Pereiti prie turinio

Hilas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    53
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Hilas sureagavo į venom Parduodu domeną DIZAINERA.LT   
    Dizainoera.lt laisvas ir gražesnis.
  2. Patinka
    Hilas sureagavo į AurimasSK Marketingo patarimai   
    Kaip gauti daug užklausų? Unikalus pasiūlymas pagal 4U formulę.
     
    Per kiek laiko jūsų tinklapis turi sudominti potencialų klientą, jei nenorite, kad jis iš karto paliktų puslapį? Per 6-7 sekundes. Ką galima padaryti, jog per šį laiką potencialus klientas susidomėtų jūsų preke ar paslaugomis? Žinoma, puiku, jeigu jūsų tinklapis yra struktūriškai tinkamai sudėliotas. Tačiau tik gera antraštė gali sudominti potencialų klientą per tokį trumpą laiką. Vien dėl geros antraštės jūsų svetainės konversija gali šokti kelis kartus.
     
    “Anglų kalbos mokykla”, “Grožio salonas Vilniuje”, “Gitaros pamokos Vilniuje” - tai nėra tos antraštės, kurios gali sulaikyti jūsų potencialų klientą. Šiandien įrašas apie vieną iš daugelio antraščių kūrimo metodikų - 4U: Usefulness (nauda), Ultraspecificity (specifiškumas), Urgency (skubumas), uniqueness (unikalumas). Visi šie kriterijai turi būti jūsų antraštėje.
     
    Nauda. Antraštėje iš karto turi būti nurodoma nauda, kurią gaus jūsų klientas. Pasakysiu super banalią frazę: jei jūs parduodate lovas, jūs klientui turite pardavinėti kokybišką miegą.
     
    Specifiškumas. Kai klientui yra aiški nauda - ją reikia konkretizuoti. Kiek konkrečiai pinigų sutaupys klientas, jei praeis jūsų kursus apie finansus? Kiek dainų išmokysite groti gitara?
     
    Skubumas. Pabrėžkite, per kokį laiką klientas gaus jūsų aprašytą naudą. Pavyzdžiui, per kiek laiko klientas išmoks groti gitara 10 dainų?
     
    Unikalumas. Pasakykite, kodėl jūsų prekė ar paslauga yra pranašesnė nei konkurentų.
     
    O dabar pabandykime sukurti antraštę pagal 4U formulę.
     
    Kaip nišą paimkite gitaros pamokas. Pabandykime vietoj “Gitaros pamokos Vilniuje” sukurti geresnę antraštę.
     
    Jau po 5 pamokų su gitara mokėsite groti 10 dainų, naudojant 6 pagrindinius akordus.
     
    Nauda - išmokti groti gitara.
    Specifiškumas - išmokti groti 10 dainų.
    Skubumas - per 5 pamokas.
    Unikalumas - naudojant 6 pagrindinius akordus.
     
    Žinoma, kartais visų kriterijų antraštėje panaudoti nepavyksta, nes pasiūlymas gali skambėti nelogiškai ir absurdiškai. Arba tiesiog antraštė gali tapti labai ilga. Bet net ir 2-3 kriterijų panaudojimas gali sustiprinti jūsų pasiūlymą. Tikiuosi, kad visi suprantame, kad nerealių ir melagingų antraščių irgi negalima kurti.
     
    Taip pat gali būti, jog jūsų nišai netiks tokia antraščių formavimo metodika. Visada reikia testuoti. Gali būti, jog jūsų tikslinei auditorijai tokios antraštės nepatiks. Bet apie tai reikia spręsti remiantis surinktais duomenimis iš testų, o ne savo nuomone.
  3. Patinka
    Hilas gavo reakciją nuo Dgm Populiariausi verslai Lietuvoje   
    Oberlo
  4. Patinka
    Hilas sureagavo į moxas Pigūs lėktuvo bilietai iš Lietuvos   
    Aš dažnai dalinuosi pigiais kelionių pasiūlymais. Bet turbūt daugumai iš Jūsų kyla klausimas ar nusipirkus pigų kelionės pasiūlymą neteks nusivilti?
     
    Birželio 1 - 8 aš keliauju į Tunisą, kur už 7 dienų kelionę su pusryčiais ir vakariene sumokėjau €97!
     
    Labai pigus pasiūlymas, tačiau ir man pačiam kyla klausimas ar galima už tokią kainą turėti kokybišką poilsį?
     
    Todėl nusprendžiau Jums parodyti, ko galima tikėtis.
     
    Tai jeigu Jums įdomu sužinoti kokio viešbučio galima tikėtis už tokią kainą? Ką duos pusryčiams ir vakarienei? Kiek papildomai kainuos pietūs? Užsiprenumeruok mano Youtube kanalą ir pamatyk pirmas mano nuotykius.
     
    https://www.youtube.com/channel/UCalQsUiDGOUWtqHeKRI0s2Q
  5. Patinka
    Hilas gavo reakciją nuo Bushass Kur rasti kameros stikliuka nexus 5x modeliui?   
    Prašau
  6. Patinka
    Hilas sureagavo į M_Thing Už ką balsuoti?   
    Balsuok ir reitinguok. kai pamatys kad i valdzia patenka ne tie kas eina pirmose saraso vietose , o realiai idomus ir naudingi Lietuvai zmones tada ir keisis viskas. Nebalsavimas tik toliau klampina viska gylyn.
     
