Pereiti prie turinio

paul16

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    231
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    paul16 sureagavo į malaga Video blogas apie tai, kaip mes darome savo verslą   
    Sveiki,
    Su kolega nusprendėme papasakoti apie mūsų verslą. Nuo ko pradėjome, kaip darome verslą, kokius sprendimus priimame.
    Blogo adresas - www.verslaskitaip.lt
     
    Jeigu norite pradėti verslą ar norite paklausti mūsų, kaip mes sprendėme kokias nors problemas versle, rašykite savo klausimus mums į el. paštą [email protected] ;)
  2. Patinka
    paul16 sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  3. Patinka
    paul16 sureagavo į lUKENZO Istorijos VBE 2013 metai   
    Neither, Tave karūnuoju kaip didžiausiu depresūhos skleidėju prieš istorijos egzaminą 2013. Tikiuosi šiuo titulu džiaugsies tik iki rytojaus 9 valandos ryto, po to NEC sukilėliai Tave nuvers nuo šito garbingo sosto...
  4. Patinka
    paul16 sureagavo į Loganas Nežinomi anglų kalbos žodžiai   
    Gio, negalėjau forume komentuoti keletą dienų, tad negalėjau žodžių parašyti, stebėjau temą kiekvieną dieną.
     
     
    Senamadiškas.
     
     
    Pirmieji penki žodžiai:
     
    Reliant - Priklausomas
     
    Interdependence - Tarpusavio priklausomybė
     
    Interpersonal – Tarpasmeninis/Visuomeninis
     
    Liaison – Ryšis, sąveika
     
    Disseminator – Skleidėjas/Platintojas, Disseminate - Platinti
  5. Patinka
    paul16 sureagavo į Kernius Login 2012: Uždarbis.lt – geriausias interneto forumas Lietuvoje   
    Per vakar vykusį Login 2012 uždarymo vakarą buvo įteikti Lietuvos interneto apdovanojimai.
     
    Rinkimų pirmajame etape balsuoti galėjo visi internautai, o antrajame savo lemiamą žodį atrinkdama nugalėtojus tarė komisija. Jos nuomonė kai kuriose kategorijose smarkiai skyrėsi nuo internautų (statulėles gavo ne tie, kurie pirmavo savo kategorijose po viešo balsavimo), bet džiugu, kad "Geriausio forumo" nominacijoje tiek internautų, tiek komisijos vertinimai sutapo:
     

     
    Atsiimdamas statulėlę sakiau, kad jei Login yra didžiausia technologijų konferencija Lietuvoje, tai Uždarbis.lt yra didžiausia technologijų bendruomenė Lietuvoje, – ir šis apdovanojimas skirtas visiems 50 000 mūsų narių.
    http://g4.delfi.lt/images/pix/file58841831_bc70bff3.jpg
     
    Pačius apdovanojimus galima vertinti įvairiai, bet faktas, kad Lietuvoje šiuo metu yra maždaug 100 populiarių interneto forumų, kurie turi tūkstančius narių, ir Uždarbis.lt buvo išskirtas iš visų, yra tikrai malonus.
     
    Tai pirmas rimtesnis Uždarbis.lt pripažinimas nuo pat 2004 metų, kai šis forumas buvo sukurtas.
     
    Ačiū visiems, kad esate :)
  6. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo daMber Labas Festas su ATB   
    Festivalis „LABAS Festas” grįžta į Palangą su ATB
     
    Didžiausias paplūdimio šokių muzikos renginys Lietuvoje „LABAS Festas” tampa kasmetine švente ir skelbia šių metų datą. Pernai 20 000 žmonių sulaukęs festivalis šiemet įvyks liepos 7 d. „LABAS Festas” vėl visus kvies į Palangos pajūrį, prie centrinės gelbėjimo stoties, o renginio programai vadovaus garsusis didžėjus iš Vokietijos ATB.
     
