kvaitulys
-
Pranešimai
125 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Reputacijos išklotinė
-
-
kvaitulys sureagavo į Simonm Prekės ženklo atstovai
Prieš pradedant rekomenduočiau susirinkti visą info. Taip pat sutarties reikia stiprios su tiekėju (šiuo atveju tai labiau kaip platintojas, kadangi gamintoją galima laikyti pagrindiniu tiekėju). Dažnai gamintojai būna nustatę išimtines platinimo jurisdikcijas, pvz. paskiria vieną platintoją Lietuvos Respublikoje ir pan.
-
kvaitulys sureagavo į Vileikis Adsense saugus CTR
Tai jei tvarkingas webas, tas CTR neturi įtakos. Jei tarkim pas mane nišinis tinklapis, ateina 20-30 žmonių per dieną ir 5-10 paspaudžia reklamą tai CTR bus virs 30%. Kas jau atrodytu daug jei svetainė turėtų 5000 unikalių per dieną, ir paspaustų reklamą 1500-2000 žmonių. Tuomet didelė tikimybė, kad žmonės "verčiami" spausti tą reklamą. Tad jei svetainė tvarkinga, nenusižengi taisyklėms tas CTR neturi gąsdint.
-
kvaitulys sureagavo į vppromoter Clickbanko planas
Dėstysiu viską paprastai ir tikiuosi aiškiai.
1. Išsirinkau produktą iš Clickbanko:
Mano atrankos būdas: rasti naują arba atnaujintą produktą, kuris turi kylančią referalų pardavimo skalę ir kurio pagrindinius pardavimus sudaro patys referalai, tai yra jog pats produktas neturi natūralaus srauto.
Man padeda: http://www.cb-analytics.com
2. Produkto apžvalga:
Įsijautimas į pirkėjo kailį
Grafinis pateikimas turi būti neperdaug reklamiškas, kadangi pastaruoju metu reklamiškumas apskritai visiškai smunka.
Tekstas turi būti geras ir oponuojantis į veiksmą - pirkimą. Jeigu tai yra ilgas tekstas, jis turi būti labai maloniai skaitomas, jeigu tekstas trumpas, jis turi būti šiek tiek agresyvus ir informatyvus.
Komisiniai neturėtų būti mažesni nei 30 dolerių, kadangi vėliau naudojant google adwords nesusidarytų galimybės pelnui. O taip pat paskaičiavus, kiek pinigų bus investuota reikia paskaičiuot ar tikrai verta bandyti pardavinėti pigesnius produktus.
3. Produkto paklausa:
Rašome su produktu susijusius raktažodžius( juos traukiame iš pačio produkto teksto, o taip pat dažnai meta tag'uose juos galima rasti(ctrl+U,ctrl+F, įrašome keywords ir žiūrime)) į:
Google ads preview tool - įrašius raktažodį, žiūrime kiek yra google adwords reklamų, jei jų gausu (ne mažiau 8-10), tuomet paklausa yra didelė ir tai geras produktas, kurį galima būtų pardavinėt.
Google trends/insight - rašant raktažodžius žiūrėti ar paklausa auga, išlieka tokia pati, krenta ar yra sezoninė. - Geriausia auganti, stovinti vietoje aplinka irgi yra neblogai.
Yahoo answers - Įrašome raktažodžius ir žiūrime kiek žmonės klausia su jais susijusių klausimų. - kuo daugiau tuo geriau. (taip pat tai geras būdas rasti raktažodžius).
4. Raktažodžių parengimas/niša:
Siūlau iš produkto puslapio išrinkti kelis raktažodžius.
Rašome į google juos (aš išsirinkau vieną.):
how to see better naturally
Spaudžiam žemiau Show options...
Tada kairėj apačioj Related searches.