    Asmeniškai brinkausi tarp liberalų ir tevynes ir po detalesnio nagrinėjimo likau prie tevynes issirinkau savo kandidatus be dagių ir degutieniu. realiai balsuosu uz konservatoriu jaunima. reikia imti estijos pavyzdi
  7. Patinka
    Hilas sureagavo į FaceToFace Už ką balsuoti?   
    "Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis" arba "Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionys demokratai".
     
    Tiems kurie nežino už ką balsuoti arba ketina balsuoti už tas mažąsias partijas ant kurių balsai bus tiesiog iššvaistyti siūlau geriau apsistoti ties mano paminėtomis partijomis. Kodėl? Todėl, kad iš didžiausių partijų jos yra mano manymu perspektyviausios mums ir tik jos šiuo metu gali išstumti Socialdemokratus, kurie apsivogę kur tik netingi. Ir nekalbu apie skandalus tik iš spaudos, bet pačiam ne kartą teko susidurti su šitomis išgamomis. Ne vieną savo rajone labai gerai žinau ar pažįstu, tenka domėtis ir savivaldybės reikalai. Visus didesnius viešuosius pirkimus pasidarę savo naudai. Patys važinėja su naujomis mašinomis, kaip kurie ūkininkauja ir jų parkus pildo nuolatos nauji traktoriai, nors gerai žinau, kad tiems asmenims pagal turimo ūkio dydį tokios paramos nepriklauso ir niekada nepriklausys. Pažįstu aš juos nuo mažens, nes visi iš to paties krašto ir tikrai galiu atsakyti už savo žodžius.
     
    Galiu patikslinti, kad esu iš Vilkaviškio(Butkevičiaus krašto) ir čia socdemai jau ilgą laiką karaliauja. Miestas vos kruta, projektams nuolatos baigiasi pinigai, nors jų savaime aišku skiriama tiek kiek reikia. Pasitvirtina du projektus, vieno dalį pinigų dar net nepradėjus įsisavino, tai miesto aikštė visa išardyta prastovėjo metus(gal dirbo pora žmonių), kaip jau prispaudė rinkimai nurėžė kito, dar nepradėto projekto dalį ir skubino sutvarkyti aikštę. Dabar tas kitas projektas įšaldytas ir reikalaujama iš tam tikrus pastatus nuomojančios įmonės padidinti savo dalį tam projektui, nes pinigų patys nebeturi. Vat tokie žaidimai vyksta nuolatos su tomis komunistų liekanomis.
     
    Užtenka pasižiūrėti kas vyksta vien tik dabar. Pvz.:
     
    "Nuo rugpjūčio 5 iki rugsėjo 28. Tiek laiko buvo "išimtas" straipsnis "Ar netapsime policine valstybe", Vilkaviškio apygardos rinkimų komisijai ėmusis cenzūruoti vietinę žiniasklaidą. VRK Politinės reklamos ir papirkimų tyrimo darbo grupė "šiek tiek" užtruko, bet politinės reklamos šioje publikacijoje neįžvelgė."
     
    Ir spėkit kam dirba Vilkaviškio apygardos rinkimų komisija? Taip atspėjot ir jie daugiau nieko kito neklauso, nes suleidę šaknis savi žmonės. Žodžiu, reikalavo straipsnį išimti arba pridėti prierašą "politinė reklama". Kadangi tai nebuvo politinė reklama, straipsnis buvo laikinai išimtas, kad išvengti nemalonumų.
    Esmė tame, kad tame straipsnyje tiesiog apžvelgiama situacija ir paminimos kaip kurių buvusių pareigūnų pavardės, kurie kandidatuoja į seimą. Na savaime suprantama, ne su socdemais.
     
    Ką aš noriu pasakyti? Ogi tą, kad šita partija ant tiek įleidus savo šaknis visur, kad jos nariai daro ką nori ir kaip nori. Visi žinom kaip baigiasi jų skandalai ir kaip baigiasi kitų skandalai. Vieni, nors ir juokingai, bet baudžiami ir nubaudžiami nors ir po 10 metų, o šitie karaliukai veikia nebaudžiami, kaip pavyzdys Vijūnėlės dvaras. Tai kas kaltas? Niekas, lol :)
    Užtenka pažiūrėti, kaip jie dėję ant prezidentės.
     
    Dar galima ir papildyti kam įdomu, kokios sumos nueina pro šoną vien tik Vilkaviškyje: http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktualijos/opozicija-dvejoja-vilkaviskio-savivaldybes-pirkimu-skaidrumu.htm
     
    Pats esu glaudžiai susijęs su nemokamu vaikų maitinimu, tiksliau įmone "Kretingos maistas", kuri kelis metus viešuosius pirkimus laimėdavo be konkurencijos iki kol kažkas išdrįso apskųsti konkurso rezultatus ir nuo to laiko šitos įmonės nei kvapo. Beje šiai įmonei jau ir kituose rajonuose batai, kadangi per daug akivaizdžiai "chebrytė" viską darė. Tik vat ar bus kas nors patrauktas baudžiamojon atsakomybėn? Tylu, ramu.
     