    Lietuvoje daugybę gerbėjų turintis trance atlikėjas ATB, dešimt metų žinomas vokietis, kasmet išleidžia po kelis viso pasaulio TV, radijo bei klubų hitus, kurie ilgai išsilaiko ir mūsų šalies radijo topuose. Neatsitiktinai jis lyginamas su didžiausiomis trance žvaigždėmis Paul van Dyk, Tiësto ir Armin van Buuren.
     
    Nors iki renginio dar liko 2,5 mėnesio, festivalio organizatoriai rekomenduoja jau dabar susiplanuoti ilgąjį savaitgalį Palangoje bei pasirūpinti ne tik su LABAS papildymu viso labo 10 Lt kainuojančiu bilietu, bet ir nakvyne.
     
    http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/koncertai/kita/?concert=104999
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9rH1kT8EIOU
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
  7. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo daMber Labas Festas su ATB   
    Festivalis „LABAS Festas” grįžta į Palangą su ATB
     
    Didžiausias paplūdimio šokių muzikos renginys Lietuvoje „LABAS Festas” tampa kasmetine švente ir skelbia šių metų datą. Pernai 20 000 žmonių sulaukęs festivalis šiemet įvyks liepos 7 d. „LABAS Festas” vėl visus kvies į Palangos pajūrį, prie centrinės gelbėjimo stoties, o renginio programai vadovaus garsusis didžėjus iš Vokietijos ATB.
     
    Lietuvoje daugybę gerbėjų turintis trance atlikėjas ATB, dešimt metų žinomas vokietis, kasmet išleidžia po kelis viso pasaulio TV, radijo bei klubų hitus, kurie ilgai išsilaiko ir mūsų šalies radijo topuose. Neatsitiktinai jis lyginamas su didžiausiomis trance žvaigždėmis Paul van Dyk, Tiësto ir Armin van Buuren.
     
    Nors iki renginio dar liko 2,5 mėnesio, festivalio organizatoriai rekomenduoja jau dabar susiplanuoti ilgąjį savaitgalį Palangoje bei pasirūpinti ne tik su LABAS papildymu viso labo 10 Lt kainuojančiu bilietu, bet ir nakvyne.
     
    http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/koncertai/kita/?concert=104999
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9rH1kT8EIOU
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
  8. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo daMber Labas Festas su ATB   
    Festivalis „LABAS Festas” grįžta į Palangą su ATB
     
    Didžiausias paplūdimio šokių muzikos renginys Lietuvoje „LABAS Festas” tampa kasmetine švente ir skelbia šių metų datą. Pernai 20 000 žmonių sulaukęs festivalis šiemet įvyks liepos 7 d. „LABAS Festas” vėl visus kvies į Palangos pajūrį, prie centrinės gelbėjimo stoties, o renginio programai vadovaus garsusis didžėjus iš Vokietijos ATB.
     
    Lietuvoje daugybę gerbėjų turintis trance atlikėjas ATB, dešimt metų žinomas vokietis, kasmet išleidžia po kelis viso pasaulio TV, radijo bei klubų hitus, kurie ilgai išsilaiko ir mūsų šalies radijo topuose. Neatsitiktinai jis lyginamas su didžiausiomis trance žvaigždėmis Paul van Dyk, Tiësto ir Armin van Buuren.
     
    Nors iki renginio dar liko 2,5 mėnesio, festivalio organizatoriai rekomenduoja jau dabar susiplanuoti ilgąjį savaitgalį Palangoje bei pasirūpinti ne tik su LABAS papildymu viso labo 10 Lt kainuojančiu bilietu, bet ir nakvyne.
     
    http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/koncertai/kita/?concert=104999
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9rH1kT8EIOU
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
  9. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo daMber Labas Festas su ATB   
    Festivalis „LABAS Festas” grįžta į Palangą su ATB
     
    Didžiausias paplūdimio šokių muzikos renginys Lietuvoje „LABAS Festas” tampa kasmetine švente ir skelbia šių metų datą. Pernai 20 000 žmonių sulaukęs festivalis šiemet įvyks liepos 7 d. „LABAS Festas” vėl visus kvies į Palangos pajūrį, prie centrinės gelbėjimo stoties, o renginio programai vadovaus garsusis didžėjus iš Vokietijos ATB.
     
