Pereiti prie turinio

Mantonis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    554
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Ekspertas
    Mantonis sureagavo į ForeverYoung ​🚀​ Kaip pagreitinti svetainės indeksavimą?   
    Šiame straipsnyje pabandysiu papasakoti, kaip kovoti su prastu Google puslapių indeksavimu.
    Kiekvienas SEO specialistas turi vieną problemą ir ji iškyla tada, kai susiduriama su svetainės indeksavimu. Atrodytų, puslapiai optimizuoti, bet Googl'o robotas aplenkia mums reikalingus puslapius. Ar jums taip būna?
    Kaip pagreitinti "Google" indeksavimą naudojant API?
    Kiekvienas, kuris optimizuoja svetaines, žino, kaip svarbu greitai įtraukti naują puslapį į paieškos rezultatus. Standartiniais metodais siunčiant "Google Search Console" puslapius, tai gali užtrukti nuo 2 iki 15 dienų (ir tai ne faktas).
    Sutikite, visai nemalonus momentas, kuris apskritai nepriklauso nuo mūsų.
    Tad papasakosiu, kaip greitai indeksuoti svetainę naudojant "Google" indeksavimo API, kokių įrankių reikia ir t.t. Bus įdomu.
    Kaip dirbti su Indexing API?
    Oficialioje Google dokumentacijoje pateikiama visa informacija apie darbą su indexing API. Tačiau yra ir kur kas paprastesnis sprendimas, kuris leis vieną kartą nustatyti scenarijų ir naudoti jį visą laiką.
    Manualas „Wordpress“ svetainių savininkams, tačiau Indexing API galite naudoti bet kuriai svetainei bet kurioje platformoje (šiek tiek skirsis). Taigi, pradėkime:
    1. Turėsite susikurti „Google“ paslaugų paskyrą
    https://console.cloud.google.com/projectselector2/iam-admin/serviceaccounts?supportedpurview=project

    Parašykite projekto pavadinimą tokį, koks jums patinka. Aš tiesiog rašau svetainės pavadinimą.

    2. Sukūrę projektą pamatysite šį langą:

    Spustelėkite mygtuką CREATE SERVICE ACCOUNT

    Service account name laukelyje galite įvesti bet ką, aš įvedu projekto pavadinimą.
    Tada praleiskite viską ir spustelėkite Atlikta / DONE.
    3. Kur nors nukopijuokite sukurtą paštą, mums jo prireiks

    4. Dešinėje yra mygtukas su veiksmais
    Pasirinkite Manage keys


    Turite sukurti naują raktą JSON

    6. Raktas automatiškai atsiunčiamas į kompiuterį
    Atidarykite jį naudodami užrašų knygelę arba kita kodų programa. Nukopijuokite turinį.
    7. Tada eikite į savo svetainės "Wordpress" administratoriaus skydelį
    Turime įdiegti "Instant Indexing for Google" papildinį (autorius Rank Math). Papildinys yra mažas ir nemokamas.
    8. Įskiepio nustatymuose į lauką įklijuokite kodą iš json failo.

    9. Toliau savo svetainės Google Search Consolės nustatymuose turite pridėti naują svetainės savininką – tai bus Jūsų sukurta paslaugos paskyra. Įklijuojame 3 žingsnyje sukurtą paštą.
    Norėdami tai padaryti, eikite į Nuostatos -> Vartotojai ir leidimai -> Pridėti vartotoją.
    SVARBU! Būtinai pasirinkite naujo vartotojo Leidimą - "Savininkas".

    10. Paskutinis veiksmas – projekto indeksavimo API įgalinimas
    Spauskite šią nuorodą: https://console.developers.google.com/apis/api/indexing.googleapis.com/overview
    Ir spustelėkite Enable.
    Viskas paruošta. "Google" API pajungtas prie jūsų svetainės. Papildinio nustatymuose administratoriaus skydelyje galite sukonfigūruoti, kurie puslapiai ar įrašai bus indeksuojami (atnaujinant ir kuriant).
    Patarimas
    Norėdami paspartinti indeksaciją ir nelaukti puslapio atnaujinimų, eikite į "Google Search Console" skirtuką "PUSLAPIAI" ir surinkite puslapių URL, kurių nėra "Google" paieškoje, sąrašą. Įklijuokite nukopijuotus puslapių URL į reikiamą papildinio lauką ir spustelėkite Send to API.
    Verta paminėti, kad puslapius turėtumėte siųsti indeksuoti, jei esate tikri, kad jie užpildyti turiniu, kitaip "Google" neindeksuos tuščių puslapių. Taip pat nesiųskite šiukšlių.
    Paros limitas 200 URL Ir pabaigai... šiek tiek apie svetaines, kurios nesisuka ant "Wordpress". Veiksmai panašūs, tik jums reikia atsisiųsti scriptą iš GitHub. Faile service_account.json įklijuokite rakto kodą, o faile urls.txt – puslapių URL, skirtus indeksuoti. Paleiskite scenarijų.
    Tai viskas. Kilus klausimams laukiami komentarai!
     