    Straipsnyje minimos įmonės taip pat daug metų praktiškai be konkurencijos "stato" miestą. Kartą per klaidą pas vieną iš įmonės savininkų teko užmatyti kaip "chebryte" su savivaldybės grietinėle po darbo lošia pokerį išsibarstę po stalą nemažas krūveles šimtinių. Turbūt Dievas proto nepridėjo tame, jog čia yra negerai ir reikia kažkaip pasislėpti labiau arba jie tiesiog parodė, kad mums yra px, nes lošė tokioje vietoje, kur nuolatos lankosi žmonės, tik neva VIP'e, kurio durys nuolatos varstomos gerimus nešančių padavinių :D
     
    Kaip kurie asmenys ten lošiantys pokerį, buvo nuskambėję per visą Lietuvą dėl kontrabandos. Buvo pagauti su labai dideliais kiekiais narkotinių medžiagų(kalbu ne apie kažkokias tašes, o fūras), bet ką jūs galvojat? Ar buvo kas nors nubaustas? Atspėjot, ne, o juk baudė aukščiausios instancijos teismai :) Tokiuose mažuose miestuose kaip Vilkaviškis, tai čia aplamai policija, teismai, veterinarijos tarnybos ir visa kita ranką ranką plauna nes visi visus labai gerai pažįsta.
    Minėtose įstaigose apart policija, baigusiam mokslus studentui, čia darbą gauti praktiškai neįmanoma, nes kišami giminės draugai ir t.t. Net ne praktiškai, o tiesiog neįmanoma.
     
    Reikia tik džiaugtis, kad rajonuose yra naikinami policijos komisariatai, veterinarinių tarnybų galios jau dabar ačiū Dievui taip pat rajonuose apribotos, pasienio kontrolė šiaip ne taip per daug metų vis labiau pramuša ledus į gerąją pusę.
    Reikia spausti šitas žiurkes į kampą ir visiems bus geriau.
     
    Straipsnis apie minėtas narkotines medžiagas: http://www.delfi.lt/news/daily/crime/sulaikyta-didziausia-lietuvos-istorijoje-hasiso-siunta.d?id=61382699
    Niekas nebuvo nubaustas.
  8. Patinka
    Hilas sureagavo į DavidH Geriausios svetainės konkursas!   
    Nesuprantu aš šito apie pagrindini darbą? Bet kur ,ir ,bet kada ,kai dalyvauju konkurse,žaidime ar šiaip žaidžiu futbolą ar kažką kitą ,bet žinau ,kad reikia planuoti laika iš anksto ,o ne mėtyt vaikiškas atmaskes ,kad "turėjau pagrindinį darbą ar dar kažką".
     
    Nemokėjot rašyt tekstų ,naudoti paprasčiausių marketingo įrankių ,tai taip ir sakykit ,o ne šūdą malkit .Šitą temą seku nuo pat pradžių ir matau tik 3-čiokų atsiprašinėjimus ir nieko daugiau ...graudu.
     
     
    P.S nežinau ,kas tiksliai pasakė tai ,bet šitą citatą puikiai tinki šitai temai
    "Winners don't blame the ball or the rim or the wind speed excuses don't win championships"
  9. Patinka
    Hilas sureagavo į Forex kelias Forex trade su tradeo   
    Nesuprantu kas temos autorius, bet buvo minėtas verslasinternetu.com, tai manau themakenasucces? Šiaip ar taip, sekiau traderį iš kurio kopijuoja sandorius, manau tinkama proga apšviesti. Buvo kopijuojamas David Broza (https://tradeo.com/traders/46af7d2a-8d68-4d30-a2b9-6e874d78fc03), stebėjau kaip jis prekiauja, kopijavau į demo sąskaitą. Praėjusios savaitės pabaigoje patyrė didelių nuostolių su JPY pora. Jo pelnas krito nuo 56% iki 37%, gana nemažai per 1 dieną, na bet tiek to. Įdomu stebėti kaip kopijuotojo pelnas iš 144% krito iki 23%. Šitą norėčiau paaiškinti, kad kopijuodami suprastumėte. Prekiautojas David aiškiai turi didelį kapitalą ir atlikdamas sandorį naudoja labai didelį stopą (nors realiai stopo nenaudoja, tik pats sustabdo). Neigiami sandoriai buvo uždaryti su maždaug 210 pips stop loss. Ir yra ne vienas sandoris. Štai kaip atrodė tie sandoriai USD/JPY poroje:
    http://i.imgur.com/3kc9OO7.png?1
    Tamsiai mėlynos linijos yra vienos kuriose buvo vykdyti pardavimai. Aukštai parodžiau paskutinį uždaryto sandorio stopą.
    Kaip matote 210 pipsų, net su mažiausiu lot 0.01 yra beveik 16 eurų, o tokių sandorių buvo 10, tad taip per vieną dieną galėjote prarasti apie 150 eurų. Jei jūsų kapitalas vos keli šimtai eurų, tai praradote labai didelę dalį savo kapitalo. Įsivaizduokite kas būtų jei būtumėte pradėję kopijuoti jį būtent tą dieną kai įvyko nuostoliai. Tačiau nesakau kad to prekiautojo sistema yra bloga. Jam galbūt tai veikia, nes jis turi didelį kapitalą ir darydamas sandorius, naudoja tokius lot dydžius, kad sudėjus visus tuos 10 nuostolingų sandorių, jo kapitalas taip smarkiai nenukenčia. Problema yra ta, kad investuotojai turi per mažą kapitalą ir negali tinkamai riboti rizikos kopijuodami tokius prekiautojus. Turint 500 eurų, prekiauti reikėtų tik su 0.01 lot, bet ir tai vienas sandoris su 200 pips nuostolių yra apie 3% nuo kapitalo. Gana daug. Todėl kai renkatės ką kopijuoti, panagrinėkite prekiautojo sandorius.
    Čia to prekiautojo prekybinio kapitalo kreivė (nuo 2015m 08mėn.):
    http://i.imgur.com/CFQ8YgG.png
    Nors visumoje jo kapitalo kreivė auga, tačiau pažiūrėkite kokie svyravimai. Kai patiria nuostolių, tai tie nuostoliai labai dideli, tačiau po to iškarto atsistato, nes padidina pozicijų dydį. Tačiau kas būtų jei padidintų pozicijų dydį, tačiau vėl patirtų tokių nuostolių? Kapitalui kaput. Todėl kopijuodami tokius prekiautojus turite turėti didelį kapitalą, kitaip per 1 dieną galite sudeginti visą savo pelną ar net kapitalą.
     