    Lietuvoje daugybę gerbėjų turintis trance atlikėjas ATB, dešimt metų žinomas vokietis, kasmet išleidžia po kelis viso pasaulio TV, radijo bei klubų hitus, kurie ilgai išsilaiko ir mūsų šalies radijo topuose. Neatsitiktinai jis lyginamas su didžiausiomis trance žvaigždėmis Paul van Dyk, Tiësto ir Armin van Buuren.
     
    Nors iki renginio dar liko 2,5 mėnesio, festivalio organizatoriai rekomenduoja jau dabar susiplanuoti ilgąjį savaitgalį Palangoje bei pasirūpinti ne tik su LABAS papildymu viso labo 10 Lt kainuojančiu bilietu, bet ir nakvyne.
     
    http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/koncertai/kita/?concert=104999
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9rH1kT8EIOU
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
  10. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo daMber Labas Festas su ATB   
    Festivalis „LABAS Festas” grįžta į Palangą su ATB
     
    Didžiausias paplūdimio šokių muzikos renginys Lietuvoje „LABAS Festas” tampa kasmetine švente ir skelbia šių metų datą. Pernai 20 000 žmonių sulaukęs festivalis šiemet įvyks liepos 7 d. „LABAS Festas” vėl visus kvies į Palangos pajūrį, prie centrinės gelbėjimo stoties, o renginio programai vadovaus garsusis didžėjus iš Vokietijos ATB.
     
    Lietuvoje daugybę gerbėjų turintis trance atlikėjas ATB, dešimt metų žinomas vokietis, kasmet išleidžia po kelis viso pasaulio TV, radijo bei klubų hitus, kurie ilgai išsilaiko ir mūsų šalies radijo topuose. Neatsitiktinai jis lyginamas su didžiausiomis trance žvaigždėmis Paul van Dyk, Tiësto ir Armin van Buuren.
     
    Nors iki renginio dar liko 2,5 mėnesio, festivalio organizatoriai rekomenduoja jau dabar susiplanuoti ilgąjį savaitgalį Palangoje bei pasirūpinti ne tik su LABAS papildymu viso labo 10 Lt kainuojančiu bilietu, bet ir nakvyne.
     
    http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/koncertai/kita/?concert=104999
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9rH1kT8EIOU
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
  11. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo daMber Labas Festas su ATB   
    Festivalis „LABAS Festas” grįžta į Palangą su ATB
     
    Didžiausias paplūdimio šokių muzikos renginys Lietuvoje „LABAS Festas” tampa kasmetine švente ir skelbia šių metų datą. Pernai 20 000 žmonių sulaukęs festivalis šiemet įvyks liepos 7 d. „LABAS Festas” vėl visus kvies į Palangos pajūrį, prie centrinės gelbėjimo stoties, o renginio programai vadovaus garsusis didžėjus iš Vokietijos ATB.
     
    Lietuvoje daugybę gerbėjų turintis trance atlikėjas ATB, dešimt metų žinomas vokietis, kasmet išleidžia po kelis viso pasaulio TV, radijo bei klubų hitus, kurie ilgai išsilaiko ir mūsų šalies radijo topuose. Neatsitiktinai jis lyginamas su didžiausiomis trance žvaigždėmis Paul van Dyk, Tiësto ir Armin van Buuren.
     
    Nors iki renginio dar liko 2,5 mėnesio, festivalio organizatoriai rekomenduoja jau dabar susiplanuoti ilgąjį savaitgalį Palangoje bei pasirūpinti ne tik su LABAS papildymu viso labo 10 Lt kainuojančiu bilietu, bet ir nakvyne.
     
    http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/koncertai/kita/?concert=104999
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9rH1kT8EIOU
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
  12. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo daMber Labas Festas su ATB   
    Festivalis „LABAS Festas” grįžta į Palangą su ATB
     
    Didžiausias paplūdimio šokių muzikos renginys Lietuvoje „LABAS Festas” tampa kasmetine švente ir skelbia šių metų datą. Pernai 20 000 žmonių sulaukęs festivalis šiemet įvyks liepos 7 d. „LABAS Festas” vėl visus kvies į Palangos pajūrį, prie centrinės gelbėjimo stoties, o renginio programai vadovaus garsusis didžėjus iš Vokietijos ATB.
     