Išrašome visus raktažodžius:
1. better home show
2. better home garden show
3. better home show charlotte
4. better home show ksev
5. better home show matthews
1. how to see better naturally macular degeneration
2. how to see better naturally eye exercises
3. how to see better naturally the bates method
4. how to see better naturally without glasses
5. how to see better naturally basics
1. better eyesight naturally
2. better health naturally
3. better erection naturally
4. better hearing naturally
5. better skin naturally
Einame į yahoo.com - rašome į jį tą patį raktažodį ir išrašome siūlomus raktažodžius:
how to see better without glasses
how to see better underwater
ir t.t.
ask.com - įrašome tą patį raktažodį, žiūrim po dešine related search - gal bus naujų raktažodžių.
yahoo answers - žiūrim ko žmonės klausia - tai ir yra raktažodžiai.
Einame į google keyword tool'ą (tiesiog į URL bar'ą parašykit google keyword tool - ir išmes ką reikia)
Surašome visus raktažodžius.
Išmeta mums rezultatus. Į sinonimus ir pan. galima žiūrėti tik tam, kad dar praplatint susijųsių raktažodžių kiekį.
Aš asmeniškai nebežiūrių kiek žmonės ko ieško. Aš žiūriu kiek adwords reklamų yra. Kuo daugiau, tuo geriau. Išsirenku 10 raktažodžių. Vieną pagrindinį ir 9 susijusius(related).
RAKTAŽODŽIAI TURI BŪTI, TOKIE, KURIŲ INTENSIJA GALĖTŲ BŪTI PASIRUOŠUSI PIRKTI... - tarkim žodžiai FAST, NOW, BUY ir t.t.
5. Nišos analizė:
Dabar prasideda smagumas..
Jums reikės: seoquake plug-in'o firefox naršyklei.
Jums rekės: http:www.backlinkwatch.com
Taip pat išeiti iš google account'o, kadangi jis personalizuoja paieškos rezultatus.
Kiekvienam išrinktam raktažodžiui darome sekančius veiksmus:
http://www.part.lt/img/03b61a045cfd06578c09c573005ac3e7509.JPG
Keli paieškos paaiškinimai:
"raktažodis kabutėse" neturėtų viršyti apie 50000 rezultatų.
allintitle, allinurl - nelysčiau į nišą, kur šių dokumentų kiekis viršija 4000 rezultatų.
Patys rezultatai:
Kiekvieną iš rezultatų reikėtų atidaryti ir pažiūrėti kiek jis optimizuotas konkrečiam raktažodžiui:
Antraštės, tekstas, raktažodžių dažnumas, bold,italic, h1,h2
Nes jei nėra tinklapis optimizuotas pagal šiuos faktorius, tuomet tai yra didelė galimybė su optimizuotu tinklapiu pagal šiuos faktorius + svarbiausiais kitais, esančiais žemiau nurungti savo konkurentus.
Inbound links (yahoo site explorer'į naudoja seoquake) arba backlinkai, reikėtų žiūrėti jų kiekį ir kokybę: visa tai parodo backlinkwatch.com - tai yra koks išeinamojo tinklapio PR, anchor tekstai ir kiek išeinamųjų nuorodų. PVZ: tarkim iš saito B ateina linkas A su anchor tekstu How to better see
Tai yra vienas balsas, kad šį tinklapį reikia suprasti kaip pretenduojantį į how to better see raktažodžio rezultatų puslapį.
PR - puslapio rangas..~autoritetas. Jei autoritetas turi daug atgalinių nuorodų, o dar jų dalis yra raktažodiniai anchor'ai - tai yra sudėtingas atvejis, reikalaujantis didelio darbo.
Taip pat reiktų atkreipt dėmesį, kiek išeina iš tinklapio nuorodų, kadangi kuo daugiau jų išeina, tuo mažesnis svoris lieka tinklapiui - tuo geriau Jums, lengvesnis konkurentas. Taip pat ir pačių backlink'ų puslapių išeinamųjų nuorodų kiekis turi svorį šiuo aspektu.
Svorį turi ir kiti faktoriai, kaip domeno amžius, index'o dydis.
Labai gerai yra išrašyti visas nuorodas, kuriose galima būtų parašyti savo išeinamąją nuorodą ar tai būtų forumas ar blogas ar pirktas straipsnis ar straispnių marketingas ar web 2.0 marketingas ir t.t.