    Jei turite nedidelį kapitalą, rinkitės prekiautojus, kurie nededa 10 sandorių, tik tada galėsite išgyventi nuosmukius nesudegindami viso pelno.
  10. Patinka
    Hilas sureagavo į aemdy Pristatau Chrome/Firefox/Safari plėtinį bei Android aplikaciją - "Siūlyk antraštę"   
    Labas vakaras! Norėčiaupristatyti Chrome/Firefox plėtinį, skirtą alternatyvių antraščių siūlymui naujienųportaluose (šiuo metu delfi.lt, lrytas.lt, 15min.lt). Jo pagalba galėsite pakeistineinformatyvią bei buką straipsnio antraštę į savo, o ją savo ruožtu matys visikiti plėtinio naudotojai.
     
    Plėtinį galite parsisiųsti iš http://siulykantraste.lt/ arba https://chrome.googl...ighmjiijopaafde.
     
    Laukiu nuomonės apie įrankį arba pasiūlymų ateičiai.
  11. Patinka
    Hilas sureagavo į BrainStorm 5 būdai pradėti savo verslą (nemetant savo kasdienio darbo)   
    5 būdai pradėti savo verslą (nemetant savo kasdienio darbo)
     
     
     
     
    Kiekvienas iš mūsų svajojame pradėti savo verslą, tapti nepriklausomais ir elgtis taip, kaip mes patys norime.
    Štai penkti būdai kaip galite pradėti naują nuotykį neatsisekant seno įpročio.
     
     
     
    Jeigu tai skaitot, reiškia yra galimybė jog Jūs visada norėjote pradėti asmeninę veiklą ir tapti nepriklausomais. Remiantis nepriklausomais tyrimais 40proc. žmonių Europoje nori pradėti savo verslą ir tapti „PSB - Pats Sau Bosas“.
     
     
    Dėl kylančių įvairių abejonių, jūs vis vien šiandiena dirbate kažkam kitam. Galbūt Jūs bijote prarasti pastovų pajamų šaltinį. O galbūt Jūs paniškai bijote atsidurti tokioje vietoje, kai Jūs nuolatos suksitės, pajamos priklausys tik nuo Jūsų indėlio, jus atakuos agresyvūs konkurentai, nuolatos sulauksite piktų laiškų iš savo kreditorių, o galbūt jūsų veikla neturės didelio potencialo? Kokia iš tų priežasčių bebūtų tai gali reikšti, jog galbūt jūs nesubrendote naujai asmeniniai veiklai.
     
     
     
    Tačiau nors ir kyla tokios, baimės galima rasti išeitį, kuri padės sukurti kažką savo. Dirbant kasdienį darbą ir turint begalinį norą sukurti kažką savo gali būti be galo sunku, kadangi dažnai norima sukurti tai, ką geriausia išmanote, o sritį, kurią išmanote Jūs dirbate dabar. Šioje vietoje gali tapti ypač kėblu, turint omenyje galimus nesutarimus su darbdaviu, ypač jeigu tarp Jūsų yra apsirašytas susitarimas dėl nekonkuravimo ir dėl draudimo vilioti esamus darbuotojus į kitą kompaniją. Iš tiesų, viskas ką jūs sukursite bėgant laikui, gali tapti Jūsų boso nuosavybe. Tokių istorijų yra nusitikę, kai darbuotojas kūrė naują įmonė, kuri prekiavo tuo pačiu kuo ir darbdavio kompanija, tačiau dėl vykusių teismų naujoji kompanija buvo uždaryta ir darbuotojas išmestas iš darbo su labai bloga rekomendacija, kuri vėliau trukdė rasti normalų darbą. Tačiau jeigu Jūs tirkai norite kažko – privalote siekti.
     
     
     
    Dirbant tam tikroje srityje ir norint sukurti kažką savo susijus su ta veikla – yra didelis privalumas. Kadangi Jūs galite atlikti rinkos analizę, išsiaiškinti galimus tiekėjus, surasti potencialių pirkėjų ir net darbuotojų.
    Todėl noriu papasakoti apie 5 būdus kaip galite sukurti savo verslą nepaliekant esamo darbo.
     
     
    1. Naudok savo atlyginimą kaip pirmąją investiciją
     
    Gregory Moore finansavo savo idėja iš kiekvieną mėnesį gaunamo atlyginimo.
     
