Pereiti prie turinio

droberas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    66
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    droberas sureagavo į BukMatomas CARGO.lt darbas   
    Kasdien dirbu su transporto birzom ir su Timocom, pilnai sutinku su Eddy ir droberasjie stipriai stovi anto koju ir gerai pasakyta buvo viskas priklauso koks kontingentas renkasi. Cargo.lt niekam nepaslaptis, daugiausiai naudotoju is Baltijos saliu, trans.eu Lenkija, Timocom tikrai labai stiprus Vakaru Europoje, Vokietija, Olandija, Prancuzija, ta pati Lenkija. Teleruotas daugiausiai koncentruojasi i Prancuzijos rinka.
    Isvada, pasirinki ta transporto birza kuri atitinka tavo darbo kryptim, ten kur daugiausiai randi kroviniu. O sakzti kad timocom merdi, tai reiskia, kad tikrai normaliai nedirbai su timocom.
  2. Patinka
    droberas sureagavo į Edviux Rodo sala, Miraluna Resort viešbutis   
    Per vieną dieną apsisukti gali ir nespėti. Nes vakare kažkur važiuoti nelabai apsimoka jau, nes nesimato jau daug ko. O kažkur nuvažiavus juk norėsi ten kažkiek laiko pabūti. Tai pasiimk automobilį bent keliom dienom. O dėl jūros ežių, tai aš jų ten nemačiau. Bet prie mūsų krantas buvo labai akmenėtas. Vien akmenys krante ir vandes pradžioj, bet paplaukus šiek tiek toliau akmenys baigiasi ir prasideda gan malonus pėdai smėliukas :)
  3. Patinka
    droberas sureagavo į washkys Garso kolonėlės. Kurias pasirinkti?   
    Geros kolonėlės, jei renkiesi 2.1 sistemą..
  4. Patinka
    droberas gavo reakciją nuo ArvydasO CARGO.lt darbas   
    Jeigu Timocom merdi, tai cargo.lt jau prieš penkis metus miręs :D
     
     
    Iš esmės palaikyčiau, ir tikrai registruočiausi naujam konkurencingam portale. Cargo.lt mano nuomone per daug naudojasi savo trapiu monopoliu, nes:
     
    1. Kainodara visiškai neaiški (už ketvirtį kartais mokame 477, kartais 660, kartais 360 Lt. + PVM). Paklausus kaip konkrečiai yra skaičiuojama kaina - atsakymas, kad priklausomai juo dėtų transporto/krovinių pasiūlymų, kitų įmonių tikrinimo dažnumo, naudojimosi cargo chat ir t.t. Tuomet logiškai man peršasi išvada - kuo mažiau naudojiesi tuo mažiau ir moki - cargo.lt administratoriaus atsakymas: "darykit kaip norit" (be galo aiškus ir argumentuotas). Tad kainos realiai niekas nežino, ji skaičiuojama kiekvienai įmonei atskirai, ir tik tena spėlioti kiek kainuos kitam ketvirčiui.
     
    2. Visiškai pritariu ankstesniems pasisakymams, dėl bendravimo kultūros - absoliutaus monopolio dvasia, jokių argumentų nepriima, nepatinka - atsijunk, nori paklausti - neklausk.
     
    3. Ilgainiui kaina smarkiai auga, ir netrukus pasieks TIMOCOM biržos kainą (suprantu, kad šios dvi transporto biržos skirtos kiek skirtingoms rinkoms, bet negalime nuneigti TIMOCOM techninio ir geografinio pranašumo). Tad jau realiai svarstome galimybę rinktis minėtają, kadangi tiek bendravimas, tiek kainos yra geros ir pagrįstos.
  5. Patinka
    droberas gavo reakciją nuo ArvydasO CARGO.lt darbas   
    Jeigu Timocom merdi, tai cargo.lt jau prieš penkis metus miręs :D
     
     
    Iš esmės palaikyčiau, ir tikrai registruočiausi naujam konkurencingam portale. Cargo.lt mano nuomone per daug naudojasi savo trapiu monopoliu, nes:
     
    1. Kainodara visiškai neaiški (už ketvirtį kartais mokame 477, kartais 660, kartais 360 Lt. + PVM). Paklausus kaip konkrečiai yra skaičiuojama kaina - atsakymas, kad priklausomai juo dėtų transporto/krovinių pasiūlymų, kitų įmonių tikrinimo dažnumo, naudojimosi cargo chat ir t.t. Tuomet logiškai man peršasi išvada - kuo mažiau naudojiesi tuo mažiau ir moki - cargo.lt administratoriaus atsakymas: "darykit kaip norit" (be galo aiškus ir argumentuotas). Tad kainos realiai niekas nežino, ji skaičiuojama kiekvienai įmonei atskirai, ir tik tena spėlioti kiek kainuos kitam ketvirčiui.
     