LEMIAMAS FAKTORIUS nišos analizėje: UŽSISPIRYMAS, NEBIJOTI SUDEGTI - geriau anksčiau, nei veliau. + Jei galvojat, neįveiksit konkurencijos - geriau pasikonsultuokit ir vistiek eikit į karą. Geriau daryt, nei žiūrėt, nes taip būna, kad vistiek atsiras raktažodžių, pagal kuriuos po truputį atsiras pozicijos.
Jeigu jūsų raktažodis gaus nors 50 žmonių į mėnesį, tačiau Jūsų raktažodis bus tikslinis, JŪS PARDUOSITE.
6. Tinklapis..
Du scenarijai:
domenas, kuris yra raktažodis - tokiu atveju pagrindinis puslapis bus prepardavimas mūsų produktui.
domenas, kuris susijęs su raktažodžiu - tokiu atveju pagrindinis puslapis turės trumpą apžvalga esamo prepardavimo straipsnio subdomene.
Gausis taip:
Susiję raktažodžiai bus optimizuoti straipsniai, kurie ves į pagrindinį raktažodį - prepardavimą produktui.
Jeigu domenas yra susijęs su raktažodžiu, tuomet jis irgi ves į raktažodį subdomene - prepardavimą produktui.
Mano struktūra yra dviejų raktažodžių domene, kuris susijęs su raktažodžiu:
http://www.part.lt/img/944eb30c5ada2f3a7698769c4733b43f87.jpeg
Jei atkreipsit dėmesį, tiek iš straipsnių, tiek iš pagrindinio puslapio, tiek iš prepardavimo yra nuorodos į produktą.
Tinklapio dizainas turėtų būti švarus, tačiau labai paprastas. Nebent jeigu jūsų produktas yra lupų blizgučiai, tuomet ir turėtų blizgėt.
7. Kokybė - tekstų kokybė turi būti aukščiausio lygio, nes pardavimai priklauso tik nuo to.
8. Backlinkai - svarbiausias faktorius.
Už visą tai, ką pasakiau, galėčiau laisvai imt pinigus, bet man biški prieš moralę uždirbt iš to, sakydamas kaip uždirbt.
1. Bum/article marketing: Ezinearticles.com, Goarticles.com, amazines.com - ir panašiai. - Visi jie leidžia dėti anchor tekstus.
2. Web 2.0/Linkwheel(pagarba howie schwartz, lemonarian) - anchor nuorodos iš squidoo.com, hubpages.com, propeller.com, wordpress.com ir t..t.t - esmė, jog sukūriamas ratas kuris veda į Jūsų tinklapį. Visa tai bus rašymo sąnaudos.
3. Konvertavimas: tekstus paverčiame programomis, video, skaitalais, netgi audio :wacko: su anchorais. Čia bus youtube, revver, isnare, PAR tinklapiai.
4. Social bookmark: onlywire.com, viskas bus aišku.
5. WEB 2 profilių backlinkai - metodas ant bangos, tačiau jau praranda savo svorį, dėl patekimo į publiką. Pasirodo daugelyje socialinių tinklų galima padaryti savo profilį ir į jį įterpti teksto dalį su anchor tekstu.
6. Mokami: uniquearticlewizard.com, articlemarketingautomation.com, reviewme ir t.t.
7. Direktorijos vis dar gerai.
8. Visos nuorodos turėtų būti dofollow. Seoquake turi funkcija rodyti nofollow nuorodas
8. Biudžetas
Jeigu esat super ultra geri anglų rašytojai, tuomet galima būtų apseit tik su domenu, hostingu (na tas ir taip aišku).
Jeigu neesat super ultra turbo rašytojai, tuomet rašymui atidėt teks apie 100 dolerių.
Jeigu norėsit ir tinklapio derinimo paslaugų, oustource'inti, tuomet dar reikės apie 250 dolerių.
Geriausia vieta ieškotis rankų yra getafreelancer.com - kainuos 3 dolerius.