     
    Gregory Moore turėjo aiškią viziją ir utopinę, tuo metu, idėją – sukurti kompaniją, kuri galėtų saugiai ir patikimai perduoti pacientų ir mokėjimų informaciją taro ligoninių, daktarų ir draudimo kompanijų. 2000-aisiais jis šią idėją pasiūlė vienai programų kūrimo kompanijai TeraHealth, kurie jį nusamdė, kad šis projektas taptų realybę. Tačiau darbdavys nesistengė dėl naujo projekto, todėl Gregory pradėjo veikti pats. Jis naudojo gaunamą atlyginimą, programuotojo samdymui ir praleido ilgas naktis ir savaitgalius pildydamas registravimo ir kitus reikiamus dokumentus, kurdamas brošiūras. Jis netgi įsikūrė ofisą.
     
    Tą pačią dieną, kai jis paliko TeraDealth kompaniją, 2011 metais kovą, jo naujoji kompanija Harbor Healthcare pradėjo savo veiklą. O pirmasis pelnas buvo gaunas jau po pirmo veiklos mėnesio. Žinoma buvęs darbdavys supyko, tačiau Moore turėjo visus įrašus, kad ši verslo idėja jam kilo mintyse daug ankščiau nei jis buvo nusamdytas.
    Gregory teigimu: „naudokite savo gaunamą atlyginimą verslo pradžiai tiek, kiek yra įmanoma prieš pradedant veiklą atskirai“.
     
     
     
    2. Įprastinius skundus paverskite verslo planu
     
    Jeff Galinno ir Cliff LaCoursiere nusprendė duodi klientams tai, ko jie iš tiesų nori.
     
     
    Ar žinote jo Jūsų esami klientai nuolatos prašo ir reikalauja? Jeigu Jūsų darbdavys to negali suteikti, galbūt galite Jūs?
     
    Būtent tai ir padarė Jeff Galinno ir Cliff LaCoursiere 2001-aisiais šie du vyrukai dirbo kompanijoje ThinkEngine Networks, Bostono mieste tiekiančia telekomunikacijos.Gallino buvo atsakingas už santykius su operacinių sistemų partneriais, o LaCoursiere buvo atsakingas už pardavimus. Jie du išgirdo, jog klientai prašo galimybės skaitmeniniu būdu peržiūrėti įrašytus skambučius ir juos išanalizuoti.
     
    Gallino ir LaCoursiere šia idėja pristatė savo darbdaviui, tačiau neliko išgirsti ir sulaukė tik dalinio atsakymo. Taigi, jie griebėsi rašyti verslo planą, aukodami savo laisvą laiką ir galiausiai 2002-aisiais paliko kompaniją, įkurdami savąją, pavadinimu „CallMiner“, kompanijos įkūrimui abu panaudojo santaupas kurias kaupė visus metus.
    Gallino sukūrė pirmąją programos versiją, kurios dėka galima buvo susidaryti bendrą vaizdą, kas buvo kalbama naudojant kalbos atpažinimo, esminių frazių paieškos ir signalo analizės metodus. Naujas produktas iškart pritraukė daug naujų investuotojų . Šiandiena CallMiner programa yra naudojama oro linijų, energijos ir telekomukacijų linijų tiesimo bendrovių, kad šios galėtų suskirstysi į kategorijas pagalbos linijos centro skambučius. O tuo metu valstybinės kompanijos išvystė šį produktą, kad jis galėtų automatiškai rinkti informaciją susijusią su asmens nustatymu.
     
     
     
     
    3. Tegul Jūsų viršininkas tampa bandomuoju triušiu
     
    David Bookspan sukūrė naują paslaugą, be kurios jo darbdavio kompanija negalėjo gyventi.
     
     
    Dirbant vienoje iš Filadelfijos teisinių firmų, 1990-aisiais išsiaiškino kaip naudojant vietinio teismo rūmų bylas galima pradėti naują verslą. Bookspan iškart suprato, kad už tokią sistemą kiti teisininkai mielai mokėtų pinigus, kad tik turėtų galimybę prieiti prie sistemos.
     
    Darbdavys ganėtinai keistai žiūrėjo į šį Davido norą, kadangi jautė, jog atsidavimas naujam projektui atitrauks pagrindinį darbuotojo dėmesį nuo tiesioginio darbo. Tačiau Davidui buvo leista pradėti projektą su viena sąlygą, jog tiesioginis darbas bus pirmoje vietoje. Bookspan teigia: „Žiūrėkite į savo darbdavį kaip į draugą“.
    Jis įkūrė kompaniją MarketSpan 1996-aisiais, tačiau dar metams liko dirbti senajame darbe. Kuriant naują kompaniją teko darbuotis naktimis ir išnaudoti visą laisvą laiką, tol kol su partneriu sukūrė produktą, kurį galima buvo pasiūlyti plačiajai rinkai. Po ketverių metų klientų sąraše Davido kompanija turėjo 100 teisinių kompanijų, kurios buvo rinkos lyderės, o vėliau jo komponija su programa CourtLink buvo parcuota uz 35 milijonus dolerių.
     
     
     
     
    4. Pasinaudokite savo kompanijos reputacija
     
     
    Dan Connors pasinaudojęs situaciją sukūrė savo kapitalą.
     