    2. Visiškai pritariu ankstesniems pasisakymams, dėl bendravimo kultūros - absoliutaus monopolio dvasia, jokių argumentų nepriima, nepatinka - atsijunk, nori paklausti - neklausk.
     
    3. Ilgainiui kaina smarkiai auga, ir netrukus pasieks TIMOCOM biržos kainą (suprantu, kad šios dvi transporto biržos skirtos kiek skirtingoms rinkoms, bet negalime nuneigti TIMOCOM techninio ir geografinio pranašumo). Tad jau realiai svarstome galimybę rinktis minėtają, kadangi tiek bendravimas, tiek kainos yra geros ir pagrįstos.
  6. Patinka
    droberas gavo reakciją nuo ArvydasO CARGO.lt darbas   
    Jeigu Timocom merdi, tai cargo.lt jau prieš penkis metus miręs :D
     
     
    Iš esmės palaikyčiau, ir tikrai registruočiausi naujam konkurencingam portale. Cargo.lt mano nuomone per daug naudojasi savo trapiu monopoliu, nes:
     
    1. Kainodara visiškai neaiški (už ketvirtį kartais mokame 477, kartais 660, kartais 360 Lt. + PVM). Paklausus kaip konkrečiai yra skaičiuojama kaina - atsakymas, kad priklausomai juo dėtų transporto/krovinių pasiūlymų, kitų įmonių tikrinimo dažnumo, naudojimosi cargo chat ir t.t. Tuomet logiškai man peršasi išvada - kuo mažiau naudojiesi tuo mažiau ir moki - cargo.lt administratoriaus atsakymas: "darykit kaip norit" (be galo aiškus ir argumentuotas). Tad kainos realiai niekas nežino, ji skaičiuojama kiekvienai įmonei atskirai, ir tik tena spėlioti kiek kainuos kitam ketvirčiui.
     
    2. Visiškai pritariu ankstesniems pasisakymams, dėl bendravimo kultūros - absoliutaus monopolio dvasia, jokių argumentų nepriima, nepatinka - atsijunk, nori paklausti - neklausk.
     
    3. Ilgainiui kaina smarkiai auga, ir netrukus pasieks TIMOCOM biržos kainą (suprantu, kad šios dvi transporto biržos skirtos kiek skirtingoms rinkoms, bet negalime nuneigti TIMOCOM techninio ir geografinio pranašumo). Tad jau realiai svarstome galimybę rinktis minėtają, kadangi tiek bendravimas, tiek kainos yra geros ir pagrįstos.
  7. Patinka
    droberas gavo reakciją nuo ArvydasO CARGO.lt darbas   
    Jeigu Timocom merdi, tai cargo.lt jau prieš penkis metus miręs :D
     
     
    Iš esmės palaikyčiau, ir tikrai registruočiausi naujam konkurencingam portale. Cargo.lt mano nuomone per daug naudojasi savo trapiu monopoliu, nes:
     
    1. Kainodara visiškai neaiški (už ketvirtį kartais mokame 477, kartais 660, kartais 360 Lt. + PVM). Paklausus kaip konkrečiai yra skaičiuojama kaina - atsakymas, kad priklausomai juo dėtų transporto/krovinių pasiūlymų, kitų įmonių tikrinimo dažnumo, naudojimosi cargo chat ir t.t. Tuomet logiškai man peršasi išvada - kuo mažiau naudojiesi tuo mažiau ir moki - cargo.lt administratoriaus atsakymas: "darykit kaip norit" (be galo aiškus ir argumentuotas). Tad kainos realiai niekas nežino, ji skaičiuojama kiekvienai įmonei atskirai, ir tik tena spėlioti kiek kainuos kitam ketvirčiui.
     
    2. Visiškai pritariu ankstesniems pasisakymams, dėl bendravimo kultūros - absoliutaus monopolio dvasia, jokių argumentų nepriima, nepatinka - atsijunk, nori paklausti - neklausk.
     
    3. Ilgainiui kaina smarkiai auga, ir netrukus pasieks TIMOCOM biržos kainą (suprantu, kad šios dvi transporto biržos skirtos kiek skirtingoms rinkoms, bet negalime nuneigti TIMOCOM techninio ir geografinio pranašumo). Tad jau realiai svarstome galimybę rinktis minėtają, kadangi tiek bendravimas, tiek kainos yra geros ir pagrįstos.
  8. Patinka
    droberas sureagavo į Creatium Nereikalingų daiktų atsisakymas arba kaip minimalizmas įtakoja mano gyvenimą   
    Minimalizmo idėjos nėra tokios, kad viskas yra išmetama. Minimalizmo esmė yra ta, kad kiekvienas daiktas (kalbant apie daiktus namuose) turi turėti aiškią savo paskirtį tavo gyvenimą, jis turi tau tarnauti. Jeigu daiktas tau netarnauja (yra padėtas lentynoje ir nenaudojamas) - jo tau nereikia. Gali turėti ir krūvą daiktų, jeigu būsi tikras, kad visi tie daiktai tau yra iš tikrųjų reikalingi ir tau suteiks žinių arba kaip nors padės gyvenime. Ir ne "galbūt kažkada", o "tikrai".
     