    Lietuvoje daugybę gerbėjų turintis trance atlikėjas ATB, dešimt metų žinomas vokietis, kasmet išleidžia po kelis viso pasaulio TV, radijo bei klubų hitus, kurie ilgai išsilaiko ir mūsų šalies radijo topuose. Neatsitiktinai jis lyginamas su didžiausiomis trance žvaigždėmis Paul van Dyk, Tiësto ir Armin van Buuren.
     
    Nors iki renginio dar liko 2,5 mėnesio, festivalio organizatoriai rekomenduoja jau dabar susiplanuoti ilgąjį savaitgalį Palangoje bei pasirūpinti ne tik su LABAS papildymu viso labo 10 Lt kainuojančiu bilietu, bet ir nakvyne.
     
    http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/koncertai/kita/?concert=104999
     
    http://www.youtube.com/watch?v=9rH1kT8EIOU
    http://www.youtube.com/watch?v=xFhZSo0dbao
  13. Patinka
    paul16 gavo reakciją nuo lifesound KUPRINĖS turinys keliaujant   
    Pusantrų metų jau naudoju Husky Freestyler. Dar nė vieno minuso neradau.
    28 litru talpos - man pakanka. Telpa ir knygos varant į mokyklą ir kiti daiktai keliaujant kur nors kitur. Turi viduje laptopo atskirą skyriu. Taip pat ant kuprinės galo yra specialūs diržai snowboardui ar riedlentei (labai patogus dalykas ^_^ ).Ir tikriausiai didžiausias pliusas, kad neperšlampa ir yra labai patogi. Per pusantrų metų naudojimo nenutrūko jokia rankena ar užtrauktukas, žodžiu labai patvari.
    Mažai dar keliavau, o ir tos kelionės 1-2 dienų ilgumo su dviračiu, tad apie turinį nieko neturiu ką patart. Kuprinę pirkau iš pigu.lt , mokėjau kažkur apie 120LT. :)
     
    http://img.seznamzbozi.cz/direct/iR/importprodukt-orig/589/589434653ae067d83db8f14eafb8aa23.jpg
  14. Patinka
    paul16 sureagavo į Rhymond Pagalba informatikos egzaminą laikantiems   
    Ar žinot ar nežinot jūs šį tinklapį, bet jis man padėjo išmokti pascalį taip pat pasiruošti pačiam informatikos egzaminui čia yra daug iformacijos kuris pagelbėt mokantis, ar jau išmokusiems:)
     
    http://programavimopamokos.net/index.php
  15. Patinka
    paul16 sureagavo į mikas1982 Į Berlyną - už 10lt.   
    Nuo 2008 m. kovo 30 d. buvo panaikinta
    sienų kontrolė ir nepilnamečiai gali keliauti tiek lėktuvu,tiek žemės transportu be tėvų, globėjų (rūpintojų) sutikimo į visas Šengeno erdvei priklausančias ES šalis. Nepilnamečiams vykstant į ES šalis, kurios
    nepriklauso Šengeno erdvei - Jungtinę Karalystę, Airiją, Kiprą, Rumuniją ir Bulgariją, oro sienos kontrolės pareigūnams reikės pateikti tėvų, globėjų (rūpintojų) sutikimą, patvirtiną
    notaro arba seniūno, kad vaikas gali laikinai išvykti vienas arba su įgaliotu asmeniu.
     
    Šengeno erdvei priklauso 22 (dvidešimt dvi) ES šalys: Švedija, Suomija, Danija, Estija, Latvija,
    Lietuva, Lenkija, Graikija, Vengrija, Slovakija, Slovėnija, Austrija, Čekija, Vokietija, Nyderlandai, Belgija, Liuksemburgas, Italija, Prancūzija, Ispanija, Portugalija, Malta bei 2 (dvi) ne ES
    valstybės: Norvegija ir Islandija.
     