     
    Po 11 metų praleistų LucasArt, video žaidimų kompanijoje, dukterinėje LucasFilm kompanijoje , Dan‘as nusprendė kad jau gana. Tikėdamasis sukurti sukurti žaidimą, kuris patrauks dėmesį savo istorija ir epizodiškumu, vietoj ko, kad patraukti pirkėjus žiaurumu ir pan., jis buvo nuviltas kai kompanija nutraukė jo projektą, kuris buvo paremtas animacijos stiliumi ir kompanija skyrė visas savo jėgas kuriant Star Wars žaidimą. Tačiau tuo pačiu metu mažėjo ir kompanijos reputacija bei pati kompanija traukėsi. Todėl apsispręsti dėl jos palikimo buvo labai paprasta.
    2004 metais Balandį, Connors pradėjo savo kompaniją, būdamas vieninteliu darbuotoju. Kompanija pasivadino Telltale. Po keleto metų, kai buvę kolegos taip pat paliko LucasArt, Dan‘as nieko nelaukęs nusamdė juos.
     
    Dėka LucasArt reputacijos mažėjimo Dan‘o kompanijai nebuvo sunku surasti naujų klientų. Po devynių mėnesių Telltale gavo įspūdingą pasiūlymą, dirbti su Ubisolf prie naujo žaidimo, kuris paremtas gerai žinomi TV serialu CSI. LucasArt reputacija padėjo lengviau pritraukti ir investicijas, kurios siekė 1,4 milijono dolerių. Connors teikia: „Sunku įvertinti buvusio darbdavio kompanijos vardo svarbą, tačiau ji egzistavo“.
     
     
    5. Paverskite savo darbdavį nuosavo verslo partneriu
     
    Jeff Hilbert nuo pasmerktos veiklos į sėkmingą biznį.
     
     
    2002 Jeff Hilbert vadovavo Covertor dizaino padaliniui, jis buvo atsakingas ši kompanija teikė mikroschemų dizaino programinė įrangą. . Nors ir kompanija dirbo sėkmingai Jeff pastebėjo jog pastaruoju metu jis gauna daug užsakymų iš kompanijų kurios gamina bevieles technologijas. Taigi, paprašęs darbdavio leidimo įkurti atskirą padalinį ir pačiam jame veikti, jis gavo leidimą.
     
    Pagrindiniai akcininkai sutiko su šia idėja ir suteikią pagalbos pradedant veiklą kuri dabar vadinasi WiSpry. Šiai kompanijai dabar priklauso patentų ir kitą intelektualinė nuosavybė verta virs 9 milijonų JAV dolerių. Septyni darbuotojai, keli šimtai tūkstančių dolerių ir ofisai Irvine bei Calife ir visa tai tik už keletą procentų naujos kompanijos akcijų atiduotų darbdaviui. Šiandiena Jeff‘as yra savo įmonės CEO ir toliau sėkmingai kuria specialias mikroschemas skirtas mobiliesiems telefonams, kurios gali prailginti baterijos gyvavimo laiką nuo 20 iki 40 procentų. Jeff‘o patarimas: neįsijauskite per daug į duodamą naują ar pinigus, kiekvienas naujas biznis anksčiau ar vėliau privalo apsirūpinti save pats.
     
     
    Straipsnio autorius: nežinomas.
  12. Patinka
    Hilas sureagavo į BrainStorm Kodėl tavo projektas žlugs? Arba: Klaidos, kurios sužlugdo tavo projektą.   
    Kodėl tavo projektas žlugs? Arba: Klaidos, kurios sužlugdo tavo projektą.
     
     
    Visai neseniai įkėliau mažą straipsnį, apie marketingo svarbą virtualiame pasaulyje.
    Todėl noriu pratęsti šią mintį toliau, tačiau pirmiausia pažvelgiant į viską iš pradžių. Visų pradžia tai yra tavo idėją, jos suformavimas bei išreiškimas.
     
    Šiuo klausimų, puikų straipsnį yra pateikęs bratkax „Darbas nuo pradžios iki pabaigos - nesustok kelyje“ http://uzdarbis.lt/t166031/darbas-nuo-pradzios-iki-pabaigos-nesustok-kelyje/page__pid__1573044#entry1573044
    Todėl šios temos negvildensiu. Papasakosiu Jums šiek tiek daugiau apie labai svarbų dokumentą, nors iš tiesų tai yra minčių kratinys, kuris aprašytas tvarkingai ir sistemingai sudėliotas, be kurio Jūsų projektas ar verslas vėliau ar anksčiau patiks didelių nemalonumų arba blogiausiu atveju žlugs.
     
     
     
    Jeigu Jūs tikitės, jog perskaitę šį minčių kratinį tapsite protingesniais, Jūsų verslas staiga pasieks aukštumas ir tapsite verslo magnatais, arba tikitės rasti Jums skirtus sprendimus Jūsų verslo problemom. Galite nuo šio sakinio nebegaišti savo laiko ir neskaityti daugiau.
    Šis straipsnis skirtas žmonėms, kurie nori išgirsti kitokią nuomonę ir pasukti savo smegenėles.
     
     
     
    Tęsiant temą....
    Jau senai praėjo tai laikai, kai verslo pradėjimas buvo toks lengvas, tarsi televizoriaus įsijungimas. Šiai dienai versle svarbu: greitis, reakcija, mąstysena, inovatyvumas, unikalumas, išskirtinumas, bei sistemingai savo plano vykdymas.
     