    P.S. Po paros turėsite suindeksuota svetainę
     
    Papildomai apie indeksavimą
    Kaip patikrinti, ar svetainė yra Google indekse?
    Jei reikia žinoti, ar puslapį indeksavo Google, naudokite vieną iš šių būdų:
    Naudokite Google paieškos operatorių. site:https://jususvetaine.lt/kazkoks-url/ Atidarykite URL tikrinimo įrankį "Google Search Consoleje".
    Pateikite svetainę rankiniu būdu
    Norėdami pateikti svetainę indeksacijai, turite:
    eiti į "Google Search Console" ir rasti URL tikrinimo įrankį; įveskite URL ir palaukite, kol "Google" jį patikrins; spustelėkite "Pateikti indeksavimo užklausą“. Patikrinkite robots.txt taisykles
    Patikrinkite, ar robots.txt faile nėra blokavimų ir draudimų. Problemų gali kilti dėl "disallow" taisyklės. Jei rasite tokias taisykles, Googlebot'ai netikrina ir atitinkamai neindeksuoja puslapio. Tačiau disallow reikalinga tam, kad paslėpti nuo indeksavimo šiukšles ir tai, ko neturi matyti google botai.
    User-agent: * Disallow: /cgi-bin Disallow: /wp-admin/ Disallow: /? Disallow: *?s= Disallow: *&s= Disallow: /search Disallow: */xmlrpc.php Disallow: *utm*= Disallow: *openstat= User-agent: Baiduspider Disallow: / Sitemap: https://manosvetaine/sitemap.xml Patikrinkite svetainės schemą sitemap.xml
    Svetainės schemoje atvaizduojama ir rodoma svetainės puslapių svarba. Labai svarbu į "Search Console" pridėti visas svetainės schemas. Taip pat nepamirštame sitemap.xml nuorodą pridėti ir robots.txt failo apačioje.
    Padarykite kompetentingą vidinį svetainės perlinkavimą
    Tai apima nuorodų įdėjimą iš vieno puslapio į kitą. Vidinė struktūra pagerina naudojimo patogumą, padeda vartotojui greitai naršyti. Kompetentingas vidinis perlinkavimas žymiai padidins naujo tūrinio indeksavimo greitį ir jo atsiradimą paieškos sistemoje.
    Gaukite kokybiškas atgalines nuorodas
    Kokybiškos nuorodos parodo Google paieškos sistemai, kad puslapis, į kurį jos nukreipiamos, turi autoritetą. Google tokius puslapius laiko svarbesniais, todėl juos tikrina dažniau.
    Tačiau svarbu sutelkti dėmesį tik į kokybiškus ir autoritetingus išteklius.
    Patikrinkite svetainės nofollow ir rel=«canonical» nuorodas
    Rašykite kokybišką ir unikalų turinį
    Patikrinkite, ar nėra "puslapių našlaičių"
    "Puslapiai našlaičiai" yra puslapiai, kurie nėra susieti su jokiu kitu jūsų svetainės puslapiu.
     
     
     
  2. Patinka
    Mantonis sureagavo į Arnas Metų forumiečio rinkimai 2014 - I etapas   
    Sveiki visi, ilgai laukta garbė rengti forumiečio rinkimus atiteko man :)
     
     
    Tiems, kas dar nežino kas yra "Uždarbis.lt metų forumietis" - tradicija, kuri tęsiasi jau 9 metus. Šiais metais bus renkamas 10-tas, jubiliejinis, "Metų forumietis". Tai garbingas titulas, kurį gauna tik to nusipelnę nariai. Rinkimai vyksta 3 etapais. Pirmas etapas, šis etapas, kuomet Jūs turite pasiūlyti forumo narį, kuris Jūsų atžvilgiu yra nusipelnęs "Metų forumiečio" titulo. Būtų labai gerai, jeigu nominuodami narį parašytumėte trumpą (arba ilgą) komentarą, kodėl būtent jis turi gauti šį titulą.
     
