Pereiti prie turinio

Nsx

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    134
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Nsx sureagavo į lunchtime Esu dizainerė Viktorija   
    Sveiki!
     
    Praleidau prisistatymą, tačiau geriau vėliau nei niekada!
     
    Esu grafikos dizaino studentė taip pat baigusi dailės mokyklą. Begalo džiaugiuosi atradusi savo nišą, nes grafikos dizaino darbai yra mano aistra, darbas ir kartais net laisvalaikis! Žinoma kol esu studentė pastovaus darbo nelabai galiu sau leisti, todėl pradžiai pasirinkau daryti nebrangius grafikos darbelius uzdarbis.lt svetainėje.
     
    Kiekvienas užsakymas atrodo lyg mažytis (kartais ir didelis!) nuotykis. Bendravimas su Jumis - klientais - ne retai ir patiems dizaineriams atneša labai daug. Atrodo kartais žinote kad norite, bet nežinote ko (man taip būna su pusryčiais:) ) o pokalbis su dizaineriu padeda nustatyti kokia linkme norite eiti.
     
    Taigi, malonu prisijungti prie uzdarbis.lt bendruomenės ir tikiuosi malonaus bendradarbiavimo!!
     
    Gražios jums dienos!
  2. Patinka
    Nsx sureagavo į radianas Šnipinėjimo pagrindai: konkurentų tinklapių tyrimas - analizė   
    Norint iškilti į pirmutines pozicijas Google paieškos sistemoje, būtina išanalizuoti konkurentų tinklapius. Nėra skirtumo, ar startuoji su visiškai nauju tinklapiu, ar jau turi esamą svetainę, labai svarbu žinoti konkurentų tinklapių situaciją paieškos sistemų rezultatuose ir jų veiksmus SEO optimizacijoje. Šįkart straipsnyje – SEO šnipinėjimo pagrindai. Papasakosiu, kaip atlikti konkurentų tinklapių analizę ir ištirti rinką.
     
    Konkurentu-analize-tyrimas
     
    Galbūt tau nesiseka iškilti į pirmas paieškos rezultatų pozicijas ir manai, kad kažką darai neteisingai? Nebūtinai. Atlikus konkurentų analizę gali paaiškėti, jog jų puslapiai yra tiesiog gerai suoptimizuoti ir tau pasiekti norimą rezultatą užtruks dar šiek tiek laiko. Arba jei konkurentai nėra stiprūs SEO optimizacijos srityje, tau atlikus keletą pakeitimų ir patobulinimų svetainėje ir už jos ribų, bus labai lengva iškilti į pirmąsias Google paieškos pozicijas. O tai pritrauks papildomų naujų klientų. Taigi atlikus konkurentų analizę ir tyrimą paaiškėja, kiek stiprūs yra konkurentų tinklapiai, kaip lengva ar sunku bus kilti pagal norimus raktinius žodžius paieškos sistemos rezultatuose.
     
    Prieš analizuojant konkurentų tinklapius yra būtina atlikti pagrindinių raktinių žodžių tyrimą, pagal kuriuos pritrauksi tikslinius vartotojus. Šis žingsnis yra labai svarbus ir daug ką lemiantis. Jei raktinių žodžių tyrimas bus atliktas prastai, konkurentų tinklapių analizė neturės prasmės.
     
    1. Mąstyk kaip eilinis vartotojas
     
    Kaip jau minėjau, labai svarbu yra teisingai atlikti raktažodžių tyrimą. Turi atrinkti tuos raktinius žodžius, kuriuos naudoja tavo potencialūs klientai. Kartais ši užduotis būna lengva, o kartais – gana sudėtinga. Didelę pagalbą suteikia „Google keywords tool“ įrankis. Šio įrankio pagalba galima išsiaiškinti, kuriuos raktinius žodžius dažniausiai naudoja vartotojai pateikdami užklausas. Taip pat rekomenduoju atsižvelgti į „Google keywords tool“ siūlomus raktinius žodžius. Dažnai pateikiami ilgesni raktiniai žodžiai, kurie turi neblogus užklausų skaičius per menesį.
     
    Analizuodamas ir besirinkdamas raktažodžius, stenkis galvoti kaip vartotojas, o ne tam tikros srities profesionalas, žinantis specifinius terminus.
     
    2. Identifikuok konkurentus
     
    Žinant tikslius raktinius žodžius galima prieiti prie sekančio žingsnio – išsiaiškinti tavo pagrindinius konkurentus. Pagal atsirinktus 3-5 pagrindinius raktažodžius išsirink dominuojančias svetaines paieškos rezultatų pirmąjame puslapyje. Tai yra pagrindiniai tavo tinklapio konkurentai. Tolimesniuose žingsniuose bus analizuojami būtent konkurentų puslapiai.
     
    3. Konkurento tinklapio vidaus analizė
     
    Kuomet žinai konkurentus ir jų tinklapius, tuomet galima pradėti analizuoti, ką jie daro, ar optimizuoja tinklapį ir kaip gali tu pats pakoreguoti savo SEO strategiją, kad sėkmingai konkuruotum paieškos sistemų rezultatuose.
     
    Reikia pradėti nuo vidinės konkurentų tinklapio analizės.
     
    Raktinių žodžių panaudojimas:
     
    Kokius raktinius žodžius konkurentas dažniausiai naudoja puslapių title taguose (title tag)?
    Ar konkurentas naudoja raktinius žodžius puslapių meta keywords taguose? Keywords tagai paieškos sistemoms nebedaro įtakos, tačiau jei jie yra naudojami, reiškia, konkurentai juos laiko svarbiais raktiniais žodžiais.
    Kokius raktinius žodžius dažniausiai naudoja konkurentas tinklapio turinyje ir straipsnių pavadinimuose (taip pat h1, h2 taguose)? Tam nustatyti padės „Keyword Density Analyzer“ įrankis.
    Turinio analizė:
     
    Kokį pagrindinį raktažodį optimizuoti renkasi konkurentas straipsniuose – prekinį vardą ar paslaugą/prekę?
    Kokius raktinius žodžius tinklapio turinyje renkasi konkurentas naudojant vidinių nuorodų inkarinius tekstus?
    Kaip dažnai konkurentas kuria ir atnaujina svetainės turinį (straipsnius, naujienas, kitus įrašus)?
    Kokio tipo turinį dažniausiai kuria konkurentas – vaizdo įrašai, straipsnis, audio įrašai?
    Ar turinyje naudojami h1, h2, h3 tagai?
    Ar lengva pasiekti vidinius puslapius iš pagrindinio puslapio?
    Ar prie skelbiamo turinio yra socialinių tinklų pasidalinimo funkcija? Jei taip – kiek stipriai turinys yra dalinamas socialiniuose tinkluose?
    Techninė analizė:
     
    Kaip sėkmingai konkurentų tinklapis yra reitinguojamas Google paieškoje pagal pagrindinius kelis raktinius žodžius?
    Ar konkurentų tinklapio paveikslėliai yra suoptimizuoti su ALT tagais?
    Ar konkurentų puslapio html kodas yra tvarkingas? Daug informacijos suteikia šaltinio kodas (source code).
    Ar naudojami meta description ir title tagai?
    Atlikus vidinę analizę galima greitai pasakyti, ar konkurentai skiria dėmesį SEO optimizacijai. Jei SEO optimizacija yra žemo lygio, arba jos iš viso nėra – aplenkti konkurentus paieškos sistemų paieškos rezultatų reitinge bus visai nesunku.
     
    4. Išorinė analizė
     
    Taigi toliau reikia išanalizuoti konkurentų tinklapių išorinę optimizaciją, o tiksliau ateinančias nuorodas iš išorinių tinklapių.
     
    Ateinančios nuorodos ir jų kokybė daro itin didelę reikšmę SEO optimizacijos procese ir paieškos sistemų rezultatų puslapio reitinge.
     
    Naudingas įrankis konkurentų backlinkų analizei yra ahrefs. Juo galima išanalizuoti visas ateinančias nuorodas, iš kokių domenų jos ateina, kokie yra nuorodų inkariniai tekstai. Visa tai žinant, galima suprasti, ar konkurentai stipriai optimizuoja svetainę, kokius raktinius žodžius (pagal inkarinius nuorodų tekstus) siekiama iškelti paieškos rezultatuose, kaip intensyvėja naujų nuorodų atsiradimas. Ateinančios nuorodos ir jų tinklapių Page Rank‘as taip pat suteikia svarbių duomenų.
     
    ahrefs
    https://ahrefs.com
    Kiek backlinkų (ateinančių nuorodų iš kitų tinklapių) turi konkurentas?
    Iš kiek skirtingų domenų ateina nuorodos į konkurento tinklapį?
    Kurie puslapiai sulaukia daugiausiai backlinkų nuorodų?
    Kokie inkariniai nuorodų tekstai yra dažniausiai naudojami?
    Kokiuose diskusijų forumuose yra nuorodos į konkurentų tinklapį?
    Ar konkurentai perka SEO nuorodas? Jei taip, tai kokiuose tinklapiuose? Kokio pageranko?
    Dar vienas svarbus faktorius išorinėje analizėje – socialiniai tinklai ir konkurentų veikla jose.
     
    Lietuvoje svarbiausias socialinis tinklas, be abejonės, yra Facebookas. Išsiaiškink, ar konkurentai turi savo puslapį veidaknygėje. Atkreipk dėmesį į prisijungusių prie puslapio žmonių skaičų, kaip dažnai yra talpinamas turinys socialinio tinklo atstovybėje, ar vyksta bendravimas su fanais. Google paieškos reitingui daro įtaką tinklapio figuravimas socialiniuose tinkluose: kaip dažnai yra besidalinamos įvairios tinklapio nuorodos (kiek like‘ų, share‘ų, twitterinimų ir pan.).
     
    Jei konkurento tinklapis turi daug turinio, reikia išsiaiškinti, ar tas turinys yra vertingas ir autoritetingas. Labai naudingas įrankis, kuriuo naudojuosi yra Open Site Explorer. Šio įrankio pagalba galima palyginti keletą tinklapių.
     
    Išvados
     
    Taigi pateikiau SEO konkurentų šnipinėjimo pagrindus – konkurentų analizę ir tyrimą. Šios analizės užtenka pirminiam vaizdo susidarymui apie konkurentus. Žinant konkurentų tinklapio situaciją galima atlikti suplanuotus strateginius veiksmus, kurie leistu iškilti Google paieškos sistemoje aukščiau ir taip pritraukti daugiau klientų.
    Šaltinis
  3. Patinka
    Nsx sureagavo į smertis PayPal refund. Prekė gauta.   
    ir tada geranoriskai mus itraukia tarp tokiu saliu, kaip Nigerija, i kurias prekiu nesiuncia!
    Visada reikia grazinti!
  4. Patinka
    Nsx sureagavo į Mikaz Kaip iskrapstyti tevus is namu?   
    Gal mano patarimas pasirodys kiek ir per drastishkas, bet jei jau keliausit, tai maukit lauk is Europos. Toliau ka papasakosiu pries 18 men padariau pats, pries 4 men pakartojau su tevais kartu. Kryptis - Filipinai. Taip, suprantu, egzotika, toli, brangu... Taciau tai pakeicia poziuri i gyvenima. Pamatai visai kita kultura, kitus zmones. Jie nesisuka kaip peles rate kas manesi mokedami paskolas, nuomas, imokas, komunalinius ir pan. Ten kitas pasaulis. Ten seimps galva kasdien sprendzia ar jam gulet po palme ir nieko neveikti, ar pagauti/nupirkti zuvi seimai ir ja patiekti jiems. ten nera storu, pliku, ten visi sypsosi, visi paklausia 20 kartu per diena kaip sekasi. Ten nera musu rutinos... ten tiesiog kitoks gyvevinimas.
    Kiek tai kainuoja? Is pirmo zvilgsnio daug - skrydis 1500-2500 lt zmogui. Kuo anksciau pirksi bilietus, tuo pigiau (is LT neskrenda, vertetu ziureti is milano ir pan). Toliau gyvenimas, maitinimasis. Mes buvom 5 savaites. Biudzetas grubiai 1500lt skrydis + 3500lt (1000 euru) zmogui viskam kitam. Cia jau paskaiciuotas vidutinis variantas netaupant, bet ir netashkant pinigu. kas i tai ieina? Na pvz nakvyne ten brangi, vidutiniskai 50lt uz dvivieti kambari parai. Taciau visa kita pigu, tarkim 60 min masazas papludimy saulelydzio metu su kokteiliu rankoj ant balto smelio (kaip filmuose matot) 6-8 Lt, didzliu kreveciu kg 15lt, jas pagaminti su ryziais ir alum 10lt. T.y uz 30lt gaunat karalishkus 1kg kreveciu pietus su ryziais ir alumi. Visa kita yra persikelimu tarp salu laivukais kaina. Grubiai tarkim tai kainuoja 150lt uz laiva, ir nesvarbu ar jame bus 2 zmones, ar 4 ar 15, kaina ta pati.
    Finale: 5 savaiciu atostogos 5000-6000 lt zmogui, pabunat kitoj civilizacijoj, kitam pasaulyje, balto smelio ir zydros juros kraste. Atsiminimu 5 metams, nerealios fotkes, nusilupusi oda, gilus pamastymai apie tai kaip mes gyvenam ir svajones kitais metais vel ten grizti...
  5. Patinka
    Nsx sureagavo į radianas Tyrimas - google algoritmas   
    google algoritmas (kelios nuomones)
  6. Patinka
    Nsx sureagavo į furijus Kaip paversti 100lt į 1000lt?   
    dasipiesk nuli prie 100
  7. Patinka
    Nsx sureagavo į Trintukas Investicija su maža rizika?   
    Sveiki, galbut sis filmukas apie investicijas pades bent kiek nors susigaudyti:
  8. Patinka
    Nsx sureagavo į MindaugasLT Wordpress puslapis be reklamos   
    tai jeigu nenori kad rodytu ir tau pinigus uzdirbtu tai gal isvis isimk ir nereikes sukt galvos ? :)
  9. Patinka
    Nsx gavo reakciją nuo GoCrazyLT Bernvakaris.net -> Apklausa   
    Gražus darbas Viliau :)
  10. Patinka
    Nsx sureagavo į los bambardyros investavimas i ramia pensija su swedbank   
    Atmintis tikrai apgauna :)
    http://www.pensijusistema.lt/index.php?1963655142#7
     
    Labai panašu į reklamą :D Argumentų nepateikta jokių
     
    Ir vėl atmintis apgauna :) Swedbankas nėra tik tarpininkai, jie turi savo (Swedbanko) PF. O kad investuoja į savo motininių kompanijų fondus, tai čia jau kitas klausimas
     
     
    Finasta per 2008m. krito tikrai žiauriai :) Agresyvi politika davė savo... Nuoširdžiai užjaučiu. Dėl SEB'o - tai ir aš pastebėjau, kad visai neblogai tvarkosi. Įdomu, kame priežastys? Gal pasikeitę valdytojai? Prisiviliojo geriausius specus?
     
    Kaip ir rašiau anksčiau, pas valstybę grįžti neįmanoma.
  11. Pagarba
    Nsx sureagavo į crezzyman Parkour/Tricking   
    Su prašymu vertinti tokį web‘ą tik gaišini mūsų laiką.
  12. Pagarba
    Nsx gavo reakciją nuo crezzyman Parkour/Tricking   
    Labas vakaras,
    tinklapis sukurtas tiems, kurie jau ilgą laiką užsiiminėja
    ir domisi šia sporto šaka.
     
    www.3run.lt
     
    Ačiū :D
  13. Pagarba
    Nsx gavo reakciją nuo crezzyman Parkour/Tricking   
    Labas vakaras,
    tinklapis sukurtas tiems, kurie jau ilgą laiką užsiiminėja
    ir domisi šia sporto šaka.
     
    www.3run.lt
     
    Ačiū :D
  14. Pagarba
    Nsx gavo reakciją nuo crezzyman Parkour/Tricking   
    Labas vakaras,
    tinklapis sukurtas tiems, kurie jau ilgą laiką užsiiminėja
    ir domisi šia sporto šaka.
     
    www.3run.lt
     
    Ačiū :D
  15. Pagarba
    Nsx gavo reakciją nuo crezzyman Parkour/Tricking   
    Labas vakaras,
    tinklapis sukurtas tiems, kurie jau ilgą laiką užsiiminėja
    ir domisi šia sporto šaka.
     
    www.3run.lt
     
    Ačiū :D
  16. Pagarba
    Nsx gavo reakciją nuo crezzyman Parkour/Tricking   
    Labas vakaras,
    tinklapis sukurtas tiems, kurie jau ilgą laiką užsiiminėja
    ir domisi šia sporto šaka.
     
    www.3run.lt
     
    Ačiū :D
  17. Pagarba
    Nsx gavo reakciją nuo crezzyman Parkour/Tricking   
    Labas vakaras,
    tinklapis sukurtas tiems, kurie jau ilgą laiką užsiiminėja
    ir domisi šia sporto šaka.
     
    www.3run.lt
     
    Ačiū :D
  18. Pagarba
    Nsx gavo reakciją nuo crezzyman Parkour/Tricking   
    Labas vakaras,
    tinklapis sukurtas tiems, kurie jau ilgą laiką užsiiminėja
    ir domisi šia sporto šaka.
     
    www.3run.lt
     
    Ačiū :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...