     
    Visų šių savybių neturi nei viena didžiausia pasaulio korporacija, tačiau absoliučiai visos sėkmingos kompanijos turi vieną bendrą bruožą tai yra sistemingas nustatyto plano vykdymas. O planas tai yra ne kas kita kaip marketingo/rinkodaros planas, kuris gali būti redaguojamas, keičiamas, tačiau jo privaloma laikytis.
    Dažniausiai nauji projektai ar silpnos įmonės žlunga, kadangi nenaudoja jokios konkretaus plano, yra veikiama pagal idėjas, kurios „šovė“ atsikėlus ryte arba blogiausiu atveju veikiama pagal direktoriaus/savininkų nuotaiką bei pojūčius, kurie niekuo neparemti.
     
     
    Tai kaip reikėtų rūpintis savo verslu/veikla? Ar aš galiu kažką pakeisti? – Atsakymas paprastas: daugeliu atveju veiklą galima ištraukti iš duobės ir prikelti ją naujam gyvenimui, tačiau tam reikia plano, o jeigu jis yra – reikia naujo.
     
     
    Ar tokį planą turite Jūs?
    Visų pirma noriu pabrėžti, jog planas reikalingas visiems – nuo kiaušinių pardavėjo turguje iki didžiausios farmacijos kompanijos.
     
     
     
    Ar turėdamas planą- sukursiu sėkmingą verslą?
     
    NE! Ir žinot kodėl? Kadangi dauguma atveju Jūsų parengtas planas bus bevertis. Dažniausiai jie būna parašyti padrikai, laikantis kažkokių standartų, o dar kvailesnis sprendimas – panašaus marketingo plano pirkimas iš jais prekiaujančios įmonės ir pritaikymas sau.
    Šiame straipsnyje pasidalinsiu keliais patarimais kaip galima parengti kokybiškesnį veiklos planą – marketingo planą ir jeigu Jūs jau jį turite, ką dar galėtumėte patobulinti.
     
     
     
    Jeigu aš neturiu laiko ir patirties , ką man reikia daryti?
    Jeigu Jūs tikrai norite turėti verslo gaires, patarimas vienas – kreipkitės į specialistus, kurie sugebėtų išanalizuoti Jūsų verslą, jo trūkumus ir privalumus ir KARTU su jumis, klausantis Jūsų poreikių sukurtų marketingo planą. Kadangi tik Jūs galite realiausiai apibrėžti situaciją ir žinoti rinką. Specialistas gali būti tik Jūsų patarėjas ir naujų minčių kūrėjas. Tačiau Jūs ir Jūsų veiklą yra svarbiausi aspektai.
     
     
     
     
    Marketingo planas ir kaip jį galima patobulinti
     
    Marketingo planas tai yra tarsi visų suprantamas ir priimtinas dalykas. Tačiau tikrai ne visos įmonės jį turi, o blogiausiai atvejais turėdamos jo nesilaiko, o tiesiog laiko giliai stalčiuje kaip eilinį dokumentą.
    Tačiau tai nėra dokumentas – tai yra Jūsų viziją, Jūsų užduotys, kurias norite pasiekti, Jūsų tikslai ir galiausiai „puolimo bei atsitraukimo“ būdai.
    Juk šis dokumentas kuriamas Jums, Jūsų veiklai. Tai tarsi namas, su sienomis, stogu, langais ir durimis, turintis didžiules galimybes didėti ir augti, tačiau neturintis galutinio vidinio interjero.
    Vidinis interjeras – tai Jūsų mintys, veiksmai susiję su veikla, tikslai, taktiniai, operatyvieji ir strateginiai tikslai. Šį interjerą Jūs kuriate ir nuolatos atnaujinate.
     
     
    Namo sienos, stogas – išlieka toks pat, kadangi tai yra Jūsų vizija ir misija. Žinoma galimi kosmetiniai išoriniai patikimai, tačiau bendros prasmės jie nepakeičia.
     
     
    Štai, kas yra Jūsų marketingo planas – tai Jūsų tvirtovė. O ar tokią turite Jūs? Ar gerai joje jaučiatės?
    Niekada nevėlu iš naujo rekonstruoti ją, nors ji ir aptrupėjusi bei atrodo netinkama gyventi. O galbūt vertą statyti naują, nekeičiant veiklos? Vienareikšmio atsakymo niekur nerasite, kadangi šį sprendimą primatė tik Jūs.
    Nėra blogo sprendimo – yra tik blogi sprendimo būdai.
     
     
     
    Aš noriu susikurti sau tvirtovę arba ją patobulinti, tačiau kaip man elgtis, ką man daryti, jog jį būtų geresnė, tvirtesnė ir patikimesnė? Pasidalinsiu keliais patarimais, kurių dar daugiau galite rasti knygose. Tačiau šie keli patarimai yra iš praktikos.
     
     
    1. Marketingo planas tai ne tik rašytinis dokumentas.
     
    Jeigu žmogui pamini žodį „marketingo planas“ daugelis įsivaizduos tai kaip rašytinį dokumentą. Tačiau tai anaip tol nėra. Marketingo planas visų pirma yra sisteminis ir loginis mąstymas išreikštas raidėmis popieriuje. Jis apima nuolatinius susitikimus, detalias analizes, rinkos tyrimus, plano A bei B,C,D kūrimą ir galimą pritaikymą, veiklos misijos bei pagrindinio tikslo nustatymą ir žinoma planavimą bei nuolatinį redagavimą, atsižvelgiant į rinkos pokyčius.
    Norint turėti efektyvų marketingo planą, privaloma turėti efektyvią planavimo sistemą – o tai reiškia nesibaigiantį procesą, kuris tęsis iki tol, kol Jūs bankrutuosite. Ir taps vis svarbesnis su kiekviena diena, kai Jūsų verslas nors šiek tiek išsiplės ar uždirbs generuos pinigų.
     