    Bet aš žiuriu ,kad ir lėktuvu į Berlyną Schönefeld oro uostą yra biietukų po 14 EUR iš Kauno per Oslą .Kažkaip vėl ant to parko susigundžiau ,jau bučiau pirkes autobusu ,bet manau skrisiu RyanAir parasparniu ,vis greičau ir mažiau pašalinių judesių :)
     
    Dėl to parko tai aišku galima ieškoti ir autobusu iš centrinės Berlyno stoties (bet aš nežinau šito varianto,girdėjau kad bilietas apie 3 eurus kainuoja),bet šiaip paprasčiau su traukiniu .Kad ir nuo Zoologijos sodo stoties Zoologischer Garten Bhf. Perki bilietuką Einzelfahrausweis Regeltarif (gali ir kioske) Cottbus, Hauptbahnhof RE2 kryptimi ,kaina apie 7 eurus ir išlipi stotelėja Brand Bahnhof. Nuo tos stoties jau autobusiukas veža nemokamai į parką ,toks visas apklijuotas lipdukais, nors šiaip ten netoli ir nueti per mišką .Nuo ZOO stoties traukinys važiuoja kažkur valandą, 6 sustojimas berods tas Brand.
    Berlyne dar įspudingas yra Sony centras (kainavo 700mln eurų) yra ir kino muziejus ten ir shopingas ir mini Legolandas ir super IMAX kino salė kaip už 700 milijonų tai ten daug bajerių prikišta ,taip pat į TV bokštą galite pasikelti jei kam įdomu .
    SONY CENTER

  16. Patinka
    paul16 sureagavo į Danil AUTO: Guolis Gražuolis   
    ok
     

  17. Patinka
    paul16 sureagavo į HOST321 Ferari nuoma Vilniuje ?   
    Gaila kad ten reikia pirmą įstoti o tik poto galima naudotis:) O įstoti, 1200lt kainuoja + BŪTINA rekomendacija esamo nario...taip kad ne kiekvienam šis reikalas prieinamas:) O mane jau buvo sudominia kaip nuomotis :( Ypač norėčiau Ford Mustang Shelby (68m) huh, svajoniu mašina mano :)
     