Klausimai laukiami. Atsakymai bus. ^_^
-
kvaitulys sureagavo į alter Jūsų programavimo įkainiai
Nebūtina lyginti programuotojo įkainių su šalies kurioje jis randasi pragyvenimo lygiu. Po to kai iš JAV persikėliau į Lietuvą, man nei vienas klientas nepasakė, kad mokės mažiau, nes dabar gyvenu šalyje kur mažesnis pragyvenimo lygis. Atvirkščiai, pastovūs klientai žino, kad kartą į 1-2 metus įkainiai kyla, nes programuotojas metams einant tobulėja.
Manau darai klaidą nešnekėdamas su programuotojais kurie paklausia apie biudžetą. Tą pažią problemą (užduotį) galima išspręsti įvairiais būdais, žinant biudžeto dydį pagal savo įkainius programuotojas gali parašyti optimaliausią pasiūlymą (proposal).
Suprantu tavo kaip kliento požiūrį, bet iš mano asmeninės patirties, klientas ieškantis pigiausio pasiūlymo yra pats sunkiausias ir manau tą patvirtintu kiekvienas bent keletą metų full-time pradirbęs freelanceris. Geri klientai nesivaiko naujo/pigesnio programuotojo kiekvieną kartą kai atsiranda naujas projektas ;)
-
kvaitulys sureagavo į ReikiaPuslapio Nuorodos web-verslininkams #5: kaip padidinti konversiją?
Pradėjau tradiciją savo naujame tinklaraštyje VerslasOnline.lt kiekvieną penktadienį dalintis įdomiais straipsniais, kad savaitgalį turėtume ką paskaityti. Per savaitę dalinuosi nuorodomis per Twitter paskyrą, o čia išvardinsiu įdomiausias iš jų. Jei patiks, prenumeruokite naujienlaiškį.
- Lietuviškas verslo “video-serialas”: Pardavimų piltuvėlis. Kaip iš potencialių, klientai tampa nuolatiniais?
- Mažiau yra daugiau: How we increased conversions by 254%, saying less
- Koks turinys turi didžiausią paklausą? 15 Types of Content That Will Drive You More Traffic
- Kur krypsta svetainių lankytojų akys? 8 Powerful Takeaways from Eye Tracking Studies
- Pritaikykite iškart, dabar. 13 Ways to Increase Your Conversion Rate Right Now
- Kodėl turinys tampa “virusiniu”? Angliškas tyrimas čia – Why Content Goes Viral: What Analyzing 100 Million Articles Taught Us, o štai ir lietuviška istorija: Aš sukūriau virusinį žaidimą
- Šitą reikės pritaikyti man pačiam, norint auginti auditoriją: 67 Tools That Will Help You Grow Your Email List
- Perskaičiau knygą ir dalinuosi citatomis iš jos: Knygos apžvalga: “70 Secrets Revealed: How To Write Content That Converts 600% More”
- Visiškai sutinku su pavadinimu: Why Follower Count is Bullshit
- Labai naudingas sąrašas: The Big List of The 61 Best Social Media Tools for Small Business
- Istorija yra viskas. The Power of Storytelling: How We Got 300% More People To Read Our Content
- Kaip užauginti bendruomenę: The Holy Grail Of Building Communities: Developing A Strong Sense of Community
- Kada geriau pasiduoti? Evaluating When to Kill a Project: What Criteria Do You Use?
- Perfrazuotas bestselleris: How to Win Friends and Influence People (While Sharing Social Content)
- Ir pabaigai – apie tendencijas: 2014 Inbound Marketing Trends
Tiek tam kartui. Gero savaitgalio!
-
kvaitulys gavo reakciją nuo heAt0n Pascal uzduotys
1. gauni skačių, patikrini iš kiek simbolių tas skaičius sudarytas, jeigu tai dviženklis (ir didesnis) skaičius tuomet suki ciklą ir imi kiekviena skaičiaus skaitmenį ir sumuoji. manau jeigu programavime gaudaisi tuomet padarysi be problemų.