     
     
    2. Susidorokite su šiandienos iššūkiais.
     
    Daugelis verslo idėjų mums gimsta mintyse ir mes galvojame, jog iki šios dienos niekas pasaulyje tokios unikalios idėjos dar nesugalvojo. Tačiau ar tai tikrai tiesa? Ar Jūs esate vienintelis asmuo su tokia idėja? Pirmiausia reikė ištirti rinką, ne tik savo regione, bet žiūrėkite globaliai. Galbūt kas nors jau sukūrė tokį verslo modelį, tačiau Jūsų idėja yra geresnė, modernesnė.
    Šiandiena kopijuoti idėjas yra taip įprasta kaip matyti saulę danguje. Todėl mums kasdien sunkiau sekasi sugalvoti kažką unikalaus. Tačiau evoliucija dar niekam nepakenkė. Neišsigąskite, jog Jūsų idėja jau įgyvendinta, įgyvendinkite ją geriau.
     
     
     
    3. Ieškokite teisingų klausimų.
     
    Daugelis iš mūsų tikisi, jog verslas be marketingo plano veiks ir bus sėkmingas. Deja Jus turiu nuvilti. Jeigu norite plėsti savo veiklą, norite u-dirbti pinigų, teks nusibraižyti gaires, kuriomis norėsite vadovautis artimiausiu metu, bent 2-3 metus.
    Todėl marketingo planas yra nenutrūkstantis sistemiškas mąstymas, kuris paremtas ne atsakymų į iškilusias problemas ieškojimu, tačiau teisingų klausimų suradimu. Bet kokią iškilusią problemą galima išspręsti surandant teisingą klausimą, kadangi būtent Jis lydės Jūsų veiksmus problemos sprendimo link.
     
     
     
    4. Paprastumas.
     
    Turbūt daugelis esate matę marketingo planų, kurie būna 50-100 puslapių. Tačiau dokumento storis nenurodo jo kokybės. Sunkiai aprašytas procesas, atsitraukimo būdai, pagrindiniai veiksmai Jums ateityje gali sukelti daug nepatogumų. Būkite paprasti, marketingo planą parenkite taip, jog net pirmokas perskaitęs jį suprastu Jūsų pagrindinius tikslus.
     
     
     
    5. Kontroliuokite ir nesiremkite planu.
     
    Kontrolės procesas privalomas, visos Jūsų veiklos metu. Stebėkite ar tikrai laikotės nusistatytų tikslų, ar naudojami veiksmai yra tinkami. Taip pat nesiremkite aklai planu, kurį parengėte vakar, Galbūt šiandiena Jūsų sugalvotos idėjos yra verstos šiukšliadėžės?
    Nuolatos sekite rinka, jos tendencijas, kadangi pasaulis nestovi vietoje. Vartotojai yra pergrūsti informacija ir kai kurie marketingo triukai jų beveik neveikia arba supykdo.
    Jeigu matote, jog Jūsų veikla patiria sunkumus, raskite teisingus atsakymus, kas tai įtakoja. Tada vėl grįžkite prie planavimo ir sprendimo priėmimo. Kadangi galbūt sukurtos idėjos, kurios atrodė jog tikrai bus veiksmingos, prieš metus šiandiena nedaro jokios įtakos vartotojams, o jūs švaistote savo sunkiai uždirbamus pinigus vėjui.
     
     
    Kaip pastebėjote, marketingas ir jo plano laikymasis yra nenutrūkstantis procesas, kuris pareikalaus Jūsų žinių, kūrybingumo ir žinoma laiko, tačiau visą tai Jūs galite paversti smagiu komandiniu darbu.
     
     
     
     
    Vakarykštis marketingas neveikia šiandiena?
     
    Jūs turbūt apstebėjote, jog šiuolaikinės reklamos ir jų mados keičiasi ne dienomis, o valandomis. Kiekviena korporacija stengiasi kaip nors kitaip pateikti siūlomą produktą. Bandoma keisti stilių, savybes. Tačiau pagrindinis tikslas – naudoti kitokius reklamos kanalus, kitokias marketingo priemones.
    Senasis marketingas: geltonieji puslapiai, TV reklamos, reklama laikraščiuose, reklama radijoje senai praranda savo pozicijas. Daug specialistų teigia, jog yra atvirkščiai tačiau tai tik laiko klausimas, kada virtuali erdvė tarp numeris vienas reklamos erdve visame pasaulyje.
     
     
     
    Daugiau skaitykite: http://uzdarbis.lt/t228929/kodel-virtualioje-erdveje-srityje-marketingas-yra-privalomas/
     
     
     
     
    Tai tiek, mielieji.
    Būkite kūrybingi, verslūs ir įdomūs savo klientas. Būkite kitokie, nei Jūsų konkurentai!
     
    P.s. Jeigu Jūs sugebėjote be jokio konkretaus plano ir iš anksto suplanuotų veiksmų tapti rinkos lyderiais - žemai lenkiu prieš Jus savo galvą.
  13. Patinka
    Hilas sureagavo į nagisa Troliai.net Vertiname.   
    http://justinas.me/wp-content/uploads/2012/03/memes.png (via Silke)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...