    http://www.youtube.com/watch?v=QSB9AWFGHBo
  18. Patinka
    paul16 sureagavo į helvete Sliekų auginimas   
    Visą suma parašysiu vakare, kai prisėsiu prie buhalterijos, bet ji yra didesnė, nes pvz kuras, maistas, darbas į tai neįskaičiuotas. Mes pradėjom vasaros vidury, tai prasukom tik 1 ciklą, kur galėtų prasukt mažiausiai 2 ciklus(tai jei pradedam nuo 10dėžių už 3 mėn, jau turim 20 dėžių(1ciklas), dar už 3 mėn 40dėžių(2ciklas)), ir jei lauke augini tai apšiltini juos žiemai, ir teoriškai turėtų būt 3 ciklas(ar taip yra galėsiu pasakyt pavasarį, kai juos nudengsim. Praktiškai taip ir yra, per 3 mėn jie pasidaugino 2,gal net sakyčiau daugiau nei 2 kartus. Tai va 1ciklas(10t)+2ciklas(20t)+3ciklas(40t)=10+20+40=70tx350=24500.Buvom susirinkime, tai kiti augintojai sakė, kad su supirkimu viskas ok. Dėl maisto, tai pradžioj 3 ciklam kainavo 1000lt+laaaabai laaaabai daug sunkaus fizinio darbo. Toliau jei lauke augini, tai 1 dėžei reikia apie 120lt tai butų dar 1200, patys sliekai kainavo 14000, o reikėjo termometrų, purkštuvų, drėgnomačių ir panašiai, juk budavo kad išvažiuoji visai dienai, tai ir maistą pirkdavom, atsigert. Atrodo smulkmenos, bet per tą laiką ne mažiau 1000 suėjo. Žodžiu vakare pabandysiu tokia santrauką padaryt pažiūrėjęs į užrašus.
    - “Apyvartinė” vermikultūra ~ 600kg po 50 Lt/kg - 30000 Lt. - čia yra sliekų vertė, ne realūs pinigai. Su pardavimu, tai yra taip, kad kol turi mažą kiekį, tai nieks tavęs nesiklausys, kai turėsi 1000-2000t tada ir kaina galima išsimušt. Jei neklystu nuo 2013, i į trašas reiks idėt 10% organinių trąšų(biohumuso), tai manau tai turi didelių perspektyvų. Nežinau ar atsakiau, bet jei kas, klauskit konkrečiai.
  19. Patinka
    paul16 sureagavo į helvete Sliekų auginimas   
    1 dėžėje 30000 sliekų, per 3 mėn jie pagamina +/-1m3 humuso, ir teisingai viską darant jie praktiškai pasidvigubina, žodžiu po 3 mėn turim 1m3 ne išsijoto, ne išdžiovinto, ne subrandinto humuso ir 60000 sliekų, arba 2 dėžes. Auga jie kaip ant mielių, bet reikia juos prižiūrėt, palaikyt 18-25C temperatūrą, apie 75% drėgnumą, ir laiku pašerti. Šerti reikia kompostu (kuris turi b8t geros kokybės), maišant jį 5-10% skanėstų (obuoliai, morkos, bulvės, popierius(celiuliozė) ir pan.(žodžiu organika). Nuo pavasario persikeliame į fermą (1300m2). Kiek su visais kalbėjom, ir patys skaičiavom - optimalus patalpų plotas - 1000m2, pirmus metus nešildysim, sekančius greičiausiai teks. Iš šildomos 1000m2 - per metus apie 1000t humuso. Mes pradėjom nuo 10 dėžių ir auginom/-am lauke (dabar jie užkonservuoti žiemai), pavasarį pradėsim nuo 20, skaičiuojant gaunasi, kad investicijos(su tom kur investuosim į šiuos metus) atsipirks(bus-0) 2012 rudenį, žodžiu pinigu bus 0, o sliekų turėsim apie 80 dėžių, arba apie 700-800kg grynos sliekų masės, kadangi teorija nuo praktikos skiriasi, tai manau šiuos metus baigsim su -3000 -5000. Tikuos kai ką atsakiau. Klauskit jei kyla klausimų. O čia tikrai nėra nei 1 auginančio?
     
    Ir už nesijoto, nedžiovinto, nebrandinto moka 350 uz tona. Čia pirmais metais.. 750 moka už pilnai paruoštą.
  20. Patinka
    paul16 sureagavo į hartex Dainų rekomendacijos   
  21. Patinka
    paul16 sureagavo į Rilu Dainų rekomendacijos   
    http://www.youtube.com/watch?v=PcJoJ6vCUxo
  22. Patinka
    paul16 sureagavo į Dzimiux Augintiniu foto   
    Augintinis kaime
     
    Vardas - Kriu kriu
    Amzius - 6~ menesiai
    Veisle - Parselis

  23. Patinka
    paul16 sureagavo į frix Dainų rekomendacijos   
    http://www.youtube.com/watch?v=fSM70cTHu1M&feature=share
  24. Patinka
    paul16 sureagavo į mixaz Su artėjančiom Šv. Kalėdom visus!   
    Visiem , linkiu gerų ir ramių Švenčių , pabūkit su šeimom , draugais , darykit tai kad šios šventės liktu įsimenamos . O čia šypsenos sukėlimui pora video: http://www.youtube.com/watch?v=JsSwvrgZH9c
    http://www.youtube.com/watch?v=PeYpgUGV-uo
    http://www.youtube.com/watch?v=ytpUdH0BvUg
  25. Patinka
    paul16 sureagavo į Tryme Kelione i Lenkija (apsipirkti)   
    Pats suvoki ką rašai ? Iš viso neprotauji..
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...