2. na čia principas kaip pirmoj užduotyje tik paimi pirmą skaičiaus skaitmenį ir paskutinį.
3. na tai suki ciklą ir į laikiną kintamąjį įrašai skaičius didesnius, mažesnius priklauso nuo užduoties ir tuo pačiu renki to skaičiaus vietą:
įvestas skaičius: (x:=152);
tikriname ar "x" didesnis tarkime už "10" (jeigu didesnis tuomet tai dviženklis skaičius arba dar didesnis), jeigu salyga tenkina sukame ciklą (šiuo metu mūsų įvestas skaičius triženklis, reiškiasi sąlyga tenkina ir sukame ciklą).
cikle tikriname pirmą skaičių (1), kadangi mūsų laikinas kintamasis tarkim (y) yra 0 tuomet tikriname ar "y>x[0]" (ar laikinas kintamasis didesnis už mūsų skaičiaus pirmąjį skaitmenį) taigi viskas atrodo taip: 0>1, kaip matome salyga klaidinga ir mūsų netenkina nes "0" nėra didesnis už 1, tokiu atveju įrašome į laikiną kintamąjį "1" ir dabar y=1; sukame sekanti skaičių (5) ir vėl tikrinamą (y>x[1] arba 1>5) vel sąlyga klaidinga, tuomet pakeičiame "y" reikšmę į 5 (y:=5), toliau sukame ciklą (y>x[2] arba 5>2) matome kad šį kartą salyga mus tenkina, tai reiškia kad nieko nedarome ir judame toliau. pasirodo kad tai paskutinis mūsų skaičiau skaitmuo ir baigiame ciklą. rezultatas toks: y=5 :) štai ir didžiausias mūsų skaitmuo. na dar pasidaryk vieną laikiną kintamąjį ir į jį talpink skaičiaus vietą. :) viskas, matai paprasta.
išvedame mūsų laikino kintamojo reikšmę į ekraną
užduotys gana paprastos, bet jeigu nori, kad kas padarytų prašau mokėk pinigus ir bus padaryta per 30min. :) aš savo darbą įvertinčiau 100 lietuviškų pinigų., jei tinka kreipkis.
-
kvaitulys sureagavo į fluxas Prisijungimas su didžiosiom/mažosiom raidėm.
"SELECT * FROM vartotojai WHERE LCASE($login_slapyvardis)= LCASE(slapyvardis)";
Čia palyginimui, bus ir normalus slapyvardis, su kokiu registravosi.
-
-
kvaitulys sureagavo į Mantas Naujas lietuviškas socialinis tinklas
Prasideda...
http://pastebin.com/raw.php?i=RUY2JYhj
-
kvaitulys sureagavo į Munez TELELOTO OLIFEJA - Nonsensas
Chėbra, nestresuokit.
Paskutiniam tiraže rodo viską:
http://img407.imageshack.us/img407/6084/97278771.png
Berots didžiuosius prizus, mašinas ir tt. reikia atsiimti per savaitę, to nepadarius, jau prizo atsiimti nebegali. Todėl automatiškai ir padaryta, kad išėjus naujam tiražui, senam didžiujų prizų nerodys kad laimėta, nes vistiek jų atsiimt negalėsi.
Jeigu dar neišaiškinau, galit rašyti jiems į elpaštą ar kreiptis nurodytu telefonu.
-
kvaitulys sureagavo į Ratas TELELOTO OLIFEJA - Nonsensas
Rašykite kokiam delfui ar 15min ten žurnalistai išsiaiškintu viską ir lietuvą apšviestu :)
-
kvaitulys sureagavo į Jasinka TELELOTO OLIFEJA - Nonsensas
Sveiki,
Niekada nerašau šiame skyriuje, bet aptikęs žiaurią apgavystę, negalėjau nepasidalinti su jumis.
Tuščiažodžiauti čia nereikia, tiesiog pakanka pasižiūrėti nuotraukas.
Matome parašytus laimingus numerius.
