Pereiti prie turinio

JumpMan

Nariai
  • Pranešimai

    61
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    JumpMan sureagavo į Stanley Biurokratizmas regitroje.   
    Nieko neklausiu, nereikia patarimų, tiesiog istorija apie regitros biurokratizmą ir abejingumą (pofigizmą) ant paprastų žmonių, gal kam bus įdomu. 

    Nusipirkau mašiną, hibridą. Prieš registruodamas sugalvojau pasiskaičiuot taršos registracijos mokestį. Dokumentuose CO2 gramai neįrašyti, net nėra V7 grafos. Mašina registruota Lietuvoje nauja 2008m., o registracijos liudijimas išduotas 2014m. Įvedus į skaičiuoklę svorius, kW ir visą kitą ir pažymėjus kuro rūšį "benzinas/elektra" - registracijos mokestis 60€. Bet dokumentuose įrašyta tik benzinas, skaičiuoklėje pažymėjus "benzinas" registracijos mokestis jau tampa 225€. Skambinu į regitrą, klausiu kaip man bus skaičiuojamas mokestis - kaip pagal faktą hibridui ar kaip dokumentuose benzinui. Iš karto matosi, kad operatorė nekompetetinga, nes pradėjo klausinėti ar hibridas įkraunamas. Teko gal 10min aiškinti, kad nesvarbu įkraunamas ar ne - visiems hibridams turi būti įrašyta benzinas/elektra. Nieko neatsakė, žadėjo pasitarti su specialistais. Po kiek laiko perskambina, sako "mokestis bus" ? Sakau tai žinau, kad bus, klausimas kaip skaičiuosis. Ji man vėl "hibridas įkraunamas ar ne?". Aš jai vėl viską aiškinu. Galiausiai atsako "nieko nežinau, važiuok į skyrių". Žodžiu nulis kompetencijos. 
    Atvažiuoju į skyrių, ten darbuotojai permetinėja nuo vieno pas kitą (gerai bent nereikėjo visą dieną stovėti eilėje), galiausiai atsakė taip - tais metais dar nebuvo rašoma benzinas/elektra, bet kadangi mašina buvo registruota nauja, tai kai atvažiuosi registruot - ištrauksim iš archyvo atitikties sertifikatą ir ištaisysim klaidą, taršos mokestį mokėsi koks priklauso hibridui. 
    Po kurio laiko atvažiuoju registruot, bet jau sako, kad nieko padaryti negali, archyvuose nieko neturi, kuro rūšis kokia yra tokia lieka, arba mokėk 225€ arba važiuok į ekspertizę. Nesvarbu, kad tai yra jų padaryta klaida, nesvarbu, kad šių modelių net nėra buvę nehibridų - tai tavo problemos. Gal kitas žmogus numotų ranka ir sumokėtų tuos kelis šimtus, bet man visų pirma iš principo gaila atiduoti regitrai tai kas jai nepriklauso, visų antra kada nors tą mašiną pardavinėsiu ir pirkėjas vėl mokės pinigus už orą, visų trečia jeigu įves kasmetinį mokestį, tai vėl teks mokėti 4 kartus daugiau. 
    Skambinu į atstovybę dėl COC (atitikties sertifikato), ten atsako, kad jo kaina 120€ ir nesvarbu, kad ta mašina buvo pas juos pirkta nauja, jeigu pirkau ne aš, reiškia aš ne jų klientas. 
    Važiuoju į ekspertizę. Išeina darbuotojas, padaro kelias foto, išneša pažymą. Viskas. 76€ už popieriuką. Darbuotojui jokių pretenzijų, pats stebėjosi tokiom nesąmonėm. 
    Grįžtu į regitrą, kadangi reikia keisti kuro rūšį, tai neužtenka ateiti prie langelio, reikia varyti mašiną po angaru, kad vėl viską sufotkintų, nors iš gamyklos niekas nesikeitė. 
    Galiausiai taršos mokestį sumoku ne 60, o 90€, nes pasirodo jie pirmiausia mokestį skaičiuoja pagal CO2 skaičių, jei jo nėra tada skaičiuoja pagal seniau priregistruotus tokius pačius modelius, jeigu tokių nebuvo, tada jau remiasi skaičiuokle. Iš to kyla logiškas klausimas - kodėl iš karto negalėjo remtis kitų modelių statistika ir siuntė į ekspertizę? 

    Norėčiau, kad atsirastų daugiau registravimo įmonių ir išnyktų monopolija, gal tada baigtųsi bardakas regitroje, nes tai toli gražu ne pirma tokia situacija kai dėl regitros klaidų turi atsakyti paprasti žmonės. Aš jau nekalbu apie kosmines eiles ir pan. 
  2. Patinka
    JumpMan gavo reakciją nuo EddieWAL Įdomios vietos Latvijoje ir Lenkijoje   
    Gutmans cave Latvijoje , tikrai verta aplankyt, aplink dar yra kelios pilys ir pats kraštovaizdis gražus.
  3. Patinka
    JumpMan gavo reakciją nuo AudriusRa VBE rezultatai   
    100 balų
    95 taškai.
    :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...