    Pats minimalizmą dievinu. Tiesa, galbūt ne daiktų kiekio prasme, tačiau labiau dizaine ir architektūroje. Tačiau pati idealizmo idealogija yra visur tokia pati. Savęs neapkrovimas - tai yra būdas išlikti 'laisvam'.
     
     
     
     
    http://www.vrk.lt/media/images/As_balsuosiu_web.jpg
  9. Patinka
    droberas gavo reakciją nuo ArvydasO CARGO.lt darbas   
    Jeigu Timocom merdi, tai cargo.lt jau prieš penkis metus miręs :D
     
     
    Iš esmės palaikyčiau, ir tikrai registruočiausi naujam konkurencingam portale. Cargo.lt mano nuomone per daug naudojasi savo trapiu monopoliu, nes:
     
    1. Kainodara visiškai neaiški (už ketvirtį kartais mokame 477, kartais 660, kartais 360 Lt. + PVM). Paklausus kaip konkrečiai yra skaičiuojama kaina - atsakymas, kad priklausomai juo dėtų transporto/krovinių pasiūlymų, kitų įmonių tikrinimo dažnumo, naudojimosi cargo chat ir t.t. Tuomet logiškai man peršasi išvada - kuo mažiau naudojiesi tuo mažiau ir moki - cargo.lt administratoriaus atsakymas: "darykit kaip norit" (be galo aiškus ir argumentuotas). Tad kainos realiai niekas nežino, ji skaičiuojama kiekvienai įmonei atskirai, ir tik tena spėlioti kiek kainuos kitam ketvirčiui.
     
    2. Visiškai pritariu ankstesniems pasisakymams, dėl bendravimo kultūros - absoliutaus monopolio dvasia, jokių argumentų nepriima, nepatinka - atsijunk, nori paklausti - neklausk.
     
    3. Ilgainiui kaina smarkiai auga, ir netrukus pasieks TIMOCOM biržos kainą (suprantu, kad šios dvi transporto biržos skirtos kiek skirtingoms rinkoms, bet negalime nuneigti TIMOCOM techninio ir geografinio pranašumo). Tad jau realiai svarstome galimybę rinktis minėtają, kadangi tiek bendravimas, tiek kainos yra geros ir pagrįstos.
  10. Patinka
    droberas sureagavo į Splatt Swedbank nepatikimas?   
    Siūlau trinti temą, nes:
    1. Labai maža tikimybė, kad tokio lygio bankas bankrutuotų;
    2. Tokiomis temomis sukeliama masinė panika, kas nesveika nei bankui nei patiems žmonėms;
    3. Jeigu ir bankrutuotų, tai nemanau, kad kas iš šito forumo laiko daugiau nei 345 tūkst.lt viename banke (t.y. nediversifikuoja rizikos).
  11. Patinka
    droberas gavo reakciją nuo iPauL Kaip vertinate kompanijas, kurios "informuoja tik atrinktus kandidatus"?   
    Jeigu trumpai - tai reiškia, kad drąsiai steikite savo įmones, kurkite ir įgyvendinkite idėjas. Gero aptarnavimo, dėl kliento dirbančių įmonių dar labai nedaug. Vieni pliusai mums - jauniems žmonėms :)
     
    Bendrai atsakant į temą:
     
    1. Tiesiog siuntus CV, nieko nuostabaus negauti atsakymo. Priklausomai nuo kandidatuojamos pocizijos įmonės gauna nuo 20 iki 700 CV į vieną vietą. Visiems tikrai neatsakysi.
     
    2. Po antro etapo ar pokalbio aš aiškiai formuluodavau tokį atsakymą: jeigu per dvi darbuo dienas nuo šiandien su Jumis nesusisieksime - laikykite, kad pasirinkome kitą kandidatą arba ieškome toliau.
     
    Tokiu atveju žmogus turi trumpą laiką, kada dar gali tikėtis gauti tą darbą. Kandidatas nėra apgaunamas, nes jeigu dvi dienas su juo ir nesusisiekiama, reiškiasi, kad kandidatūra nepatvirtinta. Kartu atkrenta pareiga potencialiam darbdaviui skambinti kiekvienam antro etapo dalyviui.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...