Juos patkriname sveainėje http://www.perlas.lt/bilietu-tikrinimas
Nieko nerodoma ir - http://www.tikrinimas.lt/?gameType=tele_loto&gameid=883&ticketid=0303869
Kas žino gal ir perlo terminale pasakys, kad nieko nelaimėjai, nors iš tikro laimėjai?
P.S. po viešo atsiprašymo tema bus pašalinta. Gal.
-
kvaitulys gavo reakciją nuo Arvis PHP Crawleris masei nuorodų
tai pirma nusiurbk puslapį su cURL tada gautą source kodą jau naudok savo simple_html_dom klasėje.
-
kvaitulys gavo reakciją nuo NightLeech PHP eilutes (String) simbolių atrinkimas
<?php list($nr, $kodas, $kiekis) = explode(';', '25;Preke12;200'); echo 'Prekės numeris: '.$nr.'<br/>'; echo 'Prekės kodas: '.$kodas.'<br/>'; echo 'Prelės kiekis: '.$kiekis; ?>
-
kvaitulys gavo reakciją nuo NightLeech PHP eilutes (String) simbolių atrinkimas
<?php list($nr, $kodas, $kiekis) = explode(';', '25;Preke12;200'); echo 'Prekės numeris: '.$nr.'<br/>'; echo 'Prekės kodas: '.$kodas.'<br/>'; echo 'Prelės kiekis: '.$kiekis; ?>
-
kvaitulys sureagavo į minijus Background'as pagal monitorių
http://srobbin.com/jquery-plugins/backstretch/
-
kvaitulys sureagavo į Anomalija wordpress pagalba
Jeigu esi nusipirkęs paprastą hostingą, tai php.ini ir nematysi. Kreipkis į savo tiekėją, kad tau pakeistu (bet ne visi keičia, skaityk hostingo D.U.K. ir t.t.).
-
kvaitulys gavo reakciją nuo deividasser1 logo.jpg keitimas i logo.png (Prestashop)
nurodyk header.tpl kad naudotų .png ir ikelk per FTP logo.png :)
-
kvaitulys gavo reakciją nuo DomantasV Swf baneris nepasispaudzia
aha tu teisus :)
bet sprendimą radau kitą:
<div onmousedown="window.open('http://www.bannersnack.com', '_blank');"> <object type="application/x-shockwave-flash" data="file.swf" width="468" height="60"> <param name="movie" value="file.swf"> <param name="wmode" value="transparent" /> <param name="bgcolor" value="#000000"> <embed wmode=transparent allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" src="file.swf"></embed> </object> </div>
-
kvaitulys sureagavo į Silke Swf baneris nepasispaudzia
Mano supratimu, neturėtų veikti. Flash pluginas visai atskiras dalykas nuo HTML dom'o :)
-
kvaitulys gavo reakciją nuo facis1 CodeIgniter
na čia tikrai ne CodeIgniter problema, manau pirma pasimokink programuoti, tada pasimokink su CodeIgniter
-
kvaitulys sureagavo į Andrius B Google kuponai NEMOKAMAI
Sveiki, manau ne man vienam atsibodo pardavinejami google kuponai? Norite reklamuotis visiskai nemokamai? Pasidalinu ziniomis: http://services.google.com/marketing/links/sme-findme/ arba https://services.google.com/fb/forms/adwordscoupon/ naudokites i sveikata :) Bus pasisekimas toliau seks didesniu sumu kuponu adresai.
P.S.: Kam nesunku uzsukite i internetcredit.lt gal dar netycia ant reklamos spustelsit pora kartu :)
-
kvaitulys sureagavo į Fantasya Padėkit dėl php laiko skaičiavimo
Na tai paspaudus nuoroda irasyk timestampa, o kitus kartus kai atidarines, tai tikrink ar jau praejo kazkiek laiko nuo to paspaudimo ar ne ir atitinkamai paduok rezultatus
-
kvaitulys sureagavo į NuPagady PHP saugumas
Dar vienas paprastas straipsnelis apie php security:
Basic PHP Script Security
Trumpai ir aiškiai paaiškina ką turėtumėt žinoti apie SQL injection, XSS ir CSRF atakas.