     
    I etapas: gruodžio 14 d. 21:00 – gruodžio 19 d. 21:00
     
    Kas vyks šiame etape įvardinau aukščiau.
     
    II etapas: gruodžio 20 d. 22:00 – gruodžio 22 d. 22:00
     
    Šiame etape bus suskaičiuoti ir susumuoti visi Jūsų balsai. 16 daugiausiai balsų surinkę nariai bus suskirstyti į 4 skirtingas grupeles po 4 narius. Kadangi pats forume esu jau ne pirmi metai, galiu atskirti, kuris narys gali tapti favoritu, kuris ne, todėl nenutiks taip, kad visi favoritai papuls į vieną grupę.
     
    III etapas: gruodžio 23 d. 15:00 - 21:00 – gruodžio 29 d. 22:00
     
    Finalas. Čia bus surinkti 4 daugiausiai balsų surinkę forumiečiai ir paskelbta apklausa - kuris iš Jų yra labiausiai vertas "Metų forumiečio" titulo.
     
    Taisyklės (copy paste, kadangi jos nesikeičia :))
     

    Kiekvienas gali nominuoti ne daugiau nei tris kandidatus (argumentai, kodėl būtent šie nariai, – pageidautini!)
    Negalima siūlyti savęs, jau išrinktų metų forumiečių ir Kerniaus (administratoriai, moderatoriai, VIP nariai dalyvauti gali).
    Jei Jūsų nuomonė pasikeitė, ar kilo mintis pasiūlyti dar vieną narį - galite redaguoti pranešimą. Balsai bus skaičiuojami tik pasibaigus paskirtam laikui.

     
    Šiais metais pastebėjau galybę naujų veidų, kurie tapo aktyvūs/užsiregistravo visai neseniai, bet suteikė daug edukacinės medžiagos, vienaip ar kitaip padėjo šio forumo bendruomenei ir ne tik, todėl nesidrovėkime, nors narys ir jaunas, jis vistiek vertas šio titulo!
    Taigi, sėkmės visiems dalyviams! Kadangi esame labai didelė bendruomenė, tikiuosi, jog nenutiks taip, kad nesigautų sudaryti 16 narių :)
     
    Atminkite, komisija esate Jūs, savo balsą atiduokite nuoširdžiai :)
  3. Patinka
    Mantonis sureagavo į Kernius Nusiskundimų skiltis uždaroma   
    Vienas pirmųjų pasikeitimų Uždarbis.lt šiais metais, – Nusiskundimų skilties uždarymas. Visi techniniai atnaujinimai, kuriuos tikriausiai pastebėjote per paskutines savaites, buvo skirti pasiruošti būtent tam.
     
    Per ilgą laiką susikaupė daugybė priežasčių, kodėl nusiskundimų forume neturi likti. Apie jas visas ir apie tai, ką daryti nuo šiol, – šis pranešimas.
     
    Įstatymai draudžia viešinti bet kokius asmens duomenis be jo sutikimo
     
    Nieko stebėtino, jog ne visi iš tūkstančių sandorių, vykstančių Uždarbis.lt, praeina sklandžiai. Nieko stebėtino, jog kilus problemoms su vienu nariu norisi apie tai pranešti kitiems. Atsiliepimų sistema skirta būtent tam: nuo šiol kiekvieno nario turimi atsiliepimai matomi vos atsidarius jo profilį – ir neigiami visada pačiame viršuje. Tad geriausias būdas pranešti apie patirtį su kitu nariu – nesvarbu, teigiama ar neigiama ji būtų, – palikti jam atsiliepimą, kuris bus visada matomas jo profilyje.
     
    Kam tuomet buvo naudojama Nusiskundimų skiltis? Atsidarius ją nesunku pasakyti – viešinti asmens duomenims – pradedant kito nario tapatybe, baigiant jo sąskaitos numeriais ar net gyvenamosios vietos adresu.
     
    Sutinku, kad tai naudinga saugantis nuo vagių, kurie susisiekia per Skype ar naudojasi skirtingais Uždarbis.lt slapyvardžiais, bet tai – nusikalstama veikla.
     
    Visa tai daryti draudžia mūsų šalies įstatymai.
     
