati, kaip tikimybė startupui turėti pasisekimą - apie 10% :D Ir kol dar neužsipuolė mūsų didvyris, kuris bendravo su daugiau nei 50 startuolių, ir pats nė menkiausios statistikos nesugebėdamas pateikti, o tik pulti ant kitų, liepdamas parodyti skaičius, tai per porą minučių būtų pats susiradęs, ko norėjo:
     
    http://www.businessinsider.com/the-odds-of-startup-success-2012-10
    http://mashable.com/2013/02/04/why-startups-fail/
     
    Bet supraskime, kad šitą procentą dar žymiai užkelia rimti specialistai, kurie dirba jau ne su pirmu startuoliu, kurie žino, kas yra verslas, produkto vertė, verslo planavimas, marketingas ir kitos svarbios sėkmingo verslo sudedamosios dalys. Atmeskime juos ir kaip jums atrodo, kokia tada procento dalis sėkmingų startuolių lieka? Tikrai mažesnė nei 10%.
     
    Tai va, tie kas nesupranta, tai apie tuos likusius "būsimus milijonierius ar milijardierius" ir kalba, kurie pamatė filmą ar perskaitė knygą, kaip Steve Jobs iš nulio tapo vos ne pasaulio valdovas ir prisisvajoja, kad seks jo pėdomis, juk tai lengviausias kelias iki pirmojo milijono. Tik sukursiu kokią unikalią programėlę ir pinigėliai kris iš dangaus. Bet jie net nesupranta paprasčiausių ekonominių principų, nesupranta, kad produktas pirmiausia turi duoti vartotojui kažkokią vertę, kad turi būti atliekama išsami rinkos ir produkto analizė. Jie galvoja, kad pasimsiu kompiuterį, kelis mėnesius paprogramuosiu, kąžką sukursiu, kam nors parodysiu ir viskas - tu jau milijonierius. Taip nebūna! Sėkmingi startuperiai yra tie patys verslininkai, kurie supranta visą tai ir tiesiog panaudodami savo žinias stengiasi kiek galima daugiau sumažinti riziką, siekiant greito atsiperkamumo iš naujo produkto.
     
    O straipsnio esmė yra, kad norint sėkmingai kažką sukurti, reikia pirma keisti mąstymą, o ne fantazuoti nebūtus dalykus ir viskas. Niekas čia nėra prieš tuos startuolius, čia tik tie fantazuotojai (kurių kaip matau yra nemažai) nesupranta to ir puola kaip buliai :) Neturi verslininko gyslėlės? Tai susirask partnerį, kuris tai nusimano ir tada jau tau liks tik kurti, o kolega rūpinsis kaip išpopuliarinti produktą.
     
    p.s. Aš nesu prieš sturtupus. Aš kaip tik juos palaikau. Nesu Užkalnio kažkoks gerbėjas, bet kartais jis labai taikliai sugeba papasakoti esamą situaciją. Esu už jaunimo verslumo skatinimą, bet tuo pačiu ir specialistų skatinimą. Taip, kad neprisimanykite apie mane nebūtų dalykų :D
  13. Patinka
    Rokas V sureagavo į dziu-mAn-dzy Darbas naktiniame klube   
    ar 18 ar 21 klubuose nelabai yra skirtumas, jeigu nori ileidzia, gal tiesiog atrodai kitaip, tai ir nori is taves pasipelnyt :D
  14. Patinka
    Rokas V sureagavo į BaSh_time Sveiki, esu Ignas   
    Prasiblaivyk pats. Tas pats principas ir su tiekėjais, kai jų prekes pardavinėji. Tada visos parduotuvės nėra verslas dar pasakyk
  15. Patinka
    Rokas V sureagavo į maruxz Uzdarbis.lt verslininkai   
    Esu verslininkas, nors iki gero vadovo dar šiek tiek reikia pasistengti (vadovas vadovauja, o ne šūdniekiais užsiima) :)
     
    Rašome tekstus interneto puslapiams, taip pat vis dar stengiamės padėti puslapiams pakilti besikeičiančioje SEO rinkoje.
     
    Po truputėlį pradedu kurti turinio strategijas (tai ne tik SEO, bet ir interneto rinkodaros dalis).
     
    Po truputį auklėju ir klientus, nemažai rašau SEO ir interneto rinkodaros tema - nelaikau po pagalve to, ką žinau, dalinuosi su visais.
  16. Patinka
    Rokas V sureagavo į giant DELFI rašo apie dar vieną uždarbietį   
    Mano nuomonė: afišuokitės žiniasklaidoje tada, kai kažką rimtai pasieksite, nes jau šiek tiek ima juokas nuo tokių "straipsnių". Turbūt nesužinosiu, bet tikrai smalsumą sužadino ta skambi antraštės frazė :D
  17. Patinka
    Rokas V sureagavo į s3cr3t Perspėjimas! Siaučia kiauragalviai carder'iai iš Lietuvos   
    Sveiki,
     
    Tenka parduot eBay vieną kitą atliekamą daiktą, šiandien apsireiškė, kaip nekeista, lietuviai su savo cardinimo įpročiais, panorę įsigyt "pigesnių" prekių
     
    Pagrindinė info:
    Dropas - PirkAnglijoje sandėlys -
    eBay memberis - pirkęs s4, xboxus ir kitus elektronikos daiktus (brangius), taipogi screenshotai su šio memberio user id buvo publikuoti rsbot.lt forume, kaip, neva, "praėję daiktų gavimai"
    Pats PayPal sąskaitos turėtojas -aktyvus rsbot narys, turėjęs ir turintis reikalų su ten siautėjančiais carderiais
     
    Turiu daug info IP (tikrą ir proxy), miestą, telefoną, giminių sąrašą, gimimo datą ir kitą info, kuri bus perduota policijos pareigūnams, vaikio artimiesiems ir mokyklos administracijai (visa info viešai prieinama - kas čia per vagis toks?)
     
    Taipogi, nusiunčiau ir "labanak vaikučiams" žinutę pačiam carderiui
     
    Koks tikslas? Credit card theft aukos praranda gyvenimo santaupas, jau nekalbant apie iškreiptą rinką ir patį faktą, kad žmonės, užsiimdami cardinimu - netgi tuo didžiuojasi ir neįžvelgia nieko nelegalaus.
     
    Duomenys bus surinkti ir perduoti tam tikrom institucijom, bei pačio herojaus artimiesiems - jei jis nekalas - niekas jam per galvą ir neduos. Tiesa, jis pats rsbot publikuoja savo "laimikius"
     
    Tikiuosi, kad bent vieną šita istorija pamokys. Taipogi, raginu visus nukentėjusius nuo credit card fraud sukčių netylėt laukiant refundo refundo (kurio galit ir negaut), o imtis priemonių, kad aferistų būtų mažiau
  18. Patinka
    Rokas V sureagavo į InNo007 Nuo spalio – jokių lošimų internetu   
    Tik Lietuvoje galima sugalvoti kažką panašaus... :)
    http://www.ekonomika.lt/naujiena/nuo-spalio-jokiu-losimu-internetu-43011.html?page=1
    Mano manymu tai įgyvendinti, praktiškai neįmanoma :)
  19. Patinka
    Rokas V gavo reakciją nuo dunno Tikram verslininkui neįmanomo uždarbio nebūna. Laikai save tokiu? Susipažink su Steam!   
    Viena geriausiu ziniu pastaruoju metu. Nuosirdziai tikiuosi, kad jo blevyzgu siame forume daugiau neteks matyti :)
  20. Patinka
    Rokas V sureagavo į Creatium Tiesa apie 9/11 jau ir mainstream medijoje?! WTF happened?   
    Atsakymas labai paprastas: jokios konspiracijos iš tikrųjų nėra.
     
    P.S. Respublikos nevadinčiau labai jau vakarietišku žurnalu. Žiūrint į tai, kokius straipsnius ji rašo apie Lietuvos vykdomą politiką (strateginius objektus ir kt. dalykus) - labiau prorusiškas.
  21. Patinka
    Rokas V sureagavo į giant Naujas internetinis projektas. Laukiu nuomonės, ieškau partnerių   
    Sveiki. Pristatau naują projektą, vienijantį išskirtinių automobilių mylėtojus. Projektas bus stiprus, jo apleisti ar parduoti tikrai nežadu. Dėl tuštumo nepykite, greitu metu svetainė bus užpildyta. Daugiau komentarų nereikia, viską pamatysite apsilankę tinklapyje. Laukiu nuomonių.
     
    Nuoroda
     
    http://stance.lt/wp-content/gallery/subaru-impreza-wrx-sti/impreza-wrx-sti-des00003.jpg
     
    Taip pat buriu būsimą komandą. Ieškau entuziastų komandai: fotografų, straipsnių rašytojų, vertėjų iš anglų kalbos, dizainerių ir programuotojų (pastarieji pavieniams darbams). Pradžiai galiu pažadėti tik reklamą (jei jos prireiks), tačiau, kai pradėsime gauti pelną, visą jį skirsiu darbuotojams. Pilna informacija į PM.
  22. Patinka
    Rokas V gavo reakciją nuo dunno Tikram verslininkui neįmanomo uždarbio nebūna. Laikai save tokiu? Susipažink su Steam!   
    Viena geriausiu ziniu pastaruoju metu. Nuosirdziai tikiuosi, kad jo blevyzgu siame forume daugiau neteks matyti :)
  23. Patinka
    Rokas V sureagavo į Leader Saulės ženklo diskriminavimas   
    Šio ženklo baidosi tik žydukai ir ju subinlaižiai. Svastikos yra mūsų, Lietuvių simbolis ir jau yra atkovotos. Buvo teismai, Milvydas įrodė kad svastikos neturi nieko bendro su nacistine vokietija.





     
    Įrodymai:
    http://foto.delfi.lt/user/Atpildas
  24. Patinka
    Rokas V gavo reakciją nuo dunno Tikram verslininkui neįmanomo uždarbio nebūna. Laikai save tokiu? Susipažink su Steam!   
    Viena geriausiu ziniu pastaruoju metu. Nuosirdziai tikiuosi, kad jo blevyzgu siame forume daugiau neteks matyti :)
  25. Patinka
    Rokas V gavo reakciją nuo dunno Tikram verslininkui neįmanomo uždarbio nebūna. Laikai save tokiu? Susipažink su Steam!   
    Viena geriausiu ziniu pastaruoju metu. Nuosirdziai tikiuosi, kad jo blevyzgu siame forume daugiau neteks matyti :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...