     
    Manote, kad joks sukčius ar vagis pats niekada nesikreips į teisėsaugą ir galite laisvai viešinti jo duomenis? Tuomet nenustebkite vieną dieną sulaukę laiško iš Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos.
     

     
    Toks laiškas prieš kurį laiką buvo adresuotas ne administracijai, o duomenis paviešinusiam nariui. Uždarbis.lt administracija per 9 metus niekada nėra turėjusi jokių problemų su teisėsauga – nei teisminių bylų, nei nuobaudų – nes už viską, kas skelbiama internete, atsako pats turinio autorius (forumo narys).
     
    Vis dėlto Nusiskundimų skilties egzistavimas reiškia, kad mes sudarome sąlygas nariams nuolatos pažeidinėti įstatymus, dėl ko bet kuris ir bet kada gali turėti rimtų nemalonumų.
     
    Jau nekalbant apie tai, kad nusiskundimų temose vyksta praktiškai organizuotas nusikalstamumas, – ne tik viešinamas asmens gyvenamosios vietos adresas, bet ir buriamos išvykos į nekviestus svečius ("rimtai pasišnekėti").
     
    Kam to reikia?
     
    Viena didžiausių interneto bendruomenių Reddit, turinti keliasdešimt milijonų narių, apsieina vos su penkiomis taisyklėmis, iš kurių viena skamba labai paprastai: "Neviešink asmeninės informacijos".
     

     
    Nuo šiandien Uždarbis.lt yra ne išimtis: bet koks asmeninės informacijos viešinimas forume yra draudžiamas, apie tokius pranešimus turi būti pranešta kaip apie taisyklių pažeidimus, pranešimai trinami, o jų autoriai įspėjami.
     
    Skelbiant vieno asmens vardą ir pavardę dažnai nukenčia nieko dėti žmonės
     
    Asmens tapatybė dažniausiai viešinama tikslingai – kad patektų į Google paieškos rezultatus, kur neretai atsiduria net aukščiau nei nuoroda į to žmogaus Facebook paskyrą.
     
    Tik mažai kas pagalvoja, kiek Lietuvoje yra bendravardžių ir populiarus vardas bei populiari pavardė gali privesti prie to, kad dėl tavo vienos sukurtos temos pustuzinis žmonių, kurie net nėra girdėję apie Uždarbis.lt, negalės rasti nei darbo, nei būsto – nes pirmas rezultatas įvedus jų vardą ir pavardę į Google sakys, kad žmogus yra sukčius ir apgavikas. Daugiau niekas nesigilins.
     
    Dėl to esu sulaukęs ne vieno laiško.
     
     
    Belieka patiems įsivaizduoti, kaip jaustumetės to žmogaus vietoje.
     
    Matyt, neatsitiktinai po daugybės metų gyvavimo prieš kelis mėnesius buvo uždarytas Skundai.lt. Jei turi skundą, kurį gali pagrįsti, – neši jį į policiją. Visa kita gali būti laikoma tik šmeižtu.
     
    Sprendimas: atsiliepimai vietoje nusiskundimų
     
    Turbūt net didesnė problema nei asmens duomenų viešinimas yra tai, kad nusiskundimo sukūrimas neretai buvo laikomas vieninteliu ir pakankamu veiksmu, kurį reikia atlikti praradus pinigus.
     
    Iš tikrųjų vos kilus bet kokioms problemoms (ar įtarimams) su kitu nariu nieko nedelsiant reikia palikti atsiliepimą. Taip iš karto padarai du veiksmus: įspėji kitus narius apie jį ir įspėjį jį patį, kad visko taip nepaliksi.
     
    Po paskutinių atnaujinimų dabar kiekvienas gali redaguoti savo atsiliepimus per pirmas 30 dienų nuo jų palikimo. Praėjus šiam laikotarpiui atsiliepimas "užšaldomas": ne tik autorius, bet ir administratoriai negali jo nei keisti, nei ištrinti. Išimtis taikoma tik tada, kai atsiliepimas buvo paliktas pažeidžiant taisykles.
     
    Anksčiau sukčiai šantažuodavo nukentėjusiuosius, kad "negrąžins pinigų, kol nebus pašalintas jų neigiamas atsiliepimas". Nuo šiol viskas bus atvirkščiai: atsiliepimas išliks amžinai, jei nukentėjęs narys neatgaus pinigų per 30 dienų. Bet – jei pinigus atgaus laiku – atsiliepimą galės redaguoti ir pakeisti jo būseną iš neigiamo ("apgavo") į, pvz., neutralų ("vėlavo, bet atsiskaitė").
     
    Neutralus atsiliepimas turi būti paliekamas vos tik kilus problemoms
    Svarbiausia: atsiliepimų sistema turi būti skirta komunikuoti su kitais nariais. Jeigu sandoris sėkmingas – atsiliepimas teigiamas ir viskas baigta. Bet kas, jeigu kyla nesklandumų?
     
    Pavyzdžiui, jei esi užsakovas ir programuotojas vėluoja atlikti užsakymą, už kurį esi sumokėjęs, bet sutikai pratęsti terminą, – palik jam neutralų atsiliepimą, kurį vėliau galėsi pakeisti į teigiamą ar neigiamą priklausomai nuo sandorio pabaigos. Tas pats, jei tu teiki prekes ar paslaugas ir su tavimi vėluoja atsiskaityti.
     
    Neutralus atsiliepimas galėtų skambėti taip: "Vykdome sandorį. Paprašė atidėti [kažko] atlikimą / apmokėjimą [kažkiek] dienų. Sutikau." – viskas. Jokių emocijų ("Niekšas!!! Vagis :E APGAVIKAS") – tik faktai. Kas iš to?
     
    Neutralūs atsiliepimai visada rodomi virš teigiamų. Todėl kiti vos atsidarę to nario profilį žinos, kad jis turi nebaigtų sandorių ir rimtai pagalvos, ar nori turėti su juo reikalų.
     
    Jei tas narys programuotojas, kuris vėluoja atlikti užsakymą, bet yra pakankamai neatsakingas ir toliau priiminėja naujus, kiti uždarbiečiai nieko apie tai nežinodami gali toliau jam patikėti darbus. Taip tas žmogus susirinka ne tik daug pinigų, bet ir įsipareigojimų, – o tai reiškia, jog savo užsakymo įvykdymo pabaigos turėsi dar mažiau šansų sulaukti. Tuo tarpu, jei vos tik programuotojui pradėjus vėluoti būtum palikęs jam neutralų atsiliepimą, kiti nariai jam nebebūtų davę darbų, kol jis nepabaigs tavojo.
     
    Kodėl reikia vengti palikti neigiamą atsiliepimą kiek įmanoma ilgiau ir vietoje jo naudoti neutralų? Nes neigiamas atsiliepimas iššaukia neigiamą atsaką ir gali tik pabloginti visą situaciją. Pavyzdžiui, jei tas pats programuotojas dėl nuo jo nepriklausančių aplinkybių iš tikrųjų pristigo laiko, bet toliau sąžiningai dirbo bandydamas kuo greičiau pabaigti tavo užsakymą, o tu jam nieko nelaukdamas palikai neigiamą atsiliepimą, – jis gali arba mesti tavo užsakymą apskritai, arba keršyti paliktas neigiamą atsiliepimą atgal, jausdamasis neteisingas įvertintas. Juk jis tuomet jau nebeturi ką prarasti – palikdamas neigiamą atsiliepimą tu nieko blogiau jam šiame forume padaryti jau nebegali.
     
    Todėl – kol yra vilties, kad viskas gali būti išspręsta sėkmingai, atsiliepimas turi būti neutralus, ir tik tada, kai visos viltys prarastos – atsiliepimas turi būt pakeistas į neigiamą. Žinoma, nepamirštant 30 dienų laikotarpio nuo sukūrimo, per kurį atsiliepimas gali būti redaguojamas.
     
    Neigiamas atsiliepimas turi reikšti patirtą nuostolį
     
    Sutarkime taip: neigiami atsiliepimai paliekami tik už tai, dėl ko patyrei apčiuopiamą žalą (ne tik laiko prasme): sutarties / sandorio sulaužimą, vagystę, apgavystę.
     
    Jeigu laimėjai aukcioną, o narys tau prekės nepardavė, tai pirmiausia yra taisyklių pažeidimas. Apie tai turi pranešti moderatoriams paspausdamas mygtuką "Pažeidimas? Pranešk!" ir narys bus nubaustas įspėjimu, kuris reiškia netekimą teisės rašyti forume nuo poros dienų iki mėnesio (pakankamai laiko gerbti taisykles išmokti).
     
    Jeigu sandoris nutrūko tau finansinių nuostolių nepatyrus, gali palikti neutralų atsiliepimą – kad kiti žinotų, ko iš to nario tikėtis. Bet tai neturi būti neigiamas atsiliepimas, jei jis nepadarė nieko, dėl ko norėdamas galėtum kreiptis į teismą ar policiją.
     
    Apie nusikaltimus reikia pranešti policijai
     
    Jei jau palieki neigiamą atsiliepimą, tai reiškią, kad arba narys sulaužė sutartį, arba padarė nusikaltimą. Nusikaltimo atveju būtina kreiptis į policiją. Gavusi tavo pareiškimą, policija pradės tyrimą ir suras nusikaltėlį. Sakau iš patirties, per paskutinius kelis metus bendravęs su pareigūnais iš ne vieno Lietuvos regiono.
     
    Rašant pareiškimą policijai tau tereikia nurodyti nario slapyvardį, tikslų laiką, kada su juo bendravai Uždarbis.lt, ir mūsų el. pašto adresą – [email protected]. Mes visada bendradarbiaujame su teisėsauga ir suteikiame jai visą informaciją.
     
    Nesikreipti į policiją, kai tave apgauna, – tai tas pats, kaip sėdėti ir žiūrėti, kaip ką tik tavo butą iškraustęs vagis eina į kaimynų: dėl tavo atlaidumo vėliau nukenčia kiti.
     
    Jei darai sandorius per Skype su žmonėmis, kurių nežinai Uždarbis.lt, tuomet šis forumas čia nieko dėtas ir į jį nereikia eiti skųstis. Su tapatybės patvirtinimo, atsiliepimų ir daugybe nematomų apsaugos sistemų bei pasiaukojančių administratorių ir moderatorių darbu mes darome viską, kad kuo mažiau narių nukentėtų nuo sukčių. Jeigu tu tuo nepasinaudoji ir vis tiek lieki apgautas kažkokio anonimo, tau parašiusio per Skype – mes jau niekuo negalime padėti.
     
    Dažnai sulaukiame vieno nario prašymo atskleisti kito nario informaciją ("Jis mane apgavo. Duokit man jo IP ir aš jį pats susirasiu"). Forumo administratoriams ir moderatoriams griežtai draudžiama tai daryti. Tokia informacija suteikiama tik policijai. Priešingu atveju bet kas galėtų susigalvoti bet kokią istoriją, kad gautų kito nario asmeninį informaciją ir nei vienas Uždarbis.lt lankytojas negalėtų jaustis saugus.
     
    Galiausiai, atsiliepimai yra vienas svarbiausių rodiklių administratoriams sprendžiant, kurį narį užblokuoti ir kuriems leisti į Uždarbis.lt sugrįžti grąžinus visas skolas. Jeigu narys per trumpą laiką gauna kelis neigiamus atsiliepimus, tai stiprus ženklas, kad jį reikia suspenduoti, kaip nepatikimą. Jeigu suspenduotas narys nori sugrįžti, administratoriai pirmiausia paklausia jam neigiamus atsiliepimus palikusių žmonių, ar jis su jais atsiskaitė. Tik tuomet jo prašymas sugrįžti yra svarstomas. Taigi: jei tu nepalikai neigiamo atsiliepimo, ne tik mažiau šansų, kad tave apgavęs narys bus užblokuotas, bet ir jokių šansų, kad prieš jį grąžinant į forumą kas nors tavęs paklaus, ar jis su tavimi atsiskaitė, – o skolas, kad būtų leista sugrįžti, yra padengęs ne vienas.
     
    Kas dabar?
     
    Nusiskundimų skiltis užrakinama nuo šios minutės: nebegalima nei kurti naujų temų, nei atsakyti į esančias. Visos temos bus matomos iki balandžio 15 dienos. Per tą laiką visiems, kurie yra nukentėję nuo kitų narių ir nepalikę neigiamų atsiliepimų, siūlau tai padaryti, nes jūsų sukurtų nusiskundimų neliks nei Uždarbis.lt, nei Google.
     
    Jeigu tavo turimi atsiliepimai neatitinka šioje temoje apibrėžtų nuostatų: sukurk Pagalbos bilietą (padalinys: "Moderavimo veiksmai") ir nurodyk administracijai, kurių atsiliepimų statusas turi būti pakeistas (pvz., iš neigiamo į neutralų).
     
    Tai ne vieninteliai ir anaiptol ne didžiausi pasikeitimai, laukiantys Uždarbis.lt. Bet daugiau apie tai